Hyvä facebookystävä

77777776

Valitettavasti en ole kiinnostunut katselemaan kuvaasi, joita otat päivittäin itsestäsi. Olet hieman ehkäpä ennemmin pullukka ja ehkä haluat kehuja itsestäsi ja täydellisyydestäsi. Perhe elämäsi on myös täydellistä eikä minkään sortin vastoin käymisiä sinun elämässäs ole. Perfect laif.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ainaihanaamyytti

      En ole kohteesi mutta kommentoin. Kaikkea ei kannata uskoa mitä netissä on:)

      • naamakirjakertoosen

        Nämä ne vasta mielenkiintoisia on, jotka eivät ole julkkiksia, mutta laittavat facebook -päivityksensä näkymään julkisesti. Ne kertovat omaa kieltään - olen mielenkiinnolla niitä seurannut. Ovat olleet avuksi, kun olen hiljakseen tutkinut erästä asiaa.


      • eisitäainauskosilmiään

        Tein kerran jopa testinkin yhden feissaajan päivityksistä.

        Testin tulos oli se mitä odotinkin: kuva vaihtui alta aikayksikön! Sitä odotin, vaikka en olisi uskonut, että se oikeasti menee vaihtamaan sen. Syy oli......jääköön kertomatta.


      • onainakinsitänähty

        Facebook --- ihanteellinen esiintymispaikka huijareille.


      • pimpelipomtyylilyylit
        onainakinsitänähty kirjoitti:

        Facebook --- ihanteellinen esiintymispaikka huijareille.

        Järkejään ovat nuo mikä mistäkin rikoksista kiinni jääneet olleet facebookissa antamassa aivan päinvastaista kuvaa itsestään.

        Siinä on sitten kavereitten naamat venähtäneet, kun totuus on paljastunut.


      • tulipahanvainmieleen

        Käsitykseni mukaan monet ovat suorastaan riippuvaisia Facebookista.
        Monilla yrityksilläkin on facebook -sivut.
        Nyt se on vielä ilmaista, mutta kuinka kauan?
        Siellä varmaan ko. firman omistajien aivot raksuttaa.


      • Tietäjä124634
        tulipahanvainmieleen kirjoitti:

        Käsitykseni mukaan monet ovat suorastaan riippuvaisia Facebookista.
        Monilla yrityksilläkin on facebook -sivut.
        Nyt se on vielä ilmaista, mutta kuinka kauan?
        Siellä varmaan ko. firman omistajien aivot raksuttaa.

        Mutta Facebookin omistajathan saavat rahaa joka kilikkauksesta. :)


      • Klikki_

        Ei saa joka klikkauksesta. Mainokset ym. tuovat talolle rahaa. Niitä ostamalla, jakamalla tai klikkaamalla. Pelkkä klikki ei synnytä tyhjästä sitä rahaa...


      • Klakki

        Mutta aivan sama mitä facebookissa klikkaat niin mainos vaihtuu.


    • fkpepep

      Entä jos ei olisi ollut pullukka, katsoisitko sitten? Aloittaja voi olla katsomatta ja kadehdimatta ja ajatella vain omaa elämäänsä.

      • onseniinihanata

        Eihän Facebookissa saa ketään sanoa pullukaksi tai rumaksi. Pitää tykätä ja kirjoittaa, että ai kun sä oot kaunis ja aina sä olet niin kaunis ja oot sä kyllä upea ja ai ai ai ja voi voi miten ihanata.
        Muuten se kuvan laittanut voi lempata sut ulos kavereistaan, jos et suostu kehumaan.
        Minä kerran poistin "vahingossa" yhden kaverin naamakirjasta. En ole vielä muistanut pyytää häntä takaisin. Kirjoitteli niin paljon kirosanoja teksteihinsä, että oli hankala lukea niitä.Kyllästyin siihen, vaikka ko tyyppi onkin muuten mukava.


      • onkotietoo
        onseniinihanata kirjoitti:

        Eihän Facebookissa saa ketään sanoa pullukaksi tai rumaksi. Pitää tykätä ja kirjoittaa, että ai kun sä oot kaunis ja aina sä olet niin kaunis ja oot sä kyllä upea ja ai ai ai ja voi voi miten ihanata.
        Muuten se kuvan laittanut voi lempata sut ulos kavereistaan, jos et suostu kehumaan.
        Minä kerran poistin "vahingossa" yhden kaverin naamakirjasta. En ole vielä muistanut pyytää häntä takaisin. Kirjoitteli niin paljon kirosanoja teksteihinsä, että oli hankala lukea niitä.Kyllästyin siihen, vaikka ko tyyppi onkin muuten mukava.

        Paljoko Seiskan juorulehti maksaa oikeista Facebook kuvista, jos niihin sattuu liittymään uutisvinkki? Nehän on julkista kamaa, jos itse on laittanut julkisesti näkyviin..........


      • apuvaapuvaapuvaa

        Jos käyn facebookissa ja näen siellä jotain tosi ärsyttävää, auttaako se, jos laitan kädet selän taakse ja seison selkä seinää vasten syvään hengittäen?

        Sitten päätän, että en enää mene sinne ja sitten kuitenkin menen facebookiin. Sitten olen toas räjähtämispisteessä.

        Antakaa hyviä neuvoja Facebook äkäpussille. p.s. laitoin tuon yhden murresanan koristeeksi tähän, jotta ette luule minua liian hienosteleväiseksi.


    • Näpsäkäs

      Amistyypit kirjoittelee.Minä,sivistynyt ihminen, en ole facebookissa.

      • Jahans

        Sivistynyt? Ethän sinä osaa edes kirjoittaa.


    • EnOleFacessa

      Miksi et kirjoita moitteitasi suoraan sinne facebookiin?

      • eiotetaniinvakavasti

        En ole aloittaja, mutta ymmärrän aloittajan tilanteen. Käsitykseni mukaan hän on ihan tahallaan laittanut tuon aloituksen tänne --- virne suupielessään.


    • voihanface

      En minäkään ymmärrä, miksi jotkut laittaa kaikki mahdolliset jutut facebook päivityksiin. Ei kehtaa vaan suoraan henkilöille sanoa, kun vetävät herneen nenään. Joillakin lienee tarve mainostaa lapsiaan ja omaa elämää.

      • elovaikeetaon

        No voi ja hyvää päivää. Pienet on murheet. Jos jonkun kaverin päivityksiä ei halua seinällään näkyvän niin sen voi piilottaa. Toinen vaihtoehto on poistaa kavereista.


    • danielsinjack

      Facebook-sivu on jokaisen oma. Jokainen saa ihan itse päättää, mitä sinne postaa. Ei ole sivun päivittäjän ongelma, jos hänen päivityksistään tai kuvistaan joku ei pidä. Myös sinulla, hyvä aloittaja, on oikeus valita, mitä seinällesi haluat. Parilla klikkauksella voit estää kyseisen henkilön päivitykset tai jopa poistaa hänet kokonaan kavereistasi. En oikeastaan edes ymmärrä, miksi sinulla on tarve pitää häntä Facebook-kavereidesi joukossa, jos hänen päivityksensä sinulle noin pahaa tekevät.

      Tämä suomalainen mentaliteetti "se jolla onni on, sen kätkeköön" on jotenkin naurettavaa. Miksi pitää suuttua, jos jollain toisella näyttää menevän hyvin? Miksi pitää automaattisesti olettaa, että hänen elämässään täytyy kuitenkin jotain olla vialla? Miksi oletetaan, että hieman ylipainoiset keräisivät kuvillaan jotain hyväksyntää tai kehuja muilta?

      Uskoppa huviksesi, että joidenkin elämä voi ihan oikeasti olla täynnä onnellisuutta. Tai jos ajatellaan, että elämä ei niin täydellistä olisikaan, eikö kuitenkin ole paljon miellyttävämpää keskittyä juuri niihin positiivisiin asioihin? Joten aloittaja: pitäisikö sinunkin keskittyä omaan elämääsi toisten elämän sijasta? Ehkä sillä tavalla sinäkin jonain päivänä saavuttaisit samanlaisen onnellisuuden kuin tämä päivityksiään tekevä "ystäväsi".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1753
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1431
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1214
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      219
      832
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      785
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe