Verohallinnon lähettämä palautuskirjekuori on kadonnut ja ilmoitus pitäisi palauttaa. Voiko käyttää tavallista kirjekuorta ja laittaa Verohallinnon vastauslähetys tiediot ? Jos ei, mihin osoitteeseen veroilmoitus lähetetään ?
Kirjekuori kateissa
4
250
Vastaukset
- bingu
Tietysti voit lähettää muussakin kuoressa, mutta joudut maksamaan itse postimaksun. Vie lähimpään verotoimistoon, jos sellainen on lähelläsi.
Lähetystiedot löydät esitäytetyn veroilmoituksen vasemmasta ylänurkasta. Hei ja kiitos kysymyksestäsi!
Saitkin jo aivan oikean vastauksen nimimerkiltä bingu eli palautusosoitteen löydät veroilmoituksen vasemmasta yläkulmasta. Postimaksun joudut maksamaan itse, jos palautat muussa kuin palautuskirjekuoressa.
Vaihtoehtona on tietysti viedä veroilmoitus lähimpään verotoimistoon tai palauttaa ilmoitus sähköisesti täällä: www.vero.fi/veroilmoitus
Ystävällisin terveisin
Eija P Verotiimistä- Puillapaljailla
Miten on mahdollista, että yrityksillä kuten vakuutusyhtiöillä 00003 VASTAUSLÄHETYS-merkinnät normaalissa kirjekuoressa on maksuton ja Verohallinnolla ei? Teille ei vain näköjään riitä mikään vaan viette tuhkatkin pesästä.
Hei ja kiitos kysymyksestäsi.
Verohallinto tarjoaa asiakkaille yhden veloituksettoman palautuskuoren esitäytetyn veroilmoituksen palauttamiseksi. Kuten Eija P Verotiimistä jo kirjoittikin, ilmoituksen voi myös viedä lähimpään verotoimistoon tai täyttää ja palauttaa sähköisesti osoitteessa www.vero.fi/veroilmoitus
Ystävällisin terveisin
Sini Verotiimistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313894- 412619
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut442584Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82375- 292208
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032103- 381809
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461498- 1411477