tokmanni imatra

kiinnostunut

törmättiin tokmannin kassalla...kortti maksu ongelmia..:-) jäit mieleen...löydänkö tätä kautta...??? :-)

22

780

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnnostunut

      Joo, mie oon nyt tässä. Mitä siul ol asiaa

      • kiinnostunut

        noh...en usko että olet...mutta jos olet niin mitä juteltiin??? meinasin pyytää kahville...;-)


    • se kassa

      Jos löytyy ok-talo ja bemari, niin saattaisin olla kiinnostunut. Plussaa myös jos olet storalla töissä.

    • hetero tero

      sie luulet, että miekii olisin homppeli?

      mee jonekin setan tansseihin, siellä on kaltaisias.

    • täh

      mitä ostin?

      • kiinnostunut

        en edelleenkään usko että olet oikea henkilö mutta....en niin tarkkaan kattonut mut jotain vaatteita kait...


    • Veijo kassalta

      Huomasin sinun katseesi ja kiinnostuksen, jäin kaipaamaan sinua.

    • rektaalilaajennus

      Haluisin suorittaa sulle rektaalilaajennuksen.

    • täh

      olitko yksin?

      • kiinnostunut

        juu olin...ja niin oli myös henkilö jota etsin...


    • täh

      menee mielenkiintoiseksi.

      • kiinnostunut

        kui???


      • sleepy sleepers
        kiinnostunut kirjoitti:

        kui???

        Kuka mitä häh


      • kiinnostunut

        mikäs täs niin mielenkiintoiseksi menee...???


    • täh

      enpä kiinnittänyt huomiota kassan luona olleisiin ihmisiin.

      • kiinnostunut

        noh...jos olisit se oikea henkilö jota etin niin katsoit suoraan silmiin ja vähän puhuttiin...ja tosiaan jos olisit oikea henkilö niin tietäisit myös mitä puhuttiin...? ja mitä ostin...


      • Sinäkä se oot???
        kiinnostunut kirjoitti:

        noh...jos olisit se oikea henkilö jota etin niin katsoit suoraan silmiin ja vähän puhuttiin...ja tosiaan jos olisit oikea henkilö niin tietäisit myös mitä puhuttiin...? ja mitä ostin...

        No koo. Ostit tiskirättejä ja -hanskoja, fairyä, pet shop boys- cd:n,pinkit trikoot, kasvorasvan, Gloria-lehden, hiusväriä, esiliinan ja sisustustyynyjä. Juttelimme siitä kuinka poikaystäviin ei sitten voi ollenkaan luottaa sekä peppukarvojen vahauksesta.


      • kiinnostunut
        Sinäkä se oot??? kirjoitti:

        No koo. Ostit tiskirättejä ja -hanskoja, fairyä, pet shop boys- cd:n,pinkit trikoot, kasvorasvan, Gloria-lehden, hiusväriä, esiliinan ja sisustustyynyjä. Juttelimme siitä kuinka poikaystäviin ei sitten voi ollenkaan luottaa sekä peppukarvojen vahauksesta.

        no ei....ei todellakaan...


      • täh
        kiinnostunut kirjoitti:

        no ei....ei todellakaan...

        Ostit myös perhepakkauksen karheapintaisia kondomeja, joita piilottelit selkäsi takana luullen, että en huomaa...


      • kiinnostunut
        täh kirjoitti:

        Ostit myös perhepakkauksen karheapintaisia kondomeja, joita piilottelit selkäsi takana luullen, että en huomaa...

        HAHHAH! sainpahan päivän naurut...;-) ikävä kyllä en ole niin pentu et hävettäs ostaa kortsuja...jos ja kun ostan niin ihan reippaana miehenä ne laitan häpeilemättä tiskille...


    • Asiasttietone

      Mie tiiän tään tapauksen ;-)) Tän pimun oma äijä järkkäs tän kyselyn, kun se haluu vaan tietää siitä vitun akastaan jotain enemmän.. Ketä se kanttura vois oikeesti kiinnostaa?? Mie vaan ihmettelen..

    • Ai, se onkin mustis

      stalkkeri vai?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      256
      2332
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      2075
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      98
      1780
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1619
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1191
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1190
    7. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      64
      1029
    8. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      60
      1026
    9. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      114
      1024
    10. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      33
      1023
    Aihe