Heti kiinnostaa kun ei itse ota yhteyttä?

Nina

Ollaan pohdittu tätä likka frendien kanssa. Et miehet on ihan outoja ja hankala tietää miten usein pitäs ottaa yhteyttä jutun alussa. Se ollaan huomattu, että mahdollisiman vähän pitää olla itse aloitteelinen ja mitä hankalammin tavoiteltava on sitä enemmän miehet kiinnostuu. Sit jos antaa edes vähän ymmärtää, että muitakin ottajia olis niin kiinnostus taattu.

On vaan niin hemmetin hankala olla ottamatta yhteyttä mieheen, jos on hirveen ihastunu. Liialla roikkumisella vaan pilaa suhteen. Mut mikä logiikka tässä on? Mikä teitä miehiä ärsyttää siinä, jos nainen aktiivinen heti alusta alkaen suhteessa?? Vaikuttaako nainen liian helpolta?

15

12387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sonny

      No itellä ainakin toi et ei pidä yhteyttä tai vihjailee et ois muitaki ottajii saa aikaan sen etten osoita enää juurikaan kiinnostusta kyseistä muijaa kohtaa vaikka oisinki ollut kiinnostunu. Mitä vitun leikkiä toi tollain sun mielestä on?

    • mössö

      Jotkut tytöt vaan osaa aavistaa paremmin, milloin ottaa yhteyttä.. Ei sitä voi yleisesti sanoa milloin pitää olla aloitteellinen. Riippuu tilanteesta, millainen fiilis sattuu olemaan. Ehkäpä sun pitäis miettiä asiaa vähän tarkemmin?

    • mokaaja

      Toi on niin tuttua. Tapasin yhden ihanan miehen ja ihastuin. Aluks ei pidetty hirveesti yhteyttä, soiteltiin ja nähtiin n. kuukauden välein. Sit kiinnostuin enemmän ja lähettelin miehelle viestejä useammin ja ehdottelin tapaamisia ja mitä tapahtui... mies luikki karkuun niin lujaa ku pääsi ja tapailut loppu siihen. Harmittaa ku oisin halunnu kuitenki tapailla sitä mut menin pilaan kaiken. Ois pitänyt vaan antaa kaiken mennä hitaasti eteenpäin. Nyt kun oon yrittäny jatkaa vanhaan malliin, tuntuu et asia menee vaan enemmän sekasin ja tuskin tästä enää ikinä mitään tulee. Harmi, mut kai tästäkin jotain oppi. Toivottavasti.

      • kiinnostunut

        Ei ollut mies kiinnostunut tosissaan, se on niin yksinkertaista. Jos mies on oikeasti kiinnostunut, ei hän minnekään häviä.

        Voi ehkä ottaa vähän etäisyyttä ensin, mutta ei takuulla ole mikään ihme luikki.


    • minua

      Ei minua ainakaan ärsytä naisen aktiivisuus, mutta minua ärsyttää aivan helvetisti tuollaiset "mulla olis muitakin ottajia" leikit, so be it, antaa muiden sitten ottaa.

      Ja jos joku nihkeä ja etäinen ilman mitään järkevää syytä, eikä voi suhtautua toiseen mitenkään ihmisenä, niin kiinnostus kyllä häipyy mikrosekunnin aikaskaalalla.

      Mutta yhden illan suhteita etsiville tuollainen on varmaan haasteellista, ja he jaksavat peuhata asian kimpussa, koska kyse on loppujen lopuksi vain yhdestä illasta, ei kauempaa.

      • boks

        Miehet ilmaisevat kaatavansa naisia kuin lahoja puita, mutta joskus epäilyttää. Varsinkin kun on nähnyt miehen. Ilman näkemistäkin.


      • mies

        katkera mies on yleinen


      • välinpitämätön
        mies kirjoitti:

        katkera mies on yleinen

        Myöskin välinpitämättömyys on yleistä, varsinkin jos on nähnyt liikaa, eikä enää vain jaksa miettiä "pelejä".

        Mutta tätä ei pidä sekoittaa katkeruuteen, se on jo ihan toinen asia, sitä varten olisi pitänyt kärsiä kohtuutonta vääryyttä.


      • aktiivisuus on suhteellista

        oletkos ajatellut asioita vähän laajemmin?
        Entä jos ei ole kysymys "mulla olis muitakin ottajia" leikistä!

        Voihan olla, että nämä muut voivat olla ystäviä.
        Nainen haluaa myös näkökykyä, ymmärrystä miehen ajatteluun. Ja kukapa muu voi sellaista antaa kuin toinen mies. No, varsinkin jos varsinaisen miehen itsensä kanssa ei voi keskustella.

        Toinen pointti on, että ottamalla etäisyyttä liian pitkäksi aikaa, annat viestiä naiselle, ettet ole hänestä todella kiinnostunut. Jos on tunteita sinua kohtaan, voi valitettavasti jossain vaiheessa todeta, että kiinnostuksen puutteesi ja alkaa katselemaan sitten muita. Tämä siis sen takia, ettet itse osoita kiinnostustasi hänelle. Se on seurausta ei syy.

        Kolmas pointti on se, että jos alkava suhde on kovin kinkkinen ja voimia vievä. On mukava saada ilmaa väliin ja huumoria toisten ystävien kanssa olivatpa he naisia tai miehia. Jaksamisen takia.

        Neljäs pointti on. Älä sytytä naistasi, jos et ole valmis antamaan hänelle. Älä leiki hänen kanssaan kuurupiiloa loputtomiin.

        Selvitä hyvä mies, onko olemassa mitään järkevää syytä vai ei. Oletko keskustellut hänen kanssaan?
        Mistä sen tiedät muuten?


      • se sama
        aktiivisuus on suhteellista kirjoitti:

        oletkos ajatellut asioita vähän laajemmin?
        Entä jos ei ole kysymys "mulla olis muitakin ottajia" leikistä!

        Voihan olla, että nämä muut voivat olla ystäviä.
        Nainen haluaa myös näkökykyä, ymmärrystä miehen ajatteluun. Ja kukapa muu voi sellaista antaa kuin toinen mies. No, varsinkin jos varsinaisen miehen itsensä kanssa ei voi keskustella.

        Toinen pointti on, että ottamalla etäisyyttä liian pitkäksi aikaa, annat viestiä naiselle, ettet ole hänestä todella kiinnostunut. Jos on tunteita sinua kohtaan, voi valitettavasti jossain vaiheessa todeta, että kiinnostuksen puutteesi ja alkaa katselemaan sitten muita. Tämä siis sen takia, ettet itse osoita kiinnostustasi hänelle. Se on seurausta ei syy.

        Kolmas pointti on se, että jos alkava suhde on kovin kinkkinen ja voimia vievä. On mukava saada ilmaa väliin ja huumoria toisten ystävien kanssa olivatpa he naisia tai miehia. Jaksamisen takia.

        Neljäs pointti on. Älä sytytä naistasi, jos et ole valmis antamaan hänelle. Älä leiki hänen kanssaan kuurupiiloa loputtomiin.

        Selvitä hyvä mies, onko olemassa mitään järkevää syytä vai ei. Oletko keskustellut hänen kanssaan?
        Mistä sen tiedät muuten?

        Öhöm, on tietenkin kiinnostavaa että joku tekee pitkälle meneviä johtopäätöksiä minun suhteistani, yrittämisistä ja yrittämättä jättämisistä. Mutta palatakseni alkuperäisen kysymyksen muotoon "Sit jos antaa edes vähän ymmärtää, että muitakin ottajia olis niin kiinnostus taattu.", niin tämä on sitä joka ärsyttää ja siitä oli yksinomaan kyse vastauksessani, siis tilanteeseen ja aikakehykseen johon alkuperäinen kirjoittaja viittasi.

        Mutta se että tuollainen ärsyttää, sekä omalla kohdallani, että myöskin nähdessäni sitä tehtävän muille, jota olen nähnyt tapahtuvan enemmän, ei sulje pois sitä että on olemassa naisia joiden kanssa kommunikointi onnistuu helpostikin. Huom. ei tarvitse kuitenkaan aina itse olla tekemässä kaikkea, riittää että pitää silmät auki, sitä kautta pääsee valo sisään (niinkuin siinä erinomaisessa mainoksessa sanotaan).

        Mutta kiitos pointeista, vaikka en voikaan soveltaa niitä täysin elämäntilanteeseeni.


      • jouh

        Eipä minuakaan kiinnosta "ois mulla muitakin ottajia" -jutut. Ensimmäisenä tulee mieleen, että onpa aika huono omanarvontunto, jos yrittää tehdä tuollaisilla puheilla vaikutuksen itseensä tai muihin. Sellainen joutaa mennä ihan vapaasti "ottajiensa" luo.


    • Reiska

      Nyt liikutaan sellaisella alueella, jossa vaikuttavat kaikki senhetkisestä säätilasta aina kuunkiertoon ja tähtien asentoon saakka. Ei yksiselitteisiä vastauksia.

      Millainen vaikutelma on jäänyt viime tapaamisella, mikä on miehen elämäntilanne, onko kenties päättymässä olevaa parisuhdetta? Hyvin merkittävää on myös se, millaisessa sävyssä yhteydenotto tapahtuu. Joskus toimii hyvinkin suora ehdotus, joskus kannattaa edetä rauhallisemmin.

      Oma mielipiteeni on, että rohkeus palkitaan. Ei se ota, jos ei annakaan. Minua ainakin imartelee se, jos nainen osoittaa kiinnostuksensa. Kylmä nainen ei minua saa kiinnostuneeksi.

      Mitä mies sitten viestittää, jos nainen kokee joutuvansa "roikkumaan"? Varmasti kannattaa irrottaa ja katsoa, josko vene kääntyy.

      Luottakaa naisen vaistoon. Se on hienompi ja arvokkaampi ominaisuus, kuin uskottekaan!

      • haloo

        Mikä naisten asiantuntija täällä on liikkeellä ja mitkä ovat eväät vai oma kieli voileivällä?


      • Donna40

        Hei!

        Juuri noin oon asioita minäkin YRITTÄNYT ajatella.
        Että miehistä ei aina todellakaan osaa ottaa selvää. Antaa ajan näyttää... Se on vaan niin kovin vaikeaa, jos itsellä on tunteet pelissä täysillä. Eli tunteeton ihminen taitaa päästä helpommalla :(

        On muuten aika ikävää, jos itse toivoisi paljonkin läheisyyttä ja tapaamisia uuden kumppaninsa kanssa. Toinen laittaa ehkä viestin päivien tauon jälkeen. Sitten taas odottelua...
        Itse olen tällä hetkellä juuri tällaisessa tilanteessa. Silloin kun tapaamme, mies on kyllä ihastuneen oloinen jne. Olenkin yrittänyt antaa hänelle aikaa ja myös antaa hänen ottaa yhteyttä, etten todellakaan vaikuttaisi "riippuvaiselta"! Vaikka mieleni tekisi viestitellä, soitella, tavata. Niin tunteensa on tukahdutettava.

        En usko, että montaa kuukautta jaksan tällaista tilannetta. Jos miestä ei enempi yhteydenpito kiinnosta, niin onhan mun parempi unohtaa hänet. Itseään kun ei kannata ikuisuuksia kiustata!
        Tää vaan vinkkinä muillekin samassa tilanteessa oleville!!

        Ehkä hän joskus toteaa, että olisi musta sittenkin ollut hänelle....Ehkä viimeistään sitten, kun eteensä sattuu joku petollinen nainen tms. ikävämpää. No, tää vuodatus vähän pahalla mielellä, mutta parempaa ehkä kannattaisi odottaa!


    • Äijä

      Kyllä juttu meitsin kohdalla on just päinvastoin. Mä INHOON, soitella muijien perään, jos huomaan et siinä on kyse vaan jostakin ihme kiinnostavuuspeleistä. Kaikissa mun vähänkin vakavemmissa jutuissa on naiset jättäny vedättämisen väliin, ja niiden kanssa on aina päästy alkua pidemmälle. Ite en perään vongu ja tätsit!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4809
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4383
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2851
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1921
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1665
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe