näkeekö muutkin?

isoikävä

Näkeekö täällä muutkin enneunia? Jos näkee niin millaisia ja kuinka ovat toteen käyneet? Itselläni tilanne oli että 15 vuotiaasta asti näin aika-ajoin unta, että kun olen 20vuotta saan kaksoset. Niinhän siinä kävi että ultrasta soittelin omalle äidilleni että kaksosia tässä ootan sitten.. Äiti tietenkin hämillään kun aina puhuin unista ja pidin päiväkirjaa kaikesta minkä herätessä muistin. Ollessani neljännellä kuulla raskaana rupesin näkemään unta jossa toinen kaksosista oli todella pieni ja toinen taas todella suuri. Lisäksi uneen sekoittui myös suuri rakennus ulkomailla jonka seinässä liehui sen maan lippu vaan en unessa saanut lipusta selvää. Ollessani viidennellä kuulla raskaana minut lähetettiin Saksaan leikkaukseen sillä kaksos tytöilläni oli twin to twin syndrome eli toinen sai liikaa verta ja toinen liian vähän, jonka seurauksena toinen tyttö oli todella iso ja toinen liian pieni. Viimeisen uneni näin seitsemännellä kuulla ja se oli uni jota en olisi halunnut nähdä.. Unessa tyttäreni seisoivat käsikädessä ja sanoivat minulle "äiti älä sure. me mennään enkeleinä taivaaseen ja kuljetaan sinun mukana silti aina".. Tyttäreni menehtyivät kohtuun viikko ennen sovittua sektiota. En enää koskaan halua nähdä enneunia jos ne noin tarkkaan käyvät toteen. Kertokaa siis muutkin kokemuksianne unista! Kiitos.

4

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olipa koskettava tarina, ikävää kun jouduit tuollaisen kokemaan mutta tietyllä tavalla silläkin on jokin tarkoitus.. valmistaa siihen kai. Hirmuinen tarina miten tarkasti olet nähnyt noita jo niin nuoresta kun yleensä ne tapahtuu nopeasti, siksi mietin miksi noin nuorena jo tuo ja miten omat ajatuksesi tuossa välissä tapahtumiin vaikuttivat..

      Mä olen astrologi ja mietin muistatko ajankohtia aikoineen siis ppkkvvvv klo paikkakunta missä olit niin jos haluat niin voin katsoa astrologisesti asiaa. Voit laittaa sähköpostilla nuo tiedot ja samat omasta syntymästäsi niin vertaan hetken karttoja syntymäkarttaasi. Sieltä voitaisiin ymmärtää mikä kaiken tarkoitus oli. Astrologian kautta usein saadaan asioita selville kun ajankohdat on selvillä. Jos satut muistamaan ts sinulla on ylhäällä joku noista ajankohdista milloin unta näit niin sitäkin voidaan katsoa mikäli siis haluaisit, että tutkailen tätä asiaasi tarkemmin astrologian avulla. Olen [email protected]

      Jos tuollainen unijuttu tulee niin musta se kertoo, että noin oli tarkoitettu tapahtuvaksi mutta miksi, siihen en osaa vastata mutta jotenkin se liittynee elämäsi polkuun, niihin asioihin mitkä on ehkä ennalta jo määrättyjä. Siis siltä minusta tuollainen tuntuu. Ei sitä ymmärrä miksi pitää kokea tuollaista, mä olen niin pahoillani puolestasi :( Järkyttävä tarina ja mulle nyt tuli olo et kysäsen mikäli haluaisit että katson syntymäkarttasi ja hetkien kartoilta miksi näin tapahtui kun usein saa hyvinkin selkeää kuvaa niistä.

      Mä olen nähnyt viime vuoden lopulla omituisen asian valveilla, tämä on jonkinlainen enneuni, näin tämän herättyäni..

      Näin ensin sateenkaaren värejä mitkä tulivat lähemmäs eli sellaista vuoristorata liikettä ja sen jälkeen tuli monia enkelin näköisiä kauempaa lähemmäs, vaihtuen siis tuli erilaisia..
      sitten näin pariskunnan jonka jälkeen tuli lähelle komea tummahiuksinen mies joka piti n. 2 kk ikäistä poikavauvaa sylissä. Vieressä oli valkoinen vauvansänky, kauniista pitsisestä puuvillakankaasta rei'itettyä koristelakanaa reunoissa ja muoto oli kuin vaunun koppa. Hyvin valkoista oli vaatetuksetkin. En tuntenut kumpaakaan ja tämä tuli ihan puskan takaa 15.11.2014 klo 7:15 ja parin päivän päästä astrologian työt meni taas eteenpäin kun syntyi luovuutta siihen joten voi olla sitä ja vauva voin olla myös minä sillä oli vaikeaa aikaa itsesyytöksissä yms, vauvankoppa voi kuvata myös täyttymättömiä toiveita kun eräs mies oli kuvioissa mutta ei sit mennyt ihan niin miltä puoli vuotta vaikutti, oli varattu mies joka kiinnostui ja mä tykkään enemmän vapaista miehistä :)
      Jos jollekin tulee tästä jotain mieleen niin saa kommentoida mutta sen verran, että iän puolesta voidaan sulkea raskaus. :)

      • isoikävä

        Hei ja kiitos vastauksestasi. Voin 28-30 päivä tätä kuuta yrittää laittaa tietoja tulemaan kun olen vapaalla. Minuakin kyllä kiinnostaa saada "selvyyttä" tähän. Myös minua kiinnostaa tietää liittyikö myös tälläinen tapaus tähän minun tilanteesseeni myös. Kaksosia oottaessa minulle tuli eräänä päivänä "pakottava" tunne avata vanhempieni luona tv. Tvssä sattui aukaisu hetkellä tulemaan dokumentti joka kertoi monikkoraskauksista ja niissä ilmenevistä ongelmista. Käytiin siinä äitini kanssa sitä sitten katsomaan ja siinä kerrottiin juurikin tästä ttts syndroomasta ja kaksi päivää sen jälkeen se tyttärilläni todettiin. Silloin oli kyllä niiiiin erikoinen olo ku tiesi sairaudesta jo etukäteen. Joku minua on selvästi näihin tapahtumiin ennakkoon halunnut valmistaa.
        Pian kaksosten jälkeen tulin uudelleen raskaaksi ja nyt minulla on terve 3vuotias tytär :)


    • Jos sulla on tiedossa tuo TVn ajankohta milloin se tuli niin laita se minulle niin katsotaan sitä hetkeä siinä ennen mistä tuo pakottava tunne tuli. Mä ymmärrän mitä sä tarkoitat tuolla pakottavalla tunteella, olen ymmärtänyt niin et meidän elämänpoluissa on jotain pakollisia "oppiläksyjä" joita pitää kokea, siitä sit tietty syntyy myös se elämänkokemus. Mietin lähinnä sitä, että päästitkö irti tuosta unipäiväkirjasta tapahtumien jälkeen jollain tavalla, siis jos se oli tärkeä ja kun luovuit siitä pakkomielteisyydestä kirjoittaa kaikki unet niin menikö siten noita asioita kenties paikoilleen.. itsehän me yleensä vaikutetaan tiettyihin asioihin joita meille tapahtuu omilla valinnoillamme. Tuntuu joskus hyvinkin karmalliselta mutta sitten taas myös ajankohta astrologisesti osuu sellaiseen ajankohtaan missä on pitänytkin kokea tiettyjä asioita oman kasvun eteenpäin menolle eli toisaalta ne opettaa meitä elämään niin, että meillä itsellä on parempi olo. Nautimme elämästä täysin sydämin niin silloin ne todelliset sielun toiveetkin sieltä toteutuvat kun ei ole pakkomielteistä tarveriippuvuutta tms negatiivisempaa puolta. Saturnukselta tuo hidas muutos kuulostaa, yleensä se aika käydään todella vaikeissa elämänhetkissä mutta kun siitä selviää niin onneakin sitten tulee kun on kohdannut itsensä ja omat dilemmansa, siis löytänyt itsensä ja sen mitä oikeasti elämältä haluaa. Joskus jostain pitää luopua, eikä tuo ole todellakaan ollut helppoa mutta tuo viimeinen uni ennen keskenmenoa kuvastaa mielestäni enemmän sitä, että sitä on haluttu pehmentää sinulle niin paljon kuin on pystytty asiaa ennakoimaan/varoittamaan. Ei se ole paha ollut, joskus niin vain käy. Ihanalta kuulostaa 3v tyttö ja varsinkin se et nyt asiat on kuitenkin taas hyvin :) Katson mieluusti jos/kun laitat tietoja sähköpostiini sillä tuo on tarinana hyvin mielenkiintoinen vaikka dramaattinen tarinasi onkin. Merkit viittaa siihen, että selityksiäkin astrologisilta kartoilta todennäköisesti löytyy. Kaikella on tarkoituksensa, pakonomainen tunne kertoo yleensä siitä, että sielu vaatii katsomaan sen ikään kuin ennakkoon varoitetaan tapahtumista, sitä ennakoivaa tiedonantoa, että ymmärrät jotta siis selviät siitä vaikeasta hetkestä. Tuo kertoo siitä, että sä osaat kuunnella intuitiotasi ja se on hyvä juttu, ei tuon tarkoitus ollut pelottaa vaan auttaa sinua kestämään tuo asia ja sä varmaan selvisit siitä hyvin kun onni sieltä sit tuli pian mikä musta kuulostaa siltä et siinä tuli palkkio siitä et kestit sen vaikean ajan niin hyvin.. oppikouluja on niin monenlaisia mutta noin tulkitsisin kertomaasi. Olen kuullut puhuttavan, että jos menetyksen jälkeen tulee pian uudelleen raskaaksi siinä voi olla kyse menetetystä lapsen hengestä tai sielusta eli uudelleen on halunnut syntyä. Eräs nainen kerran kertoi että ensimmäinen menetetty lapsi on ihan saman oloinen kuin seuraava lapsi ja kartat oli yhtäläiset. Yksi ystäväni tapaus on myös erikoinen, hänen isänsä kuoli hänen syliinsä perheen mökillä ja ystäväni oli viimeisillään raskaana. Hän suri sitä kun isä ei nähnyt lasta ja hän olisi niin kovin sitä halunnut eli asia vaivasi. Lapsi syntyi jouluna samaan kellonaikaan kuin isä kuoli, erikoista ja tämä ystäväni ei pidä sitä sattumana vaan ajattelee niin et isä oli eri tasolla mutta silti tukemassa hengessä mukana. Sattumaa, en usko minäkään. En tiedä miksi kerron tätä mutta ehkä siinä on jotain mikä auttaa sinua ymmärtämään omaa tilannettasi silloin :) Mä perehdyn tuohon kun saan tietoja, jotkut asiat vaan on sen kaltaisia et kertomuksesta jo tietää et ne näkyy myös astrologisilta kartoilta hyvin selvästi.

    • kvanttivaras

      Minä olen nähnyt jo pikkupojasta lähtien unissa sellaisia noin kymmenen sekunnin sattumanvaraisia "hetkiä" omasta tulevaisuudesta. Yleensä ei mitään tärkeää...
      Ne unet ovat erilaisia kuin tavalliset unet ja tunnistan ne siitä että niissä on enemmän "valoisuutta" kuin tavallisissa unissa. Muutenkin niiden "fiilis" on aivan erilainen kuin tavallissa unissa. Ehkä parhaiten kuvailisin sitä niin, että tavallisissa unissa ollaan vähän kännissä mutta "enneunissa" visio on vesiselvä, tarkka. Kuvakulma on oma katse.
      Unet ovat siis aivan sattuman varaisia hetkiä tulevasta ja usein herään heti unen jälkeen, keskellä yötä ja tiedostan unen. Muistelen sitä ja jatkan nukkumista.
      Lapsena ja murrosiässä niitä näki useammin (viikoittain) ja kun ikää on tullut niin en ainakaan muista jos näen. Nyt siis ehkä korkeintaan pari kuukaudessa.
      Esimerkki:
      Unessa kävelen kodinkoneliikkeessä ja vastaan tulee M. jolle sanon "No mutta onkos se M" ja uni loppuu.
      -Unesta on kuluu ehkä vajaa vuosi ja kävelen kodinkoneliikkeessä ja uni tapahtuu. Lapsuuden ystäväni M joka on muuttanut Kanadaan pari vuosikymmentä sitten on sattumoisin kotona veljensä hautajaisissa. Vaihdamme kuulumisia ja jaamme yhteystietomme jne...
      En ole omasta mielestäni mielenterveys ongelmainen ja toivottavasti en myöskään vaimon mielestä ;) En ole myöskään puhunut asiasta kenellekkään muulle kuin vaimolleni, koska en usko että kukaan uskoisi.
      Monesti kun katson lottonumeroita niin ajattelen, että näkisimpä tämän mutta eipä ole käynyt niin =)
      Yleensä ei mitään tärkeää.. kahta poikkeusta lukuunottamatta. Ensimmäinen poikkeus oli kun jo ennen vaimoni tapaamista, näin hänet hääpuvussa istuvan häävuoteen reunalla ja hän puhui ja hymyili minulle. Kun sitten näin vaimoni ensimmäisen kerran niin se hetki... Tajusin ja ymmärsin heti kenestä on kyse...
      Toinen on luultavasti hetki ja paikka ennen kuolemaani, tämän näin ehkä noin 7/8 vuotiaana. Valtava sykähdyttävä uni, voimallisin mitä ole koskaan nähnyt. Siinä olevaa paikkaa ei vielä silloin ollut mutta nyt se on, se on Suomessa ja sattuneesta syystä koitan välttää sitä. Hetki on myös paha, Suomessa on tuho, luulen että sota. Mutta en halua puhua siitä.
      En myöskään usko Jumalaan tai henkiin tms. En tosin osaa selittää näitä unia, miksi ja miten niitä näen. Ehkä aika ei ole suora jana ja jotenkin "näen" paloja tulevasta. Joku kvanttifysiikkaan tutustunut voisi selittää ajasta ja rakenteesta enemmän.. =)
      Uskokoon ken tahtoo, aivan sama minulle. Minua kiinnostaa vain se onko paljon muita, jotka kokevat näitä voimallisia unia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3196
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2926
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2258
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      24
      1795
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe