ASK-TOOLBARIN poistaminen WINDOWS 7:stä

ASKPOIS

Koneeseen on pesiytynyt ASK.COM-Toolbar. Olen yrittänyt poistaaa mutta ei lähde kokonaan.

Olen kuullut että tuo ASK.com häiritsee F-securen päivitystä/asennusta.. Senjälkeen kun Ask-toolbar livahti koneelle F-secure lakkasi käynnistymästä automaaatisena eli se logo ei enää koneen käynnistyksesssä näy.

Haluaisin poistaa ohjelman TÄYDELLLISESTi!! VINKKEJÄ

9

14269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiköhänlähde

      Sammutat selaimen, suljet askcomin prosessin(t), lisää ja poista kautta poistat sen. Etsit vielä jäänteet tiedostoista. Rekisterieditorissa etsit ja poistat kaikki viitteet siihen.
      Itse olen kyllä ihan yksinkertaisesti CCleanerilla muksuilta poistanut, kun eivät jaksa lukea asentaessaan ilmaisroskaa.

    • vastaaja1

      mene ohjauspaneeliin valitse ohjemat sieltä poista asennettu ohjelma ja poista sieltä ask toolbar

    • rurytu

      Ei onnistu poisto ohjauspaneelin kautta eikä onnistu ccleanerlillä.
      Harvinaisen veemäinen tämä asktoolbar.

    • 12345679542341453452

      Kyllä se toimii ohjauspaneelin kautta pitää vain ensiksi sulkea selain ja sitten onnistuu.

    • ask=gay
    • Ärsyyntynyt

      Ei auta tuo ylläoleva linkki, ei poistu ohjauspaneelin kautta. Ohjauspaneelin Poista ohjelma-toiminnon mukaan koneella ei pitäis olla koko Ask Toolbaria enää, mutta niin vaan se seisoo Firefoxin ylänurkassa. Eikä siihen pääse mistään käsiksi, olen etsinyt myös Firefoxin asetuksista ja laajennuksista. Olisko vielä jotain vinkkiä mitä voisi tehdä?

    • ENSKUUUU

      mene ohjauspaneeliin valitse ohjemat sieltä poista asennettu ohjelma ja poista sieltä ask toolbar kiitos tämän kirjoittajalle =) TOIMI JA POIS LÄHTI

    • ToolbarRemover
      • jlzki

        Poista kaikki javaan ja ask:iin viittaavat tiedostot. Lähti ainakin multa tuo ärsyttävä ohjelma.


    Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2230
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1741
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      157
      1596
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1378
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1372
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      292
      1233
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1099
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1053
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1052
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      928
    Aihe