Sinä olet

rakas:<3

Minun kallioni, tyynen meren rannalla, minä aaltona sinua vasten lainehdin...liplattelen täällä sen minkä voin, kaikin tavoin, mitä ikinä keksinkin, kun ikävä yllättää...

37

552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kornille esittäjälle

      Toisin sanoen: Kun on tylsää niin jotainhan sitä pitää kuitenkin ajatella ja silloin sitten satut tuntemaan tuota suunnatonta, rajat ylittävää kaipuuta. Kornia mielestäni.

      • Ap.

        Kukin tulkitsee tavallaan...vain yhdelle tarkoitettu.


      • enemmän kaltaisiasi
        Ap. kirjoitti:

        Kukin tulkitsee tavallaan...vain yhdelle tarkoitettu.

        Oletpas suvaitsevainen nainen! Täältä plus sinulle ainakin. Noin se nimittäin menee, kaikilla on oikeus mielipiteeseensä, jopa kyynikoilla.


      • Ap.
        enemmän kaltaisiasi kirjoitti:

        Oletpas suvaitsevainen nainen! Täältä plus sinulle ainakin. Noin se nimittäin menee, kaikilla on oikeus mielipiteeseensä, jopa kyynikoilla.

        Ei ole minulta pois...karma...jos voi hyvää antaa, sen yleensä saa takaisin, tavalla tai toisella. Niin kauan kuin hyvällä saa jotain aikaan, pysyn siinä. Negatiivisuus, paha...olen nähnyt, samoin tavalla tai toisella, kääntyy takaisin lähettäjäänsä. Myös omia kokemuksia. Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa (toisinaan:).

        Olen onnellinen, rakastan. Saa se vähän näkyä, tuntua, kuulua. Sen verran harvinainen olotila.


      • : )
        Ap. kirjoitti:

        Ei ole minulta pois...karma...jos voi hyvää antaa, sen yleensä saa takaisin, tavalla tai toisella. Niin kauan kuin hyvällä saa jotain aikaan, pysyn siinä. Negatiivisuus, paha...olen nähnyt, samoin tavalla tai toisella, kääntyy takaisin lähettäjäänsä. Myös omia kokemuksia. Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa (toisinaan:).

        Olen onnellinen, rakastan. Saa se vähän näkyä, tuntua, kuulua. Sen verran harvinainen olotila.

        Hyvin sanottu!
        Minusta tuo avaus oli kiva ja mukava lukea.

        Ole onnellinen ja nauti siitä! Pitäkää huolta toisistanne! : )


      • sukkaparit

        Niinpä. :) Parasta kun saa kunnon settiä. Niinku eräät :)


    • Lovebirds.. oli kauniisti sanottu kahdesta rakastavaisesta .. ,muttt voi olla toisenkin laista rakkautta ..semmosta arkisempaa arjen yhteis asioiden kanssa rakkautta ihmisen ja ihmisen välillä

      • kauheaa sontaa

        Vaara liian suuri kiertää... oih ja voih ja oih ja voih. SIelunkumppanuus, kemia, maagisuus. Lässytys.


      • Ap.
        kauheaa sontaa kirjoitti:

        Vaara liian suuri kiertää... oih ja voih ja oih ja voih. SIelunkumppanuus, kemia, maagisuus. Lässytys.

        Karmaa sulle toivotan.


    • Ap.

      \Metsässä rämmin tänäänkin,, aion tehdä sinne tänne polkuja, rikkoa lumen koskematonta pintaa - kunnes taas uusi lumi sataa ja pitää talloa uudet polut. Unenkeräysmatkalla :) olen siis vähän ollut. Vähäksi aikaa jäin sinne siniseen hiljaisuuteen miettimään, sinua ja minua. Tulin onnelliseksi. Hyvä hetki, kaiken kiireen ja muun keskellä. Arkena ei ehdi, pimeä tulee niin aikaisin. Sulle taasen

      • voiko olla

        Tarkoitat kai että valitsit kuntosalilla crosstrainerista nature hiking path-ohjelman. Eihän nykynainen luontoon uskaltaudu liikkumaan yksin.


      • ap.
        voiko olla kirjoitti:

        Tarkoitat kai että valitsit kuntosalilla crosstrainerista nature hiking path-ohjelman. Eihän nykynainen luontoon uskaltaudu liikkumaan yksin.

        Ei kun olen ihan maalta ja menen metsään. Joka alkaa takapihalta. Minuun ei milloinkaan ole oikeen iskeneet nuo jutut että ajetaan autolla kuntoilemaan johonkin, erikseen. Tai juostaan jossain, ilman päämäärää. Metsässä on turvallisempaa kuin kaupungin kaduilla, tiedoksi. Ja olen aina tykännyt metsästä, toinen luontoni :) mieli lepää.


      • joukolautataatana
        ap. kirjoitti:

        Ei kun olen ihan maalta ja menen metsään. Joka alkaa takapihalta. Minuun ei milloinkaan ole oikeen iskeneet nuo jutut että ajetaan autolla kuntoilemaan johonkin, erikseen. Tai juostaan jossain, ilman päämäärää. Metsässä on turvallisempaa kuin kaupungin kaduilla, tiedoksi. Ja olen aina tykännyt metsästä, toinen luontoni :) mieli lepää.

        Sanat kertovat, että ap on hyvin kaunis.. kuvaa ei tarvita


      • vain parasta sinne
        joukolautataatana kirjoitti:

        Sanat kertovat, että ap on hyvin kaunis.. kuvaa ei tarvita

        Ajattelin aivan samaa. Toivon unelmaprinssin löytävän luokseen.


    • Mä inhoon suo!

      ITE OOT!

      • Heh...

        ...no johan lapselta pääsi :D


    • se3ismistä

      Olen kalliosi mihin uurrat aalloillasi kuvioita ja syvänteitä,, kunnes antaudun.

      • hymyilyttää

        Ei sun tartte enää. Mun oma mies teki sen jo :)


      • HiHii HHII :))
        hymyilyttää kirjoitti:

        Ei sun tartte enää. Mun oma mies teki sen jo :)

        voi kuin tää mein ilkkis yrittää taas hartiavoimin sekottaa :)) mutta aina sama tyhmis
        niin paljastuu heti, voi ressuu.


      • se3ismistä
        hymyilyttää kirjoitti:

        Ei sun tartte enää. Mun oma mies teki sen jo :)

        ?


      • toteamus aamuun
        hymyilyttää kirjoitti:

        Ei sun tartte enää. Mun oma mies teki sen jo :)

        oottele mut älä pitkästy, et oo ihan meidän miesten top kympissä.


      • älä hei välitä
        se3ismistä kirjoitti:

        ?

        tää on se palstojen ikikatkero joka vihaa sitä et sä tykkäät siitä sun ihmisestä ja siks tää koittaa kaikin keinoin harhauttaa sua ja esiintyy muka sinä sun ihmisenä et sä luulet sen sanoneen noin. tämä tunnetaan myös paremmin " bylleröksi " haukkujana.
        mutta kun taidot ei riitä niin aina käy näin.


      • juuhkis juu
        hymyilyttää kirjoitti:

        Ei sun tartte enää. Mun oma mies teki sen jo :)

        tässähän sitä kenopään yritystä . voi hyvän tähden ihmisen halpamaisuutta.


    • Ap.

      Teille toteamus lyhkäisesti, ketjun sotkijoille: karma. Omalleni: huomenta, päivä uus, aurinko paistaa

      • Huomenia:)

        Ei se aurinko paista vielä.. ..ja hyvää yötä muillekin töistä juuri kotiutuneille:)


      • Huomenta aloittajall

        Ja hyvää uutta päivää, täällä osin maata kyllä vielä pimeys päällänsä mutta valkenee aikanaan.


      • täällä ylhäällä
        Huomenta aloittajall kirjoitti:

        Ja hyvää uutta päivää, täällä osin maata kyllä vielä pimeys päällänsä mutta valkenee aikanaan.

        odotellaan vielä tunnin verran päivän kajoa. terveiset sinne alaspäin.


      • Ap.
        täällä ylhäällä kirjoitti:

        odotellaan vielä tunnin verran päivän kajoa. terveiset sinne alaspäin.

        Öisiä lisäyksiä - aurinkoni kuvannollinen. Vaikka olis pimeää ja sumuista, minun mielessäni aurinko paistaa, kun ajattelen häntä, rakastani.


      • kyllähän tuo tuli
        Ap. kirjoitti:

        Öisiä lisäyksiä - aurinkoni kuvannollinen. Vaikka olis pimeää ja sumuista, minun mielessäni aurinko paistaa, kun ajattelen häntä, rakastani.

        ymmärretyksi.


    • tyyntä vain toivon

      Toivottavasti toiveesi toteutuu, saat lähellesi, viereesi rakkaasi.

    • Ikävän yllättäessä

      Meillä kaikilla lienee omat tapamme selvitä, sinulla ihan mukavan oloiset.

      • totta,

        mun on luettava hänen viimestä tekstaria.


      • uskalla nyt
        totta, kirjoitti:

        mun on luettava hänen viimestä tekstaria.

        joka sanoo että.... ?


    • ap.

      Taas on yksi päivä mennyt ja yksi lähempänä meitä - uskallan kuitenkin ajatella näin, vaikken edes huomisesta mitään tiedä. Meillä on rakkaus nupullaan, kaikki pienikin on sille kasteluvettä. Tunnen sinuun niin kovin, että välillä meinaan pakahtua. Mutta ei se haittaa, mieluummin tunnen kuin olen tuntematta, kaikkia tunteita. Kauniita unia sinulle rakas, minäkin alan,

    • ikikatkero

      tää on se palstojen ikikatkero

    • Ap.

      Luulee tietävänsä, ei tiedä luulevansa.

    • eräs nainen

      Hienosti kerrot hänelle. Tällaisessa kielikuvassa on olemisen totuus.
      Teet sydämelläsi hyvää toiselle. Jos olet hän

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2180
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      174
      1701
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1577
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1368
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1362
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1207
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1079
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1043
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1042
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      912
    Aihe