KOKEMUKSIA: simplyelectronics.net

objektiivia ..

Olisin tilaamassa järjestelmäkameraani uutta objektiivia Simplyelectonics.netistä. Se mainostaa ilmaisia postikuluja Suomeen ja löysin tän verkkokaupan googlesta ja laitoin et "Sivuja maasta Suomi". Kielenä näyttäisi olevan silti englanti. Miten uskallan tilata kalliin objektiivin tuolta, jos en ole varma?

Löytyiskö kellään kokemusta kyseisestä nettikaupasta? :)

7

667

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bassdude

      Tilasin kaksi vuotta sitten Sonyn G-sarjan telezoomin kyseisestä kaupasta. Epäilytti kyllä kun hinta oli järkyttävän halpa (muistaakseni n. 2/3 halvimmasta Suomessa), mutta kaikki toimi hienosti. Putki tuli perille kunnolla pakattuna parissa viikossa.

    • Öasas

      Kyllä ihan kelpo kauppa tilasin juuri Nokia N9 ja paketti tuli 1 viikossa
      -ilmaiset toimituskulut

    • Kokemusta on!
      • kokematonkohan

        Koska tämä suuri ja katala juoni saa huipentumansa jolloin ihmiset menettävät rahansa? Varoituksestasi on kulunut kohta neljä vuotta ja yritys on myynyt jo ennen varoitusta vuosikausia halvalla. Olisikohan jo palautetta kertynyt riittävästi ja aika iskeä?!


    • Muukis

      Luin verkosta PALJON tästä verkkokaupasta ennen tilaamista. Suurin osa ihmisten fiiliksistä tästä kaupasta oli negatiivisia. Hinta kilpaileviin kauppoihin oli niin paljon parempi (Rajala Camera 2400€ SimplyElectronics 1650€) ja kun en löytänyt yhtään tapausta, jossa asiakas ei olisi saanut lopulta tilaamaansa tuotetta tai rahojansa takaisin, päätin laittaa tilaukseni. Tai oikeastaan laitoin parit kysymykset verkkokauppaan, joihin yllätyksekseni sain välittömän ja asiallisen vastauksen. Ei muuta kuin tilaus tulille... tänään, 4. päivä maksusiirrosta (PayPal), sain ilmoituksen että tilaus on paketoituna ja DHL:n seurantanumero. Olin varautunut mielessäni että tässä saattaa kestää jopa kolme viikkoa (7-14 arkipäivää), joten olen erittäin positiivisesti yllättynyt.

      Oletan että negatiiviset palautteet ovat johtuneet ruuhkista ja tuotteista, joissa on saatavuusongelmia, ja ennen kaikkea malttamattomista asiakkaista.

      Tässä vaiheessa voin suositella SimplyElectronics.net verkkokauppaa erittäin lämpimästi.

    • ...

      Tilasin firmasta puhelimen. Kaksi viikkoa tilauksesta tilauksen seurannassa näkyi, että se on käsittelyssä. Meni viikko, jonka jälkeen tilauksen status muuttui viivästyneeksi toimitusten ruuhkautumisesta johtuen. Viikon kuluttua lähetin firmalle sähköpostia, jossa tiedustelin puhelintani, ja vastaus oli, että olivat joutuneet lähettämään vialliseksi todetun erän puhelimia takaisin valmistajalleen, ja lähettävät tuotteen heti kun saavat uuden erän varastoon. Hyvän tahdon osoituksena olivat lisänneet hdmi-kaapelin toimitukseeen veloituksetta. Kun tilauksesta oli kulunut 6 viikkoa, tilaus lähti viimeinkin toimitukseen, ja muutaman päivän kuluttua DHL kiikutti paketin työpaikalleni. Olin varautunut, ettei puhelimen kielivalikosta löytyisi suomea, mutta löytyipä kuitenkin!

      Kaikkihan me tiedämme, mitä kiireellä saa aikaan, joten en suosittele hätäisemmille ihmisille kyseistä firmaa. Itse olen toimitusaikaa lukuun ottamatta tyyttyväinen saamaani palveluun, ja ennen kaikkea tuotteeseen.

    • HalinaDemopoulos

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7401
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      80
      4376
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      58
      2877
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2146
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1689
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1667
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      345
      1433
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      13
      1292
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1099
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      271
      1041
    Aihe