Olemme ottamassa kääpiöpinseriä ja tiedän että ne ovat herkkähaukkuisia. Onko mitään hyviä keinoja opettaa haukkua pois?
Keinoja saada herkkähaukkuisuutta pois?
2
125
Vastaukset
- Haukkumaton
Pienille koirille ainoa turva on ääni - ne kun eivät voi uhata koollaan. Mielestäni koira saa haukkua jos haukuttaa, mutta tietenkin ylimääräinen räksytys pitää lopettaa alkuunsa.
Itselläni on pieni koira, joka haukkuu käytävästä kuuluvia ääniä, muttei koskaan ulkona muille koirille (paitsi isoille mustille koirille, en tiedä miksi).
Sinuna olisin koiran turvana silloin kun se haukkuu. Olisin sen lähellä ja sanoisin rauhallisesti "hiljaa", ja palkitsisin kun lopettaa. - väsynyt emäntä
Hei minulla venäjäntoy uros ja todella kova haukkumaan......tai siis on ellen minä ole paikalla. Eli minulla on suihkepullossa vettä, mikäli koira ei lopeta haukkumista parin kiellon jälkeen suihkautan pullosta, nykyisin riittää kun otan pullon vain käteeni ja koirulini näkee sen, eristystä on tapahtunut niin paljon, että aina ei tarvita edes pulloa, riittää kun kiellän. Hyvä koira :) vielä kun oppisi tekemään pissat ja kakat ulos (kyseessä siis jo 1,5 vuotias koira)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892158Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1381796- 1731333
- 229805
- 65744
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211619- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347550