Luotettava autokorjaamo Mikkelissä?

Jupi

Löytyisiköhän Mikkelin seudulta luotettavaa ja osaavaa autokorjaamoa?

70

12189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lenita

      Savolaisen Teemu. Suosittelen.

      • autoilija

        TÄYSIN SAMAA MIELTÄ...korjannu minulle auton kun olen sen käyttäny merkkikorjaamossa ja eivät ole siellä kuntoon saaneet:)


      • f

        Sinne viimeseks vien autoni....Nimim. huonoja kokemuksia.


      • 43tg

        Teemu jätti vuosihuollossa osan hommista tekemättä. Ei osannut edes anteeksi pyytää, virheen hyvittämisestä puhumattakaan. En siihen firmaan enää autoani vie.


      • BMW M 1
        autoilija kirjoitti:

        TÄYSIN SAMAA MIELTÄ...korjannu minulle auton kun olen sen käyttäny merkkikorjaamossa ja eivät ole siellä kuntoon saaneet:)

        Et oo tainnu siellä merkkikorjaamossa kertoo että millanen vika sun autossas on....on nimittäin MAHDOTONTA hakee vikaa jota ei oo "olemassakaan".....tiedän sen itse...oltuani merkkikorjaamon työnjohtaja 20v.


      • Kokemusta on
        autoilija kirjoitti:

        TÄYSIN SAMAA MIELTÄ...korjannu minulle auton kun olen sen käyttäny merkkikorjaamossa ja eivät ole siellä kuntoon saaneet:)

        Olen itse merkkikorjaamossa töissä ja joutunut Savolaisen jälkiä paikkaamaan!
        Kyllä merkkikorjaamoissa on parempi tieto kun nurkkapajoilla ja työlle takuu!


    • lennu

      pulkkisen kari on luotettava korjannut minun autoa monta kertaa.

      • joopasen kyllä

        ei VOLLE oo auto vaan traktori!


    • VW

      Luotan kuplakorjaamoon yhtä paljon kuin risaan kortsuun!

    • ei osaa

      Älä vie Hämäläisen Anssille osaa ottaa kunnon liksan mutta ei osaa korjata. Mutta hyviä oikeita korjaajia löytyy samalta suunnalta monta.

      • kokeiltu on

        Taso tippunut en suosittele Olen itse saanut hyvää palvelua laukkasen jukalta ja xitiksiltä


    • OPD

      korjaa itse

      • Tosi on

        Olen samaa mieltä. Jos haluat auton kuntoon niin korjaa itse.


      • harmaata hommaa
        Tosi on kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Jos haluat auton kuntoon niin korjaa itse.

        Jokaisella on joku sukulainen joka osaa.. luojan kiitos, ei tarvitse viedä kalliisiin korjaamoihin.


      • .. ,,

        Niinpä, jokaisella on joku joka osaa, ja auttaa auton korjaamisissa....


    • vw

      Hämäläisen Anssia taas suosittelen

      • pikku.. vika

        Kalliimpi kuin merkkikorjaamo... valitettavasti,


    • etka

      jus joo?

    • Totuuden Torvi

      Anssille vaan ne kärryt jos et itte osaa korjata. Paras Mikkelissä. PISTE!

    • autoilija1

      Teemu Savolainen on hyvä.
      CITIXille älkää viekö,rahat kelpaa muttei vastaa virheistään. Ranskalaisille löytyy onneksi muitakin korjaamoita.

      • 463tre

        Teemua en kyllä suosittele. Fixuksella sitä vastoin on ollut hyvin toimivat kuviot.


    • W124 coupe

      No Motopaja tietenkin.

    • VW

      Olen ollut Savilahden auton asiakas 20 vuotta homma toimii ja takuu pelaa toisin kuin nyrkkipajoilla joita Mikkelistä löytyy!!

    • juzahahahahahahahaha

      Motopaja, ehkä hintava mutta hyvälle työlle pitää saada hyväkorvaus!

    • koirat haukkuu

      autoille sattuu aina, sama missä huollatte ni 20 vuotta vanhat matolaatikkonne leviää paikasta johon korjaaja ei edes koskenut. ja sehän automaattisesti menee korjaamon piikkiin missä auto viimeksi kävi, kun ei ollut ammattitaitoa käytä auton jokaista osaa läpi.

    • peräkammarin poeka

      vua minäpä vien autoin savolaisee.korjoo mitä korjoo ja jos ei korjoo ni ei korjoo.hälläpä vällii kuhan koslain kulkoo.

    • asiakas nyt ja aina

      JJ-POWER CARSSILLE vien ainenkin omat autoni nyt ja jatkossa! Asiantuntevaa palvelua hinta/laatu suhde kohdallaan!

    • VITUTUS KORJAAJAN TA

      Älä mene savolaiselle! Ei osaa yhtään mitää! Täysin Huuhaa PELLE! Ihmenen joka on kokenut sen!!

    • Volkkaristi

      Itse käytän Piispan Karia, joka toimii nykyisin Yrittäjänkadulla. Ennenhän korjaamo oli Rinnekadulla Rinnekulmassa. Oon teettänyt perushommia, jarruja, etupään osien vaihtoa jne. Moottorirempoista ei ole kokemusta. Aina on sujunut hyvin ja kustannustasokin on varsin kohtuullinen. http://www.autohuoltopiispa.net/

    • autostaan huolehtiva

      Tuskussa paras autokorjaamo.esim. merkkiliikkeessä eivät tienneet mikä autossa vika,kun purkaa akun parissa päivässä ja yhen kerran pyyhkijän katkasin kärähti (eivät löytäneet silloinkaan vikaa),mutta kyseinen autokorjaamo tuskus tiesi nopealla tutkimisella että missä vika. Huolehtinut aina viimesen päälle esim. uudet renkaat autoon jos tarvis jne jne...Laskutkaan ei oo päätä huimaavia työmäärään nähden ja työhön voi luottaa. muualle en autoani vie. Eli iso kiitos luottokorjaamolleni =)

    • Rillepiru

      JEIJEIN halilla korjaantuu kaikki pikkuviat ja vähän isommatkin. Asiantuntevaa ja niin ystävällistä palvelua en ole ennen tavannut, voin siis lämpimästi suositella heitä. Myös halvat hinnat heillä ja hienoja vaihtoautoja halpaan hintaan. Kävin turbottamassa sielä auton ja kyllä kulkee!

    • MääääOsaan

      Fixus sekä vieressä AD Rasa & Väänänen.

      Jälkimmäinen parempi siitä että asiat sovitaa suoraan korjaajan kanssa, mutta hyviä molemmat.

    • ei löydy

      Vaaditkohan savolaisilta liikaa luotettavaa ja osaavaa.. oho

    • Mesemies

      Savolaisen Teemu on toiminut jo 5 vuoden ajan mitä autolla olen ajanut.
      Opelit,Mazdat ja Mersut, mitä itellä ollu, kaikki huollettu ja hyvin!

    • tyyppidude

      Kyllä on taas merkkikorjaamoiden työntekijät ja muut vauhdissa. Niin amatööri porukkaa kun mitä Mikkelin merkkihuolloissa koheltaa ei ole missään. Kerronpa yhden esimerkin monien joukosta.

      Nissanin perästä valui öljyä jarrurumpuun. Merkkiliikkeen tuomio oli että vetoakseli stefoineen ym. uusiksi, setin hinta 1400 euroa. Stefaa ei voinut heidän mukaansa vaihtaa pelkästään eikä niitä kuulemma saanut erikseen tilattua edes.

      Kakistelin kovaa hintaa ja arvelin vähän selvitellä itse. Englannista löytyikin samainen vetoakseli/stefa setti muistaakseni noin puolet halvemmalla, mutta ei siinä vielä kaikki. Kuvaillessani ongelmaa liikkeen edustajalle tämä sanoi, että ei minun kannata koko höskää tilata vaan pelkästään stefa. Vaihto onnistuu kuulemma ongelmitta.

      Tilasin stefan joka maksoi muistaakseni viitisenkymmentä euroa. Osa tuli parissa päivässä. Nyt en muista kysyinkö enää MERKKIliikkeestä josko kuitenkin asentaisivat osan, nyt kun olin sen heille hankkunut, mutta sen muistan että lopulta se asennettiin kuitenkin ns. Nyrkkipajassa ja hyvin on toiminut.

      Säästin tässä hommassa siis toista tuhatta euroa kun en sokeasti luottanut merkkilikkeen sählääjiin.

      Lisähuomautuksena, tilasin samasta liikkeestä jarrupalat joita tuli epähuomiossa liikaa ja jopa niiden palautus onnistui täysin ogelmitta.

      Savolaisella olen itse autoni huollattanut ja monet tutut myös. Muutama taksikuski ketä tunnen on myös kertonut, että useimmat taksiautoilijat Mikkelissä huollattavat autonsa Savolaisella. Se riittää minulle referenssiksi.

      • Merrkkkiliike

        Saakohan tältä sijaisautoa jolla pääsis kaupungille pyörimään sille aikaa kun omaa huolletaan? Vai pitääkö pyytää taksikuski paikalle?


    • ei enää toista toyot

      Kaikki varmaan luotettavampia kuin
      Etelä-Savon Auto. Ko. paikassa
      on autoa käytetty eikä tule edes pikku viat
      kuntoon. Valmistajan takaisin kutsussa
      hajoittivat koelaudasta etupaneelin.
      Lopulta osien tilaamiseen ja korjaamiseen
      meni yli kuukausi ja 4 eri huolto aikaa.
      Toisella kerralla auto oli Korjaamolla 1,5 viikkoa
      jonkaan aikana olivat kunnon naarmun
      saaneet aikaan ja ei muuta kuin kaksi uusinta
      käyntiä. Muutenkin huonoja kokemuksia ko.paikasta
      . Harmi ennen sieltä sai vielä loistavaa palvelua.

      • Anonyymi

        Joo en minäkään luota yhtään Etelä-Savon autoon.Käytin kevät- kesästä Opel astraa kun siinä oli jo todettu myyjäliikkeesä että ilmastoinnin sisäkenno ehkä vuotaa.Auton myyjän kanssa sovittiin
        että viedään merkkiliikkeeseen lisätutkimusia varten.Kerroin vielä Etelä-Savon autossa että mahdollisesti sisäkenno vuotaa koska varjoainejäämiä on konehuoneessa.2 tunnin päästä kun menin Etelä-Savon autoon niin autoni oli pysäköitynä pihalle.Kun menin liikkeeseen,minulle kerrttiin että ilmastoinnin kylmäaine oli lopussa ja jotain varjoaine jäämiä oli näkyvissä.
        Asiaa ei tutkittu sen enempää,vaan oli laitettu uudet kylmäaineet ja minulle lyötiin yli 500e lasku aineesta ja työstä.Sitten sovittiin myyjän kanssa että viedään toiseen liikkeeseen jossa lopultakin sevisi että sis.kenno todellakin vuotaa.


    • ajattele ite

      SAIKKONEN OSAA myös korjata näiden just 90luvun lopulla syntyneiden turaamisia.Sitikan huoltoon ei kannata viedä,aivan onnetonta.useampi sanonu samaa.ja valohoitoa ei viiti maksaa.asakaapalvelu on myös joka ratkasee.joa on ku paska junttilan pihassa.kierretään kaukaa.

    • Skoda ainakin

      tullut huolletuksi/korjatuksi Ajan vaunussa. Ei moitittavaa.

      • Ajan muualle

        Hirvee raktorirasvaamo. Hiki haisee ja ähinä kuuluu.


      • wqrwerq

        Tuota en oikein usko. Mitä tekivät ? Valohoitoako ?


    • viilaten ja höyläten

      Mummoni osaa yhtä hyvin korjata ku ukkinii.ja paremmin ku moni tässä kylässä.

    • Merkki kuin Merkki

      Kylä on kyllä täynnä enemmän ja vähemmän osaavia osanvaihtajia ,mutta vian löytäviä asentajia ilman arpomalla harvemmassa.

    • että sinne

      Saikkoselle menee munkin autot jos vikaa tulee.
      Eipä ole ollut koskaan mitään valittamista hänen korjauksista.

    • joopasen kyllä

      Motopaja!

    • valvoasennusta

      merkkiliike on monessa vaikeassa korjauksessa ihan ok, asentaja keskittyy olennaiseen, eikä ota 50 puhelua välissä vastaan niin kuin jossain pikkupuljussa...ja vaikka vähän halvempi tuntihinta...

      • noin se menee

        Juu pikkupuljun asentaja katsoo kellosta koska aloittaa työt ja aika alkaa raksuttamaan. Siinä sitten työn sivussa vastailee puhelimeen ja jututtaa satunnaiset kävijät, jotka yleensä on asentajan kavereita ja helposti puhuvat sen tunnin paskaa siinä.
        Luonnollisesti näitä puhelimessa olo aikoja ja kavereitten kanssa vietettyjä juttelu hetkiä ei vähennetä siitä ajasta, jonka asentaja on poissa vian kimpusta.
        Vaan asennuksen aloitus hetkestä sen valmiiksi tuloon pelaa laskutus, vaikka puolet ajasta kuluisi ihan muuhun toimintaan.
        Kannattaakin kysyä könttähintaa, niin tehköön siinä välissä mitä tahtoo.


    • Tero A

      AS-huolto loistavaa palvelua, kustannuksetkin oli kohtuulliset. Merkkipajat kierrä tästä lähtien kaukaa.

    • khhk

      "Luotettava" ja "autokorjaamo" samassa lauseessa ovat toisensa pois sulkevia. Valohoitoa voi antaa sekä merkkiliike että rasvamonttupaja. Ja antavatkin.

      Älä maksa turhasta.

    • Karla?

      AS-huoltoa en kyllä suosittele kenellekkään. katsastustarkastuksen jälkeen auto ei edes mennyt läpi katsastuksesta, Peräkontin verhoilu revitty irralleen, eikä katsottu edes kaikkia mainitsemiani vikoja

      • Anonyymi

        Tiedän yhden Opelin joka kävi "korjattavana" tuolla. Pois tullessa puuttui aineet ilmastoinnista, ohjaustehostimesta, ihme että öljyä oli koneessa...ei taida olla edelleenkään kunnossa..."korjauksesta" mennyt kuukausia.


    • Audikuski

      GasSport on hoitanut asiat hyvin, suosittelen!

    • peränrasvaus

      Veikon Pakoputkihuolto korjaa kaiken!

    • Bemmi

      T.Savolainen. Vaikka itse pystyn autoille tekemään melkeen mitä vain ja paikkakin on niin monta hommaa antanut Teemun tehtäväksi. Ei kannata siihen hintaa käsiä liata, jos ei haluu/kerkee "harrastaa"! :)

    • mutteritkireeks

      RH korjaamo mutterinaukio?

    • autoilija_ajaton

      Teemun korjaamosta on vähän kaksjakoisia kokemuksia. Tuntuu,et tekee hirveästi töitä hirveällä kiireellä ja jälki välillä sen mukaista. Viimeksi käytin ja en ollut tyytyväinen. Hinnat kuitenkin kohtuulliset ja siksi moni siellä käyttääkin.

      • 123333

        Ennemi mutterinaukion korjaamolle ku savolaiselle.


      • ei-näin

        Savolainen teki mulle joskus kansiremontin. Ihmettelin kun nesteet silti hävis.
        Ylävesiletkun klemmari oli jäänyt kiristämättä.
        Ei pitäisi ammattimiehelle sattua tuollaisia kämmejä.
        Niin kiire ei pidä olla, ettei työnsä jälkeä ehdi tarkastamaan.
        Muuten ei ollut työssä tai hinnassa valittamista.


    • kiukkunen

      Meillä varattiin aika Savolaiselle jarruputken vaihtoon. Auto vietiin ja muutamaa tuntia myöhemmin soitetaan, ettei autolle keretä mitään tekemää, kuulemma liian kiire. Remontin suuruus oli siis huoltoa varatessa jo tiedossa. Oli kuitenkin jarruputkea rutistellut, ettei niin nopeaa nesteitä valuta. Nyt putki niin ummessa, ettei nesteet kulje ja jarrut toimii huonommin, kuin ennen "huollossa" käyntiä .. Oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun tuonne viedään.

    • KÖYHÄTYHDESSÄ

      Paska korjaamo yllä mainuttu piste!

    • pikakorjaamo

      Taitaa olla rahanteko nopsaan Teemulla nyt ykkösenä. Ottais apurin tai vähentäisi hommia.

    • Onhyvä333

      Piispaa olen suosinut. Tyytyväinen olen. Enkä anna joka sällin mun autoon koskea.

      • Anonyymi

        Motonetin korjaamosta kandee kysyä..hinnat kohdallaan.


      • Anonyymi

        Samoin, Piispa on paras...


    • Anonyymi

      Kyllähän Mikkelistäkin löytyy luotettava autokorjaamo. todellakin, se on invalidi Pärnäsen autokorjaamo. Luonnollisestikaan osoitetta yksityisyyden suojan maassa ja harmaantyövoiman ei tässä voida kertoa.
      Maassa jossa kaikki julkinen on epäluotettavaa herrojen ja kulassien hallitsemaa.
      Onneksi nyt tulee tuo rehellinen ja luotettava Taliban hallitsemaan ja myöhemmin vallankin kokonaan ottamaan vasemmistolaisilta, punakki-vihreiltä, ellei nyt sitten persut ja Purra johda Suomen isänmaallisuuteen. Talibanit kunnioittavat juuri isänmaallisuutta ja ajoivat muut tiehensä. Suomella edessä sama homma.
      Suomessa on kaikki homojen hommii.

    • Anonyymi

      Jos on Ford tai Volvo = Autokilta. Jos on VW sukuinen = Savilahden auto. Jos ajaa Nissanilla, tojotalla (otan osaa) tai Mersulla = EteläSavon Auto. Bemaria ei kannata huoltaa, ottaa vaan pakasta uuden kun tulee 20tkm mittariin, niin säilyy ongelmat kaukana.

    • Anonyymi

      Fixus Saksala! Siinä on hyvä huolto. Hinnat on kohtuulliset hommat toimii ja aikataulut pitää.

    • Anonyymi

      Olin viennyt autoni Autokilta merkkikorjamossa Mikkelissä, Maksoin 1000€. Viikko sitten tuli taas sama ongelma ja en saanut mitään hyvää palvelua.

    • Anonyymi

      Kyllä Mikkelin lähistöltä löytyy hyviä luotettavia korjaamoita. Helsingissä pari ja Espoossa ja Vantaalla.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2048
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      233
      1800
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      59
      1403
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      113
      1281
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1238
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      1085
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      940
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      907
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      847
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      811
    Aihe