Svenskaklubben XIV

icepicked

Herren mieliksi nimi. Lisäksi minun pitäisi opiskella ruotsia.

500

196

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Jep, näyttää olevan nytkin. HEI SPÄMMIJÄ, MITÄPÄ JOS OSALLISTUISIT KESKUSTELUUN OIKEASTI?

        //Yhtäkkiä alkoi ukkonen...


      • icepicked kirjoitti:

        Jep, näyttää olevan nytkin. HEI SPÄMMIJÄ, MITÄPÄ JOS OSALLISTUISIT KESKUSTELUUN OIKEASTI?

        //Yhtäkkiä alkoi ukkonen...

        Ukkonen? Missäs semmoinen on?


    • IT:llä on jokin ylimääräinen sapatti vai elämä? Hmmm...

      • Luultavimmin elämä... Minulla on ikävä häntä. :(


      • icepicked kirjoitti:

        Luultavimmin elämä... Minulla on ikävä häntä. :(

        Mitä minä voin tuohon vastata, jottei teillä muilla olisi liian hauskaa..?

        Njah! Minulla on ikävä niitä aikoja, jolloin täällä oli porukkaa kunnolla...


      • icepicked kirjoitti:

        Luultavimmin elämä... Minulla on ikävä häntä. :(

        Minähän sanoin! Unesi kertoo vain ja ainoastaan totta. :D Joko aitoa tai teeskenneltyä... Hmm...


      • kurpizza kirjoitti:

        Mitä minä voin tuohon vastata, jottei teillä muilla olisi liian hauskaa..?

        Njah! Minulla on ikävä niitä aikoja, jolloin täällä oli porukkaa kunnolla...

        Miten niin mitä voisit vastata?

        //Raippari, ukkonen on Helsingissä, aamullakin oli. Sekä yöllä.


    • Trotski// Sinun kommenttiisi.

      VeH// Täh?

      • Tulkitsin Trotskin unen, mutta se saattaa myös kertoa siitä, että katuu jotakin, mutta kun Trotski sanoi jotain tuon tapaista, se voi olla rakkautta tai teeskenneltyä, tulkintani ovat parhautta...epäilymielessä. XD Uni saattaa siis kertoa ihan mitä tahansa, mutta Trotski tietää parhaiten. :D


      • veh kirjoitti:

        Tulkitsin Trotskin unen, mutta se saattaa myös kertoa siitä, että katuu jotakin, mutta kun Trotski sanoi jotain tuon tapaista, se voi olla rakkautta tai teeskenneltyä, tulkintani ovat parhautta...epäilymielessä. XD Uni saattaa siis kertoa ihan mitä tahansa, mutta Trotski tietää parhaiten. :D

        No anna tulla, en minä uneani ellentänyt.

        //Kurpizza, selitä.


    • Ai se uni.

      Siis tämä: "Luultavimmin elämä... Minulla on ikävä häntä. :( "

      ^^ Tuo kommentti, hölmö.

      • Niin. Mitä siitä?


      • icepicked kirjoitti:

        Niin. Mitä siitä?

        Sinä käskit selittämään, kun minä sanoin, etten voi kommentoida tuohon yhtään mitään niin, ettei teillä muilla olisi hauskaa.


      • kurpizza kirjoitti:

        Sinä käskit selittämään, kun minä sanoin, etten voi kommentoida tuohon yhtään mitään niin, ettei teillä muilla olisi hauskaa.

        Niin, niin! Mitä tarkoitit sillä?!


      • icepicked kirjoitti:

        Niin, niin! Mitä tarkoitit sillä?!

        Sitä, etten voi sanoa siihen mitään kieltävää enkä myöntävää, koska te muut saisitte siitä hauskanpidon aihetta. Mikä on epäselvää..?


      • kurpizza kirjoitti:

        Sitä, etten voi sanoa siihen mitään kieltävää enkä myöntävää, koska te muut saisitte siitä hauskanpidon aihetta. Mikä on epäselvää..?

        Mihin et voi sanoa kieltävää etkä myöntävää?


      • icepicked kirjoitti:

        Mihin et voi sanoa kieltävää etkä myöntävää?

        Siihen_sinun_kommenttiisi! Loppu osaan. Kiitos.


      • kurpizza kirjoitti:

        Siihen_sinun_kommenttiisi! Loppu osaan. Kiitos.

        Ai että minulla on Häntä ikävä?

        *loppuosaan


      • icepicked kirjoitti:

        Ai että minulla on Häntä ikävä?

        *loppuosaan

        Ei voi olla noin hidas...

        =P


      • kurpizza kirjoitti:

        Ei voi olla noin hidas...

        =P

        Minäkö? :(

        Sano nyt edes jotakin...


      • icepicked kirjoitti:

        Minäkö? :(

        Sano nyt edes jotakin...

        KYLLÄ! Selitin asian varmaan kolme kertaa. Onko se nyt täysin selvä...?

        Miksi?


      • kurpizza kirjoitti:

        KYLLÄ! Selitin asian varmaan kolme kertaa. Onko se nyt täysin selvä...?

        Miksi?

        On, melkein.

        Koska minusta on hauska kuulla!


    • "Hassua kyllä, mutta en muista, olinko unessani mies vai nainen, mutta muistan, että uneni sijoittui menneisyyteen. (n. 200eaa..?)

      Unessa minun ja jonkun miehen, joka saattoi olla veljeni, täytyi pestä hiuksemme. Vettä ei kuitenkaan ollut tarpeeksi, joten pesin ensin omat hiukseni ja valutin sitten loput vedet niistä hänen päähänsä. Tämä ei ollut pelottavaa, mutta hyvin omituista kylläkin... "

      Ainakin se on selvää, että olet ottanut sukupuolettomuutesi tosissaan, en nyt kuitenkaan ihan sitä tarkoita, ettei sinulla sukupuolta olisi, mutta haluat olla sukupuoleton, koska sillä ei ole mielestäsi lainkaan väliä, sinusta on parempi, että saat olla sukupuoleton, ehkei pitäisi siis enää epäillä tuossa asiassa. :D

      Saatat pitää Tukijaa veljenäsi (ja ei edelleenkään hernettä nenään). Olet kuitenkin huomannut, että olet ehkä tehnyt jotakin väärin, haluaisit muuttaa asian. Olet myös ehkä pettänyt lupauksesi jossakin, mutta yrität vielä olla jotakin, vaikka et haluasisi, olet ottanut siitä roolisi, mutta olet kuitenkin tyytyväinen siitä.

      Toivottavasti jokin meni oikein. Myös sekin, että Tukijaa ajattelet... ;) Jotakin tuossa oli ihan varmasti oikein, ihan varmasti! Muuten missä tuo hiusten peseminen tapahtui? Oliko yö, päivä, aamu yms.? Muistatko vielä tarkemmin unestasi?

      PS. Ei hernettä sitten nenään, tuon voi tulkita melkeinpä miten tahansa, mutta päätin, että se oli jotain tällaista.

      • Oli päivä ulkona jonkinlaisella aavikolla, eli uneni ei sijoittunut Suomeen... Unessani olin mielestäni mies, mutta herättyäni en ollut enää niin varma.


      • icepicked kirjoitti:

        Oli päivä ulkona jonkinlaisella aavikolla, eli uneni ei sijoittunut Suomeen... Unessani olin mielestäni mies, mutta herättyäni en ollut enää niin varma.

        "Unessani olin mielestäni mies, mutta herättyäni en ollut enää niin varma. "
        Kun heräsit, näytit naiselta? Öh... Ratkesiko jo? XD

        Taisin jopa tietää asian, vaikka et sanonutkaan sitä, eli se oli aavikolla... Saattaa siis todellakin liittyä tukijaan, joko siihen, että siitä on tullut osa roolia tai sitä, että aidosti pidät hänestä.

        Kun laitoit tähän Svenskaklubbeniin tuon videon, järkytyin. En siis vielä ole viitsinyt sitä tulkintaa kertoakaan, mutta tulkitsin sen jo eilen, eli olet kenties tulemassa uskoon?? Saattaa varmaan olla aika jännä tulkinta, siis että ainakin jotain Tukijaan liittyvää, ehkä, mutta kestä, väitökseni ovat niin outoja. Muutenkin näitä voi tulkita vaikka kuinka paljon.


      • veh kirjoitti:

        "Unessani olin mielestäni mies, mutta herättyäni en ollut enää niin varma. "
        Kun heräsit, näytit naiselta? Öh... Ratkesiko jo? XD

        Taisin jopa tietää asian, vaikka et sanonutkaan sitä, eli se oli aavikolla... Saattaa siis todellakin liittyä tukijaan, joko siihen, että siitä on tullut osa roolia tai sitä, että aidosti pidät hänestä.

        Kun laitoit tähän Svenskaklubbeniin tuon videon, järkytyin. En siis vielä ole viitsinyt sitä tulkintaa kertoakaan, mutta tulkitsin sen jo eilen, eli olet kenties tulemassa uskoon?? Saattaa varmaan olla aika jännä tulkinta, siis että ainakin jotain Tukijaan liittyvää, ehkä, mutta kestä, väitökseni ovat niin outoja. Muutenkin näitä voi tulkita vaikka kuinka paljon.

        Ei, herättyäni en ollut enää varma, olinko UNESSANI mies vaiko nainen.

        Videonihan on jumalanpilkkaa! XD En ole tulossa uskoon.


    • Mikä VIELÄKIN on epäselvää...

      Et sinä kuule mitään, vaan luet.

      Prkln lagi.

      • Kesti kahdeksan minuuttia päästä etusivulle...

        Mitä ajat takaa? Haluan lukea!


      • Niinpä. :D Trotskin unet ovatkin jänniä. XD Eihän niitä edes tulkita. :D Trotski siis saattaa pitää ainakin Tukijasta, ehkä. Ehkä jotakin muutakin tuo unesi tarkoittaa, mutta en niin paljon elämästäsi tiedä, että voisin tulkita niitä tarpeeksi hyvin, ainoastaan omiani, ja muutenkin, 22:22!!!!!!!!! ♥


      • icepicked kirjoitti:

        Kesti kahdeksan minuuttia päästä etusivulle...

        Mitä ajat takaa? Haluan lukea!

        Täh? En aja mitään takaa, enkä tajua sinua.

        Menen nukkumaan. Väsyttää. Moneltakohan huomenna on...? 9:40? 9:40?!?

        Mitäköhän kuvia...?

        Hyvää yötä, kauniita unia (meripoikin) hiusten ja hiustenpesun kuvia!


      • kurpizza kirjoitti:

        Täh? En aja mitään takaa, enkä tajua sinua.

        Menen nukkumaan. Väsyttää. Moneltakohan huomenna on...? 9:40? 9:40?!?

        Mitäköhän kuvia...?

        Hyvää yötä, kauniita unia (meripoikin) hiusten ja hiustenpesun kuvia!

        Pesenkin huomenna hiukseni... Menen itsekin kohta.


      • veh kirjoitti:

        Niinpä. :D Trotskin unet ovatkin jänniä. XD Eihän niitä edes tulkita. :D Trotski siis saattaa pitää ainakin Tukijasta, ehkä. Ehkä jotakin muutakin tuo unesi tarkoittaa, mutta en niin paljon elämästäsi tiedä, että voisin tulkita niitä tarpeeksi hyvin, ainoastaan omiani, ja muutenkin, 22:22!!!!!!!!! ♥

        Kaksikymmentäkaksi yli kaksikymmentäkaksi on pienten trotskilaisten nukkumaanmenoaika.


      • kurpizza_
        icepicked kirjoitti:

        Kaksikymmentäkaksi yli kaksikymmentäkaksi on pienten trotskilaisten nukkumaanmenoaika.

        Selvä.

        Minä muistutan sinua, pikkune.


      • kurpizza_ kirjoitti:

        Selvä.

        Minä muistutan sinua, pikkune.

        Nyt sie kuulosta Oceanilta... Älä kutsu pikkuiseksi!


      • icepicked kirjoitti:

        Nyt sie kuulosta Oceanilta... Älä kutsu pikkuiseksi!

        Sinä itse kutsuit itseäsi pikkuiseksi... XD


    • hurri97

      Jag är dålig på svenska. Jag skriver inte svenska vidare.

      • Oj, du är jättesöt! Ska vi diskutera här?


    • hurri97

      Ja, det är dumt om vi inte diskuterar på svenska i Svenskaklubben.

      • Jag tror så... Vi väljade den här namn därför att vi gillar Freudenthal!


    • "IT:llä on jokin ylimääräinen sapatti vai elämä? Hmmm..."

      Huono lukujärjestys ja muutama asiaa, jotka vaativat Minulta taukoamatonta mietiskelyä...

      • Hauskaa taas nähdä... lukea... tuota noin? no kuitenkin.... sinuakin!

        Ja otan osaa. Mikä siinä on niin pieleen mennyt?


      • kurpizza kirjoitti:

        Hauskaa taas nähdä... lukea... tuota noin? no kuitenkin.... sinuakin!

        Ja otan osaa. Mikä siinä on niin pieleen mennyt?

        Miten niin pieleen? Kerroin ainoastaan lukujärjestykseni vievän Minulta vapaa-aikaa, sekä loput ajasta käytän mietiskelyyn, joten saavun paikalle harvemmin...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Miten niin pieleen? Kerroin ainoastaan lukujärjestykseni vievän Minulta vapaa-aikaa, sekä loput ajasta käytän mietiskelyyn, joten saavun paikalle harvemmin...

        Huomasitko Sinä, mitä vaimosi unohti?


      • icepicked kirjoitti:

        Huomasitko Sinä, mitä vaimosi unohti?

        För helvete! Alkukirjaimet kirjoitetaan aina isolla, sekä Minuun viittaavat pronominit erityisesti! Odotan anteeksipyyntösuudelmaa vaimolta!


      • icepicked kirjoitti:

        Huomasitko Sinä, mitä vaimosi unohti?

        Äääh? En kirjoita pronominia isolla, kiitos.


      • kurpizza kirjoitti:

        Äääh? En kirjoita pronominia isolla, kiitos.

        Varför? Förklara!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Varför? Förklara!

        Siksi. Miksi kirjoittaisin? En arvosta ihmisiä kirjoitustavan takia, vaan enemmän huumorin ansiosta. Valita vielä, alan raiskaamaan Caps lockia.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Varför? Förklara!

        Kiukuttaako, kun vaimosi on tottelematon? ;)


      • kurpizza kirjoitti:

        Siksi. Miksi kirjoittaisin? En arvosta ihmisiä kirjoitustavan takia, vaan enemmän huumorin ansiosta. Valita vielä, alan raiskaamaan Caps lockia.

        Tiesitkö, että naiset naivat ylöspäin hypergamiaksi kutsutun ilmiön vuoksi; tämän vuoksi sinä rakastat Minua - lähes yhtä paljon kuin Minä - koska Minulla on suuria tavoitteita, kunnianhimoa ja menestystä!


      • kurpizza kirjoitti:

        Siksi. Miksi kirjoittaisin? En arvosta ihmisiä kirjoitustavan takia, vaan enemmän huumorin ansiosta. Valita vielä, alan raiskaamaan Caps lockia.

        Sinulla ei ole tarvetta raiskata, koska sinulla on Minut!

        (Väärinkäytön välttämiseksi useiden viestien lähettämistä lyhyen ajan sisällä on rajoitettu.)


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Tiesitkö, että naiset naivat ylöspäin hypergamiaksi kutsutun ilmiön vuoksi; tämän vuoksi sinä rakastat Minua - lähes yhtä paljon kuin Minä - koska Minulla on suuria tavoitteita, kunnianhimoa ja menestystä!

        Naivat ylöspäin...?

        Kröhöm. Olen luotsi. Ja Suomen karttaa katsottaessakin olen yläpuolella... Ja jos pistän kengät, joissa on murha-korot, pääkin keikkuu ylempänä.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Sinulla ei ole tarvetta raiskata, koska sinulla on Minut!

        (Väärinkäytön välttämiseksi useiden viestien lähettämistä lyhyen ajan sisällä on rajoitettu.)

        Sinulla on niin kiireitä käydä vessassa, ettet ehdi...

        Hih, olen kusipää.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Tiesitkö, että naiset naivat ylöspäin hypergamiaksi kutsutun ilmiön vuoksi; tämän vuoksi sinä rakastat Minua - lähes yhtä paljon kuin Minä - koska Minulla on suuria tavoitteita, kunnianhimoa ja menestystä!

        *köh* llllaaasssukka..! *köh*


      • icepicked kirjoitti:

        Kiukuttaako, kun vaimosi on tottelematon? ;)

        Sinulla ainakin näyttää olevan liiankin hauskaa...


      • kurpizza kirjoitti:

        Sinulla ainakin näyttää olevan liiankin hauskaa...

        Ainahan minulla on hauskaa, kun te riitelette!


      • icepicked kirjoitti:

        Ainahan minulla on hauskaa, kun te riitelette!

        Ei tuo ollut riitelyä... Ainakaan minun mittapuulla. Oletko kuullut sen Milleniumin tekemän keskusteluopalsta-laulun?


      • kurpizza kirjoitti:

        Ei tuo ollut riitelyä... Ainakaan minun mittapuulla. Oletko kuullut sen Milleniumin tekemän keskusteluopalsta-laulun?

        Silti sitä oli nautinnollista seurata... *mittapuullani. Olen kuullut. XD


      • kurpizza kirjoitti:

        Naivat ylöspäin...?

        Kröhöm. Olen luotsi. Ja Suomen karttaa katsottaessakin olen yläpuolella... Ja jos pistän kengät, joissa on murha-korot, pääkin keikkuu ylempänä.

        Kyllä naiset haluavat miehen yläluokasta, koska he välittävät vähemmän ulkonäöstä kuin miehet; sekä naisella on psykologisia tarpeita saada turvallisuutta johon sisältyy mm. taloudellinen turvallisuus ja fyysinen turvallisuus hyökkäyksiltä.

        Auktoriteetit eivät merkitse Minulle mitään lukuunottamatta muutamaa, jota rakastan enemmän kuin itseäni... Sivistyksen määrässä etelä dominoi pohjoista! Minulla on pituutta yli 180cm! Minä olen suomenruotsalaista bättre folkia! Minä olen positiivinen ajattelija!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Kyllä naiset haluavat miehen yläluokasta, koska he välittävät vähemmän ulkonäöstä kuin miehet; sekä naisella on psykologisia tarpeita saada turvallisuutta johon sisältyy mm. taloudellinen turvallisuus ja fyysinen turvallisuus hyökkäyksiltä.

        Auktoriteetit eivät merkitse Minulle mitään lukuunottamatta muutamaa, jota rakastan enemmän kuin itseäni... Sivistyksen määrässä etelä dominoi pohjoista! Minulla on pituutta yli 180cm! Minä olen suomenruotsalaista bättre folkia! Minä olen positiivinen ajattelija!

        En ota kantaa, koska minua ei ehkä lasketa "normaaliksi"...

        Rakastatko jotain enemmän kuin itseäsi? Kristittynä se tietenkin on Jumala, vai mitäkö?
        Niinhän eteläläiset luulevat... Niinhän ne luulevat...
        Hommaan samanlaiset kengät kuin Lordilla!
        Olet kotoisin Närpiöstä?
        Minä olen kaksimielinen ajattelija!


      • kurpizza kirjoitti:

        En ota kantaa, koska minua ei ehkä lasketa "normaaliksi"...

        Rakastatko jotain enemmän kuin itseäsi? Kristittynä se tietenkin on Jumala, vai mitäkö?
        Niinhän eteläläiset luulevat... Niinhän ne luulevat...
        Hommaan samanlaiset kengät kuin Lordilla!
        Olet kotoisin Närpiöstä?
        Minä olen kaksimielinen ajattelija!

        Hyväksy sanomani!

        Ja visst; rakastan Rabbiani (Kristusta ja sitä kautta Jumalaa) koska en aio kilpailla täydellisyyttä vastaan, sekä tietyllä tavalla Vartiotorniseuraa joka opetti paremmin kuin EVL on koskaan opettanut(, mutta silti väärin) ja lopuksi muutamaa itseäni parempaa ihmistä joita en aio mainita... Niihin sisältyy filosofeja ja muuta jännää porukkaa...

        Ei ole luuloa vaan faktaa, että Susirajan takana sivistystä ei löydy.

        En jaksa googlettaa...

        Nej... Sekin on Susirajan takana...

        Jakomielitauti vai irstas?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Hyväksy sanomani!

        Ja visst; rakastan Rabbiani (Kristusta ja sitä kautta Jumalaa) koska en aio kilpailla täydellisyyttä vastaan, sekä tietyllä tavalla Vartiotorniseuraa joka opetti paremmin kuin EVL on koskaan opettanut(, mutta silti väärin) ja lopuksi muutamaa itseäni parempaa ihmistä joita en aio mainita... Niihin sisältyy filosofeja ja muuta jännää porukkaa...

        Ei ole luuloa vaan faktaa, että Susirajan takana sivistystä ei löydy.

        En jaksa googlettaa...

        Nej... Sekin on Susirajan takana...

        Jakomielitauti vai irstas?

        En, lopetan vain vastaan inttämisen!

        Varmasti löytyy. Itselläsi on valtava sivistyksen puute, kun et tiedä edes millaiset kengät Lordilla on... Varmaan puolen metrin pohjallinen. Ja jos etsit sivistystä Närpiöstä ja Yli-iistä, en ihmettelekään ettet usko täällä olevan sivistystä.

        Jaa-a. Noh, skitsofreniaa ja irstautta on suvussa....


    • Sinulla oudot nautinnon aiheet...

      • Kuka pitää mistäkin... ;) Harmi vain että Tukija häipyi.


    • Juu. Sinä pidät oudoista asioista... Saattaa ehkä tulla vielä takaisin.... Tai no, tukinpa.

      Se mitä sanot on kuin vieraansanomaa... ♥ Ihana kappale.

      • Harmi. :(

        ...ja matkan pää on siirtotyömaa! Oi armas Suomi, mitä hälle se antaa?


      • Nyt Hän ilmaantuikin tänne!

        IT, entä jos Kurpizza on 175cm pitkä ja laittaa jalkoihinsa kymmenen sentin korot?


    • hurri97

      Varför diskuterar ni inte på svenska?

      • Därför att vi talar inte så gott svenska...


    • Ettemme sämmisi! Kirjoitin tahallani "väärin," vaikka anglismit ovat ainoa väärinteko suomen kieltä kohtaan!

    • Mikä tuossa nyt meni väärin??

      • Sämmiä ei ole sana. Toivottavasti Herrekin tulou tänne huomenna...


    • Mikä on sanan määritelmä?

      Yeps. Huomenna täytyy puuhastella läksyjäkin...

      Hyvää työtä, kauniita unia, Toripolliisin kuvia.

      • En tiedä.

        Minäkin menen. Huominen on täysin vapaa, sillä olen yksin kotona, eikä ole läksyjä tekemättä! Jee!


      • icepicked kirjoitti:

        En tiedä.

        Minäkin menen. Huominen on täysin vapaa, sillä olen yksin kotona, eikä ole läksyjä tekemättä! Jee!

        Miksi ihmeessä menette tähän aikaan nukkumaan? Kouluaamuinakin mennään nukkumaan myöhemmin!


      • assassin kirjoitti:

        Miksi ihmeessä menette tähän aikaan nukkumaan? Kouluaamuinakin mennään nukkumaan myöhemmin!

        Minä olen aamuvirkku. Jos Suolistoa ei olisi, menisin nukkumaan kymmeneltä ja heräisin kuudelta. Kouluaamuina menen nukkumaan viimeistään yhdeltätoista, jotta saisin edes seitsemän tuntia unta.


    • No morrosta. Heräsin puoli kahdeksalta. Ehdin hienosti käydä kävelyllä.

      • Minä tulin juuri... kävelyltä. Heti aamusta nostetaan mauttomuuskerroin sataan.


    • Minä jo säikähdin, että eikö täällä muka ole ketään...

      Huomenna täällä ei sitten taatusti ole ketään. Pitäisikö aloittaa keskustelu aiheesta?

      • HeKeKee'd

        Miten olisi Israel ja Gaza? Trotskia ja IT:tä kiinnostaisi...


      • HeKeKee'd kirjoitti:

        Miten olisi Israel ja Gaza? Trotskia ja IT:tä kiinnostaisi...

        Häh? XD Tarkoitin kyllä aloitusta huoltokatkosta. (Alkaa huomenna, loppuu tiistaina)


      • kurpizza kirjoitti:

        Häh? XD Tarkoitin kyllä aloitusta huoltokatkosta. (Alkaa huomenna, loppuu tiistaina)

        Ei hitto, mie olen mennyttä silloin! Voisin lähteä kaupungille ja opiskella italiaa kahvilassa mutten jaksa, eikä ole rahaa. NATOon liittymisestä voisikin paista.


    • "NATOon liittymisestä voisikin paista. " Häh?

      Minä varmaan kokeilen tulla tänne ihan uteliaisuuttani. Haluan nähdä, tuleeko jokin kieltohomma...

      • Puhua. Pagizen=puhun
        Pagizet=puhut
        Paistaa=puhuu
        Paiska myö = puhukaamme


      • icepicked kirjoitti:

        Puhua. Pagizen=puhun
        Pagizet=puhut
        Paistaa=puhuu
        Paiska myö = puhukaamme

        Vähän kuin patistaa ja jatista sekoitus.

        Kätevä väli viestien välillä. Ehtii katsoa elokuvaa samalla. X)


      • kurpizza kirjoitti:

        Vähän kuin patistaa ja jatista sekoitus.

        Kätevä väli viestien välillä. Ehtii katsoa elokuvaa samalla. X)

        Minä katson Simpsoneita. :)

        Pitäisi pitää ensijaksossa esitelmä suomalais-ugrilaisista kielistä, ja sitä varten täytynee opetella karjalaa.


    • X-men 2.

      Eikai sinun sitä kieltä tarvitse siinä osata...

      • Minä haluan osata!


    • Joo. Niinpä tietenkin. Minäkin haluan helikopterin, kuten iskä aina sanoo.

      Meni hiukkasen aikaa, koska kävin syömässä aamupalaa (söin murojakin, koska nälkä) ja yritän juoda kahvia...

      • Aina sinä mitätöit halujani! :(

        Minä syön muroja nyt.


    • Enkä mitätöi.... Ellei tuota lasketa, niin milloin muka...?

      Minä juon kahia. Tai oikeastaan lusikoin. Tavallaan hyvää ja tavallaan pahaa. Jännää. Päähän hiukan sattuu...

      • *kahvia. Pkln näppäimistö!

        "Väärinkäytön välttämiseksi useiden viestien lähettämistä lyhyen ajan sisällä on rajoitettu. "

        =P Eikä voi kirjoitusvirhettä korjata!


      • Aina sinä valitat korviasi!

        Kahvi on hyvää, tee parempaa.


    • Niin? Ja sinä valitat, että olen ilkeä, koska en halua kuulla, että sinua TAAS YLLÄTTÄEN panettaa. Tottakai vittuilen, kun valitat asiasta, jolle en voi yhtään mitään.

      Kahvista jäi kiva maku suuhun. Tee on kyllä parempaa. Sitä olen juonut nuorempanakin...

      • Mistä arvasit?

        Etkö ole kahvia ennen juonut?


    • Naisenvaisto.

      Olen. En tosin mustana... Eiku olen vissiin mustanakin...

      • Ai että oikein naisen vaistollasi arvaat, milloin minua panettaa..?


    • Höh. Tarkoitin, että valitat ilkeyttäni.... Se, että sinua panettaa on vakio kuten energian määrä, joten sen tietämiseen/arvaamiseen ei tarvi olla mikään nero.

      • Minä olen vain kärttyinen. Kai se nyt on vakio, kosk' en saa ikinä..!


    • Saithan sinä sen verran, että puhuit viikkoja jälkeenkin...

      Wolverinellahan on niin, että rystysistä tulee semmoiset veitset. http://www.superbwallpapers.com/movies/logan-the-wolverine-22525/
      Joo, näyttää aika psykoottiselta. Sitten kun sen kimppuun käy joku ninjanainen, tämä tietenkin laittaa nuo veitset näkösälle. Sitten se nainen taikoo samanlaiset veitset, mutta vain sormista esiin, eli ne ovat hiukan tehokkaammat. Wolverine katsoo hämmästyneenä ja sanoo: "Holly shit" XD Rakastan amerikkalaisten kiroamista. Itsellä olisi päässyt hiukan raskaampaa kuin "Pyhä paska" Xd

      • Jäin kaipaamaan... Kerran elämässään vain... :(

        Enlanninkieliset kirosanat ovat muutenkin ihan lässyjä.


    • "Edes kerran kesässä, pitää käydä kakkospesässä...."

      Ensi kesänä sitten. Kyllä sinä jonkun saat huijattua/uhkailtua/huumattua!

      Yeps. Ajattele, jos minä kiroaisin: "Oh, shit." XD "Perrrrrrrkele!" kuulostaa paljon tunteikkaammalta.

      • Hyi.

        Enpä tiedä, josko huumattuna edes voisi...


    • Voin linkata kappaleen sinulle. Ei ole niin paha kuin "Kolmen minuutin muna"...

      Riippuu huumeesta. Siellähän jotkut halusivat kokeilla.... "Lapset, älkää käyttäkö huumeita tai Eräs trotskilainen tulee ja...."

      • Linkkaa vain.

        Oletko kovinkin perehtynyt asiaan? Mitä? Vihjaatko minua epäviehättäväksi?


      • Hyi hele...

        Että mitä sanoitkaan? Väitätkö, että hänen pitäisi olla vähintäänkin huumattu halutakseen minua..?


    • Noh? Kumman säkeistö oli parempi? Jää muuten soimaan päähän.

      No, jos aiot täältä Pulinoista jonkun iskeä (kimppuun) niin se olisi valtti tappelussa. Kuulosti ainakin siltä, että porukka osaa puolustautua...

      (Räkätän itsekin näille kirjoituksille.)

      • Molemmat olivat yhtä kamalia...

        En minä ketään täältä halua... :(

        (Minäkin XD)


    • Höh... Onkohan lisää aiheeseen liittyviä lauluja, jotka ovat hyviä... Mutta jes! Äiti lopetti Fredekin kuuntelun!

      Et IT:kään?

      • Veljeni kaveri soitti sitä "huvin vuoksi" viisi tuntia putkeen mökillään...

        Kyllä, mutta Hän ei halua minua ja Hän on liian vanha! :'(


    • Minun isäni kuunteli Nakkivenettä kolme tuntia. Revi siitä. Mutta sinun pitää kuule kuulla Kuljukka!

      No voi pientä.

      • Linkkaa.

        Olet ilkeä! :(


      • XD Heill'ol' outoja lauluja...

        Minua vain kyrpii...


    • Nauratko makaronin kärsimyksille? Julmaa! Yeps. Outoja lauluja on. Muistaakseni jonkun kappaleen aiheena oli punajuuren värinen ompelukone. Joillakin muillakin artisteilla on outoja viisuja. Epuillakin. Tai no, ei se ole mikään ihmekään, sillä hekinhän tekivät aluksi punk-musiikkia kuten Klamydia.

      Esim. tämä kappale, jota ei kuule Suomipopilta tai Iskelmältä:

      https://www.youtube.com/watch?v=o-Scc0bZb24

      Vuodelta 1979.... XD

      Kyrpii nimenomaan!

      • En pystynyt kuuntelemaan, mutta kuulostaa jännänltä nimensä perusteella...

        Nimenomaan juurikin! Hitto...


      • icepicked kirjoitti:

        En pystynyt kuuntelemaan, mutta kuulostaa jännänltä nimensä perusteella...

        Nimenomaan juurikin! Hitto...

        För helvete! Kokeile etsiä itse... Siellä oli muitakin versioita... Miksei kaikki videot kuulu kännykällä? On aika... jännä kappale. Muuu muu muu.... XD

        Ullatuuuus!


      • kurpizza kirjoitti:

        För helvete! Kokeile etsiä itse... Siellä oli muitakin versioita... Miksei kaikki videot kuulu kännykällä? On aika... jännä kappale. Muuu muu muu.... XD

        Ullatuuuus!

        Voin yrittää...

        Älä tee pilkkaa! Tämä on oikeasti vaikeaa!


    • Yritä. Minä täällä käsken sinua kuuntelemaan outoa "musiikkia"...

      Mikä on vaikeaa?

      • Odota...

        Jatkuva panetus on vaikeaa...


      • Kuuntelin. Ei oikein iske.

        Tuo vain pahentaa tilannettani!


    • "Hyvä on jengissämme rillua,
      kun Anneli antaa... radiossa neuvoja
      Luokseen ajamme invalidibussia
      saamme kaikki Annelia.... tavata"

      "Rokkibändit soittaa kakkaa,
      tahdomme panna.... Anneli, lopun sille"

      "Se sai rokinsoittajan aivan puihin,
      kun Anneli otti..... nokkiinsa"

      "Me olemme nuorison ylevää kermaa,
      me pumppaamme Annelin täyteen...toivoa
      Meistä kahdentoista oli nuorin,
      joka Annelin kanssa teki.... haastattelun"

      Riimit ei oikein iske. Miksiköhän? XD Anneli oli muuten joku radiojuontaja, joka väitti Eppujen olevan saatananpalvojia tms. Ei hitto noita sanoa.

      • Niin juuri, pahentaa! Se asettaa turhia odotuksia! Keksin yhden hyvän biisin tähän...


      • icepicked kirjoitti:

        Niin juuri, pahentaa! Se asettaa turhia odotuksia! Keksin yhden hyvän biisin tähän...

        Noh, haluaisitko sinä Annelia...tavata?

        Voi ei. Kom-teatteria vai Frederikkiä?



    • No, huh huh. Monen kanssa yhtä aikaa?

      Olen paska englannissa. Ehkä minun pitäisi kuunnella se monta kertaa, mutten jaksa.... Okei, ymmärsin jotain, mutta koulussa ei tuon tarvittaa sanastoa tuohon opeteta enkä muutenkaan osaisi. Eli suomeksi: En tajunnut paljon paskaakaan. En itsekään käsitä....

      Sanoin äidille: Pannaan, pannaan on yllättävän härski kappale, kun sanat kuuntelee.
      Nyt äiti sitten soittaa Raptoria osoittaakseen, kuinka härskejä itse tietää. Raptorilla on siinä lajissa musta vyö...

      • Se kuulostaisi ihanalta...

        Sinun äitisi on hauska. Raptorit on kyllä huomattu härskeiksi.


    • Martti Syrjä ei näytä meripojalta...

      Onko Bat ja Rydman tuttuja?

      • TÄSSÄ MIELENTILASSA SILLÄ EI OLE MITÄÄN VÄLIÄ!

        Eivät...


      • Kauneus on katsojan silmissä... Paskat, on se ruma. Mutta kuten sanoin: EI MITÄÄN VÄLIÄ ENÄÄ!

        No kerropa.


      • Kyllä se vähän helpotti. Mutta valot pois vaan, eipä ehdi edes ajatella ulkonäköä!

        Kuuntelen pian...


    • Kuten täällä kirotaan: Voi Kristuksen kilin vittu.

      Trotski, tuo ei ole enää normaalia. Jos ei tuolla laululla lähde, niin sitten googlaat "Johanna Tukiainen"...

      • Ja täällä: voi vitun vitun vitun vittu.

        No ei se panetukseen auttanut!


    • Tuotakin kuulee. Entä "Voi vittujen kevät/helvetin kuustoista"?

      Kliseistä: Kävele veteen.

      • Ei täälläpäin.

        Mitä tarkoitat?


    • Eikö?!?

      Arvaa.

      • Eip.

        Vetele käteenkö? Tiesitkö, että yhden lastenohjelman nimi on Oiva Nalle?


    • Höh...

      Joo. Tiesin, ja tajusin kääntääkin sen. "Nalle tää, yllättää..."

      • Ei käteenvetäminen auta!

        XD Lastenohjelmassa..!


    • Raiskaa Anneli.

      Käteni ovat kylmät. Outoa. Kunto alkanut huononee ilmeisesti... Pitää talvella käydä hiihtämässä...

      Aikuisten ohjelmana se olisikin jotain sanoinkuvaamattoman hirveää.

      • Tai Anneli voisi raiskata minut...

        BooxTV ehdottelee minulle koko ajan jotain Sexextraa... Ja biologianopettajani on alkanut vilauttelemaan projektiohjeita.


    • XD

      Lämpenevät aika hitaasti. Minulla on oikeasti ollut aina lämpimät kädet. Liiankin. Talvella pystyin helposti kulkemaan ilman lapasia, koska jos en koskenut lumeen, eivät näpit jäätyneet. Muuten ne ovat olleet sitten inhottavan hikiset... Nyt ne on jääkylmät. Eivätkä lämpene mitenkään... Tuliko minulle joku juttu, vai johtuuko se kahvista? Vai pitäisikö syödä jotain.... Pelottavaa.

      • Oikeastaan... haluan sitä...

        En tiedä. Minulla se vaihtelee hieman.


    • Ja taas keskustelemme sinun fetisseistäsi.

      Ainakin joku meinasi jossain lääkärin sanoneen kahvin supistavan verisuonia... Mutta siitä on jo 5-tuntia... Pitäisi muuten (taas) juoda vettä.

      • Minua panettaa, joten ihmekö tuo? Miten tämä on muka fetissi?

        Miksi sinun täytyy juoda vettä?


    • Minua halituttaa. Vieläkin kylmät kädet.... Miten helvetissä...

      Käsissä näkyy semmoisia laikkuja ja niitä puristaa hetken aikaa yhteen ja jää pikäksi aikaa valkoisia laikkuja, niin minulle on sanottu joskus, että silloin pitää juoda vettä. Tai sitten minulla on vain sunnuntaijano.

      • En osaa halata.

        Tuo kuulostaa omituiselta... No, jou nyt sitten.


    • No ei sinun tarvikaan. Ja äsken tuli selväksi, ettet osaa vetää käteenkään.

      Jou? Ai, juo? Koko ajan.... Sunnuntaijano prkl...

      • Kuinka niin en osaa? Eikä tarvitsekaan, koska voi tehdä muuta kivaa...

        Voi paska. Kännykkä ei näemmä korjaa tuota.


    • "Ei käteenvetäminen auta!"
      Siltä se ainakin kuulostaa... Varmasti voit tehdä muuta kivaa. Kiusaatko naapurin kissaa vai hyökkäsitkö hirviöhamsterin kimppuun vai joutuuko veljesi kärsimään?

      Hih. XD Jou jou.

      • Siinä ei vain ole tarpeeksi! Ei mitään niistä... Kiemurtelen täällä turhautuneena.

        :(


    • En voi auttaa. Sorry.

      Näin vietetään sunnuntaita! Normivaatteiden päällä on vaaleanpunainen äärimmäisen ei-heteron näköinen aamutakkia. Tukka siististi harjattu ponihännälle. Istutaan läppärin edessä kuulokkeet korvilla ja kuunnellaan ja moshataan kovana örinämusiikille. Välillä ryypätään vettä pullosta. XD

      • Joten jatkan kiemurtelua.

        Minun pitäisi tehdä jotakin, mutten jaksa. Lähteäkö ulos? Olisin sielläkin kännykällä, tosin.


    • Sinä siis luulit.... syö pääs trotskilainen!

      Minunkin pitäisi, mutta äiti saattaa lähtä kauppaan ja pitää sitten vahtia kakaraa.

      • Mitä luulin?

        Teen ensin pari tehtävää...


    • Syö pääs.

      Pitäisi muuten niitä läksyjäkin...

      • Mitä tarkoitit?? Vastaa!


    • Että sinun pitää syödä pääsi. Epäselvää?

      • Ei kun aikaisemmin!


      • icepicked kirjoitti:

        Ei kun aikaisemmin!

        Silloinki käskin sinua syömään pääsi. Epäselvää?

        *äärimmäisen viaton ilme, joka välillä vaihtuu tahattomasti pirulliseksi virnistykseksi*


      • kurpizza kirjoitti:

        Silloinki käskin sinua syömään pääsi. Epäselvää?

        *äärimmäisen viaton ilme, joka välillä vaihtuu tahattomasti pirulliseksi virnistykseksi*

        "Sinä siis luulit...." -Sie.
        Mitä tarkoitit tuolla?!

        Olet ilkeä. Minua kiukuttaa. :(


    • SINÄ SIIS LUULIT MINUN SEKAANTUVAN SINUN ONGELMIISI?

      Oliko tarpeeksi selkeästi artikuloitu?

      Nyt sinua kiukuttaa ja panettaa... Ullatuuuuuus!

      • Nyt ellennän!

        Nooh, kiukutus johtuu panetuksesta...


    • *taputusta*

      Ja nyt siis voit ellentäneenä syödä pääsi.

      Tee asialle jotain...

      • En. *näyttää kieltä*

        Kuten mitä?


    • Ei sitten.

      Mitä asialle ylipäätään voi tehdä? Kastraatio?

      • Saisin hienon äänen! Mutta niitä ei tehdä enää. Jos saisi kerrankin kunnolla...


    • Kerron IT:lle, ettei hän kuulemma antanut/ottanut kunnolla...

      • Silloinhan Trotskin olisi aika saada Oceanilta. ;)


      • Katsotaan, miten Herre siihen reagoi... Kunhan nyt edes olisi täällä. ;)


      • icepicked kirjoitti:

        Katsotaan, miten Herre siihen reagoi... Kunhan nyt edes olisi täällä. ;)

        On hän!!! Täällä hän on ollut, mutta niin...


    • Jospa ilmestyy taas seitsemän aikoihin... Mites VeHin suuri Ekho-taistelu?? XD

      • Toivon mukaan ilmestyy... Veh, kuinka niin on ollut täällä?


      • icepicked kirjoitti:

        Toivon mukaan ilmestyy... Veh, kuinka niin on ollut täällä?

        En sano enempää, hän saa selittää yksityisviestillä minulle... En aio puhua enempää, vain hän saattaa ehkä tietää, jos huomasi viestini...


      • veh kirjoitti:

        En sano enempää, hän saa selittää yksityisviestillä minulle... En aio puhua enempää, vain hän saattaa ehkä tietää, jos huomasi viestini...

        Kerro. Kerrot minulle. Nyt. Äläkä uskallakaan huijata.


      • icepicked kirjoitti:

        Kerro. Kerrot minulle. Nyt. Äläkä uskallakaan huijata.

        En tiedä asiasta vielä mitään, enkä aio häpäistä häntä kertomalla sitä muille, ehkä auttaisi hieman. ;)


      • veh kirjoitti:

        En tiedä asiasta vielä mitään, enkä aio häpäistä häntä kertomalla sitä muille, ehkä auttaisi hieman. ;)

        Pitääkö minun lahjoa tieto sinusta ulos? Lähettikö Häi sinulle viestiä?


      • icepicked kirjoitti:

        Pitääkö minun lahjoa tieto sinusta ulos? Lähettikö Häi sinulle viestiä?

        Ei ole vielä, mutta tuskinpa Hän haluaisi, että muut tietäisivät. Voinhan toki pyytää, että totuus kerrotaan vain sinulle, jos edes kertoisi, sitten kun Hän ehtii. XD

        PS. Unohdin muutamasta viestistä, miten Hänet kirjoitetaan. XD


      • veh kirjoitti:

        Ei ole vielä, mutta tuskinpa Hän haluaisi, että muut tietäisivät. Voinhan toki pyytää, että totuus kerrotaan vain sinulle, jos edes kertoisi, sitten kun Hän ehtii. XD

        PS. Unohdin muutamasta viestistä, miten Hänet kirjoitetaan. XD

        Hän siis kertoi sinulle jotakin..?! Tänäänkö? Onko Hän täällä nyt?


      • icepicked kirjoitti:

        Hän siis kertoi sinulle jotakin..?! Tänäänkö? Onko Hän täällä nyt?

        Uskon niin. En kuitenkin tiedä, onko nyt. Luultavasti tänään on käynyt täällä...


      • veh kirjoitti:

        Uskon niin. En kuitenkin tiedä, onko nyt. Luultavasti tänään on käynyt täällä...

        *kuitenkaan


      • veh kirjoitti:

        Uskon niin. En kuitenkin tiedä, onko nyt. Luultavasti tänään on käynyt täällä...

        Mitä Häi kertoi, miksi juuri sinulle?


      • icepicked kirjoitti:

        Mitä Häi kertoi, miksi juuri sinulle?

        Siis... En voi vielä selittää enempää, kertokoot Hän, jos haluaa, en tiedä, puhuuko enemmän, enkä voi paljastaa paljoa, sen verran nolo asia, ehkä, niin ainakin luulen, mutta asiasta en kerro kuitenkaan, koska... XD


      • veh kirjoitti:

        Siis... En voi vielä selittää enempää, kertokoot Hän, jos haluaa, en tiedä, puhuuko enemmän, enkä voi paljastaa paljoa, sen verran nolo asia, ehkä, niin ainakin luulen, mutta asiasta en kerro kuitenkaan, koska... XD

        Minun on vaikea uskoa sinua. Miksi Häi kertoisi juuri sinulle?


      • icepicked kirjoitti:

        Minun on vaikea uskoa sinua. Miksi Häi kertoisi juuri sinulle?

        Siis... Katsotaan sitten, kun hän vastaa. ;) En nyt voi kertoa totuutta, piti pysyä meidän kahden välisenä tietona, enkä tiedä sitten. Voit kyllä lähettää hänelle yksityisviestiä, mistä keskustelemme. Hän saattaa ehkä kertoa totuuden vielä. :D Tulet järkyttymään...tai ehkä et. En tiedä, oletteko yksityisviestillä siitä keskustelleet, joten, mutta tuskinpa hän...


      • veh kirjoitti:

        Siis... Katsotaan sitten, kun hän vastaa. ;) En nyt voi kertoa totuutta, piti pysyä meidän kahden välisenä tietona, enkä tiedä sitten. Voit kyllä lähettää hänelle yksityisviestiä, mistä keskustelemme. Hän saattaa ehkä kertoa totuuden vielä. :D Tulet järkyttymään...tai ehkä et. En tiedä, oletteko yksityisviestillä siitä keskustelleet, joten, mutta tuskinpa hän...

        Edelleenkin epäilyttää. Ellei Häi sitten ole röllännyt; siitä olisi helpointa kertoa toiselle röllille. Voin vielä tarkistaa viestini...


    • Väitätkö, että Siiliö ja IT ovat sama henkilö?

      Juu, katosin kun piti mennä auttamaan ruuanlaitossa ja etsiä äipän kännykkä.

      • Siis en nyt voi sanoa, mistä on kyse. Sori, saatte ehkä jotain tietää, että olenko saanut vastauksen, mutta en aio kertoa, mistä on kyse, jos IT ei halua. Onpas Trotski kärsimätön.. XD


      • veh kirjoitti:

        Siis en nyt voi sanoa, mistä on kyse. Sori, saatte ehkä jotain tietää, että olenko saanut vastauksen, mutta en aio kertoa, mistä on kyse, jos IT ei halua. Onpas Trotski kärsimätön.. XD

        No totta hitossa olen, koska annat ymmärtää, että tietäisit paljonkin! Kuitenkin tässä on kyse vain sinun epäilyksistäsi...


      • veh kirjoitti:

        Siis en nyt voi sanoa, mistä on kyse. Sori, saatte ehkä jotain tietää, että olenko saanut vastauksen, mutta en aio kertoa, mistä on kyse, jos IT ei halua. Onpas Trotski kärsimätön.. XD

        Eli epäilet.


      • icepicked kirjoitti:

        No totta hitossa olen, koska annat ymmärtää, että tietäisit paljonkin! Kuitenkin tässä on kyse vain sinun epäilyksistäsi...

        Voin kyllä sitten ilmoittaa sinulle, että vastasiko vai ei. Tulet edelleenkin järkyttymään..... X'''D


      • veh kirjoitti:

        Voin kyllä sitten ilmoittaa sinulle, että vastasiko vai ei. Tulet edelleenkin järkyttymään..... X'''D

        Pärkkälän ämmä pimittää tietoja ja käyttää väärää aikamuotoa..!


      • icepicked kirjoitti:

        Pärkkälän ämmä pimittää tietoja ja käyttää väärää aikamuotoa..!

        Heh... Kyllä vielä ehkä saat tiedon. IT varmaan sitten ainakin tietää, että Eräs on innoissaan... Tulet varmasti järkyttymään, minäkin järkytyin, koska... XD


      • icepicked kirjoitti:

        Pärkkälän ämmä pimittää tietoja ja käyttää väärää aikamuotoa..!

        Pojat käyttävät naisia enemmän ämmä-sanaa....


      • veh kirjoitti:

        Heh... Kyllä vielä ehkä saat tiedon. IT varmaan sitten ainakin tietää, että Eräs on innoissaan... Tulet varmasti järkyttymään, minäkin järkytyin, koska... XD

        VeH// Tee kaupat! Trotski kertoo sukupuolensa ja sinä tuon homman!


      • kurpizza kirjoitti:

        VeH// Tee kaupat! Trotski kertoo sukupuolensa ja sinä tuon homman!

        Ei ikinä! NEIN!!


      • kurpizza kirjoitti:

        Pojat käyttävät naisia enemmän ämmä-sanaa....

        Tein sen tahallani.


      • icepicked kirjoitti:

        Tein sen tahallani.

        Ahaa...


      • kurpizza kirjoitti:

        Ahaa...

        Herrekin on kutsunut minua ämmäksi.


      • icepicked kirjoitti:

        Herrekin on kutsunut minua ämmäksi.

        Herr... Siis hän onkin miespuolinen ihan julkisesti.


      • kurpizza kirjoitti:

        Herr... Siis hän onkin miespuolinen ihan julkisesti.

        Mutta Häi kutsui nimenomaan minua ämmäksi!


      • icepicked kirjoitti:

        Mutta Häi kutsui nimenomaan minua ämmäksi!

        Vai niin. Noin hellästä kutsumanimestä päätellen hänellä on ainakin ollut tunteita sinua kohtaan.

        Tuonko halusit kuulla?


      • kurpizza kirjoitti:

        Vai niin. Noin hellästä kutsumanimestä päätellen hänellä on ainakin ollut tunteita sinua kohtaan.

        Tuonko halusit kuulla?

        Juuri tuon. Ja minä pidän kutsumanimestäni.


      • icepicked kirjoitti:

        Juuri tuon. Ja minä pidän kutsumanimestäni.

        Taasko minut hylättiin...? Taidan mennä nurkkaan itkemään...

        Hyvä on, Ämmä.


      • kurpizza kirjoitti:

        Taasko minut hylättiin...? Taidan mennä nurkkaan itkemään...

        Hyvä on, Ämmä.

        Kuinka niin hylättiin? Eikö miehesi anna tarpeeksi huomiota sinulle?

        Olen nyreissäni tuosta, mutta saan siitä kiksejä jollakin kierolla tavalla, joten älä lopeta.


      • icepicked kirjoitti:

        Kuinka niin hylättiin? Eikö miehesi anna tarpeeksi huomiota sinulle?

        Olen nyreissäni tuosta, mutta saan siitä kiksejä jollakin kierolla tavalla, joten älä lopeta.

        Eiku, tuosta päätellen hänellä on vielä tunteita sinua kohtaan...

        Kuulosti pahalta. Taidan mennä nurkkaan sinua piiloon. Oletko "Älä kiusaa Ekhoa" ? Siiliökin jo epäilee sinua...


      • kurpizza kirjoitti:

        Eiku, tuosta päätellen hänellä on vielä tunteita sinua kohtaan...

        Kuulosti pahalta. Taidan mennä nurkkaan sinua piiloon. Oletko "Älä kiusaa Ekhoa" ? Siiliökin jo epäilee sinua...

        Eihän se sulje pois tunteitaan sinua kohtaan.

        Oli tarkoituskin kuulostaa pahalta, höpönassu. En ole edes avannut koko keskustelua kello kolmen jälkeen.


      • icepicked kirjoitti:

        Eihän se sulje pois tunteitaan sinua kohtaan.

        Oli tarkoituskin kuulostaa pahalta, höpönassu. En ole edes avannut koko keskustelua kello kolmen jälkeen.

        Niin varmaan...

        Älä nassuttele. :(


      • kurpizza kirjoitti:

        Niin varmaan...

        Älä nassuttele. :(

        Kyllä sinua Häi vielä rakastaa! Jos et usko, kuuntele Voltairen Stuck With You.


      • icepicked kirjoitti:

        Kyllä sinua Häi vielä rakastaa! Jos et usko, kuuntele Voltairen Stuck With You.

        Enkä kuuntele. Jää soimaan päähän ja joudun sitten ränkkäämään sitä... Suunnittelen läksyjen tekoa nyt...

        Syö sinä Eräs ämmä pääsi! (Ei kuulosta järkevältä... XD)


      • kurpizza kirjoitti:

        Enkä kuuntele. Jää soimaan päähän ja joudun sitten ränkkäämään sitä... Suunnittelen läksyjen tekoa nyt...

        Syö sinä Eräs ämmä pääsi! (Ei kuulosta järkevältä... XD)

        No höh. Herrekään ei ole täällä.

        Pelkkä ämmä, pienellä, ettei IT luule minua narsistiksi.


      • icepicked kirjoitti:

        No höh. Herrekään ei ole täällä.

        Pelkkä ämmä, pienellä, ettei IT luule minua narsistiksi.

        Kyllästyi kokonaan...

        Niin, mutta jos se on "lempinimi" niin se tulee isolla...


      • kurpizza kirjoitti:

        Kyllästyi kokonaan...

        Niin, mutta jos se on "lempinimi" niin se tulee isolla...

        Ei kai? :'(

        No haukkumanimi sitten!


      • icepicked kirjoitti:

        Ei kai? :'(

        No haukkumanimi sitten!

        Ei ole näkynyt... :(

        Jospa kutsuisin sinua edelleen Trotskiksi...?


      • kurpizza kirjoitti:

        Ei ole näkynyt... :(

        Jospa kutsuisin sinua edelleen Trotskiksi...?

        Sinullakin on ikävä!

        Juuri kun minulla alkoi olla hauskaa!


      • icepicked kirjoitti:

        Sinullakin on ikävä!

        Juuri kun minulla alkoi olla hauskaa!

        En tunnusta!

        Hauskaa...? HAUSKAA?!


      • kurpizza kirjoitti:

        En tunnusta!

        Hauskaa...? HAUSKAA?!

        Kyyyylllä sinulla on rakasta Herreäsi ikävä...

        Niin niin, mitä siitä?


      • icepicked kirjoitti:

        Kyyyylllä sinulla on rakasta Herreäsi ikävä...

        Niin niin, mitä siitä?

        Älä ulkoista ongelmiasi!

        Miten sinulla voi olla noin typerän kuuloisen asian takia hauskaa...? Outo.


      • kurpizza kirjoitti:

        Älä ulkoista ongelmiasi!

        Miten sinulla voi olla noin typerän kuuloisen asian takia hauskaa...? Outo.

        Voi pientä... Ikävöikäämme yhdessä!

        Kuten sanoin, saan kiksejä ämmäksi kutsumisesta. Outoa.


      • icepicked kirjoitti:

        Voi pientä... Ikävöikäämme yhdessä!

        Kuten sanoin, saan kiksejä ämmäksi kutsumisesta. Outoa.

        Kerrankin olen kanssasi samaa mieltä jostain: Outoa tosiaan.


      • kurpizza kirjoitti:

        Kerrankin olen kanssasi samaa mieltä jostain: Outoa tosiaan.

        Asenteesi kiukuttaa minua, mussu. :(


      • icepicked kirjoitti:

        Asenteesi kiukuttaa minua, mussu. :(

        Älä mussuttele. Asenne mihin?


    • Minun mieltymyksiini, muruseni! (Menen syömään, palaan kohta!)

    • Sinulla nyt on niin sairaat mieltymykset.

      • Itse olet sairas. :(

        Tarkistin profiilistaan; Herre on kirjautuneena!


    • Thomas Jefforson, Mooses, Putin ja Minä = parhaat juhlat för ever!

      • Oletko juhlinutkin?


      • icepicked kirjoitti:

        Oletko juhlinutkin?

        Hur så? Ajattelin etukäteen ketä olisi kiva tavata.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Hur så? Ajattelin etukäteen ketä olisi kiva tavata.

        Mutta Sinä palasit! Meillä on ollut ikävä!


      • icepicked kirjoitti:

        Mutta Sinä palasit! Meillä on ollut ikävä!

        Apatheia auttaa ikävään...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Apatheia auttaa ikävään...

        Mikä se on? Auttaako se panetukseenkin?


      • icepicked kirjoitti:

        Mikä se on? Auttaako se panetukseenkin?

        Apatheia auttaa myös panetukseen ja huomiohuoraukseen...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Apatheia auttaa myös panetukseen ja huomiohuoraukseen...

        Mikä se on? Vihjaatko minun olevan huomiohuora?


      • icepicked kirjoitti:

        Mikä se on? Vihjaatko minun olevan huomiohuora?

        Apatheia on asia jonka ainoastaan tietäjät tietävät, eivät rödingit, en vielä vihjaa mitään sanoin ainoastaan toisen edun.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Apatheia on asia jonka ainoastaan tietäjät tietävät, eivät rödingit, en vielä vihjaa mitään sanoin ainoastaan toisen edun.

        Sentään et väitä minun olevan... toisenlainen huora.


      • icepicked kirjoitti:

        Sentään et väitä minun olevan... toisenlainen huora.

        Katsoitko mikä on apatheia vai elätkö tietämättömyydessäsi?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Katsoitko mikä on apatheia vai elätkö tietämättömyydessäsi?

        Katsoin juuri. Mutta sinullehan olisi kivaa, jos eläisin onnellisena tietämättömyydessäni.


      • icepicked kirjoitti:

        Katsoin juuri. Mutta sinullehan olisi kivaa, jos eläisin onnellisena tietämättömyydessäni.

        Hur så? Miksi nauttisin sinun olevan tietämätön?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Hur så? Miksi nauttisin sinun olevan tietämätön?

        Olisin tyhmempi, nätimpi ja palvelualttiimpi, ja voisit tuntea suurempaa yllemmyydentunnetta minuun.


      • icepicked kirjoitti:

        Olisin tyhmempi, nätimpi ja palvelualttiimpi, ja voisit tuntea suurempaa yllemmyydentunnetta minuun.

        Tunnen luonnostani ylemmyydentunnetta muihin ihmisiin verrattuna.
        Tunnen ylemmyydentunnetta kun pääsen valistamaan ihmisiä.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Tunnen luonnostani ylemmyydentunnetta muihin ihmisiin verrattuna.
        Tunnen ylemmyydentunnetta kun pääsen valistamaan ihmisiä.

        Antaisin Sinun valistaa minua enkä kiukuttelisi ja inttäisi vastaan.


    • En ole sairas, vaan harhainen. Kysy vaikka isältäni.

      Ei voi käydä tuollaista sattumaa. Sattu nyt kusi omaan silmään.

      • Mie: Kurpizzan faija, onko tyttäresi harhainen?
        Faijasi: ...


      • icepicked kirjoitti:

        Mie: Kurpizzan faija, onko tyttäresi harhainen?
        Faijasi: ...

        "Jos oikeasti meno on tällaista, niin teille pitää soittaa apua..." Plus kymmenet muut selitykset siitä, etten erota valhetta totuudesta enkä tee eroa fantasian ja todellisuuden välille.

        Minä en vitsaillut.

        Tuhlaajapoikakin siis palasi...?


    • Ketään tuhlaajapoikaa ei palannut vaan kiireinen Herre...

    • Kerta aivojen käyttö vie noin paljon resursseja, en taida opetella kyseistä taitoa...

      • Alitajunnan käyttö, naiseni, se on parasta jota ihmiskunnassa koskaan on ollut.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Alitajunnan käyttö, naiseni, se on parasta jota ihmiskunnassa koskaan on ollut.

        Varmasti. Mikä on toiseksi parasta?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Alitajunnan käyttö, naiseni, se on parasta jota ihmiskunnassa koskaan on ollut.

        No niin, onhan Sinulla häneenkin tuollainen omistajan asenne!


      • kurpizza kirjoitti:

        Varmasti. Mikä on toiseksi parasta?

        Suurimmat ihmiset kautta aikojen, naiseni, Mooses, Putin, Kristus, Augustinus, Machiavelli ja lempipsykologini Egyptinmaasta.


      • icepicked kirjoitti:

        No niin, onhan Sinulla häneenkin tuollainen omistajan asenne!

        Minua ei asenne haittaa, koska se on vain asenne eikä todellisuutta. Mitä se sinun takapuoltasi rapsuttaa?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Suurimmat ihmiset kautta aikojen, naiseni, Mooses, Putin, Kristus, Augustinus, Machiavelli ja lempipsykologini Egyptinmaasta.

        Jonka sukunimi on Farouk! XD


      • kurpizza kirjoitti:

        Jonka sukunimi on Farouk! XD

        Hur så? Farouk on etunimi!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Hur så? Farouk on etunimi!

        Väistin sittenkin muurin. (Osaajat osaa muuntaa)


      • kurpizza kirjoitti:

        Minua ei asenne haittaa, koska se on vain asenne eikä todellisuutta. Mitä se sinun takapuoltasi rapsuttaa?

        Halusin vain tuoda asian esille.



    • Miksi virkkeesi alku kuulosti niin väärältä?

      • Kuulostat kiimaiselta homomieheltä. Sori.


      • icepicked kirjoitti:

        Kuulostat kiimaiselta homomieheltä. Sori.

        Etsin itselleni ainoastaan vaatteita koulua varten! Ajattele opettajieni naamavärkit kun astun sisään Putin-paidassa! Siitäs saatte! Ja venäläiset oppilaat!


      • icepicked kirjoitti:

        Kuulostat kiimaiselta homomieheltä. Sori.

        http://www.zazzle.co.uk/Владимир_Путин_Привет_из_Крыма_tshirts-235754264214874489

        Kurpizzalle tälläinen! Haha :D Niin parhaita!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Etsin itselleni ainoastaan vaatteita koulua varten! Ajattele opettajieni naamavärkit kun astun sisään Putin-paidassa! Siitäs saatte! Ja venäläiset oppilaat!

        XD Meilläkin on pari venäläistä. Heillä on omat venäjänkieliset sisäpiirinvitsinsä, joita en ole vielä kyennyt tulkitsemaan.

        Minulla on vain NATOa vastustava pinssi.


      • icepicked kirjoitti:

        XD Meilläkin on pari venäläistä. Heillä on omat venäjänkieliset sisäpiirinvitsinsä, joita en ole vielä kyennyt tulkitsemaan.

        Minulla on vain NATOa vastustava pinssi.

        Kerran puhuttiin että jollain lapsella oli Suomen vaakuna paidassaan ja hänet poistettiin luokalta niin mitäköhän pikkuvalittajat sanovat kun Minulla on Putin-paita!



      • israelin-tukija kirjoitti:

        Kerran puhuttiin että jollain lapsella oli Suomen vaakuna paidassaan ja hänet poistettiin luokalta niin mitäköhän pikkuvalittajat sanovat kun Minulla on Putin-paita!

        Luultavimmin heittävät Sinut vankilaan...


      • icepicked kirjoitti:

        Luultavimmin heittävät Sinut vankilaan...

        Ette voi tehdä sitä! Minulla on oikeus mielipiteeseeni!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ette voi tehdä sitä! Minulla on oikeus mielipiteeseeni!

        Voi raukkaa... Tulen sitten moikkaamaan Sinua, kun olet lukkojen takana.


      • icepicked kirjoitti:

        Voi raukkaa... Tulen sitten moikkaamaan Sinua, kun olet lukkojen takana.

        Annan heille Abir Qesheth -potkun persuksille ja otan yhteyttä suurlähetystöön! Putin lähettää panssarivaunut vapauttamaan Minut!


      • icepicked kirjoitti:

        Voi raukkaa... Tulen sitten moikkaamaan Sinua, kun olet lukkojen takana.

        XD Minä voin salakuljettaa sinulle tiirikan...


      • kurpizza kirjoitti:

        XD Minä voin salakuljettaa sinulle tiirikan...

        Ja minä voin salakuljettaa vaseliinia. :D


      • icepicked kirjoitti:

        Ja minä voin salakuljettaa vaseliinia. :D

        Minä vien saippuaa, jottei hänen tarvitse sitä joka kerta nostaa...


      • kurpizza kirjoitti:

        Minä vien saippuaa, jottei hänen tarvitse sitä joka kerta nostaa...

        Minä vien kumirenkaan, jonka päällä voi istua, jos on perse kipeänä.


      • icepicked kirjoitti:

        Minä vien kumirenkaan, jonka päällä voi istua, jos on perse kipeänä.

        Putin vapauttaa Minut vankilasta! Suurlähetystö hakee apua idästä!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Putin vapauttaa Minut vankilasta! Suurlähetystö hakee apua idästä!

        Apua tosiaan... Kerron heille puolestasi, että saatat tarvita myös vaippoja.


    • *Kuolen nauruun täällä, älkää välittäkö.*

      Elämä vain on liian hauskaa. Putin on liian hauska... XD

      • Äläs nyt, kerrankin Herre šoppailee itselleen jotakin! Muutakin kuin verkkareita...


      • Putin on hauska jätkä!

        Tässä on kuva Trotskin kavereista ja Putinista;
        http://www.zazzle.co.uk/vladimir_putin_Путин_Владимир_t_shirts-235464899536767595

        Selaan jo viidettä sivua valikoimasta! Rakastan näitä; mutta kuka helvete haluaa paidan jossa lukee "Putin on kiusaaja"? >:( Kuka julkeaa?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Putin on hauska jätkä!

        Tässä on kuva Trotskin kavereista ja Putinista;
        http://www.zazzle.co.uk/vladimir_putin_Путин_Владимир_t_shirts-235464899536767595

        Selaan jo viidettä sivua valikoimasta! Rakastan näitä; mutta kuka helvete haluaa paidan jossa lukee "Putin on kiusaaja"? >:( Kuka julkeaa?

        Hassua on se, että aluksi en olisi voinut edes kuvitella Sinun pitävän T-paitoja ja verkkareita...


      • icepicked kirjoitti:

        Hassua on se, että aluksi en olisi voinut edes kuvitella Sinun pitävän T-paitoja ja verkkareita...

        Luuletko että olen kesällä jossain mustassa kauluspaidassa kravaatti kaulassani?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Luuletko että olen kesällä jossain mustassa kauluspaidassa kravaatti kaulassani?

        Suunnilleen joo...


    • "Haukiputaan hirviöpoliisi silvasti antoi kyllä tuntua.

      Putkassa pieksettynä muistan nuo ilmeettömät silmät.
      sai varmaan orkun kun pieksi nuoren.

      Ainakin minä olen eliniäkseni menettänyt luottamukseni poliisiin.
      Painija mestari matti laakson nyrkillä hakattuna olen valmis tulemaan julkituuseen."

      Tämän Sekoiluseiskasta löysin! En aiemmin huomannut! Tulou muistoja mieleen taas... Hitto että kesällä oli kivaa. Yöt.

      • Joo, öitä! :D


      • TÄH?


      • kurpizza kirjoitti:

        TÄH?

        Seitsemännen ketjumme aarteita; jonkun satunnaisen Kotkon kirjoittama viesti. Huomenna on käyttökatko, kuinka selviän? Näemme viimeistään kolmen päivän kuluttua, toverit, siihen asti hyvästit ja до свидания, спутники!


    • Arvatkaa, mitä keksin homofikkien tilalle?

    • En ole varma, haluanko kuulla...

      • Tämä on niin tärkeää, että kerron sen kuitenkin. :)


    • Arvasin tuon... No kerro!

    • Jätkänyrskytysvideoita...?

      • Да... Mutta Sinäputken suodatuksella!


    • Nyt olen varma, etten halua kuulla.

      • Siinä ei edes ollut varsinaista nyrskytystä!


    • No se auttaakin asiaa...

      • Oletko nyt sarkastinen?


    • EI, EN OLE YHTÄÄN SARKASTINEN! En edes tiedä, mitä sarkasmi on!

      • Etkö oikeasti tiedä? Minäkin tiedän.


    • Se oli sarkasmia... Ämmä.... XD

      • Ja nyt sinä minua haukut! Mutta filmi oli oikeasti hyvä!


    • Njah. Minulla on suurin osa aivokapasiteetistä selvittämässä tätä ilmeisesti suomen kielistä lausetta:

      "...universaaliongelmaksi. Siinä on kyse siitä, onko yksilöolioiden tai substanssien ohella olemassa useille yksilöille yhteisiä ominaisuuksia eli universaaleja."

      Ja sitten minun pitäisi selittää, mikä on universaaliongelma. Tässä niinkun mietitään, onko olemassa yhteisiä ominaisuuksia eri olemassa olioille? Mitä ongelmaa siinä on...? Toivottavasti ope hiukan selventää...

      • Se oli hyvä!

        Sano opettajallesi, ettet tajunnut. Selitit sen jo tuossa tarpeeksi hyvin.


    • Varmasti... sinun mielestäsi...

      Tuo lause oli otettu kirjasta. Nyt pitää siis selvittää, mitä mieltä nominalistit ja realistit ovat asiasta... Olen niinkuin tehnyt näitä läksyjä kohta kolme tuntia. Kirjoitelmassa kylläkin meni aikaa...

      • Oli oli! Se kertoi homofobiasta.

        Minä tein omani kymmenessä minuutissa. Nyt vielä muutama sana sanakokeeseen, kunhan pääsen ensin kotiin...


    • Yee.

      2
      b) Arvioi sitten realistien ja nominalistien näkökulmasta miten sellainen ominaisuus kuin "oikeudenmukaisuus" on olemassa?

      Realistit: Monissa olioissa on samanaikaisesti esiintyviä universaaleja.
      Nominalistit: Ne ovat pelkkiä nimiä, joilla luokitellaan kaikki paska. (Ei suora sitaatti kirjasta)

      Ja nytkö pitäisi...? Yhhhh... Teen historian läksyt välissä ennen kuin alan kirkumaan. Historia... Pitääkö minun oikeasti kirjoittaa "Mesopotamialaisilla tavumerkeillä" jokin lause?!?

      http://www.kansalliskirjasto.fi/extra/verkkonayttelyt/kirjaimistot/kuvat/kuva_p_nuolenpaat3.gif

      Hiukan tuon näköistä suttua... Voi perkeleen perkele.

      • Haluatko, että linkitän?

        Onneksi minä en ole lukiossa, vieläpä kuin on tutkittu, etteivät läksyt auta juuri mitään...


    • En. En kuitenkaan ehtisi katsomaan.

      Kumpi lause: "Varokaa norjalaisia" vai "Onko sinulla norjalaisia kaapissasi?" Keksitkö mitään yhtä hyvää?

      • Linkitän, kun ehdit. :)

        Viimeinen on parempi.


    • Oletko varma? Entä jos se pitää antaa parille luettavaksi?

      • Siinäpähän sitten lukee. Minullakin oli pokkaa kirjoittaa "perkele" taululle yhteiskuntaopintunnilla.


    • Miksi?

      Ei voi. :( Täällä ei ole tarvittavia tavuja tai kirjaimia... O-kirjainta ei näköjään ole. Saisin melkein (pitäisi käyttää vähän taiteilijan vapautta) kirjoitettua "Kuka Sima Kurki"

      • Pitä kirjoittaa mielikuvia Suomesta.

        XD Tai korvaat norjalaisen svedulla...


    • XD

      Njah. Myöhäistä. Tuli kyllä niin taidokasta. Sitten miettimään sitä "oikeudenmukaisuutta".... -.- Jotenkin tuntuu siltä, ettei porukoilta saa apua...

      • Sano vain, kun olet valmis.

        Mitä sinun pitää miettiä?


    • ....

      Ylempänä tuo tehtävä 2b... Jos sanon, etten yksinkertaisesti jaksanut ja tajunnut kysymystä...?

      • Sano vain. :)

        Laita siihen jotakin ympäripyöreää.


    • Kuulosti pahalta.

      En yksinkertaisesti jaksa keksiä mitään... Kuten mitä? "...miten sellainen ominaisuus kuin "oikeudenmukaisuus" on olemassa?" Mitä vittua? En edes tajua kysymystä. Voiko siihen vain vastata, että Nomonalistien mielestä se on vain tapa luokitella ja realistien mielestä se on universaali, joka esiintyy monissa olioissa? Vastaako tuo edes siihen helvetin kysymykseen?

      Halusi se uusi kaverini lähtä hypärillä lampsimaan kaupungille tai ei, minä sanon, että jään (mieluiten) yksin koululle tekemään filosofian läksyt ja lukemaan äidinkielen kirjaa. Saan kotona olla rauhassa.

      Miten voin tehdä monia tunteja läksyjä iskällä? Siellähän sitten tuputetaan lähtemään "perheen kanssa yhdessä" kauppaan... Ei hittolainen...

      • Olen täällä sinua varten. Sano vain. :)

        Kirjoita jotakin sekavaa - se on filosofiaa, ystäväni!

        Perhe on ihana.


    • Minua varten? Kirjoita tuo puolestani!

      IT:stä olisi nyt hyötyä... Sinä käsket kirjoittamaan jotain sekavaa.

      Yeps. Varsinkin kun heille on järkytys, kun minä ja siskoni ei olla osallistumassa "perheen yhteiseen tekemiseen."...

      Tämä ei kuulosta enää heviltä. Mikä sen paskapää-narkkari-laulun nimi oli?

      • Opi, perusasiat!...

        Muamoni soittaa minulle jatkuvasti ja kyselee, miten menee. Perkele, sinä näet minut joka päivä!

        En tiedä, mutta erään videon tiedän...


    • Syö pääs.

      Okei...? Tuo on jo outoa.

      Itse linkkasit kerran jonkun kappaleen, jossa hoettiin venäjäksi paskapäätä...

      https://www.youtube.com/watch?v=MPOMZCSIop0

      Versio on perseestä... Kuvaa lehtien tekstareita ja muita valituksia... XD

      • En.

        Onko?

        Hae putkesta Алиса Паскуда.


    • Mikset?

      Mielestäni on.

      Kokeilen. Kuuntelitko tuota kappaletta vai oletko jossain pöpelikössä.

      Kauanko sen videon pitäisi kestää...?

      • Söin jo. Käteni haisevat kalalle. Perseeseen sattuu. :(

        Yritän, josko kuuluisi.

        Minkä videon?


    • Älä tunge kaloja poistoputkireikääsi.

      Voisi luulla, että kuuntelen Klamydiaa linkkaamieni kappaleiden perusteella... Tai no, kyllä minä sitä kuuntelen, mutten pääasiassa... Kuka sinä kolmas tätä ketjua lukeva olet?

      Se sinun jätkänyrskytysjuttusi.

      • En tunkenutkaan!

        Kuka kolmas? Mitä?

        Noin 25 minuuttia, mutta sitä voi kelata.


      • icepicked kirjoitti:

        En tunkenutkaan!

        Kuka kolmas? Mitä?

        Noin 25 minuuttia, mutta sitä voi kelata.

        Etkö? Kirjoituksestasi sai aivan muun kuvan...

        Sinun kommenttiasi oli tykätty.

        Katson sen huomenna. Lagi on nyt extra-vahva, joten taidan mennä nukkumaan. (Hyvä minä)

        Hyvää yötä, kauniita unia, jätkänyrs....kalojen kuvia!


      • kurpizza kirjoitti:

        Etkö? Kirjoituksestasi sai aivan muun kuvan...

        Sinun kommenttiasi oli tykätty.

        Katson sen huomenna. Lagi on nyt extra-vahva, joten taidan mennä nukkumaan. (Hyvä minä)

        Hyvää yötä, kauniita unia, jätkänyrs....kalojen kuvia!

        Sinä se vain päättelet omiasi!

        En saanut koko sivua auki kymmeneen minuuttiin... Hyvää yötä, kalaisia unia, jätkänyrskytyksen kuvia!

        Tässä: http://m.youtube.com/watch?v=NAxEw58AY8c


    • moomomomoooomomom

      oon kipiä ja ei pysty nukkuun ko koko naamaa särkee :DD

    • Niin varmaan. Kala-parat! Kai ne olivat edes kuolleita?

      Tänään äikän tunnilla:

      "Oletteko käyneet missään keskustelupalstoilla?"
      Minä: "Kröhöm... Köh. Kyllä minä joskus Suomi24:ssä... Pari keskustelua... "

      "...Suunnattu vanhuksille..."
      Minä: "Köh köh. On siellä kyllä nuorten palstakin...."
      "Onko? Ei siellä kukaan oikeasti voi käydä..."
      Minä: "Kyllä siellä käy..."

      XD

      • En, ennoikeasti, vannon!

        Katsoitko videon? Mitä tykkäsit?

        Kuitenkin ne tulevat seuraavaksi tänne katsomaan, mitä tällä on, ja löytävät meidät. Ja tämän: http://i.imgur.com/SEgGxVC.jpg


    • Ai, sinä et tunkenutkaan kaloja vaan tuon... Dath Vader... En oikeasti ymmärrä ihmisiä.

      Niin... Pitäisi kai katsoa. Jos menee liian härskiksi, lopetan. Muutenkin oli rankka päivä. Ei siinä mielessä.

      • Enkä! Kuinka kehtaat..?! Hyi! Hyi sinua!

        Katso vain. Melko alussa on yksi härski kohta, mutta sitten ei enää. En minä kaikista härskeimpiä pystynyt katsomaankaan. Minulla on toinenkin hyvä pätkä.


    • Kuinka kehtasit toivottaa niin karmeita kuvia?!?

      Lyhyt elokuva... Luulisi kestävän 5-15 minuttia... Hauskaa. Jätkä yrjöää vessassa.

      • Eivät ne niin karmeita ole!

        Katso vain. "Hitto sillä on seksikäs aataminomena," en sanonut ainakaan minä. Kunhan panin merkille.


    • Ei SINUN mielestäSI!!!

      Joo. Ihan perus.

      • Mitä NIIN kamalaa jätkänyrskytyksessä on; katsoit sinäkin!

        No, mihin kohtaan pääsit? Alkoiko ällöttää liikaa?


    • Sain kyllä katsottua loppuun. Sitten Youtube ehdotti minulla tätä Klamydian biisiä, jonka sitten kuuntelinkin:

      https://www.youtube.com/watch?v=66gOc8cRz3c

      Musiikillisesti järkyttävää paskaa, mutta tilanteen takia... noh. Ymmärrät varmaan. XD

      • No, mitä pidit? Voin laittaa toisenkin.

        XD Siitä tuli mieleen: löysin tänään uskomattoman suloisen kommunistirakkauslaulun.


      • icepicked kirjoitti:

        No, mitä pidit? Voin laittaa toisenkin.

        XD Siitä tuli mieleen: löysin tänään uskomattoman suloisen kommunistirakkauslaulun.

        Kuten jo sanoin: Ihan perus.

        Ei tarvitse laittaa kumpaakaan, kiitos.

        VeHkuli hei, lauloimme tätä musiikin tunnilla ja tuli niin mieleen sinä ja Korppi, joten olin ainoa luokasta, joka virnisteli koko ajan:

        https://www.youtube.com/watch?v=7mJJT5wbiU8

        Varsinkin, kun Korppi sanoi keväällä lähtevänsä kesälomalle... XD Sori.


    • EIIIIIIIII!!!!!!!! XD Olen kuullut tuon. :D

      • Minä en. XD Eka ajattelin, ettei tämä vain ole...


    • Mikä pakoittaa minut katsomaan sen sitten...? En tykkää kuorolaulusta, siihen ei ole yhtä hyvä keskittyä... Jos tuosta tekisi kunnon version, pystyisi kuuntelemaankin.

      Ei olisi noin kommustinen ja hiukan erityylinen, se voisi kuvata Täällä Pohjantähden alla -kirjaa. Siinäkin kaikka huippu hahmot kuolivat (mutta kylän hutsu jäi henkiin!). Aleksin ja Aukustin teloitus oli jotain hirveää ja sitten kun se Aukustin tyttöystävä kuoli siellä leireillä.... En muista lukeneeni montaa kirjaa, jossa olisi yhtä värikkäitä hahmoja...

      Eksyin kai aiheesta? XD

      • Minä tulen vaikka sinne ja pakotan!

        Älä yritäkään laittaa minua lukemaan suomalaista klassikkoa! Ei! En ikinä! NEIN!

        Autismia...


    • Joo joo. Kunntelin sen.

      Mikä ongelma siinä on? Luulisi sinun tykkäävän Halmeen sosialistipuheista, mielenosoituksista... Inhoat oikeastaan valkoisia ja naurat ihmisten typeryydelle. Välillä sitten kaikki kääntyy nurin ja et inhoakaan heitä... Yhtälailla nurin, kuin silloin Vilho nussutteli sen saman hutsun kanssa, jonka kanssa hänen isänsä oli vuosia aijemmin nyrskyttänyt... Ei kivaa. Kivivuoret oli hauskaa poppoota. Ja Leppäset....

      Mutta ne teloitukset oli niin väärin! Akselin pikkuveljet eivät olleet tehneet mitään pahaa ja olleet vain lievästi kaikessa mukana. Akseli itse pääsi kantamaan lippua ja muuta kivaa. Halmekaan ei ollut sotimisessa mukana (sosialistin lisäksi pasifisti)

      Aika hyvin jäänyt mieleen, ajatellen, että luin sen kasiluokalla...

      Minullako autismia? XD

      • Oliko se sosialisti? Pakko lukea. Pakko!

        Sinun aiheestapoikkeamisesi ja minun pakkomielteisyyteni...

        Linkkaan muuten toisenkin pätkän joka tapauksessa.


    • Joo... Ja työväenpuolueeseen kuului helkutisti väkeä. Siis eikö teille koulussa ole kerrottu mitään?

      Onko tuo muka autismia...? O_O

      En katso sitä. Sinä annoit luvan valita.

      • Kyllä meille kerrottiin, ja minulla on kirjanenkin Etelä-Karjalan kommunisteista 20-luvulta 40-luvulle! Ei tuosta kirjasta vaan kerrottu...

        Pakkomielteisyys on ainakin.

        http://m.youtube.com/watch?v=TPh8vKqaMRQ Älä nyt, ei siinä ole nyrskytystä; se on herkkä ja koskettava lyhytelokuva!

        Pitäy mennä soittotunnille.


    • Jännä. Etsin täältä jonkun kivan pätkän.

      No niin, täältähän löytyi heti kiva pätkä.

      "Saisko kysyä yhtä asiaa? Meinaan semmosta asiaa, että kuinka lakkoo tujetaan jos ei siihen itte ruveta? Jos sais tietää. Että kun herrakkin ny on ruvenneet lakkoon, niin mitä ne tekee? Meneekö ne töihin, meinaan. Vai kuinka ne lakkoon rupee? Mistä ne oikein lakkaavat? Ei mun mielestä semmonen voi töistä lakata, joka ei niitä ole koskaan tehnykkän...."

      Ei aivan tuota... XD

      "...korkeimmat lähtökohdat vaativat minua huomauttamaan, että meillä tässä kylässä on kokemusta siitä kiihkeästä rakkaudesta, jota maanomistajat maataan kohtaan tuntevat.... .... Ikävää, ettei vain torpparille ole suotu onnea rakastaa maataan, sillä mikäli hän niin tekee, saattaa seurata kuusi kk kuritushuonetta. Hiki ja veri tätä maata on kostuttanut, mutta kolmannen kasteluaineen arvoisa puhujamme unohti. Nimittäin kyyneleet..."

      No ehkei tuo niin sosialistista ole. En muistanut tarkkaan, koska en jaksanut nohin juurikaan keskittyä. XD Enkä jaksanut hakea.

      Eli autismia. Olisinpa yhtä älykäskin. Ja kieltäydyn katsomasta tuota videota.

      • Oli hyviä pätkiä. Varsinkin tuo "kuinka sellainen voi lakkoon ruveta joka ei ole töitä koskaan tehnytkään?" XD

        Kyllä muuten likka katsot! Se on kaunis ja koskettava tarina!


    • Yeps.

      Enkä katso! Pitäisi muutenkin tehdä matikan läksyt...

      • Kylläpä katsot! Siinä on vain pätkä kaunista viulunsoittoa, pätkä pilvenpolttoa ja pätkä... jotakin muuta, mutta ei nyrskytystä! Eikä se edes ole yhtä pitkä kuin tuo toinen.


    • Enkä katso, ellet laske minun puolestani tätä saakelin typerää tehtävää!

      • No kerropa tehtäväsi.


    • Jassåå täällä katsotaan homppeleja ja tehdään matikanlaskuja... Før helvete!

      • Kyllä katsotaan, koska minä meinasin sortua, hitto vie, ja siksi tarvitsen korviketta.


      • icepicked kirjoitti:

        Kyllä katsotaan, koska minä meinasin sortua, hitto vie, ja siksi tarvitsen korviketta.

        Mieleltään heikolta ei pysty kestävyyttä ja tahdonlujuutta odottamaan.


    • En tee kumpaakaan vapaaehtoisesti!

      ...auton pysähtymiseen tarvittava matka on suoraan verrannollinen nopeuden neliöön. Eräs auto tarvitsi 80km/h vauhdista pysähtymiseen 30 km jarrutusmatkan.

      a) Kuinka pitkä jarrutus matka, kun sen saatanan auton pitää pysähtyä vauhdista 50km/h?

      Taulukko on. Luvut oikein. Eikö nopeus nyt pidäkin laittaa potenssiin 2? Sekin on tehty. Kerrottu ristiin. Mutta vastaus väärä. Kokeilen nyt ilman potenssia... Vituttaa.

      • Odota, mutsini laskee sitä!


      • icepicked kirjoitti:

        Odota, mutsini laskee sitä!

        Trotski// XD Sain sen jo laskettua. Ei tarvi enää. Vastaus on 12 m.

        IT// Miksi?


      • kurpizza kirjoitti:

        Trotski// XD Sain sen jo laskettua. Ei tarvi enää. Vastaus on 12 m.

        IT// Miksi?

        Koska aina kun menen kirjastoon tarkoituksena lainata jotakin, jonka Minä olen päättänyt lukea niin huomaan toista jännää...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Koska aina kun menen kirjastoon tarkoituksena lainata jotakin, jonka Minä olen päättänyt lukea niin huomaan toista jännää...

        Olen koneella ja löydän kaikkea kivaa, jonka haluan lukea. Sitten kun menen kirjastoon, en keksi lukemista ja otan jotain aivan randomeita mielenkiintoisilta vaikuttavia kirjoja. Sitten tajuatkin lukevasi jtn. Taru Sormusten herraa, Hohtoa tai Häräntappoasetta.

        Platon oli se tyyppi, joka uskoi todellisuuden koostuvan ideamaailmasta ja aistimaailmasta, näinkö se oli?


      • kurpizza kirjoitti:

        Olen koneella ja löydän kaikkea kivaa, jonka haluan lukea. Sitten kun menen kirjastoon, en keksi lukemista ja otan jotain aivan randomeita mielenkiintoisilta vaikuttavia kirjoja. Sitten tajuatkin lukevasi jtn. Taru Sormusten herraa, Hohtoa tai Häräntappoasetta.

        Platon oli se tyyppi, joka uskoi todellisuuden koostuvan ideamaailmasta ja aistimaailmasta, näinkö se oli?

        Minä keksin aina lukemista, koska luen kirjoja joita ikätasooni kuuluvat juntenit eivät osaa lukea, sen vuoksi opettajat ja muut kehuvat Minua viisaaksi tajuamatta että kuka tahansa pystyisi täysin samaan vähentämällä turhuutta.

        Küllæ!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Minä keksin aina lukemista, koska luen kirjoja joita ikätasooni kuuluvat juntenit eivät osaa lukea, sen vuoksi opettajat ja muut kehuvat Minua viisaaksi tajuamatta että kuka tahansa pystyisi täysin samaan vähentämällä turhuutta.

        Küllæ!

        Lukeminen ei yleensäkään kuulu nykynuorten ikätasoon...

        Wihii!


    • Ajattelin lukea Platonin teokset kokonaan, mutta sen sijaan lainaan Senecan kirjeen Luciliukselle ja "Dao de jing" (Siiliön pitää tietää) -nimisen teoksen. Tälläistä tällä kertaa... Seuraavaksi se hitøn Platon!

      • Haukutko minua heikkomieliseksi?! Osuin homovideoihin sattumalta!

        //Kurpizza, halusin vain sinun katsovan videon!


      • icepicked kirjoitti:

        Haukutko minua heikkomieliseksi?! Osuin homovideoihin sattumalta!

        //Kurpizza, halusin vain sinun katsovan videon!

        En haukkunut vaan totesin, jotta voisit pyrkiä eroon haitallisesta luonteenpiirteestä.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        En haukkunut vaan totesin, jotta voisit pyrkiä eroon haitallisesta luonteenpiirteestä.

        En minä pysty! Minä yritän ja yritän huomatakseni, että haluan edelleenkin asioita, jotka ovat pahaksi minulle! Minun oli pakko keksiä jotakin, joka saisi minut kääntymään pois...


      • icepicked kirjoitti:

        En minä pysty! Minä yritän ja yritän huomatakseni, että haluan edelleenkin asioita, jotka ovat pahaksi minulle! Minun oli pakko keksiä jotakin, joka saisi minut kääntymään pois...

        Huomaa että jumalattomat eivät osaa itsehillintää ollenkaan :)

        Voin auttaa sinua säälistä jos haluat apua addiktioosi... Sillä tosiaan kuulostaa melko pahalta katsoa pornonautintoja joissa vanhoilla babuška naisilla on johtoasema nuoriin miehiin.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Huomaa että jumalattomat eivät osaa itsehillintää ollenkaan :)

        Voin auttaa sinua säälistä jos haluat apua addiktioosi... Sillä tosiaan kuulostaa melko pahalta katsoa pornonautintoja joissa vanhoilla babuška naisilla on johtoasema nuoriin miehiin.

        Älä pilkkaa! :( Oma Raamattusi on täynnä ties millaista itsehillinnän puutetta!

        Tänään meni suhteellisen hyvin, mutta eilen... Tyhjät tunnit ovat pahimpia. No, kerro.


      • icepicked kirjoitti:

        Älä pilkkaa! :( Oma Raamattusi on täynnä ties millaista itsehillinnän puutetta!

        Tänään meni suhteellisen hyvin, mutta eilen... Tyhjät tunnit ovat pahimpia. No, kerro.

        En pilkannut vaan totesin, opetelkaa erottamaan Herren toteamus solvauksesta, moukka! :) Raamattu on itsehillinnänopas, sen ansiosta en itse pornoa katsele!

        1. Välttele paikkoja jotka johtavat riippuvuuteesi; olen Itse huomannut katsoneeni pornoa aina kun menin parille sivulle - jotka eivät sinällään ole pornosivu, mutta sisältää mysö pornoa - joten lopputuloksena päätin etten käy niillä sivuilla koskaan; "juoppo ei voi olla juomatta baarissa, joten hänen ei pidä mennä baariin jos haluaa lopettaa", capish? Tajusitko tarinan opetuksen, lapsi?

        2. Opettele hallitsemaan ajatuksia; tapa huonot ja jätä hyvät, capish?

        3. Haaskaa tyhjät tunnit muulla tavoin.

        4. Tiedä pornon haittavaikutukset; useita psykologisia haittavaikutuksia on olemassa vaikka nykyään jokainen jonne sanoo ettei pornosta ole mitään haittaa, koska se ei tuhoa ruumista; älä kuuntele niitä idiootteja! Samaa sarjaa ovat "tutustuminen omaan kehoonsa" -paskonpuhujat, sillä dopamiinin tuotannon häiritseminen (ja ajanhaaskaus) ei ole hyvä juttu koskaan vaikka eräät eivät siitä tiedä.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        En pilkannut vaan totesin, opetelkaa erottamaan Herren toteamus solvauksesta, moukka! :) Raamattu on itsehillinnänopas, sen ansiosta en itse pornoa katsele!

        1. Välttele paikkoja jotka johtavat riippuvuuteesi; olen Itse huomannut katsoneeni pornoa aina kun menin parille sivulle - jotka eivät sinällään ole pornosivu, mutta sisältää mysö pornoa - joten lopputuloksena päätin etten käy niillä sivuilla koskaan; "juoppo ei voi olla juomatta baarissa, joten hänen ei pidä mennä baariin jos haluaa lopettaa", capish? Tajusitko tarinan opetuksen, lapsi?

        2. Opettele hallitsemaan ajatuksia; tapa huonot ja jätä hyvät, capish?

        3. Haaskaa tyhjät tunnit muulla tavoin.

        4. Tiedä pornon haittavaikutukset; useita psykologisia haittavaikutuksia on olemassa vaikka nykyään jokainen jonne sanoo ettei pornosta ole mitään haittaa, koska se ei tuhoa ruumista; älä kuuntele niitä idiootteja! Samaa sarjaa ovat "tutustuminen omaan kehoonsa" -paskonpuhujat, sillä dopamiinin tuotannon häiritseminen (ja ajanhaaskaus) ei ole hyvä juttu koskaan vaikka eräät eivät siitä tiedä.

        1. Tämän toteuttamiseksi minun pitäisi lopettaa sekä tietokoneen että minälaitteen käyttö kokonaan, mutta menkööt. Kännykällä en saa mitään sivua auki, ellei siitä ole mobiiliversiota.

        2. Kuinka tämä tehdään?

        4. Yritän... Ajanhaaskaus... noh, sanotaanko, että sitä ei tarvitse ajatella; koko toimitukseen menisi muutenkin alle kymmenen minuuttia... köh.


    • Tänään on mennyt suhteellisen hyvin. Paitsi että minun pitäisi saada aikaan enemmän. Mitäs vaativat minulta lehtikuusen tarkkaa lajinmääritystä.

    • Olen tehnyt perjantainkin läksyt. Kaksi tuntia on mennyt, ja englanti on vielä jäljellä...

      • Yläasteella onkin helppoa! Uhraan vain jokaisesta päivästäni noin tunnin kasvion tekoon ja puoli tuntia italianopiskeluun, ja kaikki järjestyy.


    • Ensi vuonna et olekaan yläasteella....

      • Perhanan Suolisto lataa...

        Laskeskelen tulevaa työmäärääni; kuinka kauan käytit läksyihin aikaa edellisvuonna?


    • Yeps...

      Ööö? En muista. Keväällä en paljoa ollenkaan. Vartista puoleentoista tuntiin, olisi noin suurpiirteinen... Jos siis oli paljon läksyä, sanoisin. Puolituntia ehkä se yleisin... En minä tiedä...

      • Eli lukion läksymäärä ei ole niin paljon suurempi...


    • Ovat huomattavasti laajempia ja tehtäviäkin on enemmän... Filosofiassa menee ainakin se puolituntia, jos huolella tekee, mikä on tietenkin suotavaa sillä vihko saa olla mukana kokeessa...

      Niin paljoa? Englanikin on vaikeampaa (tai en sitten osaa sitä) kysytään aivan ihme sanoja, ei aivot riitä...

      • Nääh, osaan tehdä nämä viimetipassa. Kirjoitin paneelini aloituspuheenvuoron kahdessa minuutissa tänään.

        Mitä sanoja?


    • Sinä oletkin nero. Minä olen vain tavallinen idiootti.

      Jotain, joita en ilmeisesti ole kuullut ikinä ennen. Tämä on ristikko, joten en tiedä, mitä sanat ovat. Kappaleesta en jaksa etsiä niitä kaikkia.

      • Minä vain osaan tehdä asioita myöhässä, en ajoissa.

        Anna esimerkki.


    • Minullakin jää monesti viime tinkaan, mutta tuon musiikin kirjoitelman sain ensimmäisten joukossa valmiiksi. Hämmäsyttävää!

      Ei ole esimerkkiä, koska en ole saanut yhtään vaikeaa sanaa ratkaistuksi. Taidan hypätä seuraavaan...

      • Onko sinulla musiikkia? Onko lukiossa musiikkia?

        Kerro sanoja, joita et osannut!


    • Joo. Yksi pakollinen kurssi.

      En voi kertoa sanoja, joita en osannut, koska en tiedä mitä sanoja ne ovat!

      • Oikeastiko? Poistoputkesta.

        Kerro, mitä kirjassasi lukee, nainen!


    • Yeps. Sinun pitää myös käydä yksi filosofian kurssi...

      En jaksa. Äläkä puhuttele noin.

      En meinannut aluksi päästä Pulinat-palstalle...

      • Olen "lenkilläni."

        Kylläpä puhuttelen; Herre opetti!


    • Hienoa. No onko hyvä "lenkki"?

      Aivan sama. Älä puhuttele noin.

      • On. Olen kävellyt kaksi ja puoli tuntia, suurimman osan kaatosateessa. Vaatteeni ovat märät.

        Ja Herrekö saa puhutella sinua noin?


    • Hyvä, että "lenkki" kuitenkin maistuu...

      Mietipä, jos minäkin kutsuisin sinua Nieriäksi?

      • Tuo kuulosti väärältä.

        Vihjaatko nyt jotakin?


    • Heittomarkit vielä parantavat tilannetta. XD Eikö "lenkki" sittenkään maistunut?

      Koitan sanoa, että jos on tottunut saamaan tietynlaista... puhuttelua? joltain, kuulostaa oudolta, jos sitten joku muu käyttää sitä. Esim. Minä sanoisin sinua Nieriäksi, IT tai joku muu minua Valkyriaksi, Tai meistä jompikumpi kutsuisi IT:tä seisontatueksi.

      En sen kummempaa. Sori,

      • Kyllä se maistui...

        En minä ellennä. Voisin kutsuakin Herreä seisontatueksi, mutta Häi saattaisi suuttua minulle.


    • Sehän kivaa. Oliko pitkä?

      Siis... anna olla.

      • Oli pisin tähän asti. Kurkkunikin tuli kipeäksi, koska vedin niin kovaa.


    • Sinun pitää seuraavalla kerralla ottaa hiukan rauhallisemmin ja pitää hengähdystaukoja välillä.

      • Mutta se ei tunnu yhtä hyvältä jälkeenpäin! Toisaalta välissä meinasin tukehtua...


    • Toivottavasti lenkillä oli kuitenkin kivaa...

      (Mitä vittua? XD)

      • Nyt kun olen saanut paikat kuiviksi, on vähän likainen ja nihkeä olo, mutta muuten oli kivaa.

        (Eikö tämä ole aika normaalia meiltä?)


    • Muistithan juoda vettä riittävästi?

      (Kuvittele joku tulevaisuuden nuori lukemassa näitä... XD Joo, normaalia on. Valitettavasti. Mistä minut, luotsi nimeltä Kurpizza muistetaan, paskoista tarinoista ja nyrskystyskeskustelusta...)

      • En, mutta jotakin muuta tuli kyllä nieltyä.

        Luulisi meitä hulluiksi. Muistatko ajan, jolloin kutosluokkalaiset penskat olivat mielistämme "siistejä?"


    • Trotski se on kova.... tyyppi käymään lenkillä.

      Minä sekoitin heidät aikuisiin. XD

      • Lenkki saa tuntemaan oloni kovaksi.

        Seiskat olivat mielestäni aikuisia. XD


    • Käytkö useinkin pitkillä lenkeillä?

      XD

      • Yleensä ei ole aikaa käydä kovin perusteellisesti. Silloin joudun vetämään kovaa ja nopeasti.


    • Eikös se käy henkeen, kun oikein nopeasti vetää? Lenkit voivat olla aika pitkiäkin...

      • Kyllähän se vähän pistää kakomaan, mutta lantion seudulla tuntuu hyvältä kunnon liike. Pitkät lenkit käyvät kurkkuun...


      • icepicked kirjoitti:

        Kyllähän se vähän pistää kakomaan, mutta lantion seudulla tuntuu hyvältä kunnon liike. Pitkät lenkit käyvät kurkkuun...

        No voi harmi. Onko siellä etelässä mitään kunnon lenkkireittejäkään?

        Menen nukkumaan, koska lagi vituttaa ja inspaa nyt jonkun verran, joten koneelle voisi kirjoittaakin. Huomenna on pitkä päivä...

        Hyvää yötä, kauniita unia, oman lenkin kuvia.

        En muuten ehkä pääse tänne huomenna. Saappaat nähdä...


      • kurpizza kirjoitti:

        No voi harmi. Onko siellä etelässä mitään kunnon lenkkireittejäkään?

        Menen nukkumaan, koska lagi vituttaa ja inspaa nyt jonkun verran, joten koneelle voisi kirjoittaakin. Huomenna on pitkä päivä...

        Hyvää yötä, kauniita unia, oman lenkin kuvia.

        En muuten ehkä pääse tänne huomenna. Saappaat nähdä...

        Ei täällä ole. Täytyy käydä lenkillä satamassa.

        Hyvää yötä ja irstaita kuvia vaan itsellesi!

        En pärjää ilman sinua! :(


      • kurpizza_
        icepicked kirjoitti:

        Ei täällä ole. Täytyy käydä lenkillä satamassa.

        Hyvää yötä ja irstaita kuvia vaan itsellesi!

        En pärjää ilman sinua! :(

        Onneksi saat kuitenkin nauttia satamalenkeistä...

        Kylläpäs pärjäät. Hyvin se oli ennen tänne ilmestymistänikin sujunut...


      • kurpizza_ kirjoitti:

        Onneksi saat kuitenkin nauttia satamalenkeistä...

        Kylläpäs pärjäät. Hyvin se oli ennen tänne ilmestymistänikin sujunut...

        Monikossako?!

        Silloin en ollut niin addiktoitunut Suolistoon!


      • kurpizza_
        icepicked kirjoitti:

        Monikossako?!

        Silloin en ollut niin addiktoitunut Suolistoon!

        Näköjään...

        Minä ja Suolisto olemme eri asia...Eikä käyttökatko ihan vielä ole... X)


      • kurpizza_ kirjoitti:

        Näköjään...

        Minä ja Suolisto olemme eri asia...Eikä käyttökatko ihan vielä ole... X)

        Oletko sinä ollut katselemassa?!

        Älä muistuta käyttökatkosta, Valkyria rakas!


    • Trotski pieni, miltä tuntuu olla riippuvainen toisesta ihmisestä?

      • Paremmalta kuin nettipornoriippuvuus.


      • icepicked kirjoitti:

        Paremmalta kuin nettipornoriippuvuus.

        Hienoa.


      • kurpizza_
        icepicked kirjoitti:

        Paremmalta kuin nettipornoriippuvuus.

        Äsken harkitsin olevani kännykällä tilaisuuden tullen, mutta Trotskin mielenterveyden vuoksi on parempi, että olen poissa...

        Ja ei. En edes haluaisi nähdä ysiysien lenkkeilyä...


      • kurpizza_ kirjoitti:

        Äsken harkitsin olevani kännykällä tilaisuuden tullen, mutta Trotskin mielenterveyden vuoksi on parempi, että olen poissa...

        Ja ei. En edes haluaisi nähdä ysiysien lenkkeilyä...

        Mitään ole. Ole täällä kanssani!

        Entä ysikasien? Ysiseiskojenkaanko? Tänään vedän rauhallisemmin.


    • Yeps. Nyt taas notkun täällä.

      Joku jätkä ottamassa lenkkiä... Ei näyttäisi hyvältä, aivan sama syntymävuodesta. Miksi edes kysyt?

      • Minun sairaassa mielikuvituksessani se saattaisi näyttääkin hyvältä...

        Olen taiteiden yössä. Arvaa, kenen koju täällä on.


    • Niin varmasti.

      Täh?

      • Kyllä näyttäisi!

        Täällä on Suomi24:n koju!


    • Juu....

      Siis mikä taiteiden yö, missä ja mitä siellä kojussa on?

      • Voin vain kuvitella...

        Helsingissä on tapahtuma nimeltään taiteiden yö, jossa ympäri kaupunkia järjestetään tapahtumia ja muuta. Kojussa oli askartelua, ja siellä sai kertoa oman mielipiteensä.


    • Taatusti voit kuvitella...

      Okei? Me leikimme koulussa piilosta. Aika tylsän kuuloinen koju...

      • Voinkin... voi hitto...

        Mielipidettä kysyttiin; minähän kerroin. Ensiksi menin valittamaan joukon nörtille Pulinoiden ongelmista, joista hän ei ollut koskaan kuullutkaan (=ne eivät lue palstaamme.) Sitten vaadin miinuspeukkuja takaisin ja jätin vieraskirjaan merkinnän.


    • En koskaan osallistuisi mihinkään missä lukee nimessä "taide", koska jo siitä tiedän sen olevan nykyaikaista modernistien sontaa.

      • Siellä oli hihhuleitakin!


      • icepicked kirjoitti:

        Siellä oli hihhuleitakin!

        Niistä Minä pidän, erityisesti Jehovan todistajista ( Hare Krisna -liikkeestä, koska ne antaa Minulle kirjoja!), paitsi EVL ei miellytä, koska se on munattomin järjestö jonka olen nähnyt.

        Mutta taide on silti syöpää; kulttuuri kuoli entistenaikojen kanssa guggenheimiläisten ja punaviherrosvojen päästyä vallankammariin.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Niistä Minä pidän, erityisesti Jehovan todistajista ( Hare Krisna -liikkeestä, koska ne antaa Minulle kirjoja!), paitsi EVL ei miellytä, koska se on munattomin järjestö jonka olen nähnyt.

        Mutta taide on silti syöpää; kulttuuri kuoli entistenaikojen kanssa guggenheimiläisten ja punaviherrosvojen päästyä vallankammariin.

        Minä sain harekrishnoilta pikkuleipiä. :)

        Olisitko mennyt juttusille? Jotain jehovia tai pelastusarmeijalaisia ne olivat. Olisivat antaneet minulle lippulappusia, mutteivät antaneet nähtyään ilmeeni. :D "Jeesus sitä, Jeesus tätä."


      • icepicked kirjoitti:

        Minä sain harekrishnoilta pikkuleipiä. :)

        Olisitko mennyt juttusille? Jotain jehovia tai pelastusarmeijalaisia ne olivat. Olisivat antaneet minulle lippulappusia, mutteivät antaneet nähtyään ilmeeni. :D "Jeesus sitä, Jeesus tätä."

        Minulla on heidän "Kapiladevan opetuksia". En ennen sen saamista edes tiennyt kuka helvete sellainen on...

        Eivät ne Minun luokseni tule, koska olen ainut joka heidän kanssaan edes haluaisi puhua erityisesti Jehovan todistajien... Kysyisin heiltä muutamaa asiaa jotka ovat mietityttäneet jo kauan ja saaneet Minut luopumaan koko lahkosta...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Minulla on heidän "Kapiladevan opetuksia". En ennen sen saamista edes tiennyt kuka helvete sellainen on...

        Eivät ne Minun luokseni tule, koska olen ainut joka heidän kanssaan edes haluaisi puhua erityisesti Jehovan todistajien... Kysyisin heiltä muutamaa asiaa jotka ovat mietityttäneet jo kauan ja saaneet Minut luopumaan koko lahkosta...

        Ilmaiset kirjat ja kasvisruoat kelpaavat aina.

        Voi, mikseivät he pidä Sinusta? Kai he haluavat noin... innokkaan ja... viisaan nuoren henkilön lahkoonsa?


      • icepicked kirjoitti:

        Ilmaiset kirjat ja kasvisruoat kelpaavat aina.

        Voi, mikseivät he pidä Sinusta? Kai he haluavat noin... innokkaan ja... viisaan nuoren henkilön lahkoonsa?

        Ei sitä kirjaa edes jaksa lukea kirjastokirjojen lisänä, koska puolet tekstistä on sanskritin kieltä.

        En oikeastaan ole tavannut kertaakaan yhtäkään Jehovan todistajaa, koska olen lukenut kirjoina niiden oppia (ja kun luin samaan aikaan Raamattua heti tuli ongelmia näiden maailmanloppuhölmöilyn kanssa)...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ei sitä kirjaa edes jaksa lukea kirjastokirjojen lisänä, koska puolet tekstistä on sanskritin kieltä.

        En oikeastaan ole tavannut kertaakaan yhtäkään Jehovan todistajaa, koska olen lukenut kirjoina niiden oppia (ja kun luin samaan aikaan Raamattua heti tuli ongelmia näiden maailmanloppuhölmöilyn kanssa)...

        Siinäpä Sinulle motivaatio opiskeluun!

        Kyllä heitä kannattaisi tavata. Minäkin olen tavannut kommunisteja. Riparillakin oli muuten maailmanloppuhöpinöitä...


      • icepicked kirjoitti:

        Siinäpä Sinulle motivaatio opiskeluun!

        Kyllä heitä kannattaisi tavata. Minäkin olen tavannut kommunisteja. Riparillakin oli muuten maailmanloppuhöpinöitä...

        En ole kiinnostunut kielistä; ainoastaan vallasta.

        Vihaan ihmisiä :) (muutamaa aikuista lukuunottamatta) ja erityisesti punaviher-roskaväkeä; ne saavat tulla kotiini sillä en tapaa ketään vieraalla maalla.EVL:n maailmanloppu on pienempi ilmiö, koska ne eivät odota joka kuukauden tietyille päiville maailmanloppua kuten Jehovan todistajat vaikka Raamatussa kielletään maailmanlopun ennustaminen, koska kukaan ihminen ei tiedä sitä päivää. Sen vuoksi luovuin siitä...

        (Olen lähettänyt tämän viestin kolmesti!)


      • israelin-tukija kirjoitti:

        En ole kiinnostunut kielistä; ainoastaan vallasta.

        Vihaan ihmisiä :) (muutamaa aikuista lukuunottamatta) ja erityisesti punaviher-roskaväkeä; ne saavat tulla kotiini sillä en tapaa ketään vieraalla maalla.EVL:n maailmanloppu on pienempi ilmiö, koska ne eivät odota joka kuukauden tietyille päiville maailmanloppua kuten Jehovan todistajat vaikka Raamatussa kielletään maailmanlopun ennustaminen, koska kukaan ihminen ei tiedä sitä päivää. Sen vuoksi luovuin siitä...

        (Olen lähettänyt tämän viestin kolmesti!)

        Niinpä tietenkin. :)

        Siitäpä vasta sotku syntyisikin, kun alkaisit raahata sakkia kotiisi. Olenko minä roskaväkeä? KOM-teatteri on tehnyt maailmanlopputeemaisen laulunkin.

        Tämä on helveten hidas. Kurpizza ei ole vastannut kehotukseeni katsoa herkkä ja koskettava lyhytelokuva viulunsoitosta.


      • icepicked kirjoitti:

        Niinpä tietenkin. :)

        Siitäpä vasta sotku syntyisikin, kun alkaisit raahata sakkia kotiisi. Olenko minä roskaväkeä? KOM-teatteri on tehnyt maailmanlopputeemaisen laulunkin.

        Tämä on helveten hidas. Kurpizza ei ole vastannut kehotukseeni katsoa herkkä ja koskettava lyhytelokuva viulunsoitosta.

        Oliko yllätüs? :)

        Jehovan todistajat tulevat kuulemma itse, mutta tänne niitä ei ilmesty! Kyllä olet, hur så? Pidän jokaista 99-jonnena ja kommaria rosvona, sekä liberaalina!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Oliko yllätüs? :)

        Jehovan todistajat tulevat kuulemma itse, mutta tänne niitä ei ilmesty! Kyllä olet, hur så? Pidän jokaista 99-jonnena ja kommaria rosvona, sekä liberaalina!

        Täältä niitä on saanut häätää pois. Kerhohuoneensakin on tuossa lähistöllä... Tuli paha mieli sanoistasi. :(


      • icepicked kirjoitti:

        Täältä niitä on saanut häätää pois. Kerhohuoneensakin on tuossa lähistöllä... Tuli paha mieli sanoistasi. :(

        Täällä ei ole pariin vuosikymmeneen näkynyt. Voi voi... Kerran se vaan kirpasee; apatheia auttaa pahaanmieleen! :)


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Täällä ei ole pariin vuosikymmeneen näkynyt. Voi voi... Kerran se vaan kirpasee; apatheia auttaa pahaanmieleen! :)

        Entä jos tulisi mormoneita? "Kerran se vain kirpasee," niin sanoit Sinä aiemminkin!


      • icepicked kirjoitti:

        Entä jos tulisi mormoneita? "Kerran se vain kirpasee," niin sanoit Sinä aiemminkin!

        Ja Trotski pääsi puhumaan lempiaiheestaan...


      • icepicked kirjoitti:

        Entä jos tulisi mormoneita? "Kerran se vain kirpasee," niin sanoit Sinä aiemminkin!

        Mormonit ovat ihan kivoja myös. Kerroin sinulle ainoastaan tosiasian! Se kerta on koko elinikäsi...

        (Muutes pornoriippivuuteen toimii hyvin sellainen että otat kaksi lautaa ja lyöt niillä kiveksiäsi kummaltakin sivulta!)


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Mormonit ovat ihan kivoja myös. Kerroin sinulle ainoastaan tosiasian! Se kerta on koko elinikäsi...

        (Muutes pornoriippivuuteen toimii hyvin sellainen että otat kaksi lautaa ja lyöt niillä kiveksiäsi kummaltakin sivulta!)

        //Kurpizza, totta tosiaan pääsin!

        Niin ovat vauvapalstan mammojenkin mielestä. Kuinka niin koko elinikäni? Mitä tarkoitat?

        Oletko itse testannut?


      • icepicked kirjoitti:

        //Kurpizza, totta tosiaan pääsin!

        Niin ovat vauvapalstan mammojenkin mielestä. Kuinka niin koko elinikäni? Mitä tarkoitat?

        Oletko itse testannut?

        Sanoin sen totuuden kirpaisevan kertaalleen ja se kerta on elämäsi!
        En mutta liikunnanopettaja antoi aikoinaan vinkkinä kuinka pohjoisessa toimitaan porojen kanssa...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Sanoin sen totuuden kirpaisevan kertaalleen ja se kerta on elämäsi!
        En mutta liikunnanopettaja antoi aikoinaan vinkkinä kuinka pohjoisessa toimitaan porojen kanssa...

        Jokin muu voi kirpaista näemmä useamminkin... Tätäkö ajattelit soveltaa minuun?


      • icepicked kirjoitti:

        Jokin muu voi kirpaista näemmä useamminkin... Tätäkö ajattelit soveltaa minuun?

        Hur så?
        Ja visst! Se toimii!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Hur så?
        Ja visst! Se toimii!

        Älä yritäkään esittää tietämätöntä. Minuun et sitä testaa!


    • Tein testin, jonka mukaan olen kuin Pikku Myy ja tykkään naljailla muille. Naljailla! Minäkö???

      XD Hienoa Trotski...

      • Olenpahan tehnyt osani. Kirjoitin vieraskirjaan "tietäjät tietää" ja signeerasin sen -ET.


      • Tein testin yhdellä reinkarnaatiosivulla jonka mukaan "sieluryhmääni" kuuluvat ovat joko ( ) inspiroivia puhujia, jotka pyrkivät toiminnallaan saamaan ihmisiä muutokseen tai vaihtoehtoisesti (-) kiihkoilijoita... Pappi... Olisin halunnut olla kuningas mutta ei voi mitään...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Tein testin yhdellä reinkarnaatiosivulla jonka mukaan "sieluryhmääni" kuuluvat ovat joko ( ) inspiroivia puhujia, jotka pyrkivät toiminnallaan saamaan ihmisiä muutokseen tai vaihtoehtoisesti (-) kiihkoilijoita... Pappi... Olisin halunnut olla kuningas mutta ei voi mitään...

        Voi pikku pastoria! Millä sivulla?


      • icepicked kirjoitti:

        Voi pikku pastoria! Millä sivulla?

        Se on näitä ei-kristittyjä sivuja (annan linkin lopussa) joita luen kun jaksan, koska pidän reinkarnaatiota kiinnostavana vaihtoehtona (mutta sielunvaellusta idioottien höpinänä). Jos et tiedä sielunvaelluksen ja reinkarnaation eroa emme tule koskaan keskustelemaan aiheesta sillä tyhmyys tarttuu; "pasko leviää", sanoi keisari Konstantinopolin kaaduttua.

        "Pappi" ei viittaa uskonnollisuuteen vaan sieluryhmään esim. pari pikkunieriää olivat sivun mukaan myös pappeja... Silti haluaisin olla kuningas...

        Siinä on testi;
        http://www.quibblo.com/quiz/atufj3C/Discover-Your-Soul-Type

        Ja tässä lisätietoa;
        http://personalityspirituality.net/articles/the-michael-teachings/the-seven-roles-in-essence/

        Niistä löytyy yksityiskohtaisempia artikkeleja kun avaat tuon ylemmän ja sanotaan mysö porukkaa jotka kuulunee samaan ryhmään.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Se on näitä ei-kristittyjä sivuja (annan linkin lopussa) joita luen kun jaksan, koska pidän reinkarnaatiota kiinnostavana vaihtoehtona (mutta sielunvaellusta idioottien höpinänä). Jos et tiedä sielunvaelluksen ja reinkarnaation eroa emme tule koskaan keskustelemaan aiheesta sillä tyhmyys tarttuu; "pasko leviää", sanoi keisari Konstantinopolin kaaduttua.

        "Pappi" ei viittaa uskonnollisuuteen vaan sieluryhmään esim. pari pikkunieriää olivat sivun mukaan myös pappeja... Silti haluaisin olla kuningas...

        Siinä on testi;
        http://www.quibblo.com/quiz/atufj3C/Discover-Your-Soul-Type

        Ja tässä lisätietoa;
        http://personalityspirituality.net/articles/the-michael-teachings/the-seven-roles-in-essence/

        Niistä löytyy yksityiskohtaisempia artikkeleja kun avaat tuon ylemmän ja sanotaan mysö porukkaa jotka kuulunee samaan ryhmään.

        Pakko ärsyttää Sinua: en tiedä reinkarnaation ja sielunvaelluksen eroa. :) Teen testin kohta.


      • icepicked kirjoitti:

        Pakko ärsyttää Sinua: en tiedä reinkarnaation ja sielunvaelluksen eroa. :) Teen testin kohta.

        Eli olet perusjunten;

        Reinkarnaatio = sielun kulkeutuminen ruumiin kuoleman jälkeen toiseen IHMISruumiiseen.
        Sielunvaellus = sielun kulkeutuminen ruumiin kuoleman jälkeen mihin tahansa; kasviin, eläimeen tai ihmiseen. (Ja väittävät vielä että sielunvaelluksen tarkoituksena on oppia! Mitäköhän oppimista tapahtuu jos elät nokkosena kompostin vieressä!)


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Eli olet perusjunten;

        Reinkarnaatio = sielun kulkeutuminen ruumiin kuoleman jälkeen toiseen IHMISruumiiseen.
        Sielunvaellus = sielun kulkeutuminen ruumiin kuoleman jälkeen mihin tahansa; kasviin, eläimeen tai ihmiseen. (Ja väittävät vielä että sielunvaelluksen tarkoituksena on oppia! Mitäköhän oppimista tapahtuu jos elät nokkosena kompostin vieressä!)

        Jahh. Kun edes sielu olisi olemassa.

        Oppisitpahan nöyryyttä; se olisi Sinulle tarpeen!


    • Minä kirjoitin Kylmäluomassa erääseen piirustusseinään "Vakkari was here" ja jossakin kaupassa loin näytillä olevaan kännykkään muistion, johon kirjoitin jotain Suolistosta. X)

      • Voinen jatkaa inttämistäni: katso toinenkin homovideo!

        Näiden jälkien jättäminen on tärkeää.


    • En katso!

      Yeps.

      • Katso, katso nyt! Jooko!


    • Trotski-pieni, en katso. Okei?

      • Katso! Jooko, ole kiltti! Sitten sinun ei tarvitse katsoa enää koskaan yhtäkään homoleffaa!


    • Niin varmaan! Linkkaat kuitenkin lisää, kun niitä on netti täynnä. Kiitos ei. Katsottavien elokuvien listalla on sitäpaitsi seuraavana X-men 3...

      Sori. Kesti kauan, koska lagi.

      Viideskerta todensanoo...

      • Lupaan, etten linkkaa sinulle enää yhtäkään homojuttua! Lupaan, että se on hyvä!


    • Lupasit aiemmin, että jos kuuntelen kommarinyrskytys-laulun, minun ei tarvitse katsoa sitä toista, ja siihen nyt takerrun. Muuten olisin kai katsonutkin...

      • MUUTENKO OLISITKIN KATSONUT??! Perun sanani; katso, tämä yksi! Muita en itsekään pystynyt katsomaan, koska ne olivat liian homoja...


    • Kerta vaivaudut noin kovasti vinkumaan, mutten nyt edes jaksaisi. Älä syö sanojasi, Trotskilainen.

      • En enää yritä syödä sanojani, jos katsot sen! Vaikka huomenna..?


    • Menen iskälle, joten en.

      • Eikö siellä saa sen vertaa olla koneella? Minä joudun taas peräkylän peräreikään eli mökille, jossa netti hidastelee kiitettävästi.

        Hyvää yötä, kauniita unia, nättien lenkkien kuvia. :)


    • Voi, muttei rauhassa. Joku saattaa juosta selän takaa...

      Prkl. Meinasin kirjoittaa edelliseen.

      Hyvää yötä, kauniita unia, oman kulla/in kuvia.

      • Onko siellä pöytäkone? Se onkin perseestä. Minun ainoa huolenaiheeni oli niiden jääminen katseluhistoriaan, jolloin Sinäputki saattaa alkaa ehdotella lisää.

        No hyi.


      • kurpizza_
        icepicked kirjoitti:

        Onko siellä pöytäkone? Se onkin perseestä. Minun ainoa huolenaiheeni oli niiden jääminen katseluhistoriaan, jolloin Sinäputki saattaa alkaa ehdotella lisää.

        No hyi.

        Minulla on läppäri, mutta luuletko minun saavan siltikään olla rauhassa?

        Kjähhähhää!


      • kurpizza_ kirjoitti:

        Minulla on läppäri, mutta luuletko minun saavan siltikään olla rauhassa?

        Kjähhähhää!

        Linnoittaudu sen kanssa nurkkaan katsomaan. Eivätpähän juoksentele selkäsi takaa.

        Olet ilkeä! :(


      • icepicked kirjoitti:

        Linnoittaudu sen kanssa nurkkaan katsomaan. Eivätpähän juoksentele selkäsi takaa.

        Olet ilkeä! :(

        Yh. Olisi epäilyttävää. Kyllä olen elokuvia katsonut, mutta ymmärrät varmaan, miksi Iron man on helpompi selittää kuin "aviomieheni panokaverin" linkkaamat homovideot.

        Aina.


      • kurpizza kirjoitti:

        Yh. Olisi epäilyttävää. Kyllä olen elokuvia katsonut, mutta ymmärrät varmaan, miksi Iron man on helpompi selittää kuin "aviomieheni panokaverin" linkkaamat homovideot.

        Aina.

        Eivät ne ehtisi epäillä! "Aviomieheni panokaveri" kertoo jo tarpeeksi...

        Kyllä. :(


      • icepicked kirjoitti:

        Eivät ne ehtisi epäillä! "Aviomieheni panokaveri" kertoo jo tarpeeksi...

        Kyllä. :(

        XD

        Etkö ole vieläkään oppinut...? :(


      • kurpizza kirjoitti:

        XD

        Etkö ole vieläkään oppinut...? :(

        Olen oppinut yhtä jos toista.


      • icepicked kirjoitti:

        Olen oppinut yhtä jos toista.

        Mistä?


      • kurpizza kirjoitti:

        Mistä?

        Kuten vaikkapa anatomiasta. Khih. Jollakulla on taas hauskaa alhaalla...


      • icepicked kirjoitti:

        Kuten vaikkapa anatomiasta. Khih. Jollakulla on taas hauskaa alhaalla...

        Hauskaa alhaalla?!?


      • kurpizza kirjoitti:

        Hauskaa alhaalla?!?

        Tuo massapostittaja.

        Kuulosti kyllä pahalta, kuin joku toinen olisi lenkilläni.


      • icepicked kirjoitti:

        Tuo massapostittaja.

        Kuulosti kyllä pahalta, kuin joku toinen olisi lenkilläni.

        Ei ole enää. X)

        XD


      • kurpizza kirjoitti:

        Ei ole enää. X)

        XD

        Hyvä niin, mikä lie idiootti...

        Saitko sinäkin tämän mielikuvan?


      • icepicked kirjoitti:

        Hyvä niin, mikä lie idiootti...

        Saitko sinäkin tämän mielikuvan?

        Khih. Joskus on kivaa olla luotsina...

        Tarkoititko lenkilläsi, että omistat jonkun lenkin vai sinun omaa lenkkiäsi...


      • kurpizza kirjoitti:

        Khih. Joskus on kivaa olla luotsina...

        Tarkoititko lenkilläsi, että omistat jonkun lenkin vai sinun omaa lenkkiäsi...

        Uskon sen. Ajattelin pyytääkin sinua poistamaan idiotismin ilmentymät, mutta olit jo ryhtynyt siihen itse.

        Miten vain sen haluaa ottaa...


      • icepicked kirjoitti:

        Uskon sen. Ajattelin pyytääkin sinua poistamaan idiotismin ilmentymät, mutta olit jo ryhtynyt siihen itse.

        Miten vain sen haluaa ottaa...

        Uih! Kerrohan, oletko iskenyt jonkun satamassa lenkkeilylläsi?


    • MIe luin vaa noi pari alinta uutta viestiä ja kuulostaa siltä et Trotski yrittää saaha Kurpizzan kattomhaan jotain homo pornoa....

      Mie katoin eilen pornoa...okei kaveri näytti mitä pornoo sil on joten... niii.... se vaa naureskeli mulle ko mie päivitteli kui mahtaa olla kivuliasta koska videon pätkäs oli vähän DP:tä

      • icepicked

        Se ei ole pornoa, vaan herkkä lyhytelokuva! Löytyy Putkestakin.

        Mitä on DP?


    • MINÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!! :D

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5634
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2496
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1977
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      59
      1725
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      10
      1281
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe