Finnmatkat, huh, huh...

Karppa 53-v.

En enää osta matkoja Finnmatkoilta. Phuketin kone paluussa 8 tuntia myöhässä. Menetimme jatkolennot Helsingistä Kuopioon. Lisäkuluja Helsingistä Kuopioon syntyi meille 4 henkilölle yhteensä 550 euroa. Finnmatkat ei korvaa mitään. Matkavakuutukset - yllätys, yllätys - eivät korvaa myöhästymisestä aiheutuvia kuluja paluun osalta Suomen rajojen sisäpuolella. Finnmatkatkin myy noita vakuutuksia, jotka eivät kata melkoisen merkittävää osaa matkasta, siis PALUUTA. Huijausta!

32

636

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ItseOppinut

      Älä mene valmismatkalle jos käytät jatkolentoja. Silloin on aina mainitsemasi riski myöhästyä jatkolennolta.
      Osta itse lennot yhtenä pakettina niin sinulle taataan aina pääsy jatkolennolle. Näin nettiaikaan lentojen ostaminen itse on helppoa ja siinä säästää rahaakin.

      • Karppa 53-v..

        Kiitos asiallisesta viestistäsi. Näin menettelemmekin. Jatkossa vain pelkkiä reittilentoja, joihin joitakin kertoja olemme turvautuneetkin.


    • Ex-finnmatkalainen

      En minäkään varaa jatkossa matkojani Finnmatkojen kautta. Viime reissun porukkaan kuului 4 henkilöä ja kahden huoneen varaaminen käytännössä tarkoitti sitä, että pari henkilöä sisältyi ensimmäisen varausnumeron alle ja toinen pari toiseen varausnumeroon. Käytännössä tämä merkitsi sitä, että istuimme tullen mennen ihan eri osissa konetta: vanhukset perällä ja me nuoremmat edessä. Ikävää, kun nuo vanhukset olivat eka kertaa matkalla ja kyseessä oli myös pitkä lento Phukettiin.

      • usein siivillä52

        Kokemuksia koneen myöhästyneestä lähtöajasta on myös meidän perheellä.
        Phuketista niin ikään lähtö myöhästyi 9 tuntia,koneen hätälaskujutussa joku vika
        joka sitten kentällä korjattiin.
        Meille järjestettiin ruokailu kentän lähistöllä olevassa hotellissa,sinne bussilla
        vietiin.
        Jatkolennot myös meillä menivät sivu suun ja meille kyllä hankittiin hotellihuone
        aamiaisineen ja aamulla lento kotikentälle.Ei mitään hankaluuksia ollut.
        Meitä oli 6 hengen seurue ,4 aikuista ja kaksi lasta,hyvissä ajoin soittelin
        paikkatoivomuksen ja saimmekin ihan hyvät paikat lähekkäin.
        Lähtöselvityksessähän voi myös paikoista mainita.Ja voihan sitä ihan maksaa
        haluamansa paikat,siis lisämaksulla.


      • Karppa 53 vuotta
        usein siivillä52 kirjoitti:

        Kokemuksia koneen myöhästyneestä lähtöajasta on myös meidän perheellä.
        Phuketista niin ikään lähtö myöhästyi 9 tuntia,koneen hätälaskujutussa joku vika
        joka sitten kentällä korjattiin.
        Meille järjestettiin ruokailu kentän lähistöllä olevassa hotellissa,sinne bussilla
        vietiin.
        Jatkolennot myös meillä menivät sivu suun ja meille kyllä hankittiin hotellihuone
        aamiaisineen ja aamulla lento kotikentälle.Ei mitään hankaluuksia ollut.
        Meitä oli 6 hengen seurue ,4 aikuista ja kaksi lasta,hyvissä ajoin soittelin
        paikkatoivomuksen ja saimmekin ihan hyvät paikat lähekkäin.
        Lähtöselvityksessähän voi myös paikoista mainita.Ja voihan sitä ihan maksaa
        haluamansa paikat,siis lisämaksulla.

        Kumma kyllä, mutta Finnmatkat KIELTÄYTYI ainakin meidän osaltamme 3.10.2012 järjestämään uutta jatkoyhteyttä viivästyneen lennon takia, vaikka sitä pyysimmekin jo Thaimaassa heti, kun saimme tiedon, että kone on myöhässä 8 tuntia. Finnmatkat myös KIELTÄYTYI korvaamasta viiveestä aiheutuvia lisäkuluja.


      • Karppa 53 vuotta
        Karppa 53 vuotta kirjoitti:

        Kumma kyllä, mutta Finnmatkat KIELTÄYTYI ainakin meidän osaltamme 3.10.2012 järjestämään uutta jatkoyhteyttä viivästyneen lennon takia, vaikka sitä pyysimmekin jo Thaimaassa heti, kun saimme tiedon, että kone on myöhässä 8 tuntia. Finnmatkat myös KIELTÄYTYI korvaamasta viiveestä aiheutuvia lisäkuluja.

        Niin ja jatkeena edelliseen viestiini se, ettei Helsingin lentokentällä koneen laskeutuessa keskellä yötä ollut ketään Finnmatkojen edustajaa vastassa ja puhelinpalvelukin oli siihen aikaan suljettu. Elikkä ei sen koneen matkustajille, jotka menettivät jatkoyhteydet muualle Suomeen, ollut tarjolla minkäänlaista majoitusta ja muonitusta, saatika minkäänlaista muuta apua Finnmatkojen toimesta.


      • usein siivillä52
        Karppa 53 vuotta kirjoitti:

        Niin ja jatkeena edelliseen viestiini se, ettei Helsingin lentokentällä koneen laskeutuessa keskellä yötä ollut ketään Finnmatkojen edustajaa vastassa ja puhelinpalvelukin oli siihen aikaan suljettu. Elikkä ei sen koneen matkustajille, jotka menettivät jatkoyhteydet muualle Suomeen, ollut tarjolla minkäänlaista majoitusta ja muonitusta, saatika minkäänlaista muuta apua Finnmatkojen toimesta.

        Onpas ihmeellistä.Kyllä kentällä on päivystys/informatiopiste auki läpi
        yön.Hotelliyöpymisestä ja jatkolennoista me saimme viestin lentoemännältä
        jo koneessa ja kentällä otimme yhteyttä päivystyspisteeseen ja asia hoitui,siellä
        oli viestia ja ohjeita miten toimitaan.
        Kyseessä oli Aurinkomatkat.Myös tuhkapilven aikana Aurinkomatkat hoiteli
        meidät kivasti kotiin Kap Verdeltä.


      • Karppa 53 vuotta
        usein siivillä52 kirjoitti:

        Onpas ihmeellistä.Kyllä kentällä on päivystys/informatiopiste auki läpi
        yön.Hotelliyöpymisestä ja jatkolennoista me saimme viestin lentoemännältä
        jo koneessa ja kentällä otimme yhteyttä päivystyspisteeseen ja asia hoitui,siellä
        oli viestia ja ohjeita miten toimitaan.
        Kyseessä oli Aurinkomatkat.Myös tuhkapilven aikana Aurinkomatkat hoiteli
        meidät kivasti kotiin Kap Verdeltä.

        Niin Aurinkomatkat, toki Aurinkomatkat tälläiset asiat hoitaa moitteettomasti. Nyt olikin kyse Finnmatkojen huonosta palvelusta. Ostimmekin joulumatkan Aurinkomatkoilta, koska Finnmatkojen matkoille emme enää lähde.


      • Järki käyttöön.

        Miksi te ette älynneet vaihtaa paikkoja niin, että vierekkäin olisi istunut nuori ja vanha? Turha on Finnmatkoja syyttää, jos ei omat aivot toimi.


      • ei_näinkään
        usein siivillä52 kirjoitti:

        Kokemuksia koneen myöhästyneestä lähtöajasta on myös meidän perheellä.
        Phuketista niin ikään lähtö myöhästyi 9 tuntia,koneen hätälaskujutussa joku vika
        joka sitten kentällä korjattiin.
        Meille järjestettiin ruokailu kentän lähistöllä olevassa hotellissa,sinne bussilla
        vietiin.
        Jatkolennot myös meillä menivät sivu suun ja meille kyllä hankittiin hotellihuone
        aamiaisineen ja aamulla lento kotikentälle.Ei mitään hankaluuksia ollut.
        Meitä oli 6 hengen seurue ,4 aikuista ja kaksi lasta,hyvissä ajoin soittelin
        paikkatoivomuksen ja saimmekin ihan hyvät paikat lähekkäin.
        Lähtöselvityksessähän voi myös paikoista mainita.Ja voihan sitä ihan maksaa
        haluamansa paikat,siis lisämaksulla.

        kuullostaa nyt taas sadulle. Koneemme on finmatkoilla kerran myöhästynyt 8h. Saimme asiasta tiedon jo hotellille. Missä meille tarjottiin ilmainen ateria. Lisäksi lentokentällä saimme ilmaiset limsan ja sämpylän. Kotiin paluun jälkeen saimme (mitään anomatta) n.2 viikon kuluttua 88e tilille korvauksena myöhästymisestä. Minusta tarina on outo, yleensä toimistot palvelee hyvin.


      • voihan_nyt

        Voihan noita paikkoja lähdettäessä tai matkan aikana vaihdella. Ei kai se niin kamalaa ole 11h olla erilläänkään. Koko loman voi kulkea käsikädessä. Paikat voi varata mikäli 4 on vierekkäin päästävä. EIKÄ tämä ole matkatoimiston vika. Kuten ei hotellihuoneidenkaan jako


    • on meitä

      en ole ikinä käyttänyt mitään matkatoimistoa mutta eihän se Finnamatkojen syytä ole jos lento myöhässä...sama kuin syytät K-kauppista jos autosi ei toimi...ei siis mitään tekemistä tämän asian kanssa. Ja kai sinne Kuopioon pääsee muutenkin kuin lentämällä? Ja tuo asia olisi pitänyt ottaa huomioon kun lentoja varaa...aivan omaa syytäsi koko juttu ja olisiko ollut parempi että kone olisi tippunut jos vikaa ei olisi korjattu?

    • korvattu on

      Minkähänlainen matkavakuutus sinulla oikein oli, kyllä mun korvaa kaikki myös kotimaassa ?!
      Varmaankin jokin ammattiyhdistysvakuutus.

      • naurattaa

        samaa minäkin ihmettelin sillä minunkin vakuutus korvaa yli 50 km päässä sattuvat jutut. Koko juttu haiskahtaa kyllä ja sanotaan että ei savua ilman tulta. Ja kun harvoin missään matkustaa niin käy näin ja sitten savolaiset kyllä suustaan päästään mitä vaan....vastuu on kuuntelijan eikä matkatoimiston...Thomson lenää ja Finnmatkat järjestää....halvalla on pitänyt taikkuihin päästä ja näin kävi...ähäkutti


      • Jeppe6
        naurattaa kirjoitti:

        samaa minäkin ihmettelin sillä minunkin vakuutus korvaa yli 50 km päässä sattuvat jutut. Koko juttu haiskahtaa kyllä ja sanotaan että ei savua ilman tulta. Ja kun harvoin missään matkustaa niin käy näin ja sitten savolaiset kyllä suustaan päästään mitä vaan....vastuu on kuuntelijan eikä matkatoimiston...Thomson lenää ja Finnmatkat järjestää....halvalla on pitänyt taikkuihin päästä ja näin kävi...ähäkutti

        Luehan tarkemmin nuo oman matkavakuutuksesi ehdot. Kyllähän niissä mainitaan se 50 km ja myös matkan alkamispaikka, mutta niistä vakuutusehdoista et löydä mainintaa matkan päättymispaikasta. Finnmatkatkin myyvät niitä matkavakuutuksia, jotka eivät todellakaan kata kotimatkaa Suomen rajojen sisäpuolella.


      • Naurattaa minuakin
        naurattaa kirjoitti:

        samaa minäkin ihmettelin sillä minunkin vakuutus korvaa yli 50 km päässä sattuvat jutut. Koko juttu haiskahtaa kyllä ja sanotaan että ei savua ilman tulta. Ja kun harvoin missään matkustaa niin käy näin ja sitten savolaiset kyllä suustaan päästään mitä vaan....vastuu on kuuntelijan eikä matkatoimiston...Thomson lenää ja Finnmatkat järjestää....halvalla on pitänyt taikkuihin päästä ja näin kävi...ähäkutti

        Tässäpä lainaus Finnmatkojen välityksellä myytävien Eurooppalaisen SuperEuro-matkavakuutuksen ehdoista:
        "Jos vakuutettu myöhästyy ulkomaille suuntautuvan matkan alkamispaikasta yleisen kulkuneuvon myöhästymisen tai muun kulkuneuvon liikenneonnettomuuden tai teknisen vian vuoksi, korvataan tarpeelliset ja kohtuulliset kulut matkalle pääsemiseksi, tai jos vakuutettu ei pääse matkalle, matkan hinta."

        Kumma kyllä, mutta me savolaiset kyllä ymmärrämme tuon edellä olevan lainauksen ihan oikein. Vakuutus ei kata paluumatkaa, vain menomatkan kotiovelta, joka on se matkan alkamispaikka.

        Ehkäpä sinunkin kannattaa tutkailla noita vakuutusehtoja hieman tarkemmin, ja jättää meidän savolaisten mollaaminen vähemmälle.


      • oma vika
        Naurattaa minuakin kirjoitti:

        Tässäpä lainaus Finnmatkojen välityksellä myytävien Eurooppalaisen SuperEuro-matkavakuutuksen ehdoista:
        "Jos vakuutettu myöhästyy ulkomaille suuntautuvan matkan alkamispaikasta yleisen kulkuneuvon myöhästymisen tai muun kulkuneuvon liikenneonnettomuuden tai teknisen vian vuoksi, korvataan tarpeelliset ja kohtuulliset kulut matkalle pääsemiseksi, tai jos vakuutettu ei pääse matkalle, matkan hinta."

        Kumma kyllä, mutta me savolaiset kyllä ymmärrämme tuon edellä olevan lainauksen ihan oikein. Vakuutus ei kata paluumatkaa, vain menomatkan kotiovelta, joka on se matkan alkamispaikka.

        Ehkäpä sinunkin kannattaa tutkailla noita vakuutusehtoja hieman tarkemmin, ja jättää meidän savolaisten mollaaminen vähemmälle.

        miksi et sitten ottanut kunnon matkavakuutusta? Olisi kyllä korvannut jopa yöpymiset Helsingissä jne....


    • ei ongelmia

      minulla on Pohjolan matkavakuutus ja se on aina voimassa 24/7.....ja takuulla korvaa....mitä muulla on merkitystä?

      • naurattaa minuakin

        Oletkos nyt ihan varma, että matkavakuutuksesi tositilanteessa korvaa paluun osalta aiheutuvat lisäkulut? Onko sinulla kokemusta korvauksen hakemisessa ja saannissa tältä osin?

        Ihan samat ehdot Pohjolankin vakuutuksissa näyttää olevan kuin edellä kerroin:
        "Jos vakuutettu myöhästyy ulkomaille suuntautuvan matkan alkamispaikasta yleisen kulkuneuvon myöhästymisen tai muun kulkuneuvon liikenneonnettomuuden tai teknisen vian vuoksi, korvataan tarpeelliset ja kohtuulliset kulut matkalle pääsemiseksi, tai jos vakuutettu ei pääse matkalle, matkan hinta."

        Ja tässä Pohjolan omaa mainostekstiä...
        "Autamme useilla tavoilla vahingon sattuessa:
        - Neuvomme puhelimitse 24 h/vrk, 358 10 253 0011 ja paikallisesti Euro-Centereissä.
        - Saat korvausta kun et pääse lähtemään varaamallesi matkalle tai joudut keskeyttämään sen, kun sinä tai läheisesi sairastutte äkillisesti ja vakavasti.
        - Autamme, kun luonnon mullistuksen tai sään tai liikenneonnettomuuden takia, et ehdi ulkomaille suuntautuvalle lennolle tai laiva-, juna- tai bussimatkalle.
        - Saat korvausta, kun joudut odottamaan ulkomaan lennolle lähtöä yli kuusi tuntia.
        - Hoidamme vainajan kuljetuksen Suomeen."

        ELIKKÄ KORVAUKSEN PIIRIIN KUULUU VAIN MENOMATKA KOTIOVELTA, EI PALUU. TOKI PALUUSI KORVATAAN SILLOIN, KUN OLET PALAAMASSA KOTIISI VAINAJANA.


      • ja bonukset myös
        naurattaa minuakin kirjoitti:

        Oletkos nyt ihan varma, että matkavakuutuksesi tositilanteessa korvaa paluun osalta aiheutuvat lisäkulut? Onko sinulla kokemusta korvauksen hakemisessa ja saannissa tältä osin?

        Ihan samat ehdot Pohjolankin vakuutuksissa näyttää olevan kuin edellä kerroin:
        "Jos vakuutettu myöhästyy ulkomaille suuntautuvan matkan alkamispaikasta yleisen kulkuneuvon myöhästymisen tai muun kulkuneuvon liikenneonnettomuuden tai teknisen vian vuoksi, korvataan tarpeelliset ja kohtuulliset kulut matkalle pääsemiseksi, tai jos vakuutettu ei pääse matkalle, matkan hinta."

        Ja tässä Pohjolan omaa mainostekstiä...
        "Autamme useilla tavoilla vahingon sattuessa:
        - Neuvomme puhelimitse 24 h/vrk, 358 10 253 0011 ja paikallisesti Euro-Centereissä.
        - Saat korvausta kun et pääse lähtemään varaamallesi matkalle tai joudut keskeyttämään sen, kun sinä tai läheisesi sairastutte äkillisesti ja vakavasti.
        - Autamme, kun luonnon mullistuksen tai sään tai liikenneonnettomuuden takia, et ehdi ulkomaille suuntautuvalle lennolle tai laiva-, juna- tai bussimatkalle.
        - Saat korvausta, kun joudut odottamaan ulkomaan lennolle lähtöä yli kuusi tuntia.
        - Hoidamme vainajan kuljetuksen Suomeen."

        ELIKKÄ KORVAUKSEN PIIRIIN KUULUU VAIN MENOMATKA KOTIOVELTA, EI PALUU. TOKI PALUUSI KORVATAAN SILLOIN, KUN OLET PALAAMASSA KOTIISI VAINAJANA.

        kyllä meille on korvannut pari kertaa kun käynnyt että emme ole ehtineet jatkolennolla kotiin.. tietenkin matkavakaatus korvaa siitä kun kotona oven suljet ja siihen asti kun sen avaat...ei se muuten olisi matkavakuutus jos korvaus loppuisi ennen sitä. Meidän matkavakuutus on laajassa kotivakuuksessa eikä ikinä ole jäänyt korvaus saamatta...ja parasta tässä on että omavastuu on 0 euroa.


      • Matkailijat Lapista
        ja bonukset myös kirjoitti:

        kyllä meille on korvannut pari kertaa kun käynnyt että emme ole ehtineet jatkolennolla kotiin.. tietenkin matkavakaatus korvaa siitä kun kotona oven suljet ja siihen asti kun sen avaat...ei se muuten olisi matkavakuutus jos korvaus loppuisi ennen sitä. Meidän matkavakuutus on laajassa kotivakuuksessa eikä ikinä ole jäänyt korvaus saamatta...ja parasta tässä on että omavastuu on 0 euroa.

        Ole onnellinen kun korvauksen olet saanut. Ei mekään mitään korvausta saatu vastaavassa tilanteessa viime vuonna, vaikka meillä piti olla kaiken kattava matkavakuutus. Olimme sen verran pöhköjä, että uskoimme matkaoppaita. Hehän käskivät ottaa yhteyttä vakuutusyhtiöön, joka heidän mielestään korvaa ylimääräiset menot. Siinä uskossa ostimme uudet kalliit lentoliput. Melkoinen menoerä, mutta otimmehan opiksemme noiden oppirahojen jälkeen. Vaihdoimme valmismatkat omatoimimatkoihin ja reittilentoihin. Sitä vaan olemme ihmetelleet miten tietämättömiä matkaoppaat ovat. Sekin matka oli Finnmatkojen järjestämä.


    • minä luin....

      Matkavakuutukseni on Tapiolassa, siinä sanotaan näin :

      Matkustajavakuutuksesi on voimassa vakuutuskirjassa määritellyillä matkoilla. Matka alkaa, kun olet lähtenyt työpaikaltasi tai asunnostasi. Matka päättyy palattuasi asunnolle tai työpaikalle.

      Tapiolan ja Lähivakuutuksen matkavakuutuksen perusteella voi saada korvausta jatkoyhteydeltä myöhästymisestä. Vakuutusehtojen mukaan myöhästymisellä tarkoitetaan sitä, että vakuutettu ei ehdi alkuperäisen matkasuunnitelmansa mukaisesti etukäteen varatun lento-, laiva-, juna- tai linja-automatkansa alkamispaikkaan meno- tai PALUUMATKALLA.

      • minäkin luin

        Niin, Tapiolan vakuutus onkin ainoa, jonka ehdoissa mainitaan myös tuo matkan päättymispaikka. Muiden vakuutusyhtiöiden ehdoissa päättymispaikka jää mainitsematta.


      • työniontyö
        minäkin luin kirjoitti:

        Niin, Tapiolan vakuutus onkin ainoa, jonka ehdoissa mainitaan myös tuo matkan päättymispaikka. Muiden vakuutusyhtiöiden ehdoissa päättymispaikka jää mainitsematta.

        Provo koko aloitus,kyllä matkanjärjestäjä korvaa myöhästyneet lennot
        ja tarvittaessa järjestää yöpymisen.
        Istumapaikkojen kanssa sama juttu,voi pyytää läheisiä/vuerekkäisiä paikkoja.
        Joten pelkää satuilua.
        Suomen Matkatoimistoalan liitto on neuvotellut yleiset valmismatkaohjeet ja
        sen mukaan toimitaan.


      • Karppa 53-v.
        työniontyö kirjoitti:

        Provo koko aloitus,kyllä matkanjärjestäjä korvaa myöhästyneet lennot
        ja tarvittaessa järjestää yöpymisen.
        Istumapaikkojen kanssa sama juttu,voi pyytää läheisiä/vuerekkäisiä paikkoja.
        Joten pelkää satuilua.
        Suomen Matkatoimistoalan liitto on neuvotellut yleiset valmismatkaohjeet ja
        sen mukaan toimitaan.

        Ei todellakaan matkatoimisto (Finnmatkat) korvannut mitään. Tilauslennoilla istumapaikat on jaettu etukäteen, eikä niitä voi muuttaa lähtöselvityksessä, kun istumapaikoilla koneessa on jo valmiina ennakkoon tilatut tuotteet. Ota selvää asioista, ennen kuin kirjoitat tuollaista hölynpölyä.
        Valmismatkaehdoissa on maininta, että matkatoimisto joutuu korvaamaan matkustajille lisäkulut vain tapahtuneesta virheestä, joka johtuu matkanjärjestäjän huolimattomuudesta. Koneen myöhästymistä teknisen vian takia ei ainakaan Finnmatkat pidä huolimattomuudesta aiheutuneena virheenä, ei ainakaan meidän osaltamme vetäytyessään korvausvastuusta.


      • työniontyö
        Karppa 53-v. kirjoitti:

        Ei todellakaan matkatoimisto (Finnmatkat) korvannut mitään. Tilauslennoilla istumapaikat on jaettu etukäteen, eikä niitä voi muuttaa lähtöselvityksessä, kun istumapaikoilla koneessa on jo valmiina ennakkoon tilatut tuotteet. Ota selvää asioista, ennen kuin kirjoitat tuollaista hölynpölyä.
        Valmismatkaehdoissa on maininta, että matkatoimisto joutuu korvaamaan matkustajille lisäkulut vain tapahtuneesta virheestä, joka johtuu matkanjärjestäjän huolimattomuudesta. Koneen myöhästymistä teknisen vian takia ei ainakaan Finnmatkat pidä huolimattomuudesta aiheutuneena virheenä, ei ainakaan meidän osaltamme vetäytyessään korvausvastuusta.

        Enpä väitä vastaan,jos ei korvattu,niin ei,meille korvattiin.Ja noista paikoista
        vielä kuukausi ennen paikat jaetaan ja matkatoimistoon voi todellakin esittää
        toivomuksen paikoista.Ja voihan maksaa haluamansa paikan...
        Edelleen väitän aloituksen olleen provo....ihan hyvä kylläkin .....tuli keskustelua.


      • Karppa 53-v.
        työniontyö kirjoitti:

        Enpä väitä vastaan,jos ei korvattu,niin ei,meille korvattiin.Ja noista paikoista
        vielä kuukausi ennen paikat jaetaan ja matkatoimistoon voi todellakin esittää
        toivomuksen paikoista.Ja voihan maksaa haluamansa paikan...
        Edelleen väitän aloituksen olleen provo....ihan hyvä kylläkin .....tuli keskustelua.

        Tarkista tieto matkatoimiston korvausvastuusta, ennen kuin jatkat tätä keskustelua:
        [email protected]
        [email protected]


      • työniontyö
        Karppa 53-v. kirjoitti:

        Tarkista tieto matkatoimiston korvausvastuusta, ennen kuin jatkat tätä keskustelua:
        [email protected]
        [email protected]

        Miksi ihmeessä minun pitäisi kysellä sähköpostilla???
        Sanoinhan jo minulle korvattiin,sinulle ei.
        Ja aina olen saanut toivomani paikan koneesta...sinä ilmeisesti et.
        Ihan oikeesti onnea seuraaville matkoille.


      • Karppa 53-v.
        työniontyö kirjoitti:

        Miksi ihmeessä minun pitäisi kysellä sähköpostilla???
        Sanoinhan jo minulle korvattiin,sinulle ei.
        Ja aina olen saanut toivomani paikan koneesta...sinä ilmeisesti et.
        Ihan oikeesti onnea seuraaville matkoille.

        Älä sitten osallistu keskusteluun, mikäli pyrit vain ja ainoastaan kyseenalaistamaan toisten ihmisten saaman törkeän kohtelun. Äläkä väitä, että kaikki ihmiset saavat korvauksia, jos sinä sattumoisin olet korvauksen saanut. Ja tämä keskustelu koskee vain ja ainoastaan FINNMATKOJEN tapaa kohdella ainakin osaa asiakaskunnastaan. Muiden matkanjärjestäjien menettelytapoja tämän aloittamani keskusteluketjun ei pitäisi sisältää.


      • työniontyö
        Karppa 53-v. kirjoitti:

        Älä sitten osallistu keskusteluun, mikäli pyrit vain ja ainoastaan kyseenalaistamaan toisten ihmisten saaman törkeän kohtelun. Äläkä väitä, että kaikki ihmiset saavat korvauksia, jos sinä sattumoisin olet korvauksen saanut. Ja tämä keskustelu koskee vain ja ainoastaan FINNMATKOJEN tapaa kohdella ainakin osaa asiakaskunnastaan. Muiden matkanjärjestäjien menettelytapoja tämän aloittamani keskusteluketjun ei pitäisi sisältää.

        Hellitä nyt hetkeksi,löysää pipoa ja lähde lenkille.
        Hauskoja lomamatkoja sinulle.


    • Karppa 53-v.
    • matkasiili

      Ja kaiken lisäksi Finnmatkat myy poikkeavaa matkavakuutusta.
      Sairas suomalainen on jäänyt jumiin Meksikoon.
      Minä myös en osta enää yhtää matkaa Finnmatkoilta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1743
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1431
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1116
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      212
      821
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      775
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe