oikeuttako

väärintuomittu

Niin minut tuomittiin kemijärvellä rattijuopumuksesta.ensinnäkin auto ei ollut liikuntatoimen. .ei sitä ois voinu ajaa selvä eikä humalainen.jatoisekseenen ajanut eikä ollu aikomusta ajaa.lämmittelee kyllä kyseisessä autossa. No syyttäjä perusti syytökset siihen että renkaan takana oli hiekkaa.ja ettei juoda leijonaa 20 minuutissa. No onmullavideokin jossa joskus juon 40rosenttisen vodka pullon yhdellä ryppyjä. Semmosen 2 minuuttiin. ..eihä se syyttäjä..hento tyttö voi sitä ymmärtää ku itte varmaan kuoli. Ja sit joku oli nähnyt mut käy
Veneessä. Rannalla auton läheisyydessä. Ja poliisi sano etteivät sanoa onko ajettu vai ei.noilla todistella tuomittiin..kortti pois..sakkoja ja maksuja niin että taluoteni on sekaisin vuoden...sekä menetin työverkostoni jonka johdosta olen työtön enkä varmaankin saakaan töitä. .sossu luukulla ollaan..ja 5 lasta eläterään. Tai sossu elättää. Ja kaikki tää väärän tuomoin takia...ku ite tiijän etten ajanu humalassa en ole koskaan ajanhukkaa. .sitä voitte ajatella mitä mieltä olen Suomen oikeuslaitoksusta? ! Eikä rahaston pysty valittamaan..ku ei ole eroamaan ni ei ole....toivottavasti kyseinen syyttäjä on.nyt ylpeä itsestään ja saavutuksestaan. Onnistuit pilaamaan yhden perheen elämän.jos oisin oikeesti ajanu kännissä...en valittas. Ja onhan varma ettei yhdenkään poliisin tartte tulla pilliänsä tyrkyttämään. Vieköön verikokeeseenjos ja tulkoon mitä tulee. Muutenkaan en ajo tehdä yhtään mitään mihin ei löydy lakipykälää että on pakko. Et näe pelattiin mun elämä. Niin ja olen nykyään absolutisti. Sairauden takia...

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15-10

      Jos tosiaan olet juonut pullollisen viinaa 20 minuutissa, niin olet niin kännissä, ettet tiedä itsekään, oleko ajanut, vai et, joten yritit valehdella oikeudelle. Eiköhän tuomio ole totuuden mukainen?

      • 9845845h

        15-10 oletttaa, uskoo ja toivoo että eiköhän...?


      • 15-10
        9845845h kirjoitti:

        15-10 oletttaa, uskoo ja toivoo että eiköhän...?

        Sinä varmaan olit näkemässä, miksi et kerro miten kaikki meni ? Pakko on olettaa, että oikeus teki oikean päätöksen, kun sinä pysyt hiljaa. Täällä kyllä räkytät innokkaasti.


    • Nillittäjä

      No valita hovioikeuteen, jos olet sitä mieltä, että tuomio on väärä. Ei meistä kukaan näillä forumeilla voi tuomiota miksikään muuttaa eikä täällä asiasta avautuminen mitään auta. Oikea valituksen kohde on Rovaniemen hovioikeus.

    • joopajoovain

      Vahvasti epäilen, että sen yhden perheen elämän on ap itse onnistunut tuhoamaan jo ajat sitten tolkuttomalla viinan kittaamisella. Ap kehtaa jopa elvistellä sillä, että tuhti votkapullo uppoaa kurkkuun yhdellä parin minuutin ryypyllä ja että 20 minsaa ei ole mikään aika yhden Leijonaviskipullon tyhjentämiseen. No, häkkiä kun ei valitettavasti tullut niin ei tule ilmeisesti edes lyhytaikaista selvää jaksoa elämään. Sääli perhettä. Voisi olla skideillekin kiva nähdä joskus faija selvin päin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 152
      4361
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      3960
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2681
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1551
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe