Voiko TeleFinland vaihtaa liittymän väkisin?

Jymäytetty

Minulla on ollut TF:n Tekstari-liittymä jo vuosia.
1000 tekstiviestiä ja 8e/kk. Se riittää minulle, kun
en juuri soittele tai tarvitse nettiä (="älytön" kapula).

Nyt tuli kirje, että Tekstari-liittymät poistuvat valikoimasta
ja SÄÄSTÖPAKETTI 100 tulee kesäkuussa. Kuukausimaksu
"vain" 15e. Kun netin ottaa pois, hinta tippuu 4e.
Silti 11e/kk. Vaihtoehtona se tai liittymän irtisanominen.

Onko tosiaan niin, että liittymiä voidaan vaihtaa väkisin
kalliimmaksi operaattorin taholta? Itse en ole mitään
muutoksia pyytänyt.

11

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • operaattorinvaihto
    • Operaattorilla on oikeus muuttaa hintoja ja tuotteidensa nimiä. Minusta tuntuu oudolta, että tuollaista edes kukaan kysyy. Ilmeisesti ollaan totuttu ajatukseen, että hinnat aina laskevat, joten hintojen nousu nähdään poikkeuksellisena.

    • veetuttaa

      On valitettavasti oikeus. Meilläkin muutettiin, 0,67 e liittymästä tulikin 3 e /kk maksava liittymä.

      • Ei valitettavasti vaan onneksi. Sopimuksenvapaus on hyvä asia.


      • pöhlöpuu

        Voit muuttaa liittymäsi 1e hintaiseksi netissä . 3e ei ole halvin uusi liittymä . Mulla sama juttu .


      • Jymäytetty

        Tarkoitat vissiim MINIä, missä 1e/kk-maksu. Puhelut ja txt 7 senttiä min tai kpl.
        400 tekstaria tekis 28e. Menis hiukka överix...


    • tikkelitakkelivaan

      Ei voi. Voit koska hyvänsä lopettaa koko sopimuksen jos se i tunnu hyvältä.

    • tftftftf

      Oliko siinä mainittu joku päivämäärä?

    • Pakkomyynti

      "On valitettavasti oikeus. Meilläkin muutettiin, 0,67 e liittymästä tulikin 3 e /kk maksava liittymä."

      Olisitte voineet ja voitte edelleen ottaa tilalle 1e/kk MINI-liittymän mutta pakkomyyvät tuon kalliimman ja asiakas joutuu itse toimimaan jos haluaa halvemman,

    • ihmettelijä-

      meinaatko, että pitäisi olla tuommonen antiikkinen liittymä olemassa vielä 50v päästäkin ja vielä alkuperäiseen hintaan.

    • Jymäytetty

      Sama pulju iski taas. Vähän lisää puheaikaa ja helmikuussa 19€ pakkovaihtona.
      Vertailen parhaillaan liittymähintoja. Nyt riitti...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      35
      7804
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4626
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3291
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2176
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1719
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1687
    7. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      17
      1526
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      358
      1508
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1199
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      278
      1098
    Aihe