testosteroni korreloi negatiivisesti pituuden kanssa

tutkijan lohdutus

43

5321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kullikala777

      juu kyllä se näin on että pitkillä miehillä on lyhyet kullit näin se vaan menee

      • Vieteltävä

        No eipäs yleistetä. Mieheni on pitkä, ja niin on kalunsakin. Minulle liiankin...
        Mutta valitettavasti se ei ole estänyt tylsistymästä.

        Minulle intohimo on kyllä tärkeämpi huomattavasti kuin kullin koko. Ei naista tuleen saa pelkällä koolla, vaan kyllä se pää on millä nainen vietellään!


    • Thug11111111

      haha xD aziaaa

    • "pili pojule"

      Kröhhööööm tota totanoinaa. Aloittaja ei varmaan koskaan koskaan ole uskaltautunut yleiseen saunaan....

      jos nyt kaikesta huolimatta uskaltaudut .....huiiiiiii,

      niin ota linjaali mukaan ja tule tekemään empiiristä tutkimusta..... huomaat pian että teillä pienillä miehillä on pieni pili, ja meillä suurilla miehillä suuri pili ihan samalla tavalla kuin meillä suurilla miehillä on pitkät jalat ja kädet ja selkä ja suuret jalkaterät.

      Sori nyt vaan "pieni pili-mään" että juhannuksesi meni taas piloille. Mutta mittaile vaikka leirintäauleen vessassa pilejä.

      Vihje: laita peruukki päähän irto tissit ja klotraa hullipunalla huulet ja puhu kimittävällä äänellä niin voit päässä juhannuksena mittailemaan pilejä

      • "pili pojule"

        niin ja minun kikkelini on 3cm mutta ainahan sitä saa palstoilla sanoa mielipiteensä anonyymisti
        olen 190cm mies


      • pilien mittailia
        "pili pojule" kirjoitti:

        niin ja minun kikkelini on 3cm mutta ainahan sitä saa palstoilla sanoa mielipiteensä anonyymisti
        olen 190cm mies

        Tais mennä multa numerot sekaisiin siis mun pituus on 109 cm ja pili 2,9 cm erektiossa jos tarkkoja ollaan....anonyymisti


    • napoleonita

      En mene sanomaan mitään noiden lyhyempien miesten heppien pituudesta, mutta valitettavan usein lyhyempien miesten ego ylittää kaikki pituusmitat.
      Se on viissiin pönkitettävä puuttuvia pituussenttejä muilla tavoilla. Yhtä poikkeusta lukuunottamatta ovat mun eteeni sattuneet lyhyemmät miehet kärsineet jonkinasteisesta "napoleonkompleksista."

    • Nämä "tutkimukset" jaksaa aina vaan huvittaa ja naurattaa yhtä paljon. XD

    • ZJORMA

      Kummasti nämä tutkimukset poikkeuksetta lohduttavat noita metriheikkejä.

      Itse 197 cm / edestä 195mm, sivulta 210 ja alta tulkiten vaikka 230 .. varren ympärys noin 140 mm.

    • Pazkaaaa!

      Ite keskikokoinen, 180cm, ja olen pukuhuoneissa huomannut, että esim. 190 cm pitkä omaa myös yleensä pidemmän kuin 175cm pitkä jne.
      Tosin stoikassa en ole nähnyt muita kuin omani, mutten siihen usko että kaikilla pikkukavereilla katkarapu muuttuu suonikkaaksi kostajaksi ;)

    • Lyhyt(kö?)

      Itse hukkapätkänä voinen vastailla, et pukuhuone olosuhteissa katkarapua lähentelevä heppi kyl muuttuu aika komiaksi tapaukseksi tositoimissa. Kaikkiinha tämä ei päde, mut on siellä hukkapätkienkin joukossa miehenmitoissa olevia löytyy. ;)

    • dikah

      ^^^ei muuta sitä faktaa, että 2metrisellä todennäköisemmin suurempi kuin165 senttisellä...

      • ygffc

        Joo ei ole faktaa siitäkääm että kaksimetrisen kengännumero olisi suurempi kuin 165 cm eikä siitä että kaksimetrisen käsi tai jalka olisi pitempi kuin 165 cm miehen. Nämäkin pitää napoleoneille todistaa.

        Napoleon: mene nyt rohkeesti sinne miesten suihkuhuoneeseen ja vilkaise niitä 2 mertisten Metri lenkkejä ja sitten katso sitä omaa piku prinssi nakkia siellä jalkojen välissä ja mieti mitä nyt oikein pitikään todistää ja haluatko sitä todistusta todella?


      • pippelit
        ygffc kirjoitti:

        Joo ei ole faktaa siitäkääm että kaksimetrisen kengännumero olisi suurempi kuin 165 cm eikä siitä että kaksimetrisen käsi tai jalka olisi pitempi kuin 165 cm miehen. Nämäkin pitää napoleoneille todistaa.

        Napoleon: mene nyt rohkeesti sinne miesten suihkuhuoneeseen ja vilkaise niitä 2 mertisten Metri lenkkejä ja sitten katso sitä omaa piku prinssi nakkia siellä jalkojen välissä ja mieti mitä nyt oikein pitikään todistää ja haluatko sitä todistusta todella?

        Tässä on kyse siitä, että eri asiat korreloivat eri vahvuuksilla ruumiin pituuden tai muiden muuttujien kanssa. Esim. hiusten pituus tuskin korreloi pituuden kanssa. Ihmisten pituuserot johtuvat pääosin jalkojen pituudesta, joten suuri jalkaterä korreloinee pituuden kanssa selvästi.

        Hauska huomata vihaisista kommenteista että moneen tämä kirjoitus kolahti kovin negatiivisesti. :)


    • S-Testo

      Tutkimus: Ylipainoisilla pojilla hälyttävän alhaiset testosteronitasot
      Ylipaino voi haitata nuorten miesten seksuaalista kehitystä ja vaikuttaa heidän lisääntymiskykyynsä. Tuoreessa amerikkalaistutkimuksessa ylipainoisten nuorten testosteronitasot olivat puolet alhaisemmat kuin normaalipainoisilla nuorilla.

      Jos testosteronitasot säilyvät näin alhaisina läpi koko teini-iän, tutkijoiden mukaan on olemassa todellinen vaara, että heistä kehittyy impotentteja ja lisääntymiskyvyttömiä aikuisia.

      Löydön teki sama Buffalon yliopiston ryhmä, joka havaitsi, että aikuisilla ylipainoisilla ja tyypin 2 diabeetikoilla testosteronitasot ovat huomattavasti alentuneet.

      Nyt julkaistu tutkimus on kuitenkin ensimmäinen, jossa lihavuuden ja testosteronin yhteyttä on tutkittu 14–20-vuotiailla pojilla. Tulokset osoittivat, että ylipainoisilla pojilla oli noin 50 prosenttia vähemmän testosteronia kuin normaalipainoisilla pojilla. Koska testosteroni ohjaa poikien sukupuolista kypsymistä, näin alhaiset testosteronitasot voivat vaikuttaa haitallisesti seksuaalisten toimintojen kehittymiseen, tutkijat sanovat.

      Painon pudottamisen paremman ravinnon ja liikunnan uskotaan palauttavan testosteronitasot normaaliksi.
      http://www.hs.fi/elama/Tutkimus Ylipainoisilla pojilla hälyttävän alhaiset testosteronitasot/a1305608818080

      D-vitamiini ja testosteroni!

      Tuoreen itävaltaistutkimuksen mukaan veren D-vitamiinipitoisuus kulkee käsi kädessä testosteronipitoisuuden kanssa. Jos veressä oli runsaasti D-vitamiinia, niin silloin myös veren testosteronipitoisuus ja vapaan androgeenin indeksi (FAI) olivat korkeat. Tutkimuksessa oli mukana 2299 miestä.

      Vapaan androgeenin indeksi (FAI) lasketaan kokonaistestosteronin ja sukupuolihormoneja sitovan globuliinin (SHBG) suhteesta. FAI kuvastaa erittäin hyvin androgeenivaikutusta. Testosteronituotannon lisääntyessä SHBG:n synteesi vähenee ja FAI suurenee merkkinä lisääntyneestä androgeenivaikutuksesta.
      http://manninen-nutraceuticals.blogspot.fi/2010/01/d-vitamiini-ja-testosteroni.html

      Aikaisemmissa tutkimuksissa on havaittu, että tunnin auringonotto voi nostaa miehen testosteronia 69 prosenttia. Testosteroni on miehen tärkein sukupuolihormoni. Se huolehtii sukupuolielinten kehityksestä ja luo edellytykset tyypillisille miehisille seksuaalisuuden piirteille (edistää siemennesteen tuotantoa ja pitää yllä seksihaluja). UV-säteily kiihdyttää D-vitamiinin tuotantoa iholla. Tässä tapahtumassa on lähtöaineena skvaleeni, joka muuntuu 7-hydrokolesteroliksi ja edelleen D-vitamiinin esiasteeksi (kalsidioliksi). Munuaisissa kalsidioli muuttuu varsinaiseksi D3-vitamiiniksi (kalsitroliksi). Ilman auringon UV-säteilyä 7-hydrokolestroli muuttuu kolesteroliksi! Tätä ette varmaan ole ajatelleetkaan, mutta seerumin kolesterolipitoisuudet ovat talvella korkeampia kuin kesällä ja se johtuu nimenomaan tästä auringon roolista.

      Ruuan merkitys D-vitamiinilähteenä on vähäinen: 90 prosenttia ihmisen D-vitamiinista on peräisin iholta (ellei hän ota D-vitamiinia ravintolisänä). Suomalainen nainen saa ruoastaan keskimäärin 5 ja mies 7 mikrogrammaa D-vitamiinia.
      http://sundqvist.blogspot.fi/2010/03/d-vitamiini-lisaa-testosteronia.html

      D-vitamiini lisää miesten testosteronia
      http://terveyshymy.fi/tohtori-tolonen/d-vitamiini-lisaa-miesten-testosteronia

      Testosteronipitoisuudet alenevat usein miehillä ikääntymiseen liittyen, ja se voi esimerkiksi vähentää jaksamista ja lisätä väsymystä. Korkeammista testosteronipitoisuuksista on apua esimerkiksi lihasmassan ja luuntiheyden säilyttämisessä. Uuden kontrolloidun itävaltalaistutkimuksen mukaan riittävä D-vitamiinilisä kohottaa testosteronipitoisuuksia miehillä.

      Tutkimusryhmään kuuluneet käyttivät 83 mikrogramman suuruista päivittäistä D-vitamiinilisää vuoden ajan. Kontrolliryhmään kuuluneet saivat lumevalmistetta. D-vitamiinilisä kohotti kokonaistestosteronin, bioaktiivisen testosteronin ja vapaan testosteronin määrää. Kontrolliryhmässä ei muutoksia havaittu.
      http://ruohikolla.blogspot.fi/2010/12/d-vitamiinilisa-kohottaa-testosteronia.html

      Euroopan Unionin elintarviketurvallisuuselin EFSA nosti D-vitamiinin turvallisena päiväannoksena pidetyn nuorten (11–17 v) ja aikuisten rajan 50 mikrogrammasta (µg) 100 µg:aan. Huippuvarovainen EFSA päätyi tähän tulokseen käytyään läpi uudet D-vitamiinitutkimukset. Vauvojen rajana on nyt 25 ja 1–10-vuotiaiden rajana 50 µg päivässä.
      http://www.tritolonen.fi/index.php?page=articles&id=247

    • huohhh1

      Joo kyllä se näin menee, että jos olet kalju, lihava, ruma ja lyhyt, niin omaat automaattisesti uskomattomat testo tasot.

      • tulos2

        Kaljuus voinee liittyä positiivisesti testosteronitasoihin, samoin läskin puute. Lihakset korreloivat positiivsesti testojen kanssa ja nyt on jotain viitteitä siitä että myös lyhyys.


    • .........

      Miksi valkoiset miehet stressaavat peniksen pituudellaan ?
      Sillä peniksen pituudella ei nyt ole paskaakaan merkitystä, koska naisia kiinnostaa vain mustat penikset ja niiden pituudet. Kysykää vaikka naisilta !
      Sitä paitsi naiset eivät saa minkäänlaisia viboja valkoisesta peniksestä vaikka se olisi 30cm.

    • Coconut nainen

      Lukuisia miehiä juhlakunnossa nähneenä naisena voin kertoa totuuden: kyllä se vain niin on että isommilla miehillä on keskimäärin isommat hepit. Kokovaihtelua on paljonkin, pitkällä miehellä voi olla yllättävänkin pieni, mutta harvemmin jos koskaan pienellä miehellä on iso. Tosin ainahan pienemmillä miehillä samankokoinen jyrpä kuin isommilla näyttää isommalta, taustaa vasten kun vertautuu. Ja pulskemmilla toki osa varresta väkisinkin painuu läskin alle.

    • toinen tutkija

      No ei tasan pisimmät penikset ole alle 170-senttisillä. Tunnetustihan aasialaiset ovat pienikokoisia, ja heillä on myös pienemmät penikset kuin valkoisilla. Tummaihoisilla taas on kaikkein suurimmat, jos rotuja vertaillaan. Aasian maissa myydään kortsujakin ihan eri kokoisina, xxxl on sellainen kuin joku keskikokoinen (eli xl-änä myyty;)) täällä Suomessa.

      On tutkimuksia ja "tutkimuksia", tutkijoita ja "tutkijoita".

      • Huohhh1

        En tiedä mitä virtuaalikikkeli mittoja käytät, mutta kyllä nuo kaupan perus kortsut käyvät suurimmalle osalle suomalaisista miehistä. Sitten on näitä siima kikkeleitä, jotka käyttävät nuita mainitsemiasi "äksälläänä" kokoja, kun kuvittelevat itsestään liikoja. Miehillä, joilla on oikeasti iso mulkku, harvoin mainostavat sitä itse ääneen. Heidän ei tarvitse, koska sana kyllä leviää naisten keskuudessa ;)


      • toinen tutkija
        Huohhh1 kirjoitti:

        En tiedä mitä virtuaalikikkeli mittoja käytät, mutta kyllä nuo kaupan perus kortsut käyvät suurimmalle osalle suomalaisista miehistä. Sitten on näitä siima kikkeleitä, jotka käyttävät nuita mainitsemiasi "äksälläänä" kokoja, kun kuvittelevat itsestään liikoja. Miehillä, joilla on oikeasti iso mulkku, harvoin mainostavat sitä itse ääneen. Heidän ei tarvitse, koska sana kyllä leviää naisten keskuudessa ;)

        Hmm...et nyt tainnut ihan ymmärtää mitä kirjoitin. Ei noita Suomessa myytäviä kortsuja myydä esim. Aasiassa. Kortsukoothan menevät monissa maissa niin että pienin on xl. Eihän kukaan mies osta s-kokoista, sehän olisi hirveän noloa ja masentavaa. Suomessa ei taida tuota kokoluokittelua paljonkaan olla, on vain joitain erityismerkkejä tavallista isommille, ja niitä ei tavallisista marketeista saa.


      • Aasia10

        Aasian pisimmät miehet on E.Koreassa, mutta siellä on myös lyhyimmät penikset, jos tuo lähde on totta. Aasia kokonaisuudessaan sijoittuu kyllä peniksillään vertailun alapäähän, mutta useimmissa Aasian maissa on vähintään yhtä pitkät tai pidemmät miehet kuin vertailussa parhaiten penisten suhteen sijoittuneissa maissa. Osa lähteessä käytetystä datasta on ilmeisesti itseraportoitua ja osa mitattua.


    • testos tero

      Ei kai tuossa aloituksessa väitetäkään että kaikilla lyhyillä miehillä on pitkä penis. Vain niillä joilla korkea testosteronitaso on syynä lyhyyteen.

    • sdghj

      Kaikennäköistä paskaa ihmiset uskookin..

      Oisko kuitenkin GEENEILLÄ se suurin merkitys pituuskasvussa..?!

    • LÄHTEET!

      "myös suomalaisessa laajassa aineistossa aikuisiän pituus (ja paino) korreloivat negtaiivisesti testosteronin kanssa."

      Laittaisitko lähdeviittauksen tähän tietoon. Nimittäin Suomessa ei kyllä mitään "laajaa aineistoa" aiheesta ole.

      Ja muutenkin voisit laittaa tuon targetmapin kertoman tiedon lähteen. Nimittäin aika hyvin näyttää korreloivan myös sen suhteen, mitä enemmän kulttuuriin kuuluu valehtelu.

    • Tutkijan lohtutus

      155 cm / 12 cm .. ja vitsi et on iso!

    • Jeah

      Jaa... 196 cm ja 19.5-20 cm

      On se kumma, ettei ap. pysty hyväksymään itseään sellaisena kuin on.

      • mitä väliä?

        Pätkä! Täällä 256 cm ja 43,5-44 cm


    • mitä suurempi mies s

      kookkain näkemäni penis on 166 cm miehellä. kokemukseen perustuvat vertailut ovat kuitenkin turhia, joku voisi lähettää jotai tietoa jos on todistusaineistoa sen puolesta että esim. kansojen välillä ilmenevä peniskorrelaatio ei olekaan todellinen. Aasian pisimmät miehet on E.Koreassa, mutta siellä on myös lyhyimmät penikset, jos tuo lähde on totta.

      • jankkaat

        Noin harvinaisen lyhyellä miehellä penis ihan varmasti näyttää isommalta kuin samankokoinen penis pitkällä miehellä. Johtunee siitä. Tai sitten et ole kovin monia peniksiä nähnyt.


    • STforcez

      No siis jalan koko on isompi pidemmillä miehillä joka on suorassa suhteessa peniksen kokoon ainoa tieteellisesti osoitettu homma.

      Mun kenkä on 46 ja naiset tykkää. sori minimiit :D

      • yksilöllistä.

        Ensimmäinen poikaystäväni oli 165-senttinen, jalan koko 39. Penis oli 18 senttinen. Hänen jälkeensä minulla on ollut 5 seksikumppania, pituudeltaan 178-185 senttisiä ja yllätyksekseni kaikilla on ollut pienempi penis.


    • Oikea tutkija

      Nuo kaksi viitettäsi eivät todista yhtään mitään. Jäljelle jää viittaus "laajaan suomalaiseen aineistoon". Annapas nyt sitten sekin viittaus, niin tukitaan sekin.

      • Oikea tutkija 2

        Klienefelterin oireyhtymässä mies kärsii alhaisista testosteronitasoista. Oheisessa kuvassa näkyy alhaisten testosteronitasojen vaikutukset. Niihin kuuluvat kapeat hartijat, leveä lantio, parran puute, ei miestyyppistä kaljuuntumista, pienet kivekset, ja muutenkin vartalon sorjuus ja pituus.

        Vähätestoinen mies on siis usein pitkä ja kapeaharteinen, parraton ja leveälanteinen.

        http://www.aafp.org/afp/2005/1201/afp20051201p2259-f1.jpg

        http://img.tfd.com/mk/K/X2604-K-07.png

        http://www.beliefnet.com/healthandhealing/images/si55551770_ma.jpg


      • tutkijoitakaikkityyn
        Oikea tutkija 2 kirjoitti:

        Klienefelterin oireyhtymässä mies kärsii alhaisista testosteronitasoista. Oheisessa kuvassa näkyy alhaisten testosteronitasojen vaikutukset. Niihin kuuluvat kapeat hartijat, leveä lantio, parran puute, ei miestyyppistä kaljuuntumista, pienet kivekset, ja muutenkin vartalon sorjuus ja pituus.

        Vähätestoinen mies on siis usein pitkä ja kapeaharteinen, parraton ja leveälanteinen.

        http://www.aafp.org/afp/2005/1201/afp20051201p2259-f1.jpg

        http://img.tfd.com/mk/K/X2604-K-07.png

        http://www.beliefnet.com/healthandhealing/images/si55551770_ma.jpg

        No tuo oireyhtymä nyt tietysti on poikkeus, eikä niin yleinen, että siitä voisi vetää johtopäätöstä sille, että lyhyillä miehillä on isommat penikset. Eiköhän lyhyistä miehistä taas puolestaan löydy joitakin oireyhtymiä, joiden vuoksi heillä on tavallista pienemmät pilit.


    • Mösjöö

      Aloittajalla on paha napoleon-kompleksi

    • Ootte vähän vajukkej

      Peniksen koolla ei ole hirveästi väliä vaikka geeneissä pitkän peniksen saaneet niin tahtovatkin kovasti väittää jotta he saisivat paremmuuden tunnetta edes jostain.

    • 33 bmi

      En ole kyllä lainkaan vakuuttunut tästä "pienellä miehellä on isompi" -stereotypiasta. Kuulostaa yhtä typerältä kuin toinen usein kuultu stereoptypia eli pienet sormet tai pieni nenä tarkoittavat pientä munaa.

      Itse olen 181 cm, mulla on mieheksi todella pienet sormet, pieni nenä ja munan pituus on häpyluusta (munan yläpuolelta) mitaten 18-18,5 senttiä, ympärysmitta reilut 13 senttiä.

      Ei siis oikein vastaa stereotypiaa, jonka mukaan mulla pitäisi olla harvinaisen pieni tällä pituuuden, sormien ja nenän kombolla.

    • _Sinkkunelli_

      Kyllähän se niin on, että pieneltä näyttävästä killuttimesta voi kasvaa melkoinen mötikkä. Eli kun miehet pukkareissa tai missä lie vertailette, niin turha tehdä päätelmiä juhlakunnosta, ellei teillä ole tapana esiintyä miesten kesken silleen.. No okei, jos on naisen pikkurillin kokoinen niin ei siitä mitään kesäkurpitsaa kehity, mutta harva nainen tolkuttoman kokoista haluaakaan. Ja se "strecher" pysyy paremmin kovempana kuin "hanger" eli levossa isompi.

      MUTTA muistettava on, että tärkein ominaisuus peniksessä on sen kantaja ja miten hänen aivonsa toimivat sekä kemiat eli esim. pitääkö nainen miehen ominaistuoksusta mikä kertoo onko geneettinen sopivuus hyvä.

    • 5'9dynomite
    • Ninnuli_73

      Minun kokemukseni mukaan pitkillä miehillä ON pidemmät, niin se vaan on...monasti tullut huomattua ja oon pettyny just noiden alle 180 cm elimiin. Pidempien miesten kanssa ei oo koskaan ollut tuota ongelmaa.

      • Mari_867

        Komppaan:
        > harvemmin jos koskaan pienellä miehellä on iso.

        Mulla JUST samanlaiset kokemukset! Tää nyt vaan on näin, eikä sille mitään voi. Onhan se nyt selvä, jos muutenkin mies on isompi, niin kyllä se kalukin on isompi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      67
      1686
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1401
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1222
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1096
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      859
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      190
      748
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      93
      727
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe