Uhkailu ja uho ovat Johanna Tukiaisen tyypillinen toimintatapa

Simpseä Siwa-Näätä

Johanna Tukiainen on uhitellut rankasti paljastuskirjan tiimoilta kaikenlaista pitkin kevättä Suomen Metrotuotannolle, Mia Oksaselle ja muille kirjan luomistyöhön osallistuneille. Hymy-lehti raportoi 15.6.2013:

”Marko Haapahuhta: ”Johanna Tukiaisen uhkailu ei minua pelota!”

Johanna Tukiaisesta kirjoitettu paljastuskirja on lopulta ilmestynyt.

Kustantaja, Suomen Metrotuotanto Oy, toteaa kirjan viivästymisen johtuneen pitkälti siitä, että siihen tahdottiin saada vielä viime hetken tietoa ja mehukkaita paljastuksia kohteestaan.

Suomessa kirjan kirjoittamiseen julkisuudenhenkilöstä ei tarvita lupaa.
Tukiainen on kuitenkin ilmoittanut haastavansa kustantajan oikeuteen ennen kuin on lukenut riviäkään teoksesta. Tukiaiselle annettiin mahdollisuus osallistua kirjan kirjoittamiseen haastattelun muodossa, mutta hän ei siihen suostunut.

Kirja on läpileikkaus Suomen ehkä lähihistorian kohutuimmista julkkiskuningattaresta, hänen elämästään ja nimenomaan kulissientakaisesta puolesta. Kirjan nimi ´Koko kansan Johanna - Paljastuksia kulissien takaa´ kertoo kustantajan edustajan, toimitusjohtaja Marko Haapahuhdan mukaan kaiken olennaisen.

Kirjan kirjoittaja pysyttelee nimimerkin takana. Hänen mukaansa pelkästään yksi keskiviikko Tukiaisen kanssa voi muodostua seikkailuksi, jonkalaista moni ei koe koko elämänsä aikana.

Ääneen kirjassa pääsevät niin Tukiaisen yhteistyökumppanit ja lähipiiri kuin myös ex-aviomies Arto Länsman. Kirja perustuu haastatteluihin, muiden kokemuksiin ja myös Tukiaisen itsensä kertomuksiin.

Pelottavatko Tukiaisen uhittelut oikeudella?

- Eivät, toteaa kustantaja Marko Haapahuhta.

Tukiainen on siitä harvinainen julkisuudenhenkilö, että hän on avannut julkisuudelle melkeinpä kaiken elämästään. Näin ollen sen käsittelyyn myös muiden on mahdollista osallistua.”

Artikkeli: http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/marko-haapahuhta-johanna-tukiaisen-uhkailu-ei-minua-pelota

126

3073

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • K-kaupan Kanahaukka

      IHANKO TOTTA?
      Voi nääs nääs nääs nääs nääs nääs nääs...
      Kas kumma kun tuota samaa paskaa ei ole jauhettu kuin yksi PUOLI VUOTTA JO. On se niin ihanaa kun te paskanjauhajat jaksatte toitotta samaa kyllästyttävän typerää paskaa KOKO AJAN.

      Kirjahan on harvinaisen kurjan näköinen liimaselkäinen halpispokkari jolle 15€ on hinnaksi aivan liikaa.
      Sisältö siinä on suurimmaksi osaksi huhupuheita, toisenkäden tietoa ja yksinkertaisesti omasta päästä revittyä skeidaa.

      Mutta kyllähän se kelpaa kahvipöytäjuoruille Tuulipukuämmille, keskustelupalstoja spämmääville tyhjäpää pissiksille paskanjauhanta-aiheeksi ja runkkareille käteenvetotarpeiksi.
      Onko siitä edes perseenpyyhintä paperiksi paskahuusiin?
      No ei. Paperin ja painomusteen laatu ovat niin huonoa että siitä pitäisi jo sakottaa.

      "Kirja" on niin surkea rävellös ettei edes kirjoittaja itse uskalla tula omalla nimellän esiin. Tosin se kertoo jo paljon "kirjailijan" kirjoitustasostakin. Voinemme odottaa samanlaista alakoululaistyyliä jota kaikki Tukiainen-ketjut ovat täynnä.

      • I-Phone lainassa

        Jollaksen ylioppilas on ilmaissut itseään?


      • jepujeeee

        Siinähän graafisen alan ammattilainen oikein antaa palaa. Kirjapainon olet nähnyt varmaan jossain esitteessä joka on "painomusteella " huonoon paperiin painettu. Nauratti ja naurattaa purkauksesi ja tilaankin parit kirjat lisää vaikka on oikein liimaselkä niihin ajettu. Kuulut tunkin ainoisiin kavereihin joita tolla narkkis alkkiksella on,sen huomaa itkupotkuraivareistasi. Liimaselkäkirjaa joka on huonolle paperille "painomusteella" kirjoitettu en ole lukenut vielä mutta livenä tiedän tunkista: Tuomittu väkivaltarikollinen,haisee todella kaamealle huonon hygienian takia,rattijuoppo,narkkari,alkoholisti,sekakäyttäjä,varas,narsisti,patologinen valehtelija,lista on loputon ja mikä parasta lähtee Hämeenlinnaan,siis oikeaan linnaan josta ei saa esitteitä jotka on painettu "painomusteella" huonolle paperille vaan siellä on paskapaljut joita tunkki tyhjentää ja paperilakanat jos sattuu ruikkukakki tulemaan kun alkaa kylmä kalkkuna. Tässä pienenpieni live ja nyt kesä jatkuu (toisilla).


      • :....
        I-Phone lainassa kirjoitti:

        Jollaksen ylioppilas on ilmaissut itseään?

        Ei se pysty tuohon.


      • Relaa!
        jepujeeee kirjoitti:

        Siinähän graafisen alan ammattilainen oikein antaa palaa. Kirjapainon olet nähnyt varmaan jossain esitteessä joka on "painomusteella " huonoon paperiin painettu. Nauratti ja naurattaa purkauksesi ja tilaankin parit kirjat lisää vaikka on oikein liimaselkä niihin ajettu. Kuulut tunkin ainoisiin kavereihin joita tolla narkkis alkkiksella on,sen huomaa itkupotkuraivareistasi. Liimaselkäkirjaa joka on huonolle paperille "painomusteella" kirjoitettu en ole lukenut vielä mutta livenä tiedän tunkista: Tuomittu väkivaltarikollinen,haisee todella kaamealle huonon hygienian takia,rattijuoppo,narkkari,alkoholisti,sekakäyttäjä,varas,narsisti,patologinen valehtelija,lista on loputon ja mikä parasta lähtee Hämeenlinnaan,siis oikeaan linnaan josta ei saa esitteitä jotka on painettu "painomusteella" huonolle paperille vaan siellä on paskapaljut joita tunkki tyhjentää ja paperilakanat jos sattuu ruikkukakki tulemaan kun alkaa kylmä kalkkuna. Tässä pienenpieni live ja nyt kesä jatkuu (toisilla).

        Voi herramunjee...
        Otahan nyt ne lääkkeesi ja rauhoitu.
        Joku turha julkkis ei ole tuollaisen raivon arvoista.


      • Riemuruutana
        :.... kirjoitti:

        Ei se pysty tuohon.

        K-kaupan Kanahaukalla ovat talven herneet nenässään. No mikäs siinä, kukin tavallaan. Ja riemun kesä ja syksy 2013 ovat palstalla edessämme.


      • johanna on monster

        Niin, pehmeepäisestä tunkiosta ei voi kirjoittaa kovakantista asiaa, vain zaizea, jota aihe on täynnä.


      • Hip ja jeij!

        Sain just luettua. Ihan hintansa arvoinen oli. Pokkari mikä pokkari, mutta antoi hienon mahdollisuuden kurkistaa glamourin ytimeen.


      • Stressikö iski?
        Riemuruutana kirjoitti:

        K-kaupan Kanahaukalla ovat talven herneet nenässään. No mikäs siinä, kukin tavallaan. Ja riemun kesä ja syksy 2013 ovat palstalla edessämme.

        K-kaupan kondomikotka vaahdotkoon. Meillä muilla riittää hauskaa Jollashovin hölmöjen tohelluksen kanssa.


      • Riemuruutana
        Stressikö iski? kirjoitti:

        K-kaupan kondomikotka vaahdotkoon. Meillä muilla riittää hauskaa Jollashovin hölmöjen tohelluksen kanssa.

        Reimun kesä 2013.


    • Ilkka-Urban Kiikko

      Vuoden paras huumoripläjäys tämä kristilliseroottisen perhetytön siveelliset seikkailut.

      • Sedät

        Livets Ord kiittää sananlevityksestä!


      • Luterilainen5
        Sedät kirjoitti:

        Livets Ord kiittää sananlevityksestä!

        Onkohan Livets Ordissa ihmiset tietoisia Tukiaisista?


    • Sokoksen Sonni

      Ootte kaikki yhtä tyhmiä. Kirja sopii teille kuin kansi pataan. Lukemisen tasonne lienee sitä luokkaa että saatte tuosta typerästä opuksesta auttavasti selvää. Onhan ne kaikki höpinät kuultu palstoilla jo miljoonia kertoja.

    • Ensi viikko...

      Kivahan tuo kirja on lukea kesäheinä suupielessä, kohta mansikoitakin napsiessa.

    • Merkkiteos

      Kyseinen teos pitää kääntää englanniksi ja myydä elokuvaoikeudet Hollywoodiin!

      • Miamin salaisuudet

        Siitähän saisi todellisen "Miamin Salatut elämät."


      • Suurteos

        Pitää kääntää kaikille maailmankielille!


      • Äänikirjana

        Tuleeko siitä myöhemmin verkkojulkaisu tai vaikkapa äänikirja?


      • e-kirjana?
        Äänikirjana kirjoitti:

        Tuleeko siitä myöhemmin verkkojulkaisu tai vaikkapa äänikirja?

        e-kirja olisi hyvä idea!


    • oon utelias

      Minäkin taidan tilata kirjan, vai saadaanko tänne ne "mehukkaimmat" jutut?

      • Leimu & Tuli

        Ilman että loukataan tekijänoikeuksia voidaan valikoidusti pienia otteita tännekin siteerata ja postata ikään kuin keskustelun alkutuleksi. Me näädät kaadamme siihen sitten keskustelubensaa päälle.


    • pest selleri

      Tullee saamaan osallisuuden kirjaFinlandiassa. Eikös.

      • Tärisevä Napa

        Vieläkös jaetaan Tiedonjulkistamisen valtionpalkintoa?
        Tässä olisi varmaan nyt sopiva kohdeteos.


    • Nahkatakkimiehet
    • Riemuruutana

      Koko kansan Johanna - Paljastuksia kulissien takaa.

      "1. luku: Kirjan edetessä J valjasti myös ystävänsä vastustamaan kirjan julkaisua. Ex-keikkamyyjä sai uhkaavan tekstiviestin J:n ystävän puhelimesta:

      Olet seonnut akka. Ja ehei en ole mikään "pikkuinen" Arto on se riisitikku. Mulla sattuu olemaan lihaksia ja massaa ja tarvittaessa käytän niitä.

      Tosin naisia en viitsi lyödä mutta harrasteena sut kyllä laitetaan ihraper.se. Minulla on nälkä täällä olisi täytteet valmiina pöydässä vai pannaanko sinut vartaaseen ehkä se varras on parempi koska sussa on niin paljon läskiä niin sulatetaan ne vartaassa per.keleen lieskoilla! Porkkana suuhun porsas että mahdut ruokapöytääni muah

      Kuulun moottoripyörä jengiin eikä minun tarvitse vastata kenellekään lut.ka lopeta soittelusi. Sanoin jo että maksat verelläsi ellet oikeudessa saa tuomiota. Jos Johanna Tukiasesta tehty törkykirja tulee julki, susta ruma akka tulee julki kaikki tekemäsi petokset sekä kaikki kuvasi tullaan julkaisemaan mediassa ja netissä."

    • Maanmutiainen

      Näin Tuksu tekstaili ex-keikkamyyjälleen "Koko kansan Johanna - Paljastuksia kulissien takaa" -kirjan viimeistelyn aikana:

      "Senkin roikkuvanaamainen ruma huo.ra, nyt menit tekemään eläisi pahimman virheen!!!!!!! Ei ole merkitystä paljon rahaa tienasit tulevalla kirjalla koska sekä kertoo kaiken pahuudestasi ja kuoleman jälkeen sua odottaa hel.vetin lieskat... ei ihmekään että oot halveksittavaa monissa piireissä.

      Olet sekä ulkoisesti, että et sisäisesti kuvottava ihminen maanmutien paholainen. Tulet kärsimään kaikista teoistaan, rahanahneus ja julma pas.kainen! Lutka jolla ei ole muuta elämää kuin vajota alas myymällä pas.kaa! Tuut kärsimään ja maksta verelläsi"

      • metallimuija

        Katsoiko Tuksu peiliin ja omasta peilikuvastaan sai inspiraation miten tekstailla ex-keikkamyyjälleen!?


      • Tankkeri 69
        metallimuija kirjoitti:

        Katsoiko Tuksu peiliin ja omasta peilikuvastaan sai inspiraation miten tekstailla ex-keikkamyyjälleen!?

        Tosiaan, siihen viittaa moni ilmaisu, mm. tuo "roikkuvanaamainen."


      • Oksasen Mia Foxmanni

        Uhkailtu henkilö on Mia Oksanen, joka asuu Vetelissä. Taustoja: Vetelin Ravintolapalvelut Oy, Foxmanni, Lehtisaarentie 28, 69700 Veteli.


      • Roikkotissi

      • Rantojen nainen

      • Raakaa horroria

    • Koventamisperuste

      Dolls Diary 21.06.13 11:02 am:

      "VOISIKO JOKU LAITTAA MINUN SÄHKÖPOSTIINI HELSINGIN MOOTTORIPYÖRÄJENGIN YHTEYSTIETOJA, KIITOS?

      Sain aiemmin Bandidoksen johtajan yhteystiedot, mutta minulla ei ole enää niitä. Voisiko joku ihan anonyyminä vaikka lähettää sähköpostitse minulle moottoripyörätyyppien yhteystietoja, jotka eivät ole mua vastaan, vaan puolellani?

      Ottakaa yhteyttä siis: johanna¤dollsdancers.fi Kiitos!"

      • Elinkautista pukkaa

        Jaahas, Tuksu haluaisi järjestäytyneiden rikollisryhmien kurittavan jotakin tahoa. Hän ei varmaan tajua, että tuollainen viestittely, jos jotakin "ojentamista" todella tapahtuisi, on koventamisperuste Tuksun tulevissa oikeudenkäynneissä ja vankeusrangaistuksissa.


      • Oma uhovideo 21.6.

      • 994
        Oma uhovideo 21.6. kirjoitti:

        Tässä Jollaksesta Tuksun oma uhovideo juhannusaattoillalta 2013
        ”Koko kansan Johanna - Paljastuksia kulissien takaa” – kirjan julkaisun johdosta:

        ”Johanna kommentoi "paljastuskirjaa"
        Johanna kommentoi kirjaa, josta suurin osa on valetta.”

        Videon kesto 45 sekuntia: http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Johanna-kommentoi-paljastuskirjaa/1007355

        Tuksu,
        kun kuitenkin täällä roikut niin voinpa saman tien pistää sulle tätä kautta terveiset:
        Olet suurin piirtein ällöttävin naisihminen, joka koskaan on mediassa ja yksityiselämässään meuhkannut.
        Toi valkoinen, neitseellinen mekkosi ja kukkaseppele eivät sua tai sun mainettas puhdista......
        Olet sisältä täyttä p.askaa.
        Huutele vain "mopopoikien" perään päikyssäs :D
        Luuletko, että ko porukka sitä lukee?

        Kyllä on kulahtanut miesten "leikkikalu" pihalla todellisuudesta.......


      • Pikaluettu kirja
        Oma uhovideo 21.6. kirjoitti:

        Tässä Jollaksesta Tuksun oma uhovideo juhannusaattoillalta 2013
        ”Koko kansan Johanna - Paljastuksia kulissien takaa” – kirjan julkaisun johdosta:

        ”Johanna kommentoi "paljastuskirjaa"
        Johanna kommentoi kirjaa, josta suurin osa on valetta.”

        Videon kesto 45 sekuntia: http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Johanna-kommentoi-paljastuskirjaa/1007355

        Johanna Tukiainen kirjoitti tilannepäivityksen aamuyöllä 8.7.

        ”Urban ohjaa mua nyt kyseisen "paljastuskirjan" (pilkkakirjan ja törkeää kunnianloukkausta) kanssa tekemään seuraavat asiat:

        1. Ota yhteys lakimieheesi
        2. Haastakaa heidät oikeuteen (Suomen lain mukaan törkeästä kunnianloukkauksesta voi pahimmillaan saada 6v. ehdotonta vankeutta.)
        3. Kirjoita mahdollisimman pian ITSE omaelämäkertakirjasi, jossa tulet korjaamaan kaikki kirjan herjat ja valeet, sekä kertomaan oikean totuuden lapsuudestasi, nuoruusdesta, matkoista, ihmiisuhteista jne.

        Kyllä tässä on nyt saatu ihan liikaa kestää, Julia 170cm painaa enää jotain 54kg ja kuihtuu kohta kokonaan kasaan, oksentaa ihan hulluna ja kirkkaan valkoisena :(

        Jo toinen ystäväni joutui tänään Meilahden teholle. Tässä ollaan nyt kuin jotain hemmeti Aku Ankkoja, mua jahdataan takaa oikien kunnolla ja lehdet kirjoittelevat valeita ja haukkumisia musta ihan kuin Suomessa "sananvapaudella" ei olisi mitään rajoja!!!!!

        Täällä ei kukaan saisi näyttää onneaan avoimesti, eikä olla rohkea, vaan kaiken pitää sulautua samaan massaan!

        Ja kaiken muun päälle parhaimmat ystäväni vielä pettävät mua ja puukottavat kunnolla selkään, silloin kun apua tarvittaisiin kaikkein eniten!!!

        Tätä tosin tapahtuu maailmanlaajuisesti, Jordanin kaikki ex-miehet myivät lehdistölle ns. Kiss and Tell tarinat jotka eivät edes pitäneet paikkaansa, Paris Hiltonia kusetettiin jatkuvasti kun hän ei voinut tietää, ketkä ovat hänen todellisia ystäväiään. Olen saanut tarpeekseni tästä kivityksestä!!!!!!”


    • Johanna luki kirjan

      Johanna pikaluki kirjan viime yönä ja raportoi 8.7.

      ”No huh huh..... nyt meni viimeisetkin yöunet kun luin tuon "paljastuskirjan" ( = törkeän kunnianloukkauskirjan) musta ja Juliasta!!!!! Onneksi Mika opetti mut pikalukijaksi, niin sain koko roskan luettua muutamassa tunnissa.

      Se suorastaan vilisee valeita ja kunnianloukkauksia, lähinnä muhun kohdistuen, mutta myös Juliaan ja jopa perheenjäseniimme!!!!

      Arton luurankoja kaapista ei tietenkään pengota ollenkaan, vaikka A:n oma sukukin tietää sen olevan ammattivaras, entinen parittaja, ja naistenhakkaaja! A.esitetään taas "kiltissä ja viattomassa" valossa vaikka kyseessä on itse belsebuub!

      • Uudet perunat

        Tuksu keräsi lisää kierroksia Facebookissa 8.7. illalla:

        ”Kohta tulee joutumaan monetkin ihmiset oikeuteen tässä maassa erinäisistä valheistaan, törkeistä kunnianloukkauksista, aiheuttamistaan ansiomenetyksistä minulle, maineen pilaamisesta koskien muitakin kuin minua, tää näyttää olevan kohta pikkujuttu verrattuna esim. Susan Ruususen ja Matti Vanhasen oikeustaisteluun jostain uuniperunakirjasta, jonka Vanhanen voitti, vaikka kirja on ihan pientä meihin kohdistuvaan herjaukseen nähden.”


      • Olen puhunut, ugh!
        Uudet perunat kirjoitti:

        Tuksu keräsi lisää kierroksia Facebookissa 8.7. illalla:

        ”Kohta tulee joutumaan monetkin ihmiset oikeuteen tässä maassa erinäisistä valheistaan, törkeistä kunnianloukkauksista, aiheuttamistaan ansiomenetyksistä minulle, maineen pilaamisesta koskien muitakin kuin minua, tää näyttää olevan kohta pikkujuttu verrattuna esim. Susan Ruususen ja Matti Vanhasen oikeustaisteluun jostain uuniperunakirjasta, jonka Vanhanen voitti, vaikka kirja on ihan pientä meihin kohdistuvaan herjaukseen nähden.”

        Vai että maineen pilaamisesta rosikseen... Tuksu on ihan itse tietoisesti ja hampaat irvessä roikkunut julkisuudessa ja monta vuotta ja kertonut itsestään kaiken! On huudellut pildensä maksavan kymppitonnin ja matkat päälle, on kerjännyt viinaa facessa, on raivonnut ja itkenyt ja valehdellut, uhkaillut ja leveillyt olemattomilla asioilla sekä feisbuukissa että seiskalivessä. On selvitellyt julkisesti exiensä mulkkujen koot ja naintitaidot, levittänyt p.askaisen kotinsa ja vaatekaappinsa seiskan sivuilla ja videoilla, eikä ole varmaan montaa suomalaista, joka ei olisi jo nähnyt Tukevaisen p.ersettä, tissejä ja tuheroa jossain kuvassa. Joka ikinen päivä on tullut jotain raporttia Jollashovin tapahtumista joko mediassa tai Tunkin omilla face-sivuilla. Hänelle ei mikään ole yksityistä ja pyhää, ja on ihan oikein että se kirja kirjoitettiin ja loputkin synkät salaisuudet paljastettiin.


      • Synkät salaisuudet
        Olen puhunut, ugh! kirjoitti:

        Vai että maineen pilaamisesta rosikseen... Tuksu on ihan itse tietoisesti ja hampaat irvessä roikkunut julkisuudessa ja monta vuotta ja kertonut itsestään kaiken! On huudellut pildensä maksavan kymppitonnin ja matkat päälle, on kerjännyt viinaa facessa, on raivonnut ja itkenyt ja valehdellut, uhkaillut ja leveillyt olemattomilla asioilla sekä feisbuukissa että seiskalivessä. On selvitellyt julkisesti exiensä mulkkujen koot ja naintitaidot, levittänyt p.askaisen kotinsa ja vaatekaappinsa seiskan sivuilla ja videoilla, eikä ole varmaan montaa suomalaista, joka ei olisi jo nähnyt Tukevaisen p.ersettä, tissejä ja tuheroa jossain kuvassa. Joka ikinen päivä on tullut jotain raporttia Jollashovin tapahtumista joko mediassa tai Tunkin omilla face-sivuilla. Hänelle ei mikään ole yksityistä ja pyhää, ja on ihan oikein että se kirja kirjoitettiin ja loputkin synkät salaisuudet paljastettiin.

        ... ja kirjan kakkososaan tulee sitten oikein hardcorea, kun Immoska kertoo oman karmean tarinansa suoraan pimeyden ytimestä; sieltä, josta ei yleensä ole paluuta hengissä.


    • Pysäytä Tukiainen!!

      Nyt ihmiset ovat vihdoin alkaneet laittaa rajaa Johanna Tukiaisen törkyturpaisuudelle. Joni Virtasen blogi 11.7.2013:

      ”Näistä teksteistä/väitteistä tein juuri rikosilmoituksen!!
      Jotain rotia camoon! Nyt on vahvat todistajat ja näytöt puolellani! We rock !

      1) Fb-kuva: http://4.bp.blogspot.com/-oXHZp9fPQU4/Ud7u-Qn9-XI/AAAAAAAADGs/JyjyX8uv984/s1600/tuksu1.jpg

      2) Fb-kuva: http://4.bp.blogspot.com/-YMulfoDGyyU/Ud7u-TSqTeI/AAAAAAAADGw/58XnC4UTuAQ/s1600/tuksu2.jpg

      3) Suohirviön SeiskaLive-teksti: http://4.bp.blogspot.com/-BbnlBlI12tk/Ud7vAWauwwI/AAAAAAAADG8/0l0pgN1Onog/s1600/Screenshot - 8.7.jpg

      4) Kuva rikosilmoituksen vastaanottovahvistuksesta: http://1.bp.blogspot.com/-65crulbrz98/Ud7vU8ol0SI/AAAAAAAADHU/-IITMrjmtUI/s1600/kkkooo.jpg

      Linkki blogiin, jossa kaikki kuvat teksteineen ovat selkeästi luettavissa:
      http://jonivirtanen.blogspot.fi/2013/07/naista-teksteistavaitteista-tein-juuri.html

    • Uhkailu & Uho

      Tuksu kommentoi 13.7. myöhään illalla Metrotuotannon kirjaa
      ”Koko kansan Johanna - Paljastuksia kulissien takaa.”

      ”pELKKÄÄ PAS.KAA, KYSEINEN HENRIK KIRJOITTI ALA-ARVOISEN PALJASTUSKIRJAN JOKA VIEDÄÄN OIKEUTEEN!!!! KORVAUSVAATIMUKSENA 100 000e ja ehdotonta vankeutta kirjan taustatekijöille.”

      • Hymy 14.7.2013

        Hymy 14.7.2013:

        ”Tuksun vahingonkorvausvaatimus ei ole pienimmästä päästä!

        Johanna Tukiaisesta kirjoitettu paljastuskirja Koko kansan Johanna on valottanut kansakunnan kohublondin elämää hänen lähipiirinsä kertomusten perusteella. Glamourhenkilönä mielellään esiintyvästä Johannasta on piirtynyt esiin myös vähemmän glamouristinen kuva.

        Tuksu on uhitellut jo pitkään haastavansa kirjan tekijäkaartin oikeuteen. Nyt hän on julkaissut vaatimuksensa:

        Ehdotonta vankeutta kirjan tekijöille ja korvausvaatimuksena 100 000 euroa.

        Kirjassa käsitellään monia rohkeitakin asioita, kuten esimerkiksi seksiin liittyviä. Tukiainen on kirjan tekijöiden mielestä kuitenkin tuonut itse julkisuuteen tämänkin puolen itsestään.”

        Artikkeli ja kuva: http://www.hymy.fi/viihdeuutiset/tuksun-vahingonkorvausvaatimus-ei-ole-pienimmasta-paasta


      • OikeaAleksiJoonas
        Hymy 14.7.2013 kirjoitti:

        Hymy 14.7.2013:

        ”Tuksun vahingonkorvausvaatimus ei ole pienimmästä päästä!

        Johanna Tukiaisesta kirjoitettu paljastuskirja Koko kansan Johanna on valottanut kansakunnan kohublondin elämää hänen lähipiirinsä kertomusten perusteella. Glamourhenkilönä mielellään esiintyvästä Johannasta on piirtynyt esiin myös vähemmän glamouristinen kuva.

        Tuksu on uhitellut jo pitkään haastavansa kirjan tekijäkaartin oikeuteen. Nyt hän on julkaissut vaatimuksensa:

        Ehdotonta vankeutta kirjan tekijöille ja korvausvaatimuksena 100 000 euroa.

        Kirjassa käsitellään monia rohkeitakin asioita, kuten esimerkiksi seksiin liittyviä. Tukiainen on kirjan tekijöiden mielestä kuitenkin tuonut itse julkisuuteen tämänkin puolen itsestään.”

        Artikkeli ja kuva: http://www.hymy.fi/viihdeuutiset/tuksun-vahingonkorvausvaatimus-ei-ole-pienimmasta-paasta

        Ja kirjan tekijää ei tulla tuomitsemaan ja Tunkki ei saa sentin senttiä korvauksia.


      • Riemuruutana
        OikeaAleksiJoonas kirjoitti:

        Ja kirjan tekijää ei tulla tuomitsemaan ja Tunkki ei saa sentin senttiä korvauksia.

        Mutta saammepahan komean oikeudenkäynnin kaikkinen Tuksun uhoamisineen... :)


      • Miksi?
        Riemuruutana kirjoitti:

        Mutta saammepahan komean oikeudenkäynnin kaikkinen Tuksun uhoamisineen... :)

        Miksi hemmetissä Tuksu aina vaan avautuu, uhkailee ja uhoaa?


    • Kovasti trafiikkia

      Tukiainen Dolls Diaryssa 15.7.

      "Olen tehnyt rikosilmoituksen Juha Immosesta hänen lukuisista varkauksistaan kohdistuen minuun ja siskooni, sekä petoksesta jota hän harjoitti minulle n. vuoden ajan.

      Olen tehnyt rikosilmoituksen myos "johtaja" Joni Virtasesta lukuisista mediassa olevista herjauksista, valeista, kunnianloukkauksesta jne. Julia on tehnyt hänestä rikosilmoituksen raiskauksesta sekä HIV:llä uhkaamisesta.”

      • Vastareaktio

        Nyt on Tuksulle tuli per.siin alla... :)


      • Siinä petos

        Tuksu teki petoksen Jorma Kalevin Tiffanyn suhteen marraskuussa kanarialla.


    • Mykkä Todistaja

      Johanna Tukiainen on nyt kiipelissä.

      Hänen törkyturpaisuudelleen ja -kirjoittelulleen on laitettava stoppi Suomessa. Kerta kaikkiaan. Hänen Dolls Diary- ja Facebook-viestiensä sisällöt ovat aika päiviä sitten alkaneet täyttää lähes joka kerta kunnianloukkausten ja laittomien uhkausten tunnusmerkistön.

      Tässä tuore artikkeli koskien yleisesti Facebook-viestien roolia todisteina oikeudenkäynneissä:

      ”Facebook-viesti on kirjallinen todiste siinä missä tekstiviesti ja sähköpostikin, ja Facebook-viestien arvioidaan yleistyvän esimerkiksi todisteina oikeudenkäynneissä.

      Asianajajat uskovat, että viestit ovat oikeudessa samanarvoisia kirjallisia todisteita kuin tekstiviestit ja sähköpostit. Facebook-viestiä voidaan käyttää oikeudessa esimerkiksi todisteena uhkailusta, herjauksesta tai lähestymiskiellosta, asianajajat arvioivat.”

      Lähdeartikkeli 16.7.2013: http://yle.fi/uutiset/lipsuuko_harkintakyky_verkossa/6734852

    • TehoPelottelu

      Tukiaisen rikossarja jatkuu Jarna Lahdenvuo-/ Isabella-käsikassaran tukemana. Sota yhteiskuntaa, kansalaisia ja mediaa vastaan laajenee.

      Nimittäin, Tukiaisen Dolls Korporaation uusin jäsen, Jarna Lahdenvuo, joka toimi keikan juontajana 13.7.2013 Raja-Tuvalla, on naisten rikollisjärjestön, Woman´s MC:n perustaja, jolla on synkkä menneisyys.

      Toimissaan hänen tiedetään käyttäneen ainakin seuraavia nimiä:
      Jarna Kervinen, Kristiina Kervinen, Jarna Leskelä ja Jarna Lahdenvuo (artistinimi "Isabella").

      Iltasanomien mukaan myös järjestäytynyttä rikollisuutta tarkkaileva poliisi vahvistaa Jarna Lahdenvuon (aik. Leskelän) siteet Woman's MC:hen, jonka toiminta perustuu huumekauppaan ja velanperintään sekä tarvittaessa kohdehenkilöiden vahingoittamiseen, jopa murhaamiseen.

      Näin Johanna Tukiainen jatkaa johdonmukaista polkua ja liikkuu yhä tiiviimmin rikoksia suosivassa piirissä. Piirissä, joka on tarvittaessa valmis vaikka surmaamaan ihmisen.

      Linkki: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288339809695.html

      • Reipasta menoa

        Okei. Katotaan, millainen härdelli tästäkin syntyy...


    • Raivo-Tukiainen

      Raivo-Tukiainen piinaa, vainoaa, pahoinpitelee ja uhkailee Immoskaa!

      Metropoli 20.7.2013:

      ”Johanna Tukiainen piinaa, vainoaa, pahoinpitelee ja uhkailee!

      Johanna Tukiaisesta on tehty kuukauden sisällä useampia rikosilmoituksia poliisille pahoinpitelyistä. Nyt niitä on poikinut lisää.

      Tukiaisen ex-kihlattu Juha Immonen kertoi Metropolille piinaavasta kuukaudesta. Immosen mitta tuli lopulta täyteen uhkailusta, vainoamisesta ja herjauksista, ja hän teki tutkintapyynnön poliisille pahoinpitelystä, kotirauhan rikkomisesta, uhkailusta ja vahingonteosta. Yölliset puhelinhäiriköinnit ovat tulleet tutuksi Juhalle. Hän saa jatkuvasti tekstiviestejä, joissa uhataan moottoripyöräjengeillä ja Juhan kotiin murtautumisella.

      Vainoamisesta Immonen sai kouriintuntuvaa kokemusta, kun hän oli viettämässä aikaa ystävien seurassa ravintolassa. Tukiainen ilmestyi yllättäen paikalle naamioituneena. Johanna istuutui seurueen pöytään, vaikka häntä kiellettiin.

      Immonen seurueineen poistui paikalta, joka ei Tukiaiselle sopinut, vaan hän kävi ravintolan ulkopuolella Immoseen käsiksi. Käsirysy äityi tappeluksi, jossa Juha sai vammoja kasvoihinsa. Myös seurueeseen kuulunut henkilö sai puremajäljet käteensä, kun hän yritti estää tappelua. Kaksi ohikulkijaa tulivat myös rauhoittamaan väkivaltaista Tukiaista.

      Immosen mukaan Tukiainen oli erittäin sekavassa mielentilassa. Immosen ystävät soittivat poliisit apuun ja Tukiainen poistui paikalta juosten ilman kenkiä. Poliisit tavoittivat Tukiaisen ja veivät hänet putkaan yöksi.

      Immonen pelkää että Tukiainen aiheuttaa lisää väkivaltaisia tilanteita, jonka vuoksi hän haki Tukiaiselle lähestymiskieltoa perjantaina.

      Tukiainen on myös aiemmin käynyt Immoseen käsiksi ja rikkonut hänen asunnossaan television. Myös Julia Tukiainen potki ja löi Immosta hänen asunnossaan. Juliastakin on tehty rikosilmoitus.

      Johanna Tukainen sai 60 päivän ehdottoman vankeustuomion juhannusjuhlilla tapahtuneesta pahoinpitelystä. Tuomion jälkeen Tukiainen on ehtinyt pahoinpidellä jo useamman henkilön.”

      Linkki: http://www.metropoli.net/uutiset/julkkikset/johanna-tukiainen-piinaa-vainoaa-pahoinpitelee-ja-uhkailee/

      • Lisää ilmoituksia..

        Monesko rikosilmoitus tänä kesänä Tuksua vastaan?
        Taisi olla kuudes tai seitsemäs.


      • Yksi per viikko
        Lisää ilmoituksia.. kirjoitti:

        Monesko rikosilmoitus tänä kesänä Tuksua vastaan?
        Taisi olla kuudes tai seitsemäs.

        Kesäkuussa tuli piikkiin neljä rikosilmoitusta.
        Tahti on ollut keskimäärin yksi per viikko sekä kesäkuussa että heinäkuussa.


    • Netti Retti

      Johannalla on actionurheilijan geenit siksi hän on agressiivinen ja se on oikein aikuisen naisen täytyy pitää puoliaan huijareitten maailmassa

      • Vaarallinen 666

        Kuin raivo härkä piripäissään.


    • on se tyylikäs

      Vetää turpaan isoja äijiäkin

    • Tuksun terveiset

      Tuksun terveiset Henna Kalinaiselle Dolls Diaryn kautta 24.7.

      "... Henna Kalinaisen kommentit minusta, että "pelkään henkeni puolesta" ovat täysin keksittyä potaskaa. En ole nähnyt kyseistä tyttöä kuin viimeksi Kaarinan teltassa jossa vaihdoimme pari sanaa. En ole ollut hänen kanssaan missään tekemisissä, mutta emme myöskään riidoissa, enkä ymmärrä nyt hänen vihanpurkauksiaan ja valeitaan minua kohtaan mediassa..."

    • Elokuun koulu

      Elokuussa 2013 Tukiainen oppii, ettei uhkailu ja uhoilu auta.

    • wef q F

      Tuksu on vangittava välittömästi rikollisen toiminnan jatkamisen estämiseksi.

    • Johannan tukijat

      Olen nyt oppinut että hyökkääjälle ei saa missään nimessä kääntää selkäänsä ei siis missään nimessä eikä missään olosuhteissa hyökkäys on otettava vastaan aina naama menosuuntaan päin ja selkä suorana

    • Namibian Uutiset

      Karkkilan asuntomurron myötä Tuksu siirtyi sanoista tekoihin, mutta poliisi kirjasi hänestä rikosilmoituksen... Onni murtautumisessa oli se, että asukas oli matkoilla, eikä joutunut rusikoitavaksi.

    • Tällainen keskustelu

      Tällainen keskustelu käytiin Karkkilan naisten kesken 2.8. iltapäivällä Facessa:

      * Siru Nevalainen: ”Minkä torstain, mitä on tapahtunu??”

      * Inga Kruus: ”Helsingintie 22 talon edessä ainakin yöllä oli poliisit ja jotakuta etsittiin, jouduin avaimetkin lainaa kun etsittiin saunasta ja roskiksen katokselta :)”

      * Tea Katriina Heinonen: ”tää ei oo tuksun profiili, tuksu löytyy nimellä Johanna Mia Mari Tukiainen”

      * Tea Katriina Heinonen: ”tottakai ne (Tuksu & Lahdenvuo) etti, ku halus hakkaa mut ja jonnen ja etti meitä leipäveitsen kanssa ympäri karkkilaa. muille valehteli olevansa huolissaan musta, koska halus vaan löytää meijät..”

      * Inga Kruus: ”noh sekopäitä ne varmasti ovatki, älä tee tekemistä sellaisten kanssa, olisit voinut tulla meilleen piiloon, olen sun melkein naapuri kait!”

    • Lahdenvuo raivosi

      Lahdenvuo raivosi Facebookissa 2.8. illalla:

      ”HYMY TAAS OSAA!!! VIT-TU JOHANNA MITÄÄN MURTAUTUNU MINNEKKÄÄN, ITSE MURTOVARAS VARASTI JIHANNAN KODISTA KENGÄT SEKÄ PUHELIMEN,
      ALKAA VI-TUTTAA TOI PAS-KAN JAUHAMINEN. HE OVAT VARKAITA EI ME....”

      • MC-jatkopostaus

        … vielä pieni MC-jatkopostaus:

        ”ITSR TEA HEINONEN JA JONNE VILHUNEN VARASTI TAVARAA!!! KYNNON”

        ”Pikkasen palo pinna nyt!!!”


    • Terrori-iskun uhka!

      Tuksu Facebookissa 4.8. klo 17:

      ”Mä räjäytän seuraavaksi pommeilla koko Viikin eläinlääkärilaitoksen, jossa pitävät pieniä suloisia koiria ilman omistajiania itkemässä”

      ”VAPAUTAN KAIKKI ELÄIMSET SIELTÄ HÄKEISTÄ, NÄIN VIIME YÖNÄ UNTA ETTÄ VANHEMPANI OSTIVAT FRETIN JA VUOHEN KOTIIMME, IHME UNI! JA HE SANOIVAT, ETTÄ ELÄIMIÄ HEKIN, NYT KÄYDÄÄN RÄJÄTTÄMÄSSÄ HÄKEISSA OLEVAT ELÄIMET!!!!!!!! JU-MALISTE!!!!!”

      --xc--

      Kuva Tukiaisen tekemästä pommi-isku-uhkauksesta:

      http://www.seiska.fi/images/upload/ugc/web/4490/2013/08/05/p1816nnqlp1201hq3hbe9d910ee4.jpg

    • Uusi uhkailumuoto

      Kuolleita rottiia ja linnunpoikasia postitse. Joe Paskon blogin 6.8.2013 alku:

      "Posti kulkee

      Ihan alkuun sanottava, että olen sillä tavalla eläinrakas, että tästä kirjoituksesta tuskin tulee mikään höpötysteni kimalteleva kruununjalokivi. Tämä koskee ihan oikeaa ystävääni, ei mitään facebooktuttua tai hyvänpäivän tuttavaa.

      Mitä on olla Suomen tunnetuin julkkis, Seiska Liven suoraan seuratuin ja mahtavin oivaltaja. IBM sopivasti M-koossa ja älykkyysosamääräkin huikea 180. Näihin kysymyksiin saa jokainen vastauksen ihan tuota pikaa. Eikä jää mitään epäselvää, yhtään kenellekään.

      Hakataan ihmisiä, laiminlyödään omat koirat, paritetaan siskoa, myydään omaa pil-lua, varastellaan ja jos aikaa riittää, niin käydään sukimassa tukkaa Tesomalla. Uusin aluevaltaus oli tietenkin tämä reipas asuntomurto, mutta itse sanoisin kyllä, että nyt on tietynlainen huippukohta saavutettu.

      Viime aikoina on foorumeilla pohdiskeltu olisiko Tunkki oikeasti ollut niin kaheli, että laitto naapurinsa postilaatikkoon kuolleen rotan poikasineen kirjekuoressa.

      Itse sanoin toverilleni muistaakseni jotenkin näin: "Tunkistahan kiertää milloin mitäkin juttuja, mutta eihän tollanen olis mitenkään mahdotonta, onhan Tunkki ihan hullu".

      Asia jäi siihen, enkä miettinyt sitä sen enempää, meni vähän sellasena vitsinä ohi. Tunkilta on tottunut näkemään monenlaisia edesottamuksia, niin ei niihin silleen osaa enää tervepäisesti suhtautua.. No, nyt ei tarvitse asiaa enempää pohdiskella, sillä ex-keikkamyyjä sai kesäisiä terveisiä Tunkkistyle.

      Itse en noita kuvia pystynyt katsomaan. Teki pahaa, kuvotti. En olis uskonut ikinä sanovani tällaista, mutta herkkähermoisen varmaan kannattaa henkisesti varautua. Nyt liikutaan jo sellasilla leveysasteilla, että mitään tarvetta ei ole kartoittaa Tunkin mielenterveydentilaa.

      Jos joku vielä miettii onko se hullu, niin se on just niin hullu, että lähettää kuolleen rotan, rotan poikasen ja linnunpoikasen sydämillä koristellussa kirjekuoressa toisen työpaikalle..."

      Karmeat ja traagiset kuvat sivustolla tekstin loppuosa:

      http://joepasko.blogspot.fi/2013/08/posti-kulkee.html

    • Kurkut auki!

      LEIPÄVEITSELLÄ UHKAILUA KARKKILASSA!

      http://www.doctormacro.com/Images/Mercier, Michele/Annex/Annex - Mercier, Michele (Angelique et le Roy)_03.jpg

      Seiska 8.8.2013:

      ”Johanna Tukiainen leipäveitsen kanssa kostoretkellä – epäillään törkeästä varkaudesta!

      Seiskan saamien tietojen mukaan kohublondi Johanna ”Tuksu” Tukiainen joutui viime viikolla taas virkavallan kanssa tekemisiin. Tuksun epäillään tunkeutuneen ystävättärensä kanssa Karkkilassa erään paikkakuntalaisen naisen asuntoon viime viikon tiistain ja keskiviikon välisenä yönä.

      Syynä asuntoon tunkeutumiselle oli se, että Tuksu epäili kyseisen naisen anastaneen kohublondille kuulunutta omaisuutta. Tuksun epäilyjen mukaan nainen olisi varastanut Tuksun puhelimen ja yhden hänen koiristaan hänen edellisviikonlopun rapujuhlistaan.

      Seiskan saamien tietojen mukaan Tuksu tunkeutui ystävättärensä kanssa naisen asuntoon rikkomalla oven. Naista ryhdyttiin uhkailemaan muun muassa mukana olleella leipäveitsellä. Lopulta Tuksu ja ystävättärensä poistuivat asunnosta mukanaan naisen puhelin ja tietokone.

      Jutun tutkinnanjohtaja, ylikomisario Paavo Myöhänen Lohjan poliisista vahvisti Seiskalle poliisin tutkivan tapausta.

      - Kahden naisen epäillään tunkeutuneen kolmannen naisen asuntoon. Rikosilmoitus on kirjattu nimikkeellä ”törkeä varkaus yms.” Nimikkeet voivat vielä muuttua tutkinnan aikana, Myöhänen kertoi.

      Seiskan saamien tietojen mukaan Tuksun koira löytyi lopulta Helsingistä vapaana juoksentelemasta ja ilmeisen riutuneena. Koiraa siis ei ollut kidnapattu, vaan se oli karannut rapujuhlista omia aikojaan.”

      Lähde: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Johanna-Tukiainen-leipaveitsen-kanssa-kostoretkella-epaillaan-torkeasta-varkaudesta/1011688

      • Törkeä varkaus

        "Törkeä varkaus

        Rikoslain 28 luvun 2 §:n mukaan, jos varkaudessa

        1) anastamisen kohteena on erittäin arvokas omaisuus,

        2) anastamisella aiheutetaan rikoksen uhrille tämän olot huomioon ottaen erityisen tuntuvaa vahinkoa,

        3) rikoksentekijä käyttää hyväkseen rikoksen uhrin avutonta tai hädänalaista tilaa,

        4) rikoksentekijä tai osallinen varustautuu teon toteuttamista varten ampuma-aseella, räjähdysaineella taikka muulla näiden kaltaisella vaarallisella välineellä tai

        5) rikoksentekijä murtautuu asuttuun asuntoon

        ja varkaus on myös kokonaisuutena arvostellen törkeä, rikoksentekijä on tuomittava törkeästä varkaudesta vankeuteen vähintään neljäksi kuukaudeksi ja enintään neljäksi vuodeksi.”

        Törkeän varkauden tunnusmerkit ovat täyttyneet Karkkilassa kohtien 3, 4, ja 5 nojalla.


      • Rikoslain 31 luv 1 §

        Rikoslain 31 luv 1 §

        Ryöstön tunnusmerkistö täyttyy, kun tekijä käyttää väkivaltaa tai uhkaa käyttää väkivaltaa ja tämän lisäksi varastaa toisen omaisuutta. Määritelmä rikoslaissa:

        ”1 § Ryöstö. Joka

        1) käyttämällä henkilöön kohdistuvaa väkivaltaa tai uhkaamalla välittömästi käyttää sellaista väkivaltaa toisen hallusta anastaa tai ottaa luvattomasti käyttöön toisen irtainta omaisuutta taikka

        2) sellaista väkivaltaa tai uhkausta käyttämällä pakottaa toisen luopumaan taloudellisesta edusta, johon rikoksentekijällä tai sillä, jonka puolesta hän toimii, ei ole laillista oikeutta, on tuomittava ryöstöstä vankeuteen vähintään neljäksi kuukaudeksi ja enintään kuudeksi vuodeksi.

        Yritys on rangaistava.”

        Ryöstöstä tuomittavan rangaistuksen minimi on siis neljä kuukautta vankeutta. Tämä on sama kuin törkeässä varkaudessa. Ryöstöstä tuomittavan rangaistuksen yläraja on kuusi vuotta. Tämä on kaksi vuotta korkeampi kuin törkeän varkauden maksimirangaistus.”


    • Seiska 12.8.2013

      Joko loppuvat Tuksun laittomat uhkailut, hakkailut ja kännissäajelut, ym. rikokset. Seiska raportoi 12.8.2013:

      ”Tuksu kiinni törkeästä ratista – katso paljonko puhalsi!

      Seiskan saamien tietojen mukaan Johanna Tukiainen on jälleen kerran syyllistynyt laittomuuksiin. Riihimäen poliisi vahvistaa napanneensa kohublondin kiinni viime viikon lopulla törkeästä rattijuopumuksesta epäiltynä.

      – Pitää paikkaansa, että Johanna Tukiaista epäillään törkeästä rattijuopumuksesta. Hän puhalsi paikan päällä poliisin alkometriin 1,53 promillea. Esitutkinta on loppusuoralla, ja juttu lähtee pian syyttäjälle, tutkinnanjohtaja Ari Turunen kertoo Seiskalle.

      Mikäli Tuksu todetaan syylliseksi törkeään rattijuopumukseen odottaa häntä vähintään 60 päiväsakon tai enintään kahden vuoden ehdoton vankeusrangaistus.”

      Lähde: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Tuksu-kiinni-torkeasta-ratista-katso-paljonko-puhalsi/1012381

    • hopi..hopi

      Johanna Mia Mari Tukiainen
      Pitää lähteä takasin sinne Miamiin jossa Julia on nyt, siellä saa munaa niin paljon kuin haluaa ja siellä rakastetaan suuririntaisia blondeja.

      Taasko on lähdettävä???

      Hymy

    • TAPPOUHKAUS!

      Johanna Tukiainen, jonka koirat on otettu talteen, on tehnyt 20.8.2013 myöhään illalla seuraavan tappouhkauksen Helsingin eläinsuojelueläinlääkäri Elli Valtosta kohtaan.

      "Nimi: Johanna Tukiainen
      20.08.13 11:38 pm

      HENKiLÖKOHTAINEN ViESTI ELLi VALTOSELLE "eläinsuojelusta"

      Tekisi mieli sanoa nyt sellaiset sanat kyseiselle Eliille, että mut varmaan pidätettäisiin niiden takia taas kerran!!!!! Ensinnäkin ihana Elli, tulet maksamaan tästä ja kovat rahat!!

      Ensinnäkin juristini lähettämä kirje minulle kauttasi oli: "Etsimme koirille sijaisperheitä ja jos emme löydä niitä, joudumme lopettamaan kaikki koirat. "
      Ensinnäkin, minä lopetan sinut Elli Valtonen, ennenkuin sinä lopetat yhtäkään koiraani!!!!! Laitan vaikka pommin koko Viikkiin jossa vapautan myös häkeissä olevat eläimenne!

      Kukaan ämmä ei määrää tässä maassa että koirani otetaan huostaan ilman mitään kunnon syitä saati että uhkailet vielä heidän lopettamisellaan!!

      Kuten sanoin jos en saa omia perhernjäseniäni takaisin niin uusi mieheni tulee lopettamaan sinut Elli!

      Ja onneksi mieheni sattuu olemaan turvallisuusalalla, kuten sanoin hän vaikka pippurisuuttaa sinut kuoliaaksi, ei voisi vähempää kiinnostaa saa-tanan akka!!!!!"

      Lähde; Johanna Tukiaisen yrityksen, Tmi Dolls Dancersin sivut: http://www.dollsdancers.fi/diary/diary.php

      • Sama viesti kuvana

    • Hymy 21.8.2013

      Hymy 21.8.2013:

      ”Tuksu uhkaili rankasti Helsingin eläinsuojelulääkäriä!

      Jo kolme vankeusrangaistusta ja useita muita tuomioita saaneen Johanna Tukiaisen vauhdikas elämä jatkuu.

      Eilen hän uhkaili rankoin sanakääntein Helsingin eläinsuojelulääkäriä, joka vei naiselta koirat huonon hoidon vuoksi. Tukiainen on erityisen suivaantunut koiriensa huostaanotosta kuultuaan, että koirat voivat joutua lopetusuhan alle, ellei niille löydetä sijaisperheitä.

      Tukiainen uhkasi puolestaan lopettaa eläinlääkärin.”

      Artikkeli: http://www.hymy.fi/uutiset/tuksu-uhkaili-rankasti-helsingin-elainsuojelulaakaria

    • Lähestymiskieltoasia

      Lähestymiskieltoasia:

      Kun oikeudenkäynti 10.9. (Case Tukiainen vs. Länsman v. 2011) on ohitse, Johanna Tukiaisen seuraava oikeudenkäynti on maanantaina 16.9 klo 9:30, sali 104. Silloin Helsingin käräjäoikeuden käsittelyssä on Juha Petteri Immosen hakema lähestymiskielto Tukiaiselle.

      Poliisin sivuilta: "Lähestymiskieltoa koskevan lain tarkoitus on ehkäistä rikoksia ennalta ja parantaa mahdollisuuksia puuttua vakavaan häirintään.

      Lähestymiskielto tarkoittaa, että henkilön hengen, terveyden, vapauden, tai rauhan suojaamiseksi voidaan jotakuta toista kieltää ottamasta häneen yhteyttä."

    • Tukea M. Tukiaiselle

      Tuen Markku Tukiaista hänen yrittäessään selvittää vanhimman tyttärensä sekoilua.

      Tytär on vajonnut aivan alas. Hän on juoppo. Hän on arvaamaton ja väkivaltainen. Keikat ovat ala-arvoisia humalaisen pornokeikkoja. Hän haukkuu ja vainoaa muita ihmisiä. Hyi helvata!

    • Game Over, Tuksu

      Johanna Tukiainen on saattanallisella käytöksellään sairastuttanut oman perheensä ja on pahoissa riidoissa vanhempiensa kanssa. Tässä osoitus julkinen kirjoitus, joka on laadittu Dolls Dancers -toiminimen yrityssivuille 2.9.2013:

      ”AVOIN KIRJE ISÄLLENI VASTINEENA NAAMAKIRJA KIRJOITUKSEEN JA SIITÄ HYMYN YMS. ALA-ARVOISEN MEDIAN IMUROIMAAN TEKSTIIN:

      Rakas isä, olen aina sinua sekä äitiä kunnioittanut, se ei pidä paikkaansa, ettenkö omia vanhempiani enkä saamaani lapsuutta ja nuoruutta kunnioittaisi. Nyt menit kuitenkin liian pitkälle, joulun solvaukset sinulta vielä kestin, koska tiedän, että olet psyykkisesti sairas.

      Minä en ole alastonkuviasi ympäriinsä levitellyt, sinä olet itse niitä levitellyt eri naisille netissä,, ja se ei todellakaan ole minun vastuullani. Varoitin sinua jo jouluna siitä, että kyseessä ovat ns. näädät, mutta et nähtävästi minua uskonut.

      Et ole "heittämässä" minua Jollaksesta ulos minkään muun kuin sinun ja äidin taloudellisten ongelmien takia, johon ITSE olette ajaneet itsenne. Itse olette velat itsellenne aiheuttaneet, ja kuten itse totesi "35 vuotiaana" minun pitää ottaa vastuu omasta elämästäni, joten minulle ei myöskään kuulu teidän velat, jotka ovat osittain sinun pelivelkojasi!!!!

      Ettäs kehtaat mennä minua julkisesti arvostelemaan, minä kyllä annan takaisin, mutta satakertaisesti. Jos mielestäsi uskovainen ei saa tanssia vähissä vaatteissa tai juoda alkoholia (itse olet entinen alkoholisti joka syyllistää muita) niin sovitaan sitten, etten ole enää uskovainen!!!!!

      Voin ihan hyvin olla ateisti, heillä näyttää muutenkin menevän paljon paremmin kuin ristiin jo valmiiksi naulituilla uskovaisilla.

      Ettäs kehtaat kirjoittaa minulle tuollaista sanalla sanoen PAS-KAA, kun itse olet kaikkea muuta kuin joku pyhimys!!!!! En olisi ikinä uskonut omasta isästäni, kärsit varmaan 60-kympin kriisistä mutta minunkin hermoillani on rajani ja RAJAT MENIVÄT NYT!!!!!!! - Johanna Tukiainen”

      Linkki kirjoituksessa mainittuun Hymyn uutiseen 1.9. http://www.hymy.fi/uutiset/johanna-tukiaisen-isa-kirjoitti-avoimen-kirjeen-tyttarelleen-ala-etsia-asuntoa

    • Isän kirjoitus

      Isä, asiallinen ja kiihkoton Markku Tukiainen, kirjoitti Facebookissa 3.9.2013 näin:

      ”Ihmiset ihmettelee, miksi olen nyt julkisesti puuttunut tyttäreni tekemisiin.

      Ei tämä mukavalta tunnu, mutta kaikkea muuta on yritetty. En minä Johannalle pahaa halua, mutta mitä muutakaan tässä voi tehdä, kun tyttären itsetuhoinen elämä on jo nyt johtamassa vankilaan?

      Perhe on Johannaa tukenut, olemme yrittäneet Johannaa auttaa ja hänen kanssaan on keskusteltu ihan kahden kesken. On rukoiltu, on yritetty rakkaudella vaikuttaa turmiontiehen, mutta mikään ei auta.

      Johanna pakenee valheelliseen, kuvittelemaansa todellisuuteen ja löytää elämänsä tilaan syyn aina jostain toisesta. Johanna pakenee pahaa oloaan ja polttaa sillat takanaan.

      Ei kukaan ymmärrä miten raskasta on, kun oma tytär elää synnissä ja on alentanut itsensä koko kansan pilkan kohteeksi. Ei se mukavalta tunnu, kun haluaisit aikuista tytärtä auttaa, mutta mitä voit tehdä, kun ihminen itse ei virheitään näe?

      Alamäki on ollut karmiva, eikä se ylevää ole, kun oma tytär pesee likapyykkinsa julkisesti. Panettelee, solvaa, uhkailee ja pahoinpitelee. Nyt ihmiset näkee, miten raskasta elämä on ollut. Toivottavasti edes tämä saisi Johannan hetkeksi pysähtymään ja tutkimaan elämäänsä.

      Johanna, ei kai elämäsi voi olla sitä mitä haluat itsellesi?

      Johannan elämässä olet joko hänen puolellaan ja kannustat valheeseen tai sitten olet häntä vastaan. En minä voi kuin vedota ihmisiin, toivottavasti löydätte sydämestänne sen verran myötätuntoa, että ette enää tue tätä turmiollista elämää.

      Vetoan teihin, lopettakaa Johannan tilaaminen keikoille.

      Itse Johanna on tiensä valinnut ja haikeana on pakko tunnustaa, että oma rohkeuteni ei ole ennen tätä riittänyt puuttumaan asioihin. En voi kuin toivoa, että en ole myöhässä. Kyllä minä olen joutunut tutkimaan sieluani ja olen joutunut kohtaamaan epäonnistumiseni kasvattajana. Olen rukoillut voimia ja anteeksiantoa sekä minulle, että Johannalle.

      Johanna epäilemättä näkee tämän hyökkäyksenä, vaikka sydän vereslihalla yritän häntä auttaa. Johanna on tavoilleen uskollisena aloittanut julkisen hyökkäyksen minua kohtaan. Olemme taas saaneet uhkailua osaksemme, Johanna on manipuloinut ihmisiä ottamaan yhteyttä ja itse lähettelee katkeria ja julmia viestejä perheenjäsenilleen. On luvannut laittaa lisääkin ja uhannut tappaa itsensä, kuten monesti aikaisemminkin.

      Olen henkisesti varautunut siihen, että lisää tulee ja rukoilen, että valitsemallani tiellä jaksan loppuun asti kulkea. Kiitos kaikille teille, jotka olette kannustavia viestejä laittanut ja puolestamme rukoillut.

      Ei tarkoituksenani ole Johannaa loukata, joskus vaan valheelle rakennettu pitää romuttaa, että voi uutta rakentaa. En voi kuin toivoa, että Johanna löytää sisimmästään rohkeutta ja nöyryyttä pysähtyä pohtimaan tilannettaan. En voi kuin rukoillen toivoa, että Johanna löytää takaisin Jumalan armoon.

      Johanna: Ole hyvä ja palauta Jollaksen asuntomme avaimet ja hae tavarasi sunnuntaihin mennessä. Jos et niitä nouda, heitämme ne roskalavalle.

      En ole sinulle vihainen, enkä halua sinulle mitään pahaa, en vain enää voi tukea synkkää matkaasi kohti kadotusta. Toivon kaikesta sydämestäni, että löydät takaisin luoksemme. Tämä on raskainta mitä olen koskaan joutunut tekemään, vielä joskus ymmärrät sen.

      Kuten itsekin minua loukataksesi sanoit, minulla on omat puutteeni ja ongelmani. Minä tiedän miltä tuntuu päihdeongelmien kanssa elää. Minä pääsin Jeesuksen armosta irti, siksi tiedän, että sinäkin voit raskaan tien voittajana kulkea. Luovuta elämäsi Jeesukselle ja auta itseäsi, ennen kuin on myöhäistä." - Markku Tukiainen

    • Lisää mutaa ishkälle

      Lisää mutaa rakkaan Markku-isän päälle Dolls Diaryn kautta 4.9.2013:

      "... Isäni Markku ei ole koskaan halunnut tulla julkisuuteen, ei myöskään muu perheeni lukuunottamatta Juliaa, joka onneksi ei ole joutunut kärsimään samanlaisesta loanheitosta ja kiusaamisesta kuin minä.

      Käsittääkseni isäni on tällä hetkellä sairastunut psykoosiin, ei hän muuten antaisi kyseisiä kummallisia ja ilkeitä kommentteja omasta esikoistyttärestään.

      Hänen psyykensä on aina ollut heikko, ja uskon, että meistä kirjoitettu törkykirja, jota mainostetaan "paljastuskirjana" laittoi hänet sekaisin, samoin perhettämme jatkuvasti kiusaavat törkykirjeet ja valokuvat. Ainoastaan minä ja isämme olemme lukeneet kyseisen kirjan juridisia toimenpiteitä varten.

      Jos isäni ei niihin kykene, niin minä alan sotimaan yksin juristini kanssa kyseistä tuotantoyhtiötä sekä kirjaan kommentoimia ihmisiä vastaan.

      Vanhanen voitti oikeudessa Susan Ruususen "paljastuskirjan" jostain seksijutuista ja uuniperunoista, ja tässä puhun nyt sellaisesta kirjasta, joka ei enempää voisi olla törkeää kunnianloukkausta.

      MIKSI IHMEESSÄ SIIHEN PITI SEKOITTAA PERHEENJÄSENENI????????????

      Minä en ole vastuussa kirjasta, vaan päästään sairas ja äärimmäisen vihamielinen Mia Oksanen Halsualta, joka on entinen keikkamyyjäni, sekä Metrotuotanto yhtiö ja Marko Haapahuhta, jotka jaksavat heittää lokaa niskaani niin paljon kuin ehtivät.

      Isälleni Markulle tiedoksi, minä en ole menossa mihinkään "kadotukseen", enkä koe tekemilläni keikoilla tekeväni mitään hel-vettiin johtavaa syntiä.

      En ole koskaan kokenut tekeväni syntiä tanssimalla, itse asiassa tunnen virolaisia striptease tanssijoita, jotka ovat uskovaisia ja tienaavat rahat köyhälle perheelleen ja lapsilleen, kun ovat yksinhuoltajaäitejä.

      Vetoat tekstissäsi, että minua ei saa tilata enää keikoille.

      Saanko kysyä, miksi ihmeessä????????? En halua elää muiden ihmisten verorahojen kustannuksella, tekemättä mitään sosiaalipummina. Koulujen käynnistä olen jo saanut ihan tarpeekseni. Etkö ymmärrä, että julkisuus ja esim. Seiska Liven päivittäminen on minun työtäni???

      En ole huo-ra, en elää "siveetöntä" elämää, jos nyt seksiin tullaan, niin harrastin seksiä viimeksi noin vuosi sitten, että se siitä "siveettömyydestä."

      Tiedätkö, että monet köyhät opiskelijatytöt myyvät oikeasti itseään rahoittaakseen opintonsa? Nyt loppui se tekopyhyys!...”

      Koko sepustus: http://www.dollsdancers.fi/diary/diary.php

      • Syntymäsynkkä

        Tuksun kirjoitus 4.9.2013 on todiste hänen järjettömästä pahuudestaan.


    • Olet paha ihminen

      Johanna, sinä olet oikeasti todella paha ja väkivaltainen ihminen!!!!

    • "Hermot meni!!!!"

      Markku-isän "psykoosi" jatkuu... Tuksun mukaan tilanne oli aamulla 27.9. tällainen:

      "Eihän tässä saa nukuttua kun oma isä lähettelee ihan psykoottisia tekstareita koko yön!! Hyi, tää alkaa oikeasti olla pelottavaa. Toivottavasti se ei kohta hyppää tuolta sohvan takaa niinkuin Twin Peaks leffassa Laura Palmerin isä! Kauheaa, miten ihmisen persoona voi sirpaloitua tai muuttua????

      No aloin lukemaan Amnesty Internationalin lehtiä kun autan vankeja rahallisesti ympäri maailmaa (ironista kyllä.) Täällä on ihan järjettömän mielenkiintoinen reportaasi mielipidevangeista, joihin kuuluu ns.imago vangit. Heitä on joka maassa ympäri maailmaa.

      Erikannen teksti menee:" Yksi sanoi rohkeasti ääneen,mitä ajatteli, ja hänestä tuli sellainen. Toinen tanssi torilla ja kärsi vuosia sellaisena. Kolmas syntyi sellaiseksi. Heidän on itse lähes mahdotonta vaikuttaa elämänsä kulkuun juuri nyt."

      Jutun mukaan ihmisiä passitetaan linnaan vain heidän nimensä, imagonsa jne.mukaan joten päättäjät täällä eivät ole puolueettomia. Keksitään joku syy jonka varjolla joku saa kärsiä, vaikka se todellinen manipuloija ja rikollinen pääsee vapaaksi.

      Olen hirveän pettynyt Suomeen, luulin aina tätä oikeusvaltioksi. Ja miten sellaista loanheitto roskaa on edes laillista julkaista, mitä kirjoitettiin lähinnä minusta mutta myös muista ihmisistä ympärilläni????? Kun kaikki siinä kirjassa on valetta paitsi nimeni. Nyt ihan oikeasti, opiskelen juristiksi joka keskittyy ihmisoikeuksiin!!!! Hermot meni!!!!”

      • vanha tekijä

        Mitekäs kun sanoit muuttavasi ulkomaille etsimään sitä satu prinssiä?Älä enää voivottele kälyise suomen valtiota vaan muuttokuorma päälle ja menoksi kun sinä olet viimeaikoina tottunut näihin muuttoihin niin sehän käy kädenkäänteessä muuttaa vaikka maijaamiseen.


      • Perusnäätä
        vanha tekijä kirjoitti:

        Mitekäs kun sanoit muuttavasi ulkomaille etsimään sitä satu prinssiä?Älä enää voivottele kälyise suomen valtiota vaan muuttokuorma päälle ja menoksi kun sinä olet viimeaikoina tottunut näihin muuttoihin niin sehän käy kädenkäänteessä muuttaa vaikka maijaamiseen.

        Totta, ei tartte edes purkaa ja pakata tavaroita uudestaan, senkun vaan jatkaa matkaansa kämpästä, joka ei tälläKÄÄN hetkellä ole Tuksun itsensä. Oiskohan jo aika hankkia ihan oma kämppä, siis vuokrakämppä jossa on vuokraajan nimenä ihan oma nimi, ei isän, äidin, exien, kavereiden...


    • Hampaaton Ruutana

      Tuksu ja Hampaaton Ruutana 26.9.

      ”Tehkää nyt hyvät ihmiset tälle asialle jotain, ei näin rasisitista voi tää touhu olla, että nimen perusteella lätkäistään kauheat vankeustuomiot!!!! Tuon tuomion kanssa mun olisi pitänyt hakata Arto teho-osasto kuntoon ja loputkin hampaat katki!!!! TÄÄ EI VOI OLLA TOTTA!!!!”

      • Käräjäoikeusnäätä

        Tuksu ja käräjäoikeuksien näädät (FB 26.9.):

        ”ARTO ON KURISTANUT LUKUSIA NAISIA VUOSIKAUSIEN AJAN EIKÄ KUKAAN NAINEN OLE USKALTANUT TEHDÄ SIITÄ ROTASTA RIKOSILMOITUSTA "KOSTON" PELOSSA!!!!!!! VOI V.......!!!!! JOS EDES YKSI NAINEN OLISI TEHNYT SIITÄ KUNNON ILMOITUKSET, NIIN EN ITSE OLISI TÄLLAISESSA KUSESSA NYT!!!!!!!

        Arto tietty kiisti kaiken ja valehteli kaiken. Ihan pokkana, kuten juuri psykopaatti tekeekin. Julia oli vielä todistamassa oikeudessa mun kuristamisestani, plus mulla oli ääninauhat, mutta ei auttanut. Tämä tarkoittaa sitä, että käräjäoikeuden sisällä päättäjissä on näätiä!!!! Täähän on ihan absurdia koko juttu!!!!!”


      • ”Vain lasin heitto”

        Tuksu ja noitavaino 26.9.

        ”EN KUULU MIHINKÄÄN VANKILAAN, EN EDES PÄIVÄKSI KUTEN NAISPUOLINEN JURISTINI ÄSKEN SANOI!!!!!! MIKÄ TÄTÄ MAATA VAIVAA????? LUULIN AINA ETTÄ SUOMI ON OIKEUSVALTIO!!!!

        Miten pienellä lasilla heittämisestä voi saada 105 vrk ehdotonta vankeutta, mutta Arton lukuisista kuristamisista (jotka olivat tapon yrityksiä ja osan vielä nauhoitinkin!!!!) syytteet hylätään täysin??????!!!!!

        HYVÄ SUOMI, OIKEA KUNNON OIKEUSVALTIO!!!! TODELLISET RIKOLLISET JUOKSEVAT VAPAALLA JALALLA SAMAAN AIKAAN KUN JOTAIN VÄÄRÄÄN AVIOLIITTOON JOUTUNUTTA NAISTA PIINATAAN KUIN NOITAVAINOISSA!!!!!??????”


    • Terävähampaiset

      Tuksu kommentoi SeiskaLivessä 1.10. aamuyöllä:

      "Näädille pitäisi olla täysi porttikielto nettiin. Pidän teitä vaarallisena ja sitähän te olettekin, jos ajatellaan vaikka törkeää kodinryöstöä jne. Jumala armahtakoon teitä."

    • ”Isä on tosi sairas"

      Tuksu kommentoi Julialle 1.10. illalla:

      ”Isä on tosi sairas, sairaampi kuin luulin psyykkisesti!!!!! Pysy erossa siitä, juttele äidin kanssa ja sun pitää soittaa mulle heti kun pystyt!!!!!! Ymmärrätkö että tilanne on vakava!!!!!! Rakastan sua. Johanna”

    • ”Isäni kommentit”

      Johanna Tukiainen 2.10. iltapäivällä:

      ”Isäni kommentit perheenjäsenistämme: minä olen prostituoitu ja peruna, joka ei osaa edes keittää perunoita. Julia on simpanssi ja sekopää. Äitimme on, no en viitsi edes sanoa.

      Isämme on "Suomen ylipappi", ja Heidi, joka on rakas ystäväni on "omaishoitajani." Että jos täällä viiraa päässä........niin se en ole ainakaan minä.”

    • Tuksu vannoi kostoa

      Tuksu vannoi kostoa (3.10.):

      ”Isäni kieltää nyt mut omaksi tyttärekseen. Äitini ottaa avioeron.
      Ja sinä Mia Oksanen, Henkka ja Metrotuotanto joudutte tästä vastuuseen!!!!!!!
      Tavalla tai toisella, siitä mä pidän huolen!!!!! Ja Jumala varsinkin pitää!”

    • Seiska Live raportoi

      Seiska Live raportoi 12.11. ip:

      ”Johanna Tukiainen toteutti uhkauksensa - marssi poliisille perheenjäsenensä takia!

      Viihdetaiteilija Johanna Tukiainen teki viikonloppuna rikosilmoituksen isästään.
      Johanna on julkisesti kertonut Facebook-sivuillaan, että hänen isänsä Markku Tukiainen olisi luvatta myynyt Johannan lapsuuskuvia ja kertonut hänestä valheita lehtien sivuilla.

      Mojova perheriita sai alkunsa jo kesällä, kun Johannan isä heitti hänet poliisivoimin ulos Jollaksen-kodista. Tämän jälkeen isän ja tyttären välinen sanasota ja sättiminen paisui kaoottisiin mittasuhteisiin sosiaalisessa mediassa.

      TAUSTAT: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Markku-isan-koskettava-kirjoitus-Tuksusta-Toivon-ettei-ole-liian-myohaista/1016145

      Seiska tavoitti Johannan, joka kertoi avoimesti tilanteestaan. Mitä Johannalla oli sydämellään selviää Seiska NEWS -lähetyksestä kello 19.00 FOX-kanavalla ja SeiskaLivessä.”

      Linkki uutiseen: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Johanna-Tukiainen-toteutti-uhkauksensa-marssi-poliisille-perheenjasenensa-takia/1023171

      -ggg-

    • Hain apua itselleni

      Tuksu on hakenut terapia-apua (mutta millä rahalla, karva-amexillako?) synnyttämänsä ongelmavyyhden käsittelyyn. Seiska kertoi 12.11. illalla näin:

      ”Johanna Tukiainen: Hain apua itselleni!

      Kohublondi Johanna Tukiainen riitaantui niin pahasti Markku-isänsä kanssa, että he ovat tehneet toisistaan rikosilmoituksia. Johanna on suivaantunut isälleen siitä, että hän kommentoi tyttärensä tekemisiä julkisuudessa.

      - Kyllä, tein isästäni rikosilmoituksen, mutta vasta sen jälkeen, kun hän oli tehnyt minusta kymmeniä rikosilmoituksia. Se, että oma isäkin nousi minua vastaan, oli todella iso pettymys.

      - Olen surullinen ja vihainen, että hän myi minut medialle. Haluan ymmärtää hänen tekojaan, mutta en tiedä pystynkö antamaan hänelle koskaan anteeksi, Johanna Tukiainen sanoo.

      Hän kertoo tehneensä toisenkin rikosilmoituksen.

      - Tein rikosilmoituksen myös identiteettivarkaudesta. Facebook-tilini nimittäin kaapattiin. Se on vakava rikos. Luulin ensin, että isäni oli kaiken takana, mutta kyseessä olikin aivan toinen henkilö, Johanna sanoo.

      "En jaksa kantaa tätä taakkaa yksin"

      Johanna on hyvissä väleissä äitinsä, Julia-siskonsa ja pikkuveljensä kanssa. Välit isään ja Jasmine-siskoon ovat tulehtuneet todella pahasti.

      - Emme ole isäni kanssa missään tekemisissä. Hän on tällä hetkellä todella huonossa kunnossa. Jouduin toteamaan äidilleni ja muulle perheelleni, että isäni teko oli minulle se viimeinen niitti.

      - Käännyin ammattiauttajien puoleen. Tapaan psykologin ja psykiatrin. Hain viimein apua itselleni. En jaksa enää kantaa tätä takkaa yksin. Tämä kaikki on ollut minulle todella raskasta, Johanna kertoo itkien.”

      Linkki: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Johanna-Tukiainen-Hain-apua-itselleni/1023180

      • M. Lahtosen vika!1!!

        Johanna Tukiainen kirjoitti 15.11. Hymyn päätoimittajaan viitaten:

        "Tänä yönä alkaa pikkujoulukeikkakiertueeni Lappeenrannasta peräti 3 muun karismaattisen esiintyjän kanssa!!! :)

        Isääni koskevat asiat ovat pitkiä ja monimutkaisia mutta lyhyesti sanottuna vaikeassa ja syvässä psykoosissa olevaa ihmistä käytti media törkeällä tavalla hyväkseen.

        Tärkeimmät kohdat oli poistettu Hymyn jutuista jotka vasta nyt paljastivat mulle asioiden todellisen laidan, tosin olin tietoinen isämme sairaudesta jo aiemmin mutta luulin hänen antaneen haastattelunsa täydessä ymmärryksessä, mitä isäni ei todellakaan tehnyt!

        Arvasin ettei oma isäni heittäisi tytärtään kotoa pois yhden pvän varoitusajalla tai myisi ylipäätään mitään juttua lehdistölle omasta lapsestaan!!!!

        Jes, nyt kaikki valkeni mulle! Ne teot olivat myös hirvittäviä oman äitini mielestä joka oli vähintään yhtä raivona kuin minä! Mutta nyt me tajusimme mistä on kysymys! Ulkopuoliset ihmiset jotka eivät tajua mitään mistään, voivat pitää lehtijuttuja "huolestuneen isän viimeisenä oljenkortena" mutta pas-kanmarjat sanon minä!!!

        Mutta se piru ei ollutkaan nyt oma isäni vaan Hymyn päätoimittaja!
        Mä tiesin tämän! No kyllä paha saa aina palkkansa tavalla tai toisella!

        Ja mulla on siis hengenvaarallinen stalkkaaja joka esiintyi mun nimelläni Facebookissa kauan aikaa, sitten esiintyi mun nimellä Dollsdancers.fi päiväkirjassa ja nyt uhkaa henkeäni.

        En uskalla toistaiseksi asua kotonani. Ja tämä on ihan totista totta,
        samoin kuin parin vuoden takainen törkeä murto kotiimme Jollakseen, jota EI TODELLAKAAN tehnyt minä tai Julia itse, sairasta väittää tuollaista!!!! Kärsin vieläkin traumoista sen takia!!

        Ja lopettakaa ihmiset niiden törkeiden ilmiantojen tekeminen ja perheemme kiusaaminen!!!"


      • Marinoitu Maksa

        The Tukiaiset –show jatkui; näin Tuksu raportoi Seiska Livessä 15.11.13:

        ”Annan isälleni anteeksi ja vedän rikosilmoitukseni pois

        En ole ehtinyt yhtäkään kertaa käydä psykiatrilla, tosin rakkaiden ystävieni kanssa olen jutellut paljon, vietin pari päivää erään sydämellisen psykiatrisen sairaanhoitajan luona mutta nyt vasta mulle valkeni tärkeät asiat koskien isääni juteltuani äitini kanssa.

        Isälleni tehtiin sama törkeä temppu kuin minulle itselleni vuonna 2008 lehdistön puolesta. Olin ihan raivona luettuani pitkät lehtijutut jotka oma isäni minusta myi. Nyt selvisi oikeastaan kaikki. Testaan nyt ensin toimiiko tämä blogi näin kun nyt vasta aloitin tämän kirjoittamisen.”


    • Hymy 15.11.2013

      Hymy jatkoi Markun näkemysten raportointia 15.11.2013:

      ”Tuksun isän tilitys: ”Glamouria ei ole muualla kuin Johannan omassa päässä!”

      Johanna Tukiaisen isä Markku Tukiainen astui lokakuussa ensimmäistä kertaa julkisuuteen - tietenkin Hymy-lehdessä. Nyt on julkaistu hänen värikkään haastattelunsa toinen osa.

      Tyttärensä elämästä huolestunut isä paljastaa, että Johanna raivostui isän ulostulosta. Lehdessä hän kertoo, mihin kaikkiin värikkäisiin episodeihin se johti.

      Isän mielestä Johanna tarvitsisi pitkäkestoista apua, että oppisi edes vähän kunnioittamaan kanssaihmisiään. Hänen mielestään Johannalta on kadonnut todellisuudentaju. Johanna toitottaa eri yhteyksissä glamour-elämästään, vaikka todellisuus on kaikkea muuta.

      - Johannan glamour on mielikuvituksen tuotetta. Sitä ei ole missään muualla kuin Johannan päässä. Se on jotain sellaista elämää, mitä Johanna kovasti haluaisi.

      - Oikea glamour on kuitenkin aika jyrkkä vastakohta sille, mitä Johannan todellisuus on. Tuskin kukaan pitää kovin glamourina sitä, että esiinnytään likaisissa tai vähissä vaatteissa, yleisö pilkkaa, ajellaan humalassa autoa ja ollaan kerta toisensa jälkeen oikeuden edessä pahoinpitelyistä, isä tilittää.

      Isän laajan haastattelun toisen osan voi lukea kokonaisuudessaan painetusta lehdestä.”

      Artikkeli kuva: http://www.hymy.fi/uutiset/tuksun-isan-tilitys-glamouria-ei-ole-muualla-kuin-johannan-omassa-paassa

      • Suonsilmäkkeessä

        Tuksun tuksismi 21.11.13:

        ”Isäni ei ole oikeassa, kun sanoi, että "glamour on vain omassa päässäni."
        Olen todellakin elänyt sellaista elämää ja toteuttanut haaveeni.
        Tästä suosta pitää nyt vaan nousta ylös.”


    • Tuksua harmittaa

      Tuksua harmittaa vietävästi, kun Jollashovin portit eivät hänelle enää aukea. Katkera tilitys jatkui 28.11. aamuyöllä SeiskaLiven kommenteissa:

      "Jollakseen eivät kuulu perheestä ulkopuoliset ihmiset tällä hetkellä.
      Mutta joka tapauksessa perheasiamme eivät kuulu teille eikä kenellekään."

      Johtopäätös: kohta Tuksu tekee Jollashoviin uuden hyökkäyksen, ja se hyökkäys on varmasti juonikkaampi, yllättävämpi ja rajumpi.

      • Puolustus kuntoon

        Jollashovin puolustusta on kiireesti vahvistettava.


      • Jollashovin poltto
        Puolustus kuntoon kirjoitti:

        Jollashovin puolustusta on kiireesti vahvistettava.

        Tuksun seuraava iskuyritys on varmasti juonikkaampi, yllättävämpi ja rajumpi.


    • Iltamakasiini 30.11.

      Tähän mennessähän juuri Tuksu on ollut se, joka piinaa, vainoaa, pahoinpitelee ja uhkailee. Vuoksi lie vaihtunut, Iltamakasiini raportoi 30.11.13:

      ”Johanna Tukiaisella stalkkeri: ”Pelkään”

      Vaikeuksia! Johanna Tukiainen kertoo olevansa aika ajoin peloissaan.

      - Minua kiusaa stalkkeri, joka on häiriköinyt muun muassa Facebookin kautta. Stalkkeri on esiintynyt minuna ja seurannut elämääni pitkään. Meininki alkaa olla kuin Amerikassa. Hän on kopioinut keskusteluja Facebookissa sekä levitellyt niitä. Hän esiintyy minuna, Johanna Tukiainen kertoo.

      Johanna kertoo olevansa varuillaan, sillä hän on ottanut tilanteen vakavasti.

      - Minua on uhkailtu, että kotiini tullaan, ja siksi olen yöpynyt ystävieni luona. Hän on myös tietoinen missä koirapuistossa käyn. Pelkään. Poliisit ovat tästä tietoisia.”

      Artikkeli: http://iltamakasiini.fi/johanna-tukiaisella-stalkkeri-pelkaan/

      • Haasteentuoja

        Tuksu pelkää stalkkeri-haastemiestä.


    • Ellin uhkaaminen

      Tutkiva ryhmä raportoi 29.11. Tuksun tekemästä uhkauksesta Helsingin kaupungin eläinsuojelueläinlääkäriä kohtaan (elokuu 2013):

      "... Otetaan sen sijaan ehkä raskain lainaus, teksti, joka on johtanut jopa maalliseen tutkintapyyntöön. Taivaallisista tuomioista/tutkintapyynnöistä heti tämän jälkeen:

      (Tuksu:) "Ensinnäkin ihana Elli, tulet maksamaan tästä ja kovat rahat!! Ensinnäkin juristini lähettämä kirje minulle kauttasi oli: "Etsimme koirille sijaisperheitä ja jos emme löydä niitä, joudumme lopettamaan kaikki koirat."

      Ensinnäkin, minä lopetan sinut Elli Valtonen, ennenkuin sinä lopetat yhtäkään koiraani!!!!!

      Laitan vaikka pommin koko Viikkiin, jossa vapautan myös häkeissä olevat eläimenne! Kukaan ämmä ei määrää tässä maassa että koirani otetaan huostaan ilman mitään kunnon syitä saati että uhkailet vielä heidän lopettamisellaan!!

      Kuten sanoin jos en saa omia perheenjäseniäni takaisin niin uusi mieheni tulee lopettamaan sinut Elli! Ja onneksi mieheni sattuu olemaan turvallisuusalalla, kuten sanoin hän vaikka pippurisuuttaa sinut kuoliaaksi, ei voisi vähempää kiinnostaa saa-tanan akka!!!!!"

      Turvallisuusalalla oleva mies on jo matkalla pippurisuuttaamaan Elli Valtosen, joka huostaanotti Johannan koirat ilman mitään kunnon syitä. Toki Viikissä saattaa poksahtaa myös pommi.

      Tämä pikku purkaus on poliiseilla raskaassa tutkinnassa, sillä Elli sattuu olemaan viranomainen, johon kohdistuvat uhkaukset otetaan automaattisesti hieman tarkempaan syyniin kuin vaikka romani-homo-tuhopolttaja Virtaseen kohdistuvat.

      Mutta siitä voitte olla varmoja, että kun tämä Elli-case jossain välissä pääsee tuomioistuimeen asti, syyllinen tähänkin on aivan joku muu kuin Johanna Tukiainen. Siksi Julkisen sanan neuvoston pitäisi puuttua tämänkin asian uutisointiin jo nyt, ja nopeasti...”

      Koko blogi: http://tutkinta.blogspot.fi/2013/11/julkisen-sanan-neuvosto-jsn.html

      • Kuvana

        Blogitekstissä mainittu kaupungin eläinlääkäri Elli Valtosen tappouhkaus kuvana:

        http://aijaa.com/FyM1rH

        Tukiainen uhkasi 21.8. yhä Valtosta:

        ”Tapan sut Elli, pidät koiria häkeissä ilman omistajien lupaa!!!!!!!!"
        ”Elli kohta tulee pas-kaa niskaan!!!!!”
        ”Oon mielummin itse häkissä kuin viattomat koirat per-kele!!!!!!!!”


      • Hymy 17.12.2013

        Hymy 17.12.2013:

        ”Johanna Tukiainen: ”Media tappoi Julia Tukiaisen”

        Hymy tavoitti Johanna Tukiaisen, joka kertoi surun olevan tällä hetkellä rajaton. Kuolinsyytä ei ole paljastettu, mutta Johannan äiti löysi Julian perheen Jollaksen-asunnosta tänään. Johanna sai tiedon sisarensa kuolemasta kello 10 aikaan aamulla. Johanna Tukiainen ei halunnut kommentoida asioita enemmälti, mutta totesi rauhallisesti:

        - Media tappoi Julian. Media on itse paholainen.”

        Artikkeliin: http://www.hymy.fi/uutiset/johanna-tukiainen-media-tappoi-julia-tukiaisen


    • Munanhieroja-Joni

      Tuksu Dolls Diaryssa 4.1.14:

      "Harmittaa etta edes koskaan tutustuin moiseen pieneen nilkkiin nimelta Joni (Virtanen), emme tosin tunteneet toisemme kuin noin viikon. Olihan han muutamalla keikallani mukana mutta ei sita voi "tuntemiseksi" kutsua.

      Ala-arvoinen ja valheellinen koko tyyppi. Sopii erittain hyvin pirullisen Mia Oksasen ja Metrotuotannon leiviin. M.tuotannolla menee muutenkin huonosti eika heilla ole tarpeeksi passeja joista kirjoittaa. Joten mene vaan hieromaan muniasi Joni sinne Haapahuhdan leiriin! YOKS, hyi v........!!!!!!!”

      • huomaatteko

        Hienoa tekstiä neljän ällän uskovaiselta ylioppilaalta.


    • Tuhtimo

      SeiskaLive 24.1.2014:

      ”Poliisi raudoitti ravintolassa riehuneen Johanna Tukiaisen – kuva

      Julia-sisarensa menettänyt kohukaunotar Johanna Tukiainen riehui helsinkiläisessä Ooster-ravintolassa torstai-iltana. Ravintolan henkilökunta joutui hälyttämään paikalle virkavallan, sillä Johanna ei suostunut poistumaan ravintolan tiloista useista kehotuksista huolimatta.

      – Ensin paikalle tulivat vartijat, sitten poliisit, jotka laittoivat Johannan rautoihin. Hän heitti lähtiessään punaviinilasin maahan, ravintolan asiakkaat kertovat.

      Seiska ei lukuisista yrityksistä huolimatta tavoittanut Johannaa kommentoimaan asiaa.”

      Kuva Tuksusta ja poliiseista:

      http://www.seiska.fi/images/upload/cms/files/admin/tukiainen_inline.jpg

      Juttu: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Poliisi-raudoitti-ravintolassa-riehuneen-Johanna-Tukiaisen-kuva/1030803

    • just joo

      vai niin

    • Desperate Glamour

      Hymy 7.5.2014:

      ”Johanna Tukiainen pahoinpiteli Tallinnassa
      - kohuvideo K-18!

      Vastikään 105 tunnin yhdyskuntapalveluun pahoinpitelyistä hovissa tuomittu Johanna Tukiainen pahoinpitelee miestä Hymyn haltuunsa saamalla kohuvideolla. Kyse on parin viikon takaisesta keikkamatkasta Tallinnaan.

      Videolla ravintolasta lähtevä Tuksu palaa ”hakkaamaan” kadulla huutelevia miehiä. Hän hyökkää videokuvaa ottavan miehen päälle.

      - Hän raapi minua ja jouduin puolustautumaan, mies selittää Hymylle.”

      Video artikkelin yhteydessä: http://www.hymy.fi/uutiset/johanna-tukiainen-pahoinpiteli-tallinnassa-kohuvideo-k-18
      --

      • Partsi ja sidukka

        8.5. Jasmine Tukiaisen näkemys Tuksun temmellyksistä informointiin

        ”Riitoja, provosointia ja video joka leviää netissä…

        Terve vaan! :)

        Älkää nyt riehaantuko… Mutta en voi olla kommentoimatta tämän päivän tykityksen jälkeen… Olen aina miettinyt ja monesti kommentoinut, kuinka ihmiset jaksaa linkittää ja levittää ”Tuksun temmellyksiä”. Ymmärrän toisten kesken, mutta kun isälle, äidille ja mulle satelee viestejä (mulle kyllä vähentynyt -kiitos).

        Miksi meille pitää levittää oman perheen asioita? -Ihan kun me ei tiedettäis mitään? Varsinkin toisistamme tai omasta perheestä? … Pitäisikö teidän mielestä meidän kirjoittaa avointa päiväkirjaa netissä perheenjäsenistämme?.. Teettekö te sitten saman omastanne?

        Kommentoin tähän asiaan lyhyesti, koska tämä video jonka #hymy on julkaissut lähetetään uudestaan ja uudestaan meidän isälle. -MIKSI…? Mitä lähettäjät saa irti siitä? hmm…”

        ”Tiedätte, mitä mieltä olen Johannasta, ja en lähde showhun mukaan, mutta tässä videossa tosiaan katsoin, että mikä IDI*****…………… oli tämä mies, joka nauraa, huutelee ja vitsailee toisen perässä ja mollaa ihmistä, joka kai nyt jo kaikkien tiedossa on, että ei voi hyvin? Kuka tässä videossa tekee itsestään typerän? (Tietysti katsoja kääntää sen haluaman mukaan ja artikkelin mukaan..)

        Kun huudellaan tarpeeksi perään, mollataan ja naureskellaan, ja neiti kävelee takaisin vihaisena ja ”raapi ja pahoinpiteli? jne”, niin tönäiseekö MIES naisen maahan kovaan? Mitä oikeasti kävi ennen kuin julkaistaan tällaista?...”

        Koko kertomus: http://jasminetukiainen.se/2014/05/08/riitoja-provosointia-ja-video-joka-leviaa-netissa/


    • Hyökkäysnorsu
      • Katuhorottaja

        Hymy 8.5.2014:

        ”Tukiainen pahoinpiteli Tallinnassa, uhrilta yllätystempaus - katso myös riehuntavideo!

        Johanna Tukiainen keikkaili Tallinnassa noin kaksi viikkoa sitten. Hymy sai haltuunsa videomateriaalia, jossa keikkakuningatar hyökkää suomalaismiehen päälle. Tuksu raivostuu, kun häntä kuvataan julkisella paikalla. Mies sai kamppailussa raapimisjälkiä ja hänen paitansa repetyi.

        Hymy tavoitti miehen kommentoimaan pahoinpitelyä.
        - En halua enää kommentoida asiaa mitenkään, mies toteaa.

        Oletko aikeissa tehdä asiasta rikosilmoituksen?
        - Tämä on osaltani tässä, en aio. Enkä enempää kommentoida tätä myöskään.

        Tiesithän, että Tukiaisen kaksi vankeustuomiota muutettiin juuri äskettäin 105:ksi päiväksi yhdyskuntapalvelua, joten uudet pahoinpitelyepäilyt eivät tee hyvää?
        - Hmph…

        Taidat olla jalo mies kun jätät asian sillensä?
        - Joo näitä sattuu, en halua kommentoida enempää.

        Katso K-18-shokkivideo tapahtumista: http://www.hymy.fi/uutiset/johanna-tukiainen-pahoinpiteli-tallinnassa-kohuvideo-k-18

        Artikkeli: http://www.hymy.fi/uutiset/tukiainen-pahoinpiteli-tallinnassa-uhrilta-yllatystempaus-katso-myos-riehuntavideo


    • ratsja

      Tuksu 29.4.14 jaksoi haaveilla:

      ”JENKKEIHIN SEURAAVAKSI!!!!!!
      RAKASTAN SUA JULIA ENKÄ LUOVUTA KUTEN LUPASIN SULLE!!!!!!!”

    • Tallinnan glamour

      Nimimerkki ”Helena Rapakontaka” julkaisi 11.6.14 hymy-näätien palstalla kertomuksen huhtikuun lopun Satumaa-keikalta. Suuret kiitokset julkaisusta hänelle!

      ”Satu elämää Satumaan keikalla

      Olin itse paikalla torstaina (24.4.), mutta jouduin lähtemään ennen keikkaa. Tuksuhan kiskoi ennen keikkaansa ainakin 2 pulloa kuohuviiniä ja jonkin verran votkaa. Emmy pyysi jossain vaiheessa lasin vettä, niin sitten Tuksu selitti, kuinka hän suomalaisena juo vähän enemmän alkoholia. Tuksu luuli ilmeisesti minua virolaiseksi, enkä viitsinyt oikoa käsitystä.

      Keikka oli mennyt Tuksulle tyypilliseen tapaan. Hän oli tullut mölisemään kesken Emmyn esitystä, oli vilautellut toosaansa ja toivo ja onnikin oli yleisöä tervehtineet.

      Hän oli aiheuttanut baaritappelun poikasta ensin maksattamalla jollain juomiaan ja ottanutkin toisen miehen mukaansa lähtiessään baarista. Koiran ja Emmyn oli tietenkin unohtanut matkasta, kuten myös kaikki tavaransa. Tuksu oli heitetty jo torstaina ulos baarista, kun oli soittanut suutaan.

      Perjantai-iltana (25.4.) Tuksu oli pölähtänyt baariin ja halunnut keikkapalkkaa summan x (en enää muista summaa, mutta oli se enemmän kuin kymppi tai kaks :P). Tuksu oli sitten halunnut keskustella baarin "omistajan" kanssa (eli vanhemman baarimikon, Tuksun kutsui tyyppiä portsariksi). Rouva (eli oikean omistajan vaimo) oli tullut paikalle, ja yllättäen Tuksu oli jäänyt ilman rahaa.

      Koska omistajat ovat ulkomaalaisia, niin Tuksu on tästä keksinyt, että rouva on varastanut hänen passinsa ja iphonensa (todellisuudessa hän oli hukannut ne jonnekin edellisyön reissullaan). Rouva oli kysynyt kyllä Tuksulta, että mitä vit-tua hän edes tekisi Tuksun passilla, kun itselläänkin on Suomen passi.

      Tuksua käskettiin ottamaan kamansa sieltä baarin toimistosta ja lähtemään. Siinä samalla Tukiainen yritti varastaa 2 muovikassillista rouvan kenkiä. En tosin tiedä, mitä vit-tua se niillä olisi tehnyt, rouvan jalan koko 39-40 ja Tuksulla 36-38.

      Ja kun rouva kehtasi huomauttaa, että ne kenkäkassit ovat hänen, niin siitähän se riemu repesi. Tuksu oli hyökännyt kiinni rouvan hiuksiin, ja kun siitä oli saatu irti, niin oli käynyt vanhemman baarimikon silmille. Kirjaimellisesti niillä pitkillä ho-rokynsillä kun kävi naamaan kiinni, oli senteistä kyse, ettei mies ole sokea. Naama oli aika hurjan näköinen (valitettavasti en kehdannut kysyä saanko ottaa kuvaa).

      Tuksu oli myös purrut rouvan miestä, nuorempaa baarimikkoa, sekä sitä oikeaa ovimiestä. Rouvan miehellä ja nuoremmalla baarimikolla oli molemmilla komeat hampaanjäljet (Tuksulla on niistä päätellen vielä kaikki hampaat tallella), ja portsaria oli yrittänyt purra takin läpi. Samassa rytäkässä Tuksu oli repinyt kummankin baarimikon paidat.

      Rouvalta Tuksu repi ainakin toisen korviksen korvasta. Ei ollut ihan pelkkää kansalaisluottamusta Johanna nauttinut ja tuskin pelkää viinaakaan, oli ollut aivan sekopäinen. Jollain konstilla sen oli portsari saanut raahattua porttikongiin (uus mies oli kantanut tavaroita). Siitä on otettu se Hymyssäkin ollut video, kun Tuksua härnätään baarista ulos lentämisellä.

      Tapahtumat ovat myös ravintoloitsijan videolla, koska baarissa on nauhoitusjärjestelmä.

      Edit. Ulosheittämisen jälkeen Tuksu oli raivokkaasti pyrkinyt takaisin sisälle ja tehostanut vaatimuksiaan hakkaamalla terassituolilla baarin ikkunaa.”

      • Syntymäsynkkä

        Arvoisa nimimerkki ”Helena Rapakontaka” kertoi lisää (kiitokset!) yksityiskohtia Tuksun Satumaa-keikan vaiheista:

        ”Tuksu sai Satumaan keikan silkalla peräänantamattomuudellaan.

        Silloin Ariel-tukkareissulla (alkupuoliskolla maaliskuuta 2014) hän oli tullut Satumaahan asiakkaana laulamaan karaokea ja tarjoutunut tulemaan keikalle myöhemmin.

        Tällä ensimmäisellä käynnillään Tuksu oli riehunut räkäkännissä, tissit paljaina. Hän oli heittäytynyt keskelle salin lattiaa ja alkanut ”esiintyä” selällään lattialla, jalat kohti kattoa ja ilman housuja. Kuulemma tottuneimmatkin seksiklubien asiakkaat olivat kääntäneet katseensa ja solvanneet Tuksun simpukkaa…

        Tämä ensitapaaminen Ramin (Satumaan baarimikon) kanssa johti siis siihen, että tämä sanoi ”no, tule nyt sitten… keikalle.” Ja kuten tavallista, oli vaatimuksena vaaleanpunaiset ruusut ja koiranruuat back stagelle. Muutamaa päivää ennen h-hetkeä tuli vielä Nordean tilitiedot ja vaatimus ennakon sekä ripsienpidennyksien maksamisesta. Näihin uusiin ehtoihin ei Rami suostunut.

        – Maksamme keikan jälkeen emmekä koskaan mitään ennakkoja, Rami totesi.”

        Osa 1 (3).


      • Syntymäsynkkä
        Syntymäsynkkä kirjoitti:

        Arvoisa nimimerkki ”Helena Rapakontaka” kertoi lisää (kiitokset!) yksityiskohtia Tuksun Satumaa-keikan vaiheista:

        ”Tuksu sai Satumaan keikan silkalla peräänantamattomuudellaan.

        Silloin Ariel-tukkareissulla (alkupuoliskolla maaliskuuta 2014) hän oli tullut Satumaahan asiakkaana laulamaan karaokea ja tarjoutunut tulemaan keikalle myöhemmin.

        Tällä ensimmäisellä käynnillään Tuksu oli riehunut räkäkännissä, tissit paljaina. Hän oli heittäytynyt keskelle salin lattiaa ja alkanut ”esiintyä” selällään lattialla, jalat kohti kattoa ja ilman housuja. Kuulemma tottuneimmatkin seksiklubien asiakkaat olivat kääntäneet katseensa ja solvanneet Tuksun simpukkaa…

        Tämä ensitapaaminen Ramin (Satumaan baarimikon) kanssa johti siis siihen, että tämä sanoi ”no, tule nyt sitten… keikalle.” Ja kuten tavallista, oli vaatimuksena vaaleanpunaiset ruusut ja koiranruuat back stagelle. Muutamaa päivää ennen h-hetkeä tuli vielä Nordean tilitiedot ja vaatimus ennakon sekä ripsienpidennyksien maksamisesta. Näihin uusiin ehtoihin ei Rami suostunut.

        – Maksamme keikan jälkeen emmekä koskaan mitään ennakkoja, Rami totesi.”

        Osa 1 (3).

        Jatkoa, osa 2 (3):

        ”Keikkapäivän (24.4.14) lähentyessä Rami kertoi käyneensä henk.koht. maksamassa satamassa Linda-linen liput Tuksulle sekä varanneensa ja maksaneensa hotellihuoneen hotelli Snellissä.

        Ramille oli yllätys, että esiintyjiä olikin tulossa kaksi. Kun hän meni satamaan vastaan Tuksua, koko tienoo oli tyhjä lukuun ottamatta yhtä ujon näköistä nuorta naista syntentisaattori kainalossa (Emmi).

        Tuksu oli vielä laivassa, jossa hän oli joutunut sanaharkkaan henkilökunnan kanssa. Kun Tuksu vihdoin tuli laiturille, hän oli valmiiksi raivotilassa ja päissään kuin ankka.

        Ravintolan 3. kerroksen konttoritiloissa Tuksu imi ”tupla-shotteja” ja shamppakaljaa pari tuntia ennen esiintymistään, joka sitten menikin, kuten julkisuudessa on jo kuvattu.

        Esiintymisensä jälkeen Tuksu lyöttäytyi yhden ravintolan vakikundin kylkeen ja pariskunta lähti yhdessä jättäen Emmin yksin ravintolaan. Tuksu ei ollut edes kertonut Emmille mitään hotellista, jossa tämä voisi yöpyä.

        Tässä vaiheessa Ramikin oli jo lähtenyt kotiin, mutta hänelle soitettiin ja hän järjesti tuttunsa viemään Emmin yöpaikkaan.

        Seuraavana päivänä Emmi harhaili yksin pitkin Tallinnaa, aina välillä käyden ravintolassa kysymässä Tuksun perään. Lopulta Emmi vietiin laivaan syntsikoineen ja good bye!”

        Osa 2 (3).


      • Syntymäsynkkä
        Syntymäsynkkä kirjoitti:

        Jatkoa, osa 2 (3):

        ”Keikkapäivän (24.4.14) lähentyessä Rami kertoi käyneensä henk.koht. maksamassa satamassa Linda-linen liput Tuksulle sekä varanneensa ja maksaneensa hotellihuoneen hotelli Snellissä.

        Ramille oli yllätys, että esiintyjiä olikin tulossa kaksi. Kun hän meni satamaan vastaan Tuksua, koko tienoo oli tyhjä lukuun ottamatta yhtä ujon näköistä nuorta naista syntentisaattori kainalossa (Emmi).

        Tuksu oli vielä laivassa, jossa hän oli joutunut sanaharkkaan henkilökunnan kanssa. Kun Tuksu vihdoin tuli laiturille, hän oli valmiiksi raivotilassa ja päissään kuin ankka.

        Ravintolan 3. kerroksen konttoritiloissa Tuksu imi ”tupla-shotteja” ja shamppakaljaa pari tuntia ennen esiintymistään, joka sitten menikin, kuten julkisuudessa on jo kuvattu.

        Esiintymisensä jälkeen Tuksu lyöttäytyi yhden ravintolan vakikundin kylkeen ja pariskunta lähti yhdessä jättäen Emmin yksin ravintolaan. Tuksu ei ollut edes kertonut Emmille mitään hotellista, jossa tämä voisi yöpyä.

        Tässä vaiheessa Ramikin oli jo lähtenyt kotiin, mutta hänelle soitettiin ja hän järjesti tuttunsa viemään Emmin yöpaikkaan.

        Seuraavana päivänä Emmi harhaili yksin pitkin Tallinnaa, aina välillä käyden ravintolassa kysymässä Tuksun perään. Lopulta Emmi vietiin laivaan syntsikoineen ja good bye!”

        Osa 2 (3).

        Jatkoa, osa 3 (3):

        ”Tuksu ilmaantui myöhään seuraavan päivän iltana järjettömässä kännissä huutamaan ”varastettujen” tavaroidensa perään. Tosiasiassa hän oli sen miehen kanssa lähtiessään jättänyt pussukkansa ja kassinsa ravintolan konttoriin. Sinne hänet ohjattiin niitä hakemaan.

        Kännin suomalla varmuudella hän pyyhkäisi kassiinsa myös pöydällä olleet kaksi iPhonea ja kolme paria henkilökunnan yksityisiä kenkiä. Rami esti Tuksua viemästä hänelle kuulumattomia esineitä. Silloin Tuksu oli silmittömällä raivolla hyökännyt Ramin kimppuun.

        – Hän alkoi raapia kasvojani, kertoi Rami. – Tuksu tähtäsi suoraan silmiin. Sain kolme syvää, pitkää naarmua kummankin silmän ympärille. Niistä vuosi verta niin, että olin kuin vampyyri…

        Hyökkäyksen seurauksena Ramillä oli vielä yli kaksi viikkoa myöhemmin punertavat arvet silmien ympärillä, ruvet olivat jo irronneet.

        – Tuksu oli niin voimakas, että tarvittiin kolme miestä poistamaan kiroileva, hakkaava, raapiva ja rimpuileva nainen ulos ravintolasta. Varmasti hän oli nauttinut muutakin kuin viinaa. Pirinisteillähän on tuollaiset uskomattomat voimat, Rami arveli.

        Kun Tuksu saatiin ulos kamppeineen, ravintolan ovet lukittiin. Tuksu pyrki takaisin sisälle mm. hakkaamalla lasiovia terassin alumiintuolilla.

        – Kaikki on nauhoilla. Meillä on sisällä kolme kameraa ja ulkopuolella yksi, sanoi Rami.

        Viimein Tuksu sai tarpeekseen riehumisesta, ja seuralainen sai hänet houkuteltua pois.

        Tämän seikkailun jälkeen kadulla tapahtui vielä Hymyn julkaiseman videon hyökkäys ärsyttäjän päälle.

        – Monet varoittivat minua mitenkään sekaantumasta Tuksuun. Nyt tiedän, että olisi pitänyt uskoa, Rami katui. – Tekemällä ilmoituksen tästä ”keikasta” olisin saanut Tuksun ykp:n peruttua, mutta en halunnut enää saada hänestä ikuista riesaa.”

        Osa 3 (3).


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      181
      1693
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      60
      1180
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      55
      947
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      69
      829
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      135
      809
    6. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      40
      775
    7. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      54
      768
    8. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      709
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      684
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      309
      649
    Aihe