Huumepsykoosi

avuton

Olen parikymppinen nainen, ja pelkään pahoin sairastavani ensioireita psykoosista... Olen joskus vuosia sitten kokeillut kannabista ensimmäisen kerran, ja polttanut sitä muutaman vuoden todella satunnaisesti 1-5 kertaa vuodessa. Tänä keväänä tapasin miehen, kenen kanssa aloin seurustelemaan. Hän käytti kannabista päivittäin, ja aloin käyttämään myös. Sain jo hyvin nopeasti käytön tihennyttyä harhaluuloja; julkisilla paikoilla ihmisillä oli salajuonia, ohikulkeva ihminen kaivoi laukustaan asetta ampuakseen minut, pitkän matkaa seurannut mies oli aikeissa tappaa minut, kerran luulin että miesystäväni kaverinsa kanssa oli aikeissa tappaa minut. Tunsin oloni usein todella masentuneeksi. En tiedostanut asioiden johtuvan polttelusta.

Erosin miehestä kesällä, ja jatkoin satunnaista polttelua 1-4krt kuukaudessa. Harha-aistimukset vieraista ihmisistä saattoivat lieventyä jonkun verran, mutta eivät poistuneet täysin. Muutin syys-lokakuussa omaan kotiin (eroni jälkeen asuin äitini luona). Ja jo ensimmäisestä yöstäni siellä lähtien, olen kuullut kummallisia ääniä, todella ahdistavia, ja aistinut jonkin sortin läsnäoloa.

Lokakuussa kokeilin yhdissä reiveissä "keskittymispillereitä", eli jotakin amfetamiinipohjaisia ad/hd-lääkkeitä. Tästä se ilo sitten lähtikin.. Tunsin öisin jonkin olennon/olemassaolon katselevan minua tungettelevan kiinnostuneesti. Tämä oli todella ahdistavaa, ja jokailtainen nukkumaanmeno oli todella painostavaa. Pystyin kuitenkin suoriutumaan tästä pitäen aina radiota öisin päällä, mikä sai huomioni hetkittäin pois näistä ajatuksista.

Nyt joulukuun alussa kokeilin ekstaasia, ja muutama päivä sen jälkeen koin kotonani todella pelottavia asioita. Tunsin jonkin "hengen" koko ajan tarkkailevan minua kotonani, valmiina tulemaan lähelle. Se oli äärettömän kiinnostunut minusta. Kun olin illalla menossa nukkumaan, kuulin kun imurin varsi kaatui olohuoneessa. Saatoin vielä ajatella että ehkä joo, laitoin sen todella huonosti pystyyn.. Seuraavaksi tunsin jonkin istuvan tai ylipäätänsä tulevan sängylleni, ja tunsin puristavaa painetta nilkoissani, eli niin kuin jokin olisi alkanut tarttumaan niihin. Säikähdin tajuttomasti ja huidoin ilmaa, otin kännykkäni ja aloin sitä näppäilemään, ja tilanne meni hiljalleen ohi.

Tämän jälkeen en ole uskaltanut nukkua yksin kotona. Tunnen jonkin voiman siellä haluavan pitää minua tiukasti siellä ja haluavan omistaa minut, negatiivisessa mielessä. Ajattelin että kaikki kokemani on totta ja ilmiselvästi siellä on jokin mikä haluaa minusta jotakin. Ihmiset keille olen yrittänyt puhua tästä pitävät minua hulluna, tai uskovat tähän "henkeen" ja sen tekemisiin, ja neuvovat kaikenlaisiin poppamiestemppuihin. En enää tiedä mikä on todellista ja mikä ei.

Lisäksi säikyn jatkuvasti ihan kaikkea; joku koputtaa minua selkään, sanoo äkillisesti jotain, tunnen tuulahduksen niskassani, jokin koskettaa minua, siis ihan mitä tahansa! Tämä tuntuu vain voimistuvan entisestään.

Kysymykseni onkin, meneekö tämä itsestään ohi? Lopetin kaikki nuo huumejutut heti, kun mielessä kävi että se tosiaankin johtuu niistä. En haluaisi soittaa lääkäriin, en halua mitään lääkitystä.

41

6137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joy is coming

      Kokemukset menee varmaan ajan kanssa ohi kun pysyt eros aineista. Jotkut tosin on sairastuneet psyykkisesti käytön seurausena. Aivojen toimintaan se vaikuttaa ikävällä tavalla. On kuitenkin ihan mahdollista että kokemasi "hengen painostukset" ovat myös todellisia kokemuksia eikä vain harhoja. Onhan täsä maailmassa henkivaltojen todellisuus. itse uskon että paha eli saatana ja sen pimeyden henkivallat ja sitte hyvä-Jumala ja sen ylivoimaisesti suuremmat hyvät enkelit. On myös mielenkiintoista että kun on kokenut henkivaltojen hyökkäyksiä niin ne lähtee kun Jeesusta pyytää avuksi. Eli tietävät että Jeesus on voittanut ne ristillä ja niillä ei ole mitään valtaa ihmiseen joka on uskossa Jeesukseen ja hänen verensä puhdistama synnistä ja tuomiosta. Alkoholi ja huumeet avaa helposti myös laillista maaperää saatanan orjuuttaa ihmistä ja se sitoo pelon kautta. jeesus antaa rauhan ja sellaisen ilon, rakkauden ja mielekkyyden elämään mitä ei mikään huume ja valheelliset kemialla tuotetut kokemukset voi korvata. Todella mielekkään elämän saa Häneltä. Jos olisin itse tiennyt aiemmin en olisi vuosia pippaloissa tuhlannut. ihana olla uskossa ja kokea todellisia tunteita ja kohdata elämä selvinpäin ja kokea siunausta elämässä. siunausta ja kaikkea hyvää sullekin. Etsi Jeesusta ja hän vastaa. Lue uutta testamenttia niin tiedät mitä sulle on varattu . Jumalan lupaukset TOIMII. pyydä uskovia rukoileen sun kanssa.

    • M,~22v,äö>ok

      "Tjoo, luulisin että eroon noista tuntemuksista pääset helpoimmin hankkimalla sellaista lääkettä itsellesi kun Diapam. Ja/tai jos nukahtaminen ei meinaa sujua niin jotain unta helpottavaa, vaikka melatoniinia(ei ole vaarallista) tai sitten ihan "oikeaa" unilääkettä esimerkiksi tenox. Lopeta noiden asioiden kanssa häärääminen ja keskity ennemmin vaikka telkkarin katteluun, kun että funtsit kokoajan oletko tulossa "hulluksi". Psykoosi on ohi menevä olotila, jos sellaisen olet jostain itsellesi jotenkin saanut. En suosittele menemään "lääkärille" näistä asioista puhumaan, he luultavasti tekevät lähetteen johonkin ja sielä sitten yrittävät tehdä jonkinlaisen diagnoosin, he jonka pohjalta jatkosi määräytyy. Lääkärit eivät saa/voi/eivät lähetä sairaaksi luulemaansa ihmistä yleensä takaisin kotiin ja sano, että tuleppas uudemman kerran käymään, jos oireet jatkuu... Jos kannabista käytät, polta indica painotteisia lajikkeita, jotka siis väsyttävät enemmän kuin aktivoivat. Ei sativaa, koska ilmeisesti sen jälkeen sinulle on tullut tuollainen aivomyrsky. Ekstaasi/MDMA:sta pysy erossa. Jos edes ehtaa ekstaasia olet käsiisi saanut. Tekstisi perusteella sinulla on joitain harhaluuloja esim: "Tunsin jonkin "hengen" koko ajan tarkkailevan minua kotonani, valmiina tulemaan lähelle. Se oli äärettömän kiinnostunut minusta." ...Keksi jotain mielekästä tekemistä, jätä tuo asia jota olet kokenut kokemukseksi. Terveellisin vaihtoehto on, että lähdet hienolla ilmalla johonkin uuteen paikkaan lenkille pois ihmisten ilmoilta reppu selässä, sinne reppuun ainakin ruokaa, mehua/limsaa, karkkia ja esimerkiksi 5kappaletta(tarpeeksi) indica-jointteja. Varmuuden vuoksi ota vaikka pari siideriä mukaan, joista toisen juot ennenkuin poltat ja toista sitten kannat kädessäsi samalla kun tallailet eteenpäin, täten jos joku näkee sinut pilvessä, minimoit riskit että hän tajuaa sitä. Jos kannabis on aiheuttanut/aiheuttaa sinulle pahaa tai sellaista oloa, jota et halua kun sen välittömässä vaikutuksen alaisuudessa olet, älä toistaiseksi käytä sitä. Luonnollisestikin varmasti sinulle selvä asia. Hyvää Joulun aikaa, ja toivottavasti pahimmat kuumotukset ovat takana päin. pikku vinkkinä, jos poltettavaa teet/hankit, CBD-painotteiset lajikkeet ovat anti-psykoottisia... Valitse sellainen. Hasis saattaa myös olla oikea valinta akuuttiin puutostilaan, kunhan et "lukitse" vastausta siihen. Suomessa ei tietääkseni vielä tehdä levitykseen hasista, joten suosi suomalaista... Oot ihan ok tekstisi perusteella, että en näkisi syytä että jotain peruuttamatonta olisi tapahtunut. Serotoniini tasosi saattavat btw. olla alhaalla, kun mainitsit että ekstaasia syötyäsi joitain oireita tuli. "
      Tämä teksti on siis mielikuvituksen tuotetta, fiktiivistä, eikä sitä suositella kenenkään luettavaksi, eikä siinä painosteta tai ohjeisteta ketään mitään tekemään, luultavasti jopa valhetta.. Peace. http://www.youtube.com/watch?v=Oo4OnQpwjkc Sua rakastetaan.

    • Hoituri 2

      Kysymyksesi oli..."Meneekö tämä itsestään ohi"?

      Uskoisin, että menee, mutta se edellyttää ehdottomasti, että et enää missään tilanteessa pössyttele ja mieluimmin et koske muihinkaan huumeisiin.

      Aikaa voi mennä täydelliseen parantumiseen useampikin vuosi, mutta todennäköisesti pääset pälkähästä, jos pidät irtiottosi täydellisenä, etkä niinsanotusti retkahda uudestaan.

    • KTTKT

      Henki on todellinen, elävä. Se tarkkailee sinua koko ajan, ja on tarkkaillut koko elämäsi.

      • KTTKT

        Aloittajalle lisäisin, että tekstissäsi mikään ei kerro psykoosista, ei edes alkavasta, koska tekstisi on tiedostavaa ja analyyttistä, eikä siis missään tapauksessa psykoottista. Psykoottinen ihminen ei vastaavaan kykene, eikä edes analysoimaan omaa psykoosiin vaipumistaan. Se kuuluu sairaudenkuvaan. Psykoosia sinulla ei ole, eikä varmaan edes tulekaan, mutta mielestäni sinun kannattaa käydä kuitenkin juttelemassa mielenterveysalan ammattilaisten kanssa siitä mikä sinua vaivaa, jos tunnet että jonkinlainen henkimaailma on lähelläsi.


      • Pysoosissa_vai_ei
        KTTKT kirjoitti:

        Aloittajalle lisäisin, että tekstissäsi mikään ei kerro psykoosista, ei edes alkavasta, koska tekstisi on tiedostavaa ja analyyttistä, eikä siis missään tapauksessa psykoottista. Psykoottinen ihminen ei vastaavaan kykene, eikä edes analysoimaan omaa psykoosiin vaipumistaan. Se kuuluu sairaudenkuvaan. Psykoosia sinulla ei ole, eikä varmaan edes tulekaan, mutta mielestäni sinun kannattaa käydä kuitenkin juttelemassa mielenterveysalan ammattilaisten kanssa siitä mikä sinua vaivaa, jos tunnet että jonkinlainen henkimaailma on lähelläsi.

        Mitä tarkoitetaan psykoosilla?
        Mikä on psykoottista?


      • psykoosiin_vaipuminen
        KTTKT kirjoitti:

        Aloittajalle lisäisin, että tekstissäsi mikään ei kerro psykoosista, ei edes alkavasta, koska tekstisi on tiedostavaa ja analyyttistä, eikä siis missään tapauksessa psykoottista. Psykoottinen ihminen ei vastaavaan kykene, eikä edes analysoimaan omaa psykoosiin vaipumistaan. Se kuuluu sairaudenkuvaan. Psykoosia sinulla ei ole, eikä varmaan edes tulekaan, mutta mielestäni sinun kannattaa käydä kuitenkin juttelemassa mielenterveysalan ammattilaisten kanssa siitä mikä sinua vaivaa, jos tunnet että jonkinlainen henkimaailma on lähelläsi.

        "eikä edes analysoimaan omaa psykoosiin vaipumistaan."
        Psykoosiin vaipuminen?
        Psykoosin kehittyminen?
        Miten tuo prosessi etenee?
        Voiko psykoosi iskeä päälle silmänräpäyksessä kohtauksen omaisesti? Vai vaatiiko tila aikaa kehittyäkseen? Kauanko?
        Ensioireet? Pystyykö ensioireet jälkikäteen tunnistamaan alkavaksi psykoosiksi?
        Pystyykö ensipsykoosin jälkeen ennakoimaan madollisen uuden psykoosin tulon?


    • Poy is coming

      Se viellä pahenee, ennen kun loppuu. On toinenkin vaihtoehto.. Usko tai älä, psyyke voi turtua.

    • Ksksjjs

      Niin tuli mielee että et sä psykoosissa ole et pystyis noin tarkkaa puhumaa sun tuntemuksista, etkä olisi täällä kirjottelemassa niistä. Olisit pyörälenkillä puoli neljän aikaa aamulla.

      • Jorma Peter

        Olen samaa mieltä.


      • Poroffa

        Aloittaja kuvittelee olevansa psykoosipotilas tajuamatta, että ei voi sellainen olla, koska kykenee noinkin normaalilta näyttävää ja omaa tilaansa pohtivaa tekstiä kuitenkin tuottamaan. Psykoosissa oleva ei sellaiseen pystyisi, koska ei edes tajuaisi olevansa millään tavalla sairas, mutta teksti olisi sitten kuitenkin sairauden mukaista.


      • Yli_psykoosista
        Poroffa kirjoitti:

        Aloittaja kuvittelee olevansa psykoosipotilas tajuamatta, että ei voi sellainen olla, koska kykenee noinkin normaalilta näyttävää ja omaa tilaansa pohtivaa tekstiä kuitenkin tuottamaan. Psykoosissa oleva ei sellaiseen pystyisi, koska ei edes tajuaisi olevansa millään tavalla sairas, mutta teksti olisi sitten kuitenkin sairauden mukaista.

        Jos ei edes tiedä, mitä psykoosissa ololla tarkoitetaan, niin miten voi tajuta päässeensä psykoosista?
        Koska psykoosi on ohi?


    • avuton

      Ap tässä.
      Joo en aio kyllä käyttää mitään aineita, ainakaan niin pitkään kunnes tästä päästään yli. En psykoosia ensisijaisesti ajatellutkaan, juuri siksi kun pystyn järkevästi ajoittain kuitenkin ajattelemaan. Ehkä nämä ovat vain "tavallisia vainoharhoja" liiasta ja liian vahvojen huumeiden käytöstä. Toivon tosiaankin että nämä menee ohi.. En ole koko viikkoon uskaltanut yksin mennä kotiini, punkkaan äitini ja isovanhempieni luona.

      • Jusiha

        Hyvä homma. Äidin ja isovanhempien luota on myös turvallista kirjoittaa nettiinkin.


    • Huoletonni

      Jutusta tulee mieleen nimimerkki "huolestunut äiti" ja hänen keksimänsä, ihan vastaavat hourailut joita on kirjoittanut tänne useita.

    • avuton

      En usko että se oli keksittyä... Huumeet vaikuttavat eri ihmisiin eri tavalla.

      Tosiaan niin kuin jo todettu, ekstaasista ei voi ikinä olla varma. Kuulema siihen oli sekoitettu piriä, mutta tiedä sitten miten pitää paikkansa.

      T. Ap

      • Mumanskull

        Kannattaa varmaan popsia kaikkia pillereitä, joita tyrkytetään ja joista ei yhtään tiedä mitä niissä on.


    • Rap-hattu

      Juttusi on kaukana psykootikon jutuista. Tässä on sulle hyvä esimerkki psykoottisen ihmisen tekstistä:


      "Sinussa puhuu saatana luciferin korkein musta enkeli. Kaikki kannabista maistaneet ovat saatanan mustassa messussa mukana. Tarkoitus on Suomessa tuhota johto, antaa Suomi Luciferille ja myydä mökit ismaelilaisille jotka kansainvaeltavat tänne Etelä-Amerikan suurimpien moskeijoiden laulussa- sama laulu jota lucifer osaa. Hänellä on yhdeksäspää laulupää, tällä laulaa niin kaunista musiikkia, jonka vain kannabiksen osaajat käyttävät. Nyt on kuudes sinetti murrettu, nyt jääneet Jeesuksen pojat eli sinetit, koskevat suurta painetta ja seuraavat sinetit menevät nopeammin ja nopeammin vähemmässä ajassa murroksiin. Silloin kannabiksen ottajat syövät ihmiset ja muuttuvat islamiin!!!!!

      OLETTE PASKANARKOMAANEJA KANNABIS ON PAHOLAISEN paskaa JA TE OTATTE SITÄ!!! HÄHÄHÄHÄÄÄÄ

      PASKANARKOMAANIENPASKAKEUHKOT JOISSA saatana ASUU!

      AINOA JÄRKEVÄT TIE ON AMPUA KAIKKI JOTKA PITÄVÄT NUORISOMUOTIA JA LAITTELEVAT RAP KAPPALEITA SOIMAAN, JOISSA HALUTAAN, ETTÄ KAIKKI OTTAA PASKANARKOMAANIKANNABISTA!!!!!!

      MINULLE EI MUUTEN HAUKUTA JATKUVASTI, OLEN JUMALAN TAHDON PUOLELLA JA JOS JUMALA KERTOO KORVAANI, ETTÄ TAPA JA SYÖ TUO IHMINEN NIIN MINÄ SEN TULEN TEKEMÄÄN JA SE KERTOO ETTÄ KANNABIKSEN KÄYTTÄJÄT TUHOTAAN. MINULLA ON YHTEYS JUMALAAN, OLEN NIITÄ HARVOJA, JOILLA ON KORKEIN TASO MAAILMASSA IHMISENÄ, OSAAN PUHUA ENKELTEN KANSSA JA HE VÄLITTÄVÄT ASIANI SUORAAN JUMALALLE!!!

      HUOM! OLEN SUORASSA YHTEYDESSÄ LUOJAAN!!!!"

      • hoitaja 4

        Tuollaisen hulluntekstin kirjoittajan paikki olisi mielisairaala.


      • Jakolinja

        "HUOM! OLEN SUORASSA YHTEYDESSÄ LUOJAAN!!!!"

        Vitsinä tuo on tietysti ihan hyvä, mutta kun siihen itse oikeasti uskoo, niin homma menee siinä kohdin komeasti pahemmanpuoleisen mielisairauden puolelle.


    • avuton

      Hui kamala mitä tekstiä... Todella ahdistavaa, pistää kyllä miettimään! Voi kyllä vähän huokaista, tuollaista ajatusmaailmaa ei mulla ole.

      T. Ap

    • riivattu

      Manaaja paikalle ennen kuin on liian myöhäistä.

    • pahama

      En suosittelis jatkamaan kokeiluja. Mörkö on sängyn alla jos niin uskoo. Mielen hallinta on 50% Tripistä vähintään. -PSKONAUTTI-

      • Jhkini

        Hmmm.. Mielenhallinta. Eikö trippi juurikin vähennä kykyäsi hallita mieltäsi ja tästä seuraa se että ajattelu avautuu ja mieli voi näin myös parantua? Eikö trippi nimenomaan saa sinut oivaltamaan selvänä totena pitämäsi harhan harhaksi, mutta sillä ei ole mitään tekemistä kontrollin kanssa?


    • Anacondaaa

      Se tulee etkö pääse sitä ikinä pakoon!! Piilopaikkoja ei ole!

    • psyk.sairaanhoitaja

      Luulisin että kyseessä on muu mielenterveyden häiriö. Masennusta, skitsofreniaa tai muuta sellaista. Tai onko sinulla kenties ollut stressiä jostain viime aikoina? Esimerkiksi tuon eron takia? Stressi saattaa jollain ihmisillä laukaista psykoottisia oireita. Eli ei välttämättä ole mitään huumepsykoosia, kun et ns. kunnon huumeita edes ole käyttänyt ja kannabistakin niin harvoin. Ei se yleensä ihmisillä aiheuta mitään tollassia oireita, ei vaikka polttelisi vuosia putkeen päivittäin. (Tietysti on poikkeuksia)

      Eli kannattaa ottaa sellainenkin mahdollisuus huomioon, että sinulla on mielenterveysongemia jotka eivät johdu päihteistä. Silloin kannattaa tilata aika psykiatrille ja selvittää asiaa enemmän, sillä on mahdollista, etteivät oireet menekään ns. itsestään ohi vaikka lopettaisit kaikki päihteet.

    • 544534534534577777

      Kuulostaa aivan normaalilta huumeidenkäyttöön liittyvältä ajatusmaailman laajentumiselta (se lähtee siitä kun olotila ei ole normaali ja sitä alkaa miettimään). Hoitokeino onkin asian hyväksyminen ja asioiden kyseenalaistaminen. Tunteet siitä, että joku ampuu sinut kohta jne. voi johtua jo pelkästään siitä, että ei esim. luota ihmisiin (sinut on pahoinpidelty tai raiskattu jne). Jos uskot olentojen olemassaoloon, niin kannattaa opiskella tähtitiedettä raamatun sijaan.

      Napit, jotka vaikuttaa aivojen aineenvaihduntaan, sekä keskushermostoon suosittelen unohtamaan.

      • Yltiö

        Ihminen voi saada ihan omalla mielikuvituksellaan aivan järjettömän kuumoituksen aikaan. Lääkkeeksi voi ottaa vaikka vähän diapamia, opamoxia tms.. väliaikaisesti ja tietty olisi hyvä ehkä olla ottamatta mitään ahdistusta aiheuttavia huumausaineita. Tuollainen ei ole psykoosia tosiaan. Se on kuumotusta/ahdistusta.


    • Raasema

      Millai sulla nyt menee? Asutkos vieläkin mummon luona?

      • avuton

        Nyt edessä toinen yö omassa kodissa. Ahdistukset loppuneet melkein kokonaan, välillä saattaa tulla n. alle minuutin kestäviä pieniä "pelkotiloja". Ystäväni neuvoi hengitysharjoituksia, ja kontrollointia kun paniikki meinaa iskeä. Tästä on ollut kyllä apua. Kyllä mä sain siskon kissan "lainaan" tänne kaveriks, kyllä siitäkin apua. En oo kamaa vedellyt, paitsi aattona vähän pilveä.
        Kyllä tää varmaan tästä hellittää kokonaan kohta!

        T. Ap


    • Ltudf

      Mun ystäväni tuumasi tässä jokusen aika sitten kuolla kokeiltuaan ensimmäistä kertaa kannabista: Lähti tyttöystävänsä kämpiltä kotiansa pienen riidan päätteeksi ja matkalla pössyteltyään alkoi itsetuhoiseksi: hänelle tuli tunne että nyt hänen aikansa on kuolla ja rupesi hakkaamaan päätänsä johonkin tankoon, sen jälkeen päätti hypätä kaupunkin jokeen ja olisi kaiketi hukkunut jos ei olisi tullut "sanomaa" ettei aika vielä ollut. Jotenkin kuin ihmeen kaupalla pääsi ylös sieltä lähes nolla asteisesta vedestä ja sai päähänsä että pitääkin tehdä joku rikos: hakkasi kättänsä täysiä johonkin näyteikkunaan. Ja muutakin älytöntä teki, mutta tuossapa ne pahimmat.

      Tapahtumat olivat aamuyöllä joten ketään ei sattunut olemaan paikalla. Tajusi sitten loppujenlopuksi hakea apua läheisestä pizzeriasta jonne ambulanssi tuli hakemaan hänet.

      Että kannattaa harkita tarkkaan ennen kuin menee kokeilemaan sitä kannabista!

      • Ikjokko

        Tiedän tapauksen että mies osti pullon viinaa erottuaan vaimostaan. Pullo menikin nopeasti alas ja tämän jälkeen mies sai yhtäkkiä idean että hänpä lähtee nyt autolla etsimään tätä ex-vaimoaan. Mies aiheutti monia vaaratilanteita ja auto päätyi lopuksi puuhun ja mies sai pysyvän aivovamman. Kaikki tämä yhden viinapullon takia.


    • Eno_veneessä

      Pakko sanoo, että sympatiat on varmaan puolellasi mutta en silti ikinä tuu ymmärtämään jengiä, jotka kuumotuspäissäänkin blaadaa ja vetää fetaa. Ihankun se vittu jeesais siihen että se kuumotus tai psykoosi loppuu??? "En vedä mitää enneku tää loppuu mut aijoo just vedinkin. Ei vittu ei tää loppunukkaan." Mielenhallinta kaukana tommosesta. Saundaa vaan niin narkilta.

    • vain_lääkkeeksi

      Lisää kannabista naamariin, toki vain lääkkeeksi, kannabis on parasta lääkettä ja terveellistä.

      • HilariusHentomielinen

        Alottaja ei puhunut sanallakaan lääkekäytöstä.

        Mutta toisin kuin yllä oleva riemuidiootti, suosittelen jokaiselle, joka kokee mitä tahansa ongelmia päihteen takia, vähentämään ja jopa lopettamaan kokonaan. Oli niitä oireita sitten 'kuumotus', ahdistus, masennus, sisäänpäin kääntyminen tai vaikkapa mainitsemasi harhaluulot. Tai mikä tahansa muukaan oire, jonka koet haitalliseksi. Jos päihtymyksen jälkeen mietit, että kannattiko sittenkään, niin vastaus on yleensä kielteinen.

        Jokaisella päihteellä, myös kannabiksella, on haittapuolensa. Niiden esiintyvyys vaihtelee merkittävästi yksilöittäin, mutta jos sulla esiintyy jotain negatiivista vaikutusta, ei se sua lohduta jos mulla ei sitä esiinny.


      • Ihjkijo

        Juuri näin. Voin kannabista kokeilleena henkilönä vakuuttaa, että mikäli se haittoja aiheuttaa niin ei sitä kannata polttaa. Olen kokenut myös alkoholin kirot ja nuorena poikana ajanut auton kännissä ojaan ja pidellyt pahoin ihmisiä ja näiden irtaimistoa. Vähän vanhempana tajusin että ei siihen paria promillea enempää tarvita että ihminen voi alkaa riehumaan.


    • PerttiVonDäänikeni

      Joo, avasit vaan aivoistasi suodattimet ja päästit demonit sun mieleen. Tostahan se matka helvettiin vasta alkaa ja päivä päivältä sun mieli murenee, kunnes sielusi on kuollut ja olet pelkkä kuori vain. Jatkuvasti kasvava kylmyys, pelot, unettomuus, ahdistus ja demonien kosketukset eri puolille ruumistasi tulevat voimistumaan, kunnes mielesi hajoaa ja sielusi sulaa pois. Onneksi olkoon pääsit juuri varoittavien esimerkkien listalle, saatanan luoman kasvin, eli kannabis huumeen uhriksi. Parempi onni seuraavan elämään! Muista tehdä testamenttisi vielä kun siihen kykenet.

      • LAPLANDFlNLAND

        Ennen kuin joku tuon tekstin ottaa tosissaan, ottakaa huomioon että kyseessä täytyy olla äidinkielemme tekstityyli pakina tahi sarkasmi.


      • PerttiVonDäänikeni

        Siitä on sarkasmit ja pakinat kaukana, kun kannabis on tuhonnut mielen perinpohjaisesti. Kiva on vetää kuolemansätkä ja tuhota elämänsä täysin. Viinasta olisi seurannut vain pikku krapula, mutta huumeesta tuhoutui koko elämä heti! Eihän näitä silti uskota, ei ennen kuin on liian myöhäistä.


      • PenkinJukka
        PerttiVonDäänikeni kirjoitti:

        Siitä on sarkasmit ja pakinat kaukana, kun kannabis on tuhonnut mielen perinpohjaisesti. Kiva on vetää kuolemansätkä ja tuhota elämänsä täysin. Viinasta olisi seurannut vain pikku krapula, mutta huumeesta tuhoutui koko elämä heti! Eihän näitä silti uskota, ei ennen kuin on liian myöhäistä.

        Täytyy muistaa, että paska-jouko käytti vain alkoholia, kun pahoinpiteli poikansa mielenterveysongelmaiseksi. Siinä alkoholi tuhosi taas yhden lapsuuden. Alkoholi on paljon tuhoisampi huume kuin kannabis. Alkoholi on huumeista tuhoisin.


      • PerttiVonDäänikeni

        Yksittäis tapaus, ehkä koko Suomessa joku pari elämää on oikeasti alkoholi tuhonnut. Täällä juodaan niin paljon, että olisi asiat tosi huonosti, jos alkoholi olisi oikeasti terveyttä tuhoava aine. Auttaa masennukseen, mielenterveysongelmiin, kun saa aivojen verenkierron paranemaan. Rauhoittaa ja antaa viisautta läpi koko pitkän elämän. Suojaa taudeilta.

        Kannabis on laaki ja vainaa melkein aina! Jotkut onnekkaasti tulevat vain hulluiksi loppu elämäkseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2523
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2031
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1403
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe