Wakkariklubben XIII

500

180

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mökötän Sinulle, joten laitan jokaisen Sinulle osoitetun viestin perään surunaamaan.

      :(

      • Olisko ollut parempi että olisin salannut kaiken ja antanut sinun elää satumaailmassasi kuvitellun tietäväsi Minusta jotakin?

        :)


      • En tiennytkään että menitte niin nopeasti! :O


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Olisko ollut parempi että olisin salannut kaiken ja antanut sinun elää satumaailmassasi kuvitellun tietäväsi Minusta jotakin?

        :)

        Olisi, sillä pumpulipilvissä eläminen on kivempaa. Aloitit valheen.

        :(


      • johny_derp kirjoitti:

        En tiennytkään että menitte niin nopeasti! :O

        Mitä tarkoitat?


      • icepicked kirjoitti:

        Olisi, sillä pumpulipilvissä eläminen on kivempaa. Aloitit valheen.

        :(

        Enkä aloittanut vaan sinä ylläpidit koko tapahtumaketjua tekemällä ennakkopäätöksiä että olisin putinisti ja Minä jatkoin sinun keksimiäsi satuja.

        :)


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Enkä aloittanut vaan sinä ylläpidit koko tapahtumaketjua tekemällä ennakkopäätöksiä että olisin putinisti ja Minä jatkoin sinun keksimiäsi satuja.

        :)

        Älä kiusaa minua! Ja kyllä Sinä tämän aloitit!

        :(


      • icepicked kirjoitti:

        Älä kiusaa minua! Ja kyllä Sinä tämän aloitit!

        :(

        Olisi ollut enemmän kiusimista jos en olisi kertonut totuutta.

        ;)


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Olisi ollut enemmän kiusimista jos en olisi kertonut totuutta.

        ;)

        En enää usko Sinua. Olet ilkeä!

        :'(


      • icepicked kirjoitti:

        En enää usko Sinua. Olet ilkeä!

        :'(

        Hyvä, kyllä lähdekritiikkiä pitääkin olla! Tiedän millä saan surunaamat pois ja pystyn lohduttamaan sinua lapsi... Kiinnostaisiko?

        :D


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Hyvä, kyllä lähdekritiikkiä pitääkin olla! Tiedän millä saan surunaamat pois ja pystyn lohduttamaan sinua lapsi... Kiinnostaisiko?

        :D

        Oli vähällä etten lakannut kirjoittamasta pronominejasi isolla... No millä?

        :-(


      • icepicked kirjoitti:

        Oli vähällä etten lakannut kirjoittamasta pronominejasi isolla... No millä?

        :-(

        https://m.youtube.com/watch?v=zk_VszbZa_s
        Edellisellä videolla! Äläs nüt itke, lapsi!

        :-§D (hymiölläni on viikset!)



      • icepicked kirjoitti:

        Luulin jo, että... antaa olla.

        DX

        Mitä luulit? Hur så?

        Näitkö, se toimi! :§)


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Mitä luulit? Hur så?

        Näitkö, se toimi! :§)

        Mitäköhän...

        Se oli yhä surullinen. D:


      • icepicked kirjoitti:

        Mitäköhän...

        Se oli yhä surullinen. D:

        Jag förstår inte.

        Älä vaihtele suuntaa! 8§D


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Jag förstår inte.

        Älä vaihtele suuntaa! 8§D

        Kyllä Sinun luulisi sen päälle ymmärtävän. (Menen saunaan; vastausväli saattaa pidetä!)

        Kyä vaihtelen. :( ): :(


      • icepicked kirjoitti:

        Kyllä Sinun luulisi sen päälle ymmärtävän. (Menen saunaan; vastausväli saattaa pidetä!)

        Kyä vaihtelen. :( ): :(

        Heippa! :)


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Heippa! :)

        Tiedän, että ellensit. :(


    • Mikä oli yhdentoista nimi? Edellisessä ei ole linkkiä siihen...


      • Piece
        israelin-tukija kirjoitti:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12395157

        Luultavasti tämä!

        ....teillä on ollut aika monta vakkarikeskustelua tän kesän aikana o.o Huva huva, tämä on jo (kuinka mones??) vapaa tila temmeltää mielikuvituksen virtuaalimaailmassa, syödä pinkkejä hattarapilviä, ratsastaa violeteilla yksisarvisilla jotka paskovat sateenkaaria ja elää tässä suloisessa pumpulitynnyrissä...
        No, joka tapauksessa. Tämä on jotakin Suurta Suolistomme hyväksi! Hurraa!


      • Piece kirjoitti:

        ....teillä on ollut aika monta vakkarikeskustelua tän kesän aikana o.o Huva huva, tämä on jo (kuinka mones??) vapaa tila temmeltää mielikuvituksen virtuaalimaailmassa, syödä pinkkejä hattarapilviä, ratsastaa violeteilla yksisarvisilla jotka paskovat sateenkaaria ja elää tässä suloisessa pumpulitynnyrissä...
        No, joka tapauksessa. Tämä on jotakin Suurta Suolistomme hyväksi! Hurraa!

        Tämä on kolmastoista. Tuskin perinteemme katkeaa talvellakaan, vaikka tahti saattaakin hidastua. *tsih*


      • trollikriitikko
        Piece kirjoitti:

        ....teillä on ollut aika monta vakkarikeskustelua tän kesän aikana o.o Huva huva, tämä on jo (kuinka mones??) vapaa tila temmeltää mielikuvituksen virtuaalimaailmassa, syödä pinkkejä hattarapilviä, ratsastaa violeteilla yksisarvisilla jotka paskovat sateenkaaria ja elää tässä suloisessa pumpulitynnyrissä...
        No, joka tapauksessa. Tämä on jotakin Suurta Suolistomme hyväksi! Hurraa!

        Piece, jos tunnet taas kuuluvasi joukkoon, mikset palaa takaisin vanhaan selostajanrooliisi? Sinähän olit aina Suoliston oma Mertaranta2 ennen katoamistasi. Ihmettelen hiukan, että noinko nopeasti seepra pääsee raidoistaan...

        Provoterveisin Trollikriitikko


      • Piece
        trollikriitikko kirjoitti:

        Piece, jos tunnet taas kuuluvasi joukkoon, mikset palaa takaisin vanhaan selostajanrooliisi? Sinähän olit aina Suoliston oma Mertaranta2 ennen katoamistasi. Ihmettelen hiukan, että noinko nopeasti seepra pääsee raidoistaan...

        Provoterveisin Trollikriitikko

        Hm, en tiiä. Jotenki se homma tuntuis nykyään (*etsii sopivaa sanaa*)... Ei voi sanoa __LAPSELLISELTA__, koska jos tuntisin sen lapselliseks en ois ees ikinä palannu ;D Ja eihän se oo lapsellista, jos riehuu Suolistossa ninjahomojen ja muiden osastopotilaiden kanssa VAPAAEHTOSESTI. Meinaan sillä vaan, että tuskimpa kukaan viettäis täällä aikaansa vasten tahtoaan ja valittais sitten miten lapsellista se on, vai mitä mussu? (kuten huomaatte, en oo päässyt eroon teennäisestä tavastani murutella)

        Ja... Hetkinen nyt, murumussu.. Vihjaat, että en oo oikea piece&love vaan pelkkä trolli^^ (kts. Trollikriitikon edellinen viesti ja nicki!!)
        No, se uskoo ken tahtoo....
        Ja ilmanen vihje: jos uskot mun olevan trolli, niin ilmaise asia rohkeasti vain >;D Ei mua kannata pelätä, ei... Kaikkihan tietää mitä Judohaallekkin kävi.


      • Piece kirjoitti:

        Hm, en tiiä. Jotenki se homma tuntuis nykyään (*etsii sopivaa sanaa*)... Ei voi sanoa __LAPSELLISELTA__, koska jos tuntisin sen lapselliseks en ois ees ikinä palannu ;D Ja eihän se oo lapsellista, jos riehuu Suolistossa ninjahomojen ja muiden osastopotilaiden kanssa VAPAAEHTOSESTI. Meinaan sillä vaan, että tuskimpa kukaan viettäis täällä aikaansa vasten tahtoaan ja valittais sitten miten lapsellista se on, vai mitä mussu? (kuten huomaatte, en oo päässyt eroon teennäisestä tavastani murutella)

        Ja... Hetkinen nyt, murumussu.. Vihjaat, että en oo oikea piece&love vaan pelkkä trolli^^ (kts. Trollikriitikon edellinen viesti ja nicki!!)
        No, se uskoo ken tahtoo....
        Ja ilmanen vihje: jos uskot mun olevan trolli, niin ilmaise asia rohkeasti vain >;D Ei mua kannata pelätä, ei... Kaikkihan tietää mitä Judohaallekkin kävi.

        Minä en tiedä.


      • Piece
        kurpizza kirjoitti:

        Minä en tiedä.

        Kurpizza, Judohaa lähti Suolistosta ErNun, L-PoP_Ladyn ja mun julistauduttua sotaan sitä vastaan. Kävi nimittäin ilmi (ainakin raskauttavan todistusaineiston perusteella, vink vink C:


      • trollikriitikko
        Piece kirjoitti:

        Kurpizza, Judohaa lähti Suolistosta ErNun, L-PoP_Ladyn ja mun julistauduttua sotaan sitä vastaan. Kävi nimittäin ilmi (ainakin raskauttavan todistusaineiston perusteella, vink vink C:

        Piece, minä en ikinä vihjaa. Jos epäilen jotakin, niin minä syytän suoraan. Se kuuluu työnkuvaan.
        Ja vai niin... Että rohkeasti. En minä sinua pelkää, eihän mitään syytä ole. Esitin vain hämmästyneeni siitä, että olet puoli vuotta kateissa ja yhtäkkiä ilmaannut paikalle täysin unohtaneena Mertaranta-menneisyytesi. Myönnän, että teeskentelijä ei tietäisi piece&loven suolistohistoriasta noin paljon ja yksityiskohtaisesti, vaikka peruskäänteet sinusta ja pikku ernuystävistäsi voi saada vaikka naapurin Make. En enää silti epäile, että olisit puhdas provo.
        Ja vai että lähti Judohaa, kun ei kestänyt sotaa... En olisi uskonut sinun heittäytyvän väkivaltaiseksi.


      • Piece kirjoitti:

        Kurpizza, Judohaa lähti Suolistosta ErNun, L-PoP_Ladyn ja mun julistauduttua sotaan sitä vastaan. Kävi nimittäin ilmi (ainakin raskauttavan todistusaineiston perusteella, vink vink C:

        Okeis. Meillä pahimmat trollaajat ovat olleet VeH (alias Johnny Derp, kuten tuolla ylempänä) hänellä oli noin 15 tunnusta. Yksi oli Eräs norjalainen, joka kommentoi joka paikkaan "Olen panoseuraa vailla." Se kuuluisa tarinoissa esiintyvä Norski.

        Toinen on Rainbowdash120, jota kutsutaan Rapeksi tai Raippariksi. Hänellä on toinen tunnus "nappula14v" ja väittää myös olevansa korppi...

        Viime kesänä oli kai hauskaa... Syksylläkin taisin nähdä muutaman kerran sinun tai jonkun muun kommentin, mutten uutena hoksannut...

        Mitä minä selitän? XD Aiheen vierestä, mutta sinähän sen luet...


      • Piece
        trollikriitikko kirjoitti:

        Piece, minä en ikinä vihjaa. Jos epäilen jotakin, niin minä syytän suoraan. Se kuuluu työnkuvaan.
        Ja vai niin... Että rohkeasti. En minä sinua pelkää, eihän mitään syytä ole. Esitin vain hämmästyneeni siitä, että olet puoli vuotta kateissa ja yhtäkkiä ilmaannut paikalle täysin unohtaneena Mertaranta-menneisyytesi. Myönnän, että teeskentelijä ei tietäisi piece&loven suolistohistoriasta noin paljon ja yksityiskohtaisesti, vaikka peruskäänteet sinusta ja pikku ernuystävistäsi voi saada vaikka naapurin Make. En enää silti epäile, että olisit puhdas provo.
        Ja vai että lähti Judohaa, kun ei kestänyt sotaa... En olisi uskonut sinun heittäytyvän väkivaltaiseksi.

        Ja mä en olisi uskonut sun heittäytyvän noin näsäviisaaksi D: Ei suolistosodissa ole väkivaltaa, höpönassu


      • trollikriitikko
        Piece kirjoitti:

        Ja mä en olisi uskonut sun heittäytyvän noin näsäviisaaksi D: Ei suolistosodissa ole väkivaltaa, höpönassu

        Kaikki luettelemasi on totta, mutta nyt sinun itsesi kannattaisi varoa sanojasi. Sinulla ei ole perusteita väittämällesi. Yhtäkkiä väitätkin epäileväsi, että minä olen trolli? Ohhoh. Tämähän sai mielenkiintoisen käänteen.

        Vastaustasi mielenkiinnolla odotellen, Trollikriitikko


      • Piece
        trollikriitikko kirjoitti:

        Kaikki luettelemasi on totta, mutta nyt sinun itsesi kannattaisi varoa sanojasi. Sinulla ei ole perusteita väittämällesi. Yhtäkkiä väitätkin epäileväsi, että minä olen trolli? Ohhoh. Tämähän sai mielenkiintoisen käänteen.

        Vastaustasi mielenkiinnolla odotellen, Trollikriitikko

        Mustakin on jännää, että luet viestini jonka jälkeen huudat, ettei mitään perusteluita ole. Ymmärsitkö lukemaasi? ^^ Onko sulla mitään takeita toimia jonakin kielioppinatsina Suolistossa ja arvosanoittaa trolleja, jos et osaa poimia tekstistäni perusteluita?
        No, olen sinulle muru armollinen, ja toistan perustelut: On outoa, että väität ollees täällä silloinkin, kun myös mä olin täällä viimeksi (=viime kesä -.-''). Mutta... Ethän sä ois niin tietämätön sen suhteen, miten SOTIA käydään? Hah. Hah. Hah.
        Oon pahoillani mutta taisit menettää uskottavuutes kielinatsina mun silmissä. Hanki ittelles näin loppukesän helteillä hyödyllisempää tekemistä, mene vaikkapa kukkakedolle perhosia jahtaamaan.


      • Piece kirjoitti:

        Mustakin on jännää, että luet viestini jonka jälkeen huudat, ettei mitään perusteluita ole. Ymmärsitkö lukemaasi? ^^ Onko sulla mitään takeita toimia jonakin kielioppinatsina Suolistossa ja arvosanoittaa trolleja, jos et osaa poimia tekstistäni perusteluita?
        No, olen sinulle muru armollinen, ja toistan perustelut: On outoa, että väität ollees täällä silloinkin, kun myös mä olin täällä viimeksi (=viime kesä -.-''). Mutta... Ethän sä ois niin tietämätön sen suhteen, miten SOTIA käydään? Hah. Hah. Hah.
        Oon pahoillani mutta taisit menettää uskottavuutes kielinatsina mun silmissä. Hanki ittelles näin loppukesän helteillä hyödyllisempää tekemistä, mene vaikkapa kukkakedolle perhosia jahtaamaan.

        Perhosparat...


      • kurpizza kirjoitti:

        Okeis. Meillä pahimmat trollaajat ovat olleet VeH (alias Johnny Derp, kuten tuolla ylempänä) hänellä oli noin 15 tunnusta. Yksi oli Eräs norjalainen, joka kommentoi joka paikkaan "Olen panoseuraa vailla." Se kuuluisa tarinoissa esiintyvä Norski.

        Toinen on Rainbowdash120, jota kutsutaan Rapeksi tai Raippariksi. Hänellä on toinen tunnus "nappula14v" ja väittää myös olevansa korppi...

        Viime kesänä oli kai hauskaa... Syksylläkin taisin nähdä muutaman kerran sinun tai jonkun muun kommentin, mutten uutena hoksannut...

        Mitä minä selitän? XD Aiheen vierestä, mutta sinähän sen luet...

        Korppiseni on Korppi! Miksi kukaan ei aio uskoa sitä?? D:


      • johny_derp kirjoitti:

        Korppiseni on Korppi! Miksi kukaan ei aio uskoa sitä?? D:

        Miksei hän todista sitä mitenkään muuten kuin kirjoittamalla yhden viestin samalla tavalla (mikä ei edes ole hankalaa)?


      • kurpizza kirjoitti:

        Miksei hän todista sitä mitenkään muuten kuin kirjoittamalla yhden viestin samalla tavalla (mikä ei edes ole hankalaa)?

        Mutta kun hän on!

        1. Molemmat ovat trolleja
        2. Molemmat omistavat paljon tuplatunnuksia.
        3. Kummatkin ovat jutelleet itsensä kanssa.
        4. VeH ihastui kumpaankin...
        5. Korppiseni on jopa myöntänyt sen aiemmin, että on Korppi™.
        6. Ainakin Kurpizza epäili Korppia ja Fluttershy-yeytä samoiksi. Raipparilla on useita poninimimerkkejä, eli Fluttershy on hänen, eli Kurpizza epäilee Raipparia Korpiksi. ;) Eli näin:
        A. Fluttershy-yey & Korppi™ (Kurpizzan selitykset)
        B. Fluttershy-yey & Raippari (molemmat poninimimerkkejä)
        C. Raippari & Korppi™ (molemmat trolleja)


      • johny_derp kirjoitti:

        Mutta kun hän on!

        1. Molemmat ovat trolleja
        2. Molemmat omistavat paljon tuplatunnuksia.
        3. Kummatkin ovat jutelleet itsensä kanssa.
        4. VeH ihastui kumpaankin...
        5. Korppiseni on jopa myöntänyt sen aiemmin, että on Korppi™.
        6. Ainakin Kurpizza epäili Korppia ja Fluttershy-yeytä samoiksi. Raipparilla on useita poninimimerkkejä, eli Fluttershy on hänen, eli Kurpizza epäilee Raipparia Korpiksi. ;) Eli näin:
        A. Fluttershy-yey & Korppi™ (Kurpizzan selitykset)
        B. Fluttershy-yey & Raippari (molemmat poninimimerkkejä)
        C. Raippari & Korppi™ (molemmat trolleja)

        En epäile enää...


      • kurpizza kirjoitti:

        En epäile enää...

        Miksi?! Epäilyksesi olivat täysin oikeat.


      • johny_derp kirjoitti:

        Miksi?! Epäilyksesi olivat täysin oikeat.

        Koska Fluttersy-yey oli syntynyt 02 ja Korppi 01..


      • kurpizza kirjoitti:

        Koska Fluttersy-yey oli syntynyt 02 ja Korppi 01..

        Kyllähän minäkin voisin valehdella, että olisin 16-vuotias nainen.. Ikää ei kannata katsoa. Ne ovat pyritty huijaamaan, jotta emme epäilisi niin paljoa. Lisäksi Korppiseni ei ole 111-vuotias ikinuori nainen... XD


      • johny_derp kirjoitti:

        Kyllähän minäkin voisin valehdella, että olisin 16-vuotias nainen.. Ikää ei kannata katsoa. Ne ovat pyritty huijaamaan, jotta emme epäilisi niin paljoa. Lisäksi Korppiseni ei ole 111-vuotias ikinuori nainen... XD

        Korppisesi ei ole myöskään Raippari...


      • icepicked kirjoitti:

        Korppisesi ei ole myöskään Raippari...

        Hän on! Hankalahan on sitä ymmärtää, kun ei ole paljoa epäillyt, okeiii..


      • johny_derp kirjoitti:

        Hän on! Hankalahan on sitä ymmärtää, kun ei ole paljoa epäillyt, okeiii..

        Hän ei ole voinut todistaa sitä.


      • icepicked kirjoitti:

        Hän ei ole voinut todistaa sitä.

        Trotskiseni miten se pitäisi muka todistaa?


    • kurpizza

      Joo, tullut vähän sekoiltua. Me muuten olemme tehneet ristiretken toiselle palstalle ja kärsineet draamaa...

      • Oh, draamaa ja sydänsuruja!


      • icepicked kirjoitti:

        Oh, draamaa ja sydänsuruja!

        Tarkoitin kyllä VeHin paljastusta...


      • kurpizza kirjoitti:

        Tarkoitin kyllä VeHin paljastusta...

        Sitäkin, mutta puhdasta ihmissuhdedraamaa on aina oltava!


      • icepicked kirjoitti:

        Sitäkin, mutta puhdasta ihmissuhdedraamaa on aina oltava!

        Pysy housuissasi; En vastaa!


      • kurpizza kirjoitti:

        Pysy housuissasi; En vastaa!

        Tuonkin voi tulkita usealla eri tavalla.


      • icepicked kirjoitti:

        Tuonkin voi tulkita usealla eri tavalla.

        Aivan. Käsitä miten haluat.


    • Vehin paljastuksen lisäksi oli Rapen (Rainbowdash120) kolmas suuri trollaus ja neljännet bännit.

    • Helle on poistoputkesta. Muuta perhettä ei tunnu kiinnostavan minun unirytmini.

      • Piece

        Hirttäkää mut uimarenkaaseen, mutta helle on perseestä Dx On tuskasaa pyöriä koko yö yltäpäältä hiessä vuoteella, joka hohkaa kuumuutta kuin hornan pesä. Syksy ja talvi on enemmän Piecen aikaa


    • Mistä tääl ny puhutaan ko en oo seurannu yhtää.

      • Piece inttää Trollikriitikon kanssa, IT:lle ja Trotskille tuli ongelmia ja minä... en tee mitään.


      • Piece
        kurpizza kirjoitti:

        Piece inttää Trollikriitikon kanssa, IT:lle ja Trotskille tuli ongelmia ja minä... en tee mitään.

        En intä enää, koska se wannabe-"Kriitikko" katsoi parhaaksi poistua kun jäi sanattomaksi. Hah! C:< *itsetyytyväinen nauru*


      • Piece kirjoitti:

        En intä enää, koska se wannabe-"Kriitikko" katsoi parhaaksi poistua kun jäi sanattomaksi. Hah! C:< *itsetyytyväinen nauru*

        Muistuta minua, etten hankkiudu sinun kanssasi hankaluuksiin...


      • kurpizza kirjoitti:

        Muistuta minua, etten hankkiudu sinun kanssasi hankaluuksiin...

        En halua kuulostaa ilkeältä, mutta minusta tuntuu, että Piece haastoi riitaa tarkoituksella...


      • icepicked kirjoitti:

        En halua kuulostaa ilkeältä, mutta minusta tuntuu, että Piece haastoi riitaa tarkoituksella...

        Mahdollisesti... En kuitenkaan ole riitelytuulella... Eilen olisin voinut (kuten kai huomasit, olin pahalla tuulella)


      • Piece
        icepicked kirjoitti:

        En halua kuulostaa ilkeältä, mutta minusta tuntuu, että Piece haastoi riitaa tarkoituksella...

        Hyvä on, haastoin riitaa, mutta eri asia on minkäasteisella TARKOITUKSELLA >;3 Mutta ei teiän tarvitse olla huolissanne. Lupaan olla tästä lähtien samanlainen rauhanenkeli kuin ennenkin o:)


      • Piece kirjoitti:

        Hyvä on, haastoin riitaa, mutta eri asia on minkäasteisella TARKOITUKSELLA >;3 Mutta ei teiän tarvitse olla huolissanne. Lupaan olla tästä lähtien samanlainen rauhanenkeli kuin ennenkin o:)

        Kympin lagi prkl.

        Eihän tuo ollut vielä paha palstan yleisjuttuihin verrattuna. Hämmästyttävää, ettei Trotski vielä ole ottanut puheeksi fetissejään ja seikkailujaan...


      • Piece
        kurpizza kirjoitti:

        Kympin lagi prkl.

        Eihän tuo ollut vielä paha palstan yleisjuttuihin verrattuna. Hämmästyttävää, ettei Trotski vielä ole ottanut puheeksi fetissejään ja seikkailujaan...

        Fetissejä ja seikkailujaan? *nostaa katseensa uteliaana* No nyt meni mielenkiintoseks. Trotski, selventäisitkö tätä mulle vähän? ;)


      • Piece kirjoitti:

        Fetissejä ja seikkailujaan? *nostaa katseensa uteliaana* No nyt meni mielenkiintoseks. Trotski, selventäisitkö tätä mulle vähän? ;)

        En minä tiedä, viitsiikö hän kertoa univormuista, meripojista ja niistä sitomishommista...

        Ja se seikkailu... Noh, poistoputkinyrskytys on kuulemma kivuliasta.


      • kurpizza kirjoitti:

        En minä tiedä, viitsiikö hän kertoa univormuista, meripojista ja niistä sitomishommista...

        Ja se seikkailu... Noh, poistoputkinyrskytys on kuulemma kivuliasta.

        Kurpizza prkl..! Menit sitten kertomaan. Noh... Ensinnäkin nämä ovat komeita: http://image.shutterstock.com/display_pic_with_logo/159898/159898,1211550979,2/stock-photo-soviet-uniform-th-12935821.jpg

        Voisin etsiä Herren kuvauksen tapahtuneesta, mutta minä olin huumattuna yökerhon naistenvessan lattialla, ja koska kuulemma näytin pitkätukkaiselta tytöltä, hän päätti omien sanojensa mukaan "vapauttaa maskuliiniset siemenensä" minun suoleeni. Ei ollut kivaa, vaikka jalkaani hiplannut Kurpizza yrittääkin muuta väittää. :(


      • icepicked kirjoitti:

        Kurpizza prkl..! Menit sitten kertomaan. Noh... Ensinnäkin nämä ovat komeita: http://image.shutterstock.com/display_pic_with_logo/159898/159898,1211550979,2/stock-photo-soviet-uniform-th-12935821.jpg

        Voisin etsiä Herren kuvauksen tapahtuneesta, mutta minä olin huumattuna yökerhon naistenvessan lattialla, ja koska kuulemma näytin pitkätukkaiselta tytöltä, hän päätti omien sanojensa mukaan "vapauttaa maskuliiniset siemenensä" minun suoleeni. Ei ollut kivaa, vaikka jalkaani hiplannut Kurpizza yrittääkin muuta väittää. :(

        No miettii ny ko joku tunkee sun perseesees semmosen tyylii hk lenkin kokosen patukan nii johan se tuntuu ko perse on muutenki nii tiukka.....


      • icepicked kirjoitti:

        Kurpizza prkl..! Menit sitten kertomaan. Noh... Ensinnäkin nämä ovat komeita: http://image.shutterstock.com/display_pic_with_logo/159898/159898,1211550979,2/stock-photo-soviet-uniform-th-12935821.jpg

        Voisin etsiä Herren kuvauksen tapahtuneesta, mutta minä olin huumattuna yökerhon naistenvessan lattialla, ja koska kuulemma näytin pitkätukkaiselta tytöltä, hän päätti omien sanojensa mukaan "vapauttaa maskuliiniset siemenensä" minun suoleeni. Ei ollut kivaa, vaikka jalkaani hiplannut Kurpizza yrittääkin muuta väittää. :(

        No kun sinä huusit niin kovaa... (Nimenomaan kovaa)


      • ocetherunq kirjoitti:

        No miettii ny ko joku tunkee sun perseesees semmosen tyylii hk lenkin kokosen patukan nii johan se tuntuu ko perse on muutenki nii tiukka.....

        En minä nähnyt, minkä kokoinen se oli. Tiukka ehkä ennen kyseistä "käsittelyä," mutta sen jälkeen... tuskinpa enää niin tiukka.


      • kurpizza kirjoitti:

        No kun sinä huusit niin kovaa... (Nimenomaan kovaa)

        Riippuen vähän, millaista huutoni oli...


      • icepicked kirjoitti:

        Riippuen vähän, millaista huutoni oli...

        Pitäisi kai mennä nukkumaan? Yritän ainakin...

        Hyvää yötä, kauniita unia ja kovien kuvia...


      • kurpizza kirjoitti:

        Pitäisi kai mennä nukkumaan? Yritän ainakin...

        Hyvää yötä, kauniita unia ja kovien kuvia...

        Kovien kuvia? Kovien minkä??

        Yötä kuitenkin... Menenpä minäkin pian.


    • Raipparin olisi helppo todistaa olevansa Korppi, mutta häi ei ole vielä tehnyt sitä.

      • Mutta on monia syitä, miksi Raippari olisi Korppi. Niitä löytyisi vaikka kuinka paljon.


      • johny_derp kirjoitti:

        Mutta on monia syitä, miksi Raippari olisi Korppi. Niitä löytyisi vaikka kuinka paljon.

        Käskepä pikku ystävääsi todistamaan se minulle, ja tasan minulle, sillä häi tietää kyllä, miten.


      • icepicked kirjoitti:

        Käskepä pikku ystävääsi todistamaan se minulle, ja tasan minulle, sillä häi tietää kyllä, miten.

        Niin, ja olisi mukavaa tietää, muistaako hän enää VeHin merkitystä. :D (nimimerkki)


    • Kihihihihihiihihihihihihihiihihhiihihihihihihihiihihihihihihihihiihihihihihiihhi!!!!!!!!!!

      Miks tet vaa puhutta tosta, mitää järkee turhaa arvuutteluu.

      • Mitä jos vain yksinkertaisesti tietää, että hän on Korppiseni? Se on ihan selvää! Muuten muistakaa se, että Korppiseni toi roolipelin Suolistoon, joten. ;)


      • johny_derp kirjoitti:

        Mitä jos vain yksinkertaisesti tietää, että hän on Korppiseni? Se on ihan selvää! Muuten muistakaa se, että Korppiseni toi roolipelin Suolistoon, joten. ;)

        Kyllähän Korppi aloitti roolipelin ja saisi jo tulla lomalta pelaamaan sitä...


      • assassin kirjoitti:

        Kyllähän Korppi aloitti roolipelin ja saisi jo tulla lomalta pelaamaan sitä...

        Kertokaa muutama hyvä syy miksen olisi korppi?


    • Space of Aids

      ACE OF SPADES! ACE OF SPADES! ACE OF SPADES!

      Spämmikää joka lankaan vähintään yksi mötörhead.

    • http://m.suomi24.fi/node/12363860

      Katsokaa, mitä löysin! XD
      Elmeri ja Sini, vuosisadan rakkaustarina! Lisäksi sinne tuli joku "Närpiön hintti" ehdottelemaan kolmen kimppaa. Hele...

      • mr.näätä

        LOL vanha juttu xD

        Luin ainakin osan tosta joskus joskus kauan sitten


      • Mitä vittua?


    • Hui että o.o

    • Kurpizza, minkä kovien kuvia sie minulle toivotit eilen?

    • mr.näätä
    • Jaa. Että mitäkö kovia kuvia...?

      • Niin, sitä halusin kysyä sinulta, neitiseni.


    • kurpizza

      Miksi, nassikka?

      • Sellaisia sinä toivotit, äläkä yritä kieltää!


    • Niinhän minä tein.

      • Mutta mitä tarkoitit sillä?

        Täällä on muuten ukkostanut koko päivän, mutta se ei haittaa, koska löysin hienon italiankurssin sinäputkesta.


    • Millä?

      Olen yllättävän taitava tässä. XD

      • Kovien kuvilla!

        Ai kiemurtelussa?


      • Tiedoksesi, mökötän Sinulle vielä. Opiskelen italiaa ja perehdyn nenetsikieleen.

        :(


      • icepicked kirjoitti:

        Tiedoksesi, mökötän Sinulle vielä. Opiskelen italiaa ja perehdyn nenetsikieleen.

        :(

        Vähän aikaa kiukutellaan ja sitten kukaan ei muista sitä tulevaisuudessa...

        Samanlainen juttu kun Napoleonin paavinkaappaus! Tietäjät tietää!

        ;)


      • Piece
        icepicked kirjoitti:

        Tiedoksesi, mökötän Sinulle vielä. Opiskelen italiaa ja perehdyn nenetsikieleen.

        :(

        Sori että keskeytän väittelytuokionne, mutta oon nyt harvinaisen energisellä tuulella >:D Juon ihmejuomaa nimeltään Valio Plus Maitokaakao, joka antaa jokanaiselle jumalattomat energiat, jotka lennättää taivaisiin


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Vähän aikaa kiukutellaan ja sitten kukaan ei muista sitä tulevaisuudessa...

        Samanlainen juttu kun Napoleonin paavinkaappaus! Tietäjät tietää!

        ;)

        Vihjaatko, että olisin jotenkin huonomuistinen tai keveämielinen? Hupsu pikku röding, joka unohtaa väärinteot?

        >:(


      • icepicked kirjoitti:

        Vihjaatko, että olisin jotenkin huonomuistinen tai keveämielinen? Hupsu pikku röding, joka unohtaa väärinteot?

        >:(

        Totuus on että luotit Minuun liikaa, joten tein sinulle oikeastaan palveluksen ja nieriät unohtelee nopeasti ja antelee anteeksi! Kyllä mieli on kommarilla keveä kun kaikki painavampi sisältö on jaettu poies yhteisomistukseen!


      • Piece
        Piece kirjoitti:

        Sori että keskeytän väittelytuokionne, mutta oon nyt harvinaisen energisellä tuulella >:D Juon ihmejuomaa nimeltään Valio Plus Maitokaakao, joka antaa jokanaiselle jumalattomat energiat, jotka lennättää taivaisiin

        No just. Ei ois kannattanu juua ja lukea teiän tiettyjä kommentteja samalla. Kännykkäni oli vähällä sanoutua pitkästä käyttösopimuksestaan irti sylki- ja kaakaoräkäpurskauksen seurauksena.
        Se on nii _tyypillistä_ että otan poskeni täyteen jotakin juotavaa ja aattelen "aah tää on nii saatannalisen HYVÄÄ", mieleeni juolahtaa jotakin hauskaa/sopimatonta/pervoa, ja purskautan kaikki juomat suustani.






        ......no hyi vittu tätä meni mun nenään. Kaakaonmakuista räkää, jännä yhistelmä


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Totuus on että luotit Minuun liikaa, joten tein sinulle oikeastaan palveluksen ja nieriät unohtelee nopeasti ja antelee anteeksi! Kyllä mieli on kommarilla keveä kun kaikki painavampi sisältö on jaettu poies yhteisomistukseen!

        Olet ylen ilkeä! Tuskin pääkään pysyy hernekepillä pystyssä, kosk' siell' on ladottuna turhaa sontaa ja keräittyneenä kusta!

        Elitisti! :(


      • icepicked kirjoitti:

        Olet ylen ilkeä! Tuskin pääkään pysyy hernekepillä pystyssä, kosk' siell' on ladottuna turhaa sontaa ja keräittyneenä kusta!

        Elitisti! :(

        Nåu aim nåt, eftersom hyveistäni Minut tunnetaan, tietäjät tietää, sekä pää pysyy pystyssä kun on hyvä syy kulkea pää pystyssä tietoisena rodullisesta ylemmyydestään verrattuna fennoihin.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Nåu aim nåt, eftersom hyveistäni Minut tunnetaan, tietäjät tietää, sekä pää pysyy pystyssä kun on hyvä syy kulkea pää pystyssä tietoisena rodullisesta ylemmyydestään verrattuna fennoihin.

        "Beata Maria, sen tiedät, olen viaton! Hyveistäni minut tunnetaan." En ole täysin kevytpäinen!

        Silti :(


      • icepicked kirjoitti:

        "Beata Maria, sen tiedät, olen viaton! Hyveistäni minut tunnetaan." En ole täysin kevytpäinen!

        Silti :(

        Nyt keksin miten saan sinut piristymään; tämä on mielikuvaharjoite, jossa pääset kuvittelemaan erään skenaarion, suostutko niin kerron lisää?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Nyt keksin miten saan sinut piristymään; tämä on mielikuvaharjoite, jossa pääset kuvittelemaan erään skenaarion, suostutko niin kerron lisää?

        Olinko tietäjä? Kerro toki.

        ;(


      • icepicked kirjoitti:

        Olinko tietäjä? Kerro toki.

        ;(

        Ja... Men nyt edetään mielikuvaharjoitteeseen, joka vapauttaa emotionaaliset höyryt pääkopastasi samoin kuin Mao hävitti maanviljelijänsä! Nyt aloitetaan; lue ensin ohjeet sitten tottele niitä niin mpääset eroon padotusta vihastasi ihmiskuntaa ja Herreäsi kohtaan!

        https://www.youtube.com/watch?v=N4S4m9R-ffA
        (Solayoh!)

        Laita tuo soimaan; sitten sulje silmäsi ja kuvittele Stalin kahlehdittuna kantamaan sinulle kultaisella lautasella haluamasi naisen (ei Kurpizzaa) ja sitten kuvittele mitä tekisit naiselle ja kuinka nöyryyttäisit Stallua, täss' pitää tietää, että nainen kuvastaa alitajuntasi arkaaista lisääntymisviettiä, jonka vapauttaminen saa aivosi vapauttamaan dopamiinia ja karkoittamaan tuntemasi pahat ajatukset HELVETTEEN mielestäsi!

        Stalinin nöyryyttäminen sen sijaan vapauttaa patoutuneet agressiot nukkeen, jolle pystyt tekemään mitä tahansa; leikata hänen viiksensä irti, syöttää hänet Salomon Guggenheimille, kastroida hänet tai jopa jakaa hänet jokaisen työmiehen - joka hänen hallitessaan kuoli - kanssa! Voit tehdä aivan mitä tahdot!

        Ja jos tottelit ohjeita sinulle tulee niin euforinen olo ettet välittäisi yhtään vaikka ydinpommi tuhoaisi Helsingforsin! Kokeile!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ja... Men nyt edetään mielikuvaharjoitteeseen, joka vapauttaa emotionaaliset höyryt pääkopastasi samoin kuin Mao hävitti maanviljelijänsä! Nyt aloitetaan; lue ensin ohjeet sitten tottele niitä niin mpääset eroon padotusta vihastasi ihmiskuntaa ja Herreäsi kohtaan!

        https://www.youtube.com/watch?v=N4S4m9R-ffA
        (Solayoh!)

        Laita tuo soimaan; sitten sulje silmäsi ja kuvittele Stalin kahlehdittuna kantamaan sinulle kultaisella lautasella haluamasi naisen (ei Kurpizzaa) ja sitten kuvittele mitä tekisit naiselle ja kuinka nöyryyttäisit Stallua, täss' pitää tietää, että nainen kuvastaa alitajuntasi arkaaista lisääntymisviettiä, jonka vapauttaminen saa aivosi vapauttamaan dopamiinia ja karkoittamaan tuntemasi pahat ajatukset HELVETTEEN mielestäsi!

        Stalinin nöyryyttäminen sen sijaan vapauttaa patoutuneet agressiot nukkeen, jolle pystyt tekemään mitä tahansa; leikata hänen viiksensä irti, syöttää hänet Salomon Guggenheimille, kastroida hänet tai jopa jakaa hänet jokaisen työmiehen - joka hänen hallitessaan kuoli - kanssa! Voit tehdä aivan mitä tahdot!

        Ja jos tottelit ohjeita sinulle tulee niin euforinen olo ettet välittäisi yhtään vaikka ydinpommi tuhoaisi Helsingforsin! Kokeile!

        No kokeilen, mutten vastaa seurauksista.

        :(


      • icepicked kirjoitti:

        No kokeilen, mutten vastaa seurauksista.

        :(

        Kerro sitten tulokset! Olen aivan varma että se toimii! Minä teen sinusta tiedettä!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Kerro sitten tulokset! Olen aivan varma että se toimii! Minä teen sinusta tiedettä!

        Tätäkö Sinä kuuntelet? Ääh, tykkään enemmän vanhasta musiikista, lauluista ja laulajista, joilla on historia! Ehkä sauna auttaa; odota 10 minuuttia.

        Yhä Sinun, :(


      • icepicked kirjoitti:

        Tätäkö Sinä kuuntelet? Ääh, tykkään enemmän vanhasta musiikista, lauluista ja laulajista, joilla on historia! Ehkä sauna auttaa; odota 10 minuuttia.

        Yhä Sinun, :(

        Pääpaino oli mielikuvituksesi luomilla kuvilla naisista ja Stalinista; för helvete! Musiikin tarkoitus oli siirtää mielentilasi ihmemaahan, jossa aurinko paistaa jatkuvasti naiset on melkein valmiita koeajettaviksi ja Stalin on orjasi!


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Pääpaino oli mielikuvituksesi luomilla kuvilla naisista ja Stalinista; för helvete! Musiikin tarkoitus oli siirtää mielentilasi ihmemaahan, jossa aurinko paistaa jatkuvasti naiset on melkein valmiita koeajettaviksi ja Stalin on orjasi!

        Taidat itse haluta muinaiseen Persiaan haareminhaltijaksi...


      • icepicked kirjoitti:

        Taidat itse haluta muinaiseen Persiaan haareminhaltijaksi...

        Haaremissa on kivaa; tiesitkö, että Julius Caesar makasi kannattajiensa Pompeiuksen ja Crassuksen vaimot ja myöhemmin kuningatar Kleopatran!

        Näetkö; se toimi! Surunaamat katosivat helvetteen!


    • Mitä helevettiä? XD

      "..että otan poskeni täyteen..."

      Mutta joo, inhoan Kelaa. Kelaa ja sen tyhmiä lappuja.

      • Piece

        Kurpizza..... sait aikaan uuden purskauksen ja meinasin tulla sanomaan jotakin harkitsematonta........ Kiitän, sait aikaan kaakaosylkiniagaran


      • Piece kirjoitti:

        Kurpizza..... sait aikaan uuden purskauksen ja meinasin tulla sanomaan jotakin harkitsematonta........ Kiitän, sait aikaan kaakaosylkiniagaran

        Auttaako, jos kerron, että Herrellä on haaremi?


      • Piece// Kannattaa tottua siihen, jos minun kanssa keskustelee... Outoa tekstiä lähes aina.

        Trotski// Tiesin tuosta varmaan ennen sinua.


      • Piece
        icepicked kirjoitti:

        Auttaako, jos kerron, että Herrellä on haaremi?

        Luultavasti auttaisi, jos tajuaisin tosta mitään..... Oon missannut jotakin Tärkeää


      • Piece kirjoitti:

        Luultavasti auttaisi, jos tajuaisin tosta mitään..... Oon missannut jotakin Tärkeää

        Olet ollut täysin tietämätön kaikista ilskottavista yksityiskohdista...


      • Piece
        kurpizza kirjoitti:

        Piece// Kannattaa tottua siihen, jos minun kanssa keskustelee... Outoa tekstiä lähes aina.

        Trotski// Tiesin tuosta varmaan ennen sinua.

        Ainaki Kurpizza omistaa sanailun Jalon Taidon. Eri asia on, kuinka mielelläni tulen repeilypurskauksien kohteeksi, mutta no... annetaanpa olla.


      • Piece
        icepicked kirjoitti:

        Olet ollut täysin tietämätön kaikista ilskottavista yksityiskohdista...

        Niinkö? Onko tietämättömyys tässä tapauksessa hyvää vai huonoa? Ps. Kummassakin tapauksessa odotan tarkennusta.


      • Piece kirjoitti:

        Niinkö? Onko tietämättömyys tässä tapauksessa hyvää vai huonoa? Ps. Kummassakin tapauksessa odotan tarkennusta.

        Nooooooh, meillä on ollut juttua vähän kaikenlaisista kuvitteellisista fetisseistä(mme.)


      • Piece
        icepicked kirjoitti:

        Nooooooh, meillä on ollut juttua vähän kaikenlaisista kuvitteellisista fetisseistä(mme.)

        Mua kiinnostaa tää juttu sun mahdollisista fetisseistä. Kurpizzahan vihjaili siitä mulle jo aiemmin >;D Mitä niitä nyt meiän Trotskilla olikaan.... --ootas käyn kattomassa. Mitä ne sitomishommat taas oli?


      • Piece kirjoitti:

        Mua kiinnostaa tää juttu sun mahdollisista fetisseistä. Kurpizzahan vihjaili siitä mulle jo aiemmin >;D Mitä niitä nyt meiän Trotskilla olikaan.... --ootas käyn kattomassa. Mitä ne sitomishommat taas oli?

        Kurpizza itse keksi sidotut meripojat! Häi ehdotti, että karkaisin Hollantiin komean turkulaisen meripojan kanssa. HeKeKeen mielestä univormufetissi on kommunismin itsestäänselvä kylkiäinen. Minä keksin kusemisjutut ja korkokenkien käyttöni IT:lle, joka yritti selitellä kuristusfiksaatiotaan.


      • Piece
        icepicked kirjoitti:

        Kurpizza itse keksi sidotut meripojat! Häi ehdotti, että karkaisin Hollantiin komean turkulaisen meripojan kanssa. HeKeKeen mielestä univormufetissi on kommunismin itsestäänselvä kylkiäinen. Minä keksin kusemisjutut ja korkokenkien käyttöni IT:lle, joka yritti selitellä kuristusfiksaatiotaan.

        No huhhuh XDD Sullahan oli paljon selitettävää XDD


      • icepicked kirjoitti:

        Kurpizza itse keksi sidotut meripojat! Häi ehdotti, että karkaisin Hollantiin komean turkulaisen meripojan kanssa. HeKeKeen mielestä univormufetissi on kommunismin itsestäänselvä kylkiäinen. Minä keksin kusemisjutut ja korkokenkien käyttöni IT:lle, joka yritti selitellä kuristusfiksaatiotaan.

        Trotski perhana! Minua syytät!


      • kurpizza kirjoitti:

        Trotski perhana! Minua syytät!

        //Piece, turhautuneena kehittelee kaikenlaista...

        Kurpizza, sinua sinua!


    • No mikä lappu se Kelan kuponki sitten on?

      • Koulumatka tuki.

        Siis, pitääkö meidän aluksi ostaa kortti ilman tukea..? Ja mitä tarkoittaa lause: "Koulumatkatuki voidaan myöntää aikaisintaan hakemuksen saapumista edeltävän kk:n alusta."

        Eli, hakemus perille elokuussa, niin eikö elokuuta edeltävä kuukausi ole heinäkuu?? WTH?

        Piece// Muutama muukin on sanonut noin. Älä juo, kun olet kuunnella. Äläkä ota muutakaan poskeihisi. XD


      • Piece
        kurpizza kirjoitti:

        Koulumatka tuki.

        Siis, pitääkö meidän aluksi ostaa kortti ilman tukea..? Ja mitä tarkoittaa lause: "Koulumatkatuki voidaan myöntää aikaisintaan hakemuksen saapumista edeltävän kk:n alusta."

        Eli, hakemus perille elokuussa, niin eikö elokuuta edeltävä kuukausi ole heinäkuu?? WTH?

        Piece// Muutama muukin on sanonut noin. Älä juo, kun olet kuunnella. Äläkä ota muutakaan poskeihisi. XD

        "Äläkä ota muutakaan poskiisi". Nyt päästään takaisin tähän, että milloin minä olen teille muruille kertonut omista seikkailuistani....... annetaanpa tämän aiheen olla, jooko?


      • Piece kirjoitti:

        "Äläkä ota muutakaan poskiisi". Nyt päästään takaisin tähän, että milloin minä olen teille muruille kertonut omista seikkailuistani....... annetaanpa tämän aiheen olla, jooko?

        En ole varma, haluanko kuullakaan...


      • Piece
        kurpizza kirjoitti:

        En ole varma, haluanko kuullakaan...

        Usko pois, Trotskin villien seikkailujen rinnalla mun kokemukseni ovat mikroskooppisia... No johan nyt on perkele, Piece!! Minähän kielsin itteäni puhumasta tästä.


      • Piece kirjoitti:

        Usko pois, Trotskin villien seikkailujen rinnalla mun kokemukseni ovat mikroskooppisia... No johan nyt on perkele, Piece!! Minähän kielsin itteäni puhumasta tästä.

        Niin niin. Villien nimenomaan. Jossakin suolistotarinassa hän joutui Sahlbergien raiskaamaksi...

        Trotski// =P


      • Piece
        kurpizza kirjoitti:

        Niin niin. Villien nimenomaan. Jossakin suolistotarinassa hän joutui Sahlbergien raiskaamaksi...

        Trotski// =P

        Huhhuh o.o Mä oikeesti oon arvioinut Trotskin väärin. Se onkin häikäilemätön


      • Piece kirjoitti:

        Huhhuh o.o Mä oikeesti oon arvioinut Trotskin väärin. Se onkin häikäilemätön

        Valkyria! Mitä tuo hymiö tarkoittaa?!

        Kuinka niin häikäilemätön? Olen muuttunut aika paljon viimekesäisestä...


      • icepicked kirjoitti:

        Valkyria! Mitä tuo hymiö tarkoittaa?!

        Kuinka niin häikäilemätön? Olen muuttunut aika paljon viimekesäisestä...

        *näyttää kieltä*

        Eli minä olen Valkyria, Pizza ja Mätä vihannes? Joskus jopa natsi...


      • Piece
        kurpizza kirjoitti:

        *näyttää kieltä*

        Eli minä olen Valkyria, Pizza ja Mätä vihannes? Joskus jopa natsi...

        Häikäilemätön tavalla, jonka jätän sanomatta... *puree huultaan ja punastuu*


      • kurpizza kirjoitti:

        *näyttää kieltä*

        Eli minä olen Valkyria, Pizza ja Mätä vihannes? Joskus jopa natsi...

        Vai onko oikea sana "pervo"?


      • kurpizza kirjoitti:

        Vai onko oikea sana "pervo"?

        Sano suoraan, Piece, ja Valkyria, älä sinä sano.


      • Piece
        icepicked kirjoitti:

        Sano suoraan, Piece, ja Valkyria, älä sinä sano.

        Ei se oo mitään kiinnostavaa. *pureskelee kynsiään ja luo katseita Kurpizzaan*


    • *häriintyy ja menee piiloon*

      Mitä mitä mitä? Mitä en saisi sanoa?

      • Piece

        Aaargh mun kännykkä ei päivitä Pulinoiden etusivua -.-'' Perkeleen Samsung


      • Niin, mitä ei saisi sanoa? Kerro minullekin!


      • Piece
        icepicked kirjoitti:

        Niin, mitä ei saisi sanoa? Kerro minullekin!

        Sen minäkin haluaisin tietää.


      • Piece kirjoitti:

        Sen minäkin haluaisin tietää.

        Tiedät sinä, tiedät.


      • Piece
        icepicked kirjoitti:

        Tiedät sinä, tiedät.

        Mitä mä tiedän, muru?


      • Piece kirjoitti:

        Mitä mä tiedän, muru?

        Tuskin mitää mielenkiintosta.


      • Piece
        ocetherunq kirjoitti:

        Tuskin mitää mielenkiintosta.

        Oce! :D *kasvoille leviää ilahtunut, mielipuolinen hymy*


      • Piece kirjoitti:

        Mitä mä tiedän, muru?

        Mikä oli ehdotuksesi minua kuvaavaksi sanaksi, sen sinä tiedät.


      • Piece kirjoitti:

        Oce! :D *kasvoille leviää ilahtunut, mielipuolinen hymy*

        Mie, kyllä vaa


      • Piece
        icepicked kirjoitti:

        Mikä oli ehdotuksesi minua kuvaavaksi sanaksi, sen sinä tiedät.

        Ai sekö? Ihanko tosiaan?


      • Piece kirjoitti:

        Ai sekö? Ihanko tosiaan?

        Jaa että Trotski on joku pervo kommar??? Jooo o.


      • Piece
        ocetherunq kirjoitti:

        Jaa että Trotski on joku pervo kommar??? Jooo o.

        No ei ihan. Oisin käyttänyt klassista ilmaisua "fetisisti". Häikäilemätön fetisisti.

        No Trotski, oliko inttämisen arvoinen tieto? >:D


      • Piece kirjoitti:

        No ei ihan. Oisin käyttänyt klassista ilmaisua "fetisisti". Häikäilemätön fetisisti.

        No Trotski, oliko inttämisen arvoinen tieto? >:D

        No sitäki se o.... sadetakki....... ouh


      • ocetherunq kirjoitti:

        No sitäki se o.... sadetakki....... ouh

        No eihän tuo edes ollut paha... mutta intän kyllä mitä tahansa. Olen haukkunut Herreäkin mieslutkaksi.

        Oce, sadetakki on ihan omaa sekoiluasi!


      • icepicked kirjoitti:

        No eihän tuo edes ollut paha... mutta intän kyllä mitä tahansa. Olen haukkunut Herreäkin mieslutkaksi.

        Oce, sadetakki on ihan omaa sekoiluasi!

        Tiijjän :D


      • ocetherunq kirjoitti:

        Tiijjän :D

        Sadetakissa nyrskyttäessä tulou vain hiki... Piikkikoroissa en tekisi sitä enää uudelleen.



      • Piece
        icepicked kirjoitti:

        Sadetakissa nyrskyttäessä tulou vain hiki... Piikkikoroissa en tekisi sitä enää uudelleen.

        Ei ollutkaan paha tuo, jaxsen takia aattelin ettei sillä oo väliä..
        Sadetakki? Vai niin.... o_o


      • Piece


      • Piece

      • Piece kirjoitti:

        Hooooooosianna, Daavidin poikaaaaaaa. -.-

        http://m.youtube.com/watch?v=zoFXlhh0jGk

        Siitä pääsemmekin tähän. Kurpizzan mainittua castratoista kiinnostuin aiheesta ja olen ottanut siitä enemmän selvää.


      • Piece

        Miten vain, sen voi kuunnella aamulla... Pikku Piece menee nyt kuitenkin nukkumaan, koska koulu alkaa maanantaina ja mun rytmi on tautinen... XD Hyvää yötä murut


      • icepicked
        Piece kirjoitti:

        Miten vain, sen voi kuunnella aamulla... Pikku Piece menee nyt kuitenkin nukkumaan, koska koulu alkaa maanantaina ja mun rytmi on tautinen... XD Hyvää yötä murut

        http://m.youtube.com/watch?v=PtczEiDsVJE

        Tämän löytämisestä kiitokset Kurpizzalle ja äidilleen.


      • Piece

    • Morros.

      "Siitä pääsemmekin tähän. Kurpizzan mainittua castratoista kiinnostuin aiheesta ja olen ottanut siitä enemmän selvää."

      Öööh?

    • Pakkaisitta mun puolesta huomen, pittää lähtiä asuntollaa su :oooo

    • Minunkin pitäisi mennä iskälle, mutta neropatti jätti hakematta. Saapahan olla kotona rauhassa. ♥

      Ocean// Kauaskin kotoa? Onnea... kai?

      • Oisko semmone 125 km. Mut joo...on siin hyvätki puolensa ,"oppii huolehtimaan ittestään ja kämpän hoiosta". Tylsäääääääääääää....

        Joooo, kiva et saat olla rauhas :)


      • piece
        ocetherunq kirjoitti:

        Oisko semmone 125 km. Mut joo...on siin hyvätki puolensa ,"oppii huolehtimaan ittestään ja kämpän hoiosta". Tylsäääääääääääää....

        Joooo, kiva et saat olla rauhas :)

        Kirjauduin just sisään, mutta.... Enhän mä osaa tätä käyttää :DD


      • ocetherunq kirjoitti:

        Oisko semmone 125 km. Mut joo...on siin hyvätki puolensa ,"oppii huolehtimaan ittestään ja kämpän hoiosta". Tylsäääääääääääää....

        Joooo, kiva et saat olla rauhas :)

        Asuntolassa on kamalaa, jos kämppikset ovat tyhmiä, mutta ihan siedettävää, jos ne ovat kivoja.

        //Kurpizza, äänen vuoksi kastroiminen lopetettiin vuonna 1903, ja viimeinen kastraatto kuoli muistaakseni (kännykkä ehdottaa: savukkeisiin) 60-luvulla.


      • piece
        piece kirjoitti:

        Kirjauduin just sisään, mutta.... Enhän mä osaa tätä käyttää :DD

        Ja Oce, oon kateellinen -.-'' Mäkin kaipaisin maisemanvaihdosta. Onnekasta, varsin onnekasta...


      • piece
        icepicked kirjoitti:

        Asuntolassa on kamalaa, jos kämppikset ovat tyhmiä, mutta ihan siedettävää, jos ne ovat kivoja.

        //Kurpizza, äänen vuoksi kastroiminen lopetettiin vuonna 1903, ja viimeinen kastraatto kuoli muistaakseni (kännykkä ehdottaa: savukkeisiin) 60-luvulla.

        Voisko joku älykkäämpi ihminen neuvoa mua... MITEN saan lisättyä profiilikuvan ja saan ihmisiä kavereikseni... *toivotonta*


      • piece kirjoitti:

        Voisko joku älykkäämpi ihminen neuvoa mua... MITEN saan lisättyä profiilikuvan ja saan ihmisiä kavereikseni... *toivotonta*

        Eivätkö ne kaikki löydy profiilisi asetuksista? Olen kännykällä, joten en tiedä.


      • piece kirjoitti:

        Ja Oce, oon kateellinen -.-'' Mäkin kaipaisin maisemanvaihdosta. Onnekasta, varsin onnekasta...

        Emt.... en tunne sieltä kethää....


    • Profiili kuvan saat ko siinä misä pitäs olla profiili kuva on semmone joku nappi, painat siitä jneejnejne pitäs olla selkee sen jälkee.

      Kavereiksi voit pyytää menemäl toisen profiiliin ja sit siel pitäs olla jossain kohas semmonen pyydä kaveriks nappi.

      • piece

        Emmää osaa :( *luo muihin surullisen ja onnettoman, avuttoman vammaisapinan katseen*


      • piece kirjoitti:

        Emmää osaa :( *luo muihin surullisen ja onnettoman, avuttoman vammaisapinan katseen*

        Myö muut voimmo pyytää sinua kaveriksi. Paitsi minä nyt heti, koska olen kännykällä, mutta kunhan pääsen koneelle...


    • Painamalla kommentin nikistä pääsee profiiliin...

      • rape rape

        Raiskatkaamme Rape!


    • Hahahah ja
      eheheheheh.

      Tänään :)
      oli hyvä päivä kuulla epäilys isoäidiltäni ja tädiltäni molemmilta erikseen ja saada muamoni kieltämään epäilyksed' puolestani. Televisiosta tuli venäjänkieliset uutiset, joiden aikana en ollut paikalla, ja äitini kommentoi mummolleni, että tuo meidän Trotskimme on ollut kovin kiinnostunut venäjän kielestä ja kulttuurista. Mummo kauhistui, ja alkoi huitoa ja yrittää puhua, (aivoinfarkti parid' kuukaudet sitten) että "eikai vain, eikai vain häi ole... ole..." mihin muamo, että ei ole kommunisti.

      Mummini oli kuulemma ihan kauhistunut ennen helpottavaa uutistaan. XD
      Mutsi vain kieltää itseltään totuuden. Täti kysyi myöhemmin samaa. Näyttelin yllättynyttä aika hyvin.

    • No joo. ÄitiNI ajoi autoa, eikä saanut puhelimestaAN luettua viestiä, eli minun piti lukea se ääneen. Se oli äidin miesystävältä (kulkee pyörällä töissä) ja kuului näin:

      "Poljen reippaasti kotia, jotta pääsen sinua polkemaan. ;)"

      Tämä siis tarkoittaa sitä, että sain uuden aseen vittuilua varten.... XD

      • (kympin lai...)

        Outs. Yök. Faijani ei onneksi lähettele tuollaisia.


    • Yeps. Äitini sai naurukohtauksen... Mistä sinä tiedät? Oletko tarkistanut..?

      • Piece.

        Kurpizza XDD Olin mukana kun kaverini löysi vanhempiensa piilottaman dildon. Oli muuten ihan sairaan paskassa piilossa, liinavaatekaapissa perhealbumien takana. Tarkotan, lapsethan voi millon vaan päättää haluta kattella vanhoja otoksia ensikumppareista ja vauvapaskansa koostumuksesta (me etittiin muuten kuvia mun kaverin ristiäisistä sen ripariprojektia varten). Ja tuntuu jotenki häpäsevältä kaikkia delanneita ukkeleita ja akkeleita kohtaan joiden kuvia sieltä löytyy, ku pitää piilottaa dildo niiden sekaan.... :D

        kirjautumaton piece


      • Piece. kirjoitti:

        Kurpizza XDD Olin mukana kun kaverini löysi vanhempiensa piilottaman dildon. Oli muuten ihan sairaan paskassa piilossa, liinavaatekaapissa perhealbumien takana. Tarkotan, lapsethan voi millon vaan päättää haluta kattella vanhoja otoksia ensikumppareista ja vauvapaskansa koostumuksesta (me etittiin muuten kuvia mun kaverin ristiäisistä sen ripariprojektia varten). Ja tuntuu jotenki häpäsevältä kaikkia delanneita ukkeleita ja akkeleita kohtaan joiden kuvia sieltä löytyy, ku pitää piilottaa dildo niiden sekaan.... :D

        kirjautumaton piece

        XD Voi ei... Nuoruuden traumoja... Yök. Mutta tämä todistaa, ettei aikuisilla ole kunnolla mielikuvitusta... Sänkyhommien ulkopuolella siis. XD


      • kurpizza kirjoitti:

        XD Voi ei... Nuoruuden traumoja... Yök. Mutta tämä todistaa, ettei aikuisilla ole kunnolla mielikuvitusta... Sänkyhommien ulkopuolella siis. XD

        Minä en edes tiedä, onko vanhemmillani seksielämää. Odotas, katson yhden jutun...


    • Trotski.... Etsitkö dildoja vai tongitko äitisi puhelinta?

      • En etsi dildoja, vaan tongin laukkua. Muistatko löytämäni kondomit? Noh, kävin katsomassa tarkemmin: viisi kortsua jäljellä, mutta haha, katso päivämäärää! 1998! Ihmekös paketti oli tyyliltään jotenkin retro... Hitto, noiden käyttö varmaan lopetettiin minun siittämishetkelläni.


      • icepicked kirjoitti:

        En etsi dildoja, vaan tongin laukkua. Muistatko löytämäni kondomit? Noh, kävin katsomassa tarkemmin: viisi kortsua jäljellä, mutta haha, katso päivämäärää! 1998! Ihmekös paketti oli tyyliltään jotenkin retro... Hitto, noiden käyttö varmaan lopetettiin minun siittämishetkelläni.

        Tuo kuulosti ällöltä. "Siittämishetkellä" Entä jos niin ei ollutkaan, vaan joku oli käynyt pistelemässä reikiä niihin...?


      • kurpizza kirjoitti:

        Tuo kuulosti ällöltä. "Siittämishetkellä" Entä jos niin ei ollutkaan, vaan joku oli käynyt pistelemässä reikiä niihin...?

        Tuskinpa minä äpärä olen; syntymäpäiväni on tasan yhdeksän kuukautta hääpäivästä. Papin aamen ja naimalupa otettiin kirjaimellisesti, vaikka ollaan sitä naitu näemmä aiemminkin, yöh.


      • Piece.
        icepicked kirjoitti:

        En etsi dildoja, vaan tongin laukkua. Muistatko löytämäni kondomit? Noh, kävin katsomassa tarkemmin: viisi kortsua jäljellä, mutta haha, katso päivämäärää! 1998! Ihmekös paketti oli tyyliltään jotenkin retro... Hitto, noiden käyttö varmaan lopetettiin minun siittämishetkelläni.

        Aatelkaas, kuinka villejä seksiseikkailuja teidän vanhemmilla on voinut olla (tai voi olla vieläkin) >:D Tai no okke, jätetään tämä aihe... Oon selvästi unen tarpeessa.
        Hyvää yötä mussupäät


      • Piece. kirjoitti:

        Aatelkaas, kuinka villejä seksiseikkailuja teidän vanhemmilla on voinut olla (tai voi olla vieläkin) >:D Tai no okke, jätetään tämä aihe... Oon selvästi unen tarpeessa.
        Hyvää yötä mussupäät

        Kuule, tämä on suosikkiaiheemme täällä heti naistenvessaseikkailujen jälkeen. Mökillä ei voi naida ainakaan kammarissa; mie kuulisin kaiken viereisessä gornitčussa.


    • Vanhempani ovat onneksi eronneet. Trotskille tiedoksi, että olen sössinyt trollatessani aika pahasti eräällä toisella palstalla... XD Silloin se nolotti, nyt ei enää... En tunnusta.

      • Kyllä se uuden miehen/vaimon kanssa sähläämisen todistaminen tuplasti ällömpää olisi...

        Yöt.


    • Yeps. Pitäisi itsekin mennä nukkumaan.

    • Olen kotona! Helsinki, sivistys, koulutus! Hipsterit! Vapaus, veljeys ja tasa-arvo! Ehkä menen kävelylle kohta.

    • Hihhihhihihipsteri!

    • Katsokaapa edellinen vakkariklubi. Halusin kokeilla, mitä tapahtuu, jos palauttaa poistetun viestin keskustelussa, joka on jo täynnä... 501 vastausta!
      :)

      • Näin, toverit, sääntöjä voidaan rikkoa. :)

        //Kurpizza, itse olet maajussi.


      • XD Hahaa... Mutta eihän tuota olla kielletty säännöissä.

        Trotski// Se mitä sanot on kuin vieraan sanomaa.


      • kurpizza kirjoitti:

        XD Hahaa... Mutta eihän tuota olla kielletty säännöissä.

        Trotski// Se mitä sanot on kuin vieraan sanomaa.

        Vieraanko sanomaa? Mitä tarkoitat?


      • icepicked kirjoitti:

        Vieraanko sanomaa? Mitä tarkoitat?

        Tämän taivaan alla tuuli puhaltaa.


      • kurpizza kirjoitti:

        Tämän taivaan alla tuuli puhaltaa.

        Perkele nyt musiikit pois!


    • Olet valmis vaikka heikolle jäälle.

      • Mie en tiedä, kuinka mie sain tuostakin väärän kuuloista...


      • Mitä vittua? En nyt nauranut ääneen, mutta oli tuo aika huvittava...

        Polin täällä fiiliksissä kuunnellut yhtä kappaletta... Niin tuo... XD


    • Täällä pellot työmiehen hiellä kastellaan. Pellot, jotka ovat kiviä on täynnä. Täällä järvestä verkot nostellaan...

      Kommunisti laulu?!?

      Sinähän saat kaikesta... vääränkuuloista.

      • Il treno transporta un uomo taciturno.

        Chi `e l'uomo e dove anda?

        Tätä peliä voi pelata kaksikin, käännöksilläkin.


    • Täällä ei jumalauta pilkata Jumalaa eikä ristiinnaulittua. Samaa virttä veisataan ja luetaan, niinkuin piru Raamattua.

      Mitä pelataan?

      • Ha un valige marrone e un sobrabito, stivali e un berretto...

        Tätä peliä.


    • Tengo la camisa negra....

      Muistatko kappaletta? Hitti joku aika sitten...

      • Olen ulkona, rakas, ei ole sanakirjaa! Yes, in Waterloo Napoleon did surreder!


      • icepicked kirjoitti:

        Olen ulkona, rakas, ei ole sanakirjaa! Yes, in Waterloo Napoleon did surreder!

        =P


      • kurpizza kirjoitti:

        =P

        And I have met my destiny in quite a similiar way...


    • Kun laiva uppoaa, olet ensimmäisenä pelastusveneessä....

      • Kuinka niin? On hyvä olla ensimmäisenä pelastusveneessä. :)

        Menen opiskelemaan italiaa kympin lagin ajaksi, eli noin kymmeneksi minuutiksi kymmenestä.


    • Hah, itte hyppäisin vaa vetee ja antasin kohtalon päättää

    • Siteerasin yhtä laulua... Unohdan lagin aina...

      • Tiedäääääääääääääääääääääääääään matafakaaaaaaaaaaaaas


      • ocetherunq kirjoitti:

        Tiedäääääääääääääääääääääääääään matafakaaaaaaaaaaaaas

        Selevä... Suunnittelen suolistotarinan lopettamista, mutta juutuin lukemaan ensimmäistä näistä spämmihommista...


      • kurpizza kirjoitti:

        Selevä... Suunnittelen suolistotarinan lopettamista, mutta juutuin lukemaan ensimmäistä näistä spämmihommista...

        Tämä pikkupaskiainen kirjasi minut ulos!

        Tulou muistoja mieleen, eikö? Poimi toki minulle parhaat palat.


      • kurpizza kirjoitti:

        Selevä... Suunnittelen suolistotarinan lopettamista, mutta juutuin lukemaan ensimmäistä näistä spämmihommista...

        Varmaan mukavaa... XD

        22:22, tätä olenkin olettanut. :DD JES!!!!


      • johny_derp kirjoitti:

        Varmaan mukavaa... XD

        22:22, tätä olenkin olettanut. :DD JES!!!!

        Minäpä kommentoinkin päälle puoli vuotta sitten 00:00 1.1.2014! Muistat kai kultakorpin?


      • Kulta-nostalgiaa :'D
        icepicked kirjoitti:

        Minäpä kommentoinkin päälle puoli vuotta sitten 00:00 1.1.2014! Muistat kai kultakorpin?

        Joo, Lomatoytin kanssa oli kivaa. :D Nyt kuitenkin on toisenlainen Korppi! :D ♥


    • "Te penskat (Kurpizza ja Trotski eritoten) alatte todenteolla seota. Pontikkaako te juotte limskan asemesta vai nousiko vaan kesäloma päähän? "
      -Nasse

      "Tungen sormuksen Trotskiini... Miten voi sattua niin helvetesti!"
      -IT

      "Sormuksia on erikokoisia btw. Jos ei löydy sopivaa, niin osta rannerengas......tai hulavanne.. "
      -Minä

      "Eikös se suoritettu jo päättäjäisiltana naistenvessassa? Tällä kertaa ei kuitenkaan laitettu perseeseen minun pyynnöstäni..."
      -Trotski

      "Siis, laitettiin jonnekin muualle, koska pyysit ettei poistoputkeen vai, nyrskytys tapahtui sinun pyytämättä, että yleensä sinä pyydät... "
      -Minä

      "Voi kulta, yleensä mie oikein kerjään sitä. Tämänkertaisen ratkaisun voit päätellä aivan itse kaksoismerkityksiä etsivässä mielessäsi. Mutta joo, muualle laitettiin. "

      "Eikö sinulla pitäisi olla asperger? Älä siis kull...kullattele. Maistuiko? "

      "Mitä asperger estää? Minä kuule kullattelen, muruttelen ja rakaste...köh, rakastuttelen teitä ihan miten haluan. Aika suolaiselle. Onneksi hän osaa huolehtia hygieniastaan."

      "(Olen tosiaan sairas... Mutta tuo johtopäätös oli sinun vikasi, sillä oletan sinun olevan edelleen poika... Ellet vaihtanut sukupuolta... Jospa sinä vaihtelet sitä?) "

      "Ah, Valkyria, tavaritsi, tulet vielä tottumaan tähän. Kaikkeen tottuu.
      Paitsi sissijuustoon. Sen takia hygienia on pakollista näissä hommissa. "

      "No ei kai sen tarvi hygieniasta huolehtia, kun sinä voit nuolla puhtaaksi... "

      Yök. XD

      • Olimmepas suorapuheisia... Ja minä kun luulin, että olemme vain menneet pahempaan suuntaan.

        "Tungen sormuksen Trotskiini... Miten voi sattua niin helvetesti!" Irrotettuna kontekstistaan tuo kuulostaa vielä alkuperäistäkin pahemmalta...


    • "Tunget helmiä sikoihin... För helvete! Mitä minun yläluokkaiset silmäni näkevät... En halua enää olla sama henkilö tuon irstailijan kanssa, kertokaa mikä piuha pääkopasta pitää leikata irti... "
      -IT

      Minäkin luulin näiden pahentuneen, mutta ilmeisesti väistin muurin.

      • Ja sitten joku Jarmo-Hermanni kommentoi: "He ovat kovin kietoutuneita toisiinsa ja lutkuttavat toistensa munaa!" minusta ja IT:stä. Yöh.

        Aina voi vajota vielä alemmaksi, toisin sanoen mennä vielä syvemmälle...


    • "Keksin jo juonen;

      Omgili kaappaa neitsyen nimeltä Shady ja raahaa hänet vankilaansa lihaksikkaiden miestohtorien tutkittavaksi, he pitävät Shadya mielenkiintoisena naisena ruumiinrakenteensa puolesta ja hormonien kohotessa pääkoppaan aikovat toteuttaa unelmiaan, mutta lopulta Minä saavun paikalle mersulla pukeutuneena Trotskiksi potkaisen oven hajalle ja otan tilanteen haltuun kyynelkaasulla ja kasakkaruoskalla...

      Otettuani tilanteen haltuun Shady kysyy: "Miten voin palkita sinut Trotski herra?"
      Minä kieli(TAITOISENA)miehenä vastaan: "Suck my Trotski, nainen" "

      -IT Shadylle piruillakseen... Shady-parka... XD

      Niin muuten olikin. Ja sinä vinguit neukku-ropesta.

      • Häi onkin varsinainen tarinamies!

        Minähän vingun vähän kaikesta, joten ei tuo ole uusi juttu...


    • Yeps.

      Älä taas aloita!

      • Vinkumistako? Mitä pahaa vinkumisessani on?


    • Käy korviin niinkuin huutamisesikin..

      • Vinkuminen on kuitenkin vaimeampaa... Ja mitäpä minä huutamiselleni voin; se toimii osaltaan kiihdyttäjänä.

        Shady:
        Eli olette homoja? O_O

        IT:
        Ei vaan Trotski on tuplatunnus, joten itseäni minä vaan nyrskäytin.

        Shady:
        Pitää olla notkea että voi nyrskyttää itseään persuksiin omin avuin

        IT:
        Rakensin kaksi portaalia, joiden väliin asetuin koettamaan...


    • Silmäparkani! Hiusparkani! Korvaparkani!

      "En muista, kerro toki. Nukuitteko samassa makuupussissa?

      Nyt on penskojen nukkumaanmenoaika. "

      Vastaan tänne:

      Eääh. Etsin sen jostain...

      Sisko: Ei oo!

      • Älä nyt, nussiminen tuo iloa elämään!

        Etsi toki.

        Kohta hirviöhamsterijengi ajaa mikroautoilla sisään ja syö sinut.


      • icepicked kirjoitti:

        Älä nyt, nussiminen tuo iloa elämään!

        Etsi toki.

        Kohta hirviöhamsterijengi ajaa mikroautoilla sisään ja syö sinut.

        Etsin koko ajan!


        Sisko: Höpö höpö. Sitäpaitsi mulla on gerbiilejä. Ja sienet ovat herkkuamme, amme, amme...


      • kurpizza kirjoitti:

        Etsin koko ajan!


        Sisko: Höpö höpö. Sitäpaitsi mulla on gerbiilejä. Ja sienet ovat herkkuamme, amme, amme...

        Minullakin on gerbiilejä, mutta hirviöhamsterit ovat aivan oma juttunsa! Ne juovat vodkaa ostarin edessä!


    • ""Koska Minä olen päättänyt viihdyttää itseäni Kurpizzalla..."

      Sinä viihdytät itseäsi??? Kerta asenne on tuo, MINÄ nukun makuupussissa YKSIN ja te jätkät saatte hommailla ihan keskenään...

      "Nauti vain vaimostasi, vielä kun voit..."

      Tuon voi käsittää väärin, väärin tai niin, että sinä olet tappamassa minua... Yritä niistä yhtäkin, niin pidän huolen, että olet kätilön apulaisena synnytysosastolle loppu loman.

      Ja ainiin! Mukavaa nähdä kirjoituksianne jätkät. XD Jos ette huomanneet, olin poissa pari päivää.... "

      Olitte puhuneet lomalle lähdöstä sinun, IT:n, Putinin ja minun kanssa...

      Sisko: Heh heh. Tajusin. Taitavat olla jotain humalaisia...

      • XD Herrellä on vähän sellainen... käyttömentaliteetti.

        Ne ovat kovia jätkiä; niillä on harmaat hupparit ja sämpyläkengät.


    • Sisko: Sitte ne on vihannesjätkiä. (Mitä helevettiä, sisko, onko kaikii hyvin?)

      Hmm... Muistan. Sinä uhkailit, että jättäisin Tukijan...

      • Sairaalan vuodeosastolla on paljon vihanneksia. Minulla on jääkaapissa vihanneksia.

        Niin, sitten saan Hänet kokonaan itselleni!


    • Sisko: Vihannesjätkät hyökkäävät!

      Ahaa.

      "Minulla on kavereita korkeilla tuomioistuimilla ja sairaalanjohtajan paikoilla, joten finnjävlarna joutuisi nopeasti syytteeseen jos minua ryhtyisi uhmaamaan... "
      -IT

      "Minulla on kavereita, jotka nakkaavat sinut jokeen, jos alat minulle perseilemään.... "
      -Minä

      XD

      • Minustakin tulou kohta vihannes; menen nukkumaan.

        Hyvä, että puolustat itseäsi. Hitto, HUOMENNA ON VIIMEINEN LOMAPÄIVÄ!


    • Sisko: Menneekö se nukkumaan? Voi kakka.

      Njah. Pääset sinäkin kouluun... Hyvää yötä, kauniita unia, kaalien kuvia.

      • Menen nukkumaan. Kaalit olkoot mielessäni.

        Pääsenkö? Joudunko? Miten vain.


    • Hipstereillä on. Siiliöllä kyllä vuosisadan keksintö: Pieni Johtaja Kim Pom Pimpeli Pom... XD

      • Nytkö Siiliökin sekoaa?


    • Ei hän minusta ole sen enempää sekaisin kuin nytkään.

      • No minä olen. Luin ensimmäisen Klubbenin, hyi hele...


    • Minä olen seonnut jo.

      • Minä en auta asiaa. Hassua, kuinka pölähdimme tänne samaan aikaan.


    • Mitä hassua siinä on? Sinä olet täällä lähes aina. Koko kesän aikana on ehkä ollut yhteensä vain kaksi tuntia aikaa, jolloin olisin ollut täällä ilman sinua.

      • Ehkä vain olemme niin erottamattomat.


    • Ehkä minä olen vain liikaa täällä...

      Minäpä saan päättää sen itse sitten tämän jakson jälkeen...

      • Eeeetkä ole, höpönassu!

        Minulla on seitsemän (7!) tuntia liikuntaa viikossa! Perkeleen valinnainen, "valinnainen," jota en valinnut!


    • Älä nassuttele!

      Seitsemän tuntia? Miten voi olla mahdollista..?

      • Nassuliini!

        Viisi valinnaista, kaksi tavallista. Uintia ja seikkailu(paska)liikuntaa...


    • Pikku porvari-punikki!

      Täh? Meidän piti ottaa kasille kolme/kaksi valinnaista, ja palloilu oli yksi vaihtoehto, muttei sittenkään olisi ollut kuin neljä tuntia...


      • icepicked kirjoitti:

        Tuli mieleen tämä: http://m.youtube.com/watch?v=dIbzuLvwPdg

        Eivät osaa järjestellä... Mie joudun korpeen viikonlopuksi näiden kanssa.

        Huehuehue
        EI kahvia viikkoon, mie kuolen :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


      • ocetherunq kirjoitti:

        Huehuehue
        EI kahvia viikkoon, mie kuolen :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

        Voisin opetella sitäkin juomaan...


    • Laulaja oli jotenkin... Yak. Mutta juuri noin.

      Onneksi olkoon. Pääset taas reippaamaan ihmisten hiuksia.

      • En minä HEIDÄN hiuksiaan halua koskea! Nej!


      • icepicked kirjoitti:

        En minä HEIDÄN hiuksiaan halua koskea! Nej!

        He tuskin nukkuvat murhaase käden ulottuvilla... Mene reippaamaan opettajien hiuksia...


      • kurpizza kirjoitti:

        He tuskin nukkuvat murhaase käden ulottuvilla... Mene reippaamaan opettajien hiuksia...

        *murha-ase.

        Opettaja on kalju mulkvisti, joten en mene.


    • No hupsis. Ei ajatus kulje. Vaihteeksi.

      Kai siellä jotain pellavapäisiä ja kiharatukkaisia meripoikia on?

      • Voi kuule, ei ole. On lähinnä röökinhajuisia ääliöjonneja, pari hikoilevaa sikaa, jotka varmasti vetävät hormoneita, ja pari muuten vain ääliötä. Ei pellavapäitä, ei meripoikia. :(


    • No voe harmi. Hommaa semmoinen vaalea nalle ja hiplaile sitä...

      • En minä mistään nalleista tykkää! (haha, lauseella on toinenkin merkitys!)


    • Kidnappaa meripoika jostakin..?

      • En mie niin raakoihin toimenpiteisiin ala..! Ehkä vietellä olisi parempi sana...


    • En ole perehtynyt asiaan. Viettele ja juota kloroformia..

      • Ei kloroformia juoteta, sitä laitetaan liinaan ja liina suun eteen!


      • ooce

        Maaaaaawssss, tuu hiplaileen mun hiuksii. Rauhottaa kivasti.

        ocetherunq


      • ooce kirjoitti:

        Maaaaaawssss, tuu hiplaileen mun hiuksii. Rauhottaa kivasti.

        ocetherunq

        Jos pukeudut merimiesasuun...


    • Sinä siis olet perehtynytkin asiaan...?

      Onneksi Ocean on tuota mieltä...

      • En edes ole niin paljoa! Minä vain haluan olla rakastettu, tulla rakastetuksi!


      • icepicked kirjoitti:

        En edes ole niin paljoa! Minä vain haluan olla rakastettu, tulla rakastetuksi!

        Jonkin verran kuitenkin... Miksi roikut sitten IT:ssä?


      • kurpizza kirjoitti:

        Jonkin verran kuitenkin... Miksi roikut sitten IT:ssä?

        Vain viettelemisestä! Nyt olen kiukkuinen Hänelle. :(


      • icepicked kirjoitti:

        Vain viettelemisestä! Nyt olen kiukkuinen Hänelle. :(

        Ja mistä sinä NYT olet HÄNELLE kiukkuinen?


      • kurpizza kirjoitti:

        Ja mistä sinä NYT olet HÄNELLE kiukkuinen?

        Hän huijasi minua! Hän oletti, että "antelen anteeksi" tuosta vain! :'(


    • No petä.

      Ihan ok... kai? Mistä siinä laulettiin, en saanut kokonaiskuvasta selvää, kun ruotsin kieli hankaloitti tekstitysten ymmärtämistä.

      • Kunhan saisin vieteltyä jonkun...

        Siinä laulettiin Vietnamilaisesta FNL:län sotilaasta, joka pyytää maanviljelijältä suojaa varastettuaan amerikkalaisilta kiväärejä.


    • Minut voit jättää laskuista heti pois. Kyllä se siitä. Oceanhan lupautui hiushiplattavaksi...

      Okei. Huono kielitaito on aivan hirveää. Mieluummin olisin hyvä kielissä ja huono matikassa...

      • Minä tarvitsen jonkun Hänen tilalleen, sillä ei Hän välitä, vaikka minä laittaisinkin jotakuta..!

        En minäkään ruotsista paljoa ellentänyt.


    • Niin? Viettele joku muu.

      Ymmärrän.

      • Mutta se ei voi olla Ocean!

        Täst'edes katson televisiosta vain Yle Femiä!


    • Miksei?

      Nostalgiaa. Kuuntelin ihan kohtuu hyvää musiikkia nuorempana.... Varmaankin.

      • No, hänen täytyy näytellä Tukijan osaa...

        Minä kuuntelin paskaa musiikkia nuorempana.


      • En minä kuolla halua!

        Vanhan suosikkikappaleensa kuunteleminen on kuin kotiin palaamista.

        En oikeastaan mitään tiettyä. Välillä Pariisin kevättä, jota kuuntelen satunnaisesti vieläkin. Se on kohtalaista. Kaveri soitti minulle Lady Gagaa puistossa silloin...


    • XD No kukas sitten? Homosorsa?

      No tämä kappale on niin vaaaaaaaluva, etten jaksa kuunnella. Kauhean surullista ja masentavaa. "Meitä virta vie niin nopeasti, siihen hukkuu moni lapsi. Ei kukaan kättä anna, jos siivet eivät kanna." Yei. Tosin kuuntelin yleensä hiukan reippaampia, enkä esmes tuota. Outoa. Muistelet, tämä kappale oli hiukan raskaampi niin eipä enää olekaan.

      Pariisin kevät... Eikö sillä ole se Kesäyö-niminen kappale? Paras kesähitti pitkään aikaan... Minunkin kaverini tykkäsi Lady Gagasta.

      • En ole zoofiili! Hyh!

        Joo, Kesäyö oli heidän kappaleensa.


    • Kuka sitten?

      Tein TTK:n aiheesta. Siis musiikista.

      • En tiedä. Menen satamaan pyörimään lyhyessä mekossa ja yritän iskeä meripojan.

        Minkä?


    • Älä myönnä olevasi suolistolainen.

      Tekemällä Tehty Keskustelu.

      • Miten niin ja myönnä mitä?

        Mie olen tottunut KHK-nimeen.


    • mr.näätä

      Koulu alkaa huomenna! Eläköön koulunkeksijä ja hänen saatanalliset kätyrinsä!

      Nyyh ;_; koulua...

      • Minulla on yhteiskuntaoppia! Hii! Pääsen pätemään!


    • Mr.Näätä// Minunkin piti hommata se kallis äidinkielen kirja...

      Trotski// Maalaisjärjellä pärjää.

      • mr.näätä

        Kuin kallis paukku oli?


      • mr.näätä kirjoitti:

        Kuin kallis paukku oli?

        Pakko oli ostaa uutena... 45€ Muut sain käytettynä ja olivat jotan 10-20€...


      • piece
        kurpizza kirjoitti:

        Pakko oli ostaa uutena... 45€ Muut sain käytettynä ja olivat jotan 10-20€...

        Tätä keskustelua on muuten ihan vitun rasittavaa vetää alas kännykällä... -.-''


      • piece kirjoitti:

        Tätä keskustelua on muuten ihan vitun rasittavaa vetää alas kännykällä... -.-''

        Olen huomannut roolipelejä selatessani. Nyt on onneksi tietokone ja end-nappi...


    • //Kurpizza, minun kielioppikirjani itseopiskeluun maksoivat yhteensä 160e...

      //Piece, laita toinen sivu muistiin.

    • Nuorillekin on muuten chat-huone... Jännää. Luulin ikärajaa 16... O_O

      Ostitko uutena?

      • En ole menossa... Varmaan täynnä teinixejä. Pakko oli uutena ostaa.

        //Mr. Näätä, mikä kännykkä sinulla on? Minulla ei tule tuollaista.


    • mr.näätä

      Kurpizza// No oli sulla aika kivan hintaset

      Piece// Mun puhelimella jos selaa alas nopeesti nii tulee semmonen nuoli alaspäin ja jos sitä painaa nii se heittää suoraan sivun alalaitaan :O

    • Näätä// Noh? Pitikö sinun hommata kaikki uutena?

      Trotski//n Ei siellä nyt ketään ollut.

      • Hyvä sentään. Yritän tehdä hyödyksi ja opiskella.


      • icepicked kirjoitti:

        Hyvä sentään. Yritän tehdä hyödyksi ja opiskella.

        Mikä hyvä sentään? Mihin se liittyi?


      • kurpizza kirjoitti:

        Mikä hyvä sentään? Mihin se liittyi?

        Ettei tsätissä ole ketään.


    • Eikai siellä... Huomenna alkaa huoltokatko.

      • En mie selviä siitä... Mutta eikös se ollut vasta viikon päästä, vai muistanko omiani? Ehkä käytän katkaisuhoitoaikani opiskeluuni.


    • mr.näätä

      Kurpizza// Piti

    • Eikö joo. Oli se viikon päästä. Miksi siitä noin aikasin ilmoitetaan...

      Mr.Näätä// No höh. Särmä?

      • Jotta addiktit osaisivat valmistautua vieroitushoitoihin.


    • Sinun pitäisi jo aloittaa.

      • En minä Suolistoon ole addiktoitunut, vain suolistolaisiin!


      • HeKeKee'd
        icepicked kirjoitti:

        En minä Suolistoon ole addiktoitunut, vain suolistolaisiin!

        Pahoitatko mielesi jos käsitän tämän väärin?


      • HeKeKee'd kirjoitti:

        Pahoitatko mielesi jos käsitän tämän väärin?

        Kuinka väärin?


    • Jaahas kaivoitte vanhoja viisauksiani esille; tuo Shady-tarina oli bra, men Jag meinasin saada ilmoituksen asiattomasta viestistä Shadyn toimesta, för helvete! Pitäisi kirjoittaa joskus jotain ettei vanhataitoni unohtuisi...

      • Annoin anteeksi Sinulle. :)
        Nimittäin löysin hyvän ruotsalaisen kommarilaulun, joka paransi mielialaani.


      • icepicked kirjoitti:

        Annoin anteeksi Sinulle. :)
        Nimittäin löysin hyvän ruotsalaisen kommarilaulun, joka paransi mielialaani.

        Sinähän annoit aikaisemminkin, koska et kirjoitanut surunaamaa!

        (Pitänee mennä keksimään hieno nimi tarinalleni, joka kertoo sinusta...)


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Sinähän annoit aikaisemminkin, koska et kirjoitanut surunaamaa!

        (Pitänee mennä keksimään hieno nimi tarinalleni, joka kertoo sinusta...)

        Minä vain unohdin sen! Kuulitko laulun?

        Suden suuhun, eli onnea.


      • icepicked kirjoitti:

        Minä vain unohdin sen! Kuulitko laulun?

        Suden suuhun, eli onnea.

        En hyväksy! Jätit sen tarkoituksella pois! Minkä laulun?

        Vad?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        En hyväksy! Jätit sen tarkoituksella pois! Minkä laulun?

        Vad?

        Enkä jättänyt, vaan unohdin! Tämän laulun: http://m.youtube.com/watch?v=7jHq2r6BQA0

        Italiaksi sanonta suden suuhun tarkoittaa "onnea."


      • icepicked kirjoitti:

        Enkä jättänyt, vaan unohdin! Tämän laulun: http://m.youtube.com/watch?v=7jHq2r6BQA0

        Italiaksi sanonta suden suuhun tarkoittaa "onnea."

        Vilkaisin läpi... En nyt jaksa kirjoittaa mitään sillä tarinani alku on valmistunut...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Vilkaisin läpi... En nyt jaksa kirjoittaa mitään sillä tarinani alku on valmistunut...

        Eikö ollutkin hyvä? Minä olen taas sivistyksen keskellä täällä Helsingissä.


      • För helvete!?!!??!

        "Beibi, mull' on kolmen minuutin muna" - "se tulee kuin rasvattuna"

        Onko äitisi kunnossa?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        För helvete!?!!??!

        "Beibi, mull' on kolmen minuutin muna" - "se tulee kuin rasvattuna"

        Onko äitisi kunnossa?

        Sinua on kiva järkyttää. Luitko vitsin suomalaisesta saksalaisesta ja ranskalaisesta?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        För helvete!?!!??!

        "Beibi, mull' on kolmen minuutin muna" - "se tulee kuin rasvattuna"

        Onko äitisi kunnossa?

        En minä tiedä... (Hänhän olisi muuten sinun anoppisi... XD) Laulettiinko siinä muuten kummasta munasta...?

        Tämän hän soitti minulle, kun olin 11.

        http://www.youtube.com/watch?v=ITyJAcNJXyM

        Tuohon kakkososakin... :( Mieti nyt, olin lapsena vielä viaton... Musiikkityyliltään kyllä aika... paskaa. Se mummo muuten pakastettiin.

        Miksei äiti voisi kuunnella vaikka sitä Rammsteinia????


      • kurpizza kirjoitti:

        En minä tiedä... (Hänhän olisi muuten sinun anoppisi... XD) Laulettiinko siinä muuten kummasta munasta...?

        Tämän hän soitti minulle, kun olin 11.

        http://www.youtube.com/watch?v=ITyJAcNJXyM

        Tuohon kakkososakin... :( Mieti nyt, olin lapsena vielä viaton... Musiikkityyliltään kyllä aika... paskaa. Se mummo muuten pakastettiin.

        Miksei äiti voisi kuunnella vaikka sitä Rammsteinia????

        Myö hihittelimme kolmosella Peter Nygårdille ja Sanna, Sanna, tekee mieli panna -laululle...

        Kohta täytyy mennä; olen ravintolassa.


      • kurpizza kirjoitti:

        En minä tiedä... (Hänhän olisi muuten sinun anoppisi... XD) Laulettiinko siinä muuten kummasta munasta...?

        Tämän hän soitti minulle, kun olin 11.

        http://www.youtube.com/watch?v=ITyJAcNJXyM

        Tuohon kakkososakin... :( Mieti nyt, olin lapsena vielä viaton... Musiikkityyliltään kyllä aika... paskaa. Se mummo muuten pakastettiin.

        Miksei äiti voisi kuunnella vaikka sitä Rammsteinia????

        Siinä laulettiin molemmista; puhuttiin myös munankeittimestä...

        En edes kuuntele...


        (Tarinassani oli useita tietäjät tietää -kohtia, jotka ainoastaan Minä tiedän! Ehkä jos säälin teitä saatan pitää lopetuspuheen ja paljastaa niistä kaiken...)


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Siinä laulettiin molemmista; puhuttiin myös munankeittimestä...

        En edes kuuntele...


        (Tarinassani oli useita tietäjät tietää -kohtia, jotka ainoastaan Minä tiedän! Ehkä jos säälin teitä saatan pitää lopetuspuheen ja paljastaa niistä kaiken...)

        Niin minäkin tuumin.

        Ihan järkevä päätös...

        Kuten arvata saattaa. Tuskin ne minulle aukenisivat, vaikka paljastaisitkin.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Siinä laulettiin molemmista; puhuttiin myös munankeittimestä...

        En edes kuuntele...


        (Tarinassani oli useita tietäjät tietää -kohtia, jotka ainoastaan Minä tiedän! Ehkä jos säälin teitä saatan pitää lopetuspuheen ja paljastaa niistä kaiken...)

        Et muuten tunnistanut minun tarinani tietäjät tietää-kohtia... Eräästä työväenlaulusta.


      • icepicked kirjoitti:

        Et muuten tunnistanut minun tarinani tietäjät tietää-kohtia... Eräästä työväenlaulusta.

        Minkä tarinasi?


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Minkä tarinasi?

        Fåågelskyttin. Sait kärsiä puolesta aatteen.


      • icepicked kirjoitti:

        Fåågelskyttin. Sait kärsiä puolesta aatteen.

        En tiedä huomasinko ja jätin kertomatta vai olinko kokonaan huomaamatta... En etsi tietäjät tietää -kohtia ja jos löydän en kerro siitä usein ellei ole TT-tarina, koska muuten muilla ei olisi iloa siitä...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        En tiedä huomasinko ja jätin kertomatta vai olinko kokonaan huomaamatta... En etsi tietäjät tietää -kohtia ja jos löydän en kerro siitä usein ellei ole TT-tarina, koska muuten muilla ei olisi iloa siitä...

        Niin, tuossa se Trotskin mainitsema vitsi:

        http://www.vitsit.org/ranskalainen-saksalainen-ja-suomalainen/

        Puhe oli siitä, että hän tykkää naisten huutamisesta ja minä päättelin siitä, että hän käyttää suomalaisen taktiikkaa.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        En tiedä huomasinko ja jätin kertomatta vai olinko kokonaan huomaamatta... En etsi tietäjät tietää -kohtia ja jos löydän en kerro siitä usein ellei ole TT-tarina, koska muuten muilla ei olisi iloa siitä...

        Tässä tapauksessa en edes olettanut muiden tajuavan.

        1. Siks' kaihoten taisteluveljet nyt haudalle saattaa sun sai.
        2. Ei suru mieltämme vaivaa, vaikk' ainiaaks' peittää sun maa.


      • icepicked kirjoitti:

        Tässä tapauksessa en edes olettanut muiden tajuavan.

        1. Siks' kaihoten taisteluveljet nyt haudalle saattaa sun sai.
        2. Ei suru mieltämme vaivaa, vaikk' ainiaaks' peittää sun maa.

        Jaa noin kaukaa ("kaukaa ja kaukaa") haettua viittausta en edes huomannut; muut kommariviittaukset olen huomannut kuten lukuisat toveri Viljanen -viittaukset, mutta tuota en ole huomioinut...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Jaa noin kaukaa ("kaukaa ja kaukaa") haettua viittausta en edes huomannut; muut kommariviittaukset olen huomannut kuten lukuisat toveri Viljanen -viittaukset, mutta tuota en ole huomioinut...

        Sen huomaa vain jos on kuunnellut. Voisin taas tehdä TT-tarinan.


    • Minäkin olen musiikista laittanut joskus, mutta kukaan ei ole huomannut (tai noteerannut)...

      • Kuuntele Sait kärsiä puolesta aatteen...


      • icepicked kirjoitti:

        Kuuntele Sait kärsiä puolesta aatteen...

        En. Oceanin kappaleessa on ihan tarpeeksi sulattamista...


    • ooce
      • Oookei. Ei voita vitsiäni.


      • Norski taisi jäädä kiinni.. :DD


      • Kunniallinen ammatti; luen jo kolmannella sivulla...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Kunniallinen ammatti; luen jo kolmannella sivulla...

        Kunniallinenko? Esittää netissä parikymppisiä nyrskytyssuhdenaisia? :D


      • icepicked kirjoitti:

        Kunniallinenko? Esittää netissä parikymppisiä nyrskytyssuhdenaisia? :D

        Kyllä on kunniallinen ammatti! Olen aina ollut sitä mieltä että ainoastaan idiootit maksavat pornosta, jota saa ilmaisena...

        Ja ilmiantaja sai potkut paljastuksestaan...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Kyllä on kunniallinen ammatti! Olen aina ollut sitä mieltä että ainoastaan idiootit maksavat pornosta, jota saa ilmaisena...

        Ja ilmiantaja sai potkut paljastuksestaan...

        Sinähän sen tiedät, mehän sen tiedämme. Nämä miehet halusivat juttuseuraa, sääliksi käy...


      • icepicked kirjoitti:

        Sinähän sen tiedät, mehän sen tiedämme. Nämä miehet halusivat juttuseuraa, sääliksi käy...

        En sääli ketään joka yrittää ostaa netistä "nuorta seksikästä naista" ja maksaa siitä omaisuuksia; keskustelisivat suolistossa :D


      • israelin-tukija kirjoitti:

        En sääli ketään joka yrittää ostaa netistä "nuorta seksikästä naista" ja maksaa siitä omaisuuksia; keskustelisivat suolistossa :D

        "Et saa ihan mitä odotat!" :D

        Täällähän näitä seksijuttuja on vaikka muille jakaa. Khih.


      • icepicked kirjoitti:

        "Et saa ihan mitä odotat!" :D

        Täällähän näitä seksijuttuja on vaikka muille jakaa. Khih.

        Luen aiheesta keskustelua muilla foorumeilla, mutta kyllä itse olen sitä mieltä että Sampo teki oikein ilmiantaessaan koko firman omalla nimellään; mutta kuten joku toinen huomautti "tuo firma luultavasti ainoastaan vaihtaa nimeään".


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Luen aiheesta keskustelua muilla foorumeilla, mutta kyllä itse olen sitä mieltä että Sampo teki oikein ilmiantaessaan koko firman omalla nimellään; mutta kuten joku toinen huomautti "tuo firma luultavasti ainoastaan vaihtaa nimeään".

        Häi teki oikein, ja suattana, täytyyhän sitä heittää hyödytönkin kapula kusetuksen rattaisiin aina hetken salliessa.


    • Yeps. En oikeastaan ihmettele, että miesten väitetään ajattelevan alapäällään...

      Aquawind// Oletko uusi täällä? Näytät olevan perillä asioista...

      • Aquawind on VeH... Katso Trollaus palstalta Johny Derpin aloitus...


      • Minä en ellennä näitä juttuja itsemurhien yhteydessä; hän ei olisi ehkä tehnyt sitä, jos olisi saanut pesää jne. Voe pärkkele, pillunsaanti ei ole ihmisoikeus.

        Kesäloman viimeisenä päivänä kuuluu puhua näin.


      • icepicked kirjoitti:

        Minä en ellennä näitä juttuja itsemurhien yhteydessä; hän ei olisi ehkä tehnyt sitä, jos olisi saanut pesää jne. Voe pärkkele, pillunsaanti ei ole ihmisoikeus.

        Kesäloman viimeisenä päivänä kuuluu puhua näin.

        Mistä nyt on puhe?

        IT// No niinpä tietenkin. Voisi kurkistaa Kotkolaankin. Ja paskapalstalle. Ja kummitteluun.


      • kurpizza kirjoitti:

        Mistä nyt on puhe?

        IT// No niinpä tietenkin. Voisi kurkistaa Kotkolaankin. Ja paskapalstalle. Ja kummitteluun.

        Eräässä kouluammuskeluista kertovassa kirjassa (ei fiktio) väitettiin, että eräs kouluampuja olisi saattanut saada helpotusta masennukseensa, jos olisi saanut seksiä. Voi kyynel, kun ei naisia pakottaakaan voi.

        Menenpä minäkin Kotkolaan.


    • Höh. Minäkin menen riehumaan, ja väitän, että olisin saanut helpotusta ongelmaan, jos joku olisi viitsinyt halata...

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/11961720

      Holger ja Lorenz Sahlberg paljastivat uusia asioita Jeffistä...

      • XD Näin se käy...


    • Siiliö hihkaisisi riemusta.


    • Ilmiselvä trolli. Viulu on ihanan kuuloinen soitin..

      • Älä edes mainitse viulua... Olen kuullut kyseistä "ihanuutta" aivan tarpeeksi viimeaikoina.


    • ??

      Minun pitää mennä nukkumaan, koska aikainen herätys. Kuudelta suunnilleen... -.-

      Hyvää yötä, kauniita unia, persu-viulistien kuvia.

      • Minäkin herään seitsemältä huomenna...

        Sitä samaa. :)


    • Täällä taas...

      • Äkillisten päätösten tekeminen tuntuu hyvältä.


    • Riippuu päätöksistä.

      • En herätessäni olisi osannut aavistaakaan, että noin kuukauden kuluttua aloitan heprean opiskelun.


    • Täh? O_O

      • Ilmoittauduin kurssille ja ostin kirjan. Olisin halunnut vienankarjalankurssille, mutta perkeleen terapeutille käy vain torstai, joka - ylläri pylläri - menee kurssin kanssa päällekkäin.


    • Minunkin pitäisi sumpilia kurssien kanssa... Ei jaksa. Kolmatta jaksoa ehdin miettiä myöhemminkin.

      • Minä vain menen kouluun ja yritän tunkea päähäni tietoa. En tee läksyjä kotona ollenkaan, koska välitunnillakin ehtii.


    • Yuups. Tuosta tulikin mieleen, että läksyjäkin pitäisi miettiä... Onneksi tein filosofian läksyt lauantaina. Tiesin, että siitä olisi hyötyä myöhemmin... Mitä minulla edes on huomenna..? Historiaa (ja taas kerrotaan kurssin tavotteista ja arvostelusta, eikä opiskella, mikä olisi paljon mielenkiintoisempaa...), filosofiaa (ope on jostain syystä rasittava...), hyppytunti (voisi tehdä läksyjä...), musiikkia (minulla ei ole kirjaa...) ja äidinkieltä (ei toistaiseksi mitään syytä kammoksua)...

      • Meillekin kerrottaneen tavoitteista ynnä muusta höpönlöpöstä, mutta nyt minulla on pala juustokakkua, joten en jaksa va/älittaa/ää edes huomisen latinantunnista.


    • Rasittavaa. Joo, se on tärkeää, mutta kun koko päivä on tavoitteiden kertomista... -.-

      • Äidinkielenopettajani pääsi vauhtiin jo ENNEN lomia selostamalla, että ysillä on niitä ja niitä tavoitteita ja päättöarviointi, kurssit... nääh! En jaksa kuunnella!


    • Joo. Meillekin selitettiin jo abi-kursseistakin... huuoooh. Minulla ei ole muuta tekemistä kuin kuunnella, sillä en halua (vielä) alkaa sotkemaan vihkoja piirustuksilla... Ei ole muuten ollut ollenkaan (vielä) mölinää tunneilla..

      • Meillä ehti olla kiitettävästi mölinää jo kymmenen minuuttia kestäneellä ensimmäisellä "tunnilla..." Minulla on huomenna yhteiskuntaoppia!


      • icepicked kirjoitti:

        Meillä ehti olla kiitettävästi mölinää jo kymmenen minuuttia kestäneellä ensimmäisellä "tunnilla..." Minulla on huomenna yhteiskuntaoppia!

        Mikäli teillä on sama kirja, puhutte eka vaikuttamisesta... Tosin, sama kirja on aika epätodennäköistä..


    • Nääh itse opiskelen hepreaa koneelta; ei tarvi maksaa kirjoja... Sekä opettelen myös muinaishepreaa ja Raamatun hepreaa...

      • Minä en ikinä oppisi niin monimutkaista kieltä ilman kirjoja itsekseni... Tarvitsen jonkinlaista ohjausta, jotta jaksan opiskella.


      • icepicked kirjoitti:

        Minä en ikinä oppisi niin monimutkaista kieltä ilman kirjoja itsekseni... Tarvitsen jonkinlaista ohjausta, jotta jaksan opiskella.

        Ei se ole monimutkainen jos tietää kirjaimet (sekä niiden alkuperän :D) ja niqqud-merkit, tosin jos opettelisit ilman niqqudia et oppisi koskaan...

        Muista että joka kirjaimella on symbolinen merkitys, niin ne kirjaimet on helpompi oppia...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Ei se ole monimutkainen jos tietää kirjaimet (sekä niiden alkuperän :D) ja niqqud-merkit, tosin jos opettelisit ilman niqqudia et oppisi koskaan...

        Muista että joka kirjaimella on symbolinen merkitys, niin ne kirjaimet on helpompi oppia...

        Joo, jokainen kirjain näyttää hassulta ukolta. :D

        Yritän, mutta pelkästä kirjasta en opi ikinä; siinä on hitto vie kaikki hepreaksi, aloittelijan kirjassa!


      • icepicked kirjoitti:

        Joo, jokainen kirjain näyttää hassulta ukolta. :D

        Yritän, mutta pelkästä kirjasta en opi ikinä; siinä on hitto vie kaikki hepreaksi, aloittelijan kirjassa!

        Muinaishepreassa ne näyttää hassummilta...

        Kirjasi tuskin kertoo niiden symbolisia merkityksiä, vai kuinka?
        Alef on härkä...
        Beth on teltta...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Muinaishepreassa ne näyttää hassummilta...

        Kirjasi tuskin kertoo niiden symbolisia merkityksiä, vai kuinka?
        Alef on härkä...
        Beth on teltta...

        Nyt rupesin oikeasti miettimään niitä. XD Pikku-ukkoja!

        Hyvä tietää, eikä tämä (muka) englanninkielinen kirja kerro yhtään mitään ummikolle.


      • icepicked kirjoitti:

        Nyt rupesin oikeasti miettimään niitä. XD Pikku-ukkoja!

        Hyvä tietää, eikä tämä (muka) englanninkielinen kirja kerro yhtään mitään ummikolle.

        http://www.ancient-hebrew.org/files/28_alphabetchart.gif

        Tuossa on hepreankirjainten kehitys nykyisiin aramealaisiin saakka, sekä niiden vastineet kreikasta ja latinasta... Pitää lähtä hetkeksi...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        http://www.ancient-hebrew.org/files/28_alphabetchart.gif

        Tuossa on hepreankirjainten kehitys nykyisiin aramealaisiin saakka, sekä niiden vastineet kreikasta ja latinasta... Pitää lähtä hetkeksi...

        Höh, olisin voinut kertoa sinulle parhaat mielikuvani näistä; alef on surffaava ukko, bet/vet ilmeisimmin seisoo päällään, he kuvaa vessanpönttöön oksentamista ja lamed on pahasti selkävaivainen henkilö.


      • icepicked kirjoitti:

        Höh, olisin voinut kertoa sinulle parhaat mielikuvani näistä; alef on surffaava ukko, bet/vet ilmeisimmin seisoo päällään, he kuvaa vessanpönttöön oksentamista ja lamed on pahasti selkävaivainen henkilö.

        Nykyheprean Lamed on mielestäni salama, mutta alunperin se oli paimenensauva...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Nykyheprean Lamed on mielestäni salama, mutta alunperin se oli paimenensauva...

        Hauskinta on, että opetellessani lukemaan suomea, näin jokaisen aakkosen ilmeenä tai ukkelina. Venäjän kanssa tätä ei ollut kuin ehkä д, я, ж ja ш-kirjainten kanssa.


      • icepicked kirjoitti:

        Hauskinta on, että opetellessani lukemaan suomea, näin jokaisen aakkosen ilmeenä tai ukkelina. Venäjän kanssa tätä ei ollut kuin ehkä д, я, ж ja ш-kirjainten kanssa.

        Autismia... Pitää lähtä tulostamaan muutama paperi; palaan kohta...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Autismia... Pitää lähtä tulostamaan muutama paperi; palaan kohta...

        No yritäpä itse muistaa sääntö monikkotaivutuksiin
        a) hokematta juntin kuuloisesti кгх, чцш, [kö, gö, khö, chö, tsö, shö]
        b) saamatta mielikuvia käärmeistä.


    • En meinannut oppia millään lukemaan... Se oli jotenkin vaikeaa, opin vasta ekaluokan keväällä...

      • Minä opin esikoulussa, mutta perfektionismini takia kärsin vielä kolmannellakin luokalla kirjoitettaessa.


      • icepicked kirjoitti:

        Minä opin esikoulussa, mutta perfektionismini takia kärsin vielä kolmannellakin luokalla kirjoitettaessa.

        Hahaa. Minullakin oli pakkomielle saada kaikista kirjaimista täydellisiä. Nykyään käsiala on melkoista säkkärää...


      • kurpizza kirjoitti:

        Hahaa. Minullakin oli pakkomielle saada kaikista kirjaimista täydellisiä. Nykyään käsiala on melkoista säkkärää...

        Sama täällä, tosin kirjan tapa opettaa kirjoitusta oli mielestäni väärä. Jouduin psykologille sen takia.


    • MItäh?!?

      • Kumitin ja kirjoitin uudestaan samaa kirjainta kymmeniä kertoja. ->psykologille.


      • icepicked kirjoitti:

        Kumitin ja kirjoitin uudestaan samaa kirjainta kymmeniä kertoja. ->psykologille.

        Ihan perus... Kai?


      • kurpizza kirjoitti:

        Ihan perus... Kai?

        Ei kuulemma ollut. Sillä tiellä olen edelleenkin ja kiitos sen en pääse karjalan kielen kurssille. :(


    • Sano psykologille, että sinua ahdistaa, koska et päässyt kurssille. Kuinka montaa kieltä olet opetellut..? Hankalaa ajatella, että muka vain viittä...

      • Olen opetellut jonkin verran myös unkaria, georgiaa ja karjalaa, mutta niitä ei pääse opiskelemaan minnekään. Psykologia tuskin kiinnostaa paskan vertaa, sillä ei häntä kiinnostanut minun koulunkäyntinikään viimevuonna; jäin pois joiltakin tunneilta hänen takiaan.


    • Minä yksinkertaisesti kieltäydyin jäämästä pois koulusta... Raivostuttava psykologi. Jos meinaa jatkaa samaa mallia lukiossa, nosta meteli.

      • Yritin jo. Kapinoin idiootteja vastaan myöhästelemällä tahallani.


    • XD

      Eikö lukiossa ei voi oikeasti olla poissaoloja...

      • Täälläkään ei kannata olla; kurssimuotoisuuden takia toisten kiinniottaminen on äärimmäisen vaikeaa.


    • Meilläkin on jo kurssit. Minun pitäisi kai mennä jo nukkumaan...

      Hyvää yötä, kauniita unia, Sahlbergien kuvia! X)

      • Minäkin menen, nyt nukkumaan & huomenna kahdeksaksi. Älä muistuta Sahlbergeistä.


      • kurpizza_
        icepicked kirjoitti:

        Minäkin menen, nyt nukkumaan & huomenna kahdeksaksi. Älä muistuta Sahlbergeistä.

        Myöhäistä Sahlbergien suhteen...

        Hyppytunti kestää liian kauan. Eikä se edes kestä tuntia vaan 75 minuuttia... -_-

        Nyt tänne tuli jtn abeja tai ysiseiskoja... Pelottavia...


      • kurpizza_ kirjoitti:

        Myöhäistä Sahlbergien suhteen...

        Hyppytunti kestää liian kauan. Eikä se edes kestä tuntia vaan 75 minuuttia... -_-

        Nyt tänne tuli jtn abeja tai ysiseiskoja... Pelottavia...

        Mie olen koko yläasteen vanhimpia, ha-ha! Yritän panostaa ruotsiin... Nyt on välitunti, ja minulla on hetki aikaa, sillä olen tehnyt kaikki läksyni.


      • mr.näätä
        icepicked kirjoitti:

        Mie olen koko yläasteen vanhimpia, ha-ha! Yritän panostaa ruotsiin... Nyt on välitunti, ja minulla on hetki aikaa, sillä olen tehnyt kaikki läksyni.

        klo. 8-16 kouluu. XDDDDDDD


      • mr.näätä kirjoitti:

        klo. 8-16 kouluu. XDDDDDDD

        HAHAHHAH, mul oli tänhääki 9-13 huomen 9-14


      • mr.näätä kirjoitti:

        klo. 8-16 kouluu. XDDDDDDD

        Mr.Näätä// Sama täällä. Onneksi huomenna on lyhyempi.

        Trotski// Minun tarvitsee sietää pikkulapsia vasta ensivuonna, kun tiedät-kai-ketkä tulevat lukioon...


      • kurpizza kirjoitti:

        Mr.Näätä// Sama täällä. Onneksi huomenna on lyhyempi.

        Trotski// Minun tarvitsee sietää pikkulapsia vasta ensivuonna, kun tiedät-kai-ketkä tulevat lukioon...

        :'(! Aina sinä haukut ysiysejä!


      • icepicked kirjoitti:

        :'(! Aina sinä haukut ysiysejä!

        Älä itke!


      • kurpizza kirjoitti:

        Älä itke!

        Itkenpäs! Minä itken, jos minua huvittaa itkeä!


      • icepicked kirjoitti:

        Itkenpäs! Minä itken, jos minua huvittaa itkeä!

        :(


      • kurpizza kirjoitti:

        :(

        Seuraavaksi varmaankin valitat korvaparoistasi...


      • icepicked kirjoitti:

        Seuraavaksi varmaankin valitat korvaparoistasi...

        Korvaparoistani: :( :(
        Minä: :(
        Hiusparkani (ne pelästyivät uhkailua): :(


      • kurpizza kirjoitti:

        Korvaparoistani: :( :(
        Minä: :(
        Hiusparkani (ne pelästyivät uhkailua): :(

        Sinä. SINÄ. Narsisti. :(


      • icepicked kirjoitti:

        Sinä. SINÄ. Narsisti. :(

        Tuo oli loukkaus! Olen kuunnellut sinun poistoputkikipu-valituksiasi ja seksifetissi kertomuksiasi koko kesän!

        Menen nurkkaan kuolemaan. :(


      • kurpizza kirjoitti:

        Tuo oli loukkaus! Olen kuunnellut sinun poistoputkikipu-valituksiasi ja seksifetissi kertomuksiasi koko kesän!

        Menen nurkkaan kuolemaan. :(

        *seksifetissikertomuksiasi yhteen samoin kuin poistoputkikipuvalituksiasi. Muistit kuitenkin omistusliitteesi, hyvä!

        Minä tarvitsen vertaistukea! Älä kuole, haluan valittaa sinulle!


    • En ymmärrä, miksi raiskaan tuota välilyöntiä liikaa... Saatan joskus saada välilyöntejä jopa pelkkien kirjainten väliin... Pöh.

      Minulla ei ole poitoputki kipeänä, koska en harrasta sen sarjan hyötyliikuntaa...

      • Minusta tuntuu joskus, että käytän välilyöntiä liian vähän...

        Ette siis harrasta sitä IT:n kanssa..? No ihmekö jos tuon täytyi minulta hakea...

        Pitää mennä kohta; on soittotunti.


    • Soitatko jotain soitinta vai suutaSI?

      • Soitan harmonikkaa, kiitos Uralin perhosen ja jääkärinmarssin...


    • Okei... Onko vaikeaa?

      • On hiton vaikeaa. Luultavasti luin myös heprean aakkosia väärin, elleivät israelilaiset aasit sano "ejakrh..."


    • Puhuvatko israelilaiset aasit? O_O

      • Lehmät sanovat muu ja lampaat mää jne.


    • Nää mun koulupäivät on ihan vitun sairaita! 8tuntii kouluu kolmesti viikossa -.-

      • Meillä oli yksi jakso edellislukukaudella samanlainen... Teoriassa meillä voisi olla kahdeksasta viiteen koulua.


    • Ja aasit ejarkh?

      Mr.Näätä// Otan osaa. Lukio?

      • Luin väärin; se taisi sittenkin olla ijah...


      • icepicked kirjoitti:

        Luin väärin; se taisi sittenkin olla ijah...

        Ahaa.

        Pitkän matematiikan läksyjä on hyvä tehdä tähän aikaan...


      • kurpizza kirjoitti:

        Ahaa.

        Pitkän matematiikan läksyjä on hyvä tehdä tähän aikaan...

        Samoin kuin opiskella italiaa... En taida ottaa pitkää matematiikkaa ollenkaan.


      • kurpizza
        icepicked kirjoitti:

        Samoin kuin opiskella italiaa... En taida ottaa pitkää matematiikkaa ollenkaan.

        Ei tässä ole kuin kasi/ysiluokan kertausta. En vain muista... Tästä pitäisi saada sulkeet pois:

        4a(-b)

        Ei sytytä ollenkaan. Voiko sen kertoa -1?


      • kurpizza kirjoitti:

        Ei tässä ole kuin kasi/ysiluokan kertausta. En vain muista... Tästä pitäisi saada sulkeet pois:

        4a(-b)

        Ei sytytä ollenkaan. Voiko sen kertoa -1?

        En minäkään tuota osaisi... mutta minullapa ei olekaan tässä jaksossa matematiikkaa! Hahaa!


      • Herra X
        kurpizza kirjoitti:

        Ei tässä ole kuin kasi/ysiluokan kertausta. En vain muista... Tästä pitäisi saada sulkeet pois:

        4a(-b)

        Ei sytytä ollenkaan. Voiko sen kertoa -1?

        4a(-b)=-4ab


      • icepicked kirjoitti:

        En minäkään tuota osaisi... mutta minullapa ei olekaan tässä jaksossa matematiikkaa! Hahaa!

        Vastaus taitaa olla -4ab... Hahaa! Mutta nyt en kyllä rupea vääntämään plussatehtäviä... Muutenkin paljon tehtäviä... Noin 5...

        Ei matikka nyt niin pahaa ole.


      • Herra X kirjoitti:

        4a(-b)=-4ab

        Eli tajusin sen itse! Wuhuuuuuu! XD


      • kurpizza kirjoitti:

        Eli tajusin sen itse! Wuhuuuuuu! XD

        Minä yritin, mutten hitto tajunnut paskaakaan. Kyllä muuten on pahaa, jos on ärsyttävä opettaja ja ärsyttävä harjoituskirja. Huomenna on taas kahdeksan herätys, joten raahautunen nukkumaan.


      • icepicked kirjoitti:

        Minä yritin, mutten hitto tajunnut paskaakaan. Kyllä muuten on pahaa, jos on ärsyttävä opettaja ja ärsyttävä harjoituskirja. Huomenna on taas kahdeksan herätys, joten raahautunen nukkumaan.

        Noh? Luulin, että olet hyv matematiikassa, vai oliko se ainoa numero, mikä sinulla oli 9?

        Me too. Hyvää yötä, karmeita unia, suolistolaisten kuvia!


      • kurpizza kirjoitti:

        Noh? Luulin, että olet hyv matematiikassa, vai oliko se ainoa numero, mikä sinulla oli 9?

        Me too. Hyvää yötä, karmeita unia, suolistolaisten kuvia!

        Olen siinä hyvä, mutten pidä siitä. Unia.


    • mr.näätä

      Kurpizza// On helmee olla AMIS ;D

      • Opiskeletko kenties AMMATTI_OPISTOSSA? :D


    • Onnea. Päivät ovat kuulemma siellä lyhyempiä...


      Valaistuin filosofian tunnilla.

      • Yääh, meil ei ollu mahollisuutta valitaa mitää ylimäärästä tollee :/ daaam, mut meil on paljo vapaampaa ja löyhemmät aikataulut. TÄnhääki päästi 13.15


    • Oli meillekin tehty ekan jakson lukkari valmiiksi, mutta tästä lähtien sitten pitää itse miettiä...

      Onneksi olkoon sinulle. Meillä on aika tarkat...

      • HIhihhihii


      • ocetherunq kirjoitti:

        HIhihhihii

        Juu...


      • kurpizza kirjoitti:

        Juu...

        Meillä soi Leevi ja Leavings koko yhteiskuntaopin tunnin ajan...


      • icepicked kirjoitti:

        Meillä soi Leevi ja Leavings koko yhteiskuntaopin tunnin ajan...

        Ööö? Okei... Filosofiassa... en minä tiedä. Yhtäkkiä vai tuntui käsittävän paljon, ja kaikki alkoivat keksimään jotain kysymyksiä väittelykerralle...


      • kurpizza kirjoitti:

        Ööö? Okei... Filosofiassa... en minä tiedä. Yhtäkkiä vai tuntui käsittävän paljon, ja kaikki alkoivat keksimään jotain kysymyksiä väittelykerralle...

        Minä voisin tulla sinne väittelemään.


    • Varmasti. Väittelemme aiheesta "Filosofia ei anna vastauksia". Meidän pitää puolustaa väitettä, vaikka suurin osa on eri mieltä ryhmästämme... Jtn tämän suuntaista, että voiko olla kunnon vastausta, jos se on joka ihmisille eri eikä mitään voida sen paremmin todistaa oikeaksi. Tämä sitten inspiroi meitä puhumaan kaverini kanssa siitä, ettemme oikeastaan edes tiedä, mitä todellisuuskaan on. Entä jos olet koomassa ja vain hallusinoit kaiken? Ajattelevatko/tuntevatko muut samalla tavalla, vai oletko sinä jokin friikki?

      Inspi loppui historian tunnin alkaessa ja opettaja selitti ihmisten esihistorian ja luomiskertomuksen yhteyksiä...

      • Filosofia voi olla hienostelunimi joko ajattelulle; toiminnalle, johon jokainen meistä on edes jollakin tasolla kykeneväinen, tai yliarvostetulle paskanlätinälle, joka on ja oli lähinnä rikkaiden, joutilaiden ukkojen hommaa, jota toteuttamalla he kykenivät tuntemaan itsensä viisaiksi ja tärkeiksikin.


    • Ööh? Filosofiahan tarkoittaa viisauden rakastamista. Siis se sana. Eikä se ole pelkkää ajattelua, koska siinä keksitään ongelmia/kyseenalaistetaan asioita ja pohditaan niihin mahdollisia ratkaisuja. Perustelu on aivan helkatin tärkeää, muttei tässä tarkoiteta sellaista tieteellistä perustelua.

      Oikeastaan, se ei paljoa poikkea tieteestä, uskonnosta tai taiteesta, mutta se on kuitenkin täysin eri asia. Se mitä filosofia on, on filosofinen ongelma, koska kukaan ei tiedä mitä se tarkalleen ottaen on. Muistaakseni se meni näin. Mutta hei, minäkin jystin päätä seinään sen takia, kun opiskelin ainetta, jonka tarkoitus on ihmetellä.

      Ja mitä vanhoihin ukkoihin tulee, Sokrates ainakin poikkeaa tuosta. Kirjasta: "Delfoin oraakelin väitettiin sanoneen Sokrateen olevan Kreikan viisain mies. Sokrateen mukaan tämän täytyi johtua siitä, että hän tiesi, ettei tiennyt oikein mitään." Lisäksi opettajamme vertasi häntä aktivistiin. Joten älä valita.

      • Ensimmäiseksi kuvaamasi ON ajattelua ja loppu on tyypillistä filosofialöpinää, joten kyllä, valitan, mikä itsessäänkin on jo filosofista.


      • icepicked kirjoitti:

        Ensimmäiseksi kuvaamasi ON ajattelua ja loppu on tyypillistä filosofialöpinää, joten kyllä, valitan, mikä itsessäänkin on jo filosofista.

        Minä kirjoitin: ei pelkkää ajattelua. Yhteiskuntafilosofia on politiikkaa. Ainakin muistuttaa sitä.

        Riippuu ihan valittamisen luonteesta. Mitä filosofista on siinä, että sinua panettaa?


      • kurpizza kirjoitti:

        Minä kirjoitin: ei pelkkää ajattelua. Yhteiskuntafilosofia on politiikkaa. Ainakin muistuttaa sitä.

        Riippuu ihan valittamisen luonteesta. Mitä filosofista on siinä, että sinua panettaa?

        Kylläpä on. Yhteiskuntafilosofia on toimimatonta arstokraattihöpinää.

        Ei minua koko aikaa paneta! Tai panettaa, mutta... mutta... :(


      • icepicked kirjoitti:

        Kylläpä on. Yhteiskuntafilosofia on toimimatonta arstokraattihöpinää.

        Ei minua koko aikaa paneta! Tai panettaa, mutta... mutta... :(

        Perustele. Aajattelu on aika laaja käsite. Yhteiskuntafilosofiassa jaapataan yksilön ja yhteiskunnan suhdetta toisiinsa. Tästä puhuessaan ope kysyi, kumpi on esillä enemmän nykyään, yksilö vai yhteiskunta, ja vastaus oli sitten yksilö. Sitten selitys siirtyi siihen, ettei ole hyväksi jos kaikki tekevät niin, että vain itsellään menee hyvin. Kuulosti sinulta ällistyttävän paljon.

        Niinpä!


      • kurpizza kirjoitti:

        Perustele. Aajattelu on aika laaja käsite. Yhteiskuntafilosofiassa jaapataan yksilön ja yhteiskunnan suhdetta toisiinsa. Tästä puhuessaan ope kysyi, kumpi on esillä enemmän nykyään, yksilö vai yhteiskunta, ja vastaus oli sitten yksilö. Sitten selitys siirtyi siihen, ettei ole hyväksi jos kaikki tekevät niin, että vain itsellään menee hyvin. Kuulosti sinulta ällistyttävän paljon.

        Niinpä!

        Filosofia on ajattelua, sillä mikä edes erottaisi sen ajattelusta? Yhteiskuntafilosofia on kuitenkin hyödytöntä poliittisen asian kannalta, ellei se johda ajatuksista tekoihin. Kaksi vanhaa ukonhoriskoakaan eivät saa aikaan vallankumousta juomalla viskiä ja lätisemällä marxismi-leninismistä takkatulen äärellä.

        Siksi olen kärttyisä. Haluatko nähdä hyvin kieroutuneen komediapätkän?


    • Ajattelua on sekin, että seison karkkihyllyn edessä kaupassa ja mietin, mitä suklaata haluan, minkä verran ja paljonko olen valmis maksamaan siitä. Se ei taas ole filosofiaa.

      Olet aina kärttyisä! Onko väliä, mitä minä haluan? Minut on pistetty naimisiin kahdesti kysymättä minulta mitään ja linkkaat "hauskan" pätkäsi kuitenkin...

    • Antaa olla.

      Meni ohi. Olen paska englannissa.

      • Hauskaa siinä on se, että apina nyrskyttää miestä!


    • Ai... Etkö sanonut lopettaneesi pornon katsomisen, vai onko tuossakin "valtasuhteet" mielenkiintoisesti?

      • Tuo ei ole pornoa, koska se ei kiihottanut vaan huvitti, ja en minä tuosta kiihotu; en ole zoofiili!


    • Tässä on nyt vain sinun sanasi todisteena...

      • Wikipedian määritelmä pornosta tukee myskin minun käsitystäni! En kiihottunut!


    • No, en ole perehtynyt pornoon, joten uskotaan. Ja kuten sanoin, tässä on vain sinun sanasi...

      • No, jos apinan paikalla olisi ollut ihminen... Et ikinä usko minua!


    • En niin, mutta jatka toki. Kiemurtelua on hauska lukea...

      • Teetkö sinäkin tätä vain kiusataksesi minua? Et tu, mi Valkyria!


    • Hmm. Miten tuohon pitäisi vastata? Ei tuu mitään? Vai mitä tuo meinaa...?

      • Sinäkin, Valkyriani!


    • Mitä?!

      • Sinäkin, Brutukseni, Caesarin sanat Brutukselle!


    • Juu, muistan. Tai en olisi muistanut, mutta nyt muistan. Eikö sitä oltu tappamassa..?

      • Muistat oikein. Tämä täyttyy, teenkö seuraavan?


    • Aivan sama... Vaikka.

    • 497

      497

      • 498

        498


      • 499
        498 kirjoitti:

        498

        499


      • 500
        499 kirjoitti:

        499

        500


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1839
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1148
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe