Kaverin kaveri kävi Tampereella Specsaversilla ja oli myyty täysin p*****. Linssit oli vaihdettu toisiin, mutta sitli niilläkään ei nähnyt. Kaveri meni toiseen liikkeeseen, ja sai toivomansa monitehot. Harmi, että hänellä rahaa paloi täysin hukkaan. Kallitt olivat hänen oppirahansa. Kyllä optikon pitää tietää, mitkä linssityypit sopii kullekin asiakkaalle. Onhan hän alansa asiantuntija.
Kävin muun liikkeen optikolla ja hän väänsi rautalangasta minulle, kun vertaili Specsaversia ja hänen edustamiaan linssejään. Hän sanoi, että Specsaversin parhaat linssit ovat tasoltaan hänen myymänsä heikoimmat tai korkeintaan keskitasoa. Nyt minullakin on omakohtainen kokemus. Hän tosiaan tiesi, mistä puhui ja oli täydellisen oikeassa. Tosin hän neuvoi minua vasta myöhemmin, kun minulle oli jo vahinko sattunut.
En milloinkaan enää lähde karkaamaan Specsaversin halpojen hintojen perään. Kaiken lisäksi sain niin henkilökunnalta kuin myymäläketjun vetäjältäkin hyvin ala-arvoista asiakaspalvelua. Olen itsekin ollut ikäni asiakaspalvelussa ja ensimmäinen sääntö asiakaspalvelussa on, että älä milloinkaan aliarvioi asiakasta, äläkä moiti häntä. Nyt joku luulee, että itse en ole käyttäytynyt asiallisesti. Päinvastoin. Käyttäydyin juuri siten, miten asiakkaalle on tyypillistä, kun hän haluaa toimivat monitehot. Tämä olkoon opiksi, kun menet silmälasiliikeeseen hakemaan monitehoja, ainakin kannattaa olla varuilla juuri Specsaversin kohdalla. Toivottavasti kokemasta esimerkistäni on jollekin muulle jotain apua. Oma henkilökohtainen tapaukseni ei tapahtunut Tampereella.
Olen todellakin sitä mieltä, että kun menee asiantuntijan luokse, asiakkaana meidän täytyy pystyä luottamaan häneen. Näin ei vain tänä päivänä ikävä kyllä aina ole. Kalliiksi tuli myös minun oppirahani ja lisäksi sain vielä mielipahan mollaamisestani.
Specsavers
9
522
Vastaukset
- paksua muovipokaa
Minulla toimii linssit, mutta pokien valinnan ym. kanssa oli ongelmia. En ole täysin tyytyväinen siinä mielessä. Jonkin aikaa kestää ennenkuin silmä tottuu linssiin normaalisti.
- Kivaa eikö?
Jaahas, parjauskampanja näkyy läpi kilometrin päähän. Ihme kun heillä riittää asiakkaita ja aina saavat lisää markkinaosuutta. Taitaa tämä "asiantuntijasi" olla juuri tyypillinen ko. alan yrittäjä, joka on riistänyt kuluttajia jo vuosikymmenet ja ainoa pääkeino pitää kiinni asiakkaista on haukkua kilpailijat.
Miksei muuten tule tulvimalla ketjuun samanmoisia viestejä. Ei luulisi olevan tosiaankaan erikoistapaus. Ehkä syy piilee jossain muualla... - Elämä opettaa
Köyhän ei koskaan pidä ostaa sieltä halvimmasta, ja varsinkaan näkönsä/terveytensä kustannuksella.
- uytfiuyfti
Jaa. Minä ostan Tiimarista ja Lidlistä.
- Tyytyväinen asiakas
Silmäasema Asematunnelissa paras palvelultaan ja hinta-laatusuhde kohdallaan
Linssien laadussa ei kannata säästää, ja haksahtaa sen enempää Specsaversin kuin Nissaninkaan tarjouksiin. - turha itkeä maitoa
Höpöti höö vain.
- Nissanilta linssit
Mää oon Tampereelta näääs , ja ostan tammelantorilta mustaa mäkkaraa.
- toyotalta pokat
Jos olisit Tampesterista niin sanoisit että ostat tammelantorilta mustaa. Valheesi paljastui Turkulainen
- Lumitar
Keops on paras mielestäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233500- 122316
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211701Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301463- 1241418
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101291- 141236