Uimahallien aukioloajat

Kiitos äänekoski

Jo on järkevät aukioloajat. Äänekoskella kiinni ma ja su ja suolahdessa la ja su. Kiitos, meidän perhe käy jatkossa sunnuntaisin laukaassa uimassa.

7

452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alko myös

      Kaksi uimahallia niin tulos sen mukainen. Suolahti kiinni heti!

      • Kitikitikitinää

        Aina tämä sama virsi. Jos kunta haluaa taata edes muutamat eurot hallien kassaan, muuttaa aukioloaikoja. Äänekoski kiinni ma-ti ja suolahti viikonloppuisin.
        Näillä ajoilla saa kohta sulkea molemmat hallit.


      • Uimahalleja muuallakin
        Kitikitikitinää kirjoitti:

        Aina tämä sama virsi. Jos kunta haluaa taata edes muutamat eurot hallien kassaan, muuttaa aukioloaikoja. Äänekoski kiinni ma-ti ja suolahti viikonloppuisin.
        Näillä ajoilla saa kohta sulkea molemmat hallit.

        Aikovat TAAS nostaa uimalippujen hintaa eurolla, milloin tulee raja vastaan että lipputulot alkavat laskea kun kävijät vähenevät liian korkeiden hintojen takia.


      • pulipuli1
        Uimahalleja muuallakin kirjoitti:

        Aikovat TAAS nostaa uimalippujen hintaa eurolla, milloin tulee raja vastaan että lipputulot alkavat laskea kun kävijät vähenevät liian korkeiden hintojen takia.

        Äänekosken uimahalli sekä Suolahden uimahalli ovat hinnan korottamisenkin jälkeen edelleen yksiä Keski-Suomen edullisimpia uimahalleja palveluihin nähden. Monessa ympäryskunnassa tilanne on aivan eri hintojen suhteen. Olkaa nyt edes tyytyväisiä, että täällä pääsee uimaan... Ainiin, aina pitää valittaa jostain.


      • Halvalla hyvää?
        pulipuli1 kirjoitti:

        Äänekosken uimahalli sekä Suolahden uimahalli ovat hinnan korottamisenkin jälkeen edelleen yksiä Keski-Suomen edullisimpia uimahalleja palveluihin nähden. Monessa ympäryskunnassa tilanne on aivan eri hintojen suhteen. Olkaa nyt edes tyytyväisiä, että täällä pääsee uimaan... Ainiin, aina pitää valittaa jostain.

        Niinpä, mitäs se hintojen nousu meille kuuluu, köyhiähän se koettelee...


      • Snorkkeli ja räpylä
        Halvalla hyvää? kirjoitti:

        Niinpä, mitäs se hintojen nousu meille kuuluu, köyhiähän se koettelee...

        En ole mikään kroisos, mutta olen samaa mieltä tuosta hinnasta. Edullista on tällä kylällä uiminen. Mutta aukioloajat on nyt huonot.


      • Joopasun
        Snorkkeli ja räpylä kirjoitti:

        En ole mikään kroisos, mutta olen samaa mieltä tuosta hinnasta. Edullista on tällä kylällä uiminen. Mutta aukioloajat on nyt huonot.

        Törmäsin vanhaan ketjuun mutta edelleen on edulliset hinnat. Itse tulee lasten kanssa käytyä jyväskylästä asti. Remontin jälkeen lapsille paras uimahalli keski-suomessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1772
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1449
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1224
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      72
      901
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      233
      872
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      855
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      795
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe