Voi ei Lautturi.

Joustavuutta kiitos

Kauanko te ihmiset jaksatte?!
Jonottaa ja odottaa kassajonossa..? Just kiireisinpään aikaan päivänä toistuvasti?!
Ihme kyllä moinen meno! Myyjiä on vaikka kuinka ja kassojakin sentään muutama- mutta aina ne loistaa tyhjyyttään. Porukka pitkänä letkana yhdellä kassalla tuskailemassa.
Olen kuullut enemmän kuin yhdestä suusta miten surkeeta tuo on. jotkut on luvannut ja vaihtanut kauppaa-minunkin tuttavapiiristäni.
Mikään ei ole turhauttavampaa kuin ostosten valinnan jälkeen saapua pitkän jonon päähän ja ODOTTAA IKUISUUS!!!

Sitten voisitte vielä parantaa kukkapuolella tarjontaa. Olisi kunnolliset kääreet ja pakkaukset - ja NARUA kera TEIPIN! - Kaikki nääs kun ei kulje autolla!?!
Jää moni kukka ottamatta,kun milläs viet,pyörän kanssa kulkiessa.

Että semmosta!
Laittakaa porukat palautelaatikkoon näitä siellä kaupassa. Jos joku sattuisi joskus sieltä ne katsomaan. Jos rupeais jotain tapahtumaankin?

79

3255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiakasko joustaa?

      Näin on. Monesti on vain kaksi kassaa ja ihmisiä vaikka neljälle kassalle.

      Minua on eniten kismittänyt Lautturissa se, että niin usein on tavara loppu, joillekin tuotteille ei edes tarjouslappua ole kiinitetty, koska tavaraa on niin vähän! Voihan olla että tavarantoimittajilla on vaikeuksia toimittaa tavaraa, mutta kun ihan peruselintarvikkeet on usein loppu.

      Tulee mieleen, onko henkilökunta oikein sitoutunut kauppaan?

      • Kirjeen lähettääsin

        Minä taas olen postipalveluiden "suurkuluttaja" ja ainakin kerran viikossa seison jäkitän jonossa päästäkseni kirjeeni lähettään tai saadakseni postipakettini. Kyllä heikoks on menny postitoimi Huittisissa, prkl. Ei se tietysti ole Lautturin eikä sen henkilökunnan vika vaan postilaitoksen vai mikä Itella se on. Ei taira Lautturille olla postin pito niin tuottoisaa, että vois kahta ihmistä siinä pitää. Mistä se raha ennen oikein tuli, kun kaikki palvelut voitiin pitää ja ne jopa toimi?


    • paskaposti

      Olen valittanut Lautturin postin sijainnista, ja mulle on sanottu että on olemassa toinen ratkaisu, sitä vaan ei ole saatu täytäntöön... Odottelen vaan tässä että koska se "parempi ratkaisu" toteutetaan?

    • Voi siskojen siskot

      Ja vali vali-kassat tekee myymälän puolella myös osan työstään,etsii uusia hintoja valittajien mieliksi muka vääristä hintamerkinnöistä ynnä muista asiakkaan huolista,voi,voi rahapussi se nyt jonnekkin taas katosi ???
      Polkupyörän avaintakaan taas ei oo missään,kassanhan se on vika.
      Kukat ne nyt vasta ongelmaksi muorostuikin kun kirva sielä pussissa pesää teki.
      Meillä on kukkakaupat taas sitä varten että ne palvelee ja pakkaa mitä syntisen sydän halaa....muutamalla eurolla sielläkin pärjää kun osaa asiansa esittää,kympillä saa jo sidotun kimpun ja se on jo ilo antaa kun ei its tarvi niitä löyhän vai minkäs kaupan ruususia kimpuksi muka muotoilla.

    • Einari Epäkesko

      Säästäri ja Liidelikin on tainnut ajaa suosiossa Lautturin ohi. Aika huono panostus Keskolta Lauttakylään, Suomen kakkonen, Huittisten nelonen ainakin asiakkaiden autojen määrällä. Jos olis viä T. Määttä niin viitonen (ilman kauppa-autoakin).

    • Huittinen VS Loimaa

      Taitaa olla Huittisten kaupat liian ahtaita. Noh ! Loimaan kauppa herrat ovat tajunneet rakentaa Isommat kauppaliikket jota valmistuvatkin syksyllä. Olisiko Huittisissakin aika päivittää kauppoja vai onko liian myöhäistä jo ?

    • tsuida duida.

      Ei Huitsis ainakaa kukaa oo nii pönttöpää et lähtis Loimaalle kauppoihin Hah Hah.

      • tsippadii

        Hahhah...kylläpäs vaan on, minäkin, ja käyn siellä myös apteeklissa


      • huittislainen

        samoin minä käyn kaupassa Loimaalla ihan joka viikko ja apteekkiasat hoidan siellä myös sekä kampaajalla käynnit.


      • noinkoson
        huittislainen kirjoitti:

        samoin minä käyn kaupassa Loimaalla ihan joka viikko ja apteekkiasat hoidan siellä myös sekä kampaajalla käynnit.

        Etkäs kehtaa Viagaraasi ostaa omalta paikkakunnalta??


      • huittislainen

        Siintä ei ole kysymys. En vaan kehtaa käydä viinakaupassa Lauttakylässä niin monta kertaa viikosa.


      • järkikäteennyt

        Viinat Virosta nettisivusto mainostaa televisiossa tuovansa kotiovelle.
        Mutta oikeesti tomaatit esim maksoivat Lautturissa kolme kertaa sen mitä
        Lidlissä joulun alla ja moni muukin.Tuossa on syytä mennä muualle muttei toiseen K- kauppaan kun Kesko lienee se joka rahastaa,


    • voi voi

      OK

    • plussaa

      Nyt olisi Lautturin siirron paikka Sahkoon ajankohtainen kun sastamalalaiset pohtii taas vuoden verran lisää KHO:ssa onko soveliasta rakentaa CM Vammalaan.

    • sirpakka

      ruoka ja ruoka, jos ajattelet edes vähän itseäsi ja vaihda kauppaa. katso lisäaineettomat tuotteet ym. lautturissa on vain k¨kaupan plussa etuja

    • valivalivali

      Hajokkaa helvetin landepaukut. On ilo asioida täällä Itäkeskuksen Prismassa kun kassoja on riittävästi ja ovat vielä nopeita ja ystävällisiä. Kesäkuumallakin ilmastointi pelaa. Kannattaa asua jossain fuckin' korvessa

      • maa

        Onko sulla muuten asiat hyvin, jos on nautinto ihmisellä käydä jossain itäkeskuksessa, niin pienet on ympyrät. Mutta kuka mistäkin.


      • Syön vain laatua
        maa kirjoitti:

        Onko sulla muuten asiat hyvin, jos on nautinto ihmisellä käydä jossain itäkeskuksessa, niin pienet on ympyrät. Mutta kuka mistäkin.

        Hänhän on stadilainen ja nauttii kun saa bonusta,rainbow ja eldoradotuotteita-niitä maailman kuuluja halpis paketteja melkein kun ilmaseks.Suotakoon huvit kullekkin.


    • Ongelmaton

      Forssan Prismassaki on niin hyvä asioida kun kassat liikkuu hyvin ja kaupassa on isot tilat.

      • Sokoo

        Huittisten Sokos marketissa palvelu pelaa.


      • Åiti 40v
        Sokoo kirjoitti:

        Huittisten Sokos marketissa palvelu pelaa.

        Niin hyvää palvelua, kun Lautturin lihatiskillä saa, ei saa missään muualla.
        Se kiharapää rouva on ammattitaitoisin myyjä, jonka olen tavannut. Neuvoo, opastaa ja palvelee -muuallakin myymälässä. Toivottavasti pysyy Lautturissa ja toivottavasti saa opastaa nuorempia. Ja kyllä siellä muilla osastoillakin palvellaan, aina kun ovat töissä -iltaisin ei ole ketään.


      • asiakas L.V
        Åiti 40v kirjoitti:

        Niin hyvää palvelua, kun Lautturin lihatiskillä saa, ei saa missään muualla.
        Se kiharapää rouva on ammattitaitoisin myyjä, jonka olen tavannut. Neuvoo, opastaa ja palvelee -muuallakin myymälässä. Toivottavasti pysyy Lautturissa ja toivottavasti saa opastaa nuorempia. Ja kyllä siellä muilla osastoillakin palvellaan, aina kun ovat töissä -iltaisin ei ole ketään.

        Tykkään myös lihatiskin tytöistä, aina valmiita palvelemaan ja neuvomaan!

        Lautturissa ovat kaikki ystävällisiä ja ammattitaitoista porukkaa. Ainoa asia mikä välillä mättää on se, että jotkut peruselintarvikkeet on loppu, mutta ei kai sekään aina ole myyjien vika.


      • Onnellinen-asiakas:)
        Sokoo kirjoitti:

        Huittisten Sokos marketissa palvelu pelaa.

        Sokos marketissa sattuu olemaan vaan niin epäystävällistä henkilökuntaa.Lautturi menee kaiken edelle ystävällisyydellään.Ovat iloisia,auttavaisia,palveluhalukkaita.S- ryhmässä ei sitä ole,niin se vaan on.


      • Naapurin tyttö
        Onnellinen-asiakas:) kirjoitti:

        Sokos marketissa sattuu olemaan vaan niin epäystävällistä henkilökuntaa.Lautturi menee kaiken edelle ystävällisyydellään.Ovat iloisia,auttavaisia,palveluhalukkaita.S- ryhmässä ei sitä ole,niin se vaan on.

        Olen saanut aina Huittisten S-marketissa hyvää ja ystävällistä palvelua!

        Ja samaa voin sanoa Lautturista.

        Eli minun kohdalleni ei ole sattunut myyjän huonoa päivää, mutta aikuisena ymmärrän, että joskus voi käydä niinkin, eikä se tarkoita, että koko kauppa on paska paikka ja kaikki myyjät on ihan sikoja ja huonoja....


    • Voi Voi """

      Kankaanpäässä kaupat vaan aukenee isompina ja parempina ja keskusta pysyy elävöityneenä mutta Huittisissa turhaan pelätään ja kaupunki nahistuu pienineen kauppoineen. Ei ole ihme kun Huuittisissakin palvelu ei pelaa koska ei oo kunnon kauppoja.

      • Miälikuvitukseton

        Eks sää Voi Voi voisi perustaa semmosta kunnon kauppaa tänne Huittisiin, kos tiät mimmonen se olla pitäs?
        Kyllä täältä aina paikka on löytyny, jos joku jottain on ruvennu yrittään. Kokemäjellä kyl sanottassiin, taikka ainakin ennen oli tapana sannoo, et älä vaan tänne tuu, mee vaikka Euraan tai Huittisiin.


    • miävaa

      Olen asioinut lautturissa lapsena ja nyt omien lasten kanssa. Tykkään kaupan ilmapiiristä, henkilökunta on mukavaa porukkaa.

      Valikoiman soisin olevan laajempi. Jonoissa on ollut tukalan hidasta pyhien alla, kun ostoksia tehdään kuin viimistä päivää.

      S-marketissa vasta hitaat kassat on! Ostoksia piipataan etanavauhdilla, sitä vasta raivostuttavaa on katsella.

      • 30

        Ei ne kassat oo hitaanpia tai nopeempia kuin missään muuallakaan.
        Sitäpaitsi S-market on paljon siistimpi ja henkilökunta on avuliasta.


      • kaikki okei, ookkei.
        30 kirjoitti:

        Ei ne kassat oo hitaanpia tai nopeempia kuin missään muuallakaan.
        Sitäpaitsi S-market on paljon siistimpi ja henkilökunta on avuliasta.

        Itse käyn sekä osuuskaupassa, Lautturissa, Säästärissä että natsimarketissa. Jokaisesta omat tarjoustavaransa,

        Säästömarket on edullisin.
        Lautturissa on hyvä liha- ja kalatiski ja asiantunteva palvelu. Ja Alko näppärästi vieressä.
        Osuuskaupassa on kivasti erikois ja ylellisyystuotteita.
        Lidlissä on kivoja ulkomaisia erikoistuotteita ja lisäksi välillä tulee ostettua jotain tavaraakin - yleensä kaikessa 3 vuoden takuu.

        Miksi asettaa näitä kauppaliikkeitä vastakkain, kyllä näin pienessä kylässä voi käyttää useampaakin kauppaa.


      • naapurin tyttö
        kaikki okei, ookkei. kirjoitti:

        Itse käyn sekä osuuskaupassa, Lautturissa, Säästärissä että natsimarketissa. Jokaisesta omat tarjoustavaransa,

        Säästömarket on edullisin.
        Lautturissa on hyvä liha- ja kalatiski ja asiantunteva palvelu. Ja Alko näppärästi vieressä.
        Osuuskaupassa on kivasti erikois ja ylellisyystuotteita.
        Lidlissä on kivoja ulkomaisia erikoistuotteita ja lisäksi välillä tulee ostettua jotain tavaraakin - yleensä kaikessa 3 vuoden takuu.

        Miksi asettaa näitä kauppaliikkeitä vastakkain, kyllä näin pienessä kylässä voi käyttää useampaakin kauppaa.

        Hyvä!

        Juu, ollaan kiitollisia ja onnellisia että meillä on mistä valita! Ei välttämättä itsestään selvyys näin pienessä kaupungissa.


      • hohhoijakkaa_sentään
        kaikki okei, ookkei. kirjoitti:

        Itse käyn sekä osuuskaupassa, Lautturissa, Säästärissä että natsimarketissa. Jokaisesta omat tarjoustavaransa,

        Säästömarket on edullisin.
        Lautturissa on hyvä liha- ja kalatiski ja asiantunteva palvelu. Ja Alko näppärästi vieressä.
        Osuuskaupassa on kivasti erikois ja ylellisyystuotteita.
        Lidlissä on kivoja ulkomaisia erikoistuotteita ja lisäksi välillä tulee ostettua jotain tavaraakin - yleensä kaikessa 3 vuoden takuu.

        Miksi asettaa näitä kauppaliikkeitä vastakkain, kyllä näin pienessä kylässä voi käyttää useampaakin kauppaa.

        ei tää ny niin pieni paikka enää oo.
        ja kehittyy koko ajan. "kylä" termi on vähän harhaan johtava..
        vaikkai hmisten käytös on kyllä niinku jossain pienimmässäki tuppukylässä


      • Lauttakylä on kylä
        hohhoijakkaa_sentään kirjoitti:

        ei tää ny niin pieni paikka enää oo.
        ja kehittyy koko ajan. "kylä" termi on vähän harhaan johtava..
        vaikkai hmisten käytös on kyllä niinku jossain pienimmässäki tuppukylässä

        Toisaalta, Huittiissa ei vieläkään taida olla yhtään yhtä isoa yritystä mitä Vaano oli jo seiskyt-kahdeksankymmentäluvulla - maan suurin kulljetusalan yritys aikanaan.
        Samoin Seurahuoneelle ja Huhkolinnan diskoon/keikoille tuli väkeä ympäri maakuntaa. Jopa WASP heitti keikan Huhkolinnassa ja ne oli siihen aikaan iso nimi.

        Niin että samanlainen tupppukylä olaan edelleen, ehkä kaikkien konkurssien jälkeen jopa kuppasempi kuin ennen.

        Mutta ei se mittään, ei kai meitin oo pakko itteämme suurempaa esittää, eihän...


      • minä vaan
        kaikki okei, ookkei. kirjoitti:

        Itse käyn sekä osuuskaupassa, Lautturissa, Säästärissä että natsimarketissa. Jokaisesta omat tarjoustavaransa,

        Säästömarket on edullisin.
        Lautturissa on hyvä liha- ja kalatiski ja asiantunteva palvelu. Ja Alko näppärästi vieressä.
        Osuuskaupassa on kivasti erikois ja ylellisyystuotteita.
        Lidlissä on kivoja ulkomaisia erikoistuotteita ja lisäksi välillä tulee ostettua jotain tavaraakin - yleensä kaikessa 3 vuoden takuu.

        Miksi asettaa näitä kauppaliikkeitä vastakkain, kyllä näin pienessä kylässä voi käyttää useampaakin kauppaa.

        Törkeetä käyttää tollasta nimee Lidlistä. Olet täys tollo.


    • PoksPOKSS

      Lautturi on sekava ja ahdas, henkilökunta usein kireää ja pahantuulista.. Tuskin ovat sitä luonnostaan, taitaa ympäristö vain olla sen verran painostava. Alimiehityksellä varmaan mennään kun jonossa joutuu seisomaan.. S-marketissakin on jonoja toki, mutta sieltä tulee kyllä henkilökuntaa paikalle tarvittaessa jonoa purkamaan.. S-marketissa mieluiten asioin, lautturista haen vain tarjouskahvin ja senkin mieluummin pikku-k:sta jos mahdollista.

      Ässässä osataan homma.. eikä siellä kyllä montaa hidasta kassaa ole. Lautturissa turha olla nopea kun ei yksi ihminen sellaisten jonojen kanssa pärjää kuitenkaan.. Sympatiat näiden puolella siinä asiassa.

      • Toispaikkakuntalaine

        Ilokseni huomasin ,että viimekesäinen "kassapoika" oli taas palannut paikalleen:)))Siinä on oikein asiakaspalvelija! Hän ehtii siinä työn ohella vaihtamaan pari sanaa asiakkaan kanssa:)


    • loparit ämäleille

      `
      Tumma ihana "söpöliini" kauppiaax, Niin homma hoituu, Tulis varmaankin puts
      vääkkeni, vanhat kireet "mummelit ja hapannaamat pois rintamalta. On laitettu merkille, jos asiakas heittää "hetulaa" , niin nämä naispuoliset myyjättäret
      katsoo "sillä silmällä" onx toi päässyt HARJAVALLASTA lomille. Et silleen
      huumori puuttuu ollaan , kun siat säkissä!!

    • huittisisakyntämäsä

      itse en käy lautturissa lähes koskaan, kamala kauppa. postin siirto sinne oli virhe, ikinä siellä ei kukaan osaa mitään ja kassoilla myyjätki tuijottaa saatana suu auki niinku ois kuolleista noussu tai kyselee jotain kuulumisia tms "hassun hauskaa" höpöttelyä.
      vituttaa muutenki koko huittinen ku kaikki kyylää aina niin että hyvä jossei lähe silmät päästä SAATANA

      • 9ssa

        Oot niin saakelin oikeessa kyl huittinen on perseestä ja kyseinen kauppa myös.


    • naapurin tyttö

      Ootteko huomanneet, ettei Lautturissa näy juuri koskaan kauppiasta? Menisköhän siellä niin hyvin, ettei kauppiaan työpanosta eikä aukroriteettiä tarvita lainkaan?

      Niin, sitä se on kun tällasessa pienessä kylässä asustaa, tulee tuijotettua "tuttuja"? Ei suuremmissa kaupungeissa ihmisiä tuijoteta, ei ainakaan niin suoraan, alta kulmain ehkä?

      Kyllä Huittinen hyvä paikka asua on, tarvii asennoitua vaan eri tavalla kuin muualla, ei se vaikeeta ole.

      • naapurintytönnaapuri

        Toi oli hyvä:
        Se on asennekysymys ko assuu Huittisis, sano.


    • Nopasti ja Helposti

      Tulipa käytyä Loimaalla prismassa ja uudessa citymarkettissa. Sain kaiken mitä tarvitsin ja eikä tarvinnu pettyä oman kaupan valikoimiin. Jonotkin meni hyvin koska oli paljon kassoja ja ripeät myyjät. Loimaan citymarketissa oli sen verran hyvät tarjoukset ja prismas että bensa hintakaan ei hymyä hyytäny. Kun menee Huittisissa pitkin ja poikin etsimässä ja kyselemässä valikoimaa, niin samas ajas ajaa Loimaalle paremmille ostoksille mistä saa kaiken mitä tarvitseekin.

    • 44

      Onko sulla joku pakkomielle Loimaalle, pysy siellä, äläkä täällä valita. Ei se ruoho siellä Loimaalla oo yhtään sen vihreempää kuin missään muuallakaan.

    • Äly hoi !

      Oot varmaan joku vähä älänyne tänne varmaan kirjoittelee muitakin kun yks ihminen vaan ja toiseks tänne saa kommetoida jos haluaa. Tuskinpa Loimaalaiset tänne kirjoittelee kun omakin palsta on. Taidat itse kirjoitella tänne koko aika ja varmaan puolet onkin sun kirjoittamia.

    • Rita

      Menkääpä käymään Loimaalla kaupassa kun niin siitä täällä jauhetaan, ei ne uudet kaupat kovin häävejä ole eikä siellä mitään sen ihmeellisempää myydä kun muuallakaan. Lakatkaa jo jauhamasta Loimaan CM ja Prismasta, kyllä on suuret murheet.
      Lautturissa asioidessani aina on tullut nopeasti toinen kassa paikalle kun jono alkaa kasvaa ja samanlaista on monessa muussakin kaupassa. Kyllä lidlissä ja säästärissäkin on aina yksi kassa ja palvelu hidasta. Taitaa ketjun aloittajalla olla henkilökohtainen syy lautturin haukkumiseen, no jokaisella on oma mielipiteensä ja sen saa toki tuoda julki. Ja kertokaas missä kaupassa ei pyhien alla ole jonoa, ehkä siwassa? Huittismarketissa on hitaat kassat ja henkilökunta ei tervehdi asiakkaita yhtään sen asiallisemmin kun muuallakaan. Eikä huittismarketissakaan kauppiasta ole enää moneen aikaan näkynyt.
      Kun käytte kaupassa niin vertailkaa hintoja (siis juuri niidentuotteiden hintoja mitä itse ostatte) niin huomaatte mikä on edullinen ja hyvä kauppa. Ei kannata valita kauppaa sen perusteella missä muutkin tuttavat käy. Väittely parhaasta kaupasta on täysin turhaa. Alkakaa nyt vaikka miettiä ketä äänestätte jotta täällä huittisissa olisi hyvä asua ja elää jatkossakin, vai onko kaikki sen ikäisiä ettei voi vielä äänestää??? ;)

      • hullumiäs

        No jos hintoja vertaa,niin ihmetyttää kuka Lautturissa viitsi käydä,ja haluaa maksaa huomattavasti enemmän.Bonustakin kertyy surkeasti.


    • naapurin tyttö

      "Alkakaa nyt vaikka miettiä ketä äänestätte jotta täällä huittisissa olisi hyvä asua ja elää jatkossakin, vai onko kaikki sen ikäisiä ettei voi vielä äänestää??? ;)"

      Olen kanssasi samaa mieltä. Hyvä neuvo!

    • Ikävä on

      kaupanfrouvan ja naapurintytön muhevia pakaroita jo nytten

    • laardiperät

      Kun minä kävin Huittisissa, niin silmiinpistävintä oli kamalan lihavat ihmiset. Että älkää siellä valittako, kyllä te ainakin läskissä ootta pysyny.

    • -Tyytyväinen-asiakas

      Lautturi on erittäin hyvä kauppa,monipuolinen ja iloinen tunnelma.Toisin kuin S-market jossa toisinaan haen jotakin pientä.Lautturissa on aina myyjät hyvällä tuulella,ei todellakaan ole valittamista.Eikä minua ainakaan haittaa kassajonot,se on vain asenne-kysymys.Kyllä iloisessa kaupassa on ilo käydä,ja tulee ostettuakin enemmän kuin olisi tarpeellista.Saisivat muut kaupat ottaa esimerkkiä Lautturin meiningistä!!! Tsemppiä heille kaikille toivotan!

      • hullumiäs

        Voi herran jestas sentään,kun on ihan päinvastoin! Harva myyjä Lautturissa edes tervehtii,ja kauppias ei koskaan.Kun kysyy jotain,niin myyjä saattaa kääntää selkänsä,ei sano mitään.Kerran oli tarjoustuote loppu ja kuulin,kun pari asiakasta aprikoi kuka uskaltais kysyä kiukkuiselta myyjältä. Tuttavalle kiukutteli myyjä palvelutiskillä,kun oli jo sulkemassa sitä.Toinen myyjä olisi halunnut palvella,muttei osannut,ja toinen ei neuvonut.
        Huittismarketissa kaikki myyjät todella iloisesti tervehtivät, ja mielellään palvelevat.Johtuu kuulemma siitä,että henkilökunnalla hyvä henki.


    • onnea kauppiaalle

      Uusi kauppias sai kovan homman kalastella takaisin menetetyt asiakkaat. Edellisen kauppiaan aikana suurin osa tutuistani vaihtoi kauppaa. Eikä syyttä: leivät aina vanhoja, tarjoustuotteita ei merkitty tai ne olivat loppu, kassoja vähän...Itse kävin vuosia Lautturissa, mutta vaihdoin kauppaa, kun en kaikkia ostoksia saanut samasta kaupasta. Palautetta annoin kaksi eri kertaa, mutta myyjät käskivät laittaa asiasta sähköpostia kauppiaalle! Outo tapa, eikö myyjillä ole omaa harkintakykyä, mitä asiakkaat kaipaa vai oliko kauppias tyranni????

      • Lähikauppa_blues

        Mulle on käynyt ihan samoin!

        Yritin esimerkiksi monta kertaa kysyä, ihan ystävällisesti, syytä ainaiseen tavarapulaan, ja selitykset oli aika kummallisia: toimittajalta on tavara loppunut, ei olla jostain syystä saatu tavaraa vaikka ollaan tilattu jne.

        Sitten kysyin: miksi naapurikauppaan toimitetaan tavaraa ihan tasaiseen tahtiin, mutta Lautturiin ei?

        Minusta syy on ihan selvä, jotkut myyjät eivät ole tehtäviensä tasalla.

        En käy enää kuin ihan satunnaisesti Lautturissa, koska en voi luottaa että esim. on luvattuja tarjoustuotteita. Ja pakko sanoa myös, jotkut myyjät ovat tosi epäystävällisiä kun joitain tuotteita kysyy, eivät kaikki.

        Eikö olisi aika palkata uutta henkilökuntaa?


    • muuten

      Kyllä niitä jonoja on muuallakin kuin vain lautturissa ja jokainen onneksi kait voi valita vielä kauppansa minne menee!

      • milloinjonoja

        Lautturissa en ole yli 3--4 asiakkaan kassajonoon törmännyt vuosiin.


    • hyväkauppa

      Lautturi on hyvä kauppa ja kauppias Jaakko ihan tosi hyvä. Eikä muussakaan henkilökunnassa ole mitään vikaa. Sinne vaan reippaasti kaupoille.

    • rekikoskilainen

      Olisi parempi yrittää parantaa kauppaa kuin käyttää aikansa kirjoittelemalla nimimerkillä tänne.

      • hullumiäs

        Yritin kyllä parantaa.Puhuin itse kauppiaalle,oli ymmärtäväinen,muttei tehnyt asaialle mitään.


      • rekikoskelainen
        hullumiäs kirjoitti:

        Yritin kyllä parantaa.Puhuin itse kauppiaalle,oli ymmärtäväinen,muttei tehnyt asaialle mitään.

        Tarkoitin kaupan väkeä.


    • tyytymätönasiakas

      Lautturi on todella epäjärjestyksessä. Ei minkäänlaista logiikkaa tavaroiden sijainnilla. Myynti nousisi välittömästi ainakin 50% jos tuotteet sijoitettaisiin oikealla tavalla.
      Muutama hyvin töykeä myyjä. Vanhemmanpuoleiset....

      S- marketissa käyn myös. Siellä tuoreet kukat ja hintamerkinnät paikallaan.

      Lautturin kassakuitti on syytä huolella tarkastaa sillä useimmiten on hinnat väärin. Hyllynreunus hinnat halvempia kuin mitä kuittiin tulee.

      Ennen remonttia Lautturi oli toimivampi. Ja entinen kauppias toi Lautturiin mukavamman hengen.

      Nykyinen kauppias piileskelee ties missä. Kauppiaan kuuluu olla asiakkaiden parissa. Ja ystävällinen...

      Lidlissä edullisinta varmaan. Säästömarketista voi jotain myös löytää.

      Tokmannin kahvitarjoukset tm.kannattaa hyödyntää:))))

      • hullumiäs

        Väärän hinnan olen muutaman kerran itsekin huomannut,ja aina kaupan hyväksi!


    • keskustalainen

      Olen hetki sitten muuttanut huittisiin ja en kyllä keksi mitään huonoa lautturissa. kaikki toimii hienosti.

      • gfyiuttikiujw

        Lautturissa pitäisi mielestäni tehdä pikimmiten hyllymuutokset. Kuten S-marketissakin. Tuli paljon toimivampi ja selkeämpi. Lautturi pitäisi selkiyttää kaikin puolin. Ja tilavammat kassat. Ja iloisemmat myyjät. Pois töks töks myyjät.
        Kaupan piha on aina roskainen. Ja pihalaatat täynnä purukumeja ym.
        Siisteyttää pitäisi koko kauppa. Ja se huomattaisiin myynnissä. Jokainen asiakas arvostaa puhtautta ja siisteyttä. Ei ole kiva asioida epäsiistissä kaupassa.


      • hullumiäs

        Huonot pyörätelineet,pyörä vinksin vonksin kun niihin laittaa!!!!


      • nrtdwqbcxzäää
        hullumiäs kirjoitti:

        Huonot pyörätelineet,pyörä vinksin vonksin kun niihin laittaa!!!!

        Joo..luulisi Keskolla olevan varaa uusiin pyörätelineisiin. Lautturin pyörätelineet ovat aika järkyttävät. S- marketin pyörätelineet ok. Kuten moni muukin asia siellä..


      • kallisinvestointi
        nrtdwqbcxzäää kirjoitti:

        Joo..luulisi Keskolla olevan varaa uusiin pyörätelineisiin. Lautturin pyörätelineet ovat aika järkyttävät. S- marketin pyörätelineet ok. Kuten moni muukin asia siellä..

        Mutta ABC:llä ei ole lainkaa telineitä,pitäisikös muualtakin poistaa?


    • rekikoskilainen

      Lautturin henkilökunta voisi käyttää puotinsa parantamiseen senkin ajan kun kirjoittelevat tänne nimimerkeillä.

    • käykäykää

      Luin lehdestä että nyt Lautturista saa myös kotiinkuljetuksen ostoksille, jos on tarvista. Kyllä on hyvää palvelua ja hienosti ajateltu kauppiaalta.

    • valikoiva-asiakas

      En voi kuin ihmetellä miksi työantajat sallivat tökeröitä myyjiä. Niin kassoilla kuin muuallakin palvelulinjoilla.
      Kerrassaan hämmästyttävää. S-marketissa on joitakin hyvin epäsopivia mm.kassahenkilöitä jotka ovat epäkohteliaita ym.
      Kyllä on muuallakin Huittisten kaupoissa. Lautturissakin pari. Jne.
      Eikö kannattaisi pitää myyjille asiakaspalvelu- koulutusta. On olemassa eri pituisia kursseja esim.
      Hyvän ja kohteliaan palvelun ansiosta myyntikin nousisi huimasti.

      Kannattaa panostaa palveluun. Huittisissakin.//

    • säästävä-asiakas

      S--marketissa on tosi hyvär ja tuoreet leikkokukat. Ja edulliset. Ei ole myynnissä jo valmiiksi kuolleita kukkia kuten usein Lautturissa. S-marketissa arvostetaan panostamista laatuun.
      Ja myös hintaan. Todella monet tuotteet on n.20% edullisemmat. Ja se tekee säästöä jo kuukausitasolla jopa 30-50€.
      Kyllä kuluttajan kannattaa todella harkita minne kannattaa tahansa viedä. Ja mitä saa vastineeksi. Itse olen tarkka ja säästeliäs.

    • rekikoskilainen

      Hienoa että Lautturi on laittanut kaukaa tulleille kunniavieraillemme omat pöydät ja tuolit joissa heidän kelpaa istua napauttelemassa älykännyköitään. Kukin omassa pöydässään.

      • askoco

        Nuot sentään ovat hiljaa ja käyttäytyvät,henkilökuntaa käy sääliksi mölinä jota
        joutuvat kuuntelemaan paikallisten taholta päivät pitkät


      • niinkö

        On kauppias sen kovaäänisen morottajan saanut kuriin.Onneks aika harvoin enää näkyy,vai olenko sattumalta ollut eri aikaan?


      • eipysynytpoissa

        Oli pitkään pois mutta taas jatkuu ja sääliksi käy myös apteekin henkilökuntaa ja
        kuselta lemuaa morojen lisäksi


    • Tykkään_silti_käydä

      Jos olisi edes 5 kertaa 10 kerran kauppareissulla esimerkiksi niitä tarjoustuotteita joita on ilmoitettu, Lautturi olisi minustakin loistokauppa.

      Nyt annan arvosanan 7

    • parempaa-odotellessa

      Viime perjantain kahvitus Lautturissa oli hyvin epäonnistunut yritys kaikin puolin.
      Ensinnäkin todella omituisessa paikassa koko kahvituspöytä.
      Kahvit loppu. Mehu loppu. Iltapäivällä kun poikkesin.
      Ei siis mitään loogisuutta koko touhussa. Toisinsanoen heillä oli pallo hukassa täysin.
      Sujuvuus nolla.
      Luulisi jo että jotain oltaisiin opittu mutta?

      • eitäänytsiltäkuulostanut

        Tää kuulosti siltä että hyvinhän se kahvitus on mennyt kun heti aamusta kaikki mennyt eiooksi. Kävisit aikaisemmin. ;) Toki jos on mainostettu, että saatavilla kello 17.00 asti niin silloin pitää niin olla, mutta en toki ihmettelisi jos n. puolta tuntia ennen alkaisi loppumaan.
        Mutta miten lienee mainostettu?


    • tyytyväinenasiakas

      No saipaha lautturi kuitenki kunnianirjan palvelusta :) se o kyllä sen palkinnon ansainnut:)

      • Palokas

        Samaa mieltä. Paras kauppa, henkilökunta ja kauppias Huittisissa koskaan.


    • oioioioioi

      No, nyt tuli kassalla tunne,että vanhan Keskusmarketin henki leijailee vielä.Vanhan Elman sanat "tuliko muuta kuin tarjoustuotteet" muistui mieleen!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      132
      2377
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      284
      2275
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      74
      1759
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      119
      1452
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      130
      1299
    6. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1298
    7. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      72
      1030
    8. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      1020
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      47
      925
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      901
    Aihe