Vain yksi kysymys? mikä saa sinut tekemään lapsen

yks-mukula-lisää

Mikä on se tekijä, joka saa sinut tekemään lapsen. Oletetaan, että mies on hyvä ja täyttää vaatimuksesi ja kaikki toimii hyvin. Milloin haluat lapsen hänen kanssaan?

18

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kjafdsklfs

      Tarvitaan vain ihme. En voi saada lapsia.

    • nuori_kaunis_vaimo

      Heti kunhan molemmilla on sellainen varakkuus että pystymme itse omilla tuloillamme elättämään lapsen ja antamaan ihmisarvoisen elämän ilman puutteita.

    • scds

      se kun miehelle tulee polttava tarve saada lapsi, itsellä jo on ja voisin hyvin ajatella eläväni lisää hankkimatta mutten halua olla esteenä

    • Jassuka

      Johan sinä kokolailla vastasit itse kysymykseesi. :)

      • Jassuka

        Lisään, että on sitten toinen juttu milloin sitä lapsia saa niitä halutessaan. Aina ei vain haluaminen riitä, jos biologia ei ole hommassa mukana ja aika otollinen. Niinpä pakko ynnätä, että sitten kun niitä lapsia saa eli tulee raskaaksi. Mulla on jo kaksi lasta ja enempää en aio/ei aiota puuhata. Mutta näin se itsellä on mennyt, sopiva hyvä kumppani ja viimein raskaaksi tulee, niin silloin.


      • cillblinton

        Mihin sä sen yhden unohdit satusetä?


      • Jassuka
        cillblinton kirjoitti:

        Mihin sä sen yhden unohdit satusetä?

        Jaa minkä yhden?


    • Oltiin ensin seurusteltu kolmisen vuotta ja sen jälkeen oltu naimisissa kolme vuotta. Tiesin, että mies halusi saada lapsia ja itselläkin sama juttu. Ajattelin, että sopivaa taloudellista ym. tilannetta oli vahdattu jo riittävästi, koskaan ei välttämättä kaikki olisi just täydellistä jne. ja kun olin jo yli 30v. tuntui, että aika menee kohta ohi eikä niitä lapsia välttämättä edes niin vaan saa. Siksi lopetin ehkäisyn ja aika heti tärppäsi. Toisen lapsen kohdalla halusin parisen vuotta ikäeroa ja siinäkin kävi sitten niin kuin oli suunniteltu. Koska olin nähnyt paljon lapsettomuusongelmia ym. en pitänyt tätä lainkaan itsestään selvänä. Näitä asioita ei vain voi tietää etukäteen. Pitää olla kiitollinen, jos lapsia saa.

      • Jassuka

        Pakko kysyä, kun teilläkin on se pari vuotta ikäeroa muksuilla, että oliko millaista sisarkateutta havaittavissa? Meillä puhkesi samaan aikaan suurinpiirtein kova uhma esikoiselle (2v) ja jonkinmoinen sisaruskateus välillä nostaa päätään, kun vauva saa muka liikaa huomiota olipa kyse vaikka vain vaipan vaihtamisesta. Onko tänäpäivänä teidän lapset kavereita, kun kuitenkin vain pari vuotta ikäeroa? Lisään vielä, että todellakin näin "Näitä asioita ei vain voi tietää etukäteen. Pitää olla kiitollinen, jos lapsia saa." Ei todellakaan voi tietää. Itsekin kuviottelin vuosikausia (lääkärien ansiosta) etten lapsia saa tai ainakin kaikki menee kesken. Mutta onneksi sitten toisin kävi, vaikkakin jo varttuneemmalla iällä mutta kuitenkin. :)


      • Mun lapsilla on itse asiassa kolme vuotta eroa, jos tarkkoja ollaan, mutta hyvin tulevat edelleenkin juttuun ja touhuavat paljon myös yhdessä. Sisarkateus oli eniten sitä, että heti kun istahdin imettämään pienempää niin 3v. keksi kaikkea jäynää. Milloin kiskottiin tavaroita lattialle, milloin tuli heti samaan aikaan nälkä (vaikka oli juuri syönyt), milloin vessahätä jne. Eli se huomio toiselle sapetti kyllä. Eli samantyyppistä teilläkin? Se laantuu kyllä aikanaan, kun vauva ei enää tarvi niin paljon huomiota.Valitettavasti (?)nuorempi oppii olemaan vähemmän huomiota tarvitseva, koska hänellä on aina kilpailija, päinvastoin kun esikoinen saa alkuajan kaiken huomion itselleen..

        Hieno homma, että teille kävi noin :) Mulla on pari kaveria, jotka ei olleet yhtä onnekkaita. Lapsettomuushoidot lopetettiin aikoinaan, kun hormonimyrskyt söi suhdetta..Toisaalta yksi kaverini alkoi lisääntyä (luomusti )vasta liki nelikymppisenä ja sai nuorimmaisen eli kolmannen lapsensa 43v. :) Kun saa vanhempana lapset, pysyy itsekin nuorempana, lapset itsessään ja lapsien kaverien vanhemmat ja muu tuttavapiiri ehkä vaikuttaa? Kaverinikin juttelee tavallaan kolmikymppisten juttuja, koska hänen tuttavapiiriinsä kuuluu nyt aika paljon muita pikkulapsien vanhempia.


      • Jassuka

        Ok. Meillä on kaksi vuotta ja vajaa kuukausi ikäeroa tytsyillä. Ihan samanlaista jäynää ja huomionhakua meilläkin. Tulee joskus jopa sanomaan, että laita vauva tonne ja näyttää sänkyä. Onhan se esikoinen tottunut olemaan ainoana ja saamaan huomiota, mutta kuten sinäkin monet tuttumme joilla jo isompia lapsia sanovat, että kyllä se siitä helpottaa. Lapset kasvaa ja ajatukset sen myötä muuttuu. Ensimmäisen kanssa tosiaan saattoi olla kylki kyljessä tuntikausia sohvallakin vieritysten, leikkiä ja touhuta pitkin päivää, kun toinen ei enää saakaan yhtälailla huomiota. Muakin se asia vaivaa, mutta kunhan tuo vauva saa tuon lonkkahoidon loppuun, niin alan kantamaan manducalla rinnuksilla. Silloin pääsee olemaan ainakin lähellä paljon enemmän ja vapautuu kädet molemmille ja kotiaskareillekin paremmin. :)

        Juu, se onkin jännää että hoidoillakaan ei tule raskaaksi ja sitten toisen ihmisen kanssa ei tarvita edes hoitoja kun tulee raskaaksi. Jopa se sama ihminen joka ei hoidoilla saanut mitään vastetta. Ehkä se on jotain yhteensopimista solujen tasolla? Meillä nämä lapset on luomuja molemmat. Joskus hoitoja läpi käyneenä en niihin omalla kohdallani uskonut. Niinpä asennoiduin olemaan ilman lapsia kokonaan ja näin sitten yllätti elämä iloisesti. :) Kyllähän sitä toiset irvii palstoilla näistä lapsettomuus jutuista yms. mutta se on sitä pieni sieluisuutta kun ei tajua asioiden kulkua.

        Nyt täällä vänistään siihin malliin, että rest my case tällä erää. Mukavaa kevättä teille! :))


      • Jassuka kirjoitti:

        Ok. Meillä on kaksi vuotta ja vajaa kuukausi ikäeroa tytsyillä. Ihan samanlaista jäynää ja huomionhakua meilläkin. Tulee joskus jopa sanomaan, että laita vauva tonne ja näyttää sänkyä. Onhan se esikoinen tottunut olemaan ainoana ja saamaan huomiota, mutta kuten sinäkin monet tuttumme joilla jo isompia lapsia sanovat, että kyllä se siitä helpottaa. Lapset kasvaa ja ajatukset sen myötä muuttuu. Ensimmäisen kanssa tosiaan saattoi olla kylki kyljessä tuntikausia sohvallakin vieritysten, leikkiä ja touhuta pitkin päivää, kun toinen ei enää saakaan yhtälailla huomiota. Muakin se asia vaivaa, mutta kunhan tuo vauva saa tuon lonkkahoidon loppuun, niin alan kantamaan manducalla rinnuksilla. Silloin pääsee olemaan ainakin lähellä paljon enemmän ja vapautuu kädet molemmille ja kotiaskareillekin paremmin. :)

        Juu, se onkin jännää että hoidoillakaan ei tule raskaaksi ja sitten toisen ihmisen kanssa ei tarvita edes hoitoja kun tulee raskaaksi. Jopa se sama ihminen joka ei hoidoilla saanut mitään vastetta. Ehkä se on jotain yhteensopimista solujen tasolla? Meillä nämä lapset on luomuja molemmat. Joskus hoitoja läpi käyneenä en niihin omalla kohdallani uskonut. Niinpä asennoiduin olemaan ilman lapsia kokonaan ja näin sitten yllätti elämä iloisesti. :) Kyllähän sitä toiset irvii palstoilla näistä lapsettomuus jutuista yms. mutta se on sitä pieni sieluisuutta kun ei tajua asioiden kulkua.

        Nyt täällä vänistään siihin malliin, että rest my case tällä erää. Mukavaa kevättä teille! :))

        Ahaa, teillä vauvalla tuo lonkkavaiva.. Se on onneksi hetken päästä historiaa.. Mutta varmaan tuottaa lisävaivaa. Tsemppiä!
        Olen myös kuullut samaa, että miestä vaihtamalla on alkanut tutun tutuilla luomusti ns. tapahtua.. Jännää tää elämä :)
        Ikinä ei voi noita lapsentulo-juttuja kukaan tietää. Niistä irvailevalla on aika suppea ja pikkuinen maailma. Pilkka saattaa joskus osua omaan nilkkaan.
        Mukavaa kevättä sinnekin ja vappuja! Täällä jännätään, tuleeko tivoli-kelejä ollenkaan. Jos vaikka viikonloppuna viimeistään, hope so.


    • Tuota lapsia tein miehen halusta, 5 jo on ja haluaiai lisää. Itse olen nyt kielteinen koska miehen vauva kuume iskee vasta kun vauva on jo.

    • määmy

      Opiskelut ol ohi & sopiva mieski ol löydetty.

    • rippedhercuntapart

      Toinen kysymys. Onko välilihasi repeytynyt yhdynnässä?

      • keilapallosynnytys

        Ei kai se kellään yhdynnässä repeydy xD Jos synnytyksessä, se ommellaan. Naisen pillu ei venyt synnytyksistä, vaan pilluja on eri kokoja jo neitsyeillä-


      • riphercuntapart

        No mutta kun ne lupaa peniksenkehittäjä mainoksissa, että vehkeestä tulee niin iso, että se repii naisen vitun rikki. (rip her cunt apart)


      • määmy
        riphercuntapart kirjoitti:

        No mutta kun ne lupaa peniksenkehittäjä mainoksissa, että vehkeestä tulee niin iso, että se repii naisen vitun rikki. (rip her cunt apart)

        E ain kandee uskoo mtä mainokset juoruu. Toise uutise mukaa, peniskehittäjä tuottaa impotenttiut. Etenki väärinkäytettynä, ku ahnehtii liikaa


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1592
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      44
      1038
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      696
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      693
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe