S60 päivittyy!

5230,.

Tänään ilmestyi puhelimen päivitys sovellukseen uusi tärkeä päivitys joka on tehtävä tietokoneella,uudessa päivityksessä tulee uusi nopeampi selain v7,3 sama mikä annaankin,Ovi Maps 3 SR6 joka sisältää nyt mm joukkoliinkenteen,MMS viestit saavat vihdoin hymiöt.Luin vaan 5th editionin osan tästä linkistä joten tarkista imitä omasta puh mallista sanotaan
http://conversations.nokia.com/2011/06/29/updates-to-symbian-3-2-and-5-0/

14

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aika ihmeellista! Luulin ettei Nokia enää pahemmin päivitä 5th edition käyttistä, mutta näköjään päivittää.

• 5230,.

IHME!Tosiaan mukava saada uusi selain,huomioikaa että tuo päivitys on nyt saatavilla vain 5230 ja C6-00:aan muut saavat tulevien viikkojen aikana vähitellen

• Oletko jo kokeillut että miten hyvä se uusi selain on? Onko Operan veroinen?

• 5230,.

En ole vielä kerenny päivittään kun tulin vasta himaan reissusta täää on niin uus juttu vielä ,.meinaan kohta puoliin päivittää

• Varmaan tiedätkin että kannattaa ottaa varmuuskopio ennen päivittämistä Ovi suitella..

• 5230,.

juu

• C5-03

Hieno homma ettei Nokia jätä s60:n käyttäjiä lapsipuolen asemaan. Vaikuttaisi, että Nokia tekee siirtymän WP-puhelimiin siististi kuten oli luvannutkin tukemalla riittävästi Sympparia koko senelinkaaren.

Itse juuri harkitsen C5-03:n ostoa ja varsikin tuo GPS-päivitys on tervetullut ja julkisen liikenteenkin reittien mukaantulo on pelkkää plussaa. Sillä on hyvä odotella kaikessa rauhassa siirtymää WP:n ja katsoa millaisiksi ne osoittautuvat. Olettain, että ok, mikäli N9 on siitä jokinlainen esimaku / aperitiivi.

• 5230,.

Ei onneks jättäny juu,nyt oon sitten päivittäny uuteen uskoon 5230,selainkin on kuin operalla surffatessa nopeutu kyllä huomattavasti,siinä on aika kiva uus ominaisuus kun saa lehdistä poimittua kuvat vaikka taustakuviks,nyt pitäs vaan löytyä kohta mistä sais välimuistin tyhjäks,sitä kohtaa ei tässä nyt ole mistä ennen sen tyhjäs,ehkä se löytyy vielä niin sais tota muistia sieltä lisää,tämähän ei tietysti haittais jotain c7 n8 mutta täs taas törmättiin tohon muisti juttuun mutta kyllä tälläkin pärjätään,isotkin sivut esim iltalehtien normi sivut tällä lataa aika sukkelaan nyt,kartoissa tosiaan näkyy julkinen liikenne,yuotubeen tällä uudella selaimella mentiin ihan hetkessä, siittä kiittää,ja yuotuben videot pyörii tosi hyvin kuvakin ihmeen terävä ja kirkas melk kuin telkuissa konsanaan olisko jotain parannusta siinäkin,ihan tyytyväinen nyt,tunnin kesti päivittää 150mt näky ollen laiteohjelmiston lataus,että ei tätä ihan puhelimella sentäs voinu päivittää,ovi suite temppuili koko ajan poistin senkin pari kertaa tk;sta ja herjas jostain virhe koodista koko ajan,viides kerta meni vasta jakeluun sit alko päivittään,hermot oli jo lujilla

• 5230,.

jo löyty välimuisti,asetukset.,yksityisyys.,poista yksit.tiedot,välimuistista vapautu 10,2 Mt muistia nyt on hyvä selain,opera tosin pakkaa paremmin esim tämän sivun ja useimpien lehtien sivut mutta nopeus on melk sama,tätä kirj uudella selaimella mutta kyllä operakin hyvä olla vars kun on tottunu sen kätevyyteen

• Vielä ei taida toimia flash selaimessa? Odotan innolla Anna päivitystä Nokia N8 puhelimeen joka on nyt vara-puhelimena.

• C5-03

N8 jo varapuhelimena? Mikä malli on ottanut ykköspaikan? Itse olen ostamaisillani ( C5-03 ) sitten yhden niistä tekniikkajunan keskimmäisistä vaunuista ;-)

• C5-03 kirjoitti:

N8 jo varapuhelimena? Mikä malli on ottanut ykköspaikan? Itse olen ostamaisillani ( C5-03 ) sitten yhden niistä tekniikkajunan keskimmäisistä vaunuista ;-)

LG Optimus 2X. Tosin roottasin sen ja asensin siihen melkein puhtaan Androidin.. LG oma ohjelmisto lagitti niin paljon...

• C5-03
        vapunen kirjoitti:

LG Optimus 2X. Tosin roottasin sen ja asensin siihen melkein puhtaan Androidin.. LG oma ohjelmisto lagitti niin paljon...

>> LG Optimus 2X. Tosin roottasin sen ja asensin siihen melkein puhtaan Androidin..

Voi harmi, etkö edes häpeä uskottomuuttasi ... maksat vieraasta LG & Android ... ja vain tuon ( hutsun ) vuoksi siirrät uljaan ja kauniin palvelijan N8 sivurooliin johon on lisäksi tullut / tulossa sen jo ennestään hyvää luonnetta edelleenkin jalostavia päivityksiä ...Vai onko tämä nyt sitten sitä moniaivioisuutta josta sivitysvaltiot ja kulttuurit ovat luopuneet jo ammoisia aikoja sitten...vai onko kyse keski-iän tai muun iän kriisistä...

;-)

• 5230,.

joo ei toimi,löysin muuten uuden ominaisuuden tästä kun puh on lukittu ja painat valikko näppäintä tulee näyttöön jättikokoinen digitaal.kello jonka alla on paksu nuoli palkki vasemmalle jossa lukee "avaa pyyhkäisemällä" siis oikealta vasem.tätä omin.ei ole ollu tod kiitollinen kun voi lukit.asen.tarkist.ajan avaamatta sitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      98
      2361
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      190
      1939
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      184
      1527
    4. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      82
      942
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      249
      932
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      809
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      806
    8. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      712
    9. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      213
      653
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      631
    Aihe