Kysyin seuraavan kysymyksen:
"Joten kysyn, hyväksytkö epätasa-arvoisen, ja hypergamisen syrjinnän?"
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13443900#comment-78008939
Mitä seurasivat seuraavat tunnustukset:
"Minä ainakin hyväksyn sataprosenttisesti. Parisuhde ja seksin saaminen ei ole mikään ihmisoikeus."
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13443900#comment-78009003
"Hyväksyn. En ole velvollinen jakamaan säälipillua enkä säälisuhteita vaan etsimään parasta mahdollista."
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13443900#comment-78009397
Näin, kurpilla on siis mielestään oikeus seksiin, ja itseään parempaan puolisoon, muilla ei - näin ollen palstatotuudet syrjinnästä ja hypergamiasta sekä naisten seksuaalisesta valalsta ovat 100% totta.
Joten seuraavan kerran kun kuulette valitusta vaikkapa "naisen eurosta" tai muista keksityistä naisten ongelmista, sano että teillä ei ole velvollisuutta tasa-arvoon. Kuten vaikkapa naisen palkkaamiseen, siksi että on tasa-arvoista noudattaa kiintiöitä, vaan totea että sinulla on yhtäläinen oikeus syrjimiseen.
Esim. suosittelen että kannatat ajatusta, että kaikki yli 25 vuotiaat naiset potkitaan pois työpaikoilta, ja korvataan heillä joilla on parempi MA.
Vain näin saavutamme tasa-arvon mitä nainen haluaa.
BREAKING: Hypergamia ja seks.syrjintä myönnetty!
140
882
Vastaukset
- ExPUA
"Minä ainakin hyväksyn sataprosenttisesti. Parisuhde ja seksin saaminen ei ole mikään ihmisoikeus."
Taannoin hyväksyttiin homosuhteet, joita esim. ämmät perustelivat juuri sillä että parisuhde ja seksi ovat ihmisoikeuksia.
Onko tämä osoitus tuplastandardeista?
Samoin, millä oikeudella tämä hypergaminen kurppa sitten itse jakaa persettään?
Hänen mukaansa se ei ole ihmisoikeus. - ExPUA
"Hyväksyn. En ole velvollinen jakamaan säälipillua enkä säälisuhteita vaan etsimään parasta mahdollista."
Olet velvollinen etsimään parasta, eli hypergamisinta, itsesi yli tasoltaan olevaa suhdetta ja miestä?
Uutinen oi loinen, se ei ole velvollisuutesi, eikä oikeutesikaan.
Ja jos on, niin miehillä todellakin on oikeus samaan. - Kakskytkuusvee
Kurpilla siis yli 25 vuotiailla naisisillako ei saisi olla oikeutta enää seksiin?
- ExPUA
Ne myöntävät:
- Hypergamian
- Seksuaalisen syrjinnän
- Kannattamansa epätasa-arvon
Ja vielä päälle kieltävät miehiltä perusihmisoikeuden eli seksin/käyttävät oikeutta, mitä eivät myönnä toisille.
Homot saivat mennä naimisiin koska heterotkin menivät.
Mutta miehet eivät saa mennä naisimisiin, koska naiset pääsevät?
Nämä ovat joko aidosti pahoja ihmisiä tai vain aivokuolleita tyhmyystasoltaan. - Ähkijämies
Esim. suosittelen että kannatat ajatusta, että kaikki yli 25 vuotiaat naiset potkitaan pois työpaikoilta, ja korvataan heillä joilla on parempi MA.
Eu teil ole oikeutta työpaikkaankaan!!! - Voiannamunkaikkikestää
Tässä menee ex-pullan logiikka syvimmillään:
"Mutta miehet eivät saa mennä naisimisiin, koska naiset pääsevät?"
Siis keskenään ne kaikki naiset menevät naimisiin? Miehiltä on naimisiin meno kielletty? En ole kuullutkaan. - ExPUA
Voiannamunkaikkikestää kirjoitti:
Tässä menee ex-pullan logiikka syvimmillään:
"Mutta miehet eivät saa mennä naisimisiin, koska naiset pääsevät?"
Siis keskenään ne kaikki naiset menevät naimisiin? Miehiltä on naimisiin meno kielletty? En ole kuullutkaan.Ja taas palstakurppa näyttää tyhmyytensä.
- SorryLiianKauheeta
Onhan se ikävää, että sua Teemu syrjitään, mutta olet ilkeä ja kehityksesi on jäänyt vathaisteinin asteelle, niin kenen naisen pitäisi mielestäsi sinua kestää?
Mielestäni sellaisia uhrauksia, että pilaisi oman elämänsä jonkun mega surkean kanssa ei voi keneltäkään vaatia.- ExPUA
Henkilöhyökkäys shaming language 100%
Vastaus aiheen ohitse 100%
Avauksessa esitetyn faktan kieltäminen perustein ja argumentoiden 0%
http://piv.pivpiv.dk/ - HoitoAuttaa
No ei kai sun psyykeongelmat mun vika ole. Mene hoitoon ja hanki elämä, niin kaikilla on kivaa.
Sulla on tuo naurettava uhriajattelu, että naisten pitäisi sääliä sinua. - Voivoivoi
Kyllä mä vähän säälin. Mut ennemmin naurattaa. Mies kaivaa itselleen sellaista kuoppaa että huhhuh ihan vaan siksi ettei ole vielä saanut pillua...
... paitsi että toisessa ketjussa vielä kertoo kuinka on saanut ja taas nainen kierroksessa! Mikä on ongelma? Koulukiusaamis- tms traumat, joita ei pysty hoitamaan ja jotka lopulta pilaa sen koko elämän.
Kyllä, säälin expuaa. - ExPUA
HoitoAuttaa kirjoitti:
No ei kai sun psyykeongelmat mun vika ole. Mene hoitoon ja hanki elämä, niin kaikilla on kivaa.
Sulla on tuo naurettava uhriajattelu, että naisten pitäisi sääliä sinua.Henkilöhyökkäys shaming language 100%
http://piv.pivpiv.dk/ - ExPUA
Voivoivoi kirjoitti:
Kyllä mä vähän säälin. Mut ennemmin naurattaa. Mies kaivaa itselleen sellaista kuoppaa että huhhuh ihan vaan siksi ettei ole vielä saanut pillua...
... paitsi että toisessa ketjussa vielä kertoo kuinka on saanut ja taas nainen kierroksessa! Mikä on ongelma? Koulukiusaamis- tms traumat, joita ei pysty hoitamaan ja jotka lopulta pilaa sen koko elämän.
Kyllä, säälin expuaa.Naurua ja sääliä, siinä ne ennalta-arvattavan ja tyhmän muumiopillutädin vakiovastaukset, kun keskustelu käy liian vaikeaksi.
Tai, kuten juuri pääsin sanomasta:
http://piv.pivpiv.dk/ - sairasvääns
Vääristynyt maailmankuva, persoonallisuushäiriö. Piste.
- varmaanoottosimies
Kiinnostaa puhuuko expulla näin ihmisille livenäkin? Millaisia vastauksia saa?
- ExPUA
sairasvääns kirjoitti:
Vääristynyt maailmankuva, persoonallisuushäiriö. Piste.
Shaming language ja henkilöhyökkäys, johtuen liian vähäisestä älykkyydestä tai/suuttumisesta koska kerroin totuuden. Piste.
- ExPUA
varmaanoottosimies kirjoitti:
Kiinnostaa puhuuko expulla näin ihmisille livenäkin? Millaisia vastauksia saa?
Kyllä puhun.
Jos puhun asiasta, pystyn keskustelemaan siitä argumentoiden ja olen käynyt siten jopa tuntienkin väittelyitä, erittäin voitollisin lopputuloksin.
Vittuilen myös takaisin jos minulle vittuillaan.
Entä mites te kurpat ja valkoritarit hoidatte keskustelun?
Voi olla porttikielto muutamaan paikkaan, jossa alatte tehdä ala-arvoisia ja ala-asteelaisen älyyn viittavia henkilöhyökkäyksiä, kun muut puhuvat asioista joita ette pysty kieltämään.
Mutta joo, pidä vain itseäsi uhrina jatkossakin.
- tyhmäkö_olet
Oletpa yksinkertainen tapaus. Myös miehillä on yhtäläinen oikeus valita kumppaninsa millä perustein haluaa, joten kyseessä ei ole tasa-arvokysymys. Naisilla taas ei niin ikään ole oikeutta syrjiä miehiä työelämässä, joten jos mies saa syrjiä naista palkkauksen tai muun suhteen, niin kyseessä on vakava tasa-arvo-ongelma.
- ExPUA
Eikä ole.
Nainen valitsee ja mies tulee valituksi.
Se samainen oikeus ei toteudu miehellä.
Lisäksi pointtina oli, että naiset MYÖNTÄVÄT avoimesti kannattavansa epätasa-arvoista, seksuaalista syrjintää ja hypergamiaa, sekä kieltävänsä tuon oikeuden mieheltä.
Eli vaikka miehellä olisi tuo oikeus, NE VASTUSTAISIVAT sitä.
Tyypillisä femakkoja.
- fsdffffs
Ei kenelläkään ole oikeutta mihinkään, koska kaikki perustuu vapaaehtoisuuteen. Tottakai jokainen pyrkii saamaan parhaan mahdollisen kumppanin itselleen, resurssit vain eivät mene tasan. "Paras" ei toisaalta myöskään tarkoita rikkainta tai komeinta, vaan kokonaispakettia jota rakastaa. Rakkauden kohdetta taas ei voi valita, sitä te ette suostu ymmärtämään tai sitten ette itse hae rakkautta vain jonkinlaista hyötysuhdetta. Pillua?
Vertauksesi naisten palkkaamisesta oli ontuva, mutta voin ottaa sen ja käyttää sitä oikein: Myöskin työnantajat pyrkivät palkkaamaan parhaan hakijan, ei heilläkään ole velvollisuutta ottaa säälistä sitä huonoiten tehtävään sopivaa. Tosin työelämässä hakijan arvo koostuu eri asioista kuin parisuhdemarkkinoilla, mutta ymmärtänet idean. - mietiskelen
Miten seksuaalinen tasa-arvo sitten pitäisi järjestää, jotta se palstaherroille kelpaisi?
- Esbo
Ihan suosiolla liityn edellisten joukkoon ja todellakin pidän kiinni oikeudestani valita itse kenestä kiinnostun. Jos se on mielestäsi hypergamiaa että haen oman tasoistani (akateeminen koulutus, kivannäköinen, työelämässä, ok palkka, samankaltaiset harrastukset) niin sitten on.
- ATMaisteri
Miesten ja naisten taso määräytyy eri tavalla.
Jos olet nainen, ainoa asia tuossa listassa joka vaikuttaa tasoosi on ulkonäkö. Sen päälle tulee ikä (22v = optimi, mitä vanhempi sitä huonompi) ja luonteen naisellisuus.
Miesten tasoa koulutus, työ, palkka ja harrastukset kyllä nostavat. - tilastoguru
Tilastot tukevat tuota väitettä.
Sinkkuus on yleisintä pienituloisten miesten ja suurituloisten naisten keskuudessa. - Esbo
ATMaisteri kirjoitti:
Miesten ja naisten taso määräytyy eri tavalla.
Jos olet nainen, ainoa asia tuossa listassa joka vaikuttaa tasoosi on ulkonäkö. Sen päälle tulee ikä (22v = optimi, mitä vanhempi sitä huonompi) ja luonteen naisellisuus.
Miesten tasoa koulutus, työ, palkka ja harrastukset kyllä nostavat.Ihan sama miten jotkut tasot määräytyvät, edelleen: pidän kiinni oikeudestani valita itse kenestä kiinnostun.
- ExPUA
Esbo kirjoitti:
Ihan sama miten jotkut tasot määräytyvät, edelleen: pidän kiinni oikeudestani valita itse kenestä kiinnostun.
Syrjintä ei ole oikeus, vaan ihmisoikeusrikkomus.
Mutta kuten tämä ketju todistaa, et ole ainoa nainen joka tekee niin.
Kannattaa vaan muistaa, että ulina tasa-arvosta ja muusta vastaavasta ei tämän jälkeen tee teitä enää uhreiksi, vaan naurettaviksi, ja pilalle hemmotelluiksi kakaroiksi. Tyhmiksi sellaisiksi.
- 7x7x7
Palstamiehet haluavat max 25-vuotiaan, hoikan. kauniin, mieluiten neitsytnaisen, jonka pitäisi vielä tienata kohtuullisesti. Eikö se vasta ole hypergamiaa?
- homopersehintti
kippis tälle! ;)
- ExPUA
Neitsyyden menetys on oma valinta, kaunistaminen on oma valinta, ja hoikkuuskin on oma valinta.
Naiset sitä vastoin vaativat, että mies on PITKÄ (miten kasvat pituutta) bodari, joka käy miesmallista, ja jolla on PAREMPI status ja rahatilanne kuin naisilla. Millä vitun oikeudella? Ai niin, se on ihmisoikeus joka koskee vain naisia, seksi kun ei ole lainkaan miesten oikeus. :D
Muista, että miehet eivät vaadi naiselta minkäänlaisia tuloja, eikä miehiä kiinnosta naisten saavutukset.
Mitä tulee ikään, loppuu naisen MA:n huippu 25 ikävuoteen, ja miehelle se vasta alkaa muutama vuosi sen jälkeen. Joten se on tasa-arvoa..
Lopuksi kysyn, jos naiset myöntävät avoimesti hypergamian, niin eikö miehillä ole jo silloin oikeus vähintään samoihin standaderihin?
Tyypillisen ämmän tapaan sinä 1. hyväksyt naisille hypergamian 2. kiellät mieheltä kokonaan standardien pitämisen.
Ei sillä että tuo nyt olisi mikään yllätys, teiltä naisilta kun voi odottaa mitä vain. - ExPUA
ExPUA kirjoitti:
Neitsyyden menetys on oma valinta, kaunistaminen on oma valinta, ja hoikkuuskin on oma valinta.
Naiset sitä vastoin vaativat, että mies on PITKÄ (miten kasvat pituutta) bodari, joka käy miesmallista, ja jolla on PAREMPI status ja rahatilanne kuin naisilla. Millä vitun oikeudella? Ai niin, se on ihmisoikeus joka koskee vain naisia, seksi kun ei ole lainkaan miesten oikeus. :D
Muista, että miehet eivät vaadi naiselta minkäänlaisia tuloja, eikä miehiä kiinnosta naisten saavutukset.
Mitä tulee ikään, loppuu naisen MA:n huippu 25 ikävuoteen, ja miehelle se vasta alkaa muutama vuosi sen jälkeen. Joten se on tasa-arvoa..
Lopuksi kysyn, jos naiset myöntävät avoimesti hypergamian, niin eikö miehillä ole jo silloin oikeus vähintään samoihin standaderihin?
Tyypillisen ämmän tapaan sinä 1. hyväksyt naisille hypergamian 2. kiellät mieheltä kokonaan standardien pitämisen.
Ei sillä että tuo nyt olisi mikään yllätys, teiltä naisilta kun voi odottaa mitä vain.Samoin, tulit myöntäneeksi tuossa tasoteorian.
Tämä on suurenmoinen päivä! - ExPUA
ExPUA kirjoitti:
Samoin, tulit myöntäneeksi tuossa tasoteorian.
Tämä on suurenmoinen päivä!(Lisäksi tuossa toteutui klassinen "itte oot"-hyökkäys, jossa hypergaminen nainen, yrittää siirtää syytöksen miehiin, asiassa, missä itse edustaa syyllistä osapuolta = täydellinen voitto meikäläiselle)
- lalalalalala
ExPUA kirjoitti:
Ei sillä että tuo nyt olisi mikään yllätys, teiltä naisilta kun voi odottaa mitä vain.Usko huviksesi ei kaikki naiset vaadi mitää hyperkamioita tai muitakaan vaan haluaisi tulla rakastetuksi aivan kuten sinäkin!
- 0___0
Vittu oot pimeä tapaus.
Sut annettiin heti pois synnytyslaitoksella kun kieroutumasi huomattiin.
Isä tuntematon, äiti kadonnut. - superhyper
Mies havittelee naista, joka on tasoteorian mukaan hänelle liian hyvä. Jos mies kerran väittää, että tasoteoria on totta, pitäisi hänen myös ymmärtää oma tasonsa eikä harrastaa hypergamiaa pyrkimällä parempiensa apajille.
- ExPUA
superhyper kirjoitti:
Mies havittelee naista, joka on tasoteorian mukaan hänelle liian hyvä. Jos mies kerran väittää, että tasoteoria on totta, pitäisi hänen myös ymmärtää oma tasonsa eikä harrastaa hypergamiaa pyrkimällä parempiensa apajille.
Nyt puhuimme naisista.
(Eikä ole väliä mitä mies havittelee, sillä nainen on se joka valitsee, mutta joka myöntää 1. syrjinnän 2 hypergamian) - superhyper
Eivät naiset vain vie ja miehet vikise. Kyllä miehellä on oikeus valita. Jos miehen valinnan kohde ei häntä huoli, mies voi valita toisen tai jättäytyä yksin. Samat valintamahdollisuudet on naisella.
- AfTötterström
Naisen tuloilla ole tässä mitään tekemistä.
Jokaisella on täysi käyttöoikeus vain omaan vartaloonsa. Se, kenen kanssa ja miten(täysivaltainen aikuinen ihminen) sen haluaa jakaa, on heidän välisensä asia.
- ExPUA
Puhuttiin seksistä, ja naisten mukaan se ei ole ihmisoikeus.
Joten tuolla perusteella me miehet ja naiset saisimme vain masturboida, muuhun ei ole oikeutta. - 41014
ExPUA kirjoitti:
Joten tuolla perusteella me miehet ja naiset saisimme vain masturboida, muuhun ei ole oikeutta.Ei olekaan. Kenelläkään ei ole oikeutta toisen vartaloon. Mutta jos saat ihmisen haluamaan itseäsi niin hän voi vapaaehtoisesti jakaa seksuaalisuutensa kanssasi. Mitään muita oikeuksia sinulla ei ole.
- kattiii
Niinpä!! Minä en ketään ressukoita ala paapomaan, vaan panen niitä keihin tunnen seksuaalista vetoa. :D Minun vartalo, minun valinnat!
- Pllutiina
Mielenkiinnolla odotan että vastaat nimimerkin "Mietiskelen" kysymykseen. Ja mielellään kokonaisvaltaisesti. Mikä on mielestäsi ratkaisu asiaan?
ExPUA kirjoitti:
Joten tuolla perusteella me miehet ja naiset saisimme vain masturboida, muuhun ei ole oikeutta.Kenelläkään ei ole oikeutta harrastaa seksiä kenenkäänmuun kuin itsensä kanssa. Seksi ei ole ihmisoikeuslain alainen asia. Oikeus johon liittyy toinen ihminen ei voi olla ristiriidassa itsemääräämisoikeuden kanssa.
- ExPUA
41014 kirjoitti:
Ei olekaan. Kenelläkään ei ole oikeutta toisen vartaloon. Mutta jos saat ihmisen haluamaan itseäsi niin hän voi vapaaehtoisesti jakaa seksuaalisuutensa kanssasi. Mitään muita oikeuksia sinulla ei ole.
Ei helvetti tätä naisten logiikaa. :D
Ensiksi sanot, ettei ole oikeutta toisen vartaloon, ja seuraavaksi jo on.
Sanoit myös että oikeutta ei olisi seksiinkään, mutta sen kumosit tuolla myös.
Kumpi se oikein siis on?
Oikeus joko on tai sitä ei ole.
Jos taas viittaat suostumukseen, niin myönnät naisen seksuaalisen vallan.
Tämä on taas esimerkki siitä, miten naisen logiikassa ei ole älyn häivääkään, vaan ainoastaan tunnetason "argumentointia" jolla yritetään saada aikaan mieleisensä lopputulos. - Siinäsulletasa-arvoa
Lyhyesti: opettele äijä olemaan haluttava, äläkä valita. Niin kaikki muutkin ihmiset jotka saavat seksiä ovat joutuneet tekemään.
- ExPUA
Siinäsulletasa-arvoa kirjoitti:
Lyhyesti: opettele äijä olemaan haluttava, äläkä valita. Niin kaikki muutkin ihmiset jotka saavat seksiä ovat joutuneet tekemään.
Samalla periaatteella työnantaja voi sanoa somalille "opettele olemaan oikeaa rotua" tai kurpalle "opettele olemaan alle 25 vuotias".
Näin naisten tasa-arvo senkun jyllää! :D - åpoiu7ytr
ExPUA kirjoitti:
Joten tuolla perusteella me miehet ja naiset saisimme vain masturboida, muuhun ei ole oikeutta.ExPUA onko vanhalla hintillä oikeus panna sinua halutessaan vastoin sinun tahtoasi? Yhteiskunnan mukaan ei ole. Sillä on oikeus flirttailla kanssasi ja koettaa iskeä sinut ja siten saada sinut haluamaan seksiä kanssaan mutta ei yhtään sen enempää oikeuksia. Ihan yhtälailla sinulla on oikeus flirttailla naisten kanssa ja koettaa iskeä heitä niin että he haluaisivat seksiä kanssasi mutta ei yhtään sen enempää.
- ExPUA
erinis kirjoitti:
Kenelläkään ei ole oikeutta harrastaa seksiä kenenkäänmuun kuin itsensä kanssa. Seksi ei ole ihmisoikeuslain alainen asia. Oikeus johon liittyy toinen ihminen ei voi olla ristiriidassa itsemääräämisoikeuden kanssa.
Joten millä oikeudella sinä harrastat sitten seksiä?
Ei seksin harrastamiseen liity mitään oikeutta. Se perustuu kahden(tai useammankin) täysivaltaisen aikuisen ihmisen väliseen sopimukseen ja vapaaseen tahtoon harrastaa seksiä. Et ole tyhmä, joten älä heittäydy sellaiseksi.
- Trollolooo
ExPUA kirjoitti:
Joten millä oikeudella sinä harrastat sitten seksiä?
Sillä minkä mun rakas mulle myöntää. Eli mun rakkaan suostumuksella, joka annetaan joka kerta erikseen.
Sillai me normaalit aikuiset sovitaan siitä että naidaan.
Siihen auttaa, että tykätään toisistamme myös ihmisinä. Sulle varmaan ihan outo ajatus. - ExPUA
erinis kirjoitti:
Ei seksin harrastamiseen liity mitään oikeutta. Se perustuu kahden(tai useammankin) täysivaltaisen aikuisen ihmisen väliseen sopimukseen ja vapaaseen tahtoon harrastaa seksiä. Et ole tyhmä, joten älä heittäydy sellaiseksi.
:D Ei jumalauta, sinä et voi olla noin pässi.
Nyt seksi ei enää olekaan sitten ihmsioikeusrikkomus, vaan ihmisoikeus!
SInä, puhuit itsesi juuri pussiin. HAH! - ExPUA
Trollolooo kirjoitti:
Sillä minkä mun rakas mulle myöntää. Eli mun rakkaan suostumuksella, joka annetaan joka kerta erikseen.
Sillai me normaalit aikuiset sovitaan siitä että naidaan.
Siihen auttaa, että tykätään toisistamme myös ihmisinä. Sulle varmaan ihan outo ajatus.Siinä tapauksessa seksi on ihmisoikeus.
Puhuitte itsenne pussiin, sillä alussa väititte ettei se ole ihmisoikeus, ja nyt sanottre että se on.
Jos se ei ole ihmisoikeus, te ETTE SAA harrastaa sitä. - kattiii
Jaahas, henkilöhyökkäys ja shaming language. Tyypillistä. :D
ExPUA kirjoitti:
:D Ei jumalauta, sinä et voi olla noin pässi.
Nyt seksi ei enää olekaan sitten ihmsioikeusrikkomus, vaan ihmisoikeus!
SInä, puhuit itsesi juuri pussiin. HAH!Mitä sinä ihmishyvä oikein luet! Luetaanko yhdessä mitä olen kirjoittanut?
- AfTötterström
ExPUA kirjoitti:
Samalla periaatteella työnantaja voi sanoa somalille "opettele olemaan oikeaa rotua" tai kurpalle "opettele olemaan alle 25 vuotias".
Näin naisten tasa-arvo senkun jyllää! :DJyrää!
- ExPUA
kattiii kirjoitti:
Jaahas, henkilöhyökkäys ja shaming language. Tyypillistä. :D
Ymmärrätkö sinä edes mitä niillä tarkoitetaan?
- ExPUA
erinis kirjoitti:
Mitä sinä ihmishyvä oikein luet! Luetaanko yhdessä mitä olen kirjoittanut?
Sinun rationalisointihamsterointejasi, joiden mukaan samaan aikaan seksi ei ole ihmisoikeus, vaan on kumminkin.
Miksi et voi myöntää, että vihaat miehiä, haluat kieltää niiltä sen ihmisoikeuden mikä sinulla on, sen sijaan että höpöttäisit jotain oikeuksista joihin et usko itsekään? ExPUA kirjoitti:
Sinun rationalisointihamsterointejasi, joiden mukaan samaan aikaan seksi ei ole ihmisoikeus, vaan on kumminkin.
Miksi et voi myöntää, että vihaat miehiä, haluat kieltää niiltä sen ihmisoikeuden mikä sinulla on, sen sijaan että höpöttäisit jotain oikeuksista joihin et usko itsekään?Seksi ei ole ihmisoikeus.
Kerrataanpas mitä kirjoitin, ja jos asia on sinun mielestäsi ristiriitainen on syy ehkä siinä että oma kykysi ymmärtää on rajallinen.
"Kenelläkään ei ole oikeutta harrastaa seksiä kenenkään muun kuin itsensä kanssa. Seksi EI ole ihmisoikeuslain alainen asia. Oikeus johon liittyy toinen ihminen EI voi olla ristiriidassa itsemääräämisoikeuden kanssa.
Ei seksin harrastamiseen liity mitään oikeutta. Se perustuu kahden(tai useammankin) täysivaltaisen aikuisen ihmisen väliseen sopimukseen ja vapaaseen tahtoon harrastaa seksiä."
Eikä minusta saa miesvihaajaa(ad hominem), vaikket osaakaan lukea.erinis kirjoitti:
Seksi ei ole ihmisoikeus.
Kerrataanpas mitä kirjoitin, ja jos asia on sinun mielestäsi ristiriitainen on syy ehkä siinä että oma kykysi ymmärtää on rajallinen.
"Kenelläkään ei ole oikeutta harrastaa seksiä kenenkään muun kuin itsensä kanssa. Seksi EI ole ihmisoikeuslain alainen asia. Oikeus johon liittyy toinen ihminen EI voi olla ristiriidassa itsemääräämisoikeuden kanssa.
Ei seksin harrastamiseen liity mitään oikeutta. Se perustuu kahden(tai useammankin) täysivaltaisen aikuisen ihmisen väliseen sopimukseen ja vapaaseen tahtoon harrastaa seksiä."
Eikä minusta saa miesvihaajaa(ad hominem), vaikket osaakaan lukea.Ja tuossa vielä mielen virkistykseksi, koska olen tänään ystävällisellä tuulella.
http://www.ihmisoikeudet.net/index.php?page=mita-sisaltavat- subsubsub
erinis kirjoitti:
Ja tuossa vielä mielen virkistykseksi, koska olen tänään ystävällisellä tuulella.
http://www.ihmisoikeudet.net/index.php?page=mita-sisaltavatNiin ja tuohon lisäsin, että oikeus ei tarkoita velvollisuutta. Esimerkiksi oikeus avioliittoon, tarkoittaa että se on oikeus solmia avioliitto. Mutta se ei tarkoita, että kaikkien on solmittava avioliitto.
subsubsub kirjoitti:
Niin ja tuohon lisäsin, että oikeus ei tarkoita velvollisuutta. Esimerkiksi oikeus avioliittoon, tarkoittaa että se on oikeus solmia avioliitto. Mutta se ei tarkoita, että kaikkien on solmittava avioliitto.
Tämä. Tuolla alempana detmi kirjoitti myös hyvin tuosta asiasta.
- ExPUA
erinis kirjoitti:
Seksi ei ole ihmisoikeus.
Eikä minusta saa miesvihaajaa(ad hominem), vaikket osaakaan lukea.1. Millä oikeudella, sinä stten harrastat seksiä?
2. Homoliitot menivät sillä perusteella läpi, että seksi ja sen johdannaiset asiat, kuten avioliitto, ovat ihmisoikeuksia. Vastustatko vai kannatatko niitä?
Ristiriita on siinä, että väität samaan aikaan kahta toisensa kumoavaa asiaa.
Seksi ei ole sallittua, mutta seksi on sallittua.
Tuohon pystyy vain nainen.
Ja äläkä ala ulisemaan minulle ad hominemista. :D
Kenelläkään naisella täällä ei ole siihen varaa, vaan he antavat oikeutuksen puhua ja jopa kumota heidän väitteensä siten - tämä mitä teen, kun suostun puhumaan teille järkeä, mitä ettet selvästikään ansaitse, on laupeutta minulta ja osoitus siitä, että mies on parempi ja suurempi ihminen kuin ahne ja itsekäs nainen, joka kiistää muilta ne oikeudet, joita hän itse saa nauttia.
Lisäksi, et voi sanoa että motiivina voi olla muu kuin miesten vihaaminen, jos sinä hyväksyt hypergamisen syrjinnän, ja kiellät miehiltä seksin vain koska he ovat miehiä.
Jos seksuaalinen valta menisi päinvastoin, sinä et puhuisi tuollaisia. Se olisi 100% fakta. - ExPUA
erinis kirjoitti:
Jos tekistte kuten detmi sanoisi, se veisi teiltä pois myöskin tasa-arvon ja positiivisen vapauden oikeudet. ;)
- ExPUA
subsubsub kirjoitti:
Niin ja tuohon lisäsin, että oikeus ei tarkoita velvollisuutta. Esimerkiksi oikeus avioliittoon, tarkoittaa että se on oikeus solmia avioliitto. Mutta se ei tarkoita, että kaikkien on solmittava avioliitto.
Mitä sitten?
Toiseksi, kyllä vai ei, onko yrittäjällä velvollisuus sukupuolikiintiöihin? - subsubsub
erinis kirjoitti:
joo, samoja asioita näkyy tuoneen esiin, muutenkin tosi hyvä kommentti.
- ExPUA
subsubsub kirjoitti:
joo, samoja asioita näkyy tuoneen esiin, muutenkin tosi hyvä kommentti.
:D
Naisen logiikan muoto: naisen objektiivisuus.
Ymjmäräthän mitä detmin malli tekisi teidän naisten etuoikeuksille? - ExPUA
erinis kirjoitti:
Ja tuossa vielä mielen virkistykseksi, koska olen tänään ystävällisellä tuulella.
http://www.ihmisoikeudet.net/index.php?page=mita-sisaltavatJa näin, erinis jatkaa talsimistaan miinakentällä.
Ylpeys, se käy lankeamuksen edelle.
Oikeus solmia avioliitto ja perustaa perhe.
http://www.ihmisoikeudet.net/index.php?page=oikeus-solmia-avioliitto-ja-perustaa-perhe
Erinisin logiikan mukaan näin saa tehdä vain aseksuaalit tai näin voi tehdä itsensä kanssa.
Emmekä toki halua unohtaa näitä:
SYRJINNÄN KIELTO
http://www.ihmisoikeudet.net/index.php?page=syrjinnan-kielto
- Syrjintä on tämän ketjun aihe, ja avoimesti naisten myöntämä ihmisoikeusrikkomus.
Tulla tunnustetuksi henkilönä - ATM on naisille ali-ihminen, tai oikeastaan, kuka tahansa joka ei hyödytä naista hypergamisesti ei ole ihminen.
http://www.ihmisoikeudet.net/index.php?page=oikeus-tulla-tunnustetuksi-henkiloenae
Ja kyllä, te yhteiskunnan jättimäiset pikkuvauvat OIKEUKSISTA SEURAA VELVOLLISUUKSIA.
http://www.ihmisoikeudet.net/index.php?page=oikeuksista-seuraa-velvollisuuksia
Have a nice day! :D ExPUA kirjoitti:
Ja näin, erinis jatkaa talsimistaan miinakentällä.
Ylpeys, se käy lankeamuksen edelle.
Oikeus solmia avioliitto ja perustaa perhe.
http://www.ihmisoikeudet.net/index.php?page=oikeus-solmia-avioliitto-ja-perustaa-perhe
Erinisin logiikan mukaan näin saa tehdä vain aseksuaalit tai näin voi tehdä itsensä kanssa.
Emmekä toki halua unohtaa näitä:
SYRJINNÄN KIELTO
http://www.ihmisoikeudet.net/index.php?page=syrjinnan-kielto
- Syrjintä on tämän ketjun aihe, ja avoimesti naisten myöntämä ihmisoikeusrikkomus.
Tulla tunnustetuksi henkilönä - ATM on naisille ali-ihminen, tai oikeastaan, kuka tahansa joka ei hyödytä naista hypergamisesti ei ole ihminen.
http://www.ihmisoikeudet.net/index.php?page=oikeus-tulla-tunnustetuksi-henkiloenae
Ja kyllä, te yhteiskunnan jättimäiset pikkuvauvat OIKEUKSISTA SEURAA VELVOLLISUUKSIA.
http://www.ihmisoikeudet.net/index.php?page=oikeuksista-seuraa-velvollisuuksia
Have a nice day! :DKukaan muu ei ole tarpomassa tässä asiass millään kentällä, vain sinä. Se että osaa lukea, ei riitä. Pitää kyetä myös ymmärtämään. Kasvamisen paikka monilla.
Se ei ole syrjimistä, jos ei halua harrastaa jonkun kanssa seksiä.
Nyt pois internetistä, jookos? ;D- ExPUA
erinis kirjoitti:
Kukaan muu ei ole tarpomassa tässä asiass millään kentällä, vain sinä. Se että osaa lukea, ei riitä. Pitää kyetä myös ymmärtämään. Kasvamisen paikka monilla.
Se ei ole syrjimistä, jos ei halua harrastaa jonkun kanssa seksiä.
Nyt pois internetistä, jookos? ;DEt pystynyt vastaamaan, mutta nyt käsket minua pois internetistä?
Te naisethan olette tässä niiitä, jotka tyyliin valitatte vaikka jalattomalle siitä, että miksi tämä ei ota vastuuta elämästään ja kasvata jalkoja, mutta sinä voisit nyt aloittaa itsestäsi, ja itse pysyä pois netistä jos siellä tulee paha mieli sinun hävitessä keskusteluja. ExPUA kirjoitti:
Et pystynyt vastaamaan, mutta nyt käsket minua pois internetistä?
Te naisethan olette tässä niiitä, jotka tyyliin valitatte vaikka jalattomalle siitä, että miksi tämä ei ota vastuuta elämästään ja kasvata jalkoja, mutta sinä voisit nyt aloittaa itsestäsi, ja itse pysyä pois netistä jos siellä tulee paha mieli sinun hävitessä keskusteluja.Sinähän tämän keskustelun olet hävinnyt olemalla väärässä. Voit kääntää asiaa kuten haluat, mutta se todistettava fakta ei muutu, että seksi ei ole ihmisoikeus. Toistan vielä, jos jäi epäselväksi:
SEKSI EI OLE IHMISOIKEUS
Sulle internet tuottaa selkeästi pahoinvointia ja ahdistusta, siksi ehdotin poistumista. Sanamuodot ja lauserakenteet on myös vähän kertausta vailla. Lukemisen ymmärtäminen vaatii kanssa lisää harjoitusta, mutta kyllä se siitä.- ExPUA
erinis kirjoitti:
Sinähän tämän keskustelun olet hävinnyt olemalla väärässä. Voit kääntää asiaa kuten haluat, mutta se todistettava fakta ei muutu, että seksi ei ole ihmisoikeus. Toistan vielä, jos jäi epäselväksi:
SEKSI EI OLE IHMISOIKEUS
Sulle internet tuottaa selkeästi pahoinvointia ja ahdistusta, siksi ehdotin poistumista. Sanamuodot ja lauserakenteet on myös vähän kertausta vailla. Lukemisen ymmärtäminen vaatii kanssa lisää harjoitusta, mutta kyllä se siitä.Rauhoita tissisi ja tee minulle voileipä!
Sinähän tämän keskustelun olet hävinnyt olemalla väärässä. Voit kääntää asiaa kuten haluat, mutta se todistettava fakta ei muutu.
Ja vastaa seuraavaan:
1. Millä oikeudella sinä jaat persettäsi?
2. Eväätkö homoliitot, jotka on hakattu läpi vedoten siihen että seksi ja rakkaus ovat ihmisoikeuksia?
Sinulle internet aiheuttaa itsesi nolaamista ja tyhmän sekä sterotyyppisen, epäloogisen ja jankkaavan naisen kuvan vahvistamista, joten jatka sikäli ihmeessä täällä, ennenmmin kuin palstan ulkopuolella, mutta älä ala minulle ulisemaan kun sinulle näytetään sijantisi kerta toisensa jälkeen. ExPUA kirjoitti:
Rauhoita tissisi ja tee minulle voileipä!
Sinähän tämän keskustelun olet hävinnyt olemalla väärässä. Voit kääntää asiaa kuten haluat, mutta se todistettava fakta ei muutu.
Ja vastaa seuraavaan:
1. Millä oikeudella sinä jaat persettäsi?
2. Eväätkö homoliitot, jotka on hakattu läpi vedoten siihen että seksi ja rakkaus ovat ihmisoikeuksia?
Sinulle internet aiheuttaa itsesi nolaamista ja tyhmän sekä sterotyyppisen, epäloogisen ja jankkaavan naisen kuvan vahvistamista, joten jatka sikäli ihmeessä täällä, ennenmmin kuin palstan ulkopuolella, mutta älä ala minulle ulisemaan kun sinulle näytetään sijantisi kerta toisensa jälkeen.Voileipäsen voin toki pyöräyttää, jos pyydät kauniisti.
Tiedän oman paikkani, ja sinun kykysi argumentoida(ja kokemuksen-, sivistyksen- sekä auktoriteetin tasosi) on puutteellinen, jotta tämä käsitys muuttuisi. Ihmisoikeuslaki on selkeästi sinulle täysin vieras. Suosittelen, että sivistät itseäsi ja tutustut siihen, niin et näytä ihan totaalisen typerältä kun vikiset samaa virheellistä asiaa kerta toisensa jälkeen.
"1. Täysi-ikäisillä miehillä ja naisilla on oikeus solmia avioliitto ja perustaa perhe ilman minkäänlaisia rodusta, kansalaisuudesta tai uskonnosta johtuvia rajoituksia. Heillä on yhtäläiset oikeudet avioliittoon, avioliiton aikana ja sen purkamisen jälkeen.
2. Avioliiton solmiminen tapahtukoon vain tulevien aviopuolisoiden vapaasta ja täydestä suostumuksesta.
3. Perhe on yhteiskunnan luonnollinen ja perustava ydinosa ja sillä on oikeus yhteiskunnan ja valtion suojaan."
ELI
1. En tarvitse mitään oikeuden päätöstä seksin harrastamiseen molempien osapuolten ollessa halukkaita kyseiseen toimintaan(ja täysivaltaisia aikuisia ihmisiä), kuten et sinäkään.
2. Jokaisella on ihmisoikeuslain mukaisesti minkäänlaista ylemmän tahon rajoitusta oikeus perustaa perhe sukupuolesta, uskonnosta, rodusta ja kansallisuudes riippumatta. Tähän perustuu myös tasa-arvoinen avioliittolaki. Mies ja nainen naikoon kenet haluaa, valtiolla ei ole oikeutta puuttua.
Ei tän nyt niin mystistä luulisi sullekaan olevan.
- Turhaatyötä
Tämä ketju opetti mulle että expuan täytyy olla kehari. Ei tuu normijärkiseltä tällaista juttua. :D Ei sais nauraa, mut naurattaa silti. Kiva silti kun normaalijärkiset oikaisette asioita. Tai yritätte.
- ExPUA
Keharista puheenollen, viesitisi sisältö:
http://piv.pivpiv.dk/ - Trollbuster
ExPUA kirjoitti:
Keharista puheenollen, viesitisi sisältö:
http://piv.pivpiv.dk/Se on sua kohtaan suurta ymmärrystä eikä mikään hyökkäys.
- ExPUA
Trollbuster kirjoitti:
Se on sua kohtaan suurta ymmärrystä eikä mikään hyökkäys.
Ymmärryksen liittäminen sinuun vaatii aika paljon uskottelua.
- Pllutiina
Niin, täällä odotellaan ratkaisua palstan ongelmaan. Mikä on mielestäsi oikea ratkaisu seksinpuutteeseen. Yhteiskunnan, sosiaalipolitiikan, uskontojen, tieteen ja tutkimuksen kannalta? Miten muuttaisit ja millä keinoilla aiot käytännössä toteuttaa muutoksen niin että kaikki ovat tyytyväisiä ja kenenkään ihmisoikeuksia ei rikota?
- valtiosyyllinen
ilmaset bordellit rumille miehille!
- tekohengitystä
Seksinpuutteen poistaminen ei poistaisi yksinäisyyttä. Sehän ei toisi miehille perhettä, eikä antaisi heille rakkautta.
- Pllutiina
niin ei tietenkään poistaisi yksinäisyyttä. Siispä korjaan: mikä on ratkaisu seksinpuutteeseen ja yksinäisyyteen. Täällä odotellaan vastausta.
- Pllutiina
Hiljaista on, ei taida tulla kehityskeskusteluja tälle palstalle
- Tietämättömät
Trollin tarkoitus on kylvää riitaa ja riidellä. Ei keihtyskeskustelut kiinnosta.
Toisaalta, jos ätmit tietäisivät kuinka saada naisia, eivät he olisi täällä ruikuttamassa. - ExPUA
Ja mitäs helvettiä sinä oikein siinä komentelet?
Jos asia askarruttaa sinua, niin kyllä sinäkin saat keksiä siihen ratkasuja, vai oletko tyypillinen avuton ämmä, jolle kaikki saa tehdä kaiken valmiiksi? :D
Tässä puhutaan naisten syrjimisestä, ja siitä miten se on mm. ihmisoikeus-ongelma. - Pllutiina
No mitä tarjoat ratkaisuksi? Se joka esittää väitteitä epäkohdista yhteiskunnassa, on myös velvollinen esittämään ratkaisuehdotuksia siitä miten ongelmat tulisi korjata.
En komentele, minä pyydän. - ExPUA
Pllutiina kirjoitti:
No mitä tarjoat ratkaisuksi? Se joka esittää väitteitä epäkohdista yhteiskunnassa, on myös velvollinen esittämään ratkaisuehdotuksia siitä miten ongelmat tulisi korjata.
En komentele, minä pyydän.Luitko mitään mitä minä kirjoitin?
Minä en ota käskyjä miiltään hypergamisilta femakkotädeiltä, jotka eivät ota osaa edes keskusteluun. - beta-mgtow
Pllutiina kirjoitti:
En komentele, minä pyydän.Täälä palstalla ilmoitetaan vallitsevasta ongelmasta nykyisessä yhteiskunnassa. Turhaa tulla vinkumaan palstan kirjottajalle että kaveri tietäisi mite se ratkaistaan. En usko että kukaa kirjoittelis asiasta johon tietää ratkaisun.
- Pllutiina
Voin vetää tästä sellaisen johtopäätöksen, että olet pelkkä trolli. Asioiden oikea eteenpäinvieminen edellyttää, että tekee jotain, esim ottamalla yhteyttä poliittisiin päättäjiin, ja tekemällä ehdotuksia asioiden korjaamiseksi. Tällä palstalla, jota lukee ehkä 0,5promillea kansalaisista, on turha tehdä valituksia. Teet näitä aloituksia jatkuvasti, eikö olisi parempi ihan julkisesti ajaa asioita, kun tunnut olevan todella sitoutunut tähän naisten hypergamia-hypoteesiin. Siitä, että mitään rakentavia ehdotuksia ei kuulu, niin voi päätellä että haluat vain rähinöidä tällä palstalla.
Ja mitä tulee keskustelijoiden henkilökohtaisten ominaisuuksien päättelemiseen: et voi mitenkään tietää sitä kuka on hypergaminen ja femakkotäti. Nämä arvuuttelut voi jättää tyystin huomiotta.
Olet näköjään tehnyt samantapaisen aloituksen toisaalla. Toivottavasti kukaan ei enää ruoki trollaamistasi.
Ja edelleenkään, en käske ketään. Pyysin korjausehdotuksia kokemiisi epäoikeudenmukaisuuksin yhteiskunnassa. - Pllutiina
beta-mgtow kirjoitti:
Täälä palstalla ilmoitetaan vallitsevasta ongelmasta nykyisessä yhteiskunnassa. Turhaa tulla vinkumaan palstan kirjottajalle että kaveri tietäisi mite se ratkaistaan. En usko että kukaa kirjoittelis asiasta johon tietää ratkaisun.
No tuohon aloittaja olisi voinut vastata vain kaksi sanaa: En tiedä. Se olisi riittänyt. Sen sijaan hän alkoi raivoamaan ja nimittelemään.
- ExPUA
Pllutiina kirjoitti:
Voin vetää tästä sellaisen johtopäätöksen, että olet pelkkä trolli. Asioiden oikea eteenpäinvieminen edellyttää, että tekee jotain, esim ottamalla yhteyttä poliittisiin päättäjiin, ja tekemällä ehdotuksia asioiden korjaamiseksi. Tällä palstalla, jota lukee ehkä 0,5promillea kansalaisista, on turha tehdä valituksia. Teet näitä aloituksia jatkuvasti, eikö olisi parempi ihan julkisesti ajaa asioita, kun tunnut olevan todella sitoutunut tähän naisten hypergamia-hypoteesiin. Siitä, että mitään rakentavia ehdotuksia ei kuulu, niin voi päätellä että haluat vain rähinöidä tällä palstalla.
Ja mitä tulee keskustelijoiden henkilökohtaisten ominaisuuksien päättelemiseen: et voi mitenkään tietää sitä kuka on hypergaminen ja femakkotäti. Nämä arvuuttelut voi jättää tyystin huomiotta.
Olet näköjään tehnyt samantapaisen aloituksen toisaalla. Toivottavasti kukaan ei enää ruoki trollaamistasi.
Ja edelleenkään, en käske ketään. Pyysin korjausehdotuksia kokemiisi epäoikeudenmukaisuuksin yhteiskunnassa.Tämä on kolmas kerta kun jankkaat tuota samaa.
Jos sinulla oikeasti on hätä tuon kysymyksen suhteen, niin sinä tuolla floodaamisenergiallasi kyllä hakisit siihen vastauksen, tai edes yrittäisit.
Se nyt ei muutenkaan ole tämän ketjun aihe - asia mitä et ole kommentoinut, vaan tunnut hyvinkin mielissäsi olevan tästä naisten aiheuttamasta ihmsioikeusrikkomuksesta (ja miesten pitäisi se korjata? teillä se valta siihen on!).
Muuten taas minä en ota sinulta käskyjä, enkä edes odota että joku olisi niin röyhkeä että kehtaa sivuuttaa itse aiheen ja komennnella muita.
Tälläistä henkilöä kutsun jatkossakin feministitädiksi, kusipäiseksi sellaiseksi, sillä sitähän se on. - Pllutiina
No aloituksen aihe oli joko tämä:
"Näin, kurpilla on siis mielestään oikeus seksiin, ja itseään parempaan puolisoon, muilla ei - näin ollen palstatotuudet syrjinnästä ja hypergamiasta sekä naisten seksuaalisesta valalsta ovat 100% totta."
En ole koskaan ajatellut niin, että minulla olisi jokin erityinen oikeus seksiin ja itseäni parempaan puolisoon ja vielä vähemmän niin, että muilla ei olisi oikeutta. Tuo prosenttimäärä pitäisi näyttää toteen jollakin tieteellisesti tehdyllä tutkimustuloksella.
Tai tämä:
"Esim. suosittelen että kannatat ajatusta, että kaikki yli 25 vuotiaat naiset potkitaan pois työpaikoilta, ja korvataan heillä joilla on parempi MA."
Tuosta taas tulisi melkoisia sosiaalipoliittisia ongelmia valtiollisesti ja koko maailman mittakaavassa. Jo yksistääm tuo MA-tason määrittäminen olisi vaikeaa. Kuka tai mikä sen määrittelisi? Aloittajako? Vai rekrytoijat? Entä lainsäädäntö? Ja alunperinkin, miksi ihmeessä joku voi haluta, että kaikki yli 25v naiset potkitaan pois työpaikoilta.
tai ehkä molemmat - Pllutiina
Aiemmissa ketjuissa tasan yksi nainen myönsi, miten siitä saadaan 100%?
"Sinä sivuutat avoimet tunnustukset, ja nyt kyselet todisteita?
Asia on jo niiden osalta todistettu."
Ei ole todistettu. Pitäisi tehdä koko maailman kattava tutkimus eri valtioista, kansoista ja uskontokunnista, ja siitä otos, joka kattaa prosentuaalisesti tutkimusmateriaalin.
Ja kun/jos ym asia on totta, niin se evoluution tulos, asialle ei voi mitään. Muutokseen menee vuosituhansia ja se edellyttää yhteiskuntarakenteen muutosta. Myös talouselämän muutosta ja tällä palstalla korostetaan sitä, että kaikki näkyvä maailmassa on miesten aikaansaannosta.
Ja mitä tulee tuohon:
"lähes 50% alemmista sosiaaliluokkien (lue köyhistä ja statuksettomista) miehistä on ilman naista, mutta vain 2% ylemmistä sosiaaliluokista."
Positiivinen oikeus: mitä se on? Edelleenkään ketään ei voi pakottaa parisuhteeseen ja antamaan seksiä. Eivät miehetkään halua mitään pakkoa itselleen. Ei ole kenenkään ihmisarvon mukaista antaa ja ottaa vastaan seksiä pakosta. Siis ei kenestäkään varmaan tunnu mukavalta, kun tietää että seksi on vastenmielistä toiselle osapuolelle. - ExPUA
Pllutiina kirjoitti:
Aiemmissa ketjuissa tasan yksi nainen myönsi, miten siitä saadaan 100%?
"Sinä sivuutat avoimet tunnustukset, ja nyt kyselet todisteita?
Asia on jo niiden osalta todistettu."
Ei ole todistettu. Pitäisi tehdä koko maailman kattava tutkimus eri valtioista, kansoista ja uskontokunnista, ja siitä otos, joka kattaa prosentuaalisesti tutkimusmateriaalin.
Ja kun/jos ym asia on totta, niin se evoluution tulos, asialle ei voi mitään. Muutokseen menee vuosituhansia ja se edellyttää yhteiskuntarakenteen muutosta. Myös talouselämän muutosta ja tällä palstalla korostetaan sitä, että kaikki näkyvä maailmassa on miesten aikaansaannosta.
Ja mitä tulee tuohon:
"lähes 50% alemmista sosiaaliluokkien (lue köyhistä ja statuksettomista) miehistä on ilman naista, mutta vain 2% ylemmistä sosiaaliluokista."
Positiivinen oikeus: mitä se on? Edelleenkään ketään ei voi pakottaa parisuhteeseen ja antamaan seksiä. Eivät miehetkään halua mitään pakkoa itselleen. Ei ole kenenkään ihmisarvon mukaista antaa ja ottaa vastaan seksiä pakosta. Siis ei kenestäkään varmaan tunnu mukavalta, kun tietää että seksi on vastenmielistä toiselle osapuolelle.Kyllä on todistettu. Nuo naiset myönsivät sen, eivätkä todellakaan ainoina palstalla (puhumattakaan sitten empiirisistä havainnoista).
Tuossa näkee miten toimit, faktat eivät päde sinulle, vaikka ne olisivat nenäsi edessä.
Samoin asiasta on tehty myös maailmanlaajuisia tutkimuksia ja jos tunnet historiaa, tiedät että sitä on harjoitettu ympäri maailmaa.
Ja samoin, jako jonka esitin, paljastaa että sitä tehdään myös täällä.
"Positiivinen oikeus: mitä se on? Edelleenkään ketään ei voi pakottaa parisuhteeseen ja antamaan seksiä. Eivät miehetkään halua mitään pakkoa itselleen. Ei ole kenenkään ihmisarvon mukaista antaa ja ottaa vastaan seksiä pakosta. Siis ei kenestäkään varmaan tunnu mukavalta, kun tietää että seksi on vastenmielistä toiselle osapuolelle."
Yrittäjä pakotetaan palkkaamaan nainen, koska kyseessä on nainen.
Tämä kiintiökäytäntö on eräs feministisen tasa-arvon ja positiivisen oikeuden (tai vapauden) esiintymä, jolloin samall perusteella myös naisten tulee omata kiintiöt keiden kanssa menevät yksiin.
Jos ATM-luokka pysyy ennallaan, on naisten otettava näitä miehiä.
" Eivät miehetkään halua mitään pakkoa itselleen."
Sinä et ole mies, joten lakkaa puhumasta meidän puolestamme.
Tuo koskisi tässä tapauksessa vain pientä osaa miehiä, eli ytmejä, jolloin kaikki muut luokat saisi enemmän tai saman verran kuin ennen. - Pllutiina
Kysymys sinulle. Oletko valmis harrastamaan seksiä, kun sinulle on osoitettu nainen joka on pakotettu antamaan sinulle seksiä, tai parisuhteeseen kanssasi?
Ja yritykset kylläkin palkkaavat työtekijöitä pätevyyden ja työn vaativuuden mukaan, eivät sukupuolen mukaan. - ExPUA
Pllutiina kirjoitti:
Kysymys sinulle. Oletko valmis harrastamaan seksiä, kun sinulle on osoitettu nainen joka on pakotettu antamaan sinulle seksiä, tai parisuhteeseen kanssasi?
Ja yritykset kylläkin palkkaavat työtekijöitä pätevyyden ja työn vaativuuden mukaan, eivät sukupuolen mukaan.Kysymys sinulle: Oletko valmis ottamaan vastaan minun suojelun, jos tänne tulee sota, kun minut on kerran pakotettu antamaan sitä sinulle?
Yritykset eivät palkkaa työntekijöitä pätevyyden ja työn vaativuuden mukaan silloin kun kyseessä on feministien luomat sukupuolikiintiöt.
Itse asiassa, tiesitkö että Suomen eräässäkin "tas-arvoyksikössä" on peräi yksi mies?
Onko se tasa-arvoa vaiko syrjintää? - Pllutuuna
Väistät kysymyksen aihetta vaihtamalla. Miksi et vastaa tuohon pakkoseksikysymykseen. Yrität pakoilla totuutta, maanpuolustus on täysin eri asia. eikä sillä ole mitään tekemistä aiheen kanssa. (kannatan kyllä tasa-arvoista pakollista maanpuolustuskoulutusta).
tasa-arvoyksiköstä oli juttua lehdissä, niistä sai käsityksen, että miehiä ei kiinnostanut työskennellä tasa-arvon parissa- Sielläkin avoimet virat ovat kaikkien pätevien haettavissa. Eipä vain ole ollut miespuolisia hakijoita.
Yritysten sukupuolikiintiöt eivät pidä paikkaansa, koska on monia firmoja, joissa työskentelee vain miehiä. - ExPUA
Pllutuuna kirjoitti:
Väistät kysymyksen aihetta vaihtamalla. Miksi et vastaa tuohon pakkoseksikysymykseen. Yrität pakoilla totuutta, maanpuolustus on täysin eri asia. eikä sillä ole mitään tekemistä aiheen kanssa. (kannatan kyllä tasa-arvoista pakollista maanpuolustuskoulutusta).
tasa-arvoyksiköstä oli juttua lehdissä, niistä sai käsityksen, että miehiä ei kiinnostanut työskennellä tasa-arvon parissa- Sielläkin avoimet virat ovat kaikkien pätevien haettavissa. Eipä vain ole ollut miespuolisia hakijoita.
Yritysten sukupuolikiintiöt eivät pidä paikkaansa, koska on monia firmoja, joissa työskentelee vain miehiä.Hahaha! :D
Jo on ämmä röyhkeä.
SINÄ aloitit koko tämän keskusteluketjun vaihtamalla aihetta.
Joten älä ulise, vaan pelaa omilla säännöilläsi.
Jos teet itse niin, annat toiselle siihen 100% oikeuden.
Toiseksi, arvasin että femakkona et tietenkään myönnä, että maanpuolustuksen kaltainen velvollisuus, jolla pidetään yllä sinunkin ihmisoikeuksia, sinun tarvitsematta siihen osallistua (senkus nautit suojelemisesta ja puukotat joukkoja rintamalla selkään), ei ole sinusta sama asia, kuin olisi antamasi kysymys.
Lisäksi on huomattavaa, että sinä joka yrität pakoilla totuutta, et myöskään vastannut tuohon kysymykseen. Mutta totta kai ulisit siitä, että sinun kysymyksiisi ei vastailla. Tyypilistä ämmäilyä.
"tasa-arvoyksiköstä oli juttua lehdissä, niistä sai käsityksen, että miehiä ei kiinnostanut työskennellä tasa-arvon parissa- Sielläkin avoimet virat ovat kaikkien pätevien haettavissa. Eipä vain ole ollut miespuolisia hakijoita."
Siinä tapauksessa naisiakaan ei kiinnosta työskennellä johtajapaikoilla.
Tätä peliä voi pelata molemmat. ;)
"Yritysten sukupuolikiintiöt eivät pidä paikkaansa, koska on monia firmoja, joissa työskentelee vain miehiä."
Kyllä pitävät.
Edellisessä on vielä osoituksena itsesäädelty, avoimesti miehiä syrjivä kiintiöt - siltä taholta, joka näitä kiintiöitä pakottaa muille.
Joten, jos sallit ne, sinä tällöin sallit myöskin kiintöit joita naiset joutuvat täyttämään. - Pllutiina
En ole vaihtanut aihetta, missä kohtaa vaihdoin mielestäsi. Ja edelleen pakoilet kysymystä, et halua vastata siihen. Väittelet täällä mutu-tuntumalla. En pelaa mitään peliä, keskustelun avaukseen kuuluu, että siihen myös vastataan. Jos ei kestä erilaisia mielipiteitä ja kyseenalaistamista, niin parempi ettei tee mitään aloitteita. Ei synny keskustelua, jos kaikki ovat aina samaa mieltä aloittajan kanssa.
Vastaan kysymykseen heti, kun saan vastauksen tuohon itse esittämääni kysymykseen.
Ja luetun ymmärtäminen on osa keskustelua.
Jospa suodattaisit pois nuo nimittelyt ym halventavat kommentit, niin voidaan puhua oikeasta keskustelusta. - ExPUA
Pllutiina kirjoitti:
En ole vaihtanut aihetta, missä kohtaa vaihdoin mielestäsi. Ja edelleen pakoilet kysymystä, et halua vastata siihen. Väittelet täällä mutu-tuntumalla. En pelaa mitään peliä, keskustelun avaukseen kuuluu, että siihen myös vastataan. Jos ei kestä erilaisia mielipiteitä ja kyseenalaistamista, niin parempi ettei tee mitään aloitteita. Ei synny keskustelua, jos kaikki ovat aina samaa mieltä aloittajan kanssa.
Vastaan kysymykseen heti, kun saan vastauksen tuohon itse esittämääni kysymykseen.
Ja luetun ymmärtäminen on osa keskustelua.
Jospa suodattaisit pois nuo nimittelyt ym halventavat kommentit, niin voidaan puhua oikeasta keskustelusta."En ole vaihtanut aihetta, missä kohtaa vaihdoin mielestäsi"
Ensimmäinen kommenttisi itse aiheeseen oli sellainen.
Aloit röyhkeästi tivaamaan vastauskai omiin kysymyksiisi.
" Ja edelleen pakoilet kysymystä, et halua vastata siihen."
Samat sanat.
"Väittelet täällä mutu-tuntumalla. "
Lisää projisointia. Sinä vaihdat oitis faktojen tulessa esiin puheenaihetta, ja et esitä niitä itse, vaan uliset vastaan mutu-tuntumalta.
Taas kerran yksi osoitus tyhmyydestä ja tai röyhkeydestä, eli ämmäilystä.
Ei tomi minuun.
" En pelaa mitään peliä, keskustelun avaukseen kuuluu, että siihen myös vastataan."
:D
Koita itse samaa.
Ja kyllä sinä pelaat, ja se liittyi siihen puheenaiheeseen minkä TAAS vaihdoit.
"Jos ei kestä erilaisia mielipiteitä ja kyseenalaistamista, niin parempi ettei tee mitään aloitteita"
Puheenaiheen vaihtaminen ja toisilel käskyjen esittäminen ei ole erilainen mielipide tai kyseenalaistaminen, vaan se on osoitus siitä että olet loogisesti umpikujassa, ja yrität femakkotädin tapaan ruveta komentelemaan, koska kuvittelet olevasi se joka määrää kuka täällä puhuu ja mistä. Tietysti sinulle edulliseen tapaan.
Vaihdoit täysin puheenaihetta, ja et ottanut kantaa siihen mistä puhuttiin, koska olit liian typerä keskustelemaan oikein.
'Vastaan kysymykseen heti, kun saan vastauksen tuohon itse esittämääni kysymykseen."
Samat sanat.
"Jospa suodattaisit pois nuo nimittelyt ym halventavat kommentit, niin voidaan puhua oikeasta keskustelusta."
Jospa et antaisi niihin aihetta, ja et käskyttäisi.
Minä en ota sinulta käskyjä.
Samoin silloin voidaan puhua keskustelusta, jos pysyt aiheessa, etkä yritä vaihtaa sitä tai kuvitella että sinä esität täällä kysymykset. Mailma ei pyöri sinun perseesi (ison?) ympärillä. - Pllutiina
Et näköjään hallitse luetun ymmärtämistä ja matematiikassakin olet täysin pihalla. Yksi miljoonasta ei ole 100%.
Ja mitä tulee pakkoseksin antamiseen ja saamiseen, niin kyllä täällä vouhkataan siitä miten naiset syrjivät miehiä, kun eivät anna seksiä. Jos oletetaan, että naiset velvoitetaan antamaan tasapuolisesti seksiä, niin siinä vaiheessa kun mennään henkilötasolle, niin vouhkaaminen yhtä-äkkiä loppuukni. Kun kyseessä on omat lähiomaiset , niin heidän ei oleteta osallistuvan tähän sapuolisuuden nimissä.
Itsekukin palstamies voi mielessään miettiä, miten suhtautuu siihen, että myös oma äiti, sisar, tytär ta joku muu läheinen on velvollinen antamaan pakosta seksiä miehelle joka sitä vaatii.
Maanpuolustuskoulutukseen mennään kutsuntojen kautta. Tietääkseni siellä tehdään psykologiset testit kaikille osallistujille. Kyllä niissä karsiutuu mielenhäiriöiset ja agressiviset persoonat pois joukoista. Hypoteesina olisi todella suuri riski antaa ase jollekin raivoajalle, joka ei osaa keskustella, ja alkaa nimittelemään ja raivoamaan henkilöä, joka ei ole samaa mieltä kanssaan. Todennäköisesti ampuisi omiaan rintamalla.
Eikä tämä maailma pyöri kenenkään perseen ympärillä, oli se minkä kokoinen tahansa.:D. Ihmiset katoavat maailmasta ajan myötä, ja naisten oletettu hypergamiakin siinä samalla.. Olkaa onnellisia siitä.
Ja voisit selventää muille palstalaisille mitä tarkoittavat koodistot ja eriväriset pillerit ja mihin ne perustuvat. Muuten kirjoituksesi vaikuttavat sekopäisiltä.
Nyt tämä keskustelu on käyty minun osaltani. Tietenkin vastaat tähän ja jatkat tuota nimittelyäsi. Tässä muutama, mitä olet jo käyttänyt.
-hypergaminen femakkotäti
-tyhmä
-isoperseinen
-röyhkeä ämmä
Olen käynyt keskusteluja kaksin ja ryhmissä. Niissä keskustelutapahtumissa ei kukaan ole alkanut nimittelemään toisia millään tavalla.,
- toveriexpua
Perusta exPUA kommunistinen seksipuolue. Kaikkien maiden runkkarit yhtykää!
- hinttiperserunkkari
Kaikkien maiden runkkarit yhtykää!
Toisiinne.
- Pllutiina
Hiljaista on, ei taida tulla kehityskestelua tällä palstalla
Olisiko jotain uutta tarjolla?
- ExPUA
Näemmä valkoritarointi on mennyt jo feminisoitumisen asteelle, kun jututkin on kuin naisilla.
Vastaillaan ohi aineen, ja valitetaan kun ei ole muunlaisia juttuja. ExPUA kirjoitti:
Näemmä valkoritarointi on mennyt jo feminisoitumisen asteelle, kun jututkin on kuin naisilla.
Vastaillaan ohi aineen, ja valitetaan kun ei ole muunlaisia juttuja.Milloin koemme hetken, jolloin (ex)pua tai kiltti ja kunnollinen mies saa enemmän pillua kuin valkoritari tai jännä-jere?
- ExPUA
Ratikkakuski kirjoitti:
Milloin koemme hetken, jolloin (ex)pua tai kiltti ja kunnollinen mies saa enemmän pillua kuin valkoritari tai jännä-jere?
Vastaillaan ohi aineen, ja valitetaan kun ei ole muunlaisia juttuja.
Muuten taas valkoritari:
1. on kiltin ja kunnollisen miehen muoto.
2. ei saa seksiä, vaan toivoo sitä kaverialueelta käsin.
- AfTötterström
Lopetataan panoringit!
- öhömn
Hypergamialla on melko vähän tekemistä feminismin kanssa:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hypergamy
Sitä tapahtuu enemmän yhteisöissä, joissa naisten asema on huono. Naisten hyvä asema itse asiassa vähentää hypergamiaa. Tietnekin sille tulee erilaisia tarpeita, kun naiset kouluttautuvat.
Itse olisin naisena valmis ottamaan samantasoisen tai ehkä vähemmänkin koulutetun kumppanin, kunhan arvot kohtaisivat eikä nyt sentään mikään pelkän amiksen/lukion käynyt ole. Miehen pienemmät tulot eivät ole minulle este ollenkaan.
Hypergamia on totta, sen myönnän. Mutta niin ovat miehetkin hypergamisia vaatiessaan nuorta naista. Naisilla ja miehillä vain preferenssit kumppanin suhteen ovat erilaiset.
Kun tässä meidänkin yhteiskunnassa on enemmän (nuoria) miehiä kuin naisia, niin tietenkin on luonnollista, että ne huonoimmat miehet jäävät ilman naista. En menisi siitä naisia syyttämään, kaipa sitä nyt tahtoo ottaa parhaimman mitä saa.
Miehet voisivat tietenkin yhtenä rintamana päättää, etteivät nussuttele ketään itseään alempitasoisempaa/vanhempaa/rumempaa, niin tulisi naisillekin tarve laskea rimaa. Tämä on kahden kauppaa, ei ainoastaan ja vain naisten syytä. Kaipa miehet siihen pimpinhimoiltaan pystyisivät, eikö? Ja minusta se, että on mieluummin ilman kuin huono kumppanin kanssa, kertoo hieman itsekunnioituksestakin. Joten miehet ja naiset, älkää kummatkaan laskeko rimoja liian alas.- AfTötterström
Vastauksesi ei vastaa avioarvoon ja paneskeluarvoon. Ytmit nusauttelevat mennen tullen (edestä ja takaa) myös heidän kanssaan parisuhteeseen "kelpaamattomat" naiset, esim KTN:t. Ketmeille jää rippeet ja ätmeille ei mitään.
- ATMaisteri
Tuo ei ole ratkaisu.
Ensinnäkin, vaikka kriteerit ovat erilaiset, todistetusti naiset ovat enemmän hypergamisia.
Ylimmän tuloviidenneksen miehistä 2% on ilman kumppania. Alimman tuloviidenneksen miehistä 48% on ilman kumppania. Ts. suuri osa huonoimmista jää ilman. Monia näistä miehistä ei hyväksy kukaan, koska ATN:kin haluaa KTM:n. Kyse ei siis ole miesten hypergamiasta.
Entäs naiset? Naisista sinkkuja on eniten suurituloisten joukossa. Vaikka tulot eivät nostakaan naisen tasoa, eivät ne myöskään laske sitä. Ts. naisilla sinkkuus jakautuu huomattavasti tasaisemmin, ja syy on pääasiassa hypergamia eikä se etteikö kumppania löytyisi. Hyvin tienaava ruma ATN haluaa hyvin tienaavan miehen, joka siis on tyypillisesti YTM.
Toisekseen, naisen pikasuhdeMA ei ole sama kuin parisuhdeMA. Tarkoittaa sitä, että antaessaan miehelle helppoa seksiä nainen saa huomattavasti omaa tasoaan paremman miehen. Moni tavis on ollut sängyssä huippu-urheilijan/julkkisrokkarin kanssa, tai fuckbuddysuhtessa komean YTM:n kanssa. Miehillä asia on enemmänkin päin vastoin; saadakseen edes KTN:n/ATN:n, on tavismiehen tarjottava vastineeksi työtä jolla tienataan korkea elintaso jonka nainen haluaa.
Näin ollen, ATM ei voi tehdä vallitsevalle tilanteelle oikeastaan mitään.
Yksi ratkaisu olisi erityisesti naisten kannattaman hyvinvointivaltion romuttaminen. Naiset haluavat hyvinvointivaltion, koska se toimii tulonsiirtomekanismina lapsettomilta sinkuilta lapsiperheille ja turvaverkkona naisille jotka valitsevat korkean tason miehen ollessaan parikymppisiä mutta eivät kykene pitämään miestä oman tason laskiessa vanhempana. Veronmaksajien armeija elättää, valtion pakottamana, yksinhuoltajia lapsineen. Kiitos turvaverkon, voivat naiset ampua ylemmäs kuin aikoina jolloin miehen luotettavuus ja halua auttaa naista painoi enemmän vaakakupissa kuin se että jalat menevät alta kolmessa sekunnissa kun komea mies.esittää lukemattomien naisten kanssa harjoitellut pelimiesmanööverit.
Nimim. detmi kuvasi tilannetta osuvasti. Vapauteen pitäisi kuulua vastuu. Jos olet vapaa tekemään lapsen valitsemasi miehen kanssa, on vastuu lapsen elättämisestä ja suhteen kestämisestä vanhemmilla. Ei valtiolla, eli veronmaksajilla.
- EiTaidaHyvinMennä
Siis oikeasti? Missä vaiheessa huomasit että viimeinenkin järki lähti? Kai tajuat kuinka typerän kuvan annat itsestäsi tuolla paatoksellasi? Etpä taida enää edes välittää? Joo joo, shaming language ja blaablaa.
Tee oikeasti palvelus itsellesi ja mene johonkin hoitoon. Et vaikuta enää ihan tervejärkiseltä.
Terveisin 170-senttinen, kaljuuntunut ja ujo mies, jolla on itseään pidempi ja koulutetumpi nainen.- jooojoo
Se on se tervejärkisyys joka rulettaa.
- ExPUA
"Joo joo, shaming language ja blaablaa. "
"Terveisin 170-senttinen, kaljuuntunut ja ujo mies, jolla on itseään pidempi ja koulutetumpi nainen."
Eipä ole vaikea arvata, kumpi lähti ensiksi, hiukset vaiko järki tuosta sinun päästäsi.
Muuten taas en usko että kukaan uskoo tuollaisen "katto nyt, feministinen propaganda käy toteen"-mies tulisi sinkkupalstalle.
- detmi
Mikään sellainen asia, joka vaatii toiselta ihmisiltä jotain tekoa tai palvelusta, ei ole ihmisoikeus. Eli esim. seksi ei ole ihmisoikeus, koska se on vaatimus muille ihmisille, että heidän pitää sitä antaa sinulle. Eikä toimeentulo, koska se on vaatimus muille ihmisille, että heidän pitää antaa sinulle rahaa. Eikä edes ruoka, koska se on vaatimus muille ihmisille, että heidän pitää viljellä, metsästää, ostaa tai antaa sinulle ruokaa.
Nuo eivät siis ole oikeuksia, mutta ihmisluontoon kuuluu empatia, joka saa heidät antamaan noita asioita vapaaehtoisesti toisille, eli aika harva ihminen katsoisi vain vierestä esim., kun lähimmäinen on kuolemassa vieressä nälkään. Psykopaatit ovat asia erikseen, niiltä kun puuttuu empatia kokonaan.
Ainoat oikeat ihmisoikeudet ovat ns. negatiivisia oikeuksia, eli sinulla on oikeus olla tulematta tapetuksi, kidutetuksi, ryöstetyksi, raiskatuksi, pahoinpidellyksi jne. Oletteko muuten huomanneet, että esim. Suomen valtio rikkoo systemaattisesti yhtä noista oikeuksista eli ihmisen oikeutta olla tulematta ryöstetyksi. Verotus on ryöstö ryöstön (sakko) ja vapaudenriiston (vankila) uhalla, joka ei perustu vapaaehtoisuuteen ja kahden osapuolen keskinäiseen sopimukseen.- ExPUA
Unohdit tasa-arvon ja positiiviset oikeudet.
Pelkillä negatiivisilla oikeukslla meneminen on äärioikeustolaista hevonpaskaa, joten ei kiitos, ei mene läpi minulle. - detmi
ExPUA kirjoitti:
Unohdit tasa-arvon ja positiiviset oikeudet.
Pelkillä negatiivisilla oikeukslla meneminen on äärioikeustolaista hevonpaskaa, joten ei kiitos, ei mene läpi minulle.Jos tarkoitat positiivisella oikeudella sitä, että saa vapaasti etsiä itselleen parittelukumppania tai esim. ruokaa, niin se on tietenkin oikeus. Mutta senkin voi ajatella negaation kautta, että kenellelään ei ole oikeutta estää sinua hankkimasta itsellesi ruokaa, kunhan et riko muiden ihmisten oikeuksia, esim. varasta perunoita toisen viljelymaalta tms.
Mutta tasa-arvo nyt on lähinnä kulttuurimarxistien koodisana kaiken länsimaista siviliaatiota pystyssä pitävien arvojen ja instituutioiden tuhoamiselle. Ja, jos tarkoitat tasa-arvolla esim. että kaikilla pitäisi olla yhtä hyvät mahdollisuudet saada seksiä, niin miten helvetissä sellainen voisi olla ihmisoikeus, kun se on nimenomaan vaatimus muille ihmisille, että sinulle pitäisi antaa yhtä paljon seksiä kuin vaikka jollekin ytm-toimintusjohtajalle tai rokkistaralle.
Ei ihmisiä ole luotu tasavertaisiksi, toiset on komeita, toiset rumia, toiset lyhyitä, toiset pitkiä, toiset älykkäitä, toiset yksinkertaisia jne. Pitkä, komea ja älykäs mies menestyy elämässä suurella todennäköisyydellä paremmin kuin lyhyt, ruma ja yksinkertainen mies. Se ei ehkä tunnu reilulta, mutta siinä ei rikota kenenkään ihmisoikeuksia. Sinun oikeutesi on se, että kenelläkään ei ole oikeutta estää sinua pyrkimästä samaan kuin joku ytm.
Edelleenkään mikään sellainen ei voi olla oikeus, joka vaatii muilta ihmisiltä jotain, ts. sellainen "oikeus" on itse asiassa "velvollisuus" muille. Se on kokonaan toinen juttu, että näistä asioista voidaan ja pitää keskustella yhteiskunnassa. Eli kyllä sille voidaan jotain varmasti tehdä, että onni jakaantuisi yhteiskunnassa vähän tasapuolisemmin, kunhan se perustuu vapaaehtoisuuteen eikä pakkovaltaan. - ExPUA
detmi kirjoitti:
Jos tarkoitat positiivisella oikeudella sitä, että saa vapaasti etsiä itselleen parittelukumppania tai esim. ruokaa, niin se on tietenkin oikeus. Mutta senkin voi ajatella negaation kautta, että kenellelään ei ole oikeutta estää sinua hankkimasta itsellesi ruokaa, kunhan et riko muiden ihmisten oikeuksia, esim. varasta perunoita toisen viljelymaalta tms.
Mutta tasa-arvo nyt on lähinnä kulttuurimarxistien koodisana kaiken länsimaista siviliaatiota pystyssä pitävien arvojen ja instituutioiden tuhoamiselle. Ja, jos tarkoitat tasa-arvolla esim. että kaikilla pitäisi olla yhtä hyvät mahdollisuudet saada seksiä, niin miten helvetissä sellainen voisi olla ihmisoikeus, kun se on nimenomaan vaatimus muille ihmisille, että sinulle pitäisi antaa yhtä paljon seksiä kuin vaikka jollekin ytm-toimintusjohtajalle tai rokkistaralle.
Ei ihmisiä ole luotu tasavertaisiksi, toiset on komeita, toiset rumia, toiset lyhyitä, toiset pitkiä, toiset älykkäitä, toiset yksinkertaisia jne. Pitkä, komea ja älykäs mies menestyy elämässä suurella todennäköisyydellä paremmin kuin lyhyt, ruma ja yksinkertainen mies. Se ei ehkä tunnu reilulta, mutta siinä ei rikota kenenkään ihmisoikeuksia. Sinun oikeutesi on se, että kenelläkään ei ole oikeutta estää sinua pyrkimästä samaan kuin joku ytm.
Edelleenkään mikään sellainen ei voi olla oikeus, joka vaatii muilta ihmisiltä jotain, ts. sellainen "oikeus" on itse asiassa "velvollisuus" muille. Se on kokonaan toinen juttu, että näistä asioista voidaan ja pitää keskustella yhteiskunnassa. Eli kyllä sille voidaan jotain varmasti tehdä, että onni jakaantuisi yhteiskunnassa vähän tasapuolisemmin, kunhan se perustuu vapaaehtoisuuteen eikä pakkovaltaan.No nyt ollaan hieman lähempänä toistemme ymmärryskenttää.
Ymmärrän kyllä pointtisi ja olen kiivas kulttuurimarxismin vastustaja.
MUTTA.
Esim. tämä:
"Sinun oikeutesi on se, että kenelläkään ei ole oikeutta estää sinua pyrkimästä samaan kuin joku ytm."
Kyllähän estää, nainen,
On fakta, että nainen ei anna edes tilaisuutta, eli tasapuolista yritystä, vaan hän "palkkaa" miehen ennakkoluulojensa, hypergamisen syrjinnän yms. perusteella.
Tuota oikeutta ei voi siis jokainen mies toteuttaa, ja se johtuu naisista.
Lisäksi, mitä moni nainen ei tajua, on sitä että kannattamalla sinun ajatusta, heiltä putoaa myös sellainen etuus kuin vaikkapa sukupuolikiintiöt, tai muut positiivisen vapauden oikeudet. Se tietysti ei parantaisi tätä ongelmaa, silloin vain olisi tosin naisilla huomattavasti suurempi kiire hankkia se aisurinsa.
Mutta nyt kuitenkin kun elämme yhteiskunnassa, missä on näitä molempia oikeuksia, pitää myös miesten saada tasa-arvoa. - detmi
ExPUA kirjoitti:
No nyt ollaan hieman lähempänä toistemme ymmärryskenttää.
Ymmärrän kyllä pointtisi ja olen kiivas kulttuurimarxismin vastustaja.
MUTTA.
Esim. tämä:
"Sinun oikeutesi on se, että kenelläkään ei ole oikeutta estää sinua pyrkimästä samaan kuin joku ytm."
Kyllähän estää, nainen,
On fakta, että nainen ei anna edes tilaisuutta, eli tasapuolista yritystä, vaan hän "palkkaa" miehen ennakkoluulojensa, hypergamisen syrjinnän yms. perusteella.
Tuota oikeutta ei voi siis jokainen mies toteuttaa, ja se johtuu naisista.
Lisäksi, mitä moni nainen ei tajua, on sitä että kannattamalla sinun ajatusta, heiltä putoaa myös sellainen etuus kuin vaikkapa sukupuolikiintiöt, tai muut positiivisen vapauden oikeudet. Se tietysti ei parantaisi tätä ongelmaa, silloin vain olisi tosin naisilla huomattavasti suurempi kiire hankkia se aisurinsa.
Mutta nyt kuitenkin kun elämme yhteiskunnassa, missä on näitä molempia oikeuksia, pitää myös miesten saada tasa-arvoa."Kyllähän estää, nainen,
On fakta, että nainen ei anna edes tilaisuutta, eli tasapuolista yritystä, vaan hän "palkkaa" miehen ennakkoluulojensa, hypergamisen syrjinnän yms. perusteella."
Tarkoitin sitä, että ei saa väkivalloin tai pakkokeinoin estää toista ihmistä tavoittelemista esim. parisuhdetta, se rikkoo sinun ihmisoikeuksia.
Mutta ymmärrän kyllä pointtisi, että monia miehiä vituttaa, jos naiset eivät anna edes mahdollisuutta perustuen esim. ennakkoluuloihin, ja se on fakta, että pieni osa miehistä saa suurimman osan seksistä eli ei onnenlahjat käy tässä ollenkaan tasan. Siinä ei rikota ihmisoikeuksia, mutta se on vittumaista käytöstä, varsinkin jos päälle vielä lällättelee, että "ähähää, luuseri, mitä siinä kitiset". - ExPUA
detmi kirjoitti:
"Kyllähän estää, nainen,
On fakta, että nainen ei anna edes tilaisuutta, eli tasapuolista yritystä, vaan hän "palkkaa" miehen ennakkoluulojensa, hypergamisen syrjinnän yms. perusteella."
Tarkoitin sitä, että ei saa väkivalloin tai pakkokeinoin estää toista ihmistä tavoittelemista esim. parisuhdetta, se rikkoo sinun ihmisoikeuksia.
Mutta ymmärrän kyllä pointtisi, että monia miehiä vituttaa, jos naiset eivät anna edes mahdollisuutta perustuen esim. ennakkoluuloihin, ja se on fakta, että pieni osa miehistä saa suurimman osan seksistä eli ei onnenlahjat käy tässä ollenkaan tasan. Siinä ei rikota ihmisoikeuksia, mutta se on vittumaista käytöstä, varsinkin jos päälle vielä lällättelee, että "ähähää, luuseri, mitä siinä kitiset".Jep, negatiivisen vapauden ajatuksessa se ei olekaan sitä, mutta minun pointtini on, että elämme nyt yhteiskunnassa jossa laki määrää myös positiivisia vapauksia, sekä kiintöitä tasa-arvon nimissä, on tasa-arvon saavuttamisksi myös miesten eduksi niitä suotava, jotta he voivat toteuttaa ihmisoikeuksiaan (joihn kuuluu esim. perheen perustaminen, ihmiseksi laskeminen, ja syrjimisestä vapaa elämä - nämä eivät toteudu nyt muilla kuin naisilla).
- Pllutiina
Niin, täällä odotellaan ratkaisua palstan ongelmaan. Mikä on mielestäsi oikea ratkaisu seksinpuutteeseen ja yksinäisyyteen. Yhteiskunnan, sosiaalipolitiikan, uskontojen, tieteen ja tutkimuksen kannalta? Miten muuttaisit ja millä keinoilla aiot käytännössä toteuttaa muutoksen niin että kaikki ovat tyytyväisiä ja kenenkään ihmisoikeuksia ei rikota?
Edelleen vastausta odotellaan...- turha.odotella
Se huomasi hävinneensä tän keskustelun ja luovutti. Näin se toimii. Kohta se laittaa uuden aloituksen samasta aiheesta tai ilmestyy johonkin ketjuun huomaamattomasti kommentoimaan.
Se on täällä lietsomassa vihaa, ei keskustelemassa. Sitä vituttaa kun se ei kelpaa niille naisille joita se haluaisi. Pitäisi vaan senkin ymmärtää se oma tasonsa. - aliwehjwudgkusjadns
"Sitä vituttaa kun se ei kelpaa niille naisille joita se haluaisi. Pitäisi vaan senkin ymmärtää se oma tasonsa."
Niin sehän niistä tasoista jauhaa.. Joten toimikoon sen mukaan ja tyytyköön käytettyyn kurppaan :D - ExPUA
turha.odotella kirjoitti:
Se huomasi hävinneensä tän keskustelun ja luovutti. Näin se toimii. Kohta se laittaa uuden aloituksen samasta aiheesta tai ilmestyy johonkin ketjuun huomaamattomasti kommentoimaan.
Se on täällä lietsomassa vihaa, ei keskustelemassa. Sitä vituttaa kun se ei kelpaa niille naisille joita se haluaisi. Pitäisi vaan senkin ymmärtää se oma tasonsa.Jo ketjun aloitus oli minulle voitto, sillä sain tunnustuksen siitä, minkälaisia hypergamisia huoria ämmät ovat. Enää heillä ei ole mitään, mitä he voisivat kiistää tai vaatia miehiltä, ei sillä, että heillä koskaan olisi ollutkaan.
Ainoa mitä olette pystyneet vastaamaan, on ollut jotain mikä on minulle voitto myös.
(Se taas että minulla on elämä myös palstan ulkopuolella, ei ole teille kenellekään voitto, vaan jotain mitä kannattaa koittaa itsekin - näin vinkkinä ;). - ExPUA
aliwehjwudgkusjadns kirjoitti:
"Sitä vituttaa kun se ei kelpaa niille naisille joita se haluaisi. Pitäisi vaan senkin ymmärtää se oma tasonsa."
Niin sehän niistä tasoista jauhaa.. Joten toimikoon sen mukaan ja tyytyköön käytettyyn kurppaan :DNuo kommentit paljastavat että uskotte tasoteoriaan.
Shakki ja matti, kuten Laasanen sanoisi.
:D Ehkä teidän kannattaa vaan jatkaa sillä lapsellisella, ennalta-arvattavalla linjalllanne, ja jättää argumentointia ja älyä vaativat keskustelut meille miehille? - 16117
ExPUA kirjoitti:
Nuo kommentit paljastavat että uskotte tasoteoriaan.
Shakki ja matti, kuten Laasanen sanoisi.
:D Ehkä teidän kannattaa vaan jatkaa sillä lapsellisella, ennalta-arvattavalla linjalllanne, ja jättää argumentointia ja älyä vaativat keskustelut meille miehille?Pidä kaikin mokomin keskustelut, en usko että yksikään nainen niitä sinulta edes haluaa :-D Eiköhän jokainen nainen halua sen sijaan rakkautta ja seksiä ihan live-elämässä eli tämän palstan ulkopuolella. Tämä käy viihteestä - todelliset vuorovaikutussuhteet ovat ihan jossain muualla.
- ExPUA
16117 kirjoitti:
Pidä kaikin mokomin keskustelut, en usko että yksikään nainen niitä sinulta edes haluaa :-D Eiköhän jokainen nainen halua sen sijaan rakkautta ja seksiä ihan live-elämässä eli tämän palstan ulkopuolella. Tämä käy viihteestä - todelliset vuorovaikutussuhteet ovat ihan jossain muualla.
Sinä uskot tasoteoriaan, ja vastuatat sitä koska se näyttää minkälainen hypergaminen lutka olet. :)
Tosin, kannattaa muistaa, että palstan ulkopuolella mies voi ottaa bimbon jos se on hyvännäköinen, mutta ruma ja tyhmä nainen luultavasti joutuu palaamaan tälle palstalle jatkossakin.
Mikä on aika ironista, kun te itse olette niitä jotka hyväksytte ja aktiivisesti harjoitatte syrjintää.
- erkkinimimerkki2
Mitähän nämäkin kiivailut edistää kenenkään elämää.
Edistää ainakin niiden miesten elämää, jotka eivät ole ennen näitä asioita havainneet.
Pillusta ei kannata maksaa liikaa, jos nyt ollenkaan.
- angry_bird_
Ex-pulla nyt vähän kiukkuaa taas kun ei ilmeisestikään ole saanut omakseen sitä Tinderissa vastaan tullutta kassaneitiä, "jonka perse on kaupungin parhaimpia".
- ExPUA
Palstakurppa, joka myöntää olevansa vanhapiika, valitsee nyt aika omaan nilkkaan osuvan shaming languagen ja henkilöhyökkäyksen.
Noh, on sekin tapa myöntää ettei pysty vastaamaan minulle. - angry_bird_
ExPUA kirjoitti:
Palstakurppa, joka myöntää olevansa vanhapiika, valitsee nyt aika omaan nilkkaan osuvan shaming languagen ja henkilöhyökkäyksen.
Noh, on sekin tapa myöntää ettei pysty vastaamaan minulle.Miten tuo muka "osui mun omaan nilkkaani"? Ei mua kiinnosta naisten perseet. Miesten perseet kiinnostaa kyllä joskus...jopa silleen, että en tajua tuijottavani varsin avoimesti hyvää ahteria. Jälkeenpäin hävettää.
- ExPUA
angry_bird_ kirjoitti:
Miten tuo muka "osui mun omaan nilkkaani"? Ei mua kiinnosta naisten perseet. Miesten perseet kiinnostaa kyllä joskus...jopa silleen, että en tajua tuijottavani varsin avoimesti hyvää ahteria. Jälkeenpäin hävettää.
Se osuu omaan nilkkaan jos vanha piika käyttää toisen häpäisemiseen ns. punaista koodia.
- angry_bird_
ExPUA kirjoitti:
Se osuu omaan nilkkaan jos vanha piika käyttää toisen häpäisemiseen ns. punaista koodia.
Mun kanssa sulla menee tuo koodikieli hukkaan koska mua se ei kiinnosta...
- ExPUA
angry_bird_ kirjoitti:
Mun kanssa sulla menee tuo koodikieli hukkaan koska mua se ei kiinnosta...
Se sinun ongelmasi onkin, sinua ei kiinnosta.
Mutta joka kerta kun syyllistyt shaming languageen, osoitat että olet tyhmä ja ala-arvoinen kurppa, joka teet juuri kuten sanonkin teidän tekevän sillioin kun vastapuoli on ollut oikeassa. - detmi
angry_bird_ kirjoitti:
Miten tuo muka "osui mun omaan nilkkaani"? Ei mua kiinnosta naisten perseet. Miesten perseet kiinnostaa kyllä joskus...jopa silleen, että en tajua tuijottavani varsin avoimesti hyvää ahteria. Jälkeenpäin hävettää.
Ei siinä ole mitään hävettävää, että miehen kiinteä slim fit -farkkuperse kiinnostaa.
- naisetOn
EXpua sanoo totuuden naisista jonka allekirjoitan täysin. Naiset haluaa miehen rahat ja naiset haluaa komean miehen jota näytella kavereilleen ja naiset haluaa jännämiehen jollei saa rahamiestä niin komea rikollinenkin sitten käy. Tavallinen mies on nolla.
- ExPUA
Kiitos.
Ja teen sen vieläpä naisten omaa tunnustusta käyttäen.
Meidän miesten on pidettävä puolemme, ja siihen kuuluu punaisen pillerin ottaminen, vaikka se ehkä hieman korventaakin välillä.
- eskosalo65
http://luottotiedottomalle.blogspot.fi/
Lainaa rahaa - Rose23
Parin nettikeskustelun vastauksien otanta ei riitä Suomen kokoisessa valtiossa antamaan vedenpitäviä todisteita yhtään missään. Jo lukiossa opetettiin, ettei muutama esimerkkitapaus riitä argumenttina todistamaan mitään kun ihmisiä on useampi miljoona.
Ja noista esimerkeistä joita alkuun kirjoitit: Eiväthän naiset tuossa väittäneet, että heillä on oikeus parhaaseen mahdolliseen mieheen vaan että heillä on oikeus tavoitella parasta. Parhaaseen pyrkiminen on asia johon jokaisella on oikeus. Myös miehillä on oikeus yrittää saada se kaunotar vaikka rahkeet eivät riittäisi. Kukaan ei voi kieltää yrittämästä.
Se, että ihminen ei tahdo seurustella toisen kanssa, ei ole syrjintää. - voivoi
Sä olet vaan ex-pua vastenmielinen ihminen ajatustesi takia. Ei siihen, ettet saa, ole sen kummempaa syytä. Säästä teorias.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780