Kirjekuori kateissa

papu3

Verohallinnon lähettämä palautuskirjekuori on kadonnut ja ilmoitus pitäisi palauttaa. Voiko käyttää tavallista kirjekuorta ja laittaa Verohallinnon vastauslähetys tiediot ? Jos ei, mihin osoitteeseen veroilmoitus lähetetään ?

4

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bingu

Tietysti voit lähettää muussakin kuoressa, mutta joudut maksamaan itse postimaksun. Vie lähimpään verotoimistoon, jos sellainen on lähelläsi.
      Lähetystiedot löydät esitäytetyn veroilmoituksen vasemmasta ylänurkasta.

• Hei ja kiitos kysymyksestäsi!

Saitkin jo aivan oikean vastauksen nimimerkiltä bingu eli palautusosoitteen löydät veroilmoituksen vasemmasta yläkulmasta. Postimaksun joudut maksamaan itse, jos palautat muussa kuin palautuskirjekuoressa.

Vaihtoehtona on tietysti viedä veroilmoitus lähimpään verotoimistoon tai palauttaa ilmoitus sähköisesti täällä: www.vero.fi/veroilmoitus

Ystävällisin terveisin
      Eija P Verotiimistä

• Puillapaljailla

Miten on mahdollista, että yrityksillä kuten vakuutusyhtiöillä 00003 VASTAUSLÄHETYS-merkinnät normaalissa kirjekuoressa on maksuton ja Verohallinnolla ei? Teille ei vain näköjään riitä mikään vaan viette tuhkatkin pesästä.

• Hei ja kiitos kysymyksestäsi.

Verohallinto tarjoaa asiakkaille yhden veloituksettoman palautuskuoren esitäytetyn veroilmoituksen palauttamiseksi. Kuten Eija P Verotiimistä jo kirjoittikin, ilmoituksen voi myös viedä lähimpään verotoimistoon tai täyttää ja palauttaa sähköisesti osoitteessa www.vero.fi/veroilmoitus

Ystävällisin terveisin

Sini Verotiimistä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      110
      3590
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      63
      3216
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2714
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      83
      2523
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2144
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2103
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1752
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1706
    Aihe