katsokaapa annelin uusin, uusi ja vanha ilmoitus:
vanha:
http://www.nettiauto.com/ford/mondeo/5308253
"annelisoituna":
http://www.nettiauto.com/ford/mondeo/5343436
vanhan ilmoituksen hinta 300 näkyy kun klikkaa lataa/tulosta. Että semmosia kivikovahelmaisia autoja jotka edellisellä omistajalla pompannut mätien helmojen takia...tuo kuusikon ilmoituskin on lähes identtinen muiden sillä myynnissä olevien kanssa, ainakin neljä annelisoitua autoa näyteikkunassa jotka kaikki vähintään nelinkertaisin hinnoin myynnissä ja vanhat ilmotukset löytyy vielä nettiautosta.
Anneli Kuusikon Mondeo, nyt jo suoraa kusetusta!
13
1163
Vastaukset
- huuhaahuijari
Joku voisi selvittää missä tutunkaupalla tuo noi autot katsastaa, niin voisi saada tuollaisia pommeja pois liikenteestä ja katsastusaseman kiinni. En millään jaksa uskoa että nuo kaikki autot muka korjataan noin nopeasti.
- anskulijoo
uretaania vain reikiin ja päälle kerros kittiä, hionta ja maali päälle. jos ei ole isoja reikiä niin paksu kerros alustamassaa - katsuri antaa mielellään leiman kun auto on "ruostesuojattu". auton fiksaus myyntiin on helppoa hommaa, oikea korjaus onkin haastavempaa vaan kukapa noita vanhoja romuja kävisi oikeasti korjaamaan? museoautot erikseen.
- Katsastajan selvitys
katsastajan selvitys onnistuu kun ottaa trafin nettipalvelusta auton tiedot. Maksaa muistaakseni 3,50 euroa
- ,,,,,,,,,,
Yleensä Annelin ilmoituksissa on kuva katsastuslapusta. Siinä näkyy katsastajan nimi ja missä katsastettu.
Päästömittaukset Anneli tekee itse, koska tmi: Anneli Kuusikolla on luvat ja vehkeet. Eli ei ongelmaa päästöjen kanssa koska voi kaikessa rauhassa huudattaa koneen kuumaksi asti ja käyttää niin paljon kierroksia kun sielu sietää.
- Anneliikka
Enpä usko, että on sama auto.
- kivikovat helmat
Laitapa Googlen hakuun EGH-991 niin huomaat että on sama auto.
- Kheopsi
Mitä mitä, onko värivahat loppu kun anneli kuusikko ei ole vaivautunut puunaamaan maalipintaa????
- auto-mylläri
Saahan niistä helmoista kivikovat kun valaa betonia täyteen, vanhaa käsityöperinnettä... :)
Aika lapsellisen oloista tekstiä nuo myynti-ilmot.- 250D
Helpompi ja nopeampi ne helmat on korjata hitsaamalla uutta peltiä, muutenkin tuon auton viat on pikkuvikoja jotka on nopeita korjata.
- fordisti
Mondeo on hyvä auto.
- Mondeo = tykki
Hyvä auto se on. Ostin tonnilla ton ja kaikki pelittää
- kuusikossa suhisee
Appiukko oli kerran löytänyt "hyvän" fiiatin, autoa myi mieshenkilö. Kun katsoin ilmoituksen niin sehän oli Annelin. Sanoin heti että unohda koko auto.
- gewiorges9hr
En nyt sano pahalla appiukostasi, mutta jotenkin on sellainen fiilis, että se joka Annelin autoon haksahtaa, on joko syyntakeeton tai sitten ihan pihalla kaikesta autoihin liittyvästä ja ostajan mahdollisuuksista varmistua auton kunnosta.
Niin lapsellista tekstiä ovat nuo ilmoitustekstit, kuten joku ylempänä sanoikin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233460- 122286
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371935Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141889Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211701Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681517Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301423- 1241418
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101281- 141236