KÄRPÄT ON UUSI LIIGAN MESTARI!!!!

Eteläuusimaafani

Onnea Kärpät :D Tappara on kaadettu jälleen ja vielä kolmannen peräkkäin häviö :D vitutaako vastustajalla? XD

10

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikkavoittikinsitte

      Huonompi juttu kun sama voittaa joka vuosi.
      Tekee hallaa Liitolle kun mielenkiinto loppuu kun ei uusia mestareita leivota.
      Ketä enää kiinnostaa tuote kärpät?
      Muuta innovatiiviset ajavat ohitse.

      • hohoijaa

        Onpa erikoinen vastaus sinulla! Kyllä se kaikkia kiinnosta Kärpiä yhtä lailla kuin Tapparaki. Mille sille voi jos Metsola ei pystynyt maalilängistä torjumaa Aholta. Kyllä se minun silmistäni näytti, että Metsola joutui pahasti nöyrytymää 3 kertaa perkkäin ja vielä 17 vuotiaalle eli Sebastia Aholle... näin se vaan tapahtui ja kohti uuteen kauteen vaan, jos ei muuta...


    • näinseon

      Jokerit oli liigan sydän, jokereiden mukana lähti aika helvetin iso osa mediaseksikkyydestäkin. Vai ketä oikeasti kiinnostaa finaalipari Kärpät-Tappara jos Oulua ja Tamperetta ei lasketa mukaan? Harvinaisen tylsää höntsäkiekkoa kummankin pelaaminen, Suomiko muka lätkän ihmemaa. Kunnon finaalisarjat pelataan NHL ja KHL-tasolla, kirppusarjat kuten Liiga tulee valovuosia perässä.

      • jokerikhlfan

        Kyllä se valitettavasti kaikki kiinnosti Kärpät - Tappara ottelu kuin Jokerit joka hävisi Dinamo Moskovalle välierässä. ( joten ei millä pahalla )

        Kyllä olen itseki Jokerit kannattaja, mut tuo oli minun mielestäni huono tapaista heittää viestiä ja kyllä mä kärpiä sentään puolustelen kuin Jokerit yhtälailla.


      • kjsgkjdfskj
        jokerikhlfan kirjoitti:

        Kyllä se valitettavasti kaikki kiinnosti Kärpät - Tappara ottelu kuin Jokerit joka hävisi Dinamo Moskovalle välierässä. ( joten ei millä pahalla )

        Kyllä olen itseki Jokerit kannattaja, mut tuo oli minun mielestäni huono tapaista heittää viestiä ja kyllä mä kärpiä sentään puolustelen kuin Jokerit yhtälailla.

        Onko totuuden puhuminen nykyään huonotapaista? Fakta on se että Kärpät ja Tappara ovat pelkkiä puulaakiseuroja maailman mittakaavassa, Elitserienissä näätiä kylvetettäisiin mennen tullen, puhumattakaan nhl/khl. Että siinä sulle sitä kotimaista hokiosaamista.


      • Puoli-uusimaa

        Jokerit oli SM-liigan hissijoukkue, eikä mikään "sydän". Noobit.

        Ei se slaavilaissarja nyt vaan jaksa kiinnostaa. Ehkä Jokerit palaa joskus vielä koti-Suomen kiekkokartalle.


    • MAilapoika
    • tapparafanix

      Kärppien mestaruus oli selviö, kun otteluvoitot olivat 3-1. Kärppien tasoinen joukkue ei häviä 3 ottelua peräkkäin. Nyt hävisi kaksi peräkkäin, mutta kolmannen voitti :)

      • Tasoinenjoo

        ...Tuurilla.


    • Puoliuusimaa

      Tottahan se vituttaa, kun ette osaa edes puhua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      41
      8044
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4676
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3391
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2206
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1729
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1697
    7. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      17
      1626
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      359
      1543
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      60
      1220
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      279
      1128
    Aihe