Gmailista välitön ilmoitus

Kuikkanen

Onko jollain keinolla mahdollista saada äänimerkki tai muu huomautus tabletista saapuneen sähköpostin merkiksi?

24

1686

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riippuu tabletista. Androidissa Gmailin asetuksista ja laitteen asetuksista voi säätää ilmoitusääniä.

      • Eivoiehkävoi

        Ei voi välttämättä mutta voi ehkä.


      • Huikkanen

        Laite on samsung galaxy tab, en löydä mitään mistä ilmoituksiin voisi vaikutta?
        Hjelp Kannyman


      • Huikkanen kirjoitti:

        Laite on samsung galaxy tab, en löydä mitään mistä ilmoituksiin voisi vaikutta?
        Hjelp Kannyman

        Sieltä Gmailin ja tablettimen asetuksista voi säätää niitä.


      • Voiehkäei
        kannyman kirjoitti:

        Sieltä Gmailin ja tablettimen asetuksista voi säätää niitä.

        Ehkä saattaa voida tai ehkä ei.


      • Huikkanen
        kannyman kirjoitti:

        Sieltä Gmailin ja tablettimen asetuksista voi säätää niitä.

        Hei
        Tabletin gmailin vasemmassa ylänurkassa on pienessä neliön muodossa kolme vaakasuoraa palkkia, siitä kun avaa pudotusvalikon esiin tulee:
        Ensisijainen/Kuulumiset/Tarjoukset/Tärkeät/Piireistä/Lähetetyt/Luonnokset/Sent/Henkilökohtainen/Matkailu/Tähdelliset/Kaikki viestit/Roskakori/Roskapostit/Työ/Välitystiedot.
        En osaa löytää tuolta mitään mistä sitä sähköpostin saapumisen ilmoitusta saisi päälle?
        Gmailin oikean reunan rattaankuvasta aukeavasta valikosta ei myöskään mitään asiaan liittyvää löydy?!


      • Huikkanen kirjoitti:

        Hei
        Tabletin gmailin vasemmassa ylänurkassa on pienessä neliön muodossa kolme vaakasuoraa palkkia, siitä kun avaa pudotusvalikon esiin tulee:
        Ensisijainen/Kuulumiset/Tarjoukset/Tärkeät/Piireistä/Lähetetyt/Luonnokset/Sent/Henkilökohtainen/Matkailu/Tähdelliset/Kaikki viestit/Roskakori/Roskapostit/Työ/Välitystiedot.
        En osaa löytää tuolta mitään mistä sitä sähköpostin saapumisen ilmoitusta saisi päälle?
        Gmailin oikean reunan rattaankuvasta aukeavasta valikosta ei myöskään mitään asiaan liittyvää löydy?!

        Siellä alapuolella on se asetukset kohta. Eli kun selaa tätä listaa alaspäin.


      • HEH__HEH

        Tarkemmin ajatellen, saattekohan te koskaan luetuksi yhtäkään gee mailia ? HEH HEH


    • dfgddfdfdfgfd

      aiemmin oli meilläkin käytössä gmail notifier mutta gmail lopetti sen palvelun, eli nykyään on hankalaa saada niitä ilmoituksia...

      Tosin pidgin ohjelmaan saapi kunhan käyttää kyseistä gmail tiliä...

      • Ei tuolla olisikaan tehnyt mitään kun kyse on Androidista..


      • Kuikkanen

        Asetukset/Sovellusten hallinnasta - ei löydy mitään, eikä gmailistakaan, onkohan galaxy tab 2 7.0 kyvytön.


      • Kuikkanen kirjoitti:

        Asetukset/Sovellusten hallinnasta - ei löydy mitään, eikä gmailistakaan, onkohan galaxy tab 2 7.0 kyvytön.

        Ei pidäkään löytyä. Asetuksiin pääsee suoraan Gmailista kun painaa sieltä vasemmasta ylänurkasta.


    • Huikkanen

      Terve

      Tabletin gmailin vasemmassa ylänurkassa on pienessä neliön muodossa kolme vaakasuoraa palkkia, siitä kun avaa pudotusvalikon esiin tulee:
      Ensisijainen/Kuulumiset/Tarjoukset/Tärkeät/Piireistä/Lähetetyt/Luonnokset/Sent/Henkilökohtainen/Matkailu/Tähdelliset/Kaikki viestit/Roskakori/Roskapostit/Työ/Välitystiedot.
      En osaa löytää tuolta mitään mistä sitä sähköpostin saapumisen ilmoitusta saisi päälle?
      Gmailin oikean reunan rattaankuvasta aukeavasta valikosta ei myöskään mitään asiaan liittyvää löydy?!

      • Siellä alapuolella on se asetukset kohta. Eli kun selaa tätä listaa alaspäin.


      • Huikkanen
        kannyman kirjoitti:

        Siellä alapuolella on se asetukset kohta. Eli kun selaa tätä listaa alaspäin.

        Terve
        No kun sieltä ei mitään Asetukset - kohtaa löydy, vain nuo mitkä listasin.
        Synkronointi on kyllä päällä.


      • Huikkanen kirjoitti:

        Terve
        No kun sieltä ei mitään Asetukset - kohtaa löydy, vain nuo mitkä listasin.
        Synkronointi on kyllä päällä.

        Silloin se ei ole Gmail vaan jokin muu.


      • Huikkanen
        kannyman kirjoitti:

        Silloin se ei ole Gmail vaan jokin muu.

        Kyllähän minä gmailin tunnen kun sitä vuosikausia olen käyttänyt - ja siinä lukee gmail.


      • Huikkanen kirjoitti:

        Kyllähän minä gmailin tunnen kun sitä vuosikausia olen käyttänyt - ja siinä lukee gmail.

        Jos ei löydy asetukset kohtaa niin ei se Gmail ole. Oikeassa Gmail sovelluksessa on tämä asetukset kohta siellä missä kerroin oli Android laite mikä tahansa.


      • TupakkaaJaSavuaa
        kannyman kirjoitti:

        Jos ei löydy asetukset kohtaa niin ei se Gmail ole. Oikeassa Gmail sovelluksessa on tämä asetukset kohta siellä missä kerroin oli Android laite mikä tahansa.

        Ettei olis vanha gmail versio josta löytyy asetukset kun alhaalla on edellinen, koti ja se yks näppäin tabletissa ne kosketusnäppäimet niin meet gmailiin ja painat sitä kolmatta näppäintä eli samsungissa oikea näppäin sori oon paska selittämään toivottavasti tajusit :)


      • TupakkaaJaSavuaa kirjoitti:

        Ettei olis vanha gmail versio josta löytyy asetukset kun alhaalla on edellinen, koti ja se yks näppäin tabletissa ne kosketusnäppäimet niin meet gmailiin ja painat sitä kolmatta näppäintä eli samsungissa oikea näppäin sori oon paska selittämään toivottavasti tajusit :)

        Voi olla mahdollista. Tosin oletuksena Android päivittää sovellukset automaattisesti jos on kirjautuneena Google tiliin.


      • TupakkaaJaSavuaa
        kannyman kirjoitti:

        Voi olla mahdollista. Tosin oletuksena Android päivittää sovellukset automaattisesti jos on kirjautuneena Google tiliin.

        Nii mut jos on ottanu pois päältä jos on esim 8gb tabu


    • antroiti
    • kyllä_toimii

      Gmailiin pääsee ihan normaalisti POP/IMAP käytänteillä. Voi asentaa vapaavalintaisesti sellaisen softan, joka tuota tukee - ja osaa ilmoittaa, kun meili on saatu kansioon!

      • Eipä kannata tällaista käyttää kun ilmoitukset saa laitettua vakiosoftassakin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1822
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1469
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1255
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1170
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      268
      961
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      932
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      885
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      101
      826
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      684
    Aihe