Verohallinnon lähettämä palautuskirjekuori on kadonnut ja ilmoitus pitäisi palauttaa. Voiko käyttää tavallista kirjekuorta ja laittaa Verohallinnon vastauslähetys tiediot ? Jos ei, mihin osoitteeseen veroilmoitus lähetetään ?
Kirjekuori kateissa
4
244
Vastaukset
- bingu
Tietysti voit lähettää muussakin kuoressa, mutta joudut maksamaan itse postimaksun. Vie lähimpään verotoimistoon, jos sellainen on lähelläsi.
Lähetystiedot löydät esitäytetyn veroilmoituksen vasemmasta ylänurkasta. Hei ja kiitos kysymyksestäsi!
Saitkin jo aivan oikean vastauksen nimimerkiltä bingu eli palautusosoitteen löydät veroilmoituksen vasemmasta yläkulmasta. Postimaksun joudut maksamaan itse, jos palautat muussa kuin palautuskirjekuoressa.
Vaihtoehtona on tietysti viedä veroilmoitus lähimpään verotoimistoon tai palauttaa ilmoitus sähköisesti täällä: www.vero.fi/veroilmoitus
Ystävällisin terveisin
Eija P Verotiimistä- Puillapaljailla
Miten on mahdollista, että yrityksillä kuten vakuutusyhtiöillä 00003 VASTAUSLÄHETYS-merkinnät normaalissa kirjekuoressa on maksuton ja Verohallinnolla ei? Teille ei vain näköjään riitä mikään vaan viette tuhkatkin pesästä.
Hei ja kiitos kysymyksestäsi.
Verohallinto tarjoaa asiakkaille yhden veloituksettoman palautuskuoren esitäytetyn veroilmoituksen palauttamiseksi. Kuten Eija P Verotiimistä jo kirjoittikin, ilmoituksen voi myös viedä lähimpään verotoimistoon tai täyttää ja palauttaa sähköisesti osoitteessa www.vero.fi/veroilmoitus
Ystävällisin terveisin
Sini Verotiimistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706