työnhausta!!!!!!

fj0wegj

mitä virkaa työvoimatoimistolla kun sen kautta ei enää saa töitä ,saati edes käydä juttelemassa,mieheni lopetti työn syksyllä ja nyt olis ensiviikolla pitänyt mennä et toimistoon,niin hänelle soitettaan että tuuppa vasta kesäkuussa jos et ole töissä??? !!!!!!!

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeilluoon

      Antoi ne ainakin minun liittoon työvoimapoliittisen lausunnon että alkoi ansiopäiväraha juoksemaan. Oikeat työthän on haettu itse jo -90 luvun lamasta alkaen.

    • tiiyy77

      Ei työkkäristä juurikaan töihin laiteta, sillä parhaathan ovat töissä, ei työttöminä

      • olisevähänihmetouhua

        Todellisuudessa se ei ole edes työnvälitys. Se on jotain aivan muuta.
        Olin yli 10 vuotta sitten työttömänä 4 kk. Jäätyäni työttömäksi virkailija alkoi esitellä minulle niitä niin sanottuja etuisuuksia. Sanoin, että eikö sinulla ole työpaikkoja mitä esitellä. Pudisteli päätään. Etsin sitten itse itselleni työpaikan. En muistanut ilmoittaa niille, että olin töissä, kun elämä meni niin kiireiseksi. Sitten ne soitti minulle ja alkoi jotain löpistä että kun en ole ilmottautunut. Sanoin, että en ole joutanut, kun olen töissä. Piti käydä vielä siellä. Näin kun virkailija merkkasi koneelleen raksin, että muka työapaikka saatu työnvälityksen kautta. Meinasin suuttua, mutta en puhunut mitään. Läksin pois enkä ole sen koommin siinä virmassa asioinut. Kiitin kun eroon pääsin niistä.


      • pitääollamallissaan

        Järjestelmä on sellainen, että työttömiä tarvitaan. Yritetään lannistaa ihminen ja opettaa se työttömään elämäntyyliin........
        Kun pitäisi kannustaa ja yrittää etsiä yhdessä ratkaisua, miten joutilaisuudesta päästäisiin normaaliin työ- tai opiskeluelämään kiinni.
        Suututtaa työttömien kaltoinkohtelu.


    • Työtäkaikille

      Totta on, tärkeintä varmaan se, että heillä itsellä on töitä. Olen sitä mieltä, että niin työvoimatoimiston kuin kunnakin työpaikat vain kiertoon meidän kaikkien kesken, siis meidän yhteisen kunnan, kuntalaisten kesken. Ei taida koulutukset olla niin päätä huimaavia, etteikö niitä oppisi kuka vain. Työn tekijänsä opetttaa ja toisaaltahan noissa tarvitaan niin laajaa ammattikirjoa, että osaamista meillä työttömillä kyllä riittää.

    • pylpyrä

      Olen samaa mieltä,työvoimatoimistoista voisi aloittaa tuon KYNÄNPYÖRITTÄJIEN purkamisen. Kait ne nyt osaavat hakea päivärahaa neuvomattakin ja jos ei osaa niin kyllä työttömillä on aikaa neuvoa. Sen jälkeen kunnantalolta joutaa puolet kentälle oikeisiin töihin,jos ei kelpaa niin kortistoon.Liian paljon joutavia ihmettelijöitä vaan istuu verorahoilla.

      • Ihmetyttää

        Niin se on, ja moni heistä ei lähde mihinkään muihin kuin kunnan tai valtion töihin, miksikähän??? miksikähän??


    • rahaaotmaatti

      onko pera missä nykyvään ?
      aeka mitätön tyyppi

    • leimasin

      Mitä te siellä valitatte? Täällä etelässä on töitä enemmän kuin kerkee tekemään! Kyllä töitä tekevälle löytyy jos vain haluaa! Ei muuta kuin postimerkki perseeseen ja töiden perään!

      • huoh

        Nähtävästi kaveri on päässy postiin töihin...


    • t.j.s.k

      Talo täynnä virkailijoita, mutta Kajaanista soitetaan puolen vuoden välein, että onkosta töitä tiedossa. En ymmärrä tuollaista suojatyöpaikkaa. Kaikki käsketään hoitamaan netin kautta. Työkkärin kautta tullut 1 työhönosoitus, joka sekin oli avoimilla markkinoilla haussa.Tukipaikkoja ei enää ole.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe