Vai tuleeko koskaan? :(
Miehelle
Milloin meistä tulee pari?
57
1378
Vastaukset
- Anonyymi
Minä olisin heti valmis tai siis ollut jo pidempään.
- Anonyymi
Meillä on käsittääkseni pahoja esteitä. Minun vointinikin on kyllä sellainen, etten olisi tällä hetkellä hyvä kumppani.
- Anonyymi
Mitä hänen pitäisi tehdä, että teistä tulisi pari?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hänen pitäisi tehdä, että teistä tulisi pari?
Molempien täytyisi tehdä, mutta hän voisi selvemmin kertoa, että haluaa olla minun kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä on käsittääkseni pahoja esteitä. Minun vointinikin on kyllä sellainen, etten olisi tällä hetkellä hyvä kumppani.
Ehkä palasten loksahtaminen kohdilleen hänen kanssaan voisi vaikuttaa vointiisi myönteisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä, että minun hänellä olisi mitään esteitä ja ihan hyvävointiselta hän on vaikuttanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä palasten loksahtaminen kohdilleen hänen kanssaan voisi vaikuttaa vointiisi myönteisesti.
Varmasti vaikuttaisi paljonkin, mutta en voi kovin hyvin niin kauan kun tietyt asiat ovat pielessä elämässäni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta, tämä hyvin mahdollista, jos ollaan yhteensopivia? Sitä on ennalta vaikea arvioida? Erehtymisen vaara aina olemassa? Epåileväiseksi tullut vanhemmiten 😢
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmasti vaikuttaisi paljonkin, mutta en voi kovin hyvin niin kauan kun tietyt asiat ovat pielessä elämässäni.
Jos ne ovat leikkauksesta johtuvia vaivoja niin nehän menee ohi. Eikö olisi helpompaa laittaa viesti vai eikö ole numeroa? Aikuisten pitäisi osata puhua enkä minäkään aina osaa. Vaikka sitä voi olla vaikea uskoa.
M - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ne ovat leikkauksesta johtuvia vaivoja niin nehän menee ohi. Eikö olisi helpompaa laittaa viesti vai eikö ole numeroa? Aikuisten pitäisi osata puhua enkä minäkään aina osaa. Vaikka sitä voi olla vaikea uskoa.
MOhi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä, että minun hänellä olisi mitään esteitä ja ihan hyvävointiselta hän on vaikuttanut.
Ai sinunko hän on, mutta mutta teet ilkeitä asioita toisen selän takana!
- AnonyymiUUSI
Minä olisin heti valmis, niinkuin Turpeinen sotaan.
- Anonyymi
Katellaan ihan rauhassa. Ehkä muutaman vuoden päästä.
- Anonyymi
Miksi pitää katsella rauhadsa?
- Anonyymi
Kuinka monta naista ajattelit testata parin vuoden aikana?
Ei toi mies ole tosissaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka monta naista ajattelit testata parin vuoden aikana?
Ei toi mies ole tosissaanMulla on kiireitä ja mikäs hoppu tässä nyt on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on kiireitä ja mikäs hoppu tässä nyt on?
Haudassa sitten 🪦
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haudassa sitten 🪦
Juu samaan arkkuun kattellaan siä sitte silmiin.
- Anonyymi
Meistä tulee pari. En vielä tiedä miten
- Anonyymi
💕💕
- Anonyymi
Noin minäkin ajattelen omalla kohdallani. Ei ole muita vaihtoehtoja, joku tie lopulta siihen vie. Se tie pitäisi vain löytää.
nainen sivusta - Anonyymi
Minä vuonna tämä tapahtuu?
- Anonyymi
Jos otat yhteyttä niin vaikka heti.
- Anonyymi
Jos Sydämet lyö samaan tahtiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos Sydämet lyö samaan tahtiin
Miten sen selville mä saisin, sydän rauhaton mun lyö nyt epätahtiin.
- Anonyymi
Tuskin koskaan jos sun pitää tuota häneltä täällä kysyä
https://youtube.com/shorts/EZffPuSUSbU?si=34ZHFrbWv_VcyHl1
Eikö rohkeutesi riitä kohdata häntä oikeassa elämässä ja kuvittelet täällä hänen kanssaan kommunikoivasi täällä kukaan riittävän tunnistettavasti kirjoita ettäkö voisit olla aivan varma kenenkä kanssa kirjoittelet- Anonyymi
Sun litania on kyl palstatodellisuutta elävä miespuolinen aloittaja nii kulunutta kamaa🥱
- Anonyymi
Jos on rakastunut ja kokee että häntä voisi rakastaa elämän loppuun asti, niin silloin ei muuta halua kuin olla sen ihmisen kanssa. Meistä tulee pari.
- Anonyymi
Ulkopuolisia on häiritsemässä.
- Anonyymi
Taitaa olla liian aikaista minun puhua rakkaudesta, mutta olen valmis odottamaan. Tunteet ovat hyvin voimakkaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulkopuolisia on häiritsemässä.
Niin kyllä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kyllä on.
Päästäänkö me niistä eroon? 😕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kyllä on.
Toi gubbe se häiritsee toisten elämää, itseään tyrkyttää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päästäänkö me niistä eroon? 😕
Teistä sitä pitäis eroon päästä!
- Anonyymi
No eräs täällä ihan rakastuneesti sinusta puhuu.... varmaan aika pian ;)<3
- Anonyymi
Kuka puhuu ja kenestä?
- AnonyymiUUSI
Olen valmis. Sanot vain milloin....
- Anonyymi
Mulla ei riitä uskoa että se nainen välittäisi minusta ja haluaisi minut omaksi. Loppujenlopuksi niin taitaa olla kaikilla jotka ei kerro. Mieheltä.
- Anonyymi
Kerro mitä?
- Anonyymi
Oke
Meistä tulee pari
On niin kauan haettu sitä oikeaa rytmiä - Anonyymi
Miksi et itse kerro tunteistasi, jos niitä on. - naiselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro mitä?
Kerro että tykkäävät.
- Anonyymi
Voi että jos olet hän niin jos ei meistä tule paria niin toivottavasti ehkä jonkun toisen kanssa sitten. m-n
https://youtu.be/tDuZB1dcA3Y?feature=shared
https://youtu.be/j3t6Agyt0Hk?feature=shared- Anonyymi
Hetkinen
Saku Tuominen
- Anonyymi
Luulen että pian...
- Anonyymi
Toivottavasti! 💕 Kuka olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
J naikkonen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiusaaja gubbe!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
J naikkonen
Aloitus oli miehelle…
- Anonyymi
Huoh
- Anonyymi
Taasko tulot näkemään teatraalisesti vaivaa emojimiehen aloituksesta?😉
- Anonyymi
Mietin että kun ei minusta pidä kukaan, niin miksi sinä pitäisit minusta nainen? Et miksikään. Niin se on.
- Anonyymi
Hänestä pitää varmasti moni 😍
- Anonyymi
mä en jaksa enää elää 😭 ahdistaa, hyppään ihan just parvekkeelta 😣 pelkään olla yksin, en voi elää ilman sinua rakas ystävä 😔 elämänilo hävinnyt 😪 vain sinä olet elämäni valo, viimeinen ja ainoa toivo elämässä 😌 mul on oikeesti tunteita sua kohtaan, ikävää ja kaipausta tunnen 🥰 oot oikeesti aivan todella todella tärkeä ja rakas ystävä 🤍 tulisit rakas ystävä halikaveriksi 🤗 tääl on niin kylmä 🥶 haluisin olla sun ystävä rakas muruseni 💝 ja anteeksi et mä ikävöin, oon todella pahoillani 🙏 mä oikeesti rakastan sua yli kaiken 💖 haluun antaa koko lyhyen elämäni sulle rakas ystävä 💕 oot tärkein ja rakkain ihminen maailmassa ketä tunnen ✨ ja sä voit koska van laittaa viestii, tulla halimaan 😇 oon olemassa vain sua varten rakas ystävä, tiiäthän sen
Antti Elme Makkonen 24v. Helsinki 🥀🎗️✨- Anonyymi
Älä tee mitään itselleI.
18.11 jos haluat nähdä tai no realistisemmin ehkä joskus joulukuun tienoilla jos ollaan yhteydessä millään tavoil ja nähään usein, kuten sanoit "ei parisuhteisiin vaa mennä" , vaik oishan se joskus helpompaa niin ehk. Ihana olet <3 (Tää on vaa Veeralle, sille oikealle)
- AnonyymiUUSI
Ehkä kenties jos osaat oikean oven taakse oikeaan aikaan ja osaat ovikelloa soittaa tai koputtaa tarpeeksi kovaa
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt741862Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1131722Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942521295Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2401267Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1851236Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451117- 2121064
Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös293942Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm221920- 56807