Myynnissä viikonlopun lippuja hintaan 32,5-38 €.
Lisähinnan perusteena lienee muiden lajien mukaantulo... No Thanks
Tallinnan World Cup sisäänpääsy maksoi 0 €.
FJO:n ensi syksyn lipun hinnat tolkuttomat
13
240
Vastaukset
- hohohahaheho
Vantaan judon päätehtävä tuntuu olevan vain rahan hankkiminen? Niin minä olen oivaltanut. No thanks.
- NäinSeMenis
No näinhän se menee yleisölajeissa esim jääkiekossa: pääsymaksut==> tuloja seuralle==> seuralle parempia pelaajia ==> parempi joukkue ==> lisää yleisöä ==> lisää pääsymaksutuloja ==> jne jne. Tätä samaa kehitystähän judossa haluttaisiin, mutta heti kun tulee maan ensimmäinen judokilpailu, johon pitäisi ostaa pääsylippu, niin jo ollaan ihmettelemässä. Itse ihmettelen vain sitä, että olisin halunnut ostaa lipun vain toiseen päivään, mutta näyttäisi pikaisesti katsottuna olevan vain kahden päivän lippupaketteja. Eihän 35 e kahdelta päivältä ole kuin 17,5 e lippu yhdelle päivälle. Ei se nyt ihan mahdoton hinta ole.
- ....................
NäinSeMenis kirjoitti:
No näinhän se menee yleisölajeissa esim jääkiekossa: pääsymaksut==> tuloja seuralle==> seuralle parempia pelaajia ==> parempi joukkue ==> lisää yleisöä ==> lisää pääsymaksutuloja ==> jne jne. Tätä samaa kehitystähän judossa haluttaisiin, mutta heti kun tulee maan ensimmäinen judokilpailu, johon pitäisi ostaa pääsylippu, niin jo ollaan ihmettelemässä. Itse ihmettelen vain sitä, että olisin halunnut ostaa lipun vain toiseen päivään, mutta näyttäisi pikaisesti katsottuna olevan vain kahden päivän lippupaketteja. Eihän 35 e kahdelta päivältä ole kuin 17,5 e lippu yhdelle päivälle. Ei se nyt ihan mahdoton hinta ole.
Täältä lippuja. Saa ostettua viikonlopuksi tai vain toiseksi päiväksi.
http://www.lippu.fi/olympia-kamppailutapahtuma-Lippuja.html?affiliate=ADV&doc=artistPages/tickets&fun=artist&action=tickets&erid=611352 - qwerty46578749
NäinSeMenis kirjoitti:
No sitten varmaan Tiksiläiset täyttävät katsomon. Ei lätkässäkään fanit rahoita vastustajia
- ....................
qwerty46578749 kirjoitti:
No sitten varmaan Tiksiläiset täyttävät katsomon. Ei lätkässäkään fanit rahoita vastustajia
Käsittääkseni tapahtumaan mennään katsomaan huippukamppailua eikä Tikkurilan Judokoita seurana.
Ja mitä lätkään tulee, niin kyllähän sitä vierasmatseihinkin lippuja ostetaan melkoiset määrät. - mcxwon98q3uT0IT+3
.................... kirjoitti:
Käsittääkseni tapahtumaan mennään katsomaan huippukamppailua eikä Tikkurilan Judokoita seurana.
Ja mitä lätkään tulee, niin kyllähän sitä vierasmatseihinkin lippuja ostetaan melkoiset määrät.Niinpä, vierasmatseihin menee enimmillään pari sataa, kun kotijoukkuetta kannattaa pari tuhatta, paitsi kuulemma Espoossa
- ....................
mcxwon98q3uT0IT+3 kirjoitti:
Niinpä, vierasmatseihin menee enimmillään pari sataa, kun kotijoukkuetta kannattaa pari tuhatta, paitsi kuulemma Espoossa
Mutta tuskinpa kukaan esim. Ilves-fani ajattelisi näin: "lätkän nuorten MM-kisat - enpä mene katsomaan, koska Tappara on mukana järjestävänä seurana".
Judokat ovat kyllä outoja, jos jättävät menemättä johonkin tapahtumaan vain siksi, että oma seura ei ole järjestämässä. Tällä logiikalla kisoissa kisaamassa käynti tai ainakin siitä maksaminenkin kannattaisi lopettaa.
- Kamppailja
Kyseessä on Olympiakamppailut-tapahtuma, jossa mukana on viisi olympiakamppailu-lajia. Judo Finnish Open on osa tätä uutta kansainvälistä tapahtumaa. Käypä katsomassa esim. jääkiekkolippujen hintoja. Miksi kamppailu-tapahtumien pitäisi olla ilmaisia? Tutustupa tarkemmin tapahtuman sivuihin, joista käy ilmi, että kyse on aika ison luokan tapahtumasta.
http://www.olympiakamppailu.fi/uutiskone/?pa- öajsögjkasdg
Niinpä. Ei minua kiinnosta mikään muu laji noista, kun tää judo. Miksi siis minun pitäisi maksaa muista lajeista? Onhan se totta jos ne laittaakin 5 euroa judosta ja 5 euroa muistakin paketeista, niin vähemmän rahaahan siitä tulisi. Tää on niin rahastusta että!!!! Jos olisinkin kiinnostunut muista lajeista niin joutuisin makssa 10 euroa. Toiset maksaa enemmän toiset vähemmän. Mutta rahastamista tää on ei muuta. Vai onko joku niin saatanan laiska ettei jaksa hinnoitella lajeja erikseen. Minä lähden katsomaan judoa ja tuo hinta on saatanan kova pelkästään judosta. Mua vähät kiinnostaa muut lajit. Eikös se ole niin, että jos haluaa katsoa useampaa lajia, siitä joutuu maksamaan enemmän??? Nyt kaikki maksaa saman kiinnostaa tai ei.
- Ilari&Anneli
Tietääkö kukaan paljonko lippu pamukaleen maksaa??? Saako niitä fjo:sta vai miksi tämä aihe on italiapalstalla?
t: Iltsi & Antsu - voivoivoi,,
Nyt on kyllä Iltsi ja Antsu vähän väärällä paltalla tai muuten vaan sekasin!
- dhdhdh719
Meeppä kysyyn 100 vastaantulevalta......tai kysyppä vaikka 1.000 vastaantulevalta Mannerheiminevalta Mannerheimintien/Hki tai Hämeentie/Tre tallaajalta, mikä on "FJO".
Oikean vastauksen tietäjiä suottaapi olla ihan 1 promille, josko sitäkään. Joten ihan sama vaikka liput olis 32,5 eur per tunti - ketä kiinnnostaa.
Niin ja työttömät, vammaiset ja opiskelijat tietenniin pääsee puuleenhintaan. - jutoka
Ei Pekkaa pahempi hinnoittelu :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932215Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561828- 1751360
- 233826
- 65764
- 62759
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10751Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49607
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591