Paras päiväkoti Kangasalla?
kokemuksia päiväkodeista
7
2150
Vastaukset
- sinne vaan
Se pubi siellä Suoramalla. Sinnehän kaikki deekut kyörätään päivähoitoon. Joku saattaa vaivautua jopa soittamaan piipaa-auton sitten kun sammahtelevat pitkin teitä paskat housussa.
- Huh huh...
OLetko tosissasi? minkä ikäinen olet`?
Oletko ns.täysipäinen, vai vajakki.
Ehkä tuo ehdotettu pupi suoramalla on paras???
Yleensä hoitoikäiset lapset eivät hae itse hoitoon, vaan huoltajat hoitavat sen puolen. - Hiirenkorvan äippä
Parasta on vaikea valita, kun on kokemusta vain yhdestä. Eli Pikkolan päiväkodin Hiirenkorvista reilun 4kk kokemuksella vain hyvää sanottavaa. Turhaan meni yöunet jännittäessä hoidon aloitusta etukäteen. Lapsi viihtyy eikä ole kertaakaan tarvinnut jättää itkevää lasta hoitoon.
- Suoramalainen
Kyötikkäläntien päiväkodit ovat olleet kehuttuja jo 20 vuoden ajan. Kangasala muuten sulkee kuusi päivähoitoyksikköä syksystä 2013 lähtien.
- käkkäkäkäkäkä
Niin mikä on hyvä päiväkoti? Homeisia ainakin riittää ja yksi paha terveyspommi. Itse en veisi näihin omaa lastani sairastuttamaan.
- erkki
Mitkäköhän päiväkodit muka suljetaan syksyllä 2013 ja miksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566658Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens404592- 562349
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat391878Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,71448- 171244
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151239- 171201
- 241164
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671097