Minkälaisia kokemuksia on paikallisista remonttipalvelujen tarjoajista? Keittiö- ja kylpyhuonerempalle tekijää etsin. Vähän hakusessa vielä, että kuinka paljon sitä itse uskaltaa ruveta sotkemaan.
Remonttipalvelua?
21
5418
Vastaukset
- kyra1
Rinpila ainaskii osaa = kyrema amattilasia ovat.
- Keppihevonen
Jaa kuinka?
- kapasiteettia löytyy
onhan täällä tarjontaa remppafirmoissa, erkin remontti, kymen stg, asennus kotka, kralfix yms... siitä vaan googlesta etsimään ja pyytämään tarjouksia.
- seury
Kynen raappaus mys one.
- sosiaalidemokraatti.
soita kotkan somali yhdistykseen niin sieltä tulee heti salskeita nuoria ammattityöntekiöitä jälki erittäin laadukasta ja nopeaa...ps ei turhaan ole raahattu afrikasta asti 15000 hyvää työläistä suomeen meidän ja etenkin kotkan iloksi.
- gfdsvd
Tmi Lecklin. Varmaan aika kiireinen,niinku pätevät aina.
- dfgsgdf
Lindelöf auttaa tässäkin, saat vielä tavaratkin ilmaiseksi ja vähän rahhoo siihen päälle kun kierrätätä sitä pari viikkoa laskuusi viini illallisilla.
- Ota paras
Somalit on ammattilaisia savimajatkin on lujia pommejakin kestää jossain määrin, että kyllä ne tollaiset simppelihommat hallitsee parhaiten ja vuosisatoja kehittyneellä tekniikalla.
- ammattimies 3
Kyllä olen näitä mainitsemiasi töitä tehnyt,mutta mitä puoluetta te äänestätte?
- Beersu
Sitä joka ei osaa muuta kun arvostella.
- poljo raha heti.
miina somalia ja tule toihin muta tahto raha ensin.
- Asiallista1
olipa taas hyviä vastauksia alkuperäisen viestin lähettäjälle.... Heti menee keskustelu somaleihin ja muuhun jonnin joutavaan.... miksei näillä palstoilla keskustella asiallisesti?
Niinkuin tämänkin ketjun aloittajan viestiin olisi ihmiset voinut kertoa omia kokemuksia ja suosituksia käyttämistään remonttifirmoista. Itseänikin kiinnostaisi titää vähän että miltä firmoilt lähtisi tarjouksia kyselemään kotkassa.
Edellä mainitut Kralfix, Kymen stg, Asennus Kotka ja Erkinremonteilta on jo tarjouksia pyydelty, mutta lisää kokemuksia alueen remonttifirmoista tarvitaan, kiitos.- vasemmistoliitto.
oletko kenties rasisti reppana.kyllä somaleillakin on oikeus tehdä suomessa remontteja kuten kanta suomalaisillakin.ja somalit ovat tunnetusti afrikan ahkerinta ja luotettavinta kansaa.
- Sisustusliike
Kysyppä sisustusliikkeistä, mm. heillä on listoja tekijäfirmoista . He myös tietävät, keillä tekijöillä on sertifikaatit. Ja muista, että suunnitelmat aina kirjallisesti.
- Kokoo mus Kokko
Kaikki Somalit on jo töissä...
Siksi niitä Virolaisia ja Espanjalaisia on täällä.
Kotkassakin rakennusalan työttömyys tasan 0%.
Te ette vaan ymmärrä näin monimutkaisia asioita.
"Ps. Jotkut tienaa näillä jutuilla...Tästä sitten ihan Hysssss." - Kotimaista laatua
Kotkasta löytää, jos viitsii etsiä. Alle 20€/h maksavan työntekijän.
Rakennusalan ihmisiä on vapaana satoja.- minävain1964
Kotkassa Rakennus-ja saneeraus P.Laitinen, suosittelen!
- Anonyymi
minävain1964 kirjoitti:
Kotkassa Rakennus-ja saneeraus P.Laitinen, suosittelen!
Ei voi sanoa päteväksi, kun naulaa viimeistelynaulaimella ulkoräystäitä... Laudat putoaa päähän.
- jch2
Tmi Jouni Hietanen Teki mulle kylppärin ja keittiöremontin. Ei mitään valittamista. Kuviakin näky löytyvän työ kohteista googlen kuvahaulla hakusanalla tmi jouni hietanen.
- remppaaja
Kyllä toi lecklin on fiksu vaihtoehto, ja kallojärven pasi.
Muita en tästä kylästä suosittele !
- Anonyymi
ST Building ja remontti palvelu Smith Oy siinä on tekijät paikallaan
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1233500- 122316
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211701Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301463- 1241418
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101291- 141236