Raahessa/Pattijoella ollenkaan hyvää parturikampaajaa?

tara.

Siis nyt alkaa kyllä hermot vähitellen menemään näihin partureihin kun ei niissä missään saa kunnollista palvelua. Ensin kävin Hiusmeressä muutaman kerran, enkä siihen ollut tyytyväinen. Ei vaikuttanut hirveän kouluttautuneelta ja kokeneelta siellä työskentelevä parturi. Nyt on tullut käytyä Saksetissa 4 kertaa (kaikilla kerroilla eri parturi) ja koskaan en oo ollu parturissa käynnin jälkeen silleen että vau, tulipa hieno tukka. Saksetissa varsinkin aika kovakourasia ja hätäsiä kaikki parturit olleet jotka mun kohdalle sattunut. Naamaanki meni hiusväriä niin antovat sen vaan kuivua siihen eikä pyyhkiny pois. Tai yrittihän se sitä pyyhkiä kun se oli ollu siinä varmaan 10min mutta eihän se sitte enää lähtenyt. Eikä pahotellu tai mitään. Samoten kun etuhiuksia leikkasivat niin antoivat naaman olla vaikka kuinka kauan täynnä leikattuja hiuksen pätkiä ennen kuin sutivat ne pois. Niin kalliit hinnatkin että odottais vähän parempaa palvelua. Kyllähän sitä mielellään maksaa vähä enemmänki jos parturi oikeasti tekee hyvää työtä, mutta tuollasesta käsittelystä ei kiitos!

Etsin parturia joka osaa ehdottaa asiakkaalle mikä sille sopis, ei oo kovakouranen, hätänen tai muutenkaan leikkele/värjää hiuksia niinku jossain liukuhihna hommassa. Onko Raahessa tai Pattijoella hyviä, kouluttautuneita partureita? Saksettiin tai Hiusmereen en enää mene.

133

14685

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ferry Corsten
      • Petetyksi tullut

        Kokemus pääpajasta oli sellainen että en mene ikinä lähellekkään sitä luukkua.
        Nuori tyttö palvelia ja en usko, että on edes koulua käynyt alalle.
        Kysyi milloin on pesty hiukset, vastasin että eilen...no eikun pesuun ilman muuta.
        Sitten kysyi miten leikataan... vastasin, että siistiksi ja jätetään korville hiukan.
        No puolikymmentä klipsaisua sivuila ja koneella hiukan rajaa. Yksi klipsaisu päältä ja föönaus.
        Pyöräytti peiliä takana ja tokaisi, että nyt on siistimpi.
        Hinta 21€.Kun olen eläkeläinen.
        Sitten piti mennä parturiin, että hiukset leikattiin siistiksi. Lisää maksua 15 €.
        Asiakaspalvelu 0-tasoa.
        Sellainen kokemus siitä luukusta.


      • liika on aina liikaa
        Petetyksi tullut kirjoitti:

        Kokemus pääpajasta oli sellainen että en mene ikinä lähellekkään sitä luukkua.
        Nuori tyttö palvelia ja en usko, että on edes koulua käynyt alalle.
        Kysyi milloin on pesty hiukset, vastasin että eilen...no eikun pesuun ilman muuta.
        Sitten kysyi miten leikataan... vastasin, että siistiksi ja jätetään korville hiukan.
        No puolikymmentä klipsaisua sivuila ja koneella hiukan rajaa. Yksi klipsaisu päältä ja föönaus.
        Pyöräytti peiliä takana ja tokaisi, että nyt on siistimpi.
        Hinta 21€.Kun olen eläkeläinen.
        Sitten piti mennä parturiin, että hiukset leikattiin siistiksi. Lisää maksua 15 €.
        Asiakaspalvelu 0-tasoa.
        Sellainen kokemus siitä luukusta.

        itse erehdyin menemään pääpajaan.tietysti pestiin leikattiin vähä ja vähä väriä ja erehdyin vielä ostaan shamppoon ja hoitoaineen. siiis tällanen eläkeläinen sai pulittaa 223 euroa. kyllä vitutti. eipä ihme jos on jo jokalehdessä mainos, ei ole sen kummempi saksettilaan voi jeesus se se vasta on kallis ja molemmissa on tyly kohtelu.


      • parturi-kampaaja oppilas
        Petetyksi tullut kirjoitti:

        Kokemus pääpajasta oli sellainen että en mene ikinä lähellekkään sitä luukkua.
        Nuori tyttö palvelia ja en usko, että on edes koulua käynyt alalle.
        Kysyi milloin on pesty hiukset, vastasin että eilen...no eikun pesuun ilman muuta.
        Sitten kysyi miten leikataan... vastasin, että siistiksi ja jätetään korville hiukan.
        No puolikymmentä klipsaisua sivuila ja koneella hiukan rajaa. Yksi klipsaisu päältä ja föönaus.
        Pyöräytti peiliä takana ja tokaisi, että nyt on siistimpi.
        Hinta 21€.Kun olen eläkeläinen.
        Sitten piti mennä parturiin, että hiukset leikattiin siistiksi. Lisää maksua 15 €.
        Asiakaspalvelu 0-tasoa.
        Sellainen kokemus siitä luukusta.

        Hiukset täytyy leikata märkänä, sillä se helpottaa työskentelyä. Ne on helpompi pesupaikalla pestä, kuin suihkepullolla sieltä täältä kastella.Myös mahdolliset takut oikenevat helpommin kun on vasta hoitoaineella pesty. Kuivana leikkaaminen kuluttaa saksia älyttömästi ja nehän ei olekkaan ihan halvat. Halvimmat saat vähän vajaa satasella (laadukkaammat kalliimmalla) ja mietippä jos joka päivä monelta asiakkaalta kuivana hiukset leikkaisit, olis kallista lystiä..
        Asiakasta on tottakai kuunneltava ja asiakaskin saa aukaista sen suunsa ja kertoa mielipiteensä ja pitääkin!
        Meitä kampaajia on kyllä niin monenlaisia ja ei vasta valmistuneet ole aivan niin hyviä välttämättä, mutta täytyyhän heidänkin opetella lisää, sillä tekemällähän sitä vain tässä työssä oppii. Antakaa siis opiskelijoille ja vasta valmistuneillekkin mahdollisuus. Meitä on kyllä moneen junaan ja saatat huomata, että joku opiskelija onkin aivan älyttömän hyvä, vaikka se edellinen opiskelija oli aivan paska. Se riippuu paljon motivaatiosta ja tarkkuudesta.
        Hinnoista sen verran, että kampaaja yrittäjälle ei yleensä jää kauheasti omaan käteen rahaa. On kampaamon vuokra (mitä paremmalla paikalla, myös yleensä kalliimpi) ja sitten on alv. joka vaan nousee ja myös työntekijöiden palkat. Yleensä mitä enemmän työntekijöitä on, niin hintaakin palveluissa on. Onhan meidänkin elettävä. Itse en kyllä ymmärrä kanskaan tuota pesupaikan pulittamista yms. mutta kun miettii näitä seikkoja ja jos saa hyvää palvelua niin kyllä siitä mielellään maksaa! :) Vanha viesti, mutta oli vain pakko sanoa. olen kyllä itsekkin kuullut kaikenmoista ja kokenut huonoa palvelua, mutta ottakaa näitä asioita huomioon ja avatkaa suunne, älkääkä lähtekö mitään sanomatta kotiin, sillä varmasti löydetään hyvä ratkaisu ja asioita voi korjata! :)


      • aivanliikaa
        liika on aina liikaa kirjoitti:

        itse erehdyin menemään pääpajaan.tietysti pestiin leikattiin vähä ja vähä väriä ja erehdyin vielä ostaan shamppoon ja hoitoaineen. siiis tällanen eläkeläinen sai pulittaa 223 euroa. kyllä vitutti. eipä ihme jos on jo jokalehdessä mainos, ei ole sen kummempi saksettilaan voi jeesus se se vasta on kallis ja molemmissa on tyly kohtelu.

        Ei oo mullakaan hyviä kokemuksia. Halusin leikkauksen ja väriä/raitoja. Leikattiin ja sitten tyttö kysyi: minkälaisia raitoja haluan et onko sulla budjettia, hämmennyin mut hetken miettittyäni kysäsin (onnekseni) mitähän se maksaa, hän pokkana et 240€, no huh huh. Oli kai ajatttelemattomuutta kertoa heti aluksi että olen toiselta paikkakunnalta.


    • Ferry Corsten

      Sama nuori flikka taisi olla viimeksi myös minulla, mutta osas leikata.
      Toki tuo hiusten pesu on naurettava maksu, aamulla olin hiukset pessyt niin silti nakkas tuon pesumaksun vaikka en pyytänyt mitään pesua, sen takia edellisessä viestissä sanoinkin että suht hintava paikka.

      • Petetyksi tullut

        Jeps tehdään pakkopullaa siitä pesusta. 3 ekee lisää/ pää. Kumma kun ei laiteta likaisentyön lisää ja säästetään vettä.
        Kehtasi vielä sanoa,että hilseilyyn ei auta lääkärin/apteekin tuotteet vaan heidän kampaamon tuotteteet.
        No arviolta n. 20 ikäisellähän on kova kokemus alalta ja tietää mitä puhuu.


    • Aisakas!!

      Siellä parturissa/kampaajalla voi omankin suunsa avata ja pyytää poistamaan karvat kasvoilta ja värit ihosta pois!

      • petetyksi tullut

        Siinä tilanteessa olin shokissa ja en todellakaan ajatellut, että tuollainen on mahdollista.


    • tara.

      oon tottunut siihen että parturi osaa tuommoset alkeellisimmat asiat tehdä ilman että niistä pitää mainita erikseen.

      • entinen asiakas

        Tyttö ei kuulemma ole käynyt ammattikoulua, kun menee liikaa aikaa siihen. Ilmeisesti pikakurssi kirjekoulussa.
        Sanon vielä että kuulemma! Jonkun h***tin kalliin pikakurssin.

        No oli miten oli, olen elämäni aikana ollut monella eri partureilla ja se on oletettavasti palveluammatti ja kuuluu kysyä ja tehdä siistiä ilman kyselyjäkin.

        Edellenkään en siihen luukkuun enää jalkojani pistä enkä suosittele kenellekään tutuillekaan.

        Alueelta löytyy ammattitaisoista ja osaavaa parturi/kampaajaa yllinkyllin.

        En mainosta,mutta jopa Nokian karttaohjelmassa on ainakin yksi yli muiden.


    • Mr Karunen

      Pattijoella Pirjon lafkassa olen käyny jo monta vuotta. Hiukset tulevat kuntoon, palvelu on ystävällistä ja kohtuuhintaista. Asiakas tulee kuulluksi.

    • mä vaan

      käyn nyt saloisten hiussalongissa,kirsillä.On mun mielestä hyvä ja ihan halvat hinnat..suosittelen. pääpajassa olen erehtynyt käymään ja en enää ikinä mene siihen paikkaan.hiukset nyrhittiin ja ei kuunneltu miten olisin halunnut että hiukset leikataan,ja osaavat tyrkyttää tuotteitansa.

    • kokeilkaa!

      Parturikampaamo Evessä Henna on mainio kampaaja ja kuuntelee kyllä asiakastaan. Suosittelen. Omistaja on pistänyt hiukan tyyriit hinnat, mutta kyllä niistäkin yli pääsee. Henna kuuntelee ja ottaa ehdotuksesi huomioon!

    • muumimamma18

      Pääpajasta huonoja kokemuksia. Se omistaja on ihan höyrähtänyt. Se on tosiaan kouluttanu tyttärensä Oulussa kalliissa yksityisessä koulussa 8-9kk se kesti että sai ammatin siitä. Pääpajan omistaja on sanonut, että ammattikoulussa ei kannata kouluttautua siksi, koska siellä on turhia ylimääräisiä oppiaineita, ja vähemmän käytännönkokemusta. Itsehän olen jokatapauksessa ammattikoulun kannalla.

      Monet tuttavat ovat käyneet kyseisellä kampaajalla, ja tuskin kellään hyvää sanottavaa on ollut. Paikan omistaja määrää ja pomottelee työntekijöitään täysin, sekä nöyryyttää asiakkaitten kuullen. ( Kertoo isoon ääneen mielipiteensä työntekijöitten työskentelystä.) Kerran eräs työntekijä oli leikannut asiakkaalta hiukset, kun työntekijä meni ottamaan maksua pomo tulikin jo valittamaan. Oli kuulemma suihkepullo jäänyt väärään paikkaan, ja tuli sanomaan työntekijälle että muista esitellä uusia tuotteita. ( toisinsanoen tyrkyttää, vaikka asiakas ei ollut kovin kiinnostunut.)

      Hisvärit paikassa jätetään niskaan, eikä pestä huolella. Voihan ne itsekin puhdistaa kotona, mutta eipä anna kovin hyvää mainetta paikalle.Tiedän myös, että paikassa pestään väkisillä hiukset vaikka ne olisivat juuri pestyt. (ilmeisesti omistajaa kismittää, kun asiakkaat ovat pesseet hiuksensa eikä hän pääse rahastamaan heitä.)

      Asiakkaan toiveita ei juurikaan kuunnella, vaan leikataan hiukset oman mielen mukaan joten lopputulos voi olla karmiva.

      Kerran eräs pappa oli jonottamassa vaikka kuinka kauan jo ennen minun saapumistani kampaajalle. Minun jälkeeni saapui nuorehko mieshenkilö, joka rynni sekä minun että papan edelle kampaajan tuoliin. Omistaja tiesi kyllä, että pappa olisi ollut seuraava asiakas eikä juuri saapunut mies. Omistaja otti saapuneen miehen parturoitavaksi, vaikka pappa oli menossa parturin penkkiin. Omistaja karjaisi, että sinun vuorosi ei ole vielä hän on ensin ja tarkoitti juuri saapunutta miestä. Onko asiakaspalvelu kohdillaan??

      Paikka on myös mielestäni melko kallis, ja hinnat tunnutaan ottavan pärstäkertoimen mukaan. Onneksi on olemassa toisiakin asiakasystävällisempiä kampaajia!

      • ei-enää-pääpajaan

        samanlailla ylimielisesti tytärkin käyttäytyy ja sättii harjoittelijoita asiakkaiden kuullen ihan tyhjänpäiväisistä syistä. ja se puudeli joka siellä pyörii jaloissa ärsyttää myös kun räksyttää vähän jokaiselle sisääntulevalle. ottaa korviin aika pahasti niin pienessä tilassa.


    • J-P1

      Minun mielestä raahen paras paikka, kivoja ihmisiä Anne ja muut tytöt;) Se nuori tyttöhän on vasta alkaja, antakaa opetella rauhassa että joskus on sitten ns. ammattilainen, kateellisten juttuja suuri osa mitä nuukat raahelaiset kirjottaa...

    • ei enään

      pääpaja,lopetin vuosi sitten käynnin siellä.työntekijät jotain ihme taivanilaisia,eivät ymmärrä asiakkaan vaatimuksia,hierovat lopuksi päänahkaa,miksi,leikkuu jälki surkeaa,tyrkytetään tuotteita..ei ei.jotain rajaa.....

    • parturiin ja pian

      Oiskohan kellää tietoa, kuka osais leikata nuorelle miehelle joku hyvän näkösen mallin? On kyllä hiusvaraa, mistä leikata :D

    • Kampaamokeskus

      Naisille (ei parturointia) Kampaamokeskus Kapteenin kulman vieressä. Todella hyvä hinta-laatusuhde. Kertaakaan ei ole sieltä joutunut itku silmässä kotiin palaamaan.

    • Mr Karunen

      Kävinpä taas tänään Pattijoella Pirjo Bergin parturipuolella. Uusi ja hyvin asiakaspalveluhenkinen nuorinainen leikkasi tukkani. Vähän uutta mallia. Työote oli loistava ja tulos mukava.

    • jooomfdmfdf

      Raahen Hiussalonki ehdottomasti paras paikka. Onhan se aika kallista joka kampaamossa etenkin värjäys.

    • Saksikäsi Edward

      Saksetista minullakin huonoja kokemuksia.

      Itse olen muinoin toiminut myös kampaajan ammatisssa, joten tietyt perusasiat on itsellänikin vielä tiedossa.

      Varasin aikaa, minulta kysyttiin että kenelle kampaajalle haluan. Koska en ole aikaisemmin Raahen kampaamoissa käynyt, vastasin että ihan sama kun en ketään teistä tunne entuudestaan.
      Vasta piinapenkissä huomasin että olinkin opiskelijan kynsissä. Käsittääkseni asiakkaalta tulee aina kysyä selkeästi lupa, saako opiskelija harjoitella hänen hiuksillaan??
      Ajattelin että no olkoot, kävihän siinä hieman kokeneempi pöyhimässä hiuksiani erittäin kiireisen oloisena ja antamassa opiskelijalle ohjeita. Niin ja haukkumassa hiukseni että kuinka kuivat ne olivat ja tulevat tippumaan pesuveden mukana kohta pois.
      No sen vuoksi juuri tulinkin vastaanotolle että ne kuivat tasoitetaan pois.

      Opiskelija touhusi hiusteni kanssa, päälaelle halusin muutaman permisrullan. Ainetta hölvättiin pitkin päätä niin että sitä valui päänahkaa pitkin korvakäytävät täyteen. Vasta pyydettyäni sain paperia jolla pyyhin kasvoja ja korvia.
      Rullat kiristivät ja kiskoivat hiuksia joten tiesin ettei homma oikein taida onnistua. Pyysin löysäämään rullia mutta opiskelija vain asetteli niitä suorempaan, kiristys ei hellittänyt.

      Leikkaus tehtiin hirveällä kiireellä ja voimalla, koko pää heilui. Nips naps ja valmista tuli. Puolipitkän mallin tasoitusleikkaushan se piti olla mutta tuloksena olikin takaraivolta ihan lyhyeksi leikattu "kananperse" malli.
      Lisäksi päälaelta "muotoiltiin muotoilusaksilla" siinä mittakaavassa että päälaella oli jäljellä enään ohut hiuskerros.
      Kampaus toimenpiteen jälkeen oli melko järkyttävä, toinen puoli sojotti ulospäin ja toinen oli päätä myöten. Otsahiukset olivat mummorullalla tiukasti alaspäin.

      Siirtyi sitten kampaamoreissun jälkeen suunniteltu ostoskierros kaupungilla, oli pakko tulla kotiin suihkuun ja pestä selkä, korvat ja kasvot permisaineesta, samoin hiukset ja laittaa ne itse uudelleen.
      Ennen sitä otin kuvia uudesta lookistani ja lähetin arvioitavaksi parille kaverilleni, ihan huumorimielessä. Kaverit vastasivat että "Mitä ihmettä sun hiuksille on tapahtunut?"... "Miten tuo toinen puoli päästä on tuon näköinen, karmeeta?"

      Muutaman permisrullan aiheuttama tuho paljastui vasta pari viikkoa myöhemmin kun hiukset katkeilivat, niitä lähti harjatessa tuppoina.
      Myös leikkausta olen joutunut itse parsimaan, toinen puoli oli lyhyempi ja pitempiä karvatuppoja valahteli niskalta ja sivuilta esiin joita piti tasailla.
      Myös korvakäytäviä varten jouduin hankkimaan lääketipat, korvien iho paloi permisaineella.

      Nyt on neljä kuukautta mennyt tästä katastrofista, hiukset ovat kasvaneet mutta paikoin ovat ohuet/ohennetut/katkeilleet edelleenkin.
      Epätasaisuuksia olen itse tasaillut hiusten kasvaessa.

      Nyt olisi taas siistimisleikkauksen paikka, mutta mihin ihmeen kampaamoon täällä uskaltaa mennä?????

      • ritsu-89

        Miksi otat permanentin jos hiuksesi ovat huonossa kunnossa? :DD


    • kampaamoita

      Ei ne nuoret naiset ossaa tehä mittää hiuksille muutaku saksia ihan v--ituiksi.. Ovat vasta niin harjottelijoita (ymmärtäähän sen toki ettei heti voi osata!) ja harjottelemallahan opetellaan mutta en ikinä mene harjottelijan käsiteltäväksi. Niin karseeta jälkee tullu joka kerta :(

      Menkää Ouluun kampaamoihin, parempaa palvelua.

    • Hius-mix!

      Hius-mix Mainingin vieressä on oikein hyvä paikka! Sääli että siellä tosiaan on vain se yksi yrittäjä ja kalenteri täynnä koko ajan.. Mutta erittäin hyvä palvelu!

    • TommiKa

      Pattijoelle Bergin Pirjon paikkaan on tullut uusi parturi. Janica. Ehdottomasti kannattaa antaa tytön näyttää kykynsä.

    • mäfawifjrnirjofnki

      sellaiseksi se menee aina kun paikkakunnalle tulee kampaajakoulu. Sama ilmiö joka paikassa eli suoraan koulusta putiikki pystyyn ja sitten ollaan niin ammattilaisia. No, työ tekijäänsä opettaa ja oppirahat maksattaa.

    • jhgfd

      Pääpajasta on useita asiakkaita lähtenyt itkien pois.. Omistaja ei kuuntele asiakkaita ollenkaan, veitsellä leikkaa hiukset hirveän näköiseksi. raahen muut kampaajat jo kyllästyneitä kun joutuvat ko. ns. kampaajan tuotoksia korjailemaan.

      Ajatelkaa, hiustenvärjäyskin voi maksaa jopa 300e, kyllä PÄÄPAJASSA!!

    • tucca89

      Mihin kampaajalle kannattaa mennä raahessa? Kriteerit muodikkuus, ei jätä hiusväriä niskaan, osaa käsitellä muitakin kuin hiirenhäntiä. Raahessa tullut käytyä muutamalla kampaajalla ja tulos on ollut ihan kiva, muttei sykähdyttävä. Olisi kiva kuulla muidenkin kuin mummojen mielipiteitä =)

    • Tuc--

      Mee Ouluun siellä kohtaa hinta/laatu asiakkaan hyväksi.

    • missä ne on

      Itsellänikin on hakusessa hyvä parturi, joka saisi minusta varmasti vakioasiakkaan, mutta ei tahdo löytyä asiansa osaavaa. Saksetti oli hiivatin kallis, eikä jälkikään ollut häävi. Pääpajassa käynnin jälkeen jouduin pitämään lippalakkia niin kauan, että hiukset kasvoivat takaisin (leikkasivat melkein kaljuksi, eikä paljon kuunneltu millaista halusin). Eräässä toisessa paikassa tulee ihan hyvä jälki, mutta leikkaavat sellaiseksi kuin itse haluavat.

    • iha ykköne

      Hiuskuluma

    • niin7

      Onko kukaan käynyt "kävelykadulla" sijaitsevassa Hiusmecassa? Olen juuri aikeissa varata kampaamoajan, mutta kun nyt näitä lueskelee, alko vähä pelottaan.. :D

      • asiakas3

        Suosittelen Hiusmeccaa.


      • my opinion

        Nopeasti pätkäistiin lyhyeksi, ei paljon asiakkaan toiveita kuunneltu. Aika
        tupattiin kahden värjjäyksen väliin niin piti kiireesti saada homma alta pois ennen
        rahakkaampia toimenpiteitä.


      • suottapa sinnekkäään

        kyllä on käyty mutta ei sielläkään se leikkauspuoli oikein toimi eli ei koskaan saanut sellaista mallia kuin toivoi ja kyllä oli kallis sekin.


    • tukka1

      Itse suosittelen kauneuspiste Helmen parturi-kampaajaa Piaa :) Hän leikkaa nopeasti ja hyvin. Hintakin on sopiva.

    • Thai Thai......

      KÄVIN JUURI THAI-PARTURISSA LAIVURINKADULLA HINTA OLI 21 e PALVELU OIKEN KOHTELIASTA JA MITÄ PARASTA OLI TYÖN JÄLKIKIN HYVÄÄ OLEN 51 V MIES. LEIKKAUTIN SIILITUKAN. ON HYVÄ ETTÄ RAAHESSA ON MUITAKIN KUIN VAIN SUOMALAISIA PARTUREITA.

      • Turkkilainen

        Nellan parturi kampaamo on kaikista paras:))


      • Paraspaikka
        Turkkilainen kirjoitti:

        Nellan parturi kampaamo on kaikista paras:))

        Saan juuri sellaisen hiustyylin kuin haluan eikä hintakaan tunnu lompakossa pahasti. Vastaanotto on rennon iloinen ja työskentely virtuoosimaisen taitavaa. En tosiaankaan käy enää muualla hiusasioilla. Suosittelen Nellan parturikampaamoa ihan kaikille jotka haluavat rahalleen täyden vastineen ja hyvän mielen kaupanpäälle.


      • Raahe
        Paraspaikka kirjoitti:

        Saan juuri sellaisen hiustyylin kuin haluan eikä hintakaan tunnu lompakossa pahasti. Vastaanotto on rennon iloinen ja työskentely virtuoosimaisen taitavaa. En tosiaankaan käy enää muualla hiusasioilla. Suosittelen Nellan parturikampaamoa ihan kaikille jotka haluavat rahalleen täyden vastineen ja hyvän mielen kaupanpäälle.

        Se on totta nellan on paras.


      • SepposeponseppoK

        Samoin, oikein miellyttävä käynti ja hyvä tuli.


    • tietämätön

      oletteko käyneet siinä pekkapatsaan vieressä, jossa opiskelijat leikkaavat hiuksia? uskaltaako mennä?

      • oppitukka

        Uskaltaa mennä. Varsinkin kolmosluokkalaisilla on jo paljon kokemusta hiustenleikkaamiseta. Usein myös opettaja käy katsomassa ja auttamassa jos on tarvetta. Mutta varaa aikaa, muista että kyseessä on kuitenkin opiskeljoita!!! :)


    • asiakas3

      Itsekkin voin suositella Piaa! hän on taitava käsistään ja oikein mukava persoona!

    • tyytyväinen

      Skinnarintiellä ammattitaitoinen, miellyttävä Irma Niemi ( kotiparturi ).

      • masako1

        Siellä käyn minäkin ja olen tyytyväinen palveluun.


    • Tukka kuntoon

      Tmi Janica Turunen, Parturi-kampaamo
      Ollinsaarenkuja 1

      Tykkään :)

      • Anonyymi

        Ei missään nimessä Janicalle, ei osaa leikata naisellista lyhyttä tukkaa, vaan leikkaa kuin miehen tukan. Lisäksi hänen leikkaamansa tukka teki minusta paljon vanhemman näköisen. Jouduin käymään korjaamassa jälkeä toisella kampaajalla. Vahva suositus Eve Pattijoella :)


    • maxwel2

      Kävelykadulla Oppipoikaa vastapäätä Thaimaalaiset tytöt ossava parturoinnin. Palvelu mielyttävää.
      Menen toistekin ja voin suositella toisillekin.

    • jose4

      tykkään kyllä saksetista oon melkein kaikki raahen kampamot kokeillut saksetissa on kaikki hyviä ja kivoja

      • raahen paras parturi;)

        Mä on käynyt nellan parturi kampaamo !!siellä on aivan mahtava palvelu! Ulkomalainen poika on leikanut mulle paras tukka:) olen joo tyytyväinen! Suosittelen vaikka kaikille:)


      • artto ja taneli
        raahen paras parturi;) kirjoitti:

        Mä on käynyt nellan parturi kampaamo !!siellä on aivan mahtava palvelu! Ulkomalainen poika on leikanut mulle paras tukka:) olen joo tyytyväinen! Suosittelen vaikka kaikille:)

        Joo mäki on käynyt ei oo missä samalainen palvelu!! Turkkilainen poika levi ;)


    • paarturi

      Nella tosi hyvä minä ja isäntä tosi tyytyväisiä!
      Hyvä palvelu .Parran raakaus korvakarvain poltto miehille
      kaikki käy tosi sutjakasti ja yllättävän halvat hinnat.

    • Dhelma

      senhän pitäis keskittyä vain hiuksiin :o
      moinen tuo huonoa mainetta yritykselle

    • Lerssinen

      Parhaan palvelun olen Raahessa saanut Bergin Pirjon firmasta hiusteni osalta. On luotettava, nopea ja ammattinsa osaava. Ja mikä parasta, kohtuuhintainen.

    • flikka3

      Ollinsaaressa Janica Turunen, osaava, tykkäsin.

      • Anonyymi

        Ei osannut leikata naisellista lyhyttä tukkaa, ei voi suositella.


    • anaali4

      Nellan parturi kampaamossa halusin että korvientaustat ja niskavillat siistitään, no kaljuna kävelin kotiin... Mitä vittua?

    • SUOMALAINEN ASIAKAS

      En ole tyytyväinen turkkilaiseen palveluun mitä tämä nellan parturikampaamo tarjoaa, viimeksikkin leikkas tukan päin helvettiä koska ei ymmärrä suomea. paska paikka saatana.

    • lol69

      pirjo berg on ihan paska ja kaikkea muuta ku halpa tai ees kohtuuhintanen!

      • ellamaria

        Pirjolla olen laitattanut juhlakampaukset ja muut. Ei valittamista, hinta ja laatu todellaki kohdallaan. Ja ystävällinen kohtelu!


    • erittäin pettynyt

      Ei enää ikinä Pääpajaan, palvelu on niin paskaa kuin vain voi olla. Kävin joskus muutamaan otteeseen värjäyttää tukan siellä ja ilman lupaani päähäni pistettiin vaikka ja mitä hoitoja yms joten hitaa tuli reilusti yli 200e pelkälle värjäykselle. Vikalla kerralla sitten kieltäydyin niinstä hoidoista ja muija veti herneet nenään ja syyllisti kun en luota ammattilaisiin ja ku heilllä tehdään nämä värikäsittelyt pakettina. kiitos ei, minähän sen lystin maksan.

      • johan oli hinta

        Olipa hirveä hinta värjäykselle. Kyllä kampaajan pitäs kysyä haluaako asiakas
        muutakin kuin värjäyksen, esim. nämä KALLIIT HOIDOT! En kyllä uskaltaisi
        mennä. Olen monesti värjännyt itse kaupan aineilla ja ihan hyvä on tullut.


      • Pilatut hiukset

        Älkää kukaan ikinä menkö Pääpajaan. Minä erehdyin menemään enkä enää koskaan mene. Hiukset nyrhittiin aivan kamalan näköisiksi ja niin lyhyiksi, että toinen kampaajakaan ei pystynyt niille enää paljoa tekemään. Pääpajan hiusten leikkauksen lopputulos oli jotain aivan järkyttävän rumaa. Väristä puhumattakaan. Väri oli täsmälleen sama kuin ennen värjäystä. Surkein parturi (jos tätä voi edes parturiksi sanoa) mitä maa päällään kantaa.


    • maikki2

      Headway Pattijoella ehdottomasti paras paikka! Siellä itse käynyt.

    • Väsynyt mies

      Pääpajassa käynyt noin 5 kertaa ja joka kerta on saanut pettyä leikkaukseen. Nuori kimittävä likka leikkaa just sen mallisen tukan kuin itse haluaa. Asiakasta ei kuunnella pätkääkään, vaikka antaisi tarkatkin ohjeet leikkaukseen. Sivuilta kyllä leikataan reilummin, mutta päältä järsii sen max. sentin. Eipä se lyhyttä tukkaa pitävälle/haluavalle miehelle kovin hyvä lopputulos ole, jos päälyosa on melkein samanmittainen kuin ennen leikkausta.

      Pääpajan naapurissa Linnan Paulalla käynnin jälkeen lopputulos on ollut juuri sellainen kuin on toivonutkin. Harmi vain, kun usein joutuu jonottaan yli tunnin leikkaukseen. Näyttää muutkin arvostavan leikkausjälkeä huomattavasti enemmän kuin naapuriliikkeessä?

    • Jyrkkäsiili

      Olen ruennut käymään Nellanissa kävelykadulla.
      Turkkipoika leikkaa hyvin tulee siistiä tarkkaa.
      Pesu tarvittaissa samaan hintaan.
      Suosittelen!

      • tukkatukka

        Mens saloon paras paturi!!


      • rautaruukkin työntekijat
        tukkatukka kirjoitti:

        Mens saloon paras paturi!!

        Nellan parturi kampaamo on raahen paras paikka. Nimi on vaihtunut ja nykyään se on men's saloon. Mistään ei saa nii hyvää palvelua. Turkkilainen poika ja toinen ulkomaalainen tyttö leikkaa tosi hyvän tukan ja on erittäin ystävällisiä. Suosittelen lämpimästi


      • juha +jani+pete+tapsa+vi
        rautaruukkin työntekijat kirjoitti:

        Nellan parturi kampaamo on raahen paras paikka. Nimi on vaihtunut ja nykyään se on men's saloon. Mistään ei saa nii hyvää palvelua. Turkkilainen poika ja toinen ulkomaalainen tyttö leikkaa tosi hyvän tukan ja on erittäin ystävällisiä. Suosittelen lämpimästi

        Mens saloon!! Mens saloon !! Se on oikia paika!! Kannatta mennääää!!!!me ollan käyty ;)


      • joni ja päivi
        juha +jani+pete+tapsa+vi kirjoitti:

        Mens saloon!! Mens saloon !! Se on oikia paika!! Kannatta mennääää!!!!me ollan käyty ;)

        Parasta latua miehille se oli oikia kun mies tuli kotia!!! Mens saloon23 ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆


      • ihana tukka tuli
        joni ja päivi kirjoitti:

        Parasta latua miehille se oli oikia kun mies tuli kotia!!! Mens saloon23 ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

        Just mäki tulin mens saloonista:) oli niin hyvä palvelu oli erittäin hyvä :) suosittelen kannatta mennä :)


      • OIKIA PARTURI MENSSALOON
        ihana tukka tuli kirjoitti:

        Just mäki tulin mens saloonista:) oli niin hyvä palvelu oli erittäin hyvä :) suosittelen kannatta mennä :)

        Vaikka mä annan he ovan nettisivu www.menssaloon23.fi !


      • Pekkisp
        juha +jani+pete+tapsa+vi kirjoitti:

        Mens saloon!! Mens saloon !! Se on oikia paika!! Kannatta mennääää!!!!me ollan käyty ;)

        Taitaa tuo mens Saloon omistaja tänne itse kirjotella kommentteja huonolla suomella!!


      • Pettynytasiakas
        Pekkisp kirjoitti:

        Taitaa tuo mens Saloon omistaja tänne itse kirjotella kommentteja huonolla suomella!!

        Kävin leikkaamassa hiukset mens saloonissa ja en ymmärrä miksi hiukset oli pakko pestä vaikka olin pessyt ne. Ja tämä Turkin poika ei edes kysy minkä mittaisen tukan asiakas haluaa vaan leikkaa koneella lyhyeksi. Ja sen tyttöystävä on siellä ylimääräisenä viihdyttäjä? Mitähän muuta palvelua sieltä saa ;)


      • Pettynytasiakas
        Pekkisp kirjoitti:

        Taitaa tuo mens Saloon omistaja tänne itse kirjotella kommentteja huonolla suomella!!

        Kävin leikkaamassa hiukset mens saloonissa ja en ymmärrä miksi hiukset oli pakko pestä vaikka olin pessyt ne. Ja tämä Turkin poika ei edes kysy minkä mittaisen tukan asiakas haluaa vaan leikkaa koneella lyhyeksi. Ja sen tyttöystävä on siellä ylimääräisenä viihdyttäjä? Mitähän muuta palvelua sieltä saa ;)


      • Pettynytasiakas
        Pekkisp kirjoitti:

        Taitaa tuo mens Saloon omistaja tänne itse kirjotella kommentteja huonolla suomella!!

        Kävin leikkaamassa hiukset mens saloonissa ja en ymmärrä miksi hiukset oli pakko pestä vaikka olin pessyt ne. Ja tämä Turkin poika ei edes kysy minkä mittaisen tukan asiakas haluaa vaan leikkaa koneella lyhyeksi. Ja sen tyttöystävä on siellä ylimääräisenä viihdyttäjä? Mitähän muuta palvelua sieltä saa ;)


      • brahe
        Pettynytasiakas kirjoitti:

        Kävin leikkaamassa hiukset mens saloonissa ja en ymmärrä miksi hiukset oli pakko pestä vaikka olin pessyt ne. Ja tämä Turkin poika ei edes kysy minkä mittaisen tukan asiakas haluaa vaan leikkaa koneella lyhyeksi. Ja sen tyttöystävä on siellä ylimääräisenä viihdyttäjä? Mitähän muuta palvelua sieltä saa ;)

        Parhaan palvelun olen Raahessa saanut mens saloonista. On luotettava, nopea ja ammattinsa osaava. Ja mikä parasta ja sopiva hinta.....


      • Mens saloon23
        brahe kirjoitti:

        Parhaan palvelun olen Raahessa saanut mens saloonista. On luotettava, nopea ja ammattinsa osaava. Ja mikä parasta ja sopiva hinta.....

        Turkkin poika on mukava persoona!


      • nahkapää
        joni ja päivi kirjoitti:

        Parasta latua miehille se oli oikia kun mies tuli kotia!!! Mens saloon23 ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

        En ymmärrä että latua pitkinkö sinne mennään, eihän ole luntakaan.
        Mitä tekee paturi vai parturiako tarkotit? Oma kehu paras kehu taitaa olla tässä tapauksessa..


    • pitkätukka

      Headway Pattijojella on paras. Miia on rauhallinen ja tarkka ja kuuntelee asiakasta :)

      • menssaloon

        Kävin värjäyttämässä ja leikkauttamassa hiukset uudessa liikkeessä. Tilat olivat mielestäni siistit hieman vielä epäjärjestyksessä,se poika oli nuori mutta ammattilaisen oloinen ja kehitti minulle aivan ihanan uuden ilmeen kun monta vuotta tehty aina vain samoja juttuja. Suosittelen.


    • käkkärä

      Pattijoen hiuskeskus!!! Laadukasta palvelua jo 25 vuoden ajan!

      • Hieman harvenee

        Näin on!


      • Josefine

        Täällä olen saanut poltetut hiukset ja toisella kerralla leikkauksen joka oli täysin muotopuoli.
        Laadukkuudesta olen hieman eri mieltä näiden kokemusteni pohjalta.


    • HLT

      Mun kaveri oli käyny jossain Jytyllä(?) leikkauttaan sen hiukset. Oli kuulemma ollu mukava nainen ja osannu leikata just semmoset ku se oli toivonu. Eikä vissii mitenkää riisto hinnat siel. Mut jos oikee käsitin ni oli työttömille suunnattu se paikka tai jotai..

    • liiiili

      Oppitukassa halvat hinnat,saa hyvää palvelua,ja tyytyväinen olen ollut aina lopputulokseen.Opettaja käy vielä tarkistamassa,osaavat myös tehdä muodikkaita leikkauksia!

      • vakioasiakas

        Hyvä ja kohtelias palvelu, edulliset hinnat. Miesten hiustenleikkuu tehdään viimeisen päälle hyvin. Suosittelen.menssaloon23


      • Tyytyväinen
        vakioasiakas kirjoitti:

        Hyvä ja kohtelias palvelu, edulliset hinnat. Miesten hiustenleikkuu tehdään viimeisen päälle hyvin. Suosittelen.menssaloon23

        Kävin tänään ekaa kertaa ja oli oikein hyvä palvelu, ystävällinen henkilökunta ja huokea hinta. Kiitos! Menen toistekin!turkkilainen parturi


      • levent ozan
        Tyytyväinen kirjoitti:

        Kävin tänään ekaa kertaa ja oli oikein hyvä palvelu, ystävällinen henkilökunta ja huokea hinta. Kiitos! Menen toistekin!turkkilainen parturi

        Olen mä mens saloonin omistaja ja ensimainen kerta kävin tämä sivu !! Mulle ei oo vaan suomalainen asikas kunta mulla on myös ulkomalainen asiakas kuntakin he ovat kun ääneste mun paika ! Mutta ei tarvi muut kanpaamot meiltä katellinen ja mä tiän kuka huuviksi haukunut meille ! Onneksi raahe on pieni paika ja kaiki tietä kuka on hyvä kuka ei kuka osa leikata tukka kuka ei osa!! Sen takia mulle aina on hyvä olo ! Onneksi raahelaiset tykkä mens saloonista !! Raahessa kaiki kampajat ja parturit on hyviä !!! Toivon kaikille paljon asiakita!! Minulle ei oo kenen kans kilpailu !! Annetaan ihmiset arvontaa!! Kiitos kaikille


    • eipävissiin

      Ihan niinku kaikki ei tietäs että tämä mens saloonin pitäjä tänne ite kirjottelee aisaparinsa kanssa epätoivosia kehu viestejä. Taitaa asiakkaat olla vähissä. E P Ä T O I V O S T A

    • Wilma2

      Kyllä Pattijoella Bergin Pirjon kampaamo-parturi on kohtuuhintainen ja varma. Palvelu on hyvä ja tulos takuuvarma. Ovat saaneet nuoren tytön sinne hommiin myös. Vaikuttaa terhakalta ja luovalta!

      • oikia paika

        Raahe on pieni paikka. Onneksi raahe on semmonen paikka että kaikki tuntee toisensa. Ihmiset on käynyt mens saloonissa ja kaikki on kehunut sitä paikkaa. Itse on ainakin olen ollut tyytyväinen palveluun. Raahesta ei löydy parempaa parturia. Olen 50 vuotias ja en ole ikinä saanut parempaa palvelua mistään.


      • oikia paika
        oikia paika kirjoitti:

        Raahe on pieni paikka. Onneksi raahe on semmonen paikka että kaikki tuntee toisensa. Ihmiset on käynyt mens saloonissa ja kaikki on kehunut sitä paikkaa. Itse on ainakin olen ollut tyytyväinen palveluun. Raahesta ei löydy parempaa parturia. Olen 50 vuotias ja en ole ikinä saanut parempaa palvelua mistään.

        Raahe on pieni paikka. Onneksi raahe on semmonen paikka että kaikki tuntee toisensa. Ihmiset on käynyt mens saloonissa ja kaikki on kehunut sitä paikkaa. Itse on ainakin olen ollut tyytyväinen palveluun. Raahesta ei löydy parempaa parturia. Olen 50 vuotias ja en ole ikinä saanut parempaa palvelua mistään


      • minentiijäminnemennä
        oikia paika kirjoitti:

        Raahe on pieni paikka. Onneksi raahe on semmonen paikka että kaikki tuntee toisensa. Ihmiset on käynyt mens saloonissa ja kaikki on kehunut sitä paikkaa. Itse on ainakin olen ollut tyytyväinen palveluun. Raahesta ei löydy parempaa parturia. Olen 50 vuotias ja en ole ikinä saanut parempaa palvelua mistään

        Ihan mielenkiinosta kyselen, että leikkaako ne muunlaisiakin malleja kuin noita nykynuorille tarkoitettuja sivuilta kalju, päältä pitä tai niitä häröjä kuvioita? Siis ihan peruskampauksia, jossa ei nyljetä jotain kohtaa päästä? Vai onko "ei muotikampausta" haluavalle malli "kalju/puolikalju päänahka paistaa" leikkaus?


    • eko8

      Ei kaikki Raahelaiset tunne toisiaan, se on kyllä kulunut glise.

    • järkyttynyt

      Itse sain muutama vuosi sitten mummoltani joululahjaksi lahjakortin Saksettiin, johonkin hiusten tehohoitoon. Noh siinä joku mustahiuksinen nyrpeä tukeva tyllerö laittoi minulle tehohoidot päähän, ei puhunut juuri mitään ja lähti pois. Kun oli pesun aika, tyllerö pesi hiukset todella kovakouraisesti kylmällä vedellä (ei kysynyt kertaakaan onko sopivan lämpöistä) ja sitten mentiin takaisin oikealle paikalle. Sitten hän kysyy "oisko tälle pitäny jotaki muutaki tehä?!" minä vastaan hieman häkeltyneenä että "eeei kai sille tarvi, mulla oli tää lahjakortti pelkkään tehohoitoon". Niin tylleröhän vastaa minulle "joo ei mulla oiskaan nyt ollu aikaa tehä mitään muuta ku kuivata!" suu loksahti auki tästä ja ihmettelin sanattomana tätä asiakaspalvelijan kielenkäyttöä. Noh ei siinä vielä kaikki, kun hän alkoi kuivaamaan hiuksiani, hän kuivasi todella kauan samaa kohtaa, päätä alkoi jo polttaa ja hiustupsusta näki jo kilsan päähän että se on jo kuiva, ollut jo hetken aikaa, mutta ei, neiti jatkaa ja jatkaa föönausta samaan hiustupsuun. Loput hiuksista sitten hutaiskiinkin suht. kuivaksi, mutta kosteaksihan ne jäi. Toinen puoli hiuksistani oli siis kuivunut käkkärälle liiasta fäänauksesta ja toinen puoli jäi kosteaksi. Onneksi ei mennyt rahat omasta pussista tuohon ensimmäiseen ja viimeiseen Saksetti käyntiin!

    • tyytyväinen

      asemakadulla studio pocahontas ja siellä Henna! Ihan paras!

      • tyrpp

        Mens saloon on hyvä samoin Phatsherin kumpikin on näin miehelle ihan kiva paikka.


      • blondintukka

        Ehkä kumpikin tarkoitettu miehille..enempää kommentoimatta Phatsheria.


    • tyytyväinen

      Mä myös suosittelen studio pokahontasin Hennaa.Osaa leikata ja palvella ja siellä aina iloisia naisia vsstassa. Toinen toistaan kauniimpia!

    • Miumauskis

      Studio Pocahontas ja Henna!!!! sinne!

    • Antti 5

      Miestenpaikka on hyvä, kerran käynyt, käy toistekin.

    • Ismooo

      Olen käynyt menssaloonissa monta kertaa ja tykkään käydä koska siellä on nopea ja ystävällinen henkilökunta. Ainoat miinukset on omistaja on tosi harvoin paikalla kävelee vaan kylillä kesken työpäivää ja välillä saa jotain outoja kohtauksia parturissa. Tyttö painaa duunia siellä hiki päässä ja omistaja vaan pyörii ees takasi

      • Viirivehka1

        Ompa outo arvostelu? Missähän sinä olet käynyt?
        Mainitsemiasi asioita en ole koko toiminnan aikana huomannut.
        Tyttö painaa duunia kun on hoidettava muitakin asioita, mutta aina on isäntä tullut paikalle kun on ollut ruuhkaa. Näin olen nähnyt. Sitä paitsi tyttö ei ole sen enemmän viihdyttäjä kun tyttöystäväkään. Kotimaat ovat toiset.


    • raahelainen

      Headwayssa on kiva käydä. Miia Ronkainen on hyvä kokenut parturi.
      Osoite on Pattijoentie 6 A 5.

    • Täpsi

      Parturille ei kannata puhua omia asioita,juorut on pahoja levitessään.

    • kristian50

      Olen käynyt menssaloonissa useita kertoja ja tykkään kyllä kovasti käydä mutta aina joudun odottamaan omistajaa kun häntä näkyy harvoin paikalla. Huonoja puolia kun mies kehuu koko ajan itseään ja omaa paikkaa ja kuin hyvin sillä on asiakkaita. Minun mielestäni tosi ylimielinen. Reissaa jatkuvasti. Tietääkseni yksityisyrittäjät pitävät harvemmin lomaa. Mutta helppoahan se on kun työntekijä pitää puljun pystyssä

    • Poismuuttanut

      Pirjo Berg, ammattilainen!

    • Menssalooonnnnn

      Kävin poikani kanssa huhtikuussa ja mennään uudestaan. Hän ja minä oltiin tyytyväisiä!

    • Menssalooon

      Mens saloon23 tosi huippu parturi. Nyt oon kuullut joiltakin että toiveita pittäis kuunnella hänen tarkemmin,ite oon saanu sieltä parempaa palvelua kuin oon osannut pyytää :)

    • Rasmus93

      Mens saloon ☆☆☆☆☆☆☆☆

    • Braheeeee

      Kyllä on paras Mens saloon **********

    • Nimimerkk

      Munki mies on käynyt useempaan kertaan mens salonissa, näin vaimon silmissäkin paras paikka.

      • Nimimerkk

        Aina on tullut hyvännäköinen mies takaisin ja mieskin tykkää. Jos vaimon mielipiteellä on väliä, en haluais muualla käyvänkään. :)


    • Moikkamoivaanterve

      älkää vaan menkö ikinä pääpajaan sen vaan sanon! Antaa sen paikan kuihtua pois kartalta.

    • voe.ihime

      Aloittajalla ollu tukka leikkaamatta kohta 5 vuotta, mahotonta!

    • raahesta

      Parturi-Kampaamo TallinnStyle (http://www.tallinnstyle.fi) on mielestäni oikein viihtyisä paikka ja olen saanut sieltä hyvää palvelua joka kerta.

    • Ruukinhitsari

      Parturi-Kampaamo Phacherin on suosikkini. Ei ole ensimmäisen kerran jälkeen selittää, miten leikataan. Mukava jutella niitä näitä.

      • suolaärsalt

        Naisten tukkaa ei osaa leikata toiveiden mukaan, nopeasti pätkäistiin ja pois alta kun MIEHIÄ
        tulossa leikkaukseen.. Ilmekin muuttui kampaajalla sokeriseksi..


      • Anonyymi

        Harmi, lopettanut Raahessa.


    • RaimoP

      Vaikka olen raahelainen, käyn Pyhäjoella parturissa. Suosittelen muillekin

    • simpsonni

      On tainnu tukka kasvaa kuuvessa vuojessa meleko pitkäksi.

    • Anonyymi

      pirjo berrg ???

    • Anonyymi

      pirjo berg ..?????

    • Anonyymi

      ok, mut mitä muuta hänestä?

    • Anonyymi

      Hyvä, että jäisi eläkkeelleelle

    • Anonyymi

      On sullakin huolet.mene ugandaan.siellä leikataan kaulakin niin ei tarvitse enään miettiä moisia asioita.

    • Anonyymi

      Raahehan on parturiliikkeitä täynnä.olen ihmetellyt että mitenhän pärjäävät.ilmeisesti hyvin.ainakin täällä partureita joka kulmassa.muuta ei sitten olekkaan.

    • Anonyymi

      Miksi ei aukaista UUTTA keskustelua koko aiheesta? Tämä vanha ja iänikuinen eikä montaa keskusteluissa mainittua kampaamoa ole ollut olemassa enää vuosiin ! Näitä vanhoja juttuja ei viitsi enää edes lukea..

    • Anonyymi

      Puhutaanko nyt miesten houstenleikkauksesta eli parturilla käynnistä vai naisten houstenleikkauksesta eli kampaajalla käynnistä?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Porno tuhosi lopulta parisuhteemme

      Meille tuli 2 vuoden suhteessa ero. Pornon katselu oli viimeinen niitti suhteessamme!! Sekä jatkuvan huonon kohtelun ta
      Parisuhde
      23
      3539
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      16
      3383
    3. Itseni vuoksi

      Yritän kitkutella vielä viikon verran ja sitten päätöksien aika. Pakko on, ei tästä jumista muuten pääse millään eroon,
      Ikävä
      18
      1484
    4. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      26
      1242
    5. Minkä pituinenen kaivattusi on

      Kirjain ja pituus kehiin! 😊
      Ikävä
      67
      1231
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      57
      1162
    7. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      33
      1104
    8. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      376
      878
    9. Jatkoa Nojatuoliin

      Huomenta, niin pian täyttyy tämä ketju, ei ehdi muuta kuin aloitella uutta, kun pitkäksi venyy. Arkiasioista on tarkoitu
      80 plus
      126
      796
    10. Onhan tälläkin hivnaisella ollut varmasti satoja asiakkaita,ehkä myös nykyinen aviomies.

      Olen naisen nähnyt Turuntiellä. Kantaa todella hi- virusta? Mikäli myy seksiä, niin eikö pitäisi saada pois markkinoilta
      Hämeenlinna
      154
      784
    Aihe