Viri-ja vara

Voihanvee20

Onko kukaan saanut varaosia ko yrityksestä? Olen tilannut ja maksanut varaosat jo viikkoja sitten, minkäänlaista vastausta kyselyihin ei saa, ei sähköpostilla eikä puhelimella. Ainoastaan rahat on otettu sujuvasti vastaan, jos muilla on samoja kokemuksia, ei sieltä kannata tilata mitään.

10

1864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vittuuntunu

      tilasin sieltä 70cc pytyn vuosisitten ja ei mitään kuulunu niin yritin soittaa eivät vastanneet ja sitä ei sit vieläkään oo näkyny

    • ...........

      Olen tilannut kaksi kertaa ja nyt olen sitä mieltä etten tilaa koskaan enää mitään sieltä!!
      Ensimmäisellä kerralla kesti melkein 2 kk toimittaa osat ja toisella kerralla yli 3 viikkoa.
      Ja oli vaikea saada yhteyttä koko lafkaan että mikä kestää.

      • Skotu95

        Jep, onneksi ei ole suuresta summasta mun kohdalla mutta ei voi mitenkään suositella tuota firmaa. Ja kun tuotteet pitää maksaa etukäteen! Sahaavat oksaa altaan tuolla tavalla...


    • Topimatti5

      Itse tilasin samalta yrittäjältä jo vuonna 1997 mopon osa. Sama herra alalla edelleen uudella firmalla. Eipä ole vieläkään tullut suzukin sylinterisarjaa minulle. Alussa soitin kolmekin kertaa ja aina luvattiin, että seuraavassa kuormassa on tilaamani osat. Ehti mennä mopoikä minulla ohi sitä odotellessa.

    • elcordo1

      Olen täysin eri mieltä, ja nähtävästi kaikkien kanssa! Tilasin ViriJaVarasta osia 2.11-2011 ja ne oli jo postissa 7.11! Sitä ennen olin kysynyt meilillä, esim. sopivista kytkinjousista, ja vastaus tuli lähes heti.
      Asun PK-seudulla, joten en mielelläni tilaa netistä, mutta kun niitä Solifer XTR50 Export osia ei juurikaan tahdo viistä vähistä putiikeista löytyä. MopoSportista haen ensisijaisesti, ja paikan päältä, mutta tästä lähin tilaan muut osat ViriJaVarasta! Hinnatkin tuntuvat olevan kohdallaan.
      Alla näette ostokseni.


      Tilauksien seuranta.

      2011-11-02 04:19:20


      Ennakkomaksu, tilisiirto
      Avoin

      Avoin (2011-11-02 04:19:20)

      Tuote

      100201 CDI 4 2 liitin AC Casoli Moto;
      100151 Kytkinjousisarja 1500 rpm Keltainen;
      100166 Sytytystulppa Iridium HIX-C7;
      100088 Kromi Kahvat vasen oikea;
      100165 Suurtehopuola 31000 V.;
      Yhteensä
      61.50 €

      • fuderace

        minä tilasin viime vuonna 2 kertaa ja osat tuli viikossa.ei ongelmia


      • qqqqqqqqqqq
        fuderace kirjoitti:

        minä tilasin viime vuonna 2 kertaa ja osat tuli viikossa.ei ongelmia

        Sehän siinä puljussa on ongelma kun eivät vastaa kyselyihin eivätkä ilmoita mitään toimitusajoista! Kaksi kuukautta olen odotellut tavaraa ja viimeksi pyysin lähettämään ne mitä on varastossa, eikä ole vastausta kuulunut. Vaikuttaa petokselta tuollainen toiminta.


      • Nyt keulii!
        qqqqqqqqqqq kirjoitti:

        Sehän siinä puljussa on ongelma kun eivät vastaa kyselyihin eivätkä ilmoita mitään toimitusajoista! Kaksi kuukautta olen odotellut tavaraa ja viimeksi pyysin lähettämään ne mitä on varastossa, eikä ole vastausta kuulunut. Vaikuttaa petokselta tuollainen toiminta.

        Ite tilasin kyseisestä lafkasta osia viime lauantaina ja keskiviikkona oli jo perillä!


    • Hyvä kauppa

      Itse tilannut 2 tai 3 kertaa ja aina sujunut moitteetta, osat tulleet viikon sisällä.

    • Pegga

      Siis tilasin kesällä viri ja varsta ja sai soitella perään ku ei tavaraa alkanut kuulumaan. Taisi siinä 2kk mennä ennekuin tuli. Ei voi suostitella

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe