Niiralan apteekki

katsoäläkadu

Keltaisen lehdistön jutut (Iltalehti/sanomat) kertoivat Niiralan apteekin sijoittuvan maan huipulle varakkuudessaan. Otetaanpa selvää !

Kävin uudessa , Prisman yhteyteen avatussa Niiralan apteekissa. Ja totta on !!
Hinnat ovat monen tuotteen kohdalla kaupungin huippua. Ilmoitetaan esimerkiksi tuotteen olevan ns. tarjouksessa. No, lähtöhintaa ei näy kyllä missään.
Pienen katselukierroksen jälkeen huomaan, että heidän "tarjoushintansa" ovat vieläkin kalliimpia kuin muiden normaalihinnat. Myös vierustoveri jonottajakin keskusteli seuralaisensa kanssa ihmetellen tuotteiden hintoja erääseen keskustan vastaavaan "pikku" apteekkiin.
On tietenkin hyvä , että ruokaostosten lomassa voi helposti asioida myös apteekissa. Harmittaa vaan tuo hyväuskoisten höynäytys.
Kannattaa vertailla!

5

1101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ????

Saako vielä S-kortilla boooonusta?

• harvasta tuotteesta

Saa vain tuotteista joita ei lasketa lääkinnällisiksi eli ei saa reseptilääkkeistä, eikä käsikauppa lääkkeistä.

• Ihan yhtä kallista

Tiedä sitten noista lisäravinteista ja hygineatuotteista mutta lääkkeissä on sama hinta aivan jokaisessa apteekissa ja ihan lain tai minkälie asetuksen vaatimana.
      Eli lääkkeiden hintoja on turha vertailla kun hinta on kaikissa sama.

Poikkeus toki on ns. ex tempore-valmisteissa, joissa on lievää hintaeroa sen mukaan paljonko apteekki ottaa lääkkeen valmistuskuluja. Tästä todettakoon, että itsellä oli noin 10e halvempi teetättää prisman apteekissa kuin esim Siilinjärven apteekissa.

• Ulriikka

Mikäli on kyse ex-tempore LÄÄKKEESTÄ, niin valmistuskulut ovat myös samat lääketaksan määräämät kaikissa Suomen apteekeissa. Lääkkeiden hinnat ovat samat kaikissa apteekeissa Lääkelain vaatimana. Se tuo tasapuolisuutta asiakkailel. Ei tarvitse sairaana lähteä etsimään edullisinta vaihtoehtoa ja hinta on sama paikkakunnasta tai syrjäisestä sijainnsita riippumatta.

• dr. feelgood

Tämän ketjun aloittajan olisi syytä käydä vaikkapa Niiralan Apteekissa hakemassa lääkkeensä!
      Kysessähän lienee sama tyyppi jolla kovasti patoutumaa Prismaa ja koko S-ketjua jo pidemmän aikaa!
      Eiköhän tuollaiseenkin lääkkeet löydy :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      84
      2605
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      36
      1819
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1684
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      370
      1609
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      18
      1562
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1417
    7. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      119
      1227
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      13
      1166
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1126
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      1029
    Aihe