Koitettu on itse moneen otteeseen, mutta kyseessä pikku hermeliini, joten pelottaa, että koko kynsi lähtee samalla.
Paljonko noin suunnilleen maksaa kynsienleikkuu eläinlääkärillä?
3
68
Vastaukset
- Kani-täti
En osaa sanoa mitä maksaa eläinlääkärillä, mutta suosittelen tsekkaamaan puput.netistä tämän ketjun: http://puput.net/keskustelu/index.php?topic=54863.0
Monet kaninomistajan leikkaavat mielellään toisten pupujen kynsiä ilmaiseksi tai pientä korvausta vastaan. :) - tania78
Paikallisessa eläinkaupassa 4e. Mielestäni ihan ok hinta.
Tokihan nuo itsekkin kannattaa opetella leikkaamaan. Vaikka yksi kynsi /päivä kunnes saa varmuutta hommaan. Älä nykäise tai vedä vaan otat rauhallisesti .
Vaikka vain millin kärjestä.
Nuorella kanilla kynsien leikkuu on aina harjoittelua.
Samoin uudella kaninomistajalla.
Veikkaan, että kani ottaa homman paljon rauhallisemmin kuin sinä... :)
Ja kanihan rauhoittuu kun sinäkin olet rauhallinen !
Tsemppiä harjoitteluun ! Luota itseesi. - Kanitytteli!
Eläinlääkäri hintoja en tiedä, mutta meidän lähi eläinkaupassa (http://www.pyrstonjatassunpuoti.com/) kynsienleikkaus maksaa 8 € ja itse olen ollut ainakin tyytyväinen leikkaukseen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821995Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1211715- 1801306
- 229720
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 57614
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako204575- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482