Suolistosyöpäkö?

Mimmuliini94

Voiko minulla olla suolistosyöpä? Olen kärsinyt 3kk sellaisista oireista että ulostaminen on joinakin viikkoina vaikeampaa ja joskus helppoa. Ei ripulia mutta pehmeää. alavatsakipua on ollut vasemmalla puolella mutta en tiedä että onko se munasarja vai suoli. Tänään kuitenkin kun olen kahvinjuonnin jälkeen koko peräsuoli on ollut kipeä ja sattuu niin että ei pysty ulostamaan. Täytän muutaman kuukauden päästä 18v eli olen vielä 17. Voiko Kannattaako huolestua. Voiko kahvi aiheuttaa kipua suolessa?

2

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qwerty

Hei, munasarjat ovat selvästi navan alapuolella ja suolisto noin navankorkeudella ja ylempänä. Kahvi ei sovi monellekaan ihmiselle, koita olla juomatta kahvia ja katso auttaako se. Olet aika nuori joten tuskin se syöpää on, mutta käy lääkärissä jos asia vaivaa paljon, sillä on olemassa monia suolistotauteja jotka ei oel vakavia esim. ärtynytsuoli ja sitten sellaisia esim. keliakia joihin kannattaa ajoissa löytää apua niin ei pääse pahaksi. Alavatsassa vasemmalla puolella on navan korkeudella paksusuolen mutka jossa voi esim. ilma tehdä kipeää.

• viljaton.

Voilla voittaa ja margariinilla ennenaikaiseen hautaan!
      Eläinrasva ei todellakaan ole vaarallista. THL:lla on aihetta pyytää anteeksi Suomen kansalta. Teidän kannattaa kysyä mihin tutkimuksiin eläinrasvan vaarallisuus perustuu. Aina kun lehdessä tulee vastaan jokin älytön väite, kuten esimerkiksi, että voi tai eläinrasvaa tukkii suonet tai niitä syömällä kuolee sydänkohtaukseen, pyytäkää silloin jutun julkaisseelta lehdeltä perustelut miksi kirjoittavat juuri sillä tavalla. Jos jutussa haastatellaan jotain asiantuntijaa, pyytäkää häneltä viipymättä tietoa siitä, mihin tutkimuksiin hän perustaa näkemyksensä eläinrasvojen vaarallisuudesta.

Margariini aiheuttaa tulehdusta elimistössä (mm. suolistossa ja verisuonissa), jonka seurauksena yleinen vastustuskyky heikkenee. Lisäksi margariinit lisäävät riskiä sairastua syöpään, sydän- ja verisuonitauteihin sekä suolistosairauksiin. Tulehduksellisista suolistosairauksista uhkaa tulla kansantauti vuoteen 2020 mennessä. Tällä hetkellä suolistosairauksista kärsii n. 40 000 suomalaista. On todettu, että linolihaponkäyttö kolminkertaistaa riskin saada haavaisen paksusuolen tulehduksen. Happoahan saa rypsistä, rapsista, auringonkukkaöljystä ja margariinista.
      Suolistotusairauksiin liittyy lisääntynyt syövän riski.

http://personal.inet.fi/koti/remeli/Suomalainen_ravitsemuspolitiikka.htm

Teollisesti käsiteltyjä kevytlevitteitä pyritään voimallisesti markkinoimaan terveystuotteina. Mutta mikä on lopulta totuus tämän takana? Miten margariinia valmistetaan? Onko media missään vaiheessa pyrkinyt oikeasti kyseenalaistamaan näitä eräiden "terveysgurujen" väitteitä? Heillähän on asiassa oma lehmä ojassa, siis merkittävät omistusosuudet kasvirasvateollisuuden osakkeita.
      http://medianvahtikoira.blogspot.com/2012/01/totuus-kevytlevitteista-margariinista.html

"" Margariinin valmistuksessa kasvisöljyjä käsitellään lipeällä, niitä valkaistaan ja hydrogenoidaan, niihin lisätään nikkeliä ja emulgointiaineita ja taas valkaistaan. Harmaa massa höystetään sitten väri- ja makuaineilla. Hydrogenoinnin yhteydessä syntyvät transrasvahapot ovat juuri niitä rasvapaholaisia, joina viralliset ravintosuositukset nyt ja yhä pitävät tyydyttyneitä rasvoja (Hbl 6.1.2010). Margariini lisää astmaa, ekseemaa, allergioita ja paksusuolen haavaumia. Useat tutkimukset osoittavat, että margariinia ja muita omega 6-ruokia syövillä lapsilla on kohonnut tulehdustautien riski. Tuoreen ruotsalaisen tutkimuksen mukaan lapsilla jotka syövät voita on muita vähemmän astmaa (Hbl 4.12.2009). Minusta on käsittämätöntä, että terveysviranomaiset voivat suositella margariineja, kevytlevitteitä, kevytmaitoja ja vastaavia lapsille ja nuorille, ylipäätään kenellekään. Ja käsittämätöntä on, että lasten on pakko syödä niitä päiväkodeissa ja kouluissa.
      http://www.elinahytonen.fi/2011/03/lyhyt-rasva-aapinen/

THL:n tuhannet tutkimukset eläinrasvan muka haitallisuudesta kutistuivat nollaan!
      http://www.koltta.com/2011/10/asiantuntijalaitosko.html

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3513
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2339
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      35
      2178
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1937
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1532
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1379
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1262
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      259
      1210
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1155
    10. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1149
    Aihe