Ohjelman asentaminen tikulta tai kovalevyltä

masentaja

Minulla on CD:llä eräs Windows-ohjelma, josta löytyy myös ISO-tiedosto. Voinko jotenkin asentaa ohjelman vanhaan kannettavaan, josta on CD-asema rikki?

13

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riippuu mikä ohjelma.

    • 4reyfgbnh

      Voit vaikka Daemon Tools Lite -ohjelmalla. Se luo koneelle virtuaaliaseman ja voit sillä avata Iso-tiedoston jolloin se toimii niinkuin olisit laittanut asemaan levyn.
      http://www.disk-tools.com/download/daemon

      Ole tarkkana asennuksessa, jos se tarjoaa jotain selainlisäosia, putsausjuttuja ym paskeita. Ei tartte jälkeen päin ihmetellä ja poistella. Ja Daemon Toolssin asetuksista otat pois käynnistymästä Windowsin käynnistyksen yhteydestä koska turhaan sitä pitää aina päällä.

    • demonintyökalut

      Windows 8 ja sitä uudemmat osaavat mountata .iso-tiedostot levyasemaksi ilman erillisohjelmia. Eli jos mahdollista, pysy kaukana daemon toolsista, se yrittää asentaa sontaa koneelle.

      • 4reyfgbnh

        Ei se väkisin sitä sontaa asenna koneelle


    • 8plus14

      Pura ISO-tiedosto tikulle vaikka 7zip-ohjelmalla ja käynnistä sitten tikulta asennusohjelma.

      http://www.7-zip.org/

    • dvdrw

      Osta/lainaa ulkoinen asema.

      • henrizvonrepee

        Tähän mennessä ainoa fiksu kommentti,
        jos ainoan koneen CD/DVD asema on rikki.


      • repee_vaa_ite
        henrizvonrepee kirjoitti:

        Tähän mennessä ainoa fiksu kommentti,
        jos ainoan koneen CD/DVD asema on rikki.

        Täh? Osta ulkoinen jos löytyy iso-tiedosto? Buahahahaha


      • dvdrw
        repee_vaa_ite kirjoitti:

        Täh? Osta ulkoinen jos löytyy iso-tiedosto? Buahahahaha

        Kas kun se ISO-tiedosto on CD-levyllä!


      • masentaja
        dvdrw kirjoitti:

        Kas kun se ISO-tiedosto on CD-levyllä!

        Taisin muotoilla huonosti kun porukka ymmärsi ISO-tiedoston olevan CD-levyllä. Minulla on siis CD-levy ja myöskin ISO-tiedosto kovalevyllä.

        Kopion toisella koneella CD:ltä tiedostot tikulle ja kokeilin käynnistää setup.exe:n. Näytti toimivan. Käyttöjärjestelmän asentaminen ei tietääkseni noin onnistu, jostain syystä...


      • dvdrw
        masentaja kirjoitti:

        Taisin muotoilla huonosti kun porukka ymmärsi ISO-tiedoston olevan CD-levyllä. Minulla on siis CD-levy ja myöskin ISO-tiedosto kovalevyllä.

        Kopion toisella koneella CD:ltä tiedostot tikulle ja kokeilin käynnistää setup.exe:n. Näytti toimivan. Käyttöjärjestelmän asentaminen ei tietääkseni noin onnistu, jostain syystä...

        Ehkä olisi kannattanut mainita vaan se ISO-tiedosto. :)


      • vaikkkapa
        masentaja kirjoitti:

        Taisin muotoilla huonosti kun porukka ymmärsi ISO-tiedoston olevan CD-levyllä. Minulla on siis CD-levy ja myöskin ISO-tiedosto kovalevyllä.

        Kopion toisella koneella CD:ltä tiedostot tikulle ja kokeilin käynnistää setup.exe:n. Näytti toimivan. Käyttöjärjestelmän asentaminen ei tietääkseni noin onnistu, jostain syystä...

        Käyttikseen Rufus https://rufus.akeo.ie/ on loistava.


    • tyutyutytyu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe