Ryhdyin miehen lapsille

Perheen pyörittäjä

auktroriteetiksi, ja nyt miehen ex vaimo haukkuu ja laittaa kovasti vastaan. On kumma juttu ettei apu kelpaa.
Otin ohjakset käteen ja ryhdyin pääkasvattajaksi näille pikkuhulttioille. Nyt olemme menossa hyvään suuntaa, et mitähän heistäkin olisi tullut, ellen olisi puuttunut ajoissa.
Itselläni ei ole lapsia, joten on aikaa ja tahtoa, sekä en halua että perheessäni olisi huonosti kasvatettuja kersoja.
Hyvä kuri on kaiken perusta. Jos ollaan tottelemattomia, laitan pojat kotiin äidin luokse, se on hyvä rangaistus, ja kun ollaan kilttejä ja totellaan minua saa palkinnoksi tikkarin ja voi tulla tänne isän ja minun (nykyisin äiti) äidin luo.
Toiminko oikein? Meistä minä toimin.

10

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kurijakunnia

Juuri näin.!!!Lapsilla pitää olla kuri!!! ,, ja jos omat vanhemmat eivät ole osanneet kasvattaa kersojaan niin hyvä että ulkopuolinen ryntää apuun. Joku roti pitää olla lapsillakin että oppivat käyttäytymään ihmisiksi. Ggrrrrrrr!!!!

Varmasti myöhemmin nämä kersat kiittävät sinua kun teit heistä kunnon ihmisiä kun omat vanhemmat vaan lepsuilivat.

• rtjurure

Ja sitäpaitsi parhaita kasvattajia just on ne, joilla ei ole omia lapsia.. kaikkihan nyt sen tietää??

• tikkariaaa

Provo varmaankin.

Jos ei, niin lasten vieminen äidille ei saa mitenkään olla mikään uhkaus ja rangaistus!

Jos tässä on muu pielessä, niin asenne lapsiin, kersa-sanat jne. Tässä lapsien kasvatus ei motivoidu rakkaudesta lapsiin ja aikuisen velvoitteisiin.

Jos lapset kasvattaa kuriin vain siksi, että lapset ei häiritse, keinot ovat jo alunalkaen väärät. Jos arvostus pientä elämää kohtaan puuttuu, niin huonosti on lapsen asiat. Myös lasten äitiä pitäisi jollain tasolla arvostaa, vaikkei ole samaa mieltä mistään. Lasten äidistä lapsille pitäisi aina puhua arvostavasti, muuten loukkaat lapsia.

• kaikista ei ole äidi

No ei sais olla, mutta jos ex vaimo on katkeroitunut jalapset ei viihdy enää hänen kanssaan, niin ohna se heille rangaistus. Monesti lapset itkee kun joutuu äidin luo takasin,jos isän tyttöystävä on tosi kiva ja kauniimpi kuin äiti.

Ja lapset arvostaa kun joku pitää heille kuria. Monet äidit ei osaa. Lapsettomalla on aikaa ja hän saa kokemusta ja voi harjitella ja kun tulee omia lapsia niin osaa.
      Ei sitä nyt omilla lapsilla harjoitella, kyllä ne on sen verran arvokkaita.

• mikä pahan tappais

JAA nyt on lissu ruvennut taaaaas äitipuoleksi.
      Voi helvetti kun kuolis pois

• muista pillerit liss

oho, lissu on jo aamulla pöhnässä ja vanne kiristää päätä..............

• voi lissu..

lissu tekee avaukset ja sitte vastaa itelleen, säälittävää .. ...

• lääkärille siitä

Voi lissu reppana, ei ollut palstalla tarpeeksi säpinää?

• onnee vaan sullekin

Juu juu ja kivoja noi sun lentävät lehmät ja tanssivat elefantit myös, puhuvista strutseista puhumattakaan.

• voi ei...

Älä Lissu jaksa enää. Olet jo pilannut koko palstan, hellittäisit jo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      91
      2184
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      147
      1811
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1333
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      805
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      754
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      741
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      730
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      597
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      571
    Aihe