Onko vaikeaa erota uusperheessä, vaikka ihan sama paska on siellä kuin edellisessäkin suhteessa. Yrittääkö sitä näyttää, että hyvin menee, vaikka on vielä pahempaa kuin ennen.
uusperheen ero
4
274
Vastaukset
- hui hai
ei se ero ole varmaan sen erilaisempi. Kokemusta ei ole, mutta olen samassa tilanteessa. Tosin edellinen suhde oli kahden aikuisen ja ihan erillainen. Minua exäkin arvostaa nykyisín enemmän kuin tässä perheessä arvostetaan. On erikoista , että hänen kanssaan pystyn puhumaan paremmin kuin nyksin kanssa.
Poika on käynyt minun kimppuun jo kaksi kertaa fyysisesti. Aikuisen ulkonäkö, mutta 4 vuotiaan mieli. Loppu on lähellä.- hai, hui
sama tilanne... valitettavasti, aika karmeeta...
- ero mikä ero
Ero on ero, samanlainen käsitellä.
Onneksi itseni ei tarvitse miettiä moista, sillä minä löysin elämäni miehen kahdeksan vuotta sitten ja on uusperheilty siitä saakka.
Mutta siis, ei se ero ole sen erilaisempi eroaa sitten ydin-tai uusperheestä. Ainut mikä on erona että siinä on yleensä enemmän ihmisiä mukana kun on sinun ja minun lapset - kikkeliskokkelis vaa
Kulissia kulissia, uusioperhetäitä ei ole olemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462