Yläkaupungin yö

On bändejä joista kukaan ei ole kuullut ja jotain taidepajoja morjens
Ilmianna
Jaa

6 Vastausta

Jostainhan jokaisen on pongastava. Mutta se on totta että kaikki ovat täysin tuntemattomia. Ymmärtäisin ja saattaisin vaivautua jopa käymään yö:ssä mikäli nämä paikalliset tuntemattomat bändit toimisivat lämmittelijänä jollekkin kansalle tutulle bändille. Mielestäni nytkin olisi Matti Nykänen voinut esiintyä tuolla. Liittyy kumminkin vahvasti jyväskylään. Ehkä ensivuonna ohjelmistossa hieman tasokkaampaa menoa. Mutta nyt taidan pysyä kuokkalassa. :)
Ilmianna
Jaa
Minä en vaan ymmärrä, että meidän verorahoja hassataan tällaisiin yläkaupungin hippien kyläjuhliin, ja annetaan maalaiskunnan näivettyä. Minä pysyn Vaajakoskella, eipä ole tänne niitä valon kaupungin taideteoksiakaan kuulunut.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
0 VASTAUS:

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Joo pitäisi olla enemmän suomen lippuja ja matti sekä teppo esiintymässä. Sen sijaan jotain moni kulttuurista hommaa siellä naisia raiskattiin taas ainakin kymmenen ja kukas muu kuin matut asialla
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Sillälailla pientä liiottelun makua..itse kyttäsit pusikossa hameita ja paukutit lapaseen..no minkäs sille voi kun kukaan ei huoli finninaama nyhveröä
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Non niiiihn
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Non niiihhh
Kommentoi
Ilmianna