stefanien salonki

kahvila

millainen paikka on eroottinen kahvila stefanien salonki? olen tulossa käymään tampereella, mutta kannattaako tuolla käydä kahvilla? mitä eroottista siellä tapahtuu?

jesse

14

6392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nosemenijo

      tunti ja tonni eikä muista mithään

    • Hopsan

      Tunti ja tonni meni itsellänikin. Pidettiin vielä sulkemisajan jälkeen vankina, vaikka kaverit koittivat saada ulos. Älkää menkö!

      • Hopsan

        Niin ja tosiaan muisti meni, ihan kanttuvei vissiin.


    • Invalidi

      Humalassa. Ei muistia mistään. Koko eläke meni. En tiedä mihin tarkoitukseen.

    • huuhuu2

      siellä tapahtuu vaikka mitä. Kun joskun kävin siellä niin huomasin yhden stripparin unohtaneen ottaa kihla sormuksen pois sormestaan mut muuten on naiset minun makuuni ja tulen käymään mainitussa salongissa jatkossakin ! Joten sinne vaan jos euro lotossa osuu kohdalle !!!!!!!

      • Anonyymi

        Hei huuhuu2 olet sä kyllä aika pahvi etkö sä tajuu et jotkut on uskollisii ei sitä sormus pidä ottaa pois jos on jonkun kaa vaikka olis työpaikka mikä vaikka prostituoitu ja miten niin unohti sä et varmaan tiennyt sellaisesta että ei halua tai oliko se edes kihla sormus jos se on annettu tai ostettu muuten vaan toivottavasti ei nähdä samassa paikassa muuten saat katua mitä toivot


    • Muistiton

      Muisti ja rahat menee, korttiostot menneet tililtä moneen kertaan, jos menee niin käteinen käyttöön.

    • Oppirahat

      Ainakin silmätippoja saa tuolla. En voi suositella, tiedän tiliotteesta. Ei uskoisi, että Suomessa on itä-eurooppa meininki.

    • Anonyymi

      Sen verran nyt oikaisen vääriä käsityksiä, että oon tuolla parina iltana hengaillut ja kaikki on mennyt hyvin. Itsehän en alkoholia juo toisin kuin aiemmin tänne kommentoineet. Molempina iltoina on yhden ainoan kerran kysytty otanko alkoholia. Ei jankutusta aiheesta eikä muutakaan sellaista. Vissyä ja vettä join. Hyvää palvelua, mukavia ihmisiä, lämminhenkistä seuraa.

      Kyllähän se nyt niin on, että jos tuolla liikkeessä isketään tiskiin pillu sekä viinaa ja itse juo itseltään filmin poikki niin on peiliinkatsomisen paikka. Tiedän, että se harmittaa kun on rahansa tuhlannut mutta en näe liikkeenharjoittajan näkökulmasta siinä mitään väärää, että hän saa asiakkaansa kuluttamaan - siihenhän jokainen palveluammatin harjoittaja pyrkii.

      • Anonyymi

        Hei absolutisti hyvä kun lyöt faktat tiskiin ihan oikein näille tyhmille muistin menettäjille ja rahansa juoneille että kyllä olet oikeassa mä en kans nää järkee juoda et itse en juo muuta maitoo ja teetä ja en palvelusta maksa jos maksaa liikaa oma on vika jos tili on tyhjä ja rahat on menny ei kenenkään muun miten voi mennä rahat ja muisti ihme et ei rahat tai henki mut ei tuolla mitään tyrmäys tippo anneta eikä rahoja viedä kyllä te paskan puhujat osaatte puhuu paskaa


    • Anonyymi

      Tylyä menoa ja rahat viedään. Siitäs saat kun availet tänne mainoslankoja, paikkaan johon ne eivät kuulu. Ei mennyt kuten suunnittelit.

      Eli omistaja on tyhmä ja onneton tomppeli.

    • Anonyymi

      Paska paikka

    • Anonyymi

      älä mene big titsiin ennen palvelu hyvä ja rehellinen . nyt ryöstetään tilit tyhjäksi vaikkei edes ole pankkikortin tunnuslukua . juuri rikos ilmotuksen tehnyt ja pankkikortin vaihtanu kusetuksen määrä 2000euroo vaikka käteisellä maksoin epäilen että lasiini laitetiin tyrmäystippoja . katotaan saanko rahat pois !

    • Anonyymi

      Älä koskaan mene tähän baariin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1445
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1147
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      103
      1022
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      887
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      64
      760
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      747
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      702
    Aihe