Maxima- ruoka kauppa?

hottentottitonttu

Onko tallinnan keskustan lähellä tätä kyseistä ruoka kauppa ketjua? ja jos on, niin missä ja miten pääsee? Kyseessä siis Lidl:n tyylinen ketju

10

1313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tey

Ei Maxima minun mielestäni ole mitenkään Lidlin kaltainen, enemmänkin kuin City-Market

• MAXIMAAN SILLOIN KÄY

Lidl = alkuperä Saksa
      Maxima = Liettua
      On hiukka eroja meinaan.

• matkaaja61

Maxima löytyy kun menet bussilla nr 2 Virun vierestä, Tallink hotellin edestä. Jää pois seuraavalla pysäkillä joka on nimeltään Keskturg.
      Siinä se Maxima näkyy toisella puolella katua.Sieltä löytyy paljon hyvää ja halpaa tuotetta.
      Ostan josku tuoretta leipää mukaan alle euron kpl.Kaikki konditoria tuotteet ovat halpoja.Käsirasvat, juomat, karkit jne.

• homopomppelisuomipoi

Mielestäni se on vähän Lidlin tyylinen. vaikkakin on liettuasta ja lidli saksasta!
      ei se kaupan alkuperämaa tarkoita etteikö voisi olla saman tyylinen kauppa.
      molemmissa myydään edullisia ruoka tarvikkeita sekä erätuotteina käyttötavaroita. Itse suosin tallinnassa käydessäni maximassa!
      Löytyyköhän tallinnasta vielä säästumarketteja?
      samaan kastiin laskisin nuokin kaupat.

• trollimummo

Säästymarketteja löytyy, yksi on lähellä Bussiasemaa, toinen Järvekeskuksessa

• säästu market
    • tey

No ainakin Pärnun Maxima oli kaupungin kallein kauppa, Säästumarket halvin laatikkokauppa ;)

• ksusha

kyllä maximat ja säästumarketit ja comarketit aina nämä prismat ja rimit hinnoissa hakkaa kirkkaasti. se vaan tosiaan ettei ne niin mainosta eli vaikeampi löytää.
      esimerkkinä just loppunut maximan oluttarjous.24 sarja alecocin aleksanderia pintin tölkeissä 13.99e
      eli jotain 1.03/ litra
      enpä muista milloin olisi kunnon olutta saanut tuohon hintaan.
      pakko oli isännälle jokunen erä ostaa. ja tutuille.

• maxi iela

Kävin Liettuan Maximassa muutaman kerran,kun sattu hollille,eikä tuo nyt ollu Rimiä kummosempi hinnoissa,ei sitten latin latia kotiin tullessa. Siis onnistunut matka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2128
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1776
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1326
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      241
      794
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      718
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      40
      514
    Aihe