Ray.fi sivuston oman tilin saldo oli 0€. siirsin 10€ pelitilille ja rupesin pelaamaan, ihmettelin kun saldo näytti 510€.
Sitä tässä ihmettelenkin että mistä toi 500€ sinne ilmestyi rahansiirron yhteydessä??
Ray.fi pelitilin rahansiirto bugi?
10
505
Vastaukset
- Elämän kevät!
Mulla kans näytti 420€ ku talletin 20€ Laitoin 400 nostoon.
- sillälaillajuu
Hyvin on pelitilit poikinu korkoa talletuksesta. Harvemmin varmaan pelaamalla siitä puljusta muutamaa kymppiä enempää voi voittaakkaan. Onnittelut! : )
- Suosittelen-
Vilase pankkisaldoasi puuttuuko sieltä 510e.
- Elämän kevät!
Mulla ei puutu ku ei ollu edes nii paljoo tilillä..
- wtfray
ei puutu pankkitililtä mitään. vain 10€ siirsin tyhjälle pelitilille jonka mukana tuli jostain 500€
Tässä nyt pitäis tietää että ilmoitanko ray:n asiakaspalveluun vai pidänkö rahat itselläni?
kertokaa että mitä teen!- Nostoon vaan!
Laita nostopyyntö..
- wtfray
Nostoon vaan! kirjoitti:
Laita nostopyyntö..
mainaat että ray ottais sen 500€ mun pelitililtä takaisin?
- massit pois
wtfray kirjoitti:
mainaat että ray ottais sen 500€ mun pelitililtä takaisin?
eikö nostat sen 500 sun pankkitilille
- wtfray
massit pois kirjoitti:
eikö nostat sen 500 sun pankkitilille
no mä siirstin 450€ pankkitilille ja pelasin 50€ niitä pelejä
- v 2012
Juu mää laitoin 10e ja tilille ilmaantui 1010e, kyllä on kannattavaa. Kaikki nyt tallentaan, eikä pelatakaan tarvi ...fyffee tulee rutkasti. :DDDD
öööööaprillipila...ens aprillipäivälle 2012 kiäh kiäh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462