Tarvitsen apua!!

uusitestaaja

Olen 15v poika/nuori mies ja halusin koittaa miltä tuntuu kun on "muna perseessä". Joten päätin ottaa banaanin mutta se ei oikeen toiminut koska banaani meni lössöksi. En käyttänyt mitään liukastetta (paitsi omaa sylkeän). voisiko joku auttaa minua. Millä voisin kokeilla ilman että vanhempani tajuaisivat? EnTä tarvitsenko liukastetta jotta saisin sen tuntumaan hyvältä?

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Käytäppä vaikka vessaharjan päätä :D

      • kyllätoimii

        Kun käyttää mielikuvitusta, niin löytyy erilaisia apuvälineitä jos ei ole mahdollista hankkia dildoa. Laita aina esineen päälle kortsu ja sylki ei toimi vaan öljy. Kotona varmasti löytyy ruokaöljyä joka toimii erittäin hyvin. Rasvaa ensin perseaukko myös hyvin, niin ei satu ja liukuu hyvin. Kyllä baananikin käy kun teet sen kuten neuvoin. Pienet makkaratkin käyvät. Sormella voit rasvata aukoin myös sisältäpäin. Itse olen top joten ehkä joku btm tyyppi voisi neuvoa lisää ja paremmin. Elävä ja lämmin kyrpä on kuulemma kuitenkin paras nautinnon antaja .


      • toimiijoo

        Ja jos et uskalla ostaa kortsuja niin elmukelmu sopii siihen vessaharjan päälle yhtä hyvin :D Mitä ikinä työnnätkin sinne niin katso että se ei pysty luiskahtamaan sisälle kokonaan (ei siis että ole varovainen vaan että et työnnä sinne mitään mikä öljyisenä voisi mennä liian syvälle, kuten liian lyhyt kurkku).

        Mä oon ehkä enemmän toppina poikkeus, mutta musta oma sormi tai joku uhuehko sormen jatke voittaa lämpimän kyrvän aina. Se kyrpä kun ei koskaan löydä mun eturauhasta :D


    • gaayyboy

      mikä sun kik on niin voin auttaa sua liven;)

    • Bufmady

      Pistä viestii niin voin antaa neuvoja =3 kik: bufmady
      muutkin voi pistää viestii tulee

      • Kyllätoimii2

        Unohdin mainita, että taitaa olla yleisin ns. pitkän kurkun käyttö. Toki ei Sinulla ole vielä mikään kiire lähteä mukaan seksielämään, mutta kannattaa harjoitella. Paikat vähän venyy ja tottuu ottamaan sisäänsä. Samalla oppii rentoutumaan, joka on tärkein juttu koko naimisessa. Nautinto tulee vain sitä kautta ja myös top nauttii paremmin.


      • Kyllätoimii2 kirjoitti:

        Unohdin mainita, että taitaa olla yleisin ns. pitkän kurkun käyttö. Toki ei Sinulla ole vielä mikään kiire lähteä mukaan seksielämään, mutta kannattaa harjoitella. Paikat vähän venyy ja tottuu ottamaan sisäänsä. Samalla oppii rentoutumaan, joka on tärkein juttu koko naimisessa. Nautinto tulee vain sitä kautta ja myös top nauttii paremmin.

        Onko tuo pitkä kurkku sama kuin deep throat? Ikinä ei noista heterojuttujen suomennoksista tiedä...


    • bearinpedo

      Bearnick haluaa auttaa sua mutta vain kerran.

      • Tämä nykynuoriso on kyllä niin uusavutonta, ettei mitkään neuvot auta.

        Jonnet rulettaa :D


      • jonne14
        bear_nick2 kirjoitti:

        Tämä nykynuoriso on kyllä niin uusavutonta, ettei mitkään neuvot auta.

        Jonnet rulettaa :D

        Bearilla kokemuksia jonnejen kaa seksistä ku pystyy neuvomaan vai oletko hankkimassa jonnejen kaa kokemuksia ?


      • jonne14 kirjoitti:

        Bearilla kokemuksia jonnejen kaa seksistä ku pystyy neuvomaan vai oletko hankkimassa jonnejen kaa kokemuksia ?

        Ei kun minua neuvoi toisessa keskustelussa yksi aikuinen, että mun keskustelukaverini täällä ovat jonneja.

        Koska vastasit minulle, etkä selkeästi tajua mistään mitään, niin ilmeisesti iästäsi riippumatta olet jonne. Uusavuttomuutesi eli jonneutesi ilmenee myös tuosta kysymyksestäsi, vaikka lukuisissa keskusteluissa olen kertonut, ettei minua jonnet kiinnosta. Vastailen jonneille vain, koska se on kohteliasta, riippumatta siitä miten vastaan.

        :D


    • pedobearnick

      Moiggelis. Oon tämmönen 50w pedo-setä. Haluux ett opetan sua antaan pebaa?

      • Ookkohan sää semmoinen ahkerasti mopoileva provo-jonne, joka on keulinut ilman kypärää ja ottanut lipat muutaman kerran liikaa tai pienenä pudonnut tarakalta?

        Joka on 50w syönyt ne banaaninsa kuorineen ja kun sitten on guuglannut, että ne pitääkin kuoria, on selkeästi ensin kuorinut sen banskunsa ja sitten liukastunut kuoreen, kommentit kun ovat sitä tasoa :D jos vittuilee, niin voihan niin tehdä tyylikkäästikin :D pedokortti tai hitlerkortti kun on so last season.

        Ei sua voi kukaan auttaa eikä opettaa, kuten ei useimpia kaltaisiasi kitkeriä ikineitsyitä :( koeta pärjätä tyytymättömyytesi ja tyydyttämättömyytesi kanssa :D mä menen opettamaan jotain oikeasti aikuista kuinka ihanaa seksiä voikaan olla :D katsos kun rekisteröidyt nimimerkit saavat selkeästi enemmän seksiä kuin feikit kuten sinä. Paitsi sinähän tiedätkin tämän jo kohdaltasi valitettavana realiteettina :D


      • oleaikuinenbear
        bear_nick2 kirjoitti:

        Ookkohan sää semmoinen ahkerasti mopoileva provo-jonne, joka on keulinut ilman kypärää ja ottanut lipat muutaman kerran liikaa tai pienenä pudonnut tarakalta?

        Joka on 50w syönyt ne banaaninsa kuorineen ja kun sitten on guuglannut, että ne pitääkin kuoria, on selkeästi ensin kuorinut sen banskunsa ja sitten liukastunut kuoreen, kommentit kun ovat sitä tasoa :D jos vittuilee, niin voihan niin tehdä tyylikkäästikin :D pedokortti tai hitlerkortti kun on so last season.

        Ei sua voi kukaan auttaa eikä opettaa, kuten ei useimpia kaltaisiasi kitkeriä ikineitsyitä :( koeta pärjätä tyytymättömyytesi ja tyydyttämättömyytesi kanssa :D mä menen opettamaan jotain oikeasti aikuista kuinka ihanaa seksiä voikaan olla :D katsos kun rekisteröidyt nimimerkit saavat selkeästi enemmän seksiä kuin feikit kuten sinä. Paitsi sinähän tiedätkin tämän jo kohdaltasi valitettavana realiteettina :D

        Taitaa bear kertoa omasta elämästään...


      • oleaikuinenbear kirjoitti:

        Taitaa bear kertoa omasta elämästään...

        Yes, olen vahingossa pudonnut mopon tarakalta ja yes, olen liukastunut banaanin kuoreen.

        Pyri samaan ;D


    • hattaraa

      sitä banaania ei saa kuoria ;)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3727
    2. 208
      3029
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2584
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2034
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1465
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      174
      1374
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1347
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1328
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe