Uhkea Martina Aitolehti sexyna Thaimaassa

tapani54

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perfactsneeker

      Samaa mietin. Kauhea duuni kropan eteen, mutta aika turpealta näyttää. Paljon treenaaminen on toki ok, mutta jos sen myötä tavoitteena on erityisen hyvä kroppa, niin vähän jäi kyllä tulokset pannukakuksi.

    • rantapalloöjsdhgsd

      Martinalla on aina ollut taviksen vartalo. Hän on melko lyhyt ja vartalonmalli on suora, toisin sanoen vyötärötön. Luulen myös raskauksien jättäneen vatsalihakset pömpöttämään, niitä ei voi laihduttamalla eikä treenaamalla litteiksi saada. Paljon melua siis tyhjästä. Martinahan on aina pitänyt kovan metelin itsestään.

    • nainenhesasta

      "Uhkea"? Totta tosiaan...

    • Kortti_pois_heti
      • minäjamelkeinmunbemari

        Mutta hei. Nopeusrajoitukset, promillerajat ynnä muut pikkujutut ei julkkista koske. Sehän on nähty, mutta voivoi kun tuli Martsulle siitäkin ihan pikkunen näpäytys kun oli nuoruuden huumassa tehty. Nää selfietyrkyt on niin itseään täynnä että selviävätkö vessakäynneistäkään ilman kuvia? Eivät. Toivottavasti homesweethome-kuvan ottamisen aikaan ei ollut pedantillä äipällä jälkikasvua kyydissä.
        Hengenpelastusaiheinen ohjelma on Maran ja muiden turhien julkkujen televisioitua leikkiä rannalla. Tositilanteessa useammallekin tulisi varmaan pupu tai muu jätös pöksyyn.


      • Tatskat

      • Plottis

        Tulin siihen ajatukseen, että Viiksi-Martti häpeää noloja mahatatskojaan.


      • qwrrsdffsrwer

        Onpas väkisin väännetty valitus, et varmastikaan itse ikinä ole puhunut puhelimessa ajaessasi.


    • Perfact_kaasupullo

      Onneksi tatuoinnit eivät haalistuneet Thai-maasessa.

      Mylly on yhä mahassa.

    • Hupiameille

      Miksi minun mielestäni Martina kroppa on mennyt huonomman näköiseksi? Tekeekö ikä sen vai mikä..? Lisäksi nuo sadannen kerran leikatut rinnat voi ei...
      Miksi mikään treeni ei vaan kropassa näy? Huvittava näky, tosi lyhyt ja lyhyet paksut jalat. :D Ja sitä ei Martina pysty leikkauksilla muuttamaan, kun on lyhytjalkainen on lyhytjalkainen. Samoin tuo paksu vyötärö. Seiskahan tekee selkeää pilaa Martinasta tässä.

      • MaraOnLihava

        Komea pallomaha pömpöttää mummouimapuvun alla.


    • einäitäjaksaenää

      Onneksi äly loistaa! Seuraavaksi huippu-ura mylly-yliopistossa-

    • Eiootot

      Ei helvata mikä video..

    • vastenmielinen

      Viikset, kasvojen alaosa nenästä alespäin kuin miehellä, todella rumanmallinen kroppa, niin itseään täynnä että kuspäisyys suorastaan tihkuu tästä muijasta

      • Huilutunti_Levillä

        P*skantärkeä salarakas-nakumalli!


    • voivoi

      Järkyttävä akka. Kaikinpuolin, sekä ulkoa että sisältä.

    • uudistusonkak

      kauheet noi mummopökät, menis oikeesti johonkin laser-hoitoon ja poistattais ne tatskansa jos niin paljo kaduttaa. eihän tuossa näy ees mitään sixpäkkiä ku housut on korvissa.

      • Siideri_Anne

        Sixpäkki on Annella partsilla.


    • vesakuneitajuu

      O se komiata ku martta paarustaa rannalla;) kylä härmäläisen naisen aina maalimalla tunnistaa;)))jo kauan ennen kun ne suunsa avaa. Mut hei, piiiiiiiitkäääääääääääät koulutukset, toooooooooooooosi pitkät on takana....uimamaistereitten yliyliyliopisto. Ainakin on uimatieteen tohtori!!!!Ja kun martta on muiden naisten "yläpuolella", siis vaik ei oo mut on ja sit kun silmissä näkyy kaikki naiset, ku peilaa. Ai juml#¤%6789auta, mitä !"#¤%&/()=?`POIUYTREDFGH aaaaaaarghhhhhhhhhhhhhhhhh;))))

    • KuvaValehtelee

      Ihan varmasti Martinalle ei ole viiksiä, mutta miksi se vaikuttaa siltä? Ihan varmasti on livessä naisellinen nainen, mutta miksi videolla vaikuttaa maskuliiniselta?

    • Vtymi

      Martinassa on yksi erityinen asia. Viikset. Muuten aivan susiruma ja idiootti, tuntuu olevan ala-asteikäisen tasolla tuo akka. Helvetin nolo akka. Turhin tyrkky mitä Suomessa on. Kukaan normimies ei tuohon akkaan koskisi. Ja vartalo superruma, omalla naisellani on viiskytä kertaa parempi kroppa. Siro ja naisellinen.

      • KaunisMartina

        Vai että oikeen OMALLA naisella!!!!HHAAAHHHAAHAAA salli mun nauraa!!! naapurin muijaa ovisilmästä kytänny kuitenkin...ja oma PIKKU veitikka tietysti kädessä...säälittävää...Salaa kuitenkin kattelet Martinan rantakuvia mutta muista varoa ettei äiti yllätä...


      • 277Anne
        KaunisMartina kirjoitti:

        Vai että oikeen OMALLA naisella!!!!HHAAAHHHAAHAAA salli mun nauraa!!! naapurin muijaa ovisilmästä kytänny kuitenkin...ja oma PIKKU veitikka tietysti kädessä...säälittävää...Salaa kuitenkin kattelet Martinan rantakuvia mutta muista varoa ettei äiti yllätä...

        OMA äiti se täällä poikaansa Marttia hädissään puolustaa. Ties vaikka Martti toisi sinulle Anne kukkia äitienpäivänä!


    • Kalle22

      Eipähän tarvitse Toosa-TV:tä erikseen kuvata.

    • munat_akalla

      Suomen ainoa julkkis katoye!

    • hedelmämehu

      Illat ryypätään, ja päivät treenataa....

      • Historia_toistaa_itseään

        Sama meno Levillä? Ei kai, kun mukana on "mies" ja perhe... tai eihän se ennenkään ole ollut esteenä.


    • dfghj

      Seksy Marttiina olis seksympi vaatteet päällä ja istuallaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2052
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      165
      1582
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1537
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1270
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1115
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      131
      1027
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      53
      847
    Aihe