Autokorjaamo

Volvo V70

Hyvä ja edullinen autokorjaamo Imatralla?

23

3326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Audijorma55

      Hyvää ja halpaa ei ole olemassakaan! Kalliimmaksi tulee kun viet auton halpaan paikkaan missä sama paskahaalari rahastaa ja korjaa kun joudut sen korjuuttamaan merkkiliikkeessä uudestaan.

      • Hintakattoa ei ole

        Auton korjaamiskustannukset ovat nykyisin täysarvoitus. Korjaaja sanoo, että korjaus maksaa noin 200€ ja sitten kun haet auton, hinta onkin tuplaantunut. Outoa, eikö korjaajien ammattitaito riitä, vai onko se niin yllätyksellistä se auton korjaaminen. Tottakai aina voi tulla yllätyksiä, kun purkaa muita osia itse rikkoutuneen ympäriltä, että muutakin vikaa löytyy,. Sen jälkeen, kun itse olen pyytänyt arvioinnin kirjallisena, on loppusaldokin ollut juuri se, mikä arvioinnissa lukee ja jos jotain pientä yllätystä on tullut, ei loppusaldo sentään ole tuplaantunut.


    • volvo kuntoon

      Pilarikuusenkatu 5

    • mersumertsi

      osta kunnon auto---> mersut huolletaan, ei korjata

    • Volvoman

      käyppä volvoliikeen vieressä vp-huollossa siel oon ite volvoo käyttäny.

      • tyytyväinen ajelija

        joo, sinne vaan, siel on tietoa ja taitoa


    • uuvatti

      Ettekö yhtään ajattele miten merkkiliike ja maahantuoja pärjää?

      • ABS-mies

        Mersun jarruviat korjaan kyllä edullisesti.


    • Sinnevaan

      MotoCare Vuoksenniskalla Siwan takana. Kuuluu Autoasi ketjuun eli korjaukset takuutyönä. Niiltä löytyy testerit yms. On ison ketjun alainen, mutta tekevät halvalla koska toimivat vähän vaatimattomimissa tiloissa.. Hyviä kokemuksia korjaamosta..

      • tietolaari..........

        paremmin puhuvat kuin korjaavat........;)


    • Korjaamotietäjä

      Minkälaista hommaa on tiedossa, vai ihan perus huolto vaan?

    • jeppppppppp

      Taas kevyttä piilimainontaa EHK?

    • ihanvaantied

      älä hyvä mies/nainen vaan sinne vp huoltoon vie.
      Tiedetään muutamia tapauksia missä on tunaroitu oikein urakalla ja sen jälkeen merkkiliike kutsuu

      • Työtön !

        Joopa joo itellä ei oo kyllä koskaan ollu mitään sanomista heidän tekemistä remonteista


    • Volvo huoltoon...

      Kaikki volvoni oon käyttäny VP-huollossa ja erittäin hyvää on ollu palvelu!

    • Köyhä Mies Svetosta

      Ei nykyään autoja kannata enää korjauttaa halvemmaksi tulee ostaa uusi kun maksella työtunneista "törkeitä" veloituksia

    • Autokorjaamo J.Sten

      Ruokolahdella toiminut itselläni. Amerikkalaisesta japsiin ja siltä väliltä. Ennen oli halvimmasta päästä työhinnoiltaan. Nykyään velottaa niinkuin muutkin.

    • thididi

      Pakarinen on paras korjaajaa! todella nopeaa, huolellista ja hinta-laatu suhde ok! itse vain sinne vien!

    • VolvoMies

      Eihän Volvossa voi edes olla mitään vikaa.

    • Vai Onko

      Tuskin täällä on kenellekäkään oikeasti varaa pitää jotain tuollaista rautaromua seisomassa jossain erillisessä parkissa ja vielä maksun kera?

    • sfffff

      jahas,

    • Nnnoin

      Ahlgwistin rasvanäppi keskustassa ässän vieressä. Aina priimaa hyvällä hinnalla.. siinä kunnon vastaus yksinkertaiseen kysymykseen. V..ttu nämä idiootit jotka joka keskustelussa hyökkää jauhaa paskaa, raivostuttavaa

      • volovo

        Taitavat "sfffff" ja " Nnnoin" olla hämeestä , kun heräsivät vastailemaan kuusi vuotta vanhaan kyselyyn. Lienee kyseinen Volvo jo korjattu tai romutettu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      40
      2827
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      178
      1684
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1545
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1514
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1259
    6. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      329
      1080
    7. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      984
    8. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      85
      966
    9. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      910
    10. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      92
      898
    Aihe