Cyma ak74u vai aeg p90

softman

semmosta kyselen että kumpi kannattaa ostaa laittakaa plussia ja miinuksia kiitos jo etukäteen

11

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • softman

      vastatkaa

    • Fyreme

      AK74u. Varaosia löytyy valtavasti, ver. 3 mecha, lippaita, yms. löytyy paljon ja halvalla. Myös variaatio-osiakin löytää enemmän.

    • fsf

      joo ei ainakaa ak74 ellet ole hyvä korjaamaan aseita mä toivoin ton viime jouluna ja yhen laukauksen ammuin ja hajos sitte vaihdoin kaverin kans snipuun sai sen toimimaan 2h korjauksella en tiedä mikä oli p90 en tiedä mutta pikälle se ei ainakaan kanna ja on melkein kaikki muovia

    • Fyreme

      Jos ase hajoaa "ensimmäisellä" laukauksella niin se menee tuotevirhevastuun piikkiin. Eli teit kyllä todella tyhmästi, mikäli nyt näin on edes käynyt. En nimittäin itse uskoisi, että Cyman 0.35 sarjalainen voisi hajota alta vuoteen - pariin ellei kyseessä ole sitten maanantai kappale tai aseessa ole pidetty lipoa kiinni.

      Ja kuinka niin P90 ei kanna kauas? Perusteluja kiitos. Mikään kaverin serkun kaiman ase X ei toiminut, etc. ei ole hyvä perustelu. Tai että veli sanoi ja on harrastanut jo toistakymmentä vuotta airsoftia. Ei kannata puhua ellei tiedä asioista ja ole jonkinlaista näyttöä asioista.

    • err..

      P90:sen kuuluukin olla muovia koska aito P90 on tehty polymeerista..

    • S.T.A.L.K.E.R.

      Meinaat varmaan AKS-74UN:ää eli AKSU:a?

      Suosittelen sitä ehdottomasti. Olen omistanut jo 3 Aksua (VFC, Cyma ver.1, Cyma ver.2) Ja hyvin ovat kaikki toimineet. Varmaankin tarkoitat tuolla AKSU:lla sitä Cybergunin lisensoimaa mallia? Se on Cyman vanhemman mallin AKSU. Se on runkorakenteeltaan Marui, eli osat kiinnittyvät toisiinsa suurimmaksi osin ruuveilla.

      Aseessa on ver.3.boksi, joka antaa luotettavutta, sekä hyvän varaosasaatavuuden.

      Ase on jämäkkä metallirunkoinen pikkupyssy, joka naarmuuntuu mukavasti käytössä, jopa ruostuu, jos kauan pidät sateessa (Pro tip: tämä näyttä hienolta AK-sarjalaisessa, älä hio ruostetta pois)

      P90 taas on melko taktinen pikkupyssy, jossa on melko pieni akkutila. Kyllähän tähänkin varaosia saa, mutta huonommin kuin AKS-74UN:ään. Ase on epätarkempi kuin AKSU lyhyemän piipun takia.

      Osta kummasta pidät enemmän, AKSU kaikkeen, P90 superübertaktisiin SWATSWAT-peleihin - tai ihan vaan normipeleihin.

      Itse suosin AKSUa, päätös on sinun.

    • softman

      joo tota "aksua" tarkotin ja se p90 se ei ookkaa aegin vaan jonkun muun mutta kiitos kuitekin ja itekki aattelin tota aks:ssää ihan vaihtelun vuoks ku on jo ameriikalaanen m4 ja vielä kumpi ois paree toi aksu vai A&K M249 minimi

    • S.T.A.L.K.E.R.

      AKSU, Minimiin ei meinaa saada edes varaosia mistään. Lisäksi se on raskas ja kömpelö.

    • j.j.j.j

      Cyman aksu on kyllä hyvä peruskapistus. Itselläni on ollu käytössä jo noin neljä vuotta ilman mitään ongelmia. Meikäläiasen luottokapistus kesät talvet. Tulinopeus 11,1V lipolla kiitettävä. Tehot ovat laskeneet tässä viimeaikoina, mutta uudella kumilla ja hoppikammion tiivistämisellä saattaisi selvitä siittäkin. Ainut miinus on ehkä se, että kuulat lähtevät piippulinjasta huomattavasti ylöspäin, jolloin tähtääminen menee ekan kuulan mukaan. Toinen yllätys oli, ku laitoin kobra-punapistetähtäimen kiinni, niin täytyi nostaa tähtäinkiskoa ylöspäin, jotta sai tähtäimen kohdistettua.

    • rdr677f

      mulla on cyman AKSU nii siihe kyl kannattaa hankii ensimmäisenä parempi akku koska alkuperäinen on ihan paska.Mut muute iha hyvä ase ittellä on haljennu etutähtäin ja ei mistään löydy niitä mut kyl se menee ku erkkaa laittaa.

    • Pekka6669

      Osta aksu paljon tarkempi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1860
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1489
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1262
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      979
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      102
      846
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      45
      689
    Aihe