Kyllon Lapualaiset ihmiset sisäänpäinsuuntautuneita ja omissa piireissä pyörivää porukkaa. Jos näkyy uus kasvo niin katotaan ku nähtävyyttä ja jos käy kaupassa laittautuneena ja hienoissa vaatteissa niin taas katotaan silmät päästä. Kerran oon käyny Oscarissa eikä tartte enää koskaan mennä.. Ja tuttavia täältä on turha koittaa saada, ellei se toinen osapuoli myös ole ulkopaikkakuntalainen. Kyllä taitaa Seinäjoki kutsua kun etelä-pohjanmaalla on pakko asua töiden takia tällä hetkellä!
Lapualaiset
9
1383
Vastaukset
- leena c45
just tuon takia me karsastetaanki kaikkia pöyröitä
jokka luuloo olevansa muka jotain.
jos oot antanu käytökselläs syytä niin kyllä siihen kuule
s-joellakin tartutaan.
miksi muuttaisit s-joelle jossa kukaan ei tunne tosta , välinpitämättömyyttä
ihmisten ja kunnan taholta.
Lapualla kuule kaikki on ok kunnosssa ja lisää tuloo , ikea , idea , yms
puitteet on hienos kunnos , palvelut , samoin kuntalaiset , naapurit !
avaa silimäsi ja avaudu ! - lykkyä tykö!
Heräsi muutama ajatus viestistäsi. Lapualla pärjää itsellinen ihminen, joka ei ole vailla ympäristön huomiota. Sellainen, joka ei piittaa vaikka ihmiset kuinka katsoisivat pukeutumistasi tai muuta olomuotoasi. Hakeudu jonkin harrastuksen pariin, niitähän täällä piisaa. Ja harrastuksella en todellakaan tarkoita mitään baaria tai juottolaa.
- ulkopaikkakuntalaine
Mä en kyllä luule ittestäni liikoja, ihan tavallinen ja samanarvonen ihminen oon kun muutki..
- nähty on
Muuta ihan minne hyvänsä tilanne ei parane, tuppukylässä on aikaa tuijotella muualta tulleita. Kaupungit on erikseen.
- ,mndhnkldl89eheli
joo , ei mihinkään tuppukylään kannata mennä vaan
tänne tietenkin jäädä tänne Lapuan kaupunkiin !
- eilapualtakotoosin
tää lapua on kuule niin sisäsiittoonen paikka että ihan nolottaa asua täällä...... jos sulla on suinkin mahiksia nii mee ihmees muualle pyörimään!!!!!! mää tuun varmaan jossain vaihees peräs ku saan täälä lapualla hommat hoirettua......
- lenkkeilijälyyli
Älä välitä, hymyile katsojille! Yksitoikkoista metsäkylän sakkia on myös jonkin verran Lapualla, jotka ihmettelee kaikkia outoja asioita ja ihmisiä.
Tervehdi ja esittäydy ensiksi naapureille ja siitä sitten laajenna tutustumista missä sitten asioitkin. Kohta huomaat jo tutustuneesi aika moneen ihmiseen. Vaikeaa se on joka paikkakunnalla uutena tulla sekaan, mutta kyllä me tutuksi tullaan aikaa myöten. Tervetuloa Lapualle! - Laydown869
Olisi upeaa reissata joskus etelä-pohjanmaalla ja lapua.alavus.lappajärvi.jurva.alavus.kortesjärvi.kauhava akselilla plymouth valiantilla ja new yorkerilla ja cadilacilla ja caprice classicilla ja fleetwoodilla ja ladalla 2107 450 muulla merkillä
- Näitä...
Täälä pyörii omastakin takaa, joten ei taida herättää haluamaasi huomiota, mutta 30 - 40 luvun koppafoortit saa minunkin nenän painumaan ikkunanlasiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214