häntä kohtaan viidellä emojilla!!
Kuvaile kaivattuasi ja tunteitasi
57
1167
Vastaukset
- Anonyymi
😱🥺🛌🚪🗝️
- Anonyymi
Tämä minun mutta kuka mysteeri on laittanut?
- Anonyymi
🇦🇿🏈🦖👭🇮🇹
- Anonyymi
Et gubbe saanu edelliseen kalluppiin sopivaa 1x2 palautetta - lisää tuubaa ämyreistä ns. viä kun kupoli loistaa illassa??
- Anonyymi
🤏🤞💩😘🥱. Triggeröikö jo? Kutkuttaako? - sivusta, mmmmmmmminä 😗. Kerros ny omas emojis, kun täällä kerran ollaan 😏. P*rskule, kerranhan täsä vaan eletään 😅. Irtiotto arjesta = Itsekontrolli pois (edes hetkeksi).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤏🤞💩😘🥱. Triggeröikö jo? Kutkuttaako? - sivusta, mmmmmmmminä 😗. Kerros ny omas emojis, kun täällä kerran ollaan 😏. P*rskule, kerranhan täsä vaan eletään 😅. Irtiotto arjesta = Itsekontrolli pois (edes hetkeksi).
Esität jotain muuta saadaksesi epävarman olon sille kuka on tuohon ihastunut.En usko että hän tuota 💩on täällä tykitellyt.Se on se toinen puoli ,hallavapää kyrpä joka näitä laittaa nettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esität jotain muuta saadaksesi epävarman olon sille kuka on tuohon ihastunut.En usko että hän tuota 💩on täällä tykitellyt.Se on se toinen puoli ,hallavapää kyrpä joka näitä laittaa nettiin.
No se gubbehan on latvasta laho. Näkeehän sen näistä äijän touhuista, aloituksista ja multinikeistä jo lapsikin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli ihan vaan huumoria ja ystävällismielistä vattuilua gubbeksiluulijaa kohtaan sivustakatsojana. Nothing too serious. Aloittajasta en osaa sanoa mitään että mitkä hänen agendansa mahtavat olla.
- Anonyymi
🫂♥️🕊️💌🌌
- Anonyymi
🙄🧐😲😷😂
- Anonyymi
Osui ja upposi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osui ja upposi.
Miks hengityssuoja?
- Anonyymi
🖕🖕🖕🖕🖕
- Anonyymi
😞😞😞😞
- Anonyymi
Tämä sarja selvästi puhuttelee joitain.
- Anonyymi
☺️☹️😬🙄😏
- Anonyymi
💅🫦🧑🦰🤗😘
- Anonyymi
🌚📳🤔😎🫡
- Anonyymi
💓🙇💓🎱🎼💔
- Anonyymi
Oli muuten tummatukkainen emoji kun kännykältä laitoin. Muuttui tietsikalla vaaleaksi
- Anonyymi
🙄🥱🙄🥱🙄
- Anonyymi
🤒🥶🗣️📯💻
- Anonyymi
Lisään,jäi ne tunteet pois joten laitan vielä kerta kiellon päälle emojin❤️
- Anonyymi
🤨😬😢😲🥰
Minulla on niin paljon tunteita että viisi ei riitä alkuunkaan.
🦵👠🦶🫦👄🌹👂👙( ͜ₒ ㅅ ͜ ₒ) 👣👅 (ㅅ) 🛌- Anonyymi
😻😽😊🥰🥰
Tiesittekö, että on mm. 'raskaana oleva mies' -emoji?
https://appleinsider.com/articles/22/01/29/how-we-ended-up-with-the-pregnant-man-emoji- Anonyymi
Ei pian kuuskymppisen guben pakarat niin laadukkaita oo. Yöks.
- Anonyymi
On myös 'parrallinen nainen' https://duckduckgo.com/?q=emoji+bearded+woman
Jos genderikakkaa voi jonnekin ulostaa, niin siinne sitä ulostetaan.
- Anonyymi
😘💕💕💕🥰
- Anonyymi
🗽👩🦲🤓🍻🎶
😔💔 - Anonyymi
🐝😊🤐🫥😞
- Anonyymi
Mitä mehiläinen kuvaa 😦😦
- Anonyymi
Kokeile vaan lähestyä mua. Mä en pure 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokeile vaan lähestyä mua. Mä en pure 😉
Määpä puren. Mutta en voi lähestyä, kun en edes tiedä miten. Joten se on vähän niinkuin sun homma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Määpä puren. Mutta en voi lähestyä, kun en edes tiedä miten. Joten se on vähän niinkuin sun homma.
No, jos et ole vieläkään keksinyt mitään, en edes tiedä, mitä sanoa sulle 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, jos et ole vieläkään keksinyt mitään, en edes tiedä, mitä sanoa sulle 🤔
Ainoa keino mulle lähestyä häntä on hänen työnsä kautta, ja se on ehdoton ei. Joten pallo on hänellä, ts. tuskin edes kentällä kun hän ei tiedä koko pallosta mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoa keino mulle lähestyä häntä on hänen työnsä kautta, ja se on ehdoton ei. Joten pallo on hänellä, ts. tuskin edes kentällä kun hän ei tiedä koko pallosta mitään.
Hah. Entä suomalainen small talk kaikesta ja ei mistään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah. Entä suomalainen small talk kaikesta ja ei mistään?
Se edellyttäisi näkemistä (ja sitä, etten jäätyisi tuppisuuksi jos vielä nähdään 😁). En tiedä tulenko enää tapaamaan häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se edellyttäisi näkemistä (ja sitä, etten jäätyisi tuppisuuksi jos vielä nähdään 😁). En tiedä tulenko enää tapaamaan häntä.
Nii katso silmiini ja liekit sulattavat jään 🔥
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii katso silmiini ja liekit sulattavat jään 🔥
Mjaha. Minkä väristen silmien pitäisi katsoa minkä värisiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjaha. Minkä väristen silmien pitäisi katsoa minkä värisiin?
Mulla on siniset 😊
Sulla näyttää olevan vihreät/harmat silmät 🤔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on siniset 😊
Sulla näyttää olevan vihreät/harmat silmät 🤔Varmaan juu jollain on tuollaiset silmät, mulla ei.
- Anonyymi
👨👩🐕🧗❤️
JL - Anonyymi
😎😳🚘🚲😍
- Anonyymi
Ai että 😘
- Anonyymi
👩🚴♀️?
- Anonyymi
Punainen auto todellisuudessakin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Punainen auto todellisuudessakin?
Ei ole punainen. Musta ainakin on ollut hänellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👩🚴♀️?
Kyllä. Mutta kyllä hänkin joskus pyöräilee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole punainen. Musta ainakin on ollut hänellä.
Merkki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Merkki?
Bemmi.
- Anonyymi
Ihana hyväpeppuinen, tuttu nainen, näimme sen sillan luona monesti. Hän oli aina tulossa meille yhteisestä paikasta, minä menossa sinne. Olisipa sylissäni nyt...!
- AnonyymiUUSI
🧜♂️🏊♂️🏟💧🧹
- AnonyymiUUSI
⠀
⠀⠀ ⠀⠀ ⠀⠀ ⠀⠀ ⠀⠀ ⠀⠀ ⠀⠀:¨ ·.· ¨:
⠀⠀ ⠀⠀ ⠀⠀ ⠀⠀ ⠀⠀ ⠀⠀ ⠀⠀ `· . 𐙚 - AnonyymiUUSI
∧,,,∧
( ̳• · • ̳)
/ づ❤️ I love you❤️Marlboro-mies❤️
🚬👩🏻🦳💋 - AnonyymiUUSI
😤🍺😡🍺💤
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt741862Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1131722Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942521295Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2401267Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1851236Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451117- 2121064
Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös293942Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm221920- 56807